Real Madrid dreigt te struikelen, maar kan met een gerust hart naar Catalonië

Real Madrid dreigt te struikelen, maar kan met een gerust hart naar Catalonië

Gepubliceerd: donderdag 24 januari 2019 om 23:22do 24-01-2019 om 23:22

Real Madrid heeft de eerste stap naar de halve finale van de Copa del Rey gezet. De Koninklijke moest in het eigen Estadio Santiago Bernabeu twee doelpunten incasseren tegen Girona, maar nam in de slotfase afstand van de Catalaanse Primera Division-middenmoter.

Real Madrid had slechts drie van zes wedstrijden in 2019 gewonnen en begon ook dramatisch tegen Girona. Na zeven minuten spelen dook Anthony 'Choco' Lozano vrij op voor doelman Thibaut Courtois en de international van Honduras rondde beheerst af: 0-1. Lucas Vazquez zorgde tien minuten later voor de gelijkmaker en Sergio Ramos tekende vlak voor rust voor het hoogtepunt van de eerste helft. De Real Madrid Captain mocht na een overtreding van doelpuntenmaker Lozano aanleggen vanaf de penaltystip en scoorde met een panenka: 2-1.

Na rust was het juist Girona dat een strafschop mocht nemen: Alex Granell tekende voor de 2-2 en leek ervoor te zorgen dat de Catalanen met een gunstige uitgangspositie aan de return konden beginnen. Real Madrid bleek in de slotfase echter de meeste inhoud over te hebben. Ramos sloeg voor een tweede keer toe en Karim Benzema werkte op aangeven van Vinicius Junior de 4-2 binnen.

De return in Girona vindt plaats op donderdag 31 januari, twee weken voor de Champions League-confrontatie met Ajax.

Plaats een reactie

stratumseind +195084
donderdag 24 januari 2019 om 23:24
Real toonde na de snelle 0-1 van Sjukkie Lozano (de Honduras versie) tenminste weer eens wat kleur op de smoel in de eerste helft.
Odriozola stond lekker te ballen evenals Vinicius
Heerlijke panenka van ramos.

Llorente kwam erin en ging handballen.... maar zijn haar zat wel leuk.....

Maar als de nood hoog is bij real dan is er altijd nog Baas Sergio
Vind ik leuk
pietprecies +11692
vrijdag 25 januari 2019 om 04:16
Die laatste moet als eerste afgezaagd worden ArenA. 😝
Vind ik leuk
Gammerth +288
vrijdag 25 januari 2019 om 10:36
Denk dat Ajax even heel goed moet gaan kijken naar de spelerslijst van Real Madrid en dat van zichzelf.
Als ze zo arrogant spelen zoals ze nu doen, en de fans zich zo arrogant gedragen zoals nu, voel ik een wasbeurt voor Ajax XD
Vind ik leuk
vrijdag 25 januari 2019 om 06:08
Sjoko & Sjukkie!
Vind ik leuk
Nietkoeroe +4390
donderdag 24 januari 2019 om 23:25
Hahah wat een ontzettend grote meneer is het toch. Sergio Ramos, kapitein!
Vind ik leuk
vrijdag 25 januari 2019 om 06:09
Wat een baas. Geef deze man de gouden bal.
Vind ik leuk
psvfan1913 +7570
donderdag 24 januari 2019 om 23:26
Wat ik nog niet wist maar wel grappig vond was dat de speler die de 0-1 scoorde Anthony Lozano heet. En mijn 2 favoriete spelers zijn op dit moment Anthony Martial en Hirving Lozano.

Edit: En Robben natuurlijk alleen dat past er even niet bij.
[Reactie gewijzigd op donderdag 24 januari 2019 om 23:27]
Vind ik leuk
donderdag 24 januari 2019 om 23:34
Nou breekt mijn klomp psvfab1813. Wat een toeval! Ik kan het bijna niet geloven!
Vind ik leuk
nick140 +69
donderdag 24 januari 2019 om 23:37
Inclusief zijn middle name heet hij Anthony Ruben Lozano (geen grap!), dat is toch bijna Robben.. volgens mij heb jij een nieuwe favoriete speler ;)
[Reactie gewijzigd op donderdag 24 januari 2019 om 23:39]
Vind ik leuk
wattenstaafje +24044
vrijdag 25 januari 2019 om 05:37
Het is allemaal wat 😉
[Reactie gewijzigd op vrijdag 25 januari 2019 om 05:52]
Vind ik leuk
Pelemaradona +1014
donderdag 24 januari 2019 om 23:33
Altijd het 2de seizoenshelft laten die Madrilenen zien wat ze echt kunnen..
[Reactie gewijzigd op donderdag 24 januari 2019 om 23:35]
Vind ik leuk
stratumseind +195084
donderdag 24 januari 2019 om 23:37
tis anders nog erg fragiel
Vind ik leuk
vrijdag 25 januari 2019 om 01:11
Baas
Vind ik leuk
vrijdag 25 januari 2019 om 01:30
hala madrid el mejor club del mundo
Vind ik leuk
pietprecies +11692
vrijdag 25 januari 2019 om 04:18
Gezondheid
Vind ik leuk
Nummer Diez +3275
vrijdag 25 januari 2019 om 14:28
Mejor ? no Barça si!
Vind ik leuk
vrijdag 25 januari 2019 om 15:19
cuando es eso barca
Vind ik leuk
Nummer Diez +3275
maandag 28 januari 2019 om 21:54
Das Spaans met haar op hoor!
Vind ik leuk
sjakieeee +14
vrijdag 25 januari 2019 om 18:15
ja ajax krijgt het zeker niet makkelijk!!!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws