Eijer verrast door 'transfernieuws' van FOX Sports: Weet ik niet, echt waar

Eijer verrast door 'transfernieuws' van FOX Sports: "Weet ik niet, echt waar"

Gepubliceerd: donderdag 24 januari 2019 om 08:59do 24-01-2019 om 08:59

Fortuna Sittard-trainer René Eijer weet niets over de mogelijke komst van Andrija Balic. De 21-jarige Kroatische middenvelder van Udinese wordt al enige tijd nadrukkelijk in verband gebracht met de Limburgers.

Italiaanse media meldden woensdagochtend dat beide clubs een akkoord hadden bereikt over een tijdelijke transfer naar Zuid-Limburg. FOX Sports-commentator Vincent Schildkamp liet tijdens de bekerwedstrijd Feyenoord-Fortuna Sittard van woensdagavond zelfs weten dat Balic een dezer dagen gepresenteerd gaat worden. Eijer was echter compleet verrast door deze berichtgeving. "Dat weet ik niet, echt waar niet", tekende De Limburger woensdagavond op uit zijn mond na de bekernederlaag in De Kuip.

De Limburgers hebben tot dusver één nieuweling mogen begroeten: de transfervrije Sloveense doelman Azbe Jug tekende onlangs een contract voor anderhalf jaar. Bo Breukers en Christopher Braun vertrokken juist uit Sittard: Breukers werd verhuurd aan FC Dordrecht en Braun tekende bij het Griekse OFI Kreta.

Plaats een reactie

peesjeevee +3246
donderdag 24 januari 2019 om 09:05
Ik denk he maar ik denk alleen. Dat ze hier wel iets van af weten.
Vind ik leuk
Midden-Noord +94681
donderdag 24 januari 2019 om 09:08
Ik vind dit een goed spelertje, goede zet van de andere groengele.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6483
donderdag 24 januari 2019 om 10:26
Doen het ook meer dan goed (op zondag na).
Vind ik leuk
Jordtt +1419
donderdag 24 januari 2019 om 09:13
Pff was ik ook maar voetballer geworden, hij tekende bij het Griekse Kreta.... Man man man..
Vind ik leuk
Midden-Noord +94681
donderdag 24 januari 2019 om 09:19
Tja, die privilege heeft niet iedereen. Het worden kan niet zomaar, anders kan je nog darter worden.
Vind ik leuk
Jordtt +1419
donderdag 24 januari 2019 om 09:21
Nou liever geen darter haha... Ik zou wel zo op kreta willen wonen, ookal wel eens in verdiept, maarja ze kunnen me hier niet missen eh ;)
Vind ik leuk
Midden-Noord +94681
donderdag 24 januari 2019 om 09:23
Zo ver is Kreta niet, wel mooi. Ik ben een paar keer op Kreta geweest, Agios Nicolaos. Lekker rustig. Ga je online je geld verdienen, dan kan je overal wonen waar je wilt ;-)
Vind ik leuk
Jordtt +1419
donderdag 24 januari 2019 om 09:30
Zeker mooie stad, rustig is het alleen buiten de zomer ;) tja ik kan ook proberen Grieks te leren... :)
Vind ik leuk
Midden-Noord +94681
donderdag 24 januari 2019 om 09:32
Alles kan, als je er maar zelf achter staat. ;-)
Vind ik leuk
Yoink +314
donderdag 24 januari 2019 om 09:13
Hij zou gisteravond anders wel in de Kuip zijn gespot :').
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws