Verbazing over KNVB en Van Egmond: 'Slecht voor gezag van Gözübüyük'

Verbazing over KNVB en Van Egmond: 'Slecht voor gezag van Gözübüyük'

Gepubliceerd: dinsdag 22 januari 2019 om 08:49di 22-01-2019 om 08:49

Laatste update: dinsdag 22 januari 2019 om 08:52di 22-01-2019 om 08:52

Hét moment van het voorbije voetbalweekend was de botsing tussen Kostas Lamprou en Sam Lammers. Arbiter Serdar Gözübüyük gaf geen penalty, maar tot verbazing van Jan Roelfs werd hij razendsnel afgevallen door scheidsrechtersbaas Dick van Egmond.

"Ik heb er moeite mee dat hij (Van Egmond, red.) zo snel conclusies trekt en dat de KNVB een dag later alles openbaar maakt", zegt Roelfs, die namens de NOS in de Johan Cruijff Arena was, in Sportforum. "Vroeger was een scheidsrechter een man met status, hij hoefde zich niet te verantwoorden. Wij zijn een van de weinige landen waar een arbiter na een wedstrijd voor de camera komt. Dat is uiteindelijk slecht voor zijn gezag."

De vraag is of de VAR een scheidsrechter onzekerder maakt. "Ik denk eerder door het vrijgeven van de communicatie en door de snelle mening van Van Egmond", reageert Roelfs. "Op het moment dat Gözübüyük bij mij klaarstond voor het interview na de wedstrijd, hoor ik van collega's dat zijn baas heeft gezegd dat het een strafschop is. Dat moet je intern houden", vindt de voetbalcommentator.

"Ik krijg op deze manier niet het gevoel dat in Zeist als één team wordt gewerkt om de scheids beter te maken, om de VAR beter te maken", stelt Roelfs. "Je moet scheidsrechters beschermen, maar nu deelt Van Egmond een sneer uit."

Poll

Was het een penalty?

(8770 stemmen)

Plaats een reactie

dinsdag 22 januari 2019 om 08:52
Mischien moet die van Egmond zelf maar gaan fluiten dan.
Vind ik leuk
2cents +59328
dinsdag 22 januari 2019 om 08:54
Van Egmond was een slechte scheidsrechter, dus laat hem maar lekker achter het bureau zitten.
Vind ik leuk
jollyrogers +6843
dinsdag 22 januari 2019 om 08:55
dat zou guzubuyuk ook moeten doen!

nooit meer fluiten deze man!
[Reactie gewijzigd op dinsdag 22 januari 2019 om 08:55]
Vind ik leuk
2cents +59328
dinsdag 22 januari 2019 om 08:57
En dan scheidsrechtersbaas worden?
Vind ik leuk
jollyrogers +6843
dinsdag 22 januari 2019 om 08:58
of VAR :)
Vind ik leuk
2cents +59328
dinsdag 22 januari 2019 om 08:58
🤣
Vind ik leuk
Hulsink +556
dinsdag 22 januari 2019 om 09:28
jollyrogers, helemaal mee oneens met jou mening. Je vind je zelf nogal deskundig!
Vind ik leuk
fcdb 67 +2422
dinsdag 22 januari 2019 om 09:56
Helemaal mee eens met Jollyrogers. Niks met deskundigheid te maken, kijk al jaren met argwaan naar deze scheidsrechter. (naar aanleiding van zijn fluiten van een wedstrijd van Den Bosch). Heb het hier al vaak geroepen, deze man neem hele dubieuze beslissingen en is in verband gebracht met omkoping. En niet zomaar in verband gebracht maar met naam en toenaam genoemd door iemand die in Duitsland is opgepakt voor matchfixing. Mijn al lang spelende vermoedens worden steeds meer bevestigd. Nooit meer laten fluiten!!

[Reactie gewijzigd op dinsdag 22 januari 2019 om 12:00]
Vind ik leuk
Always PSV +15945
dinsdag 22 januari 2019 om 10:03
Roelofs van de KNVB zal zelf Ajax supporter zijn, trieste reactie. Van Egmond komt er gewoon voor uit dat het een schande was. Letterlijk gezegd "een aanfluiting" was.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 22 januari 2019 om 10:04]
Vind ik leuk
Always PSV +15945
dinsdag 22 januari 2019 om 10:08
Rowlfs van de KNVB zal zelf Ajax supporter zijn. Van Egmond komt er gewoon voor uit dat het een schande was. Letterlijk gezegd "een aanfluiting"
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 11:11
Vond hem ook al zo fake over komen toen hij met zijn respectbandje naar de trainer rende en naar zijn band wees. Echt een parade paardje is het.
Vind ik leuk
fcdb 67 +2422
dinsdag 22 januari 2019 om 11:19
Hier in Den Bosch zeggen we: het is gewoon een kut :).
[Reactie gewijzigd op dinsdag 22 januari 2019 om 11:20]
Vind ik leuk
Dub_Rtd +4451
dinsdag 22 januari 2019 om 11:25
Dat is echt een van de grootste jeukmomenten ooit op de voetbalvelden.
Die turk met zijn respectbandje.
De lul.
Vind ik leuk
jollyrogers +6843
dinsdag 22 januari 2019 om 10:11
oh je mag het oneens zijn hoor, best.

let je wel op je spelling volgende keer?
Vind ik leuk
jollyrogers +6843
dinsdag 22 januari 2019 om 08:54
dat heeft ie al gedaan.

misschien moeten ze die serdar gewoon nooit meer laten fluiten!
Vind ik leuk
Nvd88 +6192
dinsdag 22 januari 2019 om 09:09
Wedstrijden in Nederland zijn amper meer het kijken waard kwa niveau. Ik kijk eigenlijk alleen de wedstrijden van Ajax en Psv. Met die geile VAR die alles nog lachwekkender maakt begin ik zelfs over die wedstrijden te twijfelen. Gewoon lekker Cl kijken en af en toe bij onze buurtjes spieken in Engeland Spanje en Duitsland.
Vind ik leuk
Plattekar bv +32057
dinsdag 22 januari 2019 om 08:54
Ja...Jan Roelfs...die in het commentaar zei ;" Hij geeft geen penalty en daar kan ik mij wel in vinden ". Weer een zilverrug die zijn eigen bevestiging zoekt.
Vind ik leuk
jollyrogers +6843
dinsdag 22 januari 2019 om 08:58
ja, een NOS-commentator, wat had je dan verwacht?
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 09:20
Langs de lijn is nog erger.
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 09:08
Vind ik te makkelijk. ;-)

Hij heeft natuurlijk wel een punt. De scheids is al afgeschoten voordat hij Van Egmond heeft gesproken. Nu zal er 0,0 nuance bij het verhaal van de scheidsrechtersbaas en wordt Gozubuyuk afgeschoten voordat er wederhoor heeft plaatsgevonden.
Niet netjes,dom en slecht leiderschap.
Vind ik leuk
Vakkie D +4487
dinsdag 22 januari 2019 om 09:20
Absoluut dom en slecht leiderschap. Deze scheids zou gewoon een weekje of wat uit de luwte gehouden moeten worden, intern het functioneren bespreken en klaar
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 09:23
Dank u.
Vind ik leuk
Vakkie D +4487
dinsdag 22 januari 2019 om 09:28
Ere wie ere toekomt
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 09:21
Guzubuyuk mag gewoon Feyenoord-Fortuna fluiten ... als beloning.
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 09:23
Dat is absoluut niet handig nee.
Vind ik leuk
jollyrogers +6843
dinsdag 22 januari 2019 om 10:12
bij de knvb-tweet staat: vanaf deze ronde is de VAR aanwezig. alsof dat uitmaakt bij guzubuyuk......
Vind ik leuk
Vakkie D +4487
dinsdag 22 januari 2019 om 09:25
Nou dan hoop ik dat er geen twijfelgeval ten nadele van Feyenoord is, anders "helpt" hij ajax 2x in 1 week
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 09:30
In Zeist nemen ze wel een risico.

Ze houden wel van een gokje.
Vind ik leuk
fcdb 67 +2422
dinsdag 22 januari 2019 om 09:34
Deze scheids had al grondig onderzocht moeten worden. Deze scheids is in verband gebracht met matchfixing en illegaal pokeren met spelers. Na alle dubieuze beslissingen die deze dwaas al tijdens het fluiten van wedstrijden genomen heeft zou er bij de KNVB toch een lichtje moeten gaan branden.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 22 januari 2019 om 12:07]
Vind ik leuk
Polly11 +4093
dinsdag 22 januari 2019 om 09:57
Soms is het zo overduidelijk dat er een fout wordt gemaakt, dan hoef je dat niet intern te bespreken.
Vind ik leuk
Tommieman +1835
dinsdag 22 januari 2019 om 11:02
Totaal mee eens . Of het wel of geen pingel was daar gelaten is het natuurlijk niet fijn werken als scheidsrechter he .
En zeker zo pats boem na de wedstrijd , ga eerst even bellen ofzo met die man .
Vind ik leuk
Plattekar bv +32057
dinsdag 22 januari 2019 om 12:11
Nee, ik vind dat juist goed. Een directe mening horen van beiden geeft ook het beste beeld van mening. Na ruggespraak, komen ze weer tot water bij de wijn. Ik vind dat net zo dom als we in de krant lezen " Vooronderzoek tuchtcommissie naar ..." , nadat heel Nederland zie hoe een speler een dikke roggel in iemands gezicht spuugde. Wat nou onderzoek ? Wat een tijdverspilling. 1x het beeld bekijken en voor 10 wedstrijden schorsen. Niks wederhoor
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 14:50
Dat zou in een bananenrepubliek prima kunnen en ik hoop niet dat het de nieuwe standaard hier is.
Vind ik leuk
Micha EL +1152
dinsdag 22 januari 2019 om 13:10
Zeker belachelijk. Van Egmond moet zijn mond houden en dit intern bespreken. Als een scheidsrechter zich op deze manier uit in de media over bv. van Egmond dan wordt hij geschorst of hij krijgt nooit meer een wedstrijd.
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 08:58
St. Juste is een blinde lomperik. Lozano een matennaaier. De Ligt doet nooit wat. Blind was gewoon telaat.

De Ajax media lult alles weer recht.
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 11:31
Misschien is t beter als Ajax lekker uit de competitie stapt. Zijn jullie lekker van ons af. Wordt er een beetje moe dat continu gezaag op Ajax.
Vind ik leuk
Dub_Rtd +4451
dinsdag 22 januari 2019 om 08:59
Je bent nog niet zo oud zeker dat je dit zegt.
Zij die oud genoeg zijn worden nog regelmatig badend in het zweet wakker van de scheidsrechter Van Egmond.
Snapte er geen fuck van, 0 persoonlijkheid en een massaal gekreun van ellende van het publiek was hoorbaar als de stadionspeaker bekend maakte dat dhr Van Egmond die middag de man van dienst was.

En nou is hij scheidsrechtersbaas en als je je afvraagt waarom we allemaal van die zouteloze, kleurloze droeftoeters met fluit hebben..... dan is dat je reden.
Vind ik leuk
2cents +59328
dinsdag 22 januari 2019 om 09:06
Als er een VAR was geweest in de tijd van Van Egmond dan had er een stoel gestaan bij de monitor naast het veld.
Vind ik leuk
Dub_Rtd +4451
dinsdag 22 januari 2019 om 09:10
Dan had ik nu nog in De Kuip gezeten bij een wedstrijd die in 1985 is begonnen.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 22 januari 2019 om 09:25]
Vind ik leuk
Degier +1503
dinsdag 22 januari 2019 om 09:57
Helaas zijn er geen scheidsrechters meer, die van nature autoriteit hebben, zoals Van Swieten en Derks. Als een speler Derks uitschold in de hitte van de strijd, kreeg ie gewoon de volle laag terug. Die zegt ook gewoon: "Voetballers maken fouten, dus waarom zouden scheidsrechters geen fouten mogen maken?" En gelijk heeft hij. Scheidsrechters zijn tegenwoordig erg bang voor de beoordeling en de VAR geeft exytra onzekerheid in plaats van zekerheid. Misschien de VAR bemannen met 2 man? Dan heb je altijd minimaal 2 stemmen voor. Nu is het vaak VAR is voor, scheidsrechter is tegen, maar is wel eindverantwoordelijk, terwijl hij net door zijn VAR eigenlijk op het matje voor de monitor is geroepen.
Vind ik leuk
EdwinH.. +78
dinsdag 22 januari 2019 om 11:13
Er is altijd een VAR en een AVAR.... Ze zijn met z'n tweeën.
Vind ik leuk
Degier +1503
dinsdag 22 januari 2019 om 13:15
Yep, maar er wordt niet gestemd op dit moment. De VAR adviseert en de scheids beslist.
Als je er 3 megalomane narcistische sadomasochiosten over laat stemmen krijg je wellicht wat vaker een eerlijke uitkomst, dan wanneer je het maar door eentje laat bepalen.
Vind ik leuk
Dub_Rtd +4451
dinsdag 22 januari 2019 om 11:23
Vergeet de rapporteur op de tribune niet.
Als een scheids tegenwoordig vooral zich zelf is, zoals jouw voorbeelden, kan hij promotie wel zo'n beetje vergeten.
Vind ik leuk
Degier +1503
dinsdag 22 januari 2019 om 13:16
Yep schijtbakken leiden schijtbakken op. Helemaal eens met je.
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 09:18
Die hou het geen kwartier meer vol die blijft op de middenlijn staan.
Vind ik leuk
Hulsink +556
dinsdag 22 januari 2019 om 16:06
Inspiratieloos dat is een heel slecht voorstel van jou!
Vind ik leuk
Roeptoeter +12390
dinsdag 22 januari 2019 om 08:52
Al het slecht is moet je dat gewoon zeggen. Niet weer laf in achterkamertjes 'bepraten'.
Publieke functie is een publieke beoordeling. Kun je daar niet tegen zoek dan maar ander werk.
Respect man, je weet toch..
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 09:10
Bullshit, zij hebben een werknemer/werkgever relatie. Daar hoort zeker onderlinge communicatie bij.
Vind ik leuk
Roeptoeter +12390
dinsdag 22 januari 2019 om 09:20
Ik denk ook dat er onderling wel andere woorden gebruikt worden.
Blijft dat het publiek moet weten waar (ongeveer) de grens ligt.

Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 09:22
Tsja, zo kun je het ook bekijken.
Vind ik leuk
Vakkie D +4487
dinsdag 22 januari 2019 om 09:23
Zonder wederhoor iemand afbranden is erg schadelijk. Serdar wordt gewoon met pek en veren op straat gegooid. Hij maakt een flinke fout en mag door de media worden afgebrand, maar je baas is toch anders
Vind ik leuk
Roeptoeter +12390
dinsdag 22 januari 2019 om 09:27
Dit is toch geen afbranden? Van Egmond geeft aan dat hij een fout heeft gemaakt. Hij foetert hem toch niet uit op nationale televisie en roept toch ook niet dat hij nooit meer mag fluiten?

Natuurlijk zijn er grenzen wat een baas kan zeggen maar die zijn hier bij lange na niet overschreden.
Vind ik leuk
Vakkie D +4487
dinsdag 22 januari 2019 om 09:33
Nou een scheids afvallen in het openbaar zonder dat je het besproken hebt, ik zou zo'n baas echt niet willen.

Het blijft een kwestie van mening, interpretatie en beoordeling, dat blijkt ook wel weer uit de poll. Daarbij praat je over een situatie waarbij serdar als het goed is een gezonde dosis adrenaline in zijn bloed heeft
Vind ik leuk
Roeptoeter +12390
dinsdag 22 januari 2019 om 09:43
Je weet toch ook niet wat de onderlinge afspraken hierover zijn. Misschien hebben de scheidsrechters zelf wel gevragen of Van Egmond de man die voor de camera moet komen. En als die dan zijn mening geeft is dat toch goed?
Gozubuyuk is gewoon ingepland voor een volgende wedstrijd.

Als jij niet voor een publieke functie kiest hoef je niet bang te zijn dat je zo'n baas zou krijgen.

We moeten echt af van dat onnodig elkaar alsmaar te beschermen. Als je het slecht vind moet je dat gewoon kunnen zeggen. Hier zeker, heel Nederland kijkt ernaar.
Vind ik leuk
4everfcu +5133
dinsdag 22 januari 2019 om 09:59
ja en het was sedar die de ligt geen rood gaf.
het was sedar die heracles affloot toen ze alleen op de keeper afgingen van ajax.
het was sedar die blind geen rood gaf.
het was sedar die heerenveen een strafschop door de neus boorde en ajax er wel een makkelijk gaf.
zo maar 5 situaties allemaal in het voordeel van ajax gegeven door sedar en allemaal foute beslissingen.

maar blijf jij geloven in interpretatie mening en beoordeling ik hou het op zo corrupt als de pest de kleintjes die toch al niet financieel op kunnen tegen de topclubs zijn iedere week de dupe daarvan maar alles om ajax kampioen te maken in zeist.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 22 januari 2019 om 10:02]
Vind ik leuk
Vakkie D +4487
dinsdag 22 januari 2019 om 11:03
Ik vind dat sedar absoluut geschorst moet worden, maar het gaat me hier over de reactie van v egmond tav sedar
Vind ik leuk
offtopic +278
dinsdag 22 januari 2019 om 08:53
Niet zo janken! hij was ook zo flink om de beslissing van Makkelie (bewezen uitstekend VAR te zijn) naast zich neer te leggen. Aan alles merk je dat hij zijn beslissing al had gemaakt voor die ging kijken bij de monitor. Gewoon aan de schandpaal en de rest van het seizoen KK-divisie fluiten.
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 08:53
Nijhuis was allang de pisang geweest.

En bij een duidelijke fout, kun je snel reageren.
Vind ik leuk
tikkietoe +5930
dinsdag 22 januari 2019 om 08:54
Het zal allemaal wel.
Krijgt die scheids nou nog een schorsing om hem beter te maken of niet?
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 08:54
Van Egmond had toch gewoon gelijk? Moet hij dan ontkennen wat heel Nederland zag?
Vind ik leuk
bettini +34
dinsdag 22 januari 2019 om 09:39
wat is dit voor gezeur, het is gewoon een hele onduidelijke situatie ( zelfs de var twijfelt) en ook het volk ( 60 prozent vind het een strafschop), ik vind het persoonlijk geen strafschop ( want Lammers ging wel heel opzichtig naar de grond)
Vind ik leuk
Pagan1964 +3716
dinsdag 22 januari 2019 om 11:18
O ja ? De VAR twijfelt ? Dat had je gedroomd

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/862050/-higler-zegt-eigenlijk-als-je-dit-niet-ziet-snap-je-er-niks-van-.html
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 08:56
De Ajaxprimeurvariant, geprojecteerd op de arbitrale 'malaise'. Wel willen uitdelen maar niet kunnen incasseren. Karaktermoord.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 22 januari 2019 om 08:58]
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 23:39
Schrijf jij ook voor Baantjer?
Vind ik leuk
WTSGD +1547
dinsdag 22 januari 2019 om 08:56
Wat slecht is voor het gezag vd scheidsrechter zijn zulke schandalige fouten. Verdient gewoon per direct ontslagen te worden
Vind ik leuk
Smithsonian +41301
dinsdag 22 januari 2019 om 08:59
Gözübüyük kan de pot op.
Vind ik leuk
Kim Jung-On +5164
dinsdag 22 januari 2019 om 09:01
Het geluid van de KNVB en Van Egmond geeft wel goed zicht op kritisch vermogen binnen de scheidsrechters en de bond. Dit onder de pet houden leidt alleen maar tot meer irritatie.
Vind ik leuk
Summit +836
dinsdag 22 januari 2019 om 09:18
Ja, alleen dat mag ook binnen de deuren gezegd worden. Dit is niet goed gehandeld door van Egmond
Vind ik leuk
Midden-Noord +94678
dinsdag 22 januari 2019 om 09:03
Spreekkoren in elk stadion bij elke wedstrijd is het beste om deze mol uit 't voetbal te elimineren!
[Reactie gewijzigd op dinsdag 22 januari 2019 om 09:37]
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 09:06
Ogja, en alle rode kaartjes die de tegenstanders van PSV hebben gehad dit seizoen waren wel terecht?

Ik heb nog nooit zoveel zielige en zieke Eindhovense Calimero’s bij elkaar gezien als hier op voetbalprimeur! Wat een in en intriest volk zeg... allemaal zo achterbaks als een dikke hoop stront, die elkaar als een stelletje gay papegaaien napraten!
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 09:12
Niet alleen de PSv-'ers hoor. Het gaat lern nog maar om nietige ruzietjes onder users omdat ze een hekel hebben aan elkaars cluppie dus elkaar. Dat vangt elkaar dan de vliegen af en dat gáát maar door. Zielig.
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 09:15
Lucht het op?
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 09:17
Achterbaks zou zijn, als jij het niet kon lezen. Je kan gewoon reageren. En gewoon. Zonder rare woorden dus.

Waarom zou je?
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 09:25
Voor Feyenoord supporters heb ik respect! Er zijn er maar weinig die ik ooit heb zien provoceren!

Daartegen zijn de PSV aanhangers gewoon provocerende k*t boeren en niets anders...

Dat heel Nederland een schurfthekel aan dat volk heeft zal dan ook niet uit de lucht komen vallen!
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 09:32
Amsterdam is niet heel NL hoor.

Als jij zo reageert, kun je zulke reacties terug verwachten.
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 09:37
Amsterdam is niet heel Nederland, maar Nederland is wel Amsterdam ;)
Vind ik leuk
Summit +836
dinsdag 22 januari 2019 om 09:22
Haal die voor kop eens weg man, dit is wel heel kortzichtig. Kan je mij een (directe) rode kaart noemen die niet terecht was?
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 09:25
Dat heeft geen zin. In jullie ogen is alles terecht zolang het maar in het voordeel van PSV is.
Vind ik leuk
Summit +836
dinsdag 22 januari 2019 om 10:08
Dit is nou niet heel overtuigend ;p. En in mijn ogen zijn de 2 doelpunten van PSV terecht afgekeurd dit weekend. Dus kom maar op, welke rode kaarten waren onterecht volgens jou?
Vind ik leuk
4everfcu +5133
dinsdag 22 januari 2019 om 10:03
aan jou reactie te zien ben jij nog veel triester
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 10:03
Niet zo triest als jou vriend 😘
Vind ik leuk
4everfcu +5133
dinsdag 22 januari 2019 om 10:09
ik snap nu wel je nicknaam hij klopt ook nog.
Vind ik leuk
Weetjewel +501
dinsdag 22 januari 2019 om 09:07
Ook bij de KNVB zijn ze klaar met die scheids.....
Vind ik leuk
4everfcu +5133
dinsdag 22 januari 2019 om 10:04
nee hoor die scheids krijgt als beloning feyenoord in de beker want hij heeft het uitstekend gedaan voor de knvb die ajax graag kampioen wil hebben.
Vind ik leuk
Summit +836
dinsdag 22 januari 2019 om 10:11
Misschien kan feyenoord dan wel winnen....
Vind ik leuk
4everfcu +5133
dinsdag 22 januari 2019 om 10:18
wie weet ze hebben iig niet wekelijks de hulp uit zeist zoals ajax
Vind ik leuk
Summit +836
dinsdag 22 januari 2019 om 10:20
Al zou feyenoord hulp krijgen uit Zeist, winnen wordt dan nog steeds lastig xd
Vind ik leuk
4everfcu +5133
dinsdag 22 januari 2019 om 10:31
net ajax dus
Vind ik leuk
Tommieman +1835
dinsdag 22 januari 2019 om 11:11
Feijenoord geen hulp ? Nouja het is een bekerwedstrijd dus laten we zeggen dat het toeval is dat feijenoord die wedstrijd thuis speelt ? 😆
Vind ik leuk
EdwinH.. +78
dinsdag 22 januari 2019 om 11:16
'Elke bekerwedstrijd thuis speelt'.....
Vind ik leuk
Tommieman +1835
dinsdag 22 januari 2019 om 11:19
Dat dus .... hoorde je de sarcastische ondertoon niet hahaha . Lol
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 09:09
Ik kan me die Dick van Egmond nog wel heugen als scheidsrechter. De vlag ging uit bij de clubs toen hij is gestopt! En dat is dan de baas vd scheidsrechters.
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 09:13
Zou Dickie zelf nooit foutjes hebben gemaakt?
Vind ik leuk
EdwinH.. +78
dinsdag 22 januari 2019 om 11:17
Alleen maar. Het enige, dat hij niet fout gedaan heeft, is stoppen met fluiten.
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 09:13
het gezag van Gözübüyük werd aangetast toen hij besloot geen penal te geven
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 09:18
De media mannetjes praten drie uur, maar zeggen niks.
Vind ik leuk
jurgena70 +214
dinsdag 22 januari 2019 om 09:24
Dat gezeik moet een keer afgelopen zijn,als het bv Fortuna was geweest...had je er nooit meer iets van gehoord!!
Vind ik leuk
4everfcu +5133
dinsdag 22 januari 2019 om 10:08
als het fortuna was geweest was hij wel op de stip gegaan en was dit ook gewoon rood nu hoor je er niemand over en een schorsing vd aanklager? natuurlijk niet het is ajax dan is het al beoordeeld en hoor je niemand maar had een speler van bvb nac het gedaan had hij min 4 wedstrijden gehad.
http://www.soccernews.nl/news/538267/nieuwe-ophef-na-ajaxheerenveen-ontsnapte-blind-aan-rood
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 10:05
Lammers had de bal al naast getikt en er was totaal geen sprake meer van spel of een doelrijpe kans of zelfs de mogelijkheid daarop....
Vind ik leuk
Jesper Olsen +2825
dinsdag 22 januari 2019 om 10:07
Helemaal mee eens. Van Egmond was vroeger zelf een scheidsrechter met een totaal gebrek aan ruggengraat. Idioot dat hij nu zo snel zijn mening paraat had, en publiekelijk een collega dacht te moeten afvallen. Nederlandse scheidsrechters zijn troep, een proleet als Van Egmond maakt het er niet beter op.
Vind ik leuk
JoeyC +3653
dinsdag 22 januari 2019 om 10:09
Het had andersom moeten zijn met Nijhuis als scheidsrechter, dan was Nederland te klein geweest.
Vind ik leuk
Degraaf +678
dinsdag 22 januari 2019 om 10:12
Van Egmond, één van de slechtste scheidsrechters ooit en nu baas over dat Corps. Weer goed geregeld van onze voetbalbond.
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 10:13
Hoor eens even, het is topsport en het gaat om veel geld. Die arrogante kwal is door de VAR in de gelegenheid gesteld om zijn fout te herstellen. Maar het ego van meneer kon dat kennelijk niet aan. Dan moet hij de consequenties maar aanvaarden.
Vind ik leuk
jorn008 +152
dinsdag 22 januari 2019 om 10:13
https://nos.nl/artikel/2268476-knvb-moet-gozubuyuk-beschermen-nu-deelt-van-egmond-een-sneer-uit.html

Ik heb hier echt met open mond naar zitten kijken..... KNVB mag hier best eens een onderzoekje instellen, ipv naar St Juste of Lozano. En ik begrijp dat iedereen die voor Ajax is dit onzin vind, want dat zou ik ook vinden als het mijn club betrof die het voordeel kreeg. Maar laten we ff eerlijk zijn, dit kun je toch niet geloven? Faalangst.
Vind ik leuk
wattenstaafje +23593
dinsdag 22 januari 2019 om 10:21
VPclickfabriek.nl
Vind ik leuk
Sideburnn +3208
dinsdag 22 januari 2019 om 10:35
Ik denk dat de KNVB enige vermoeden van partijdigheid wil voorkomen....want het was wel heel duidelijk een strafschop.....daarnaast heeft deze scheids zijn stats wat betreft Ajax erg tegen.
Vind ik leuk
loek +105
dinsdag 22 januari 2019 om 10:39
Ik durf te stellen dat het zelfs gevaarlijk spel was van Lammers door zijn been zo hoog te brengen,het was wel net binnen 5m gebied bovendien was bal over achterlijn gegaan en ook nog het feit dat Lammers zich gewoon liet vallen hij dook gewoon naar voren en tegen Lamprou aan geen strafschop.
Vind ik leuk
Sideburnn +3208
dinsdag 22 januari 2019 om 11:20
Snap zowiezo niet dat hij mocht schieten......
Schieten op de goal van Ajax is altijd een overtreding natuurlijk.
Vind ik leuk
jorn008 +152
dinsdag 22 januari 2019 om 14:35
Dat de bal al weg was maakt niks uit, al was de bal in het strafschopgebied van de tegenpartij of op het dak van de ArenA, dan nog moet je fluiten voor een duw of tackle
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 10:40
Als je dit geen penalty vindt heb je of een ajax bril (die ik ook heb) op waardoor helemaal niets meer te zien is of je hebt nog nooit de spelregels gelezen. Het is gewoon een overtreding en of bal wel/niet te halen valt is niet alleen niet te beoordelen het is ook volstrekt irrelevant (waarom wordt dat bij alle andere overtredingen ook niet meegenomen?). Heb dus nul moeite met van egmond die gewoon ruiterlijk toegeeft dat hier geblunderd is. Gezag had deze arbiter toch al nergens meer. En dat is op basis van zijn prestaties door de tijd heen volstrekt begrijpelijk!
[Reactie gewijzigd op dinsdag 22 januari 2019 om 10:40]
Vind ik leuk
deltiaan +1380
dinsdag 22 januari 2019 om 10:53
die van egmond [ook een klootzak ] moet zijn gezicht redden met zo'n uitspraak.
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 11:01
Was het een botsing of een overtreding, dat is waar de scheids zich door liet leiden. Het is moeilijk wasr te nrmen of Lamprou Lammers echt zocht. Ik kan me de twijfel toch wel voorstellen. En bij twijfel, moet je vind ik de verdedigende partij bevoordelen. Ben niet voor Ajax, maar wil hier wel even neerzetten dat twojfel in deze situatie mogelijk is.
Vind ik leuk
Jesper Olsen +2825
dinsdag 22 januari 2019 om 11:11
Gözübüyük gaf eind december Roda nog een belachelijke pingel tegen Ajax. Toen waren alle schreeuwers van nu muisstil.
Vind ik leuk
F-Troop +212
dinsdag 22 januari 2019 om 11:21
ben altijd verbaasd over de knvb
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 12:01
'Slecht voor gezag van Gözübüyük...... had hij gezag dan????
Vind ik leuk
Mad Max +1039
dinsdag 22 januari 2019 om 12:31
Jan Ajax Pyjama Roelfs ziet er verder geen probleem in dat Guzubuyuk steeds tegenstanders van Ajax in het zadel helpt.... verrassend.
Vind ik leuk
El Cazador +8648
dinsdag 22 januari 2019 om 12:44
Serdar heeft volkomen gelijk die Sam ging heel gemakkelijk liggen.
Vind ik leuk
vrijdag 25 januari 2019 om 08:35
🙈
Vind ik leuk
mchollie +3566
dinsdag 22 januari 2019 om 13:04
Hahaha, sheidsrechters zijn al lang zo slecht, worden ze geholpen door de var en blijven ze slecht. Zeker guzubuyuk eigenwijse man met zijn respect armband.
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 13:13
Guzubuyuk, is gewoon een Ajacied die z’n cluppie probeert te helpen aan de titel. Lukt ze op eigen kracht nl. niet!
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 17:07
bij dat hele zooitje in zeist is elkaar afvallen en zwart maken hobby nr.1
Vind ik leuk
dinsdag 22 januari 2019 om 18:16
Van Egmond op de bokkekar !!!!!!
Vind ik leuk
rpaulp50 +13237
dinsdag 22 januari 2019 om 19:20
Je blijft altijd verschillende meningen houden, ook intern.
Gewoon een 3 manschap aanstellen bij de VAR, meeste stemmen gelden,
moeten in onafhankelijke ruimten hun beslissing nemen.
De scheidsrechter wordt niet betrokken bij de beoordeling, de VAR is dan een soort van; "hoger beroep".
Vind ik leuk
Ray01 +128
dinsdag 22 januari 2019 om 22:35
Roelfs is integer en heeft helemaal gelijk.. Schande van Van Egmond..
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws