Blije Overmars reageert direct op recordtransfer: 'Bijna alle Europese topclubs'

Blije Overmars reageert direct op recordtransfer: 'Bijna alle Europese topclubs'

Gepubliceerd: woensdag 23 januari 2019 om 20:00wo 23-01-2019 om 20:00

Laatste update: woensdag 23 januari 2019 om 20:04wo 23-01-2019 om 20:04

Marc Overmars is blij dat de transfer van Frenkie de Jong nu dan toch rond is. "Ik denk dat je Ajax mag feliciteren", zegt de technisch directeur van de Amsterdammers in een eerste reactie. 

"Het is natuurlijk een proces van maanden geweest, waarin echt alle Europese topclubs wel met Frenkies management hebben gezeten en met ons contact gehad hebben", begint Overmars in gesprek met Ajax TV. "Barcelona is op het laatste moment vol in de strijd gekomen. Dat is echt pas van de laatste weken."

Overmars bevestigt dat Ajax 75 miljoen euro plus 11 miljoen euro aan bonussen ontvangt. Of de kans groot is dat Ajax die bonussen daadwerkelijk gaat opstrijken? "Dat is allemaal vrij zeker, ja", aldus Overmars. Daarmee verdient Ajax dus in totaal 86 miljoen euro aan de 21-jarige spelverdeler. 

RKC Waalwijk en Willem II krijgen een aanzienlijk deel van de transfersom door een doorverkooppercentage. "Ik denk dat we er een hoop supporters bij hebben in het Zuiden. Ajax heeft het heel netjes gedaan, ook richting hen. Zij zullen heel blij verrast zijn. Het is ook goed dat daar geld naartoe gaat. Zo kunnen die clubs op een goed niveau blijven."

Plaats een reactie

woensdag 23 januari 2019 om 20:04
86 miljoen ! Voor een speler die nog niet veel heeft gepresteerd. Geweldige som
Vind ik leuk
chicken +15092
woensdag 23 januari 2019 om 20:06
Realistisch gezien een belachelijke som en vraag me serieus waar ze het op baseren.

Maar verder hoor je mij niet klagen...
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18721
woensdag 23 januari 2019 om 20:28
Ook top met het oog op het Nederlands elftal! Komen steeds meer toppers bij let maar op, Bergwijn gaat ook een mooie transfer maken en er volgen er nog meer!

Maar deze transfer is echt gigantisch en dan hebben we de Ligt nog niet eens gehad (de Ligt is op papier €5mlj duurder dan Frenkie hahahaha lekker hoor!)
Vind ik leuk
chicken +15092
woensdag 23 januari 2019 om 20:32
Eindelijk weer spelers in de top. Met alle respect maar liverpool en barca inss je spelerslijst oogst meer respect dan een schalke.

En mooi voor ajax die zich wil profileren als springplank.

Nu 2 echte grote talenten halen. Ajax kan serieus mee bieden.
Vind ik leuk
Babelagtig +2662
woensdag 23 januari 2019 om 20:31
Vraag en aanbod...er is maar 1 frenkie en iedereen wil hem..
Vind ik leuk
#Keizerout +50573
woensdag 23 januari 2019 om 20:57
Waarom? Liverpool betaalde ongeveer evenveel voor Van Dijk.
Frenkie kan nog ruim 10 jaar voor Barca spelen. Virgil is dan al wel een tijdje klaar.
Vind ik leuk
chicken +15092
woensdag 23 januari 2019 om 21:39
Ik bedoel de transferprijzen in het algemeen. Voor veel clubs is hey echt aanhaken of afhaken geworden.
Vind ik leuk
#Keizerout +50573
woensdag 23 januari 2019 om 21:58
Vraag en aanbod, en dan gebaseerd op inschatting van kwaliteit en potentie. Denk ik.

Dat klopt, voor Barcelona ook volgens mij. Die hebben volgens mij minder dan City en PSG.
Vind ik leuk
yuuup +11204
donderdag 24 januari 2019 om 04:40
Een kleine maar is wel dat Liverpool met Van Dijk iemand kocht die meteen een versterking was. Frenkie moet zich nog helemaal bewijzen op dat niveau. Wat dat betreft neemt Barca wel meer risico met deze investering.
Vind ik leuk
#Keizerout +50573
donderdag 24 januari 2019 om 09:54
Dat klopt. Aan de andere kant lijkt de Europese top ook wel heel overtuigd.
Vind ik leuk
Pimman +11592
woensdag 23 januari 2019 om 20:08
Dat heeft Marc idd gedaan!
Vind ik leuk
chicken +15092
woensdag 23 januari 2019 om 20:09
Absoluut. Als er maar geen blessure clausule bij zit..
Vind ik leuk
rexxo +17023
woensdag 23 januari 2019 om 20:12
Vraag dat nog eens na de Classico als hij Sergio Ramos heeft ontmoet.
Vind ik leuk
Harrie82 +4380
woensdag 23 januari 2019 om 20:27
Als de bonus iets met CL winst is, dan is het nog niet zo zeker. Laatste 4 jaar eindigen ze niet eens bij laatste 4.
Maar blijft een absurt bedrag.
Hopelijk gaat hij het laten zien.
Vind ik leuk
woensdag 23 januari 2019 om 20:27
Geweldige som, merkwaardige wereld
Vind ik leuk
Lampenpit +1379
donderdag 24 januari 2019 om 00:30
Dit moeten Nederlandse clubs vaker doen. RKC en Willem 2 kunnen héél veel met die bonussen. Het zou goed zijn als we meer doorverkooppercentages tussen nederlandse clubs zien.
Vind ik leuk
PinoyDenHaag +6506
donderdag 24 januari 2019 om 05:51
Die jongen neemt op 21 jarige leeftijd Ajax en Oranje bij de hand, die kan echt wel wat. Hoe dan ook, Overmars heeft weer een prima deal gemaakt voor zijn club.
Vind ik leuk
Roeptoeter +19306
woensdag 23 januari 2019 om 20:05
Hoe zit het met de 2de keeper? Is die kritische vraag niet op papier gezet door de persvoorlichter?
Vind ik leuk
Pimman +11592
woensdag 23 januari 2019 om 20:09
Roeptoeter..ik hoorde én las van de week dat ze daar mee bezig zijn. Die koop je niet even binnen een dag.
Vind ik leuk
chicken +15092
woensdag 23 januari 2019 om 20:10
Namen bekend?
Vind ik leuk
Roeptoeter +19306
woensdag 23 januari 2019 om 20:13
Die van AEK wordt steeds hardnekkiger. Ik weet niet of een keeper die al CL gespeeld heeft dat ook nog bij Ajax mag. Zit je nog met Lamprou tegen Real als je pech hebt.
Vind ik leuk
chicken +15092
woensdag 23 januari 2019 om 20:14
Ja dat mag. .schijnt best te kunnen keepen. Tegen ajax viel hij niet tegen iig. En meteen vervangen deze zomer mocht onana gaan.
Vind ik leuk
Pimman +11592
woensdag 23 januari 2019 om 20:15
Check maar eens op YouTube..geweldige keeper!
Vind ik leuk
chicken +15092
woensdag 23 januari 2019 om 20:19
Nederlandse ouder heb ik gelezen hier of daar. Mocht die wat nl verstaan ook moet je ervoor gaan.
Vind ik leuk
Pimman +11592
woensdag 23 januari 2019 om 20:30
Klopt Nederlandse moeder. Volgens mij is hij inmiddels de keeper van het Nationale elftal van Griekenland. Grote sterke vent met goede reflexen..ik begreep evt nu al halen zodat hij vast kan wennen om dan Onana komende zomer te vervangen omdat die waarschijnlijk vetrekt.
Vind ik leuk
Pimman +11592
woensdag 23 januari 2019 om 20:14
Roeptoeter volgens mij mag dat vanaf dit jaar een nieuwe regeling.
Vind ik leuk
Pimman +11592
woensdag 23 januari 2019 om 20:14
Nee nog niet echt..maar in de wandelgangen huren van evt Stekelenburg maar die heeft al 2 jaar niet gespeeld, Michel Vorm én evt de keeper van AEK. Die zou evt gekocht worden. Persoonlijk vind ik die erg goed!
Vind ik leuk
chicken +15092
woensdag 23 januari 2019 om 20:15
Dat zei toeter hierboven ook. Lijkt me een prima keuze. Geen steek. Misschien vd zomer als 2e keeper..
Vind ik leuk
Roeptoeter +19306
woensdag 23 januari 2019 om 20:12
Dat weet ik. Dat is de grootste frustratie. Daar hadden ze al vanaf september mee bezig moeten zijn. Als hij pas maandag komt en Lamprou kost ons punten tegen Feyenoord is het gewoon te laat.

Het besef dat Lamprou niet goed genoeg is heeft anderhalf seizoen geduurd. Dat mag echt niet. Amateurs.
Vind ik leuk
chicken +15092
woensdag 23 januari 2019 om 20:18
Waarom is die van leer verhuurd dan eigelijk??
Vind ik leuk
donderdag 24 januari 2019 om 02:20
Inderdaad, net zo belangrijk. Deze clown die er nu staat gaat de titel vergooien als hij er nog meer moet keepen.
[Reactie gewijzigd op donderdag 24 januari 2019 om 07:22]
Vind ik leuk
Joe Benchama +1633
donderdag 24 januari 2019 om 06:54
Och, nog een jaar zonder prijzen maakt toch niet uit?
Vind ik leuk
donderdag 24 januari 2019 om 10:48
Ach, er zijn ergere dingen in t leven. Ik hoop er wel op lukt t niet dan is t niet anders en ben je niet goed genoeg
Vind ik leuk
ihvmmdk +7223
woensdag 23 januari 2019 om 20:05
Mooi dat het geld ook naar andere Eredivisie clubs vloeit. Ben benieuwd wat ze er mee gaan doen.
Vind ik leuk
Benniewies +6177
woensdag 23 januari 2019 om 20:12
Hoorde abonnement op meiden van Holland nemen
Vind ik leuk
Joe Benchama +1633
donderdag 24 januari 2019 om 06:55
Hey Bennie! Topreactie weer! Ga zo door!
Vind ik leuk
Futre +5380
woensdag 23 januari 2019 om 23:16
Kunstgrasveld kopen 😉
Vind ik leuk
Fcdordt +108
woensdag 23 januari 2019 om 20:06
Fantastisch voor Frenkie
Vind ik leuk
Benniewies +6177
woensdag 23 januari 2019 om 20:06
Top prestatie van Overmars
Vind ik leuk
Roeptoeter +19306
woensdag 23 januari 2019 om 20:07
Absoluut.
Vind ik leuk
RenW +5775
woensdag 23 januari 2019 om 21:46
Zeg maar team Overmars. Of denk je echt dat 1 persoon dat beslist?
Vind ik leuk
Joe Benchama +1633
donderdag 24 januari 2019 om 06:56
Gast, even dimmen richting Bennie. Anders wordt het voor jou een paar weken pap eten.
Vind ik leuk
RenW +5775
donderdag 24 januari 2019 om 10:28
?
Vind ik leuk
Mari +13380
woensdag 23 januari 2019 om 20:06
Vanmiddag begreep iemand hier niet wat het voordeel was dat het geld naar Nederland komt . Hopelijk begrijpt hij het nu.
Klasse van Ajax en van het management van Frenkie.
Vind ik leuk
Neuskens +34
woensdag 23 januari 2019 om 20:08
Klasse gedaan van Marc, wellicht Victor Bobsin een optie!
Vind ik leuk
woensdag 23 januari 2019 om 20:08
Zo kom maar binnen. Ben benieuwd wie hem volgend jaar gaat vervangen.

Gaan we het investeren in de spelers? Salarishuis ? Jeugd? Stadion? Beurs?

Veel geld verdienen is leuk en knap. Maar het goed investeren des te moeilijker.
[Reactie gewijzigd op woensdag 23 januari 2019 om 20:09]
Vind ik leuk
Benniewies +6177
woensdag 23 januari 2019 om 20:11
Geloof dat Ajax al paar opvolgers had. Eiting de Wit Gravenberch
Vind ik leuk
woensdag 23 januari 2019 om 20:13
Suarez en Jantje terughalen
Vind ik leuk
Elohim +1889
woensdag 23 januari 2019 om 20:26
In 2017 al 37 miljoen gereserveerd voor verbouwing van de toekomst.

De verbouwing van de JC ArenA loopt al.

De beurs kost bijna niets aangezien Ajax nauwelijks dividend uitkeert.
Zelf ben ik ook wel blij met de bijbehorende transparantie qua jaarverslagen.

De randzaken zijn eigenlijk allemaal wel al in orde.

Ze zouden nu transfersommen moeten investeren in spelers.
Als je het jaarsalaris alvast reserveert van een transfersom moet dit kunnen.

1 speler voor 5 miljoen p/j daar reserveer je 50 miljoen voor en dan heb je hem 5 jaar onder contract.
Zo'n speler verkoop je bijna altijd voor einde contract en waarschijnlijk nog met winst ook.
Als je spelers zo veel kan betalen komen er hele andere spelers in beeld.
Dat ze in de eredivisie moeten spelen maakt ineens niets meer uit, kijk maar naar de spelers die in Rusland voor -20 kiezen omdat het salaris zo goed is.
Vind ik leuk
woensdag 23 januari 2019 om 22:39
Ik hoop eigenlijk dat ze het fonds Ajax van de beurs halen en zo van al die rare organisatiestructuren en verplichtingen die daarbij horen verlost zijn. Als ze Bayern Munchen idd als voorbeeld zien dan zou dat ook best wel eens kunnen gebeuren na deze zomer.
Vind ik leuk
woensdag 23 januari 2019 om 20:09
Verstandige keus om Barca te verkiezen boven PSG 👍
Vind ik leuk
Dee79 +2706
woensdag 23 januari 2019 om 20:10
Haha prima gedaan Marc iedereen blij...en het zuiden tsjaa behalve de zure eindhovenaren dan ;)
Vind ik leuk
Tommieman +8096
woensdag 23 januari 2019 om 20:12
Maar daar kan Marcie wel mee leven 😇
[Reactie gewijzigd op woensdag 23 januari 2019 om 20:12]
Vind ik leuk
Benniewies +6177
woensdag 23 januari 2019 om 20:14
Dat van Eindhoven had niet gehoeven
Vind ik leuk
Bertus Ruk +1750
woensdag 23 januari 2019 om 20:19
Benniewies, je bent het hopelijk toch wel met me eens dat met figuren als jaja en jaapie trekhaakje niet normaal te communiceren valt?
Die zijn alleen aanwezig om te zuigen en uit te dagen
Ik vind bijvoorbeeld Platte Kar veel prettiger overkomen, en dat is een echte PSV supporter.
Moet kunnen toch ieder zijn club?
Maar niet elke dag dat getreiter, bah!
Vind ik leuk
Benniewies +6177
woensdag 23 januari 2019 om 20:23
@bertus Ruk....Af en toe en dolletje moet kunnen. En ik wijs ook de mensen op de plek.

Ben het wel met je eens.
Ieder zijn ding, ieder zijn club
Vind ik leuk
Joe Benchama +1633
donderdag 24 januari 2019 om 06:57
Je speelt met vuur, Bertus. Ruzie zoeken met Bennie betekent tandjes tuffen.
Vind ik leuk
Tommieman +8096
woensdag 23 januari 2019 om 20:11
Lekker bezig pik .
En fijn dat je er zo nog een stapeltje dossiers op je burootje hebt liggen .
Vind ik leuk
Benniewies +6177
woensdag 23 januari 2019 om 20:27
Wat is een burootje?
Vind ik leuk
Tommieman +8096
woensdag 23 januari 2019 om 20:29
Een klein buro . Voor een klein mannetje .
Vind ik leuk
Benniewies +6177
woensdag 23 januari 2019 om 20:30
Buro of bureau?
Vind ik leuk
Tommieman +8096
woensdag 23 januari 2019 om 20:33
Niet bijdehand doen .
Ik heb op school ook bureau geleerd maar we zitten inmiddels in 2019 opa . Ik zal je helpen . Met kerst heb ik een 'kadootje' voor je ....een woordenboek !
Vind ik leuk
Benniewies +6177
woensdag 23 januari 2019 om 20:38
Hèb liever een app voor het weer,.. ondee wacht.... Dat kunnen we zelf al aan de lucht zien
[Reactie gewijzigd op woensdag 23 januari 2019 om 20:39]
Vind ik leuk
Tommieman +8096
woensdag 23 januari 2019 om 20:44
Maar eerlijk is eerlijk ik moest er ook aan wennen een jaar of 30 terug . Anyway heb jij t al gehoord van Frenkie ...... 😆
Vind ik leuk
Benniewies +6177
woensdag 23 januari 2019 om 20:45
Frenkie? De Jong?

Heeft zijn teen gebroken?
Vind ik leuk
Tommieman +8096
woensdag 23 januari 2019 om 20:52
Volgens mij gaat ie weg bij Ajax na dit seizoen.
Vind ik leuk
Benniewies +6177
woensdag 23 januari 2019 om 20:53
Na ons AZ?
Vind ik leuk
Tommieman +8096
woensdag 23 januari 2019 om 20:55
Dan moeten jullie Dirk S. even om hulp vragen en wie weet ....😃
Vind ik leuk
woensdag 23 januari 2019 om 20:13
En barcelona krijgt ten Hag er gratis bij, zijn we van hem ook af , meer dan geld voor die twwe
Vind ik leuk
woensdag 23 januari 2019 om 20:14
zeer goed gehandeld van overmars, als hij de ligt voor ongeveer hetzelfde bedrag kan verkopen aan de top stroomt het geld goed binnen, CL miljoenen nog erbij gerekend zijn het dan al meer als 200 miljoen.
Het grote probleem voor overmars is dit op te vangen met nieuwe topspelers die in de eredivisie willen komen voetballen, misschien blind op het middenveld maar dan zal er naast magallan nog een cv aangetrokken moeten worden. wordt een mooie puzzel, maar heb wel vertrouwen in overmars en ten hag
Vind ik leuk
Linke loe +2367
woensdag 23 januari 2019 om 20:15
Super netjes van overmars..denk dat Ajax over een aantal jaar niet meer in te halen is..de ligt.. Hakim die gaan ook nog zeker weg voor de max prijs
Vind ik leuk
Het Brein +4924
woensdag 23 januari 2019 om 20:16
"RKC Waalwijk nieuwe club Jörgensen"
Vind ik leuk
El Cazador +9345
woensdag 23 januari 2019 om 20:18
In de diversen topica over Frenkie goes to Barca lees ik na genoeg azijn reacties uit het Eindhovense kamp. Kennelijk is de jaloezie erg groot en het bevestigd wederom dat Eindhoven United niks meer is dan een regionaal provincie cluppie. En maar blijven komen met de bekende on-liners zoals de laatste jaren niks gewonnen. Het "schijtbakkenvoetbal" is gewoon niet aan te gluren maar het zit kennelijk in het Brabo dna.
Vind ik leuk
Bertus Ruk +1750
woensdag 23 januari 2019 om 20:21
Helemaal eens El Cazador!
Triest volk met dat eeuwige gezuig en getreiter.
En simpel volk ook nog, want met iets nieuws komen ze nooit.
Vind ik leuk
woensdag 23 januari 2019 om 20:33
Wat een onzin. Je bent hier zelf nogal druk mee, anders zet je dat niet in dit topic. Je kunt toch gewoon op het artikel reageren. Wij vinden het knap van Overmars en fijn voor Willem2 en RKC.
En over dat “schijtbakkenvoetbal”: dat is vooral de mening van de Ajacieden. Wij hebben een andere opvatting dan jullie, denken niet dat we het voetbal uit hebben gevonden en vinden niet dat we per se met een “10” en vleugelspelers moeten spelen, dat levert ons resultaat op met veel goals en weinig tegengoals.
En tot slot: scheer “dat simpel volk” niet over 1 kam want van simpel volk zijn er bij jullie ook genoeg van.
Vind ik leuk
woensdag 23 januari 2019 om 20:37
Ho ho. Ik ben ook een brabo maar heb WEL verstand van voetbal ;)
Vind ik leuk
wattenstaafje +24015
woensdag 23 januari 2019 om 20:43
Zal altijd zo zijn....eerst klopt het niet want hij heeft immers niks gewonnen, dan zal het wel een subtopper worden, dan zijn mensen gek als ze zoveel betalen en ALS het dsn Barca wordt voor bijna 90 miljoen...tja dat doet dan toch wel iets met mensen....het is voornamelijk afgunst. Boeie.
Vind ik leuk
Mozes24 +1166
woensdag 23 januari 2019 om 20:49
Feit is dat Ajax al jaren niks meer wint qua prijzen! En je wilt als club toch kampioen worden of beker(s) winnen😉. Maar het lijkt dat de Ajax supportertjes liever veel geld krijgen voor een speler en/of een goed gevulde bankrekening.
Vind ik leuk
Benniewies +6177
woensdag 23 januari 2019 om 20:52
Zegt iemand die mensen lieten verdrinken
Vind ik leuk
Mozes24 +1166
woensdag 23 januari 2019 om 21:12
Verklaar je nader wijsneusje? En het is mensen LIET verdrinken😉. Snap je fout wel hoor.....de basisschool is vast nog niet afgerond😁
Vind ik leuk
Psv twin +41
woensdag 23 januari 2019 om 21:19
Net als bij jullie alles alleen om de poen draait en jullie er ook allemaal er wat van mee krijgen dan doe mij maar de titel met schijtbakken voetbal
Vind ik leuk
El Cazador +9345
woensdag 23 januari 2019 om 23:00
Tis maar waar je van houd. Ik zie liever goed en aantrekkelijk voetbal dan een veredelde catenaccio, anders kan je net zo goed thuis blijven. Johan Cruijff zei het al eens; voetbal is entertainment.
Vind ik leuk
woensdag 23 januari 2019 om 20:29
Maar nu wordt het pas interessant, wat gaat AJAX met dit geld doen ??
Vind ik leuk
Reyvoetbal +2623
woensdag 23 januari 2019 om 20:38
Als niet Ajax supporter, gefeliciteerd voor de club. Zakelijk prachtige deal. Slim gedaan ook. Besteed de centen goed, zodat het elftal na de zomer leegloop ook goed niveau houdt!
Cheers gasten.
Vind ik leuk
Drobtine +2662
woensdag 23 januari 2019 om 20:47
Mooi werk Mark 286666% winst op deze speler aardig rendement
Vind ik leuk
Duckhunt +86
woensdag 23 januari 2019 om 20:54
Mooie transfer, Overmars heeft goed werk geleverd met alle topclubs die Frenkie maar wat graag onder contract zouden willen krijgen. Mooi voor Willem II en RKC, mocht er een speler “jong” vertrekken en ze kunnen op deze manier er ook nog wat aan overhouden blijft dit voor de kleinere clubs ook aantrekkelijk om te verkopen aan de topclubs. Hopelijk investeren ze een deel in de jeugdopleiding.
Vind ik leuk
woensdag 23 januari 2019 om 20:54
In de tijd dat Overmars bij Ajax zit heeft hij al veel over zich heen gehad óók van supporters van eigen club. En het is natuurlijk sonde dat Ajax zo’n speler kwijt raakt, maar wat een goede TD blijkt Overmars te zijn voor een club als Ajax. Vroeger was het al mijn favoriete speler en nu is het de beste TD die we kunnen wensen. Een transfer van Overmars zou wat mij betreft ook de grootste aderlating zijn voor Ajax!
Vind ik leuk
donderdag 24 januari 2019 om 00:57
Als je het over zo duur mogelijk verkopen van spelers hebt, is Overmars heel erg goed bezig.

Nu nog zien wat er aan spelers binnen gaat komen.... ook met het oog op de spelers die (waarschijnlijk) gaan vertrekken aan het eind van het seizoen. (de Ligt, Ziyech, Onana) en vervangen van (te) oude spelers als Schone en Huntelaar.
Vind ik leuk
donderdag 24 januari 2019 om 10:20
Eens.. Ik denk dat het daarom belangrijk is dat Marc blijft. Buiten de verschillende missers (cassierra, orejuela, etc) heeft hij ook een paar echte toppers binnen gehengeld. Sanchez, tadic, blind. Maar ben ook zeer benieuwd hoe hij alle uitgaande transfers gaat opvangen.
Vind ik leuk
donderdag 24 januari 2019 om 11:45
En vergeet de ketsers niet waar hij niet snel genoeg handelde of te zuinig was, bijv. Richarlison en Lainez. Door zijn trage manier van onderhandelen hebben andere clubs de kans gekregen Ajax af te troeven.

Dat is voor uitgaande transfers prima, maar voor inkomende transfers moet je meteen toeslaan en niet voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten.
Vind ik leuk
donderdag 24 januari 2019 om 12:21
Daar ben ik het niet mee eens. Tuurlijk is het sonde dat richarlison niet voor ajax koos, maar soms heb je het zelf niet allemaal in eigen hand, kijk maar naar psg en frenkie. Bij lainez is het ook nog maar afwachten wat dat wordt. Je moet je in een onderhandeling ook niet gek laten maken en koste wat het kost instemmen met de eisen van de verkoper. Dat doet Marc juist goed!
Vind ik leuk
Psv twin +41
woensdag 23 januari 2019 om 21:15
Wat vervelend zonder titel op de bank bij barca
Vind ik leuk
Ray01 +168
woensdag 23 januari 2019 om 22:06
Goed dat Overmans zich positief uitspreekt over een te delen bedrag met zijn oude clubs..
Vind ik leuk
Nr14always +5600
woensdag 23 januari 2019 om 22:16
Ze betaalden nog meer voor Coutinho en kijk. Hopelijk betalen ze in 1x anders begint straks het gezeik.
Vind ik leuk
Mo +13257
woensdag 23 januari 2019 om 22:52
Mooi die bedragen voor Willem ll en RKC. RKC verdubbelt dik even in 1 klap hun begroting.
Vind ik leuk
woensdag 23 januari 2019 om 23:03
Er lopen vast wel een aantal wonderkinderen nog rond die bij Ajax willen spelen.
bv een keeper, als vervanging als Onana vertrekt
Vervanger in verdediging en middenveld of 2
en een goede spits
Super mooi voor Ajax en denk dat Ajax in spanje nu wel meer fans heeft tegen Real Madrid
Vind ik leuk
woensdag 23 januari 2019 om 23:11
Uiteraard weer allemaal psv fans hier met dito clichés..maar idd moet ik toegeven dat ik weliswaar een enorme fan ben van frenkie, vanaf het begin een genot om naar te kijken.vooral op 4 in de verdediging en en was het vorig seizoen een aderlating toen hij uitviel in januari met een zware blessure welke einde seizoen bleek. Echter ...wat heeft hij in grote wedstrijden laten zien? Ik vind m vooralsnog minder bepalend als noemenzo: Sneijder, Suárez, zlatan of kluivert. Minder aanwezig als vertonghen en minder stabiel als sanchez..frenkie had echt nog een jaar of twee eredivisie moeten spelen. Hij is simpelweg niet de beste ajacied wat de bovengenoemden wel waren.. klassieke gehypte speler..het voordeel van een grote bekende club als Ajax ..te gunste van de marktwaarde van de spelers. Sorry psv een Feyenoord, maar dit is nou eenmaal het verschil tussen ajax en de rest...kennelijk zijn er geen prijzen voor nodig om spelers voor dit soort bedragen te verkopen...
Vind ik leuk
ajaxdev +685
woensdag 23 januari 2019 om 23:52
Knap gedaan marc. Klasse en fijn dat RKC en WillemII ook nog de nodige miljoenen kunnen bijschrijven.
Vind ik leuk
Harry.f +415
donderdag 24 januari 2019 om 01:20
Hij is net Sinterklaas en had het ook gegeven als het niet moest.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws