Ajax morst punten na krankzinnige wedstrijd tegen Heerenveen met acht treffers

Ajax morst punten na krankzinnige wedstrijd tegen Heerenveen met acht treffers

Gepubliceerd: zondag 20 januari 2019 om 18:40zo 20-01-2019 om 18:40

Laatste update: zondag 20 januari 2019 om 19:13zo 20-01-2019 om 19:13

Een krankzinnige wedstrijd tussen Ajax en sc Heerenveen is zondagmiddag geëindigd in 4-4. De gasten uit Friesland knokten zich drie keer terug van een achterstand. Kik Pierie maakte in blessuretijd voor de derde keer gelijk. Ajax laat door de remise na om de koppositie over te pakken van PSV, dat eerder op de dag óók morste. 

De openingsfase in de Johan Cruijff Arena was adembenemend. Na zestien minuten stond het 2-1 voor Ajax. Dusan Tadic maakte z'n eerste van de middag in de dertiende minuut en amper een minuut later werd het via PSV-huurling Sam Lammers gelijk. Snel daarna stond de thuisclub opnieuw op voorsprong: Hakim Ziyech gaf aan, Tadic stiftte mooi raak. 

Ajax leek op rozen te zitten nadat Matthijs de Ligt binnen het halfuur de 3-1 had binnengekopt. De aanvoerder profiteerde van een fout van Heerenveen-goalie Warner Hahm. Tadic liet na om de zege veilig te stellen: hij miste op slag van rust een penalty. De Serviër schoot tegen de benen van Hahn aan. 

Na de pauze kwam de wedstrijd op z'n kop te staan. Het was wederom Lammers die scoorde. In de 51e minuut maakte de jonge spits er 3-2 van. Ajax was het eventjes volledig kwijt en ook de gelijkmaker viel. Na een snelle tegenaanvaller schoot Mitchell van Bergen binnen, langs Kostas Lamprou. 

Wat volgde was een enorm spannend laatste halfuur. Ajax ging vol voor de zege, waardoor Heerenveen ook veel ruimte kreeg. Ziyech schoot een vrije trap op de paal en aan de andere kant van het veld leek de thuisploeg héél goed weg te komen toen Lamprou Lammers onderuit leek te halen. Scheidsrechter Serdar Gözübüyük bekeek de beelden, maar besloot - tot verbazing van velen - géén strafschop toe te kennen. 

De ingevallen Klaas-Jan Huntelaar, hij kwam na 79 minuten in het veld, bracht de ruim  52.000 aanwezige fans in Amsterdam uiteindelijk in extase. Koud in het veld schoot hij op aangeven van Tadic raak. 

Het ging na die goal tóch weer mis voor Ajax. In blessuretijd sloeg Heerenveen nóg een keer toe uit een corner. Kik Pierie stond volledig vrij en tikte van dichtbij binnen. Na die 4-4 waren er nog ruim twee minuten te gaan, maar scoren lukte Ajax niet meer. 

PSV verspeelde eerder op de dag óók al twee punten, op bezoek bij FC Emmen (2-2), maar Ajax laat dus na om de koppositie te heroveren. De ploeg van trainer Erik ten Hag heeft nu 47 punten, PSV staat op 49. 

Plaats een reactie

Biennie +1558
zondag 20 januari 2019 om 18:42
lamproe bedankt!
Vind ik leuk
GPSV +768
zondag 20 januari 2019 om 18:43
En ons weer uitlachen vanmiddag, PSV heeft dit weekend opnieuw gewonnen! Jullie hebben geluk gehad met 4-4, Zanelli had de 4-5 op z’n slof.

En Lammers, wat zie ik jou graag terug volgend jaar in de selectie van ons mooie PSV!
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 18:52]
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:43
Of niet. Maar laten wij als PSV fans ons gewoon gaan gedragen en niet net zoals menig Ajacied als kleuters te keer gaan.
De trollen van Ajax die openen de komende 3 dagen hun VP niet dus het maakt niet veel uit.
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 18:44]
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:48
Jij was na 16:15 ook ver weg ofnie?
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:02
Jij ook nu???
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:04
Hoezo?

Nu wel, ff biefstukje bakken.
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 19:04]
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:05
Pilsje dr bij. Dan is het verdriet zo verdwenen
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:32
Ach ja, uiteindelijk is het ook maar voetbal. Al was een koppositie heerlijk geweest. :’-(
Vind ik leuk
1313 +6672
zondag 20 januari 2019 om 19:48
Hahaha wauw.... alsof hier geen Psv trollen zijn? Doe je bril af joh. Beide supporters hebben zat trollen en zijn beide zielig. Jij keurt het goed dus. Van je eigen fans.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:57
Ik vraag gewoon of de PSV fans het zouden willen minderen omdat in erop de PSV post helemaal gek van werd en dat dus ook andersom zo is.
Vind ik leuk
1313 +6672
zondag 20 januari 2019 om 20:29
Oke ik las het idd anders. Het komt van beide kanten, gewoon diep triest.
Vind ik leuk
mason +2385
zondag 20 januari 2019 om 19:55
Nee klopt. Probeer alsjeblieft die arrogantie te onderdrukken. Daar heb ik een pest hekel aan bij die club.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:43
Van lachen om Feyenoord en PSV naar voor het 5e jaar helemaal niets!
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:44
Haha,wilde azijn weken in Abcoude en omstreken
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:46
Hahahah geweldig toch.. was wel een lache wedstrijd overigens
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:45
Helemaal niets want wij winnen ook in Amsterdam en volgende week wint Feyenoord!!!!
Vind ik leuk
dhrwobo +41041
zondag 20 januari 2019 om 18:53
Ho ho. Na die pot tegen Emmen moeten we rustig aan doen. Dat was gewoon slecht. Dankzij onze Sam is er geen schade ontstaan. Maar voor beide teams is de titel verre van dichtbij
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:59
Idd,het gaat nog een lange zware weg worden.
Vind ik leuk
1313 +6672
zondag 20 januari 2019 om 19:50
Eigenlijk dankzij Tadic. Maakt hij die penalty is de wedstrijd wel gelopen... wat een dramatische penalty zeg ongelooflijk.😂
Vind ik leuk
Guust +6092
zondag 20 januari 2019 om 19:21
Heb je PSV en ook Feyenoord zien voetballen. Was nie veel hoor.
Vind ik leuk
Clutchy +1272
zondag 20 januari 2019 om 18:45
Emmen uit 2-2 is wel erg schandalig
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:47
Hahaha toch staan wij nog 2 punten boven jullie, en hadden jullie hier geluk met de scheids aangezien het duidelijk een penalty was
Vind ik leuk
Molletje +1835
zondag 20 januari 2019 om 19:00
En als Tadic die penalty in de eerste helft er in schiet, was de wedstrijd anders verlopen.

Feit is dat Ajax een kans had om de koppositie te pakken en die niet gegrepen heeft.

Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:51
Heerenveen thuis 4-4 Is natuurlijk een fantastisch resultaat......
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +1790
zondag 20 januari 2019 om 19:17
Met lamprou op doel is 4-4 fantastisch inderdaad, met Onana gewoon 5 a 6-0 winst gepakt. sad but true
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:36
Heeft Ajax 12 miljard euro op de bank staan en dan zetten ze Kostas in het doel. Tja, dan moet je het ook maar zelf weten ......
Vind ik leuk
Pimman +9718
zondag 20 januari 2019 om 18:51
Zéker dat Emmen is zaterdag amateurs niveau.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:04
Maar als ze tegen de kampioen moeten, kunnen zelfs de emmenaren boven zichzelf uitstijgen
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:45
Och jee ze zijn wakker
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:48
Nee hoor, ik reageerde ook gewoon naar het beschamende puntverlies van ons..
Vind ik leuk
2-1 +1298
zondag 20 januari 2019 om 18:49
kom op zeg. De hele middag lachen en nu huilen?
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:50
Ja hoor, daar zijn ze weer. En dan huilen als anderen dit doen.
Vind ik leuk
2-1 +1298
zondag 20 januari 2019 om 18:53
ik heb niet gehuild hoor. Terechte 2-2.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:00
volgens mij liep jij voorop om 16.15.....
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:03
Ik was er blij mee, en nu ben ik er ook gewoon. Maar volgens mij weinig verkeerds gezegd.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 20:13
Jammer dat je nu niet meer antwoordt.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:53
Ze hebben nog gelijk ook , want ik heb net ook die grote Amsterdamse mondjes gezien in de topic over het puntenverlies van PSV .
De grote mondjes van de Amsterdamse internetsupportertjes , die niet in het stadion zaten maar lekker aan het provoceren waren op vp , zijn weer gesnoerd .

En alleen daarom moet ik nu eigenlijk hard lachen .
Maar als voetballiefhebber had Ajax van mij de koppositie mogen pakken .
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:38
Leuk volk he, die snaveltjes. De snaveltjes staan alleen weer veel te ver open.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:36
Het hoort wel te rijmen eigenlijk. Van lachen om feyenoord en psv, alweer aan het einde nummer twee
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:49
Vanmiddag werd in ieder geval duidelijk dat alles nog mogelijk is.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 20:22
Ja vooruiy.. moraal van het verhaal wij blijven bovenaan
Vind ik leuk
Hyena +30293
zondag 20 januari 2019 om 18:44
Want jullie waren andersom vast niet blij geweest als Ajax punten had verspeeld.

Triest figuur.
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 18:44]
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:44
Precies!!! Ik ga niet stoer doen maar we staan nog steeds op NO1!!!!!
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:33
Proficiat!!
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:35
Thanks!!
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:44
Gay-PSV?
Vind ik leuk
Alex Koopman +1397
zondag 20 januari 2019 om 18:48
Maak er dan Gay-SV van dat lijkt tenminste ergens op 😂
Vind ik leuk
phritzzz +4266
zondag 20 januari 2019 om 20:31
Wat een slap scheldwoord zeg. Lekker achter J. Derksen en consorten aanhollen. Nashville verklaring onderteken! Fijn bezig hoor
Vind ik leuk
Biennie +1558
zondag 20 januari 2019 om 18:45
Gewonnen? van wie?
Vind ik leuk
Fifagekkie +841
zondag 20 januari 2019 om 18:47
Je zal toch maar voor ajax zijn zeg
Vind ik leuk
Joey2000 +396
zondag 20 januari 2019 om 18:48
Als je vind dat Psv heeft gewonnen met die wanvertoning in Emmen ben je de meest lachwekkende fan die ik ooit heb gezien. Maarja beide clubs verdient punten verspeeld, waren beide echt dramatisch. Zo blijft het wel lekker spannend😬
Vind ik leuk
DeanJayden +11286
zondag 20 januari 2019 om 18:48
Niemand heeft gewonnen en alles blijft hetzelfde, ik heb nog niet gelachen want ik heb dit vaker meegemaakt! Maar Marc haal eens een reserve keeper want deze jongen kan niet eens bij Emmen
Vind ik leuk
Hupfean +5158
zondag 20 januari 2019 om 18:50
Zeneli.
Vind ik leuk
Bullet +3321
zondag 20 januari 2019 om 18:52
Ook zyjech schoot m op de paal. Die was dichterbij een dp dan Zeneli
Vind ik leuk
Werner1913 +10368
zondag 20 januari 2019 om 20:15
Ziyech is ook vanavond dichter bij een dp dan Zeneli...
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:52
Had uiteraard al lang 5-3 kunnen staan, maar ja, al het gejoel vanmiddag komt toch weer jammerlijk verkeerd uit. Had het nog gezegd.
Vind ik leuk
Wim Horst +539
zondag 20 januari 2019 om 18:59
jullie hebben niks gewonnen we zijn net over de helft
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:03
Die zag ik net met Overmars babbelen, die had een pak geld in z'n handen. Kan zo geruild worden met De Ligt, die speelde dramatisch vanmiddag.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:12
En wat dacht je van die penalty die Heerenveen onterecht niet kreeg.
Vind ik leuk
rinirat +3306
zondag 20 januari 2019 om 19:15
Lammers was matig echter Ajax maakte het hem makkelijk.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:18
Wat klets je nou man... PSV heeft uit gewoon een slechte pot gespeeld. Wat me het meeste geïrriteerd heeft is de manier hoe ze speelden. En we hebben genoeg aan ons eigen spel dan naar Ajax kijken. We hadden gewoon moeten winnen en de rest is bijzaak.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:24
Kijk die simpele boeren weer ineens stoer doen. Calimeros 2-2 Emmen is gewoon bizarre slecht.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:40
..... en snaveltjes toe. Slaap lekker. (citaat van Meneer de Uil)
Vind ik leuk
Mr.Dee +401
zondag 20 januari 2019 om 19:32
PSV had alleen voor de eindzege in de competitie een stuk progressie kunnen boeken.
Vind ik leuk
1313 +6672
zondag 20 januari 2019 om 19:46
Tja... Als Tadic die Penalty had gemaakt dan was de wedstrijd op slot geweest. Waanzin dit. Hoe kun je een wedstrijd zo uit handen geven ongelooflijk.
Vind ik leuk
Midden-Noord +94668
zondag 20 januari 2019 om 19:58
Als wij alles hadden gewonnen dan stonden wij nu eerste. :)
Wel ongelooflijk ja.
Vind ik leuk
1313 +6672
zondag 20 januari 2019 om 20:22
Hahaha helemaal waar. Nja iedereen heeft wel naar een mooie wedstrijd gekeken, zeker ook complimenten naar Heerenveen toe, die waren gewoon scherp, zeer gevaarlijk in de omschakeling.

Toch had de wedstrijd bij rust al op slot moeten zitten. Zonde.
Vind ik leuk
markie +2386
zondag 20 januari 2019 om 19:46
Psv heeft niks gewonnen, was toch echt 2-2
Vind ik leuk
Werner1913 +10368
zondag 20 januari 2019 om 20:16
Nog 16 van dit soort weekenden en we zijn kampioen...
Vind ik leuk
markie +2386
zondag 20 januari 2019 om 21:51
Daar is geen spelt tussen te krijgen
Vind ik leuk
Nar +807
zondag 20 januari 2019 om 19:56
Begrijp ik, goeie spits.
Vind ik leuk
Iggy +4377
zondag 20 januari 2019 om 20:10
Wat een lulkoek met je "jullie hebben geluk gehad en PSV dit weekend opnieuw gewonnen". Ajax heeft dit puntverlies totaal aan zichzelf te wijten. Als Tadic de penalty voor rust benut had was er niets aan de hand. Jullie hebben dus geluk gehad dat Ajax niet heeft geprofiteerd. Zo is het en niet anders.
Vind ik leuk
Werner1913 +10368
zondag 20 januari 2019 om 20:18
Tja. Als, als, als. Als wij 0-3 maken wordt het geen 2-2 meer en lopen we 2 punten uit. 🤓😴😴
Vind ik leuk
hoebie60 +200
zondag 20 januari 2019 om 20:12
Die gaat naar ajax de laatste goeie spitsen komen via Heerenveen naar ajax, hij is ook fan
Vind ik leuk
Werner1913 +10368
zondag 20 januari 2019 om 20:19
Haha. Hij is verhuurd knuppel. Die gaat helemaal nergens naar toe. En zeker niet naar Ajax.

En met laatste goede spits bedoel je KJH? Of Sulemani?
Vind ik leuk
Jesper Olsen +3114
maandag 21 januari 2019 om 10:58
G PSV, toch een glimlach. Je maakt die G helemaal waar :)
Vind ik leuk
RGB +909
maandag 21 januari 2019 om 19:58
@GPSV - PSV opnieuw gewonnen? Het was toch 2-2 bij Emmen uit?
Vind ik leuk
GPSV +768
maandag 21 januari 2019 om 22:16
Ik doel hier op de tegendoelpunten van Ajax en het verlies van Feyenoord.
Vind ik leuk
Markus80 +2920
dinsdag 22 januari 2019 om 12:39
Nee Ajax heeft gewonnen. Ze zijn ingelopen op het doelsaldo met meer treffers voor, daarnaast heeft psv punten verspeeld tegen het slechtste team uit de Eredivisie. Dan is een gelijkspel tegen Heerenveen toch altijd beter niet?
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:43
Ajax koopt vandaag nog een nieuwe, denk ik zo.
Vind ik leuk
Hyena +30293
zondag 20 januari 2019 om 18:43
Slechtste keeper ooit in een Ajax-shirt.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:45
EDIT VP: reactie verwijderd
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:48
Oprotten met die kutkabouter!
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:48
WoW rustig aan mafkees
Vind ik leuk
Mark Debee +261
zondag 20 januari 2019 om 19:24
Stel je niet aan glory hunter
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:46
Nou die Verhoeven kon ook niet zo veel.hoor die pizza
Vind ik leuk
Alex Koopman +1397
zondag 20 januari 2019 om 18:49
Verhoeven was misschien dik, maar die was stukken beter als Lamprou.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:56
Lamprou goed gescout hoor 👏🏻
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:25
Becech goed gescout hoor 😁
Vind ik leuk
Werner1913 +10368
zondag 20 januari 2019 om 20:20
Die heeft ons in ieder geval nog geen punten gekost... 😂
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 20:20]
Vind ik leuk
Camacho +202
zondag 20 januari 2019 om 18:46
Snap ik, maar laten we de verdedigers niet vergeten. Dom van Ajax en slim van die Friezen, hoe pijnlijk ook.
Vind ik leuk
Plattekar bv +32310
zondag 20 januari 2019 om 18:43
Dat ik weet hoe de ajax fans zich voelen, is een understatement...en diegene die dit op de toto had ingevuld is multi miljonair
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 18:44]
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:57
Plattekar, ik zei toch dat de weg nog lang is. Allebei verdient punten verloren. Op naar volvende week.
Vind ik leuk
Plattekar bv +32310
zondag 20 januari 2019 om 19:03
Ik had mezelf al.op marktplaats gezet...maar nu ga ik snel terug op stal 😂
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:05
Ik zou de advertentie nog maar niet in de prullenbak doen als ik jou was. 😂😉. Maar voor nu weer lekker op het oude nest blijven staan.
Vind ik leuk
Senn +8116
zondag 20 januari 2019 om 18:43
Whahaha en dan in de middag zoon grote mond
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:53
Naja is natuurkijk niet zo vreemd. Je verspeelt punten tegen fc emmen.
Vind ik leuk
voebtalie +1368
zondag 20 januari 2019 om 18:43
Ze hebben nog 10 dagen om een geschikte 2e keeper te kopen..
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:43
Tis ook een afdankertje van Feyenoord
Vind ik leuk
fcdb 67 +2527
zondag 20 januari 2019 om 18:43
Bedank die Turkse thuisfluiter maar.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:43
Die Griek redt jullie van de 4-5 hè.
Vind ik leuk
karnisse +399
zondag 20 januari 2019 om 18:45
Is een Turk
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:45
Als hij gewoon zn werk doet wordt het geen 4-4.
Vind ik leuk
Biennie +1558
zondag 20 januari 2019 om 18:46
Hij heeft 1 redding en veroorzaakt er 3. idk
Vind ik leuk
Padason +1125
zondag 20 januari 2019 om 18:47
Ja redt voor 4-5 maar laat ons vallen bij 1-1, 3-2, 3-3 & 4-4. Wat is dat een lul, lekker uit het 1ste gooien, ga maar wat in de kantine doen.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:47
Wta kan hij doen bij de 1-1, en 4-4?
Vind ik leuk
Padason +1125
zondag 20 januari 2019 om 19:35
1-1 Moet hij strekken en 4-4 als zo een bal ingeslingered wordt moet hij komen. Beide had Onana wel geredt
Vind ik leuk
VanGoal +1008
zondag 20 januari 2019 om 19:03
Met Onana had het nooit 4-4 gestaan man. Lamprou keepte zeer slecht.

Van de andere kant Heerenveen had zeker een penalty moeten hebben. Die scheids flink schorsen voor die belachelijke beslissing.
Vind ik leuk
schfan1920 +6141
zondag 20 januari 2019 om 18:44
Je mag die Turkse vriend bedanken... 100% penalty bij 3-3
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:47
🎶 Wij staan(ondanks Guus)bovenaan 🎶
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:47
Ja echt he...Onana had zeker 2 van die goals eruit gehaald. Hij was onzeker en telkens te laat. Zelfde geldt voor Sinkgraven.
Vind ik leuk
Pimman +9718
zondag 20 januari 2019 om 18:48
Lamprou was niet de hoofdoorzaak maar mét Onana had je er hooguit 2 tegen gehad. Ik roep al tijden dat Lamprou een middelmatige keeper is Ajax onwaardig! Nieuwe keeper van niveau deze maand nog halen..geld speelt geen rol!
Vind ik leuk
karnisse +399
zondag 20 januari 2019 om 18:55
Of Kotarski eens proberen
Vind ik leuk
Degraaf +738
zondag 20 januari 2019 om 19:43
Die is (bijna) net zo slecht.
Vind ik leuk
karnisse +399
zondag 20 januari 2019 om 19:50
Hoe dan ook geen Lamprou in het doel op Donderdag
Vind ik leuk
Hupfean +5158
zondag 20 januari 2019 om 18:49
Zoals voorspeld: goezoeboejoek had weer zijn Ajax momentje. 100% penalty. Klasse Heerenveen, dik verdiend punt tegen de gedoodverfde kampioen.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 20:09
Als die pingel er in eerste helft was ingegaan was het nooit geen 4-4 geworden. In de 2e helft heeft Ajax gewoon geluk gehad. Eerlijk is eerlijk.
Vind ik leuk
AVDV +1253
zondag 20 januari 2019 om 18:50
Hij redt jullie op het einde.
Vind ik leuk
Biennie +1558
zondag 20 januari 2019 om 18:51
Ja en veroorzaakt er 2 en ook een penalty.
Vind ik leuk
AVDV +1253
zondag 20 januari 2019 om 18:54
Ja jullie mogen de scheids op jullie blote knietjes bedanken met deze gift.

Kun je wel alles op 1 speler afschuiven maar waar was die geweldige Frenkie? Begrijp me niet verkeerd, vind het een goede speler maar hij wordt hier opgehemeld alsof het god hemzelf is, heb niet door gehad dat ie vandaag meedeed.
Vind ik leuk
AVDV +1253
zondag 20 januari 2019 om 19:07
Heb de goals teruggekeken en niet één daarvan was een fout van Lamprou.
Vind ik leuk
Padason +1125
zondag 20 januari 2019 om 19:39
Nee? Hij moet godverdomme strekken!!

Hoe kan je nou keeper worden met 1,60m lengte! Dat is het zelfde als een blinde hond gebruiken als blinde begeleide hond, kan hij niks aan doen😣.

Laatste goal moet hij uitkomen, stuivertje over de grond moet hij strekken. Met Onana was dit zeker niet gebeurd.

Hij doet altijd stoer in die Ajax videos, maar meneer moet een keer opdraven en dan verkloten, ophoepelen.
Vind ik leuk
Degraaf +738
zondag 20 januari 2019 om 19:45
Dan moet ik concluderen dat jij er geen verstand van hebt ;-)
Vind ik leuk
oostkust +742
zondag 20 januari 2019 om 18:54
Wie stelt nou zo'n clown op
Vind ik leuk
Ove +1792
zondag 20 januari 2019 om 19:49
Ten Hag
Vind ik leuk
psvfan1913 +6279
zondag 20 januari 2019 om 18:59
Jaaaaaaa
Vind ik leuk
Paul_dutch +847
zondag 20 januari 2019 om 19:02
Wel mooi om blind 2 keer vol ongeloof te zien staan. Van de 2e keer genoot ik meer😂
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:12
Als je maar kunt wijzen hè?
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:21
Lamprou redde wel het puntje op het laatst..
Vind ik leuk
Padason +1125
zondag 20 januari 2019 om 19:41
Maar wel 2 verliezen door die zak!
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:23
Hahahahahhaahaahhahaha







Prachtig voor de neutrale supporters die de reacties op VP lezen
Vind ik leuk
Nar +807
zondag 20 januari 2019 om 19:58
Nou he....ik erger me al het hele seizoen aan zijn kop als hij in beeld komt....wie heeft zijn goedkeuring gegeven voor die transfer?
Vind ik leuk
jollyrogers +7169
zondag 20 januari 2019 om 20:09
ow tadic niet? gemiste penal? en de jong... deed die mee dan? dolberg? niet gezien.... maar zeik jij maar lekker 1 speler af
Vind ik leuk
schfan1920 +6141
zondag 20 januari 2019 om 18:42
Asjeblieft Eindhovenaren ;-)

En op basis van die 100% penalty die niet gegeven werd puur omdat je hier speelt.. is het nog terecht ook Wat een pot..
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:45
Bedankt heerenveen. Goede pot
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:42
Iets met niet juichen voor het laatste fluitsignaal..
Vind ik leuk
Ove +1792
zondag 20 januari 2019 om 18:45
In Madrid hebben ze weer slapeloze nachten,na deze gala voorstelling
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:05
Slapeloze nachten?.. Real hoeft toch niet tegen Heerenveen?
Vind ik leuk
2cents +60194
zondag 20 januari 2019 om 18:42
Dik verdiend puntverlies. Wat een gemakzucht.
Vind ik leuk
stratumseind +191884
zondag 20 januari 2019 om 18:42
Ain t karma a bitch

Ik ga ff wat reaguurders van vanmiddag "opzoeken"..........
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 18:43]
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:43
Gefelciiteerd Stratum. Trek er maar weer 1 open.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:20
Stratum drinkt altijd SAN Miguel. Heb dr laatst hier ook wat gehaald. Maar dat is prima te doen 👌🏻
Vind ik leuk
fcdb 67 +2527
zondag 20 januari 2019 om 18:44
Lekker kerel!!! Kom je goed weg 😂😂
Vind ik leuk
Vamos7 +10217
zondag 20 januari 2019 om 18:46
En zo is het.
Vind ik leuk
schfan1920 +6141
zondag 20 januari 2019 om 18:47
Heerlijk hé!
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:48
Wij moeten gewoon blij zijn met een punt want Heerenveen had er 3 verdiend, zuivere pingel. De armoe bij Ajax is nog groter dan bij Psv
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 18:49]
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:01
Psv speelde werkelijk een hoerige kut wedstrijd ik heb me heel wat lopen ergeren, maar dit kan toch ook nie geaccepteerd worden. Psv en ajax beide wanprestaties van het hoogste niveau gewoon pure gemakzucht
Vind ik leuk
Padason +1125
zondag 20 januari 2019 om 19:47
Ajax speelde Heerenveen van de mat, keeper laat het afweten met 4 tegen doelpunten en een bijna penalty veroorzaken. Met Onana had Ajax gewoon gewonnen, PSV speelde belabbert en gaan tijd rekken
Vind ik leuk
Werner1913 +10368
zondag 20 januari 2019 om 20:28
Dan hoop ik dat Ajax Feyenoord volgende week ook van de mat speelt. Met 4 goals van Van Persie.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:50
Ja, want andersom is het niet al maanden zo. Geniet gewoon van je gelukje.

On: Die penal... hoe kan je die niet geven haha... mooi voetbalweekend met ed en pl.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:18
Heb ik ook al gedaan.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:27
Haha ouwe zwerver, Emmen uit is bizarre slecht. Heerenveen speelde gewoon top vandaag.
Vind ik leuk
stratumseind +191884
zondag 20 januari 2019 om 19:35
jaja

das mooi voor je


doe er wat leuks mee
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:45
Nog 16 potjes..tegen Emmen mag je geen punten verspelen. Heel veel geluk dat Ajax punten laatl liggen tegen Heerenveen, anders was het al gespeeld ben ik bang.
Vind ik leuk
stratumseind +191884
zondag 20 januari 2019 om 19:47
ik heb ginne skrik van al die amsterdamse roeptoeters
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:58
Wij ook niet van die Calimero boertjes. Ajax komt eraan 💪
Vind ik leuk
Jan ref +1335
zondag 20 januari 2019 om 20:24
Die kans hadden ze vandaag dus niet zo lopen mouwen jij en een keertje je plaats weten
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 20:32
Ajax is en blijft de grootste kanshebber. Veel meer kwaliteit.
Vind ik leuk
Jan ref +1335
zondag 20 januari 2019 om 20:44
Ow ja neem me niet kwalijk die kwaliteit heb ik gezien vandaag 👎
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 20:21
Roeptoeters of niet, psv mag geen punten verliezen tegen Emmen en Ajax niet tegen Heerenveen. Dit maakt de competitie wel heel erg leuk als neutrale voetballiefhebber. Kijk uit naar bekerwedstrijd donderdag...ben bang dat Heerenveen een tikkie terug krijgt.
Vind ik leuk
Hyena +30293
zondag 20 januari 2019 om 18:42
Ik wil Lamprou nooit meer in een Ajax-shirt zien. Wat een schande is dat.
Vind ik leuk
diekertjedap +5247
zondag 20 januari 2019 om 18:44
ik wil die scheids nooit meer een wedstrijd zien fluiten in nederland.
Vind ik leuk
chicken +14057
zondag 20 januari 2019 om 18:45
Das echt te slecht...elke bal in de hoek is raak..
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:47
En ik wil lozano nooit meer op plastic zien..
Vind ik leuk
mcmodd +26232
zondag 20 januari 2019 om 18:48
O, dus nu heeft Lamprou het gedaan? Ik denk dat de scheidsrechter dat wel heeft rechtgetrokken voor jullie keeper. SC Heerenveen, gefeliciteerd. Dubbel en dwars verdiend!
Vind ik leuk
Ove +1792
zondag 20 januari 2019 om 19:52
Ik wil Lamprou iedere week in een Ajax shirt zien
Vind ik leuk
Niels92 +33993
zondag 20 januari 2019 om 18:42
Lachen we eerst om PSV en spelen we zelf 4-4 gelijk tegen Heerenveen, Karma voor ons Ajacieden :(
Vind ik leuk
Gamewonder26 +1712
zondag 20 januari 2019 om 18:44
Zelfs als PSV fan: I feel for you Niels
Vind ik leuk
Niels92 +33993
zondag 20 januari 2019 om 18:44
Haha maak je niet druk het is en blijft maar een spelletje :)
Vind ik leuk
AlwaysMe +2879
zondag 20 januari 2019 om 18:44
Netjes dat je het toegeeft.. Ik zei het nog in het PSV topic, maarja je mede-supporters waren overtuigd.
Vind ik leuk
Senn +8116
zondag 20 januari 2019 om 18:44
Respect voor je reactie!!!
Vind ik leuk
Banaan +798
zondag 20 januari 2019 om 18:44
Vang je sportief op. Had verwacht na onze misser dat jullie hier wel overheen zouden walsen.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:45
Gelukkig is PSV niet uitgelopen dat scheelt dan weer.
Vind ik leuk
AllAdIn +22590
zondag 20 januari 2019 om 18:46
Karma voor de kleuters die PSV vanmiddag uitgelachen hebben ja!
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:07
Kan het wel waarderen zo een realistische supporten van de directe concurrent maar psv was ook gewoon bar slecht dat had nooit mogen gebeuren 2 goals weggeven
Vind ik leuk
Soufian77 +16
zondag 20 januari 2019 om 18:42
HAHAHAHH wie het laatste lacht, lacht het beste
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:43
Ja wij lachen wel met t schaaltje in de handjes na t seizoentje hahaaaa
Vind ik leuk
mcmodd +26232
zondag 20 januari 2019 om 18:51
Zielepoot, echt sneu ben je.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:54
Je zustertje
Vind ik leuk
GPSV +768
zondag 20 januari 2019 om 18:42
HAHAHAHAHAHAHAH
Vind ik leuk
Rodajc +18200
zondag 20 januari 2019 om 18:42
Heerlijke wedstrijd!
Vind ik leuk
Garnaal +538
zondag 20 januari 2019 om 18:43
EN IN eindhoven staan we nogsteeds bovenaan!!
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:54
Nog jaaa
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:07
Wanneer stonden jullie boven aan?
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:09
908 dagen geleden ongeveer voor et laatst dacht ik net eegens gelezen te hebben 🙈
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:16
Dus heel veel Ajax fans hebben het nog niet meegemaakt dat hun bovenaan staan. Is al lang geleden
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:43
Genieten
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:43
😣
Vind ik leuk
ValenciaFc +665
zondag 20 januari 2019 om 18:43
Iets met hoogmoed en vallen?
Vind ik leuk
Mirkoff! +586
zondag 20 januari 2019 om 18:43
Bah bah wat een wedstrijd
Vind ik leuk
Gamewonder26 +1712
zondag 20 januari 2019 om 18:43
Nou het feest duurde net geen 2 uur
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:43
Nou, dat was me een voetbalweekend. Zowel PSV als Ajax laten zien dat ze toch kwetsbaar zijn in de eredivisie. Ajax wordt geholpen door de scheids, want het was natuurlijk een penalty. PSV had het vooral aan zichzelf te danken helaas.

Anyway, niks aan het handje ... nog steeds 2 punten los en laten we het houden op wat opstartproblemen voor beide ploegen.
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 19:01]
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:43
En toch ga ik nou niet reageren, pas over 2 dagen.
Vind ik leuk
chicken +14057
zondag 20 januari 2019 om 18:43
En het plezier was weer van korte duur..
Vind ik leuk
Aaltje93 +252
zondag 20 januari 2019 om 18:43
Iets met wie het laatst lacht..
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:43
Was wel echt een mooie wedstrijd
Vind ik leuk
AlwaysMe +2879
zondag 20 januari 2019 om 18:43
Kampioen te vroeg juichen zijn ze in ieder geval wel.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:28
Ajax is Recordmeister. Mertens weet er alles van inderdaad☺️
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:43
Ik ben voor Ajax maar, DIKKE KARMA IS DIT.
Vind ik leuk
wattenstaafje +23727
zondag 20 januari 2019 om 18:43
Schande. Heerenveen van harte.

Zoveel geld en 1.68 op doel...
Vind ik leuk
Smithsonian +41659
zondag 20 januari 2019 om 18:43
1.76 😂😂😂
Vind ik leuk
wattenstaafje +23727
zondag 20 januari 2019 om 18:47
😁 het lijkt veel minder 😂😂😂
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:43
Dramatisch! Elke speler op Huntelaar en Frenkie na echt een drama!
Vind ik leuk
AVDV +1253
zondag 20 januari 2019 om 18:48
Deed Frenkie mee?
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:52
Haalde niet zijn niveau absoluut niet, maar wel by far de beste Ajacied en heeft voor bijna al het gevaar gezorgd.
Vind ik leuk
AVDV +1253
zondag 20 januari 2019 om 19:06
Als hij de beste speler was dan is het niet best gesteld deze wedstrijd.

Wel goed van je dat je niet op 1 speler richt (Lamprou) net als je mede Ajacieden. Hypocrisie ten top hier.
Vind ik leuk
Pietje2015 +16575
zondag 20 januari 2019 om 18:43
Gefeliciteerd Heerenveen.
1 punt verdiend.
Jammer dit was de kans.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:43
Zo, dat zal aardig ontvangen worden in Eindje!
Vind ik leuk
Beukenbv +379
zondag 20 januari 2019 om 18:43
Humor.
Vind ik leuk
Koeien +3442
zondag 20 januari 2019 om 18:43
Hahaha, zie ik net de Ajaxfans helemaal losgaan in het PSV topic, spelen ze zelf gelijk. Nou jongens, word een gezellige avond hier op VP!
Vind ik leuk
14forever +8997
zondag 20 januari 2019 om 18:47
:)
Uitdelen en incasseren noemen we dat.
Vind ik leuk
Koeien +3442
zondag 20 januari 2019 om 19:42
respect, als je de grappen uitdeelt, moet je ze ook kunnen ontvangen.

Vind ik leuk
14forever +8997
zondag 20 januari 2019 om 20:26
Hoort er toch gewoon bij...
Vind ik leuk
Werner1913 +10368
zondag 20 januari 2019 om 20:31
Sommigen hebben hier wel wat moeite met het incasseringsdeel van de vergelijking...
Vind ik leuk
14forever +8997
zondag 20 januari 2019 om 20:32
Ach dat is iets menselijks, hoef je geen supporter voor te zijn.
Vind ik leuk
chicken +14057
zondag 20 januari 2019 om 18:50
Gezellige week zul je bedoelen..
Vind ik leuk
LIO7 +1745
zondag 20 januari 2019 om 18:43
Leuke pot voor de neutrale kijker!!!
Vind ik leuk
14forever +8997
zondag 20 januari 2019 om 20:27
Vond het helemaal.geen leuke pot om naar te luisteren.
Oops ben natuurlujk geen Zwitserland
Vind ik leuk
LaPulga +385
zondag 20 januari 2019 om 18:43
Wat een kutkeeper hebben wij.
Vind ik leuk
Leedz +7499
zondag 20 januari 2019 om 18:43
Lamprou nog verkopen nu het nog kan, geef een jeugd keeper maar een kans
Vind ik leuk
Ove +1792
zondag 20 januari 2019 om 19:55
Ha ha verkopen,aan wie dan
Vind ik leuk
DeanJayden +11286
maandag 21 januari 2019 om 07:22
Wie koopt dat dan FC Verliezen?
Vind ik leuk
Smithsonian +41659
zondag 20 januari 2019 om 18:43
Lamprou = topkeeper.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:47
hopen dat ie volgende week ook keept.
Vind ik leuk
R94 +2049
zondag 20 januari 2019 om 18:43
Ik gok dat er zojuist heel veel mensen terug hun grot zijn ingekropen
Vind ik leuk
14forever +8997
zondag 20 januari 2019 om 18:47
Denk het niet, als.je kan uit kan delen,moet je.ook kunnen incasseren
Vind ik leuk
AVDV +1253
zondag 20 januari 2019 om 18:48
Kunnen ze helaas niet.
Vind ik leuk
14forever +8997
zondag 20 januari 2019 om 18:51
Ik ben gewoon.ajacied hoor en doe gewoon incasseren.
Vind ik leuk
AVDV +1253
zondag 20 januari 2019 om 19:06
Je bent één van de weinige, het overgrote deel die een grote mond hadden bij de PSV topic zie je hier niet.
Vind ik leuk
14forever +8997
zondag 20 januari 2019 om 20:30
Ik ben er ook vaak niet, onafhankelijk van het resultaat. Werk en familie gaan voor he.
Ik doe eigenlijk alleen komen voor het incasseren op dit moment.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:43
Popcorn erbij😂
Vind ik leuk
Kakkerlak +581
zondag 20 januari 2019 om 18:43
hahahahahahahahahahaha
grote tyfus muil heel de dag .....en nu?????
boertjes tis jullie gegund
Vind ik leuk
14forever +8997
zondag 20 januari 2019 om 18:45
Ach voor jou hebben.we maar een.woord nodig.
PEC
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 18:46]
Vind ik leuk
Kakkerlak +581
zondag 20 januari 2019 om 19:35
whaaaaaaaaaaaaaaa .....zondag ben je van ons cohen
Vind ik leuk
14forever +8997
zondag 20 januari 2019 om 20:31
Hahhahhahaha met je campingelftal.
Vind ik leuk
Vp128 +820
zondag 20 januari 2019 om 18:43
Hahaha wat zijn de reacties in het psv topic nu extra prachtig!!
Vind ik leuk
14forever +8997
zondag 20 januari 2019 om 18:44
Ach uitdelen.en incasseren noemen we dat.
Vind ik leuk
AllAdIn +22590
zondag 20 januari 2019 om 18:43
Wat een wedstrijd!
Maar wel balen..
Vind ik leuk
MojoRisin +14674
zondag 20 januari 2019 om 18:43
Als je nu nog niet kan bedenken dat een Griekse lilliputter als keeper niet kan..
Wat een afgang..
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:43
Als je niet profiteert van puntverlies psv verdien je niet kampioen te worden
Vind ik leuk
Roeptoeter +12546
zondag 20 januari 2019 om 18:43
Weer puntenverlies voor Ajax. Waar de eerste 2 keer nog toe te schrijven waren aan onbegrijpelijke beslissingen van Ten Hag is deze 3de maal puur en alleen toe te schrijven op het conto van Marc Overmars. Waardeloos dat Lamprou 3de keeper is geweest. Belacheljk dat hij 2de keeper is geworden. En absoluut schandalig dat hij daadwerkelijk in de competitie heeft moeten spelen.

Overmars moet even die aanvaller vergeten waar hij schijnbaar naar op zoek is en een keeper halen. Dat was al de belangrijkste prioriteit toen Van Leer in de zomer vertrok en nu nog steeds.

Blind was verdedigend erg slecht. Een 3 omdat een paar aanvallende acties wel lukte.
Lamprou een 0,5. Ik zou hem een 1 willen geven maar denk dat hij daar niet bij kan.
Vind ik leuk
Kim Jung-On +5214
zondag 20 januari 2019 om 18:48
Nou, ik hoor Ten Hag nog steeds zeggen dat Sinkgraven weer terug is! Die stelt ie meteen op. Sinkgraven was ook (mede-)verantwoordelijk voor 2 goals.
Vind ik leuk
Roeptoeter +12546
zondag 20 januari 2019 om 18:50
SInkgraven is helemaal niet terug. Sinkgraven is blessure vrij dat is iets heel anders. En ook dat argument is nu niet meer geldig.
Vind ik leuk
chicken +14057
zondag 20 januari 2019 om 18:53
Met nico was die 3e nooit gevallen. Die had ingegrepen en een kaart gepakt.
Vind ik leuk
14forever +8997
zondag 20 januari 2019 om 18:43
Ok we hebben gelachen.om psv, nu moeten we het incasseren.
Gefeliciteerd heerenveen
Vind ik leuk
Roeptoeter +12546
zondag 20 januari 2019 om 18:47
Lekker incasseren ja. Achter Lamprou schuilen gaat niet, die is te klein.. haha.
Vind ik leuk
14forever +8997
zondag 20 januari 2019 om 18:49
Verschuil me.nergens.achter, buiten in dit antwoord heb ik het nooit over Lamprou gehad.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:59
HAHAHAH, hier moest ik stiekem toch wel om lachen ;)
Vind ik leuk
Mirkoff! +586
zondag 20 januari 2019 om 18:43
Ik hoor de Ajax supporters nog zo hard lachen 😂. Wie het laatst lacht, lacht het best.
Vind ik leuk
RubenVB +873
zondag 20 januari 2019 om 18:43
Jullie Aller Ajax zou toch even de titel oprapen?

Zo goed zijn ze dus toch niet. ;-)
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:43
WHAHAHAHAHAHA ARROGANTE LOSERS. Zelfs met de KNVB kunnen ze nog niet winnen Lucky Ajax dat het niet 4-5 word.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:43
Nooit meer lamprou, Wat een kut keeper.
Vind ik leuk
Ove +1792
zondag 20 januari 2019 om 19:57
Iedere week Lamprou,top amusement
Vind ik leuk
Streaker +3752
zondag 20 januari 2019 om 18:43
Ajax heeft de lachers op haar hand na alle reacties van vanmiddag over haar grote concurrent.
Vind ik leuk
Fc hamkel +1499
zondag 20 januari 2019 om 18:43
Yeeesssssssssssss! Voor iedereen die vanmiddag eem grote mond had eat your hearts out!!!!!!!
Vind ik leuk
Settler11 +144
zondag 20 januari 2019 om 18:43
Niet goed voor je hart deze wedstrijd..
Vind ik leuk
Harrie82 +4149
zondag 20 januari 2019 om 18:43
Haha.
1,5 uur geleden alle berichten moeten lezen.
Nu zelf laten liggen en geholpen worden door de VAR.
Wijziging, niet de VAR heeft geholpen maar wederom deze scheidsrechter.
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 18:53]
Vind ik leuk
AFCA-1324 +766
zondag 20 januari 2019 om 18:43
Dank je wel schande keeper Lamprou donderstraal lekker een end op naar een derde klasser ofzo Ajax moet heel snel die unnerstal ofzo kopen want dit kam echt niet meer
Vind ik leuk
Harrie82 +4149
zondag 20 januari 2019 om 19:00
Die is al gekocht door PSV. Helaas dus voor jullie.
Vind ik leuk
mcmodd +26232
zondag 20 januari 2019 om 19:01
Een kampioenschap kun je niet kopen. Als iets dat bewezen heeft is het deze wedstrijd wel. Er staan al vele miljoenen op het veld. Voor hetzelfde geld neemt de VAR de enig juiste beslissing en kom je op vijf punten achterstand.
Vind ik leuk
VanGoal +1008
zondag 20 januari 2019 om 19:07
5 punten?
Vind ik leuk
mcmodd +26232
zondag 20 januari 2019 om 21:26
Ok, drie. Je hebt gelijk.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:18
Aangetrokken door Overmars de Almachtige toch?
Vind ik leuk
Ginovanni +20838
zondag 20 januari 2019 om 18:43
Ajax - Lamprou 4 - 4.


Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:19
Zolang je maar naar iemand kunt wijzen toch?
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:44
Heerlijk wedstrijdje!!
Vind ik leuk
Der Monarch +2107
zondag 20 januari 2019 om 18:44
Tot wanneer loopt de transferdeadline in het circus? Er kunnen een clown en een ballerina in Amsterdam worden opgehaald.
Vind ik leuk
Yoink +349
zondag 20 januari 2019 om 18:44
Feest in Eindhoven na misstap Ajax: PSV-fans gaan los, ongeloof bij Viergever.

Ik wacht er met smacht op.
Vind ik leuk
Vak-DD +12111
zondag 20 januari 2019 om 18:44
Respect voor Heerenveen, wat een strijd. Daar kunnen ze bij ons wat van leren.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:44
Mooi man. Eigen schuld 😅
Vind ik leuk
Bruurke +979
zondag 20 januari 2019 om 18:44
Benieuwd waar de grootsmoeltjes van vanmiddag nu te zeggen hebben. Sam Lammers ❤️
Vind ik leuk
ronnie1100 +1103
zondag 20 januari 2019 om 18:44
PSV 2 punten verloren Ajax 1 punt gewonnen
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +21190
zondag 20 januari 2019 om 18:44
Kut voetbal
Vind ik leuk
Henkings +852
zondag 20 januari 2019 om 18:44
En dan ook nog had Heerenveen een penalty moeten hebben. Schorsing voor de scheidsrechter lijkt me
Vind ik leuk
Spiegel +10915
zondag 20 januari 2019 om 18:44
Lammers in de basis volgend seizoen bij psv denk?

Ja Ajax, als je je cadeautjes niet wil uitpakken, dan maak je het jezelf wel erg lastig.

Maar goed, ik ben blij als PSV’er, want zelf ook stom puntverlies.

Nog 16 potjes, lekker spannend. Voor zowel Ajax als psv nog niks aan de hand. Succes iedereen! (Ook de Ajacieden)
Vind ik leuk
AlwaysMe +2879
zondag 20 januari 2019 om 18:59
Ik moest direct aan de opmerking "wij hebben zoveul goeie" denken :)
Nog niet helemaal overtuigd, maar hij was goed vandaag joh!! PSV'er in hart en nieren, dat kan je wel zien.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:44
Wat een waardeloze keeper die Lamprou...
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:44
Afijn, dit is voetbal....
Vind ik leuk
Importbrabo +1976
zondag 20 januari 2019 om 18:44
Even voor alle arogante fans, die vol hoongelach reageerden op het feit dat PSV punten verloor, en dachten de koppositie over te nemen: Karma is a Bitch!
Vind ik leuk
Linke loe +310
zondag 20 januari 2019 om 18:50
Gelijk tegen Heerenveen is toch ff net wat ander als tegen emmen.. jullie verliezen dus 2 punten snappie
Vind ik leuk
2-1 +1298
zondag 20 januari 2019 om 18:59
ja lul er maar een eind aan....hahaha....
Vind ik leuk
Linke loe +310
zondag 20 januari 2019 om 19:12
We staan nog exact waar we stonden voor deze wedstrijd alleen hebben wij nu Heerenveen gehad en jullie Emmen snappie..het is heel simpel
Vind ik leuk
2-1 +1298
zondag 20 januari 2019 om 19:15
Wij in een uitwedstrijd, jullie in een thuiswedstrijd. zo kan ik nog wel effe slap lullen...
Vind ik leuk
Linke loe +310
zondag 20 januari 2019 om 19:24
Laat ik het zo zeggen..ik maak me totaal niet druk over het verdere verloop van de competitie voor Ajax dan wel te verstaan!!
Vind ik leuk
2-1 +1298
zondag 20 januari 2019 om 19:35
Zeg ik dat dan? Daar gaat het hier niet over. Zelfs ik als psv'er zie dat jullie meer kwaliteit hebben. Maar dat wil niet zeggen dat ze ook kampioen worden...
Vind ik leuk
Linke loe +310
zondag 20 januari 2019 om 19:40
Dat klopt..maar zoals ik al zei ik denk dat jullie 2 punten verloren hebben en wij niet ..dat neemt verder niet weg dat we deze wedstrijd natuurlijk hadden moeten winnen
Vind ik leuk
2-1 +1298
zondag 20 januari 2019 om 19:43
En ik denk dat dit klapje bij jullie net wat harder aankomt. De kans om koploper te worden, 3-1 voor en dan nog weggeven...
Vind ik leuk
Linke loe +310
zondag 20 januari 2019 om 19:47
Haha jij ziet het echt helemaal verkeerd 😆 je vergeet denk ik dat wij lamprou op goal hadden en sinkgraven na een jaar of 2..plus dat we speelden tegen Heerenveen..psv speelt tegen Emmen gozer met hun vaste team kom eens op denk ff na man
Vind ik leuk
2-1 +1298
zondag 20 januari 2019 om 19:50
We gaan het zien...
Vind ik leuk
Linke loe +310
zondag 20 januari 2019 om 19:56
Ik wens jou succes
Vind ik leuk
2-1 +1298
zondag 20 januari 2019 om 19:58
Ik jou ook. Maar niet te veel...
Vind ik leuk
Harrie82 +4149
zondag 20 januari 2019 om 20:23
Jullie niet?
Kom op nou, thuis moet je alles winnen. Vooral als je in eigen huis 3-1 voor staat en vlak voor rust een pingel krijgt.

Het is beide niet goed. Dus lul maar recht wat krom is.
Vind ik leuk
Linke loe +310
zondag 20 januari 2019 om 22:07
Tja
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:44
Ik schaam me hier echt dood voor... Dit meen je toch niet...? Het is allemaal alleen maar erger gemaakt door die domme mede-Ajacieden met hun praatjes nadat PSV gelijk speelde. Gadverdamme, wat een afgang. Niet te geloven dit. Echt niet te geloven. Het was HELEMAAL NIKS vandaag.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:44
Schaam je kapot Ten Hag... Dat je je dramatisch spelende linksback en spits zo lang laat staan... Ongelofelijk.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:45
Ik snap idd niet waarom hij voor sinkgraven koos. Had eerder mallagan verwacht in het centrum en blind op links. Dolberg is gewoon met de flow meegegaan van Ajax een paar jaar geleden. Ben niet overtuigd van hem. Huntelaar daarentegen staat er vaak wel. Net als vandaag.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:47
Ja Magallan is toch niet voor niets gehaald? Speelde ook als enige in de winterstop goede wedstrijden tegen die Brazilianen. Ik snap echt geen ene kloot van deze keuzes.

Huntelaar had met de rust al moeten komen. Dolberg presteert al maanden niet. Deze jongen moet lekker z'n minuten als invaller gaan maken.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:51
Dan hebben wij in ieder geval de zelfde kijk op voetbal ;) Als ze hem niet laten spelen, maar wel Kristensen. Waarom halen ze hem dan in de winterstop??
Vind ik leuk
VanGoal +1008
zondag 20 januari 2019 om 19:09
En blijkbaar is Kristensen ook Veltman gepasseerd in de rangorde haha
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:11
Daar snap ik ook niks van inderdaad. Ik vond Veltman een akelige vent. Maar hij is wel ontzettend degelijk. Veel beter dan Kristensen. Alleen weet ik niet op welk niveau Veltman nu zit. Misschien duurt het nog een maand totdat hij zijn niveau terug heeft.
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 09:42
Veltman is nog niet op niveau qua fitheid dus daarom speelde hij niet. Kristensen is fit dus daarom speelt hij. Ik snap alleen niet dat Ten Hag ervoor kiest om bij een blessure van zijn linksachter zijn rechtsachter naar links te schuiven en dan niet te kiezen voor een stabiele speler in het centrum. Je ziet nu dus hoe belangrijk een trainer kan zijn in een wedstrijd.
Vind ik leuk
Padason +1125
zondag 20 januari 2019 om 19:57
Ik denk dat malagan in communicatie nog niet lekker gaat. Althans enige wat ik kan bedenken.

Wel eens over Dolberg, speelt groot deel van de wedstrijd in de 16m van Heerenveen, dan speel je toch met Huntelaar, die 1 van de betere is in de 16m en niet met een spits die 2 jaar geleden lekker speelde?
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 20:24
Daar had ik inderdaad nog niet aan gedacht! Zou een reden kunnen zijn! Maar dat had ajax vooraf ook kunnen weten. Maar je hebt gelijk inderdaad! En precies wat je zegt, Huntelaar is onwijs sterk in de 16! Had dan voor hem gekozen!
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 20:25]
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 09:46
Het leukste is dat Huntelaar nog geen 5 min binnen het veld staat en er valt meteen een goal. Dat is dan toch duidelijk?

Communicatie achterin snap ik wel maar die gast studeert rechten hier in Nederland. Denk je nou echt dat die niet snapt wat dekken etc in het Engels betekent. Ik snap je punt maar in mijn ogen is dat niet de reden waarom hij er naast blijft.
Ik heb het idee dat die nieuwe spelers een standaard periode naast de basis blijven om te 'wennen' aan Ajax.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:44
Owww wat zijn ze nu zelf stil. En wat we keeper hoop dat hij vaak op goal staat .vanmiddag lekker lachen om.psv .nu zelf met de tranen in de ogen naar huis. Karma is een bitch
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:48
Er is een verschil tussen Heerenveen en Emmen
Vind ik leuk
Harrie82 +4149
zondag 20 januari 2019 om 19:02
Bullshit.
Beide moeten gewonnen worden. In eigen huis punten verliezen is ook zeer matig. Dus dat vind ik nog slechter.
En dan niet vergeten dat ku(ns)tgras ook nog.
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 14:06
Tuurlijk moeten beide gewonnen worden... Maar er zit wel degelijk niveau verschil tussen Emmen en Heerenveen. Dat moet jij ook toegeven...
Vind ik leuk
Harrie82 +4149
maandag 21 januari 2019 om 14:51
Tuurlijk qua niveau wel. Maar thuis moet niet uitmaken tegen wie je speelt. Altijd winnen.
Maar ja ze hadden het beide al eerder moeten afmaken dan was dit niet gebeurd.
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 21:25
moet wel eerlijk zeggen dat de arbitrage in Nederland steeds vreemdere 'fouten' of beslissingen gaan maken... In beide wedstrijden vrij discutabele momenten geweest...
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:44
Arrogantie van de ajacieden afgestrafd. Na een matige pot van mijn club ben ik toch blij dat er een hoogte puntje voor onze PSV'ers is. Wat een pot zeg, vooral voor de neutrale kijker. Het moge trouwens duidelijk zijn dat de VAR vandaag in het voordeel van Ajax werkte, 100% pingel natuurlijk!
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 19:18]
Vind ik leuk
Vamos7 +10217
zondag 20 januari 2019 om 18:44
Haha en de Ajax fans waren maar al te blij en Antikunstgras lach je nou nog steeds gaat je lach nou niet meer weg? Mooi dit...... We werden uitgelachen en Ajax had al gewonnen van Heerenveen met filmpjes over PSV en werd belachelijk gemaakt.
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 18:45]
Vind ik leuk
Niels92 +33993
zondag 20 januari 2019 om 18:47
Net zoals Ajax heeft ook PSV belachelijk gepresteerd vandaag Bien :)
Vind ik leuk
Vamos7 +10217
zondag 20 januari 2019 om 18:48
En we komen ermee weg ook, heerlijk...
Vind ik leuk
Niels92 +33993
zondag 20 januari 2019 om 18:50
Maar ga niet lopen huilen dat Ajacieden lachten, wanneer Ajax verliest of gelijk speelt doe je het zelf ook. Sorry maar daarom heb ik een pleuris hekel aan je hypocriete gedrag :)
Vind ik leuk
040strijp +551
zondag 20 januari 2019 om 18:44
Lekkkker!!
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:44
Lammers een absolute wereldpartij en Ajax laat het flink liggen. Pijnlijk, nu uithuilen en opnieuw beginnen. Kans 1 laten liggen.
Vind ik leuk
mike-alkmaar +3673
zondag 20 januari 2019 om 18:44
Hier moet ik stiekem toch wel om lachen na t lezen van de reacties vanmiddag na Emmen vs PSV. En heb echt geen voorkeur ofzo qua PSV of Ajax. Iets van hoogmoed komt voor de val ofzo ?
Vind ik leuk
RWA040 +720
zondag 20 januari 2019 om 18:48
Precies wat je zegt!!! Grote mondjes hier op VP en lachende gezichten in de Arena.... En vervolgens 4-4 spelen, waar Heerenveen eigenlijk nog een pingel had moeten krijgen...
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:44
Inhouden van complete jaarsalaris hoppata en lamprou per direct ontslaan. En eigenlijk moeten de harde kern ze per direct laten zien dat dit niet mag.
Vind ik leuk
Linke loe +310
zondag 20 januari 2019 om 18:44
Man man man man man
Vind ik leuk
Vb.twente +126
zondag 20 januari 2019 om 18:44
mooi he , het lijkt de kkd wel.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:44
Stom puntenverlies PSV verspeeld weinig punten dus dan moet je erbij zijn klaar. Lamprou kan echt niet. 2e helft was drama echt slecht.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:44
Wie had dat gedacht. Van lachen om PSV naar zelf verlies je er ook twee
Vind ik leuk
Obl93 +2733
zondag 20 januari 2019 om 18:44
100% Gerechtigheid met de penalty had het eigenlijk 4-5 moeten zijn, Lammers top wedstrijd!

Edit: lees veel klachten over Lamprou, maar de zogenaamde toptalenten als De Ligt en Frenkie gaven ook niet thuis vandaag.
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 18:46]
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:45
Ik ga terug naar de Emmen-PSV post om over waar HAHA staat HAHA terug te schrijven.

En hier ook HAHA!!!!!!!!
Wat een onverdiend gelijkspel!
Vind ik leuk
Wim59 +578
zondag 20 januari 2019 om 18:45
Manman hoe is het mogelijk? Pfff, en die lamprou mag op de schroothoop samen met sinkgraven😬😬😬
Vind ik leuk
Ove +1792
zondag 20 januari 2019 om 18:50
2 Lamprou":s op elkaar en alles is opgelost
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:45
Heel slecht en complimenten naar Heereveen.
Vind ik leuk
keesje s +454
zondag 20 januari 2019 om 18:45
Lucky ajax is geen sprake meer van... Lucky psv!!! Dat is het tegenwoordig...
Geweldige keeper trouwens lamprou... OMG, dat kost ajax punten nu!!
Maar mooi voor de spanning...
Vind ik leuk
Phantast +22
zondag 20 januari 2019 om 18:47
Hij pakte wel die laatste bal nog even, als die er ook in was gegaan had hij waarschijnlijk zelfmoord gepleegd.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:49
Lucky psv? In een onderzoek is gebleken dat Ajax voor de winterstop 3 punten minder hadden moeten hebben. En vandaag ook.
Vind ik leuk
keesje s +454
zondag 20 januari 2019 om 19:03
Niet op basis van vandaag!! Algemeen de afgelopen 2 jaar... Mooi onderzoek haha, zo zou je bij elke club iets kunnen vinden waar ze voor of nadeel van hebben gehad...
Vind ik leuk
michelhx +4467
zondag 20 januari 2019 om 18:45
Wie het laatst lacht, lacht het best.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:45
Echt ongelofelijk dit! Dit is gewoon een mentaal probleem.Kan je op de eerste plek komen gebeurt dit weer.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:50
Is inderdaad iets mentaals. Ajax heeft het vaak moeilijk als psv ook punten morst. Ik had eerlijk gezegd verwacht dat Ajax erover heen zou denderen vandaag, jullie zitten in een goede flow. Had dit zeker niet verwacht!
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:52
Nee, ik ook niet. Als Tadic die pingel er in schiet is t 4-1 dan laat Heerenveen t koppie hangen en is de wedstrijd gespeeld. Dit kan ons heel duur komen te staan. Maarja, ook dat is voetbal. Zo onvoorspelbaar dit spelletje. Daarom houden we er ook zo van.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:45
We hebben alles nog in eigen hand.
Maar het was niet best..
Vind ik leuk
pos +9435
zondag 20 januari 2019 om 18:45
Hehe prachtige pot natuurlijk met uiteindelijk een mooie uitslag. Balen dat het net geen 4-5 nog is geworden. Dat was helemaal hilarisch geweest.
Vind ik leuk
Tienus +1427
zondag 20 januari 2019 om 18:45
Het leed vermaak over gemorste punten van PSV duurde maar heel even.....


Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:51
Helaas wel 😎 maar wie het laatst lacht die ...
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 18:52]
Vind ik leuk
Tienus +1427
zondag 20 januari 2019 om 18:59
Die heeft de grap als laatst begrepen.....😇
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:46
Altijd hetzelfde liedje met Ajax...kunnen ze inlopen en nu zelfs koploper worden dan laten ze het afweten...word tijd voor een nieuwe keeper
Vind ik leuk
stratumseind +191884
zondag 20 januari 2019 om 18:46
Dankzij die wanstaltige goezoeboejoek houden ze er nog een puntje aan over
Vind ik leuk
Tienus +1427
zondag 20 januari 2019 om 18:59
Gefeliciteerd. Nog eerste
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 19:00]
Vind ik leuk
Voetbal@com +2577
zondag 20 januari 2019 om 18:46
" na de 4-4 lukte het Ajax niet meer om te scoren"...wat een tekst....man man het had nog 4-5 moeten worden. Lamprou held van de dag.
Vind ik leuk
Mr.Dee +401
zondag 20 januari 2019 om 18:46
Het is een schande de VAR, als je zo toch kampioen wil worden. En dan alsnog niet winnen...karma!
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:46
Van lachen om PSV,
Nog steeds op plek 2 😬
Vind ik leuk
RWA040 +720
zondag 20 januari 2019 om 18:46
Zooooo lekker dit. Voor de echte Ajax supporters heel erg zuur maar voor de trollen hier vind ik dit echt geweldig!!!
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:50
Pijn in je buikje ?? Ook zo gelachen om 16.15 uur ???
Vind ik leuk
RWA040 +720
zondag 20 januari 2019 om 19:04
Ik lach altijd kerel.
Vind ik leuk
Xienix +142
zondag 20 januari 2019 om 18:46
Wat een wedstrijd!!!!
Volstrekt onnodig natuurlijk, maar dat is even niet het punt.
Vind ik leuk
Ove +1792
zondag 20 januari 2019 om 19:31
V A R = Voor Ajax Referee
Vind ik leuk
Hoeness +712
zondag 20 januari 2019 om 18:46
Proficiat godenzonen.. een verdiend punt..😂
Vind ik leuk
Nightcrawler +6075
zondag 20 januari 2019 om 18:46
Weer te vroeg gejuicht in Amsterdam
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:46
Be-scha-mend. Heldere conclusie: Lamprou mag nooit, echt nooit, meer onder de Ajax-lat.
Vind ik leuk
Nietkoeroe +3709
zondag 20 januari 2019 om 18:46
HAHAHAHAHAHAHA
Vind ik leuk
ADOswansea +332
zondag 20 januari 2019 om 18:46
KARMA !!!!!!
Vind ik leuk
Tienus +1427
zondag 20 januari 2019 om 18:46
Wie het laatst lacht...........
Vind ik leuk
Nielsk +2213
zondag 20 januari 2019 om 19:36
Heeft de grap niet begrepen?
Vind ik leuk
Tienus +1427
zondag 20 januari 2019 om 19:42
Wel begrepen, maar als laatste...😂
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:46
Wat een geweldige trainer hebben wij.
Vind ik leuk
ajax1973 +2379
zondag 20 januari 2019 om 18:47
zo als ik al zij wat een clown is de trainer zeg twee verdedigers die kunnen verdedigen en twee backs die dat niet kunnen en dan raar op kijken je niet winnen kan ten hag blijft flop de clown en dan ook nog fout wisselen
Vind ik leuk
Ale Carrus +165
zondag 20 januari 2019 om 18:47
Wat is die Guzubuyuk toch een ongelooflijke bloedhond. Ga aub nooit meer fluiten flapdrol. Waardloze gast
Vind ik leuk
VAKKIE-L +1396
zondag 20 januari 2019 om 18:48
Arrogante kwal bah. Wat een hekel heb ik die aan gast zeg.
Vind ik leuk
Ale Carrus +165
zondag 20 januari 2019 om 18:51
Of niet. Die kop van hem alleen al. Daar zo marchanderen als een blinde generaal. Wat een kuthond bah bah
Vind ik leuk
VAKKIE-L +1396
zondag 20 januari 2019 om 18:53
Vieze hond is het ja!!!
Vind ik leuk
Wim59 +578
zondag 20 januari 2019 om 18:47
Dolberg? Deed die mee dan?
Vind ik leuk
VAKKIE-L +1396
zondag 20 januari 2019 om 18:47
Gelijkgespeeld door hulp van Gizoebuyuk. Wees er maar blij mee Ajax, want verliespartij was meer op zn plaats vandaag.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29142
zondag 20 januari 2019 om 18:47
WTF

PSV was al verrassend. Maar Ajax anders ook. Wie had dat gedacht!

Enne Overmars kan aan de bak voor een fatsoenlijke tweede keeper
Vind ik leuk
Romario9 +13222
zondag 20 januari 2019 om 19:19
Die hebben ze al. Maar die speelt dit seizoen bij NAC.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29142
zondag 20 januari 2019 om 19:58
Die zie ik Onana niet opvolgen.. jij wel?
Vind ik leuk
Romario9 +13222
zondag 20 januari 2019 om 20:47
Dacht dat je met “tweede keeper” reservekeeper bedoelde.

Nee, die zie ik Onana niet opvolgen, maar zou goed genoeg moeten zijn als back-up. Beter dan die Griekse tuinkabouter iig.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29142
zondag 20 januari 2019 om 20:48
Lamprou gaan we niet veel meer zien in een Ajaxshirt, nee..
Vind ik leuk
Tienus +1427
zondag 20 januari 2019 om 18:47
4-4 Ik pis in mijn broek. whahahah
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:47
Like als je beter kan keepen dan Lamprou
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 18:48]
Vind ik leuk
Garinsha +5053
zondag 20 januari 2019 om 18:48
Belachelijke kut vertoning! Lamprou en Sinkgraven nooit meer opstellen.

Ps. Lammers scoort 2 keer waar is de ligt? Sinkgraven word helemaal tol gedraaid bij die derde goal. Tadic die een pen. Mist.... nogmaals BELACHELIJKE Vertoning.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:48
Tranen in de arenA, vanhet lachen om PSV...........
Vind ik leuk
VAKKIE-L +1396
zondag 20 januari 2019 om 18:50
😂😂😂😂😂
Vind ik leuk
Vamos7 +10217
zondag 20 januari 2019 om 18:55
Haha duimpje omhoog.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:48
Sinkgraven en Lamprou moet je gratis weg sturen vooral die Lamprou als onana er had gestaan had dit gvd niet gebeurd
Vind ik leuk
pim4ever +1097
zondag 20 januari 2019 om 18:48
Eigenlijk niet eens zo gek, je speelt de hele wedstrijd met 9 man, namelijk zonder keeperenzonder linksachter..
Vind ik leuk
okencie +33
zondag 20 januari 2019 om 18:48
Iedereen zit Lamprou wel zwart te maken (ja hij is ook echt prut zeker waar), maar waar is de kritiek op gelegenheidslinksback Sinkgraven? Doet helemaal niets bij de 3-2 en 3-3, loopt alleen maar achteruit grijpt niet in, loopt een beetje mee voor het ruimte opvullen.

Lamprou wil ik nooit meer zien in het doel bij Ajax, en Sinkgraven nooit meer als LB, die twee hebben Ajax de winst gekost.
Vind ik leuk
VanGoal +1008
zondag 20 januari 2019 om 19:13
Klopt! Maar sinkgraven is duidelijk geen back. Kun je hem dat dan aanrekenen? Lamprou staat er om ballen tegen te houden maar hij kan nergens bij. Dan ben je Ajax onwaardig. Weg ermee!
Vind ik leuk
Garinsha +5053
zondag 20 januari 2019 om 19:32
Eigenlijk wel want voor zijn blesure stond hij ook daar dus moet het niet zijn "hij is geen back.." nee hij is gewoon niet goed genoeg.. maar hij krijgt wel tig keer de kans vind je ook niet.. ook op het middenveld komt hij te kort want hij is niet beter dan de jong vd beek en zelfs niet dan schone.
Vind ik leuk
VanGoal +1008
zondag 20 januari 2019 om 19:35
Nouja bij die jongen zag ik wel potentie voor zijn blessure. Vind hem als hij zijn niveau haalt niet verkeerd. Maarja, na een jaar blessure leed is het niet gek dat je zonder vertrouwen speelt. Het is een middenvelder en ik zou hem als wisselspeler voor die positie gebruiken..

Daarnaast had Wobertje dit beter ingevuld. Blijf het jammer vinden dat hij weg is..
Vind ik leuk
okencie +33
zondag 20 januari 2019 om 19:48
Voor zijn blessure was het ook altijd billenknijpen en een fiasco als Sink moest verdedigen, deed wel paar dingetjes goed maar maakte daarentegen ook heel veel fouten wat op dit niveau niet mag. Ajax onwaardig, zeker als LB, op het middenveld geen ruimte voor hem. Leuke voetballer voor net achter de top
Vind ik leuk
Garinsha +5053
zondag 20 januari 2019 om 20:15
Dat is zeker waar.. van wobber.. maja niets meer aan te doen.
Vind ik leuk
john52 +529
zondag 20 januari 2019 om 18:48
Nou, laat de trollen uit Amsterdam maar weer komen. Heerlijk zeg die 4-4. Toch nog 2 punten verschil, volgende week 5. Komop Feyenoord.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:10
?????????
Vind ik leuk
Phantast +22
zondag 20 januari 2019 om 18:48
Al die lachende koppen toen bekend werd dat PSV gelijk gespeeld had afgestraft.
Vind ik leuk
Argento8523 +7083
zondag 20 januari 2019 om 18:48
Zet de volgende keer als Onana geblesseerd is maar de keeper van jong Ajax of de A 1 of zo neer

Niet zo een stuntelende tuinkabouter als Lamprou

Niet te geloven
Vind ik leuk
bobje1969 +35
zondag 20 januari 2019 om 18:51
ja denk dat er in de jeugd toch wel een betere keeper loopt.
Vind ik leuk
Argento8523 +7083
zondag 20 januari 2019 om 19:06
Lijkt me ook

Iig met lengte
Twee goals waren gewoon houdbaar
Vind ik leuk
VAKKIE-L +1396
zondag 20 januari 2019 om 18:49
De godenzonen kunnen niet eens winnen van Heerenveen en nog wel thuis ook zeg.😁
Vind ik leuk
utreg1971 +1859
zondag 20 januari 2019 om 18:49
Afgesproken dit tussen Ajax en psv hahahahahahahaha
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:49
Waarom geen kaart voor ziyech en rood voor blind andere spelers krijgen die wel scheids houden ajax in de race bah
Vind ik leuk
Voetbal@com +2577
zondag 20 januari 2019 om 18:50
" na de 4-4 lukte het Ajax niet meer om te scoren"...wat een tekst....
Vind ik leuk
Mad Max +1092
zondag 20 januari 2019 om 18:50
Unbelievable
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:50
Lampru gelijk in de uitverkoop.
Vind ik leuk
VAKKIE-L +1396
zondag 20 januari 2019 om 18:51
Lekker laten staan joh. Brengt veel lachers met zich mee🤣
Vind ik leuk
repeP +2108
zondag 20 januari 2019 om 18:50
Dat belooft een bekerkraker te worden van hier tot Tokio a.s. donderdag! Jammie jammie!
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 18:50]
Vind ik leuk
bobje1969 +35
zondag 20 januari 2019 om 18:50
wat een ku. keeper
Vind ik leuk
poklane +5468
zondag 20 januari 2019 om 18:50
Gözübüyük mag best een maandje in de Keuken Kampioen Divisie gaan fluiten hoor
Vind ik leuk
VAKKIE-L +1396
zondag 20 januari 2019 om 19:03
Doe maar voor goed dan, zijn we gelijk klaar met dat geklungel van em. Engnek is het!!
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:50
Lucky ajax geholpen door die achterlijke schijttturk van een gozubuyuk! heerenveen een zuivere pingel en de 4-5 door de neus geboord!!
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:50
Heeft Umberto zeker een paar stuivers gekost ...
Vind ik leuk
bartzwolle +132
zondag 20 januari 2019 om 20:44
Zo'n scenario voor je eerte uitzendng
Vind ik leuk
Binkie +136
zondag 20 januari 2019 om 18:51
Ik vind Tadic een geweldige speler, maar laat die penalty's nou gewoon over aan de spits!
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:51
Met dank aan die Turk toch nog een puntje. En gelachen dat er werd om 16.30. Zelfs door enkele Ajax spelers die nog even Heerenveen een pak rammel moesten geven. Hoogmoed komt voor de val Ajaxieden. Hahahahahaha
Vind ik leuk
bartzwolle +132
vrijdag 25 januari 2019 om 20:17
Nog ff afwachten wie echt het laatst lacht !
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:51
En wie hier ooit schreef Sinkgraven kan goed linksback spelen moet direct opgesloten worden in een tbs kliniek. Waarom koop je een peperdure argentijn en stel je niet op wanneer je in de nood zit.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:51
Jongens denken alleen maar aan de transfair
Vind ik leuk
debacle +548
zondag 20 januari 2019 om 18:52
Wederom heeft mijn club het laten afweten.. en dan denken dat je een kans heb tegen real... wat een mislukkelingen
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:52
Denk dat Ajax toch echt een andere keeper moet halen Lamprou is veel te klein en heeft toch veel moeite met sommige ballen. Ik zou zeggen als ik Ajax zou zijn dan zou ik die keeper van Willem 2 halen. Timo Wellenreuther dat is een lange keeper die ook genoeg ballen tegenhoudt. Mocht Onana een keer geblesseerd raken dan heb je in ieder geval een keeper die ook net zo lang is en eventueel ook mee kan voetballen indien nodig.
Vind ik leuk
JoeyC +3764
zondag 20 januari 2019 om 18:52
Komt Ajax nog goed weg met een punt. Zuur voor Heerenveen, maar van de VAR / KNVB kan je heel moeilijk winnen.
Vind ik leuk
DEWEE +2631
zondag 20 januari 2019 om 18:52
Dat wordt volgende week een zware pot.

Waarom begint ie ook iedere x met Dolberg?
Sinkgraven kan echt niet.
Lamprou kan echt niet.
Verdediging dramatisch
Middenveld gaf niet thuis vandaag, wat ontzettend veel ruimte gaven ze weg.

Die traingingskampen hebben de nr 1 en 2 echt goed gedaan........
Vind ik leuk
RR12 +661
zondag 20 januari 2019 om 18:53
Daley lacht, Daley huilt.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:53
Wie het laatst lacht..........dat is PSV. Heerlijk😂😂😂
Vind ik leuk
Voetbal@com +2577
zondag 20 januari 2019 om 18:53
Kan iemand de reactie van die Ajax fan bij Emmen - PSV kopiëren:

Speciaal voor hem:


Ik ben Willy & gij bent Rene...... polonaiseuuuhhhhhhhhhhh
Vind ik leuk
Vamos7 +10217
zondag 20 januari 2019 om 18:56
Staat hij zwaar voor lul.
Vind ik leuk
WilcoS64 +3320
zondag 20 januari 2019 om 18:55
Na zo'n resultaat kun je alleen maar schijtziek natuurlijk! 4 doelpunten tegen, hoe verzin je het! Dankzij die tuinkabouter en een lekke verdediging. Maakt Huntelaar de 4-3 en dan nog weg geven, wat een walgelijk kut resultaat!! Gewoon helemaal klaar mee. Ook met dat kutforum trouwens, de ballen allemaal.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:56
Niet Lamprou maar de trainer is dit schuld
Vind ik leuk
Remko +409
zondag 20 januari 2019 om 19:04
Waarom de trainer?
Zet in principe zijn momenteel sterkste 11 neer.
Gewoon een wanprestatie van ajax,verdedigend slecht veel slordig balverlies spelers hebben niet hun niveau gehaald.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 21:23
Echt niet zijn sterkste 11tal, zo,n meisje in de spits, tadic slechtste man van het veld , blind vreselijk , van der beek er uit halen was de beste van het veld , maar een makkelijke wissel, sinkgraven opstellen hoe dom kun je zijn, hij is ook verantwoordelijk tot ze geen fatsoenlijke tweede keeper hebben , zo kan ik nog een uur door gaan.
Vind ik leuk
Remko +409
zondag 20 januari 2019 om 21:38
Daarom gaf ik eerder aan dat spelers onder hun niveau speelden.echt iedere speler, geen een uitgezonderd zelf vd beek niet.
Op 2 posities is er door omstandigheden een vervanger gezet;daar kan je over twisten;maar je kan vind ik persoonlijk ten hag hier niet de schuld van geven,deze 11 moeten goed genoeg zijn om van heerenveen te winnen;maar als niemand thuis geeft dan houdt het op,ik blijf het gewoon een wanprestatie van de spelers vinden.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 23:14
Ja maar een trainer is toch verantwoordelijk voor de instelling van het team, voetballen kan hij semiet leren.
Vind ik leuk
Remko +409
zondag 20 januari 2019 om 23:28
Hij is verantwoordelijk voor de opstelling en tactiek en ja hij moet motiveren.maar als spelers dit niet kunnen of weten uit te voeren ligt het imo echt aan de spelers.
Als de instelling van de spelers vandaag niet goed was(in de wetenschap dat psv punten verspeeld) ligt dat echt aan hun.zal de beslissingen van ten hag echt niet allemaal goed praten maar dit bij hem neerleggen vind ik voor wat betreft vandaag niet terecht.
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 10:31
Daar mag iedereen anders over denken , maar hij heeft ze niet in gareel krijgt is hij het schuld, net als tegen Heracles en PSV , verkeerde opstelling en tactiek en motivatie.
Vind ik leuk
Remko +409
maandag 21 januari 2019 om 10:45
Kijk het enige wat ik er nog over kwijt wil, is dat ik het met jou eens ben, dat tegen PSV hij een andere tactiek had moeten gebruiken, dus geen Freanky op Luuk zetten.
Maar de wedstrijden tegen Heracles en Heerenveen waren identiek.
In mijn ogen had dit niks met de opstelling te maken, maar meer met laksheid en slecht spel van de spelers te maken.
Spelers van Ajax hoef je niet te motiveren als ook zij hebben gezien dat de concur