'Spurs wil 13,5 miljoen voor Janssen; belangstelling uit China en USA'

'Spurs wil 13,5 miljoen voor Janssen; belangstelling uit China en USA'

Gepubliceerd: maandag 21 januari 2019 om 16:14ma 21-01-2019 om 16:14

Laatste update: maandag 21 januari 2019 om 16:18ma 21-01-2019 om 16:18

Tottenham Hotspur laat de uitgerangeerde Vincent Janssen niet voor een appel en een ei vertrekken uit Londen. Volgens The Telegraph verlangt Spurs een bedrag van 13,5 miljoen euro voor de Nederlandse spits. 

Janssen (24) is volledig uit beeld verdwenen bij Tottenham. De zeventienvoudig international van Oranje kreeg aan het begin van dit seizoen géén rugnummer toegekend. Ook werd Janssen door Spurs niet ingeschreven voor de Premier League en de Champions League. Manager Mauricio Pochettino zei eerder deze maand nog dat het voor Janssen einde verhaal is bij de nummer drie van Engeland.

Ondanks alles wil voorzitter Daniel Levy niet zómaar meewerken aan een afscheid. Tottenham betaalde in 2016 een slordige twintig miljoen euro aan AZ voor Janssen en wil een groot deel van dat bedrag graag terugzien, weet The TelegraphEen verlies van ongeveer 6,5 miljoen is blijkbaar acceptabel. 

Spurs probeert Janssen al een tijdje te slijten. Vanuit China en de Verenigde Staten zou er belangstelling zijn voor de aanvaller. Janssen, die nog een contract heeft tot medio 2020, wil naar verluidt liever niet verhuurd worden. Hij heeft z'n zinnen gezet op een definitieve transfer, om elders met een schone lei te kunnen beginnen. 

Poll

Keert Janssen binnen nu en twee jaar terug in Oranje?

(1587 stemmen)

Plaats een reactie

maandag 21 januari 2019 om 16:17
Dat dit serieus een Oranje spits is geweest. Ik voel voor jullie. HAhaha, damn.
[Reactie gewijzigd op maandag 21 januari 2019 om 16:17]
Vind ik leuk
thebigeasy +710
maandag 21 januari 2019 om 16:26
Ach, er is altijd wel een mindere lichting. Maar ik denk dat je als Pool dat ook goed beseft. Ik keek jullie selecties na voor de doorbraak van Lewandowski en dat waren spelers die ik nu niet de voorkeur zou geven ten faveure van Janssen.
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 16:28
Ons elftal is op dit moment juist weer goed aan Het worden! Nog geen wereldniveau maar zeker een leuk elftal. Piatek, Lewa, Milik, Zieliński, Matynia (fan van), Frankowski we doen het lekker man. Prima keepertjes ook
[Reactie gewijzigd op maandag 21 januari 2019 om 16:35]
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 16:32
Leuke lichting inderdaad. Lewa zal alleen niet heel lang meer meegaan denk ik. Janssen ben ik met je eens. Volledig overschat op basis van 1 goed seizoen bij AZ.
Vind ik leuk
Dub_Rtd +4356
maandag 21 januari 2019 om 16:40
6 maanden.
Voor de kerst was het namelijk ook niet echt veel dat seizoen.
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 16:41
Bizar dat Spurs daarin is getrapt he.
Vind ik leuk
Dub_Rtd +4356
maandag 21 januari 2019 om 16:46
Er zijn elftallen vol te maken van PL aankopen op basis van 1 seizoen die daarna kompleet door het ij zijn gezakt.
Valt nu alleen op omdat het een Nederlander betreft.
Maar haast iedere Spaanse spits inde laatste 10 jaar die naar Engeland is gegaan heeft dat lot ondergaan.
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 17:02
Zo inderdaad. Soldado, Llorente, Morata, Morientes, Torres en Negredo alleen al.
Vind ik leuk
HJR +8847
maandag 21 januari 2019 om 17:06
Sowieso maar weinig echte spitsen die het echt goed doen in Engeland. Dit seizoen eigenlijk alleen Kane en A.u.b.emyang. En dan heb je Wilson nog misschien.

Lukaku, Firmino, Lacazette, Aguero, Jesus, Morata, Vardy, Richarlison,Arnautovic scoren allemaal niet veel dit seizoen, deels ook omdat de jongens op andere positie veel scoren. Dus ja dan heeft Janssen er helemaal niks te zoeken natuurlijk.

Salah, Sterling, Sane, Mane, Son, Hazard dat soort spelers doen het wel lekker
Vind ik leuk
thebigeasy +710
maandag 21 januari 2019 om 16:36
Precies, maar dat is dus ook niet wat ik zeg....

En gun het jullie van harte hoor. Heb Polen aangemoedigd de laatste twee toernooien.
[Reactie gewijzigd op maandag 21 januari 2019 om 16:37]
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 16:40
Thanks man!
Vind ik leuk
thebigeasy +710
maandag 21 januari 2019 om 17:18
Moet wel, anders wordt ik het huis uitgezet ;-)
Vind ik leuk
dhrwobo +40102
maandag 21 januari 2019 om 16:43
Ols elftal is op dit moment ook weer goed aan het worden toch? Zoals thebigeasy zegt, je hebt altijd wel mindere lichtingen. Maar onze huidige groep en de talenten die er de komende 3-4 jaar aan komen bieden mega veel perspectief voor ons Oranje.

En eerlijk gezegd, ik vind het altijd wel mooi als Polen het goed doet, dus hoop dat ze inderdaad een mooie nieuwe lichting gaan krijgen!
Vind ik leuk
Rodajc +18124
maandag 21 januari 2019 om 16:54
Heel leuk, maar dat zijn allemaal geen Frenkie's.
Vind ik leuk
Cookee +12157
maandag 21 januari 2019 om 18:40
Hoeveel scouts zaten er gister te kijken naar Mathijs en Frenkie?
Vind ik leuk
Rodajc +18124
maandag 21 januari 2019 om 19:02
In de 10de minuut of in de 80ste minuut?
Vind ik leuk
Cookee +12157
dinsdag 22 januari 2019 om 20:37
Die minuten hebben ze gemist, even patatje halen.
Vind ik leuk
HJR +8847
maandag 21 januari 2019 om 17:13
Polen heeft regelmatig een leuke lichting.

Maar echt goeie resultaten zie je ze niet halen. Kwalificeren gaat dan meestal nog wel. En af en toe goed resultaat tegen Duitsland ,maar dan houdt het ook wel op.

Dus ik hoop voor je dat er eens verandering in komt. Want het is altijd net niet bij Polen. Bij NL ook hoor trouwens :). Maar voor de ´crisis´ kwamen die nog weleens ver op een WK of EK
Vind ik leuk
Just Nuts +506
maandag 21 januari 2019 om 18:01
Kan je er niet een paar aanbevelen bij Feyenoord die hebben goede history wat dat betreft met Poolse spelers.
Vind ik leuk
Snoun +562
maandag 21 januari 2019 om 16:17
Dit bevestigt het beeld dat als je de stap snel maakt, je in de problemen kan komen zitten.
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 16:19
Nee joh. Hij is juist slim geweest. Hij weet gewoon dat hij geen klote van kan én pakte gewoon zijn kansen. Beetje geld verdienen, doelpuntje af toe maken. Slim gedaan van hem. Niks mis mee.
[Reactie gewijzigd op maandag 21 januari 2019 om 16:19]
Vind ik leuk
Snoun +562
maandag 21 januari 2019 om 16:21
Hij is zelfs nadat de beste 3 voorin geblesseerd of weg zijn niet eens tweede keus. Maarja, hij pakt z'n geld wel idd. XD
Vind ik leuk
ReneAjax +8573
maandag 21 januari 2019 om 16:32
Ze willen 13,5 miljoen terug voor Jansen, haha...
Eerst maken ze zijn carriere kapot door hem niet bij de eerste 22 te houden en dan moeten ze ook nog eens de hoofdprijs voor hem hebben.
Als ik Spurs was, zou ik hem ook voor 13 miljoen weg doen, alleen moet je de 1 wel weghalen. Dan trapt er misschien nog iemand in. Wees blij dat je het salaris voor een tribune-klant niet meer hoeft uit te betalen !
Vind ik leuk
Snoun +562
maandag 21 januari 2019 om 16:34
Ik zou zeggen, lekker naar China gaan of een amateurclub in de zandbak. Dan pak je je geld goed ook
Vind ik leuk
ReneAjax +8573
maandag 21 januari 2019 om 16:41
Nu alleen nog een Chinees of een Arabier zo ver krijgen dat ie 13,5 miljoen gaat aftikken.
Vind ik leuk
Sambal +47
maandag 21 januari 2019 om 17:50
Om naar China te kunnen moet je wel een speler van naam zijn of zijn geweest en geen mislukte tranfer gemaakt hebben , zo dom zijn ze daar ook niet meer en er is steeds striktere regels
Vind ik leuk
Cookee +12157
maandag 21 januari 2019 om 18:42
Die jongen had een droom... topvoetbal.
En nu is die droom China?
Geld pakken daar droomt niemand van, dat is sneller op dan een gasbel.
Vind ik leuk
Dub_Rtd +4356
maandag 21 januari 2019 om 16:43
"Eerst maken ze zijn carriere kapot door hem niet bij de eerste 22 te houden en dan moeten ze ook nog eens de hoofdprijs voor hem hebben."

Ik begrijp dat je de modus operandi van Levy nog niet kende?
Die man wil altijd overal de hoofdprijs voor hebben en geeft geen krimp tot ie heeft wat ie als eerste eiste. vraag maar aan Utd (Berbatov) en Real (Modric). Die betaalden op het eind haast meer dan levy in eerste instantie vroeg, geloof ik

Op zich niet zo heel vreemd gezien het feit dat wanneer hij eens wat uitgeeft, dat ook best vaak mis gaat.
Vind ik leuk
ReneAjax +8573
maandag 21 januari 2019 om 17:20
Dan hoop ik dat ie z'n poot stijf zal houden met Eriksen en Real en zijn vraagprijs van 250 miljoen.
Vind ik leuk
LinkeLoutje +6838
maandag 21 januari 2019 om 19:33
Wel echt zuur voor m...
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 17:08
13.5 miljoen is voor Engelse begrippen een jodenfooi en het salaris 3.5 miljoen liggen ze bij Tottenham ook niet wakker.

Is gewoon kleingeld voor Levy
Vind ik leuk
Rodajc +18124
maandag 21 januari 2019 om 16:55
Geen klote van kan is erg overtrokken. Hij kan natuurlijk nog steeds prima voetballen, moet nu gewoon eens een goede keuze maken.
Vind ik leuk
Hesses +1161
maandag 21 januari 2019 om 16:20
Ruilen voor Nicolai Jørgensen !!
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 16:21
Jørgensen is beter, sinaasappel.
Vind ik leuk
Bossie020 +5840
maandag 21 januari 2019 om 17:48
Ja, veel beter.

*ahum*
Vind ik leuk
rexxo +6747
maandag 21 januari 2019 om 16:21
Dat zijn hele dure gezaagde planken voor de Spurs door deze houthakker.
Vind ik leuk
SuperScc +987
maandag 21 januari 2019 om 16:24
Nee... kom op man. Deze man is nog niet klaar toch?
Hij komt straks sterker terug door een simpele transfer naar Feyenoord.
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 17:10
Dan moet Feyenoord eerst de halve selectie verkopen om die 13.5 miljoen transfer en 3.5 miljoen salaris op te hoesten. ...ach tis toch alweer een verloren seizoen
Vind ik leuk
SuperScc +987
dinsdag 22 januari 2019 om 10:46
Ze mogen er wel 14 miljoen voor willen ontvangen, maar het houdt met max. 7 miljoen echt wel op hoor.
Vind ik leuk
Roeptoeter +12069
maandag 21 januari 2019 om 16:27
Alles boven de 5 is al teveel.
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +1222
maandag 21 januari 2019 om 16:31
13,5miljoen hahaha
Vind ik leuk
Rodajc +18124
maandag 21 januari 2019 om 16:57
Lijken me wel interessante onderhandelingen. Ze geven al een jaar aan dat hij behoorlijk tekort komt, en dan nog willen ze 13,5 miljoen ontvangen. Vrij lachwekkend, dan sta je ook niet erg sterk in de onderhandeling.
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +1222
maandag 21 januari 2019 om 17:00
Gaan ze niet meer dan 7 a 8 voor krijgen
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 16:35
AZ zou hem terug kunnen kopen dan hebben ze €6,5 miljoen verdient aan het uitstapje van meneer Janssen. Vond niet dat meneer Janssen het onaardig deed bij AZ. Misschien kunnen ze meneer Johnson voor hetzelfde bedrag bij Tottenham Hotspur slijten.
Vind ik leuk
Bossie020 +5840
maandag 21 januari 2019 om 17:49
Alleen dat salaris....
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 18:01
Terug halen en het salaris betalen wat meneer Janssen verdiende voordat hij naar Tottenham Hotspur ging of wachten tot zijn contract is afgelopen, maar dan loopt hij waarschijnlijk ergens anders naar binnen.
Vind ik leuk
Cookee +12157
maandag 21 januari 2019 om 18:46
Rare wereld in dat voetbal... het gras is ergens groen en dat wil iedereen. En als ze het hebben? Dan is ergens weer iets groens.

Maar wel sneu voor Mijnheer Janssen die een half jaar leuk speelde en dromen kreeg die nu weg zijn.
Ik hoor hem straks zeggen, in China is ook best hoog niveau hoor, ongeveer net als in Nederland.
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 19:38
Gewoon een jaartje wachten en naar Nederland terug komen en opnieuw beginnen.
Vind ik leuk
Cookee +12157
dinsdag 22 januari 2019 om 20:40
Dan wordt hij Luuk de Jong en Huntelaar nr.2.
Dan komt niet nog een keer over de grens.
Vind ik leuk
RGB +793
maandag 21 januari 2019 om 16:36
Levy = penny pincher.
Vind ik leuk
Shelbourne +5856
maandag 21 januari 2019 om 16:40
Dan zou ik als ik hem was naar de VS gaan. De verdiensten daar zijn prima en je leeft in een interessant land. Zijn carrière gaat wel een beetje als een nachtkaars uit zo
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 17:18
Hij is welkom bij ons we hebben wel teveel DP dus dat zal een probleem zijn.
Vind ik leuk
Connie Veren +5606
maandag 21 januari 2019 om 16:45
gewoon een prima spits. Snap het afzeiken niet zo moet ik zeggen. Laat hem hier in NL een seizoen spelen en hij maakt er waarschijnlijk meer dan Huntelaar, Dolberg, De Jong, RVP of Jorgensen.
Vind ik leuk
De Goffert +743
maandag 21 januari 2019 om 16:50
1,3 miljoen is al teveel!
Zeer slechte speler die gruwelijk veel geluk gehad heeft dat hij ooit gekocht is door Spurs!
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 19:36
Dat geluk valt wel mee, daar meneer Janssen niet eens speelgerechtigd is.
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 16:52
Janssen moet gewoon een jaar blijven en gratis de deur uitlopen !!
Vind ik leuk
NvC +7275
maandag 21 januari 2019 om 16:53
Atlanta Utd zou wel leuk zijn.
Vind ik leuk
Benniewies +4244
maandag 21 januari 2019 om 17:05
Misschien wat voor Ajax? Die Dolberg overtuigd me dit seizoen niet en Huntelaar wordt er niet jonger op
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 17:11
Dolberg laat die houthakker alle hoeken van het veld zien :-)
Vind ik leuk
Benniewies +4244
maandag 21 januari 2019 om 17:17
Zou het?

Zou hij ook weten in welke sport ze met een vierkante ring spelen?
Vind ik leuk
Foarut +56
maandag 21 januari 2019 om 17:22
Zoveel laat Dolberg niet zien. Komt weinig gevaar vandaan.
Vind ik leuk
Benniewies +4244
maandag 21 januari 2019 om 17:42
Antwoord weet hij niet..
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 17:17
Je bent welkom bij de Galaxy als back up for Kamara en Zlatan.
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 17:32
Psv sla je slag
Vind ik leuk
gustare +655
maandag 21 januari 2019 om 17:37
Als ik Dolberg gisteren zie spelen denk ik: Haal Janssen maar, die doet het vast niet veel slechter.
Vind ik leuk
Vooruit +200
maandag 21 januari 2019 om 18:20
Inderdaad. Glorietijd van Dolberg heeft ongeveer 3 maanden geduurd.
Vind ik leuk
Het Brein +4681
maandag 21 januari 2019 om 17:41
Anderlecht zou de perfecte match zijn. Marc Coucke kan wel 13,5 miljoen betalen...
Vind ik leuk
Just Nuts +506
maandag 21 januari 2019 om 18:03
Nog een contract voor anderhalf seizoen die prijs zal wel snel gaan dalen.
Vind ik leuk
Smithsonian +41016
maandag 21 januari 2019 om 18:13
13,5 😂😂
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 18:21
Overal uit beeld behalve in de boekhouding.
Vind ik leuk
Cookee +12157
maandag 21 januari 2019 om 18:38
Die domme hebzucht... nu ben je niet meer vrij maar moet je afwachten welke negorij jouw geld wil betalen... de droom van een leven is weg.
Hij is veel te snel gegaan, had beter een 2e jaar kunnen aankijken of hij echt goed is. Welke club gaat nou 13 milj betalen voor hem?
Vind ik leuk
ritje +517
dinsdag 22 januari 2019 om 09:22
hallo Als vervanger voor Huntelaar? Zou ik hem zeker halen! Zeker voor die prijs? of misschien zelfs voor minder? mvg ritje
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws