Ajax morst punten na krankzinnige wedstrijd tegen Heerenveen met acht treffers

Ajax morst punten na krankzinnige wedstrijd tegen Heerenveen met acht treffers

Gepubliceerd: zondag 20 januari 2019 om 18:40zo 20-01-2019 om 18:40

Laatste update: zondag 20 januari 2019 om 19:13zo 20-01-2019 om 19:13

Een krankzinnige wedstrijd tussen Ajax en sc Heerenveen is zondagmiddag geëindigd in 4-4. De gasten uit Friesland knokten zich drie keer terug van een achterstand. Kik Pierie maakte in blessuretijd voor de derde keer gelijk. Ajax laat door de remise na om de koppositie over te pakken van PSV, dat eerder op de dag óók morste. 

De openingsfase in de Johan Cruijff Arena was adembenemend. Na zestien minuten stond het 2-1 voor Ajax. Dusan Tadic maakte z'n eerste van de middag in de dertiende minuut en amper een minuut later werd het via PSV-huurling Sam Lammers gelijk. Snel daarna stond de thuisclub opnieuw op voorsprong: Hakim Ziyech gaf aan, Tadic stiftte mooi raak. 

Ajax leek op rozen te zitten nadat Matthijs de Ligt binnen het halfuur de 3-1 had binnengekopt. De aanvoerder profiteerde van een fout van Heerenveen-goalie Warner Hahm. Tadic liet na om de zege veilig te stellen: hij miste op slag van rust een penalty. De Serviër schoot tegen de benen van Hahn aan. 

Na de pauze kwam de wedstrijd op z'n kop te staan. Het was wederom Lammers die scoorde. In de 51e minuut maakte de jonge spits er 3-2 van. Ajax was het eventjes volledig kwijt en ook de gelijkmaker viel. Na een snelle tegenaanvaller schoot Mitchell van Bergen binnen, langs Kostas Lamprou. 

Wat volgde was een enorm spannend laatste halfuur. Ajax ging vol voor de zege, waardoor Heerenveen ook veel ruimte kreeg. Ziyech schoot een vrije trap op de paal en aan de andere kant van het veld leek de thuisploeg héél goed weg te komen toen Lamprou Lammers onderuit leek te halen. Scheidsrechter Serdar Gözübüyük bekeek de beelden, maar besloot - tot verbazing van velen - géén strafschop toe te kennen. 

De ingevallen Klaas-Jan Huntelaar, hij kwam na 79 minuten in het veld, bracht de ruim  52.000 aanwezige fans in Amsterdam uiteindelijk in extase. Koud in het veld schoot hij op aangeven van Tadic raak. 

Het ging na die goal tóch weer mis voor Ajax. In blessuretijd sloeg Heerenveen nóg een keer toe uit een corner. Kik Pierie stond volledig vrij en tikte van dichtbij binnen. Na die 4-4 waren er nog ruim twee minuten te gaan, maar scoren lukte Ajax niet meer. 

PSV verspeelde eerder op de dag óók al twee punten, op bezoek bij FC Emmen (2-2), maar Ajax laat dus na om de koppositie te heroveren. De ploeg van trainer Erik ten Hag heeft nu 47 punten, PSV staat op 49. 

Plaats een reactie

Biennie +3340
zondag 20 januari 2019 om 18:42
lamproe bedankt!
Vind ik leuk
GPSV +784
zondag 20 januari 2019 om 18:43
En ons weer uitlachen vanmiddag, PSV heeft dit weekend opnieuw gewonnen! Jullie hebben geluk gehad met 4-4, Zanelli had de 4-5 op z’n slof.

En Lammers, wat zie ik jou graag terug volgend jaar in de selectie van ons mooie PSV!
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 18:52]
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:43
Of niet. Maar laten wij als PSV fans ons gewoon gaan gedragen en niet net zoals menig Ajacied als kleuters te keer gaan.
De trollen van Ajax die openen de komende 3 dagen hun VP niet dus het maakt niet veel uit.
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 18:44]
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:48
Jij was na 16:15 ook ver weg ofnie?
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:02
Jij ook nu???
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:04
Hoezo?

Nu wel, ff biefstukje bakken.
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 19:04]
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:05
Pilsje dr bij. Dan is het verdriet zo verdwenen
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:32
Ach ja, uiteindelijk is het ook maar voetbal. Al was een koppositie heerlijk geweest. :’-(
Vind ik leuk
1313 +13087
zondag 20 januari 2019 om 19:48
Hahaha wauw.... alsof hier geen Psv trollen zijn? Doe je bril af joh. Beide supporters hebben zat trollen en zijn beide zielig. Jij keurt het goed dus. Van je eigen fans.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:57
Ik vraag gewoon of de PSV fans het zouden willen minderen omdat in erop de PSV post helemaal gek van werd en dat dus ook andersom zo is.
Vind ik leuk
1313 +13087
zondag 20 januari 2019 om 20:29
Oke ik las het idd anders. Het komt van beide kanten, gewoon diep triest.
Vind ik leuk
mason +2417
zondag 20 januari 2019 om 19:55
Nee klopt. Probeer alsjeblieft die arrogantie te onderdrukken. Daar heb ik een pest hekel aan bij die club.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:43
Van lachen om Feyenoord en PSV naar voor het 5e jaar helemaal niets!
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:44
Haha,wilde azijn weken in Abcoude en omstreken
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:46
Hahahah geweldig toch.. was wel een lache wedstrijd overigens
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:45
Helemaal niets want wij winnen ook in Amsterdam en volgende week wint Feyenoord!!!!
Vind ik leuk
dhrwobo +45787
zondag 20 januari 2019 om 18:53
Ho ho. Na die pot tegen Emmen moeten we rustig aan doen. Dat was gewoon slecht. Dankzij onze Sam is er geen schade ontstaan. Maar voor beide teams is de titel verre van dichtbij
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:59
Idd,het gaat nog een lange zware weg worden.
Vind ik leuk
1313 +13087
zondag 20 januari 2019 om 19:50
Eigenlijk dankzij Tadic. Maakt hij die penalty is de wedstrijd wel gelopen... wat een dramatische penalty zeg ongelooflijk.😂
Vind ik leuk
Guust +6759
zondag 20 januari 2019 om 19:21
Heb je PSV en ook Feyenoord zien voetballen. Was nie veel hoor.
Vind ik leuk
Clutchy +1254
zondag 20 januari 2019 om 18:45
Emmen uit 2-2 is wel erg schandalig
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:47
Hahaha toch staan wij nog 2 punten boven jullie, en hadden jullie hier geluk met de scheids aangezien het duidelijk een penalty was
Vind ik leuk
Molletje +4152
zondag 20 januari 2019 om 19:00
En als Tadic die penalty in de eerste helft er in schiet, was de wedstrijd anders verlopen.

Feit is dat Ajax een kans had om de koppositie te pakken en die niet gegrepen heeft.

Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:51
Heerenveen thuis 4-4 Is natuurlijk een fantastisch resultaat......
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +2321
zondag 20 januari 2019 om 19:17
Met lamprou op doel is 4-4 fantastisch inderdaad, met Onana gewoon 5 a 6-0 winst gepakt. sad but true
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:36
Heeft Ajax 12 miljard euro op de bank staan en dan zetten ze Kostas in het doel. Tja, dan moet je het ook maar zelf weten ......
Vind ik leuk
Pimman +11592
zondag 20 januari 2019 om 18:51
Zéker dat Emmen is zaterdag amateurs niveau.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:04
Maar als ze tegen de kampioen moeten, kunnen zelfs de emmenaren boven zichzelf uitstijgen
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:36
Het hoort wel te rijmen eigenlijk. Van lachen om feyenoord en psv, alweer aan het einde nummer twee
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:49
Vanmiddag werd in ieder geval duidelijk dat alles nog mogelijk is.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 20:22
Ja vooruiy.. moraal van het verhaal wij blijven bovenaan
Vind ik leuk
Hyena +30608
zondag 20 januari 2019 om 18:44
Want jullie waren andersom vast niet blij geweest als Ajax punten had verspeeld.

Triest figuur.
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 18:44]
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:44
Precies!!! Ik ga niet stoer doen maar we staan nog steeds op NO1!!!!!
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:33
Proficiat!!
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:35
Thanks!!
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:44
Gay-PSV?
Vind ik leuk
Alex Koopman +1740
zondag 20 januari 2019 om 18:48
Maak er dan Gay-SV van dat lijkt tenminste ergens op 😂
Vind ik leuk
phritzzz +4449
zondag 20 januari 2019 om 20:31
Wat een slap scheldwoord zeg. Lekker achter J. Derksen en consorten aanhollen. Nashville verklaring onderteken! Fijn bezig hoor
Vind ik leuk
Biennie +3340
zondag 20 januari 2019 om 18:45
Gewonnen? van wie?
Vind ik leuk
Fifagekkie +838
zondag 20 januari 2019 om 18:47
Je zal toch maar voor ajax zijn zeg
Vind ik leuk
Joey2000 +392
zondag 20 januari 2019 om 18:48
Als je vind dat Psv heeft gewonnen met die wanvertoning in Emmen ben je de meest lachwekkende fan die ik ooit heb gezien. Maarja beide clubs verdient punten verspeeld, waren beide echt dramatisch. Zo blijft het wel lekker spannend😬
Vind ik leuk
DeanJayden +13734
zondag 20 januari 2019 om 18:48
Niemand heeft gewonnen en alles blijft hetzelfde, ik heb nog niet gelachen want ik heb dit vaker meegemaakt! Maar Marc haal eens een reserve keeper want deze jongen kan niet eens bij Emmen
Vind ik leuk
Hupfean +5709
zondag 20 januari 2019 om 18:50
Zeneli.
Vind ik leuk
Bullet +3373
zondag 20 januari 2019 om 18:52
Ook zyjech schoot m op de paal. Die was dichterbij een dp dan Zeneli
Vind ik leuk
Werner1913 +11127
zondag 20 januari 2019 om 20:15
Ziyech is ook vanavond dichter bij een dp dan Zeneli...
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:52
Had uiteraard al lang 5-3 kunnen staan, maar ja, al het gejoel vanmiddag komt toch weer jammerlijk verkeerd uit. Had het nog gezegd.
Vind ik leuk
Wim Horst +1257
zondag 20 januari 2019 om 18:59
jullie hebben niks gewonnen we zijn net over de helft
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:03
Die zag ik net met Overmars babbelen, die had een pak geld in z'n handen. Kan zo geruild worden met De Ligt, die speelde dramatisch vanmiddag.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:12
En wat dacht je van die penalty die Heerenveen onterecht niet kreeg.
Vind ik leuk
rinirat +4218
zondag 20 januari 2019 om 19:15
Lammers was matig echter Ajax maakte het hem makkelijk.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:18
Wat klets je nou man... PSV heeft uit gewoon een slechte pot gespeeld. Wat me het meeste geïrriteerd heeft is de manier hoe ze speelden. En we hebben genoeg aan ons eigen spel dan naar Ajax kijken. We hadden gewoon moeten winnen en de rest is bijzaak.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:24
Kijk die simpele boeren weer ineens stoer doen. Calimeros 2-2 Emmen is gewoon bizarre slecht.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:40
..... en snaveltjes toe. Slaap lekker. (citaat van Meneer de Uil)
Vind ik leuk
Mr.Dee +680
zondag 20 januari 2019 om 19:32
PSV had alleen voor de eindzege in de competitie een stuk progressie kunnen boeken.
Vind ik leuk
1313 +13087
zondag 20 januari 2019 om 19:46
Tja... Als Tadic die Penalty had gemaakt dan was de wedstrijd op slot geweest. Waanzin dit. Hoe kun je een wedstrijd zo uit handen geven ongelooflijk.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95380
zondag 20 januari 2019 om 19:58
Als wij alles hadden gewonnen dan stonden wij nu eerste. :)
Wel ongelooflijk ja.
Vind ik leuk
1313 +13087
zondag 20 januari 2019 om 20:22
Hahaha helemaal waar. Nja iedereen heeft wel naar een mooie wedstrijd gekeken, zeker ook complimenten naar Heerenveen toe, die waren gewoon scherp, zeer gevaarlijk in de omschakeling.

Toch had de wedstrijd bij rust al op slot moeten zitten. Zonde.
Vind ik leuk
markie +3218
zondag 20 januari 2019 om 19:46
Psv heeft niks gewonnen, was toch echt 2-2
Vind ik leuk
Werner1913 +11127
zondag 20 januari 2019 om 20:16
Nog 16 van dit soort weekenden en we zijn kampioen...
Vind ik leuk
markie +3218
zondag 20 januari 2019 om 21:51
Daar is geen spelt tussen te krijgen
Vind ik leuk
Nar +1228
zondag 20 januari 2019 om 19:56
Begrijp ik, goeie spits.
Vind ik leuk
Iggy +4645
zondag 20 januari 2019 om 20:10
Wat een lulkoek met je "jullie hebben geluk gehad en PSV dit weekend opnieuw gewonnen". Ajax heeft dit puntverlies totaal aan zichzelf te wijten. Als Tadic de penalty voor rust benut had was er niets aan de hand. Jullie hebben dus geluk gehad dat Ajax niet heeft geprofiteerd. Zo is het en niet anders.
Vind ik leuk
Werner1913 +11127
zondag 20 januari 2019 om 20:18
Tja. Als, als, als. Als wij 0-3 maken wordt het geen 2-2 meer en lopen we 2 punten uit. 🤓😴😴
Vind ik leuk
hoebie60 +223
zondag 20 januari 2019 om 20:12
Die gaat naar ajax de laatste goeie spitsen komen via Heerenveen naar ajax, hij is ook fan
Vind ik leuk
Werner1913 +11127
zondag 20 januari 2019 om 20:19
Haha. Hij is verhuurd knuppel. Die gaat helemaal nergens naar toe. En zeker niet naar Ajax.

En met laatste goede spits bedoel je KJH? Of Sulemani?
Vind ik leuk
Jesper Olsen +5689
maandag 21 januari 2019 om 10:58
G PSV, toch een glimlach. Je maakt die G helemaal waar :)
Vind ik leuk
RGB +2043
maandag 21 januari 2019 om 19:58
@GPSV - PSV opnieuw gewonnen? Het was toch 2-2 bij Emmen uit?
Vind ik leuk
GPSV +784
maandag 21 januari 2019 om 22:16
Ik doel hier op de tegendoelpunten van Ajax en het verlies van Feyenoord.
Vind ik leuk
Markus80 +3084
dinsdag 22 januari 2019 om 12:39
Nee Ajax heeft gewonnen. Ze zijn ingelopen op het doelsaldo met meer treffers voor, daarnaast heeft psv punten verspeeld tegen het slechtste team uit de Eredivisie. Dan is een gelijkspel tegen Heerenveen toch altijd beter niet?
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:43
Ajax koopt vandaag nog een nieuwe, denk ik zo.
Vind ik leuk
Hyena +30608
zondag 20 januari 2019 om 18:43
Slechtste keeper ooit in een Ajax-shirt.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:45
EDIT VP: reactie verwijderd
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:48
Oprotten met die kutkabouter!
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:48
WoW rustig aan mafkees
Vind ik leuk
Mark Debee +256
zondag 20 januari 2019 om 19:24
Stel je niet aan glory hunter
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:46
Nou die Verhoeven kon ook niet zo veel.hoor die pizza
Vind ik leuk
Alex Koopman +1740
zondag 20 januari 2019 om 18:49
Verhoeven was misschien dik, maar die was stukken beter als Lamprou.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:56
Lamprou goed gescout hoor 👏🏻
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:25
Becech goed gescout hoor 😁
Vind ik leuk
Werner1913 +11127
zondag 20 januari 2019 om 20:20
Die heeft ons in ieder geval nog geen punten gekost... 😂
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 20:20]
Vind ik leuk
Camacho +211
zondag 20 januari 2019 om 18:46
Snap ik, maar laten we de verdedigers niet vergeten. Dom van Ajax en slim van die Friezen, hoe pijnlijk ook.
Vind ik leuk
Plattekar bv +35830
zondag 20 januari 2019 om 18:43
Dat ik weet hoe de ajax fans zich voelen, is een understatement...en diegene die dit op de toto had ingevuld is multi miljonair
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 18:44]
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:57
Plattekar, ik zei toch dat de weg nog lang is. Allebei verdient punten verloren. Op naar volvende week.
Vind ik leuk
Plattekar bv +35830
zondag 20 januari 2019 om 19:03
Ik had mezelf al.op marktplaats gezet...maar nu ga ik snel terug op stal 😂
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:05
Ik zou de advertentie nog maar niet in de prullenbak doen als ik jou was. 😂😉. Maar voor nu weer lekker op het oude nest blijven staan.
Vind ik leuk
Senn +7950
zondag 20 januari 2019 om 18:43
Whahaha en dan in de middag zoon grote mond
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:53
Naja is natuurkijk niet zo vreemd. Je verspeelt punten tegen fc emmen.
Vind ik leuk
voebtalie +4072
zondag 20 januari 2019 om 18:43
Ze hebben nog 10 dagen om een geschikte 2e keeper te kopen..
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:43
Tis ook een afdankertje van Feyenoord
Vind ik leuk
fcdb 67 +3490
zondag 20 januari 2019 om 18:43
Bedank die Turkse thuisfluiter maar.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:43
Die Griek redt jullie van de 4-5 hè.
Vind ik leuk
karnisse +607
zondag 20 januari 2019 om 18:45
Is een Turk
Vind ik leuk
Biennie +3340
zondag 20 januari 2019 om 18:46
Hij heeft 1 redding en veroorzaakt er 3. idk
Vind ik leuk
Padason +1199
zondag 20 januari 2019 om 18:47
Ja redt voor 4-5 maar laat ons vallen bij 1-1, 3-2, 3-3 & 4-4. Wat is dat een lul, lekker uit het 1ste gooien, ga maar wat in de kantine doen.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:47
Wta kan hij doen bij de 1-1, en 4-4?
Vind ik leuk
Padason +1199
zondag 20 januari 2019 om 19:35
1-1 Moet hij strekken en 4-4 als zo een bal ingeslingered wordt moet hij komen. Beide had Onana wel geredt
Vind ik leuk
VanGoal +1328
zondag 20 januari 2019 om 19:03
Met Onana had het nooit 4-4 gestaan man. Lamprou keepte zeer slecht.

Van de andere kant Heerenveen had zeker een penalty moeten hebben. Die scheids flink schorsen voor die belachelijke beslissing.
Vind ik leuk
schfan1920 +6394
zondag 20 januari 2019 om 18:44
Je mag die Turkse vriend bedanken... 100% penalty bij 3-3
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:47
🎶 Wij staan(ondanks Guus)bovenaan 🎶
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:47
Ja echt he...Onana had zeker 2 van die goals eruit gehaald. Hij was onzeker en telkens te laat. Zelfde geldt voor Sinkgraven.
Vind ik leuk
Pimman +11592
zondag 20 januari 2019 om 18:48
Lamprou was niet de hoofdoorzaak maar mét Onana had je er hooguit 2 tegen gehad. Ik roep al tijden dat Lamprou een middelmatige keeper is Ajax onwaardig! Nieuwe keeper van niveau deze maand nog halen..geld speelt geen rol!
Vind ik leuk
karnisse +607
zondag 20 januari 2019 om 18:55
Of Kotarski eens proberen
Vind ik leuk
Degraaf +2796
zondag 20 januari 2019 om 19:43
Die is (bijna) net zo slecht.
Vind ik leuk
karnisse +607
zondag 20 januari 2019 om 19:50
Hoe dan ook geen Lamprou in het doel op Donderdag
Vind ik leuk
Hupfean +5709
zondag 20 januari 2019 om 18:49
Zoals voorspeld: goezoeboejoek had weer zijn Ajax momentje. 100% penalty. Klasse Heerenveen, dik verdiend punt tegen de gedoodverfde kampioen.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 20:09
Als die pingel er in eerste helft was ingegaan was het nooit geen 4-4 geworden. In de 2e helft heeft Ajax gewoon geluk gehad. Eerlijk is eerlijk.
Vind ik leuk
AVDV +1644
zondag 20 januari 2019 om 18:50
Hij redt jullie op het einde.
Vind ik leuk
Biennie +3340
zondag 20 januari 2019 om 18:51
Ja en veroorzaakt er 2 en ook een penalty.
Vind ik leuk
AVDV +1644
zondag 20 januari 2019 om 18:54
Ja jullie mogen de scheids op jullie blote knietjes bedanken met deze gift.

Kun je wel alles op 1 speler afschuiven maar waar was die geweldige Frenkie? Begrijp me niet verkeerd, vind het een goede speler maar hij wordt hier opgehemeld alsof het god hemzelf is, heb niet door gehad dat ie vandaag meedeed.
Vind ik leuk
AVDV +1644
zondag 20 januari 2019 om 19:07
Heb de goals teruggekeken en niet één daarvan was een fout van Lamprou.
Vind ik leuk
Padason +1199
zondag 20 januari 2019 om 19:39
Nee? Hij moet godverdomme strekken!!

Hoe kan je nou keeper worden met 1,60m lengte! Dat is het zelfde als een blinde hond gebruiken als blinde begeleide hond, kan hij niks aan doen😣.

Laatste goal moet hij uitkomen, stuivertje over de grond moet hij strekken. Met Onana was dit zeker niet gebeurd.

Hij doet altijd stoer in die Ajax videos, maar meneer moet een keer opdraven en dan verkloten, ophoepelen.
Vind ik leuk
Degraaf +2796
zondag 20 januari 2019 om 19:45
Dan moet ik concluderen dat jij er geen verstand van hebt ;-)
Vind ik leuk
oostkust +768
zondag 20 januari 2019 om 18:54
Wie stelt nou zo'n clown op
Vind ik leuk
Ove +4286
zondag 20 januari 2019 om 19:49
Ten Hag
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:59
Jaaaaaaa
Vind ik leuk
Paul_dutch +839
zondag 20 januari 2019 om 19:02
Wel mooi om blind 2 keer vol ongeloof te zien staan. Van de 2e keer genoot ik meer😂
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:12
Als je maar kunt wijzen hè?
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:21
Lamprou redde wel het puntje op het laatst..
Vind ik leuk
Padason +1199
zondag 20 januari 2019 om 19:41
Maar wel 2 verliezen door die zak!
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:23
Hahahahahhaahaahhahaha







Prachtig voor de neutrale supporters die de reacties op VP lezen
Vind ik leuk
Nar +1228
zondag 20 januari 2019 om 19:58
Nou he....ik erger me al het hele seizoen aan zijn kop als hij in beeld komt....wie heeft zijn goedkeuring gegeven voor die transfer?
Vind ik leuk
jollyrogers +9253
zondag 20 januari 2019 om 20:09
ow tadic niet? gemiste penal? en de jong... deed die mee dan? dolberg? niet gezien.... maar zeik jij maar lekker 1 speler af
Vind ik leuk
schfan1920 +6394
zondag 20 januari 2019 om 18:42
Asjeblieft Eindhovenaren ;-)

En op basis van die 100% penalty die niet gegeven werd puur omdat je hier speelt.. is het nog terecht ook Wat een pot..
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:45
Bedankt heerenveen. Goede pot
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:42
Iets met niet juichen voor het laatste fluitsignaal..
Vind ik leuk
Ove +4286
zondag 20 januari 2019 om 18:45
In Madrid hebben ze weer slapeloze nachten,na deze gala voorstelling
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:05
Slapeloze nachten?.. Real hoeft toch niet tegen Heerenveen?
Vind ik leuk
2cents +64479
zondag 20 januari 2019 om 18:42
Dik verdiend puntverlies. Wat een gemakzucht.
Vind ik leuk
Hyena +30608
zondag 20 januari 2019 om 18:42
Ik wil Lamprou nooit meer in een Ajax-shirt zien. Wat een schande is dat.
Vind ik leuk
diekertjedap +5456
zondag 20 januari 2019 om 18:44
ik wil die scheids nooit meer een wedstrijd zien fluiten in nederland.
Vind ik leuk
chicken +15092
zondag 20 januari 2019 om 18:45
Das echt te slecht...elke bal in de hoek is raak..
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:47
En ik wil lozano nooit meer op plastic zien..
Vind ik leuk
mcmodd +28787
zondag 20 januari 2019 om 18:48
O, dus nu heeft Lamprou het gedaan? Ik denk dat de scheidsrechter dat wel heeft rechtgetrokken voor jullie keeper. SC Heerenveen, gefeliciteerd. Dubbel en dwars verdiend!
Vind ik leuk
Ove +4286
zondag 20 januari 2019 om 19:52
Ik wil Lamprou iedere week in een Ajax shirt zien
Vind ik leuk
Niels92 +39225
zondag 20 januari 2019 om 18:42
Lachen we eerst om PSV en spelen we zelf 4-4 gelijk tegen Heerenveen, Karma voor ons Ajacieden :(
Vind ik leuk
Gamewonder26 +1818
zondag 20 januari 2019 om 18:44
Zelfs als PSV fan: I feel for you Niels
Vind ik leuk
Niels92 +39225
zondag 20 januari 2019 om 18:44
Haha maak je niet druk het is en blijft maar een spelletje :)
Vind ik leuk
AlwaysMe +2958
zondag 20 januari 2019 om 18:44
Netjes dat je het toegeeft.. Ik zei het nog in het PSV topic, maarja je mede-supporters waren overtuigd.
Vind ik leuk
Senn +7950
zondag 20 januari 2019 om 18:44
Respect voor je reactie!!!
Vind ik leuk
Banaan +856
zondag 20 januari 2019 om 18:44
Vang je sportief op. Had verwacht na onze misser dat jullie hier wel overheen zouden walsen.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:45
Gelukkig is PSV niet uitgelopen dat scheelt dan weer.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:46
Karma voor de kleuters die PSV vanmiddag uitgelachen hebben ja!
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:07
Kan het wel waarderen zo een realistische supporten van de directe concurrent maar psv was ook gewoon bar slecht dat had nooit mogen gebeuren 2 goals weggeven
Vind ik leuk
Soufian77 +15
zondag 20 januari 2019 om 18:42
HAHAHAHH wie het laatste lacht, lacht het beste
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:43
Ja wij lachen wel met t schaaltje in de handjes na t seizoentje hahaaaa
Vind ik leuk
mcmodd +28787
zondag 20 januari 2019 om 18:51
Zielepoot, echt sneu ben je.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:54
Je zustertje
Vind ik leuk
GPSV +784
zondag 20 januari 2019 om 18:42
HAHAHAHAHAHAHAH
Vind ik leuk
Rodajc +19380
zondag 20 januari 2019 om 18:42
Heerlijke wedstrijd!
Vind ik leuk
Garnaal +557
zondag 20 januari 2019 om 18:43
EN IN eindhoven staan we nogsteeds bovenaan!!
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:54
Nog jaaa
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:07
Wanneer stonden jullie boven aan?
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:09
908 dagen geleden ongeveer voor et laatst dacht ik net eegens gelezen te hebben 🙈
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:16
Dus heel veel Ajax fans hebben het nog niet meegemaakt dat hun bovenaan staan. Is al lang geleden
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:43
Genieten
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:43
😣
Vind ik leuk
ValenciaFc +670
zondag 20 januari 2019 om 18:43
Iets met hoogmoed en vallen?
Vind ik leuk
Mirkoff! +859
zondag 20 januari 2019 om 18:43
Bah bah wat een wedstrijd
Vind ik leuk
Gamewonder26 +1818
zondag 20 januari 2019 om 18:43
Nou het feest duurde net geen 2 uur
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:43
Nou, dat was me een voetbalweekend. Zowel PSV als Ajax laten zien dat ze toch kwetsbaar zijn in de eredivisie. Ajax wordt geholpen door de scheids, want het was natuurlijk een penalty. PSV had het vooral aan zichzelf te danken helaas.

Anyway, niks aan het handje ... nog steeds 2 punten los en laten we het houden op wat opstartproblemen voor beide ploegen.
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 19:01]
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:43
En toch ga ik nou niet reageren, pas over 2 dagen.
Vind ik leuk
chicken +15092
zondag 20 januari 2019 om 18:43
En het plezier was weer van korte duur..
Vind ik leuk
Aaltje93 +377
zondag 20 januari 2019 om 18:43
Iets met wie het laatst lacht..
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:43
Was wel echt een mooie wedstrijd
Vind ik leuk
AlwaysMe +2958
zondag 20 januari 2019 om 18:43
Kampioen te vroeg juichen zijn ze in ieder geval wel.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:28
Ajax is Recordmeister. Mertens weet er alles van inderdaad☺️
Vind ik leuk
Brent Ruiter +1133
zondag 20 januari 2019 om 18:43
Ik ben voor Ajax maar, DIKKE KARMA IS DIT.
Vind ik leuk
wattenstaafje +24015
zondag 20 januari 2019 om 18:43
Schande. Heerenveen van harte.

Zoveel geld en 1.68 op doel...
Vind ik leuk
Smithsonian +45265
zondag 20 januari 2019 om 18:43
1.76 😂😂😂
Vind ik leuk
wattenstaafje +24015
zondag 20 januari 2019 om 18:47
😁 het lijkt veel minder 😂😂😂
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:43
Dramatisch! Elke speler op Huntelaar en Frenkie na echt een drama!
Vind ik leuk
AVDV +1644
zondag 20 januari 2019 om 18:48
Deed Frenkie mee?
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:52
Haalde niet zijn niveau absoluut niet, maar wel by far de beste Ajacied en heeft voor bijna al het gevaar gezorgd.
Vind ik leuk
AVDV +1644
zondag 20 januari 2019 om 19:06
Als hij de beste speler was dan is het niet best gesteld deze wedstrijd.

Wel goed van je dat je niet op 1 speler richt (Lamprou) net als je mede Ajacieden. Hypocrisie ten top hier.
Vind ik leuk
Pietje2015 +18036
zondag 20 januari 2019 om 18:43
Gefeliciteerd Heerenveen.
1 punt verdiend.
Jammer dit was de kans.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:43
Zo, dat zal aardig ontvangen worden in Eindje!
Vind ik leuk
Beukenbv +398
zondag 20 januari 2019 om 18:43
Humor.
Vind ik leuk
Koeien +4223
zondag 20 januari 2019 om 18:43
Hahaha, zie ik net de Ajaxfans helemaal losgaan in het PSV topic, spelen ze zelf gelijk. Nou jongens, word een gezellige avond hier op VP!
Vind ik leuk
14forever +9235
zondag 20 januari 2019 om 18:47
:)
Uitdelen en incasseren noemen we dat.
Vind ik leuk
Koeien +4223
zondag 20 januari 2019 om 19:42
respect, als je de grappen uitdeelt, moet je ze ook kunnen ontvangen.

Vind ik leuk
14forever +9235
zondag 20 januari 2019 om 20:26
Hoort er toch gewoon bij...
Vind ik leuk
Werner1913 +11127
zondag 20 januari 2019 om 20:31
Sommigen hebben hier wel wat moeite met het incasseringsdeel van de vergelijking...
Vind ik leuk
14forever +9235
zondag 20 januari 2019 om 20:32
Ach dat is iets menselijks, hoef je geen supporter voor te zijn.
Vind ik leuk
chicken +15092
zondag 20 januari 2019 om 18:50
Gezellige week zul je bedoelen..
Vind ik leuk
LIO7 +1897
zondag 20 januari 2019 om 18:43
Leuke pot voor de neutrale kijker!!!
Vind ik leuk
14forever +9235
zondag 20 januari 2019 om 20:27
Vond het helemaal.geen leuke pot om naar te luisteren.
Oops ben natuurlujk geen Zwitserland
Vind ik leuk
LaPulga +636
zondag 20 januari 2019 om 18:43
Wat een kutkeeper hebben wij.
Vind ik leuk
Leedz +8041
zondag 20 januari 2019 om 18:43
Lamprou nog verkopen nu het nog kan, geef een jeugd keeper maar een kans
Vind ik leuk
Ove +4286
zondag 20 januari 2019 om 19:55
Ha ha verkopen,aan wie dan
Vind ik leuk
DeanJayden +13734
maandag 21 januari 2019 om 07:22
Wie koopt dat dan FC Verliezen?
Vind ik leuk
Smithsonian +45265
zondag 20 januari 2019 om 18:43
Lamprou = topkeeper.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:47
hopen dat ie volgende week ook keept.
Vind ik leuk
R94 +2034
zondag 20 januari 2019 om 18:43
Ik gok dat er zojuist heel veel mensen terug hun grot zijn ingekropen
Vind ik leuk
14forever +9235
zondag 20 januari 2019 om 18:47
Denk het niet, als.je kan uit kan delen,moet je.ook kunnen incasseren
Vind ik leuk
AVDV +1644
zondag 20 januari 2019 om 18:48
Kunnen ze helaas niet.
Vind ik leuk
14forever +9235
zondag 20 januari 2019 om 18:51
Ik ben gewoon.ajacied hoor en doe gewoon incasseren.
Vind ik leuk
AVDV +1644
zondag 20 januari 2019 om 19:06
Je bent één van de weinige, het overgrote deel die een grote mond hadden bij de PSV topic zie je hier niet.
Vind ik leuk
14forever +9235
zondag 20 januari 2019 om 20:30
Ik ben er ook vaak niet, onafhankelijk van het resultaat. Werk en familie gaan voor he.
Ik doe eigenlijk alleen komen voor het incasseren op dit moment.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:43
Popcorn erbij😂
Vind ik leuk
Vp128 +813
zondag 20 januari 2019 om 18:43
Hahaha wat zijn de reacties in het psv topic nu extra prachtig!!
Vind ik leuk
14forever +9235
zondag 20 januari 2019 om 18:44
Ach uitdelen.en incasseren noemen we dat.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:43
Wat een wedstrijd!
Maar wel balen..
Vind ik leuk
MojoRisin +16291
zondag 20 januari 2019 om 18:43
Als je nu nog niet kan bedenken dat een Griekse lilliputter als keeper niet kan..
Wat een afgang..
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:43
Als je niet profiteert van puntverlies psv verdien je niet kampioen te worden
Vind ik leuk
Roeptoeter +19306
zondag 20 januari 2019 om 18:43
Weer puntenverlies voor Ajax. Waar de eerste 2 keer nog toe te schrijven waren aan onbegrijpelijke beslissingen van Ten Hag is deze 3de maal puur en alleen toe te schrijven op het conto van Marc Overmars. Waardeloos dat Lamprou 3de keeper is geweest. Belacheljk dat hij 2de keeper is geworden. En absoluut schandalig dat hij daadwerkelijk in de competitie heeft moeten spelen.

Overmars moet even die aanvaller vergeten waar hij schijnbaar naar op zoek is en een keeper halen. Dat was al de belangrijkste prioriteit toen Van Leer in de zomer vertrok en nu nog steeds.

Blind was verdedigend erg slecht. Een 3 omdat een paar aanvallende acties wel lukte.
Lamprou een 0,5. Ik zou hem een 1 willen geven maar denk dat hij daar niet bij kan.
Vind ik leuk
Kim Jung-On +6071
zondag 20 januari 2019 om 18:48
Nou, ik hoor Ten Hag nog steeds zeggen dat Sinkgraven weer terug is! Die stelt ie meteen op. Sinkgraven was ook (mede-)verantwoordelijk voor 2 goals.
Vind ik leuk
Roeptoeter +19306
zondag 20 januari 2019 om 18:50
SInkgraven is helemaal niet terug. Sinkgraven is blessure vrij dat is iets heel anders. En ook dat argument is nu niet meer geldig.
Vind ik leuk
chicken +15092
zondag 20 januari 2019 om 18:53
Met nico was die 3e nooit gevallen. Die had ingegrepen en een kaart gepakt.
Vind ik leuk
14forever +9235
zondag 20 januari 2019 om 18:43
Ok we hebben gelachen.om psv, nu moeten we het incasseren.
Gefeliciteerd heerenveen
Vind ik leuk
Roeptoeter +19306
zondag 20 januari 2019 om 18:47
Lekker incasseren ja. Achter Lamprou schuilen gaat niet, die is te klein.. haha.
Vind ik leuk
14forever +9235
zondag 20 januari 2019 om 18:49
Verschuil me.nergens.achter, buiten in dit antwoord heb ik het nooit over Lamprou gehad.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:59
HAHAHAH, hier moest ik stiekem toch wel om lachen ;)
Vind ik leuk
Mirkoff! +859
zondag 20 januari 2019 om 18:43
Ik hoor de Ajax supporters nog zo hard lachen 😂. Wie het laatst lacht, lacht het best.
Vind ik leuk
RubenVB +868
zondag 20 januari 2019 om 18:43
Jullie Aller Ajax zou toch even de titel oprapen?

Zo goed zijn ze dus toch niet. ;-)
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:43
WHAHAHAHAHAHA ARROGANTE LOSERS. Zelfs met de KNVB kunnen ze nog niet winnen Lucky Ajax dat het niet 4-5 word.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:43
Nooit meer lamprou, Wat een kut keeper.
Vind ik leuk
Ove +4286
zondag 20 januari 2019 om 19:57
Iedere week Lamprou,top amusement
Vind ik leuk
Streaker +3900
zondag 20 januari 2019 om 18:43
Ajax heeft de lachers op haar hand na alle reacties van vanmiddag over haar grote concurrent.
Vind ik leuk
Fc hamkel +1618
zondag 20 januari 2019 om 18:43
Yeeesssssssssssss! Voor iedereen die vanmiddag eem grote mond had eat your hearts out!!!!!!!
Vind ik leuk
Settler11 +316
zondag 20 januari 2019 om 18:43
Niet goed voor je hart deze wedstrijd..
Vind ik leuk
Harrie82 +4380
zondag 20 januari 2019 om 18:43
Haha.
1,5 uur geleden alle berichten moeten lezen.
Nu zelf laten liggen en geholpen worden door de VAR.
Wijziging, niet de VAR heeft geholpen maar wederom deze scheidsrechter.
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 18:53]
Vind ik leuk
AFCA-1324 +1839
zondag 20 januari 2019 om 18:43
Dank je wel schande keeper Lamprou donderstraal lekker een end op naar een derde klasser ofzo Ajax moet heel snel die unnerstal ofzo kopen want dit kam echt niet meer
Vind ik leuk
Harrie82 +4380
zondag 20 januari 2019 om 19:00
Die is al gekocht door PSV. Helaas dus voor jullie.
Vind ik leuk
mcmodd +28787
zondag 20 januari 2019 om 19:01
Een kampioenschap kun je niet kopen. Als iets dat bewezen heeft is het deze wedstrijd wel. Er staan al vele miljoenen op het veld. Voor hetzelfde geld neemt de VAR de enig juiste beslissing en kom je op vijf punten achterstand.
Vind ik leuk
VanGoal +1328
zondag 20 januari 2019 om 19:07
5 punten?
Vind ik leuk
mcmodd +28787
zondag 20 januari 2019 om 21:26
Ok, drie. Je hebt gelijk.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:18
Aangetrokken door Overmars de Almachtige toch?
Vind ik leuk
Ginovanni +21670
zondag 20 januari 2019 om 18:43
Ajax - Lamprou 4 - 4.


Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:19
Zolang je maar naar iemand kunt wijzen toch?
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:44
Heerlijk wedstrijdje!!
Vind ik leuk
Der Monarch +2216
zondag 20 januari 2019 om 18:44
Tot wanneer loopt de transferdeadline in het circus? Er kunnen een clown en een ballerina in Amsterdam worden opgehaald.
Vind ik leuk
Yoink +558
zondag 20 januari 2019 om 18:44
Feest in Eindhoven na misstap Ajax: PSV-fans gaan los, ongeloof bij Viergever.

Ik wacht er met smacht op.
Vind ik leuk
Vak-DD +12945
zondag 20 januari 2019 om 18:44
Respect voor Heerenveen, wat een strijd. Daar kunnen ze bij ons wat van leren.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:44
Mooi man. Eigen schuld 😅
Vind ik leuk
Bruurke +1186
zondag 20 januari 2019 om 18:44
Benieuwd waar de grootsmoeltjes van vanmiddag nu te zeggen hebben. Sam Lammers ❤️
Vind ik leuk
ronnie1100 +1108
zondag 20 januari 2019 om 18:44
PSV 2 punten verloren Ajax 1 punt gewonnen
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +23149
zondag 20 januari 2019 om 18:44
Kut voetbal
Vind ik leuk
Henkings +1007
zondag 20 januari 2019 om 18:44
En dan ook nog had Heerenveen een penalty moeten hebben. Schorsing voor de scheidsrechter lijkt me
Vind ik leuk
Spiegel +11644
zondag 20 januari 2019 om 18:44
Lammers in de basis volgend seizoen bij psv denk?

Ja Ajax, als je je cadeautjes niet wil uitpakken, dan maak je het jezelf wel erg lastig.

Maar goed, ik ben blij als PSV’er, want zelf ook stom puntverlies.

Nog 16 potjes, lekker spannend. Voor zowel Ajax als psv nog niks aan de hand. Succes iedereen! (Ook de Ajacieden)
Vind ik leuk
AlwaysMe +2958
zondag 20 januari 2019 om 18:59
Ik moest direct aan de opmerking "wij hebben zoveul goeie" denken :)
Nog niet helemaal overtuigd, maar hij was goed vandaag joh!! PSV'er in hart en nieren, dat kan je wel zien.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:44
Wat een waardeloze keeper die Lamprou...
Vind ik leuk
Lippie80 +268
zondag 20 januari 2019 om 18:44
Afijn, dit is voetbal....
Vind ik leuk
Importbrabo +2464
zondag 20 januari 2019 om 18:44
Even voor alle arogante fans, die vol hoongelach reageerden op het feit dat PSV punten verloor, en dachten de koppositie over te nemen: Karma is a Bitch!
Vind ik leuk
Linke loe +2367
zondag 20 januari 2019 om 18:50
Gelijk tegen Heerenveen is toch ff net wat ander als tegen emmen.. jullie verliezen dus 2 punten snappie
Vind ik leuk
2-1 +1640
zondag 20 januari 2019 om 18:59
ja lul er maar een eind aan....hahaha....
Vind ik leuk
Linke loe +2367
zondag 20 januari 2019 om 19:12
We staan nog exact waar we stonden voor deze wedstrijd alleen hebben wij nu Heerenveen gehad en jullie Emmen snappie..het is heel simpel
Vind ik leuk
2-1 +1640
zondag 20 januari 2019 om 19:15
Wij in een uitwedstrijd, jullie in een thuiswedstrijd. zo kan ik nog wel effe slap lullen...
Vind ik leuk
Linke loe +2367
zondag 20 januari 2019 om 19:24
Laat ik het zo zeggen..ik maak me totaal niet druk over het verdere verloop van de competitie voor Ajax dan wel te verstaan!!
Vind ik leuk
2-1 +1640
zondag 20 januari 2019 om 19:35
Zeg ik dat dan? Daar gaat het hier niet over. Zelfs ik als psv'er zie dat jullie meer kwaliteit hebben. Maar dat wil niet zeggen dat ze ook kampioen worden...
Vind ik leuk
Linke loe +2367
zondag 20 januari 2019 om 19:40
Dat klopt..maar zoals ik al zei ik denk dat jullie 2 punten verloren hebben en wij niet ..dat neemt verder niet weg dat we deze wedstrijd natuurlijk hadden moeten winnen
Vind ik leuk
2-1 +1640
zondag 20 januari 2019 om 19:43
En ik denk dat dit klapje bij jullie net wat harder aankomt. De kans om koploper te worden, 3-1 voor en dan nog weggeven...
Vind ik leuk
Linke loe +2367
zondag 20 januari 2019 om 19:47
Haha jij ziet het echt helemaal verkeerd 😆 je vergeet denk ik dat wij lamprou op goal hadden en sinkgraven na een jaar of 2..plus dat we speelden tegen Heerenveen..psv speelt tegen Emmen gozer met hun vaste team kom eens op denk ff na man
Vind ik leuk
2-1 +1640
zondag 20 januari 2019 om 19:50
We gaan het zien...
Vind ik leuk
Linke loe +2367
zondag 20 januari 2019 om 19:56
Ik wens jou succes
Vind ik leuk
2-1 +1640
zondag 20 januari 2019 om 19:58
Ik jou ook. Maar niet te veel...
Vind ik leuk
Harrie82 +4380
zondag 20 januari 2019 om 20:23
Jullie niet?
Kom op nou, thuis moet je alles winnen. Vooral als je in eigen huis 3-1 voor staat en vlak voor rust een pingel krijgt.

Het is beide niet goed. Dus lul maar recht wat krom is.
Vind ik leuk
Linke loe +2367
zondag 20 januari 2019 om 22:07
Tja
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:44
Ik schaam me hier echt dood voor... Dit meen je toch niet...? Het is allemaal alleen maar erger gemaakt door die domme mede-Ajacieden met hun praatjes nadat PSV gelijk speelde. Gadverdamme, wat een afgang. Niet te geloven dit. Echt niet te geloven. Het was HELEMAAL NIKS vandaag.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:44
Schaam je kapot Ten Hag... Dat je je dramatisch spelende linksback en spits zo lang laat staan... Ongelofelijk.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:45
Ik snap idd niet waarom hij voor sinkgraven koos. Had eerder mallagan verwacht in het centrum en blind op links. Dolberg is gewoon met de flow meegegaan van Ajax een paar jaar geleden. Ben niet overtuigd van hem. Huntelaar daarentegen staat er vaak wel. Net als vandaag.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:47
Ja Magallan is toch niet voor niets gehaald? Speelde ook als enige in de winterstop goede wedstrijden tegen die Brazilianen. Ik snap echt geen ene kloot van deze keuzes.

Huntelaar had met de rust al moeten komen. Dolberg presteert al maanden niet. Deze jongen moet lekker z'n minuten als invaller gaan maken.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:51
Dan hebben wij in ieder geval de zelfde kijk op voetbal ;) Als ze hem niet laten spelen, maar wel Kristensen. Waarom halen ze hem dan in de winterstop??
Vind ik leuk
VanGoal +1328
zondag 20 januari 2019 om 19:09
En blijkbaar is Kristensen ook Veltman gepasseerd in de rangorde haha
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:11
Daar snap ik ook niks van inderdaad. Ik vond Veltman een akelige vent. Maar hij is wel ontzettend degelijk. Veel beter dan Kristensen. Alleen weet ik niet op welk niveau Veltman nu zit. Misschien duurt het nog een maand totdat hij zijn niveau terug heeft.
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 09:42
Veltman is nog niet op niveau qua fitheid dus daarom speelde hij niet. Kristensen is fit dus daarom speelt hij. Ik snap alleen niet dat Ten Hag ervoor kiest om bij een blessure van zijn linksachter zijn rechtsachter naar links te schuiven en dan niet te kiezen voor een stabiele speler in het centrum. Je ziet nu dus hoe belangrijk een trainer kan zijn in een wedstrijd.
Vind ik leuk
Padason +1199
zondag 20 januari 2019 om 19:57
Ik denk dat malagan in communicatie nog niet lekker gaat. Althans enige wat ik kan bedenken.

Wel eens over Dolberg, speelt groot deel van de wedstrijd in de 16m van Heerenveen, dan speel je toch met Huntelaar, die 1 van de betere is in de 16m en niet met een spits die 2 jaar geleden lekker speelde?
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 20:24
Daar had ik inderdaad nog niet aan gedacht! Zou een reden kunnen zijn! Maar dat had ajax vooraf ook kunnen weten. Maar je hebt gelijk inderdaad! En precies wat je zegt, Huntelaar is onwijs sterk in de 16! Had dan voor hem gekozen!
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 20:25]
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 09:46
Het leukste is dat Huntelaar nog geen 5 min binnen het veld staat en er valt meteen een goal. Dat is dan toch duidelijk?

Communicatie achterin snap ik wel maar die gast studeert rechten hier in Nederland. Denk je nou echt dat die niet snapt wat dekken etc in het Engels betekent. Ik snap je punt maar in mijn ogen is dat niet de reden waarom hij er naast blijft.
Ik heb het idee dat die nieuwe spelers een standaard periode naast de basis blijven om te 'wennen' aan Ajax.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:44
Owww wat zijn ze nu zelf stil. En wat we keeper hoop dat hij vaak op goal staat .vanmiddag lekker lachen om.psv .nu zelf met de tranen in de ogen naar huis. Karma is een bitch
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:48
Er is een verschil tussen Heerenveen en Emmen
Vind ik leuk
Harrie82 +4380
zondag 20 januari 2019 om 19:02
Bullshit.
Beide moeten gewonnen worden. In eigen huis punten verliezen is ook zeer matig. Dus dat vind ik nog slechter.
En dan niet vergeten dat ku(ns)tgras ook nog.
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 14:06
Tuurlijk moeten beide gewonnen worden... Maar er zit wel degelijk niveau verschil tussen Emmen en Heerenveen. Dat moet jij ook toegeven...
Vind ik leuk
Harrie82 +4380
maandag 21 januari 2019 om 14:51
Tuurlijk qua niveau wel. Maar thuis moet niet uitmaken tegen wie je speelt. Altijd winnen.
Maar ja ze hadden het beide al eerder moeten afmaken dan was dit niet gebeurd.
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 21:25
moet wel eerlijk zeggen dat de arbitrage in Nederland steeds vreemdere 'fouten' of beslissingen gaan maken... In beide wedstrijden vrij discutabele momenten geweest...
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:44
Arrogantie van de ajacieden afgestrafd. Na een matige pot van mijn club ben ik toch blij dat er een hoogte puntje voor onze PSV'ers is. Wat een pot zeg, vooral voor de neutrale kijker. Het moge trouwens duidelijk zijn dat de VAR vandaag in het voordeel van Ajax werkte, 100% pingel natuurlijk!
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 19:18]
Vind ik leuk
040strijp +534
zondag 20 januari 2019 om 18:44
Lekkkker!!
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:44
Lammers een absolute wereldpartij en Ajax laat het flink liggen. Pijnlijk, nu uithuilen en opnieuw beginnen. Kans 1 laten liggen.
Vind ik leuk
mike-alkmaar +4076
zondag 20 januari 2019 om 18:44
Hier moet ik stiekem toch wel om lachen na t lezen van de reacties vanmiddag na Emmen vs PSV. En heb echt geen voorkeur ofzo qua PSV of Ajax. Iets van hoogmoed komt voor de val ofzo ?
Vind ik leuk
RWA040 +822
zondag 20 januari 2019 om 18:48
Precies wat je zegt!!! Grote mondjes hier op VP en lachende gezichten in de Arena.... En vervolgens 4-4 spelen, waar Heerenveen eigenlijk nog een pingel had moeten krijgen...
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:44
Inhouden van complete jaarsalaris hoppata en lamprou per direct ontslaan. En eigenlijk moeten de harde kern ze per direct laten zien dat dit niet mag.
Vind ik leuk
Linke loe +2367
zondag 20 januari 2019 om 18:44
Man man man man man
Vind ik leuk
Vb.twente +199
zondag 20 januari 2019 om 18:44
mooi he , het lijkt de kkd wel.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:44
Stom puntenverlies PSV verspeeld weinig punten dus dan moet je erbij zijn klaar. Lamprou kan echt niet. 2e helft was drama echt slecht.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:44
Wie had dat gedacht. Van lachen om PSV naar zelf verlies je er ook twee
Vind ik leuk
Obl93 +2777
zondag 20 januari 2019 om 18:44
100% Gerechtigheid met de penalty had het eigenlijk 4-5 moeten zijn, Lammers top wedstrijd!

Edit: lees veel klachten over Lamprou, maar de zogenaamde toptalenten als De Ligt en Frenkie gaven ook niet thuis vandaag.
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 18:46]
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:45
Ik ga terug naar de Emmen-PSV post om over waar HAHA staat HAHA terug te schrijven.

En hier ook HAHA!!!!!!!!
Wat een onverdiend gelijkspel!
Vind ik leuk
Wim59 +667
zondag 20 januari 2019 om 18:45
Manman hoe is het mogelijk? Pfff, en die lamprou mag op de schroothoop samen met sinkgraven😬😬😬
Vind ik leuk
Ove +4286
zondag 20 januari 2019 om 18:50
2 Lamprou":s op elkaar en alles is opgelost
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:45
Heel slecht en complimenten naar Heereveen.
Vind ik leuk
michelhx +4696
zondag 20 januari 2019 om 18:45
Wie het laatst lacht, lacht het best.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:45
Echt ongelofelijk dit! Dit is gewoon een mentaal probleem.Kan je op de eerste plek komen gebeurt dit weer.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:50
Is inderdaad iets mentaals. Ajax heeft het vaak moeilijk als psv ook punten morst. Ik had eerlijk gezegd verwacht dat Ajax erover heen zou denderen vandaag, jullie zitten in een goede flow. Had dit zeker niet verwacht!
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:52
Nee, ik ook niet. Als Tadic die pingel er in schiet is t 4-1 dan laat Heerenveen t koppie hangen en is de wedstrijd gespeeld. Dit kan ons heel duur komen te staan. Maarja, ook dat is voetbal. Zo onvoorspelbaar dit spelletje. Daarom houden we er ook zo van.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:45
We hebben alles nog in eigen hand.
Maar het was niet best..
Vind ik leuk
pos +9985
zondag 20 januari 2019 om 18:45
Hehe prachtige pot natuurlijk met uiteindelijk een mooie uitslag. Balen dat het net geen 4-5 nog is geworden. Dat was helemaal hilarisch geweest.
Vind ik leuk
Tienus +1461
zondag 20 januari 2019 om 18:45
Het leed vermaak over gemorste punten van PSV duurde maar heel even.....


Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:51
Helaas wel 😎 maar wie het laatst lacht die ...
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 18:52]
Vind ik leuk
Tienus +1461
zondag 20 januari 2019 om 18:59
Die heeft de grap als laatst begrepen.....😇
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:46
Altijd hetzelfde liedje met Ajax...kunnen ze inlopen en nu zelfs koploper worden dan laten ze het afweten...word tijd voor een nieuwe keeper
Vind ik leuk
Mr.Dee +680
zondag 20 januari 2019 om 18:46
Het is een schande de VAR, als je zo toch kampioen wil worden. En dan alsnog niet winnen...karma!
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:46
Van lachen om PSV,
Nog steeds op plek 2 😬
Vind ik leuk
RWA040 +822
zondag 20 januari 2019 om 18:46
Zooooo lekker dit. Voor de echte Ajax supporters heel erg zuur maar voor de trollen hier vind ik dit echt geweldig!!!
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:50
Pijn in je buikje ?? Ook zo gelachen om 16.15 uur ???
Vind ik leuk
RWA040 +822
zondag 20 januari 2019 om 19:04
Ik lach altijd kerel.
Vind ik leuk
Xienix +196
zondag 20 januari 2019 om 18:46
Wat een wedstrijd!!!!
Volstrekt onnodig natuurlijk, maar dat is even niet het punt.
Vind ik leuk
Ove +4286
zondag 20 januari 2019 om 19:31
V A R = Voor Ajax Referee
Vind ik leuk
Hoeness +841
zondag 20 januari 2019 om 18:46
Proficiat godenzonen.. een verdiend punt..😂
Vind ik leuk
Nightcrawler +6166
zondag 20 januari 2019 om 18:46
Weer te vroeg gejuicht in Amsterdam
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:46
Be-scha-mend. Heldere conclusie: Lamprou mag nooit, echt nooit, meer onder de Ajax-lat.
Vind ik leuk
Nietkoeroe +5835
zondag 20 januari 2019 om 18:46
HAHAHAHAHAHAHA
Vind ik leuk
ADOswansea +362
zondag 20 januari 2019 om 18:46
KARMA !!!!!!
Vind ik leuk
Tienus +1461
zondag 20 januari 2019 om 18:46
Wie het laatst lacht...........
Vind ik leuk
Nielsk +2380
zondag 20 januari 2019 om 19:36
Heeft de grap niet begrepen?
Vind ik leuk
Tienus +1461
zondag 20 januari 2019 om 19:42
Wel begrepen, maar als laatste...😂
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:46
Wat een geweldige trainer hebben wij.
Vind ik leuk
ajax1973 +2344
zondag 20 januari 2019 om 18:47
zo als ik al zij wat een clown is de trainer zeg twee verdedigers die kunnen verdedigen en twee backs die dat niet kunnen en dan raar op kijken je niet winnen kan ten hag blijft flop de clown en dan ook nog fout wisselen
Vind ik leuk
Ale Carrus +231
zondag 20 januari 2019 om 18:47
Wat is die Guzubuyuk toch een ongelooflijke bloedhond. Ga aub nooit meer fluiten flapdrol. Waardloze gast
Vind ik leuk
VAKKIE-L +1742
zondag 20 januari 2019 om 18:48
Arrogante kwal bah. Wat een hekel heb ik die aan gast zeg.
Vind ik leuk
Ale Carrus +231
zondag 20 januari 2019 om 18:51
Of niet. Die kop van hem alleen al. Daar zo marchanderen als een blinde generaal. Wat een kuthond bah bah
Vind ik leuk
VAKKIE-L +1742
zondag 20 januari 2019 om 18:53
Vieze hond is het ja!!!
Vind ik leuk
Wim59 +667
zondag 20 januari 2019 om 18:47
Dolberg? Deed die mee dan?
Vind ik leuk
VAKKIE-L +1742
zondag 20 januari 2019 om 18:47
Gelijkgespeeld door hulp van Gizoebuyuk. Wees er maar blij mee Ajax, want verliespartij was meer op zn plaats vandaag.
Vind ik leuk
Come on Utreg +30198
zondag 20 januari 2019 om 18:47
WTF

PSV was al verrassend. Maar Ajax anders ook. Wie had dat gedacht!

Enne Overmars kan aan de bak voor een fatsoenlijke tweede keeper
Vind ik leuk
Romario9 +14022
zondag 20 januari 2019 om 19:19
Die hebben ze al. Maar die speelt dit seizoen bij NAC.
Vind ik leuk
Come on Utreg +30198
zondag 20 januari 2019 om 19:58
Die zie ik Onana niet opvolgen.. jij wel?
Vind ik leuk
Romario9 +14022
zondag 20 januari 2019 om 20:47
Dacht dat je met “tweede keeper” reservekeeper bedoelde.

Nee, die zie ik Onana niet opvolgen, maar zou goed genoeg moeten zijn als back-up. Beter dan die Griekse tuinkabouter iig.
Vind ik leuk
Come on Utreg +30198
zondag 20 januari 2019 om 20:48
Lamprou gaan we niet veel meer zien in een Ajaxshirt, nee..
Vind ik leuk
Tienus +1461
zondag 20 januari 2019 om 18:47
4-4 Ik pis in mijn broek. whahahah
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:47
Like als je beter kan keepen dan Lamprou
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 18:48]
Vind ik leuk
Garinsha +5121
zondag 20 januari 2019 om 18:48
Belachelijke kut vertoning! Lamprou en Sinkgraven nooit meer opstellen.

Ps. Lammers scoort 2 keer waar is de ligt? Sinkgraven word helemaal tol gedraaid bij die derde goal. Tadic die een pen. Mist.... nogmaals BELACHELIJKE Vertoning.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:48
Tranen in de arenA, vanhet lachen om PSV...........
Vind ik leuk
VAKKIE-L +1742
zondag 20 januari 2019 om 18:50
😂😂😂😂😂
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:48
Sinkgraven en Lamprou moet je gratis weg sturen vooral die Lamprou als onana er had gestaan had dit gvd niet gebeurd
Vind ik leuk
pim4ever +1228
zondag 20 januari 2019 om 18:48
Eigenlijk niet eens zo gek, je speelt de hele wedstrijd met 9 man, namelijk zonder keeperenzonder linksachter..
Vind ik leuk
okencie +47
zondag 20 januari 2019 om 18:48
Iedereen zit Lamprou wel zwart te maken (ja hij is ook echt prut zeker waar), maar waar is de kritiek op gelegenheidslinksback Sinkgraven? Doet helemaal niets bij de 3-2 en 3-3, loopt alleen maar achteruit grijpt niet in, loopt een beetje mee voor het ruimte opvullen.

Lamprou wil ik nooit meer zien in het doel bij Ajax, en Sinkgraven nooit meer als LB, die twee hebben Ajax de winst gekost.
Vind ik leuk
VanGoal +1328
zondag 20 januari 2019 om 19:13
Klopt! Maar sinkgraven is duidelijk geen back. Kun je hem dat dan aanrekenen? Lamprou staat er om ballen tegen te houden maar hij kan nergens bij. Dan ben je Ajax onwaardig. Weg ermee!
Vind ik leuk
Garinsha +5121
zondag 20 januari 2019 om 19:32
Eigenlijk wel want voor zijn blesure stond hij ook daar dus moet het niet zijn "hij is geen back.." nee hij is gewoon niet goed genoeg.. maar hij krijgt wel tig keer de kans vind je ook niet.. ook op het middenveld komt hij te kort want hij is niet beter dan de jong vd beek en zelfs niet dan schone.
Vind ik leuk
VanGoal +1328
zondag 20 januari 2019 om 19:35
Nouja bij die jongen zag ik wel potentie voor zijn blessure. Vind hem als hij zijn niveau haalt niet verkeerd. Maarja, na een jaar blessure leed is het niet gek dat je zonder vertrouwen speelt. Het is een middenvelder en ik zou hem als wisselspeler voor die positie gebruiken..

Daarnaast had Wobertje dit beter ingevuld. Blijf het jammer vinden dat hij weg is..
Vind ik leuk
okencie +47
zondag 20 januari 2019 om 19:48
Voor zijn blessure was het ook altijd billenknijpen en een fiasco als Sink moest verdedigen, deed wel paar dingetjes goed maar maakte daarentegen ook heel veel fouten wat op dit niveau niet mag. Ajax onwaardig, zeker als LB, op het middenveld geen ruimte voor hem. Leuke voetballer voor net achter de top
Vind ik leuk
Garinsha +5121
zondag 20 januari 2019 om 20:15
Dat is zeker waar.. van wobber.. maja niets meer aan te doen.
Vind ik leuk
john52 +590
zondag 20 januari 2019 om 18:48
Nou, laat de trollen uit Amsterdam maar weer komen. Heerlijk zeg die 4-4. Toch nog 2 punten verschil, volgende week 5. Komop Feyenoord.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:10
?????????
Vind ik leuk
Phantast +60
zondag 20 januari 2019 om 18:48
Al die lachende koppen toen bekend werd dat PSV gelijk gespeeld had afgestraft.
Vind ik leuk
Argento8523 +7458
zondag 20 januari 2019 om 18:48
Zet de volgende keer als Onana geblesseerd is maar de keeper van jong Ajax of de A 1 of zo neer

Niet zo een stuntelende tuinkabouter als Lamprou

Niet te geloven
Vind ik leuk
bobje1969 +40
zondag 20 januari 2019 om 18:51
ja denk dat er in de jeugd toch wel een betere keeper loopt.
Vind ik leuk
Argento8523 +7458
zondag 20 januari 2019 om 19:06
Lijkt me ook

Iig met lengte
Twee goals waren gewoon houdbaar
Vind ik leuk
VAKKIE-L +1742
zondag 20 januari 2019 om 18:49
De godenzonen kunnen niet eens winnen van Heerenveen en nog wel thuis ook zeg.😁
Vind ik leuk
utreg1971 +2079
zondag 20 januari 2019 om 18:49
Afgesproken dit tussen Ajax en psv hahahahahahahaha
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:49
Waarom geen kaart voor ziyech en rood voor blind andere spelers krijgen die wel scheids houden ajax in de race bah
Vind ik leuk
Mad Max +1289
zondag 20 januari 2019 om 18:50
Unbelievable
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:50
Lampru gelijk in de uitverkoop.
Vind ik leuk
VAKKIE-L +1742
zondag 20 januari 2019 om 18:51
Lekker laten staan joh. Brengt veel lachers met zich mee🤣
Vind ik leuk
repeP +2285
zondag 20 januari 2019 om 18:50
Dat belooft een bekerkraker te worden van hier tot Tokio a.s. donderdag! Jammie jammie!
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 18:50]
Vind ik leuk
bobje1969 +40
zondag 20 januari 2019 om 18:50
wat een ku. keeper
Vind ik leuk
poklane +5381
zondag 20 januari 2019 om 18:50
Gözübüyük mag best een maandje in de Keuken Kampioen Divisie gaan fluiten hoor
Vind ik leuk
VAKKIE-L +1742
zondag 20 januari 2019 om 19:03
Doe maar voor goed dan, zijn we gelijk klaar met dat geklungel van em. Engnek is het!!
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:50
Lucky ajax geholpen door die achterlijke schijttturk van een gozubuyuk! heerenveen een zuivere pingel en de 4-5 door de neus geboord!!
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:50
Heeft Umberto zeker een paar stuivers gekost ...
Vind ik leuk
bartzwolle +237
zondag 20 januari 2019 om 20:44
Zo'n scenario voor je eerte uitzendng
Vind ik leuk
Binkie +203
zondag 20 januari 2019 om 18:51
Ik vind Tadic een geweldige speler, maar laat die penalty's nou gewoon over aan de spits!
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:51
Met dank aan die Turk toch nog een puntje. En gelachen dat er werd om 16.30. Zelfs door enkele Ajax spelers die nog even Heerenveen een pak rammel moesten geven. Hoogmoed komt voor de val Ajaxieden. Hahahahahaha
Vind ik leuk
bartzwolle +237
vrijdag 25 januari 2019 om 20:17
Nog ff afwachten wie echt het laatst lacht !
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:51
En wie hier ooit schreef Sinkgraven kan goed linksback spelen moet direct opgesloten worden in een tbs kliniek. Waarom koop je een peperdure argentijn en stel je niet op wanneer je in de nood zit.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:51
Jongens denken alleen maar aan de transfair
Vind ik leuk
debacle +561
zondag 20 januari 2019 om 18:52
Wederom heeft mijn club het laten afweten.. en dan denken dat je een kans heb tegen real... wat een mislukkelingen
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:52
Denk dat Ajax toch echt een andere keeper moet halen Lamprou is veel te klein en heeft toch veel moeite met sommige ballen. Ik zou zeggen als ik Ajax zou zijn dan zou ik die keeper van Willem 2 halen. Timo Wellenreuther dat is een lange keeper die ook genoeg ballen tegenhoudt. Mocht Onana een keer geblesseerd raken dan heb je in ieder geval een keeper die ook net zo lang is en eventueel ook mee kan voetballen indien nodig.
Vind ik leuk
JoeyC +4441
zondag 20 januari 2019 om 18:52
Komt Ajax nog goed weg met een punt. Zuur voor Heerenveen, maar van de VAR / KNVB kan je heel moeilijk winnen.
Vind ik leuk
DEWEE +2958
zondag 20 januari 2019 om 18:52
Dat wordt volgende week een zware pot.

Waarom begint ie ook iedere x met Dolberg?
Sinkgraven kan echt niet.
Lamprou kan echt niet.
Verdediging dramatisch
Middenveld gaf niet thuis vandaag, wat ontzettend veel ruimte gaven ze weg.

Die traingingskampen hebben de nr 1 en 2 echt goed gedaan........
Vind ik leuk
RR12 +804
zondag 20 januari 2019 om 18:53
Daley lacht, Daley huilt.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:53
Wie het laatst lacht..........dat is PSV. Heerlijk😂😂😂
Vind ik leuk
WilcoS64 +4850
zondag 20 januari 2019 om 18:55
Na zo'n resultaat kun je alleen maar schijtziek natuurlijk! 4 doelpunten tegen, hoe verzin je het! Dankzij die tuinkabouter en een lekke verdediging. Maakt Huntelaar de 4-3 en dan nog weg geven, wat een walgelijk kut resultaat!! Gewoon helemaal klaar mee. Ook met dat kutforum trouwens, de ballen allemaal.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:56
Niet Lamprou maar de trainer is dit schuld
Vind ik leuk
Remko +409
zondag 20 januari 2019 om 19:04
Waarom de trainer?
Zet in principe zijn momenteel sterkste 11 neer.
Gewoon een wanprestatie van ajax,verdedigend slecht veel slordig balverlies spelers hebben niet hun niveau gehaald.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 21:23
Echt niet zijn sterkste 11tal, zo,n meisje in de spits, tadic slechtste man van het veld , blind vreselijk , van der beek er uit halen was de beste van het veld , maar een makkelijke wissel, sinkgraven opstellen hoe dom kun je zijn, hij is ook verantwoordelijk tot ze geen fatsoenlijke tweede keeper hebben , zo kan ik nog een uur door gaan.
Vind ik leuk
Remko +409
zondag 20 januari 2019 om 21:38
Daarom gaf ik eerder aan dat spelers onder hun niveau speelden.echt iedere speler, geen een uitgezonderd zelf vd beek niet.
Op 2 posities is er door omstandigheden een vervanger gezet;daar kan je over twisten;maar je kan vind ik persoonlijk ten hag hier niet de schuld van geven,deze 11 moeten goed genoeg zijn om van heerenveen te winnen;maar als niemand thuis geeft dan houdt het op,ik blijf het gewoon een wanprestatie van de spelers vinden.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 23:14
Ja maar een trainer is toch verantwoordelijk voor de instelling van het team, voetballen kan hij semiet leren.
Vind ik leuk
Remko +409
zondag 20 januari 2019 om 23:28
Hij is verantwoordelijk voor de opstelling en tactiek en ja hij moet motiveren.maar als spelers dit niet kunnen of weten uit te voeren ligt het imo echt aan de spelers.
Als de instelling van de spelers vandaag niet goed was(in de wetenschap dat psv punten verspeeld) ligt dat echt aan hun.zal de beslissingen van ten hag echt niet allemaal goed praten maar dit bij hem neerleggen vind ik voor wat betreft vandaag niet terecht.
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 10:31
Daar mag iedereen anders over denken , maar hij heeft ze niet in gareel krijgt is hij het schuld, net als tegen Heracles en PSV , verkeerde opstelling en tactiek en motivatie.
Vind ik leuk
Remko +409
maandag 21 januari 2019 om 10:45
Kijk het enige wat ik er nog over kwijt wil, is dat ik het met jou eens ben, dat tegen PSV hij een andere tactiek had moeten gebruiken, dus geen Freanky op Luuk zetten.
Maar de wedstrijden tegen Heracles en Heerenveen waren identiek.
In mijn ogen had dit niks met de opstelling te maken, maar meer met laksheid en slecht spel van de spelers te maken.
Spelers van Ajax hoef je niet te motiveren als ook zij hebben gezien dat de concurrent punten verspeeld.
[Reactie gewijzigd op maandag 21 januari 2019 om 10:46]
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 11:04
Kinderen moet je zeker motiveren
Vind ik leuk
Remko +409
maandag 21 januari 2019 om 11:41
Nou iig geen goed betaalde voetballers die hun concurrent punten ziet verspelen.als je die nog moet motiveren,moeten ze stoppen met profvoetbal en bij fc bal op het dak 6 gaan spelen en daarna gezellig aan het bier.
Vind ik leuk
Rene80 +2430
zondag 20 januari 2019 om 18:57
Blunderende scheids. Keeper was te laat dus penalty. Is toch 1 van de eerste dingen die je leert. Verder viel heel ajax mij tegen, ze begonnen goed maar wat een verdedigende wanprestatie.

Verder denk ik wel dat ajax gewoon kampioen gaat worden dit jaar.
Vind ik leuk
De Liefhebber +13074
zondag 20 januari 2019 om 18:58
Dit kan echt niet! Collectief falen met een hoofdrol voor Lamprou en Tadic! Heerenveen had ook nog een penal moeten hebben! Slecht slecht slecht van Ajax!
Vind ik leuk
MeAgain +7179
zondag 20 januari 2019 om 19:02
Lucky Ajax weer.
Vind ik leuk
De Liefhebber +13074
zondag 20 januari 2019 om 19:09
Dat zeg ik toch of niet?
Vind ik leuk
MeAgain +7179
zondag 20 januari 2019 om 22:00
Jij wel
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:58
AZ dè grote winnaar in deze competitieronde.
Op naar de dubbel!!
Vind ik leuk
Tebannet +206
zondag 20 januari 2019 om 18:58
Bah bah bah bah. Niet normaal
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 18:58
Witte zakdoekjes voor de trainer.
Vind ik leuk
Wim59 +667
zondag 20 januari 2019 om 18:59
Wanneer speelt ajax eerder dan psv? Misschien andersom de druk eens opvoeren?
Vind ik leuk
MeAgain +7179
zondag 20 januari 2019 om 19:01
Haha, wat maakt dat uit?
Vind ik leuk
BassieN +11457
zondag 20 januari 2019 om 19:00
Hahaha elk seizoen worden we weer getrakteerd op een afstraffing van die gore arrogantie
Vind ik leuk
MeAgain +7179
zondag 20 januari 2019 om 19:00
Lucky Ajax. Wat een mazzel hebben zij toch ook altijd.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:00
nou nou wat een afgang van deze zeer partijdige scheids schandalig zelfs stevie wonder zag dat dit een pingel was psv verliest verdiend 2 punten ajax krijgt r 1 van guzubuyuk
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:01
Elke Ajacied is zojuist de helft minder waard geworden :)
Vind ik leuk
TheMariner +4212
zondag 20 januari 2019 om 19:11
Dat waren ze al lang, alleen wisten ze dat in Abcoude-noord nog niet.
Vind ik leuk
Niers +125
zondag 20 januari 2019 om 19:01
De VAR is wederom in het voordeel van Ajax geweest dit weekend en dat kan de KNVB nu toch ook niet meer ontkennen
Vind ik leuk
Fc hamkel +1618
zondag 20 januari 2019 om 19:01
Don't worry about a thing cause every little thing is gonna be alright!
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:02
Ohohoh, al die gasten vanmiddag huilie huilie doen, en nu weer een grote mond hebbem. Allebei terrecht punten verloren. Er verandert niks alles blijft zo als het is. In ieder geval voor nu. Beiden ploegen hebben het nog steeds beiden in eigen hand. Ik heb al eerder gezegt, 32 maart is de sleutelwedstrijd. Het is spannend , en man hier prima mee leven. Nu de rest nog.
Vind ik leuk
Muscles +2093
zondag 20 januari 2019 om 19:04
Dan is er zeker geen beslissing😎🤣
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:07
Touché, dat moet natuurlijk 31 zijn.😂😂😂
Vind ik leuk
kees ee +1083
zondag 20 januari 2019 om 19:03
. . wat een verschil in klasse he, psv, ajax en de rest ??
Vind ik leuk
Muscles +2093
zondag 20 januari 2019 om 19:03
Prima vermaak en mooi moment om verdediging eens goed te evalueren
Vind ik leuk
Ajax1967 +81
zondag 20 januari 2019 om 19:03
Eerlijk is eerlijk..... eigen schuld... proficiat Heerenveen.....en Ajax ga je schamen...zo dat is er uit
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:03
Wat een kut trainer , durft de gevestigde ordeniet te wisselen, zoekt een plaats voor de zoon van een van de commissarissen , tadic hopeloos maar durft hij niet te wisselen paktdan maar van der beek beste man van ajax masrdat durft hij wel. Ajax heeft nog noooooooooooooit zo,n kut trainer gehad
Vind ik leuk
Padason +1199
zondag 20 januari 2019 om 20:10
Wat dacht u van Danny Blind?
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 21:24
Die komt in debuurt
Vind ik leuk
hoebie60 +223
zondag 20 januari 2019 om 19:04
Scheids drama schorsen, ten hag geen overwicht, verdediger gekocht en blind en sinkgraven dramatisch, dus wisselen gaat hij kristensen brengen die kan er niets van, laten we maar ophouden over dolberg, al met al je staat 3 _1 voor dan zeg je als ten hag niet alles meer naar voren, had hij dat was hij de chef, nu komt hij over als een lulletje rozen water.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:04
Was helemaal geen strafschop, Lamprou en Lammers botsen gewoon met elkaar in een duel om de bal. Kom op zeg, zo moeilijk is het toch niet.
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:05
ik had verwacht dat ajax hier overheen zou gaan. toch een knappe prestatie van heereveen :)
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:32
Knap van Ajax dat de wedstrijd met 10 man speelde, totdat Huntelaar er in kwam. Dolberg stond wel in het veld maar deed niet mee. Die kunnen we gerust afschrijven, dat gaat 'm niet worden. Ik zou Lammers halen als ik Overmars was.
[Reactie gewijzigd op zondag 20 januari 2019 om 19:33]
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:05
Wat een krankzinnig weekend. Wie had verwacht dat Ajax en PSV punten zouden laten liggen. Na die 2-2 had ik mij er al bij neergelegd dat Ajax koploper zou zijn, maar niets bleek minder waar. Ik hoop dat PSV en Ajax tot de laatste seconde van de Eredivisie gaan strijden om het kampioenschap en dat PSV aan het langste eind mag trekken.
Vind ik leuk
Bremmelem +143
zondag 20 januari 2019 om 19:06
Tja, dit was niet het weekend van de top 3...
Vind ik leuk
Roodbergen +10252
zondag 20 januari 2019 om 19:11
Nee klopt, de Graafschap is mooi ingelopen 😜
Vind ik leuk
wattenstaafje +24015
zondag 20 januari 2019 om 19:06
Wat we er ook van vinden, dit maakt de competitie natuurlijk wel spannend.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95380
zondag 20 januari 2019 om 19:11
Ja tussen de top 2, blijft weinig competitie over.
Vind ik leuk
wattenstaafje +24015
zondag 20 januari 2019 om 19:17
Nou ja, zoals ik het nu zie....Emmen kan stunten tegen PSV, Heerenveen kreeg vandaag te weinig in Amsterdam, ook een stunt..het zou nu zo kunnen zijn dat andere ploegen daar ook kracht uit putten en gewoon volle bak gaan spelen. Niet alleen tegen Ajax of PSV maar dat iedereen gaat vechten voor elke punt.

Dan kan het op elk niveau nog wel spannend worden.
Vind ik leuk
Jordi Vriens +1267
zondag 20 januari 2019 om 19:06
Sinkgraven, kristensen en Lamprou exit aub, Dolberg snel verkopen die slappe hap en 4 sterke vervangers halen
Vind ik leuk
2-1 +1640
zondag 20 januari 2019 om 19:48
Toe maar, waarom niet 10 kopen?
Vind ik leuk
Jordi Vriens +1267
zondag 20 januari 2019 om 20:17
Kort verhaal lekker boeiend ook
Vind ik leuk
Vrolijkje +2145
zondag 20 januari 2019 om 19:07
Ik denk dat iedereen nu onderhand wel gezien heeft dat frenkie geen 75 miljoen waard is.
Als het elftal niet goed draait blijft er een huis tuin en keuken voetballer over.
En je kan alles wel op lamprou en sinkgraven afschrijven.Maar dat is hetzelfde als bij psv .

Bij een voorsprong druk erop houden.
Nu zie je dat het niveau mijlenver weg is van de andere competities .
Vind ik leuk
AZVork +3076
zondag 20 januari 2019 om 22:07
En naar denken dat ze ze tot de top europa behoren. Echt lachwekkend.
Vind ik leuk
TheMariner +4212
zondag 20 januari 2019 om 19:07
Van het lachen om kwart over vier, naar het huilen op deze site hier.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:08
Hoe zal Lamprou zich voelen, nu hij weet dat alle 4 goals zijn fout waren! Die krijgt alles en iedereen over zich heen. En terecht, want het is een keeper van niets. Een kutkeeper.
Vind ik leuk
wattenstaafje +24015
zondag 20 januari 2019 om 19:18
Ik hoop dat ie zijn contract gaat inleveren. Werkelijk een schande.
Vind ik leuk
rober2704 +860
zondag 20 januari 2019 om 19:08
Als je met een 4-3 stand met nog 3 minuten op de klok je man laat gaan zodat ie vrij aangespeeld kan worden op het middenveld en een 2 tegen 1 situatie veroorzaakt voor Mazraoui die de laatste met veel moeite kan oplossen door het weggeven van de corner waaruit Pierie gelijk maakt dan ben je als speler denk ik niet bewust van wat echt bepalend is om een kampioenschap binnen te halen. Heerenveen heeft de laksheid van Ajax prima afgestraft met Lammers die een voortreffelijke wedtrijd speelde.
Vind ik leuk
rinirat +4218
zondag 20 januari 2019 om 19:14
Lammers was niet zo voortreffelijk ,eigenlijk nauwlijks gezien.
Het waren meer de dekkingsfouten en de keeper die hem doorgang verleenden.
Keeper overigens ajax onwaardig
Vind ik leuk
zondag 20 januari 2019 om 19:36
Keeper is betaald voetbal onwaardig!!!!
Vind ik leuk