'Gratis' Immers onthult: FC Groningen en andere Nederlandse clubs willen toeslaan

'Gratis' Immers onthult: FC Groningen en andere Nederlandse clubs willen toeslaan

Gepubliceerd: maandag 21 januari 2019 om 11:53ma 21-01-2019 om 11:53

Laatste update: maandag 21 januari 2019 om 12:07ma 21-01-2019 om 12:07

Lex Immers staat in de belangstelling van diverse ploegen uit de Eredivisie. De 32-jarige middenvelder bevestigt dat in gesprek met Haaglanden Voetbal. Het contract van Immers loopt eind juni af. 

FC Groningen is één van de clubs die interesse heeft in Immers. Daarnaast azen nog twee andere ploegen op de handtekening van de Hagenaar - maar Immers laat in het midden om welke ploegen dat gaat. Het betreft in ieder geval níet FC Utrecht en Vitesse. 

ADO wil graag langer door met Immers en heeft ook al met diens zaakwaarnemer Frank Schouten gesproken over een nieuw contract. Haaglanden Voetbal stelt dat 'vraag en aanbod' momenteel nog (te) ver uit elkaar liggen. Technisch manager Jeffrey van As onderschrijft dat. "We hebben te maken met de mogelijkheden die wij als ADO kunnen bieden en daarbinnen zullen wij ook handelen."

Buitenland
Immers wil graag 'snel duidelijkheid' over zijn sportieve toekomst. Een lucratieve transfer naar het buitenland sluit de oud-speler van onder meer Feyenoord en Cardiff City niet uit. "Wat voor mij heel belangrijk is in een dergelijk geval, is de garantie op voldoende speelminuten, waarbij het financiële plaatje uiteraard ook niet onbelangrijk is."

Poll

Is Immers een aanwinst voor een Eredivisie-subtopper?

(2495 stemmen)

Plaats een reactie

maandag 21 januari 2019 om 11:57
Mischien it's voor de club die gisteren gelijk speelde tegen heerenveen Heb ervaring ook europees voor erbij op de bank en samen met samen met ten hag shaggie roken in kleedkamer en sfeer maken

Niks mis Mee hoor Zou het een uitstekende deal vinden niet voor basiself maar voor erbij Ken mischien ook wat bijbrengen op mental vlak
[Reactie gewijzigd op maandag 21 januari 2019 om 12:01]
Vind ik leuk
bartjeee +1524
maandag 21 januari 2019 om 11:59
Ja die kan waarschijnlijk wel onder druk presteren
Vind ik leuk
jollyrogers +8539
maandag 21 januari 2019 om 12:33
tis een oude bekende van feyenoord, dus Van Geel zal wel belangstelling hebben....
Vind ik leuk
bartjeee +1524
maandag 21 januari 2019 om 12:34
😂😂😂
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 13:31
Hij heeft de leeftijd dus Van Geel zal interesse hebben.
Opa's first bij Feijenoord, des te grijzer des te meer kans.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
maandag 21 januari 2019 om 12:05
Eerder voor de club die gelijkspeelde tegen Emmen, wat is die Guti slecht🤣
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 12:07
nooit zo slecht als van der beek ,dat was een drama gisteren
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
maandag 21 januari 2019 om 12:13
Die was in ieder geval nog dynamisch, zorgde voor dreiging waardoor anderen konden scoren. Guti was brandhout.
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 12:16
guti speelden idd niet zijn beste wedstrijd ,maar die heeft meer potentie als van der beek ,mag jij niet vinden ,dat weet ik wel
Vind ik leuk
ErikAjax +2394
maandag 21 januari 2019 om 13:09
meer potentie dan....
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
dinsdag 22 januari 2019 om 00:49
Nee man, Guti teert op zijn trap. Buiten zijn trap heeft ie niks speciaals.
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 12:06
spelinzicht,neusje voor de goal ,idd traptechniek ,en wat heeft van de beek ?
Vind ik leuk
Vrolijkje +2118
maandag 21 januari 2019 om 12:36
Klopt..heel dynamisch...
Alleen jammer dat de andere 10 er niet veel van snappen.
Hij is toe aan juve barca.
Vind ik leuk
zwollie +9424
maandag 21 januari 2019 om 12:25
En wat was lozanootje weer goed.
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 12:28
Speelde een mindere wedstrijd, daaruit kun je niet gelijk concluderen dat hij 'slecht' is. Speelt vaak erg goed, en heeft ook al aangegeven nog ietwat te moeten wennen.
Vind ik leuk
fcdb 67 +2875
maandag 21 januari 2019 om 12:20
Mental Theo vlak jongen
Vind ik leuk
Adje80 +10355
maandag 21 januari 2019 om 12:44
Altijd lastig om te begrijpen wanneer iemand Google translate gebruikt..
Vind ik leuk
Benniewies +5388
maandag 21 januari 2019 om 14:05
Misschien kunnen ze hem nu nog ruilen tegen Ramselaar, dat talent dat op de bank verpieterd. Of Gutiérrez, man wat was hij slecht. Net als zijn landgenoot.
Vind ik leuk
Hast58 +914
maandag 21 januari 2019 om 12:02
Garantie op speelminuten krijg niemand en zeker Lex Immers niet, dus hij blijft gewoon bij ADO.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
maandag 21 januari 2019 om 12:05
Die is niet goed genoeg voor Groningen.
Vind ik leuk
Koeien +3878
maandag 21 januari 2019 om 12:42
Groningen zocht wel een middenvelder met ervaring om de jonkies bij te staan, maar die is met Bruns al gehaald en ik zie ook niet een meerwaarde door Immers te halen.

Ik vermoed dus dat er miscchien naar hem is geinformeerd, maar ook niet meer dan dat.
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 13:22
Mag inderdaad hopen dat Bruns alsnog in aanmerking komt voor overname (huurconstructie zonder optie tot koop).
Zie Immers niet echt passen bij FCG.
Vind ik leuk
NorthSide +1290
maandag 21 januari 2019 om 12:45
Hahaha niet goed genoeg zegt ie dan, mocht Grunn willen dat ze immers erbij zouden krijgen. ADO doet het de laatste jaren beter, dus een vertrek zou eerder een stap achterwaarts zijn.
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 13:27
Laatste jaren? Heb je gezopen ofzo?
Alleen vorig seizoen is ADO hoger geëindigd op de ranglijst dan FCG. Dit seizoen loopt nog en kunnen we -wellicht tegen beter weten in- ADO nog inhalen.

[Reactie gewijzigd op maandag 21 januari 2019 om 13:52]
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
dinsdag 22 januari 2019 om 00:50
Wat heb jij gedronken? Alleen vorig jaar is ADO boven Groningen geeindigd.

Groningen is een stap vooruit, misschien wel twee.
Vind ik leuk
NorthSide +1290
dinsdag 22 januari 2019 om 09:08
Hahaha grapjas. Groningen is net als FC Den Haag gewoon een middenmoter meer niet hoor. Op de Eeuwige ranglijst staat Den Haag er beter voor
[Reactie gewijzigd op dinsdag 22 januari 2019 om 09:09]
Vind ik leuk
Nozem +236
maandag 21 januari 2019 om 12:05
Zou het frapant vinden mocht Immers nog vertrekken, liet zijn contract bij bruggen ontbinden om nog wat voor ado te kunnen betekenen... Denk dat hij meer wil verdienen door dit zo te spelen ?!
Vind ik leuk
PinoyDenHaag +6211
maandag 21 januari 2019 om 15:53
Daar lijkt het wel op.
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 12:08
als nooit wil scoren moet je lex pakken ,en als hij scoort is het op een dartbord
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +2259
maandag 21 januari 2019 om 12:16
Ik kan mij nog herinneren dat hij bij Feyenoord goed was voor meer dan 10 goals en een zooi assists op het middenveld. Het gaat er ook om welke spelers er omheen lopen he
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 12:17
en daar schoot hij nog meer kansen om zeep ,je gaat er gewoon niet op vooruit als je lex haalt
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +2259
maandag 21 januari 2019 om 12:20
Daar heb je wel een punt. Hij heeft er zeker 3 keer zoveel om zeep geholpen
Vind ik leuk
NorthSide +1290
maandag 21 januari 2019 om 12:43
En wie maakt ze nu dan wel bij Feyenoord of na zijn vertrek?
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +2259
maandag 21 januari 2019 om 12:47
Vilhena en de toorn halen wel een hoger rendement denk ik..niet vergeten dat immers pelle had om mee te combineren he
Vind ik leuk
NorthSide +1290
maandag 21 januari 2019 om 12:51
En andersom had Pelle ook Immers nodig-;)
Vind ik leuk
Fcdhfc +113
maandag 21 januari 2019 om 14:15
Hij werd/wordt wel gewaardeerd door Feyenoord of heb ik het mis
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +2259
maandag 21 januari 2019 om 16:10
Jawel voor zover ik weet is er geen rancune jegens immers
Vind ik leuk
PinoyDenHaag +6211
maandag 21 januari 2019 om 15:59
Dus jij vindt dat een middenvelder 30 tot 40 goals moet maken?
Vind ik leuk
windforce11 +3415
maandag 21 januari 2019 om 12:57
Gelul....56 goals in 256 eredivisie wedstrijden. Voor een middenvelder is een gemiddelde van 1 op 5 prima
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 12:11
Zou dc groningen niet ramselaar willen huren of overnemen?
Vind ik leuk
Koeien +3878
maandag 21 januari 2019 om 12:46
Ik denk dat Ramselaar voor elke ED club wel een aanwinst is, maar 3 miljoen is voor de meeste clubs teveel. Doan was nog niet eens 1,8 miljoen.

Beetje jammer dat PSV hem zo uit de markt prijst maar zelf geen speeltijd geeft, het is zo een talent wat je laat verpieteren.
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +2259
maandag 21 januari 2019 om 16:15
Ruilen voor tapia?
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 12:13
Mmm, ik zou het mooier vinden als ie afsluit bij ADO. Zal wel wat meer centjes willen denk ik?
Vind ik leuk
NorthSide +1290
maandag 21 januari 2019 om 12:42
Die blijft gewoon, probeert nog ff een goed contract eruit te slepen.
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +2259
maandag 21 januari 2019 om 12:13
Niet jezelf overschatten immers..we weten allemaal hoe jouw buitenlandse avontuurtje eruit zag .blijf lekker bij ADO man. Daar waarderen ze je..Groningen zie ik eerder als een stap omlaag
Vind ik leuk
NorthSide +1290
maandag 21 januari 2019 om 12:41
Immers blijft ook gewoon in Den Haag voetballen neem dat van mij aan-;)
Vind ik leuk
Midden-Noord +95413
maandag 21 januari 2019 om 14:15
100% blijft ie.
Vind ik leuk
NorthSide +1290
maandag 21 januari 2019 om 15:00
Die blijft gewoon!
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 12:16
Speelminuten die kunnen we je geven Lex maar knaken dat is een ander verhaal bij ons ADO. Geef Lex gewoon een mooie verlenging want zonder Lex kakt heel dat middenveld in.
Vind ik leuk
CPP +1080
maandag 21 januari 2019 om 12:19
Let je op Martin van Geel. Weer een transfervrije topper die je kan (terug) halen!!!
Vind ik leuk
ErikAjax +2394
maandag 21 januari 2019 om 13:12
Dit soort sterkmakers maken je kampioen! 😂
Vind ik leuk
Dub_Rtd +5539
maandag 21 januari 2019 om 12:24
Ook niet helemaal geworden wat ADO en Immers er zelf van verwachtten, heb ik het idee.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95413
maandag 21 januari 2019 om 14:14
Immers is een zeer gewaardeerd speler en vooral belangrijk. Wel op een andere positie.
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 12:43
Geen meerwaarde voor andere club.kan alleen maar voor ado spelen.lekker nig 2 jaar ballen en klaar
Vind ik leuk
NorthSide +1290
maandag 21 januari 2019 om 12:47
Zou buiten de top 2 en misschien 3 zeker van meerwaarde kunnen zijn.
Vind ik leuk
Korm +39912
maandag 21 januari 2019 om 13:21
nou nou, ik denk het niet hahaaha
Vind ik leuk
NorthSide +1290
maandag 21 januari 2019 om 15:01
Kan zo bij Feyenoord mee, zeker als je ziet wie daar spelen nu op zijn plaats
Vind ik leuk
Korm +39912
maandag 21 januari 2019 om 15:25
Feyenoord wilt omhoog hoor ;)

by the way, zo goed is immers niet hoor... voor tegen psv was het om te huilen
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +2259
maandag 21 januari 2019 om 16:14
Grappenmaker joh..maakt geen schijn van kans bij Feyenoord. Snap je zelf ook wel toch ;)
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
dinsdag 22 januari 2019 om 00:51
Idioot😂 Immers is middenmoot/degradatievoetbal.
Vind ik leuk
NorthSide +1290
dinsdag 22 januari 2019 om 09:10
Noem me geen idioot ok! Respecteer ieder zijn mening en dat doe ik ook gewoon.
Vind ik leuk
Ajaxroermond +2025
maandag 21 januari 2019 om 12:58
Hij lult altijd dat zijn hart bij den haag ligt dan moet hij blij zijn dat hij daar kan af sluiten ... grootste kut voetballer van de ere divisie .... niet goed genoeg voor den haag !!!
Vind ik leuk
Midden-Noord +95413
maandag 21 januari 2019 om 14:13
Is een van onze betere, is onmisbaar als speler. Knapt veel vuil werk op!
Vind ik leuk
Red de Kuip +2535
maandag 21 januari 2019 om 13:10
🤣 ik dacht precies het zelfde.
Vind ik leuk
Korm +39912
maandag 21 januari 2019 om 13:20
lekker bij ado blijven
Vind ik leuk
NorthSide +1290
maandag 21 januari 2019 om 15:02
Dat sowieso!
Vind ik leuk
Midden-Noord +95413
maandag 21 januari 2019 om 14:12
Joh, iedereen pech want die tekent bij.
Vind ik leuk
keesje s +948
maandag 21 januari 2019 om 14:29
Heeft z'n tijd gehad... Geloof er niks van dat bijvoorbeeld fc Groningen hem wil
Vind ik leuk
Ou Sou Baa +398
maandag 21 januari 2019 om 14:31
matige speler
Vind ik leuk
NorthSide +1290
maandag 21 januari 2019 om 15:03
Heb je het orakel ook weer😁
Vind ik leuk
Erik-Vites +772
maandag 21 januari 2019 om 15:00
Gelukkig komt hij niet naar ons....
Vind ik leuk
mcmodd +27373
maandag 21 januari 2019 om 22:55
Ik denk aan de MLS voor Lex. De VS houdt wel van types ruwe bolster, blanke pit. Maar als het té direct wordt, hebben ze ook iemand om te verfoeien. Dan is Lex op zijn best, dus... wat let hem?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws