'NEC wil vervanger van Alblas ophalen in de Eredivisie'

'NEC wil vervanger van Alblas ophalen in de Eredivisie'

Gepubliceerd: vrijdag 25 januari 2019 om 19:19vr 25-01-2019 om 19:19

Laatste update: vrijdag 25 januari 2019 om 19:24vr 25-01-2019 om 19:24

Willem ll gaat Mattijs Branderhorst mogelijk verliezen. Voor de reservedoelman van de Tilburgers lonkt een transfer naar NEC.

Dat meldt Omroep Gelderland. NEC is druk op zoek naar een nieuwe doelman na het wegvallen van Norbert Alblas, die de rest van het seizoen is uitgeschakeld met een kruisbandblessure. Marco van Duin is nu de eerste keeper van de ploeg van Jack de Gier. Branderhorst voegt zich mogelijk bij NEC.

Voor Branderhorst komt een transfer mogelijk goed uit. Vorig seizoen was de 25-jarige sluitpost basisspeler bij Willem ll, maar verloor hij zijn plek onder de lat aan Timon Wellenreuther, die ook nu eerste doelman is. Branderhorst kwam dit seizoen één keer in actie. Dat was op 23 december in het uitduel met FC Emmen.

Branderhorst speelt al zijn hele leven voor Willem ll. In het seizoen 2015/2016 werd hij verhuurd aan MVV, om vervolgens terug te keren in Tilburg.

Poll

Moet Branderhorst de transfer maken?

(701 stemmen)

Plaats een reactie

vrijdag 25 januari 2019 om 19:21
Ik meende dat die Gino Coutinho gestopt was?
Vind ik leuk
vrijdag 25 januari 2019 om 19:39
Ik mag toch niet hopen dat hij echt vertrekt... Kan het ergens wel begrijpen, we hebben 2 goeie keepers van hetzelfde niveau, en Branderhorst is 25 en zal graag wekelijks willen spelen. Verdient wel een betere ploeg dan NEC...
[Reactie gewijzigd op vrijdag 25 januari 2019 om 19:39]
Vind ik leuk
Sooike1208 +5026
vrijdag 25 januari 2019 om 20:21
En we hebben woud nog he? Schijnt in potentie de beste te zijn van de 3. Ook timon vind ik stukken beter. De ‘liefde’ voor branderhorst komt meer omdst het een jongen vd club is dan voor zijn kwaliteiten vind ik..
Vind ik leuk
vrijdag 25 januari 2019 om 20:50
Deels mee eens. Woud is idd een prima keeper, en Wellenreuther vind ook ik wel wat beter, niet overdreven veel. Maar Branderhorst is een jongen uit de jeugdopleiding, het (vaak) juichen na een redding, en bovendien ook gewoon een prima eredivisie keeper die samen met Timon de concurrentiestrijd aangaat. Is maar afwachten of Woud er nu al staat he.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 25 januari 2019 om 20:50]
Vind ik leuk
Sooike1208 +5026
vrijdag 25 januari 2019 om 20:58
Tuurlijk is het een echte clubman. Maar kwaliteit moet leidend zijn. En ik vind dat branderhorst helmaal geen eredivisie keeper is. Hooguit voor kkd...Zowel timon als woud die ik nog wel groeien. Ik denk dat branderhorst aan zijn top zit.

Enne.. tis wel heel magertjes als je in de eredivisie werkelijk elke bal if spelhervatting inlevert bij de tegenstander he?
Vind ik leuk
vrijdag 25 januari 2019 om 22:16
Kwaliteit moet zeker leidend zijn. Timon is beter, maar heel veel beter vind ik hem niet. Daarnaast heeft Branderhorst zich vorig seizoen ook prima staande gehouden in de Eredivisie, en ook de wedstrijden die hij dit jaar gekeept hebben, waren sterk. Daarin zag je ook dat zn trap wel wat beter was dan eerst, mag nog wel flink verbeterd worden, maar het is niet meer zo erg als eerst. Dus kkd keeper, vind ik wel overdreven, of het moet een club uit de top 3 daar zijn.
Vind ik leuk
Erik-Vites +516
vrijdag 25 januari 2019 om 20:32
De Arnhemse buren hebben ook nog wel een keeper voor jullie; PASVEER OF HOUWEN! Gratis af te halen
Vind ik leuk
wil +1281
vrijdag 25 januari 2019 om 20:51
Als ze die binnen kunnen halen krijgen ze echt een goede doelman.
Vind ik leuk
vrijdag 25 januari 2019 om 22:39
Geen bijzondere keeper, je zou van NEC een 'grotere' naam verwachten. Room? Lamprou? Jurjus?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 25 januari 2019 om 22:40]
Vind ik leuk
Rodajc +18133
vrijdag 25 januari 2019 om 23:46
Haha ja Jurjus, die zou het feest wel compleet maken daar.
Vind ik leuk
zaterdag 26 januari 2019 om 00:15
Neem Lamprou maar!
Vind ik leuk
Ovs4Life +65
zaterdag 26 januari 2019 om 17:31
Ik had gehoopt dat deze keeper naar de Graafschap zou komen eerlijk gezegd. Prima keeper!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws