Ramselaar traint met Jong PSV mee: Eindhovenaren 'willen meedenken' over transfer

Ramselaar traint met Jong PSV mee: Eindhovenaren 'willen meedenken' over transfer

Gepubliceerd: zaterdag 26 januari 2019 om 12:50za 26-01-2019 om 12:50

Laatste update: zaterdag 26 januari 2019 om 12:54za 26-01-2019 om 12:54

Bart Ramselaar zal zaterdagavond niet van de partij zijn tijdens PSV-FC Groningen. De 22-jarige Amersfoorter werd zaterdagochtend door het Eindhovens Dagblad gespot bij de training van Jong PSV, dat zich voorbereidt op de uitwedstrijd tegen FC Dordrecht van maandagavond.

De Eindhovense beloften zouden eigenlijk vrijdagavond al naar De Krommedijk afreizen: de wedstrijd werd echter afgelast en verplaatst naar maandag. Spelers die zaterdag tot de wedstrijdselectie van PSV behoren, mogen twee dagen later niet met Jong PSV mee. Voor Ramselaar, die zondag negentig minuten op de bank zat tegen FC Emmen, dreigt zaterdagavond dus een rol als tribuneklant in het Philips Stadion.

Dat Ramselaar weinig perspectief heeft bij de regerend landskampioen, is al enige tijd duidelijk. Technisch manager John de Jong liet onlangs al weten dat de middenvelder uit mag zien naar een permanent vertrek uit Eindhoven. Volgens het ED probeert PSV 'mee te denken' met Ramselaar, voor wie momenteel geen concrete belangstelling is.

Ramselaar deed dit seizoen drie keer eerder met Jong PSV mee. Zijn laatste bijdrage voor de hoofdmacht dateert van zaterdag 3 november, toen hij een minuut voor tijd mocht invallen tegen Vitesse.

Poll

Heeft Ramselaar te weinig kansen gekregen dit seizoen?

(4019 stemmen)

Plaats een reactie

Benniewies +6178
zaterdag 26 januari 2019 om 12:53
Is ie nog niet weg?

Hij zal vast na de wedstrijd tegen Vitesse gezegd hebben ... Jongens, ik ben kapot!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 26 januari 2019 om 12:55]
Vind ik leuk
Morris +24227
zaterdag 26 januari 2019 om 12:53
Toch vreemd dat zijn talent er niet uitkomt.
Vind ik leuk
ihvmmdk +7223
zaterdag 26 januari 2019 om 12:54
Welk talent? Die jongen is een modale voetballer.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 26 januari 2019 om 12:54]
Vind ik leuk
Roeptoeter +19364
zaterdag 26 januari 2019 om 12:55
Welk talent? Bij Utrecht altijd al overschat gevonden.
Vind ik leuk
Il Gordo +21300
zaterdag 26 januari 2019 om 13:03
Het talent om een bal fatsoenlijk aan te nemen en vervolgens naar de juiste kleur te spelen, ook onder druk. Helaas wat schaars (nee, niet Stijn, kom maar op) geworden in de Eredivisie/Nederland.
Vind ik leuk
Smash +4331
zaterdag 26 januari 2019 om 13:10
Aldus twee kanslozen ihvmmdk en Roeptoeter!
Wat lopen jullie dom te lullen zeg!

Toen hij van Utrecht naar PSV kwam, was het best een belofte. Dat het er uiteindelijk niet uitkomt is jammer, maar ga niet dom lullen.
Hij is helaas de Sulejmani van PSV (al heeft Ramselaar PSV aanzienlijk minder gekost).
Vind ik leuk
ihvmmdk +7223
zaterdag 26 januari 2019 om 13:33
Hallo mama Ramselaar.
Vind ik leuk
Smash +4331
zaterdag 26 januari 2019 om 14:08
Moet toegeven dat ik hem grappig vind, maar je opmerking hiervoor sloeg nergens op.
Vind ik leuk
Het Brein +4951
zaterdag 26 januari 2019 om 15:13
Ik kan me nog een wedstrijd uit bij Atleti herrineren, toen was Ramselaar top!
Vind ik leuk
4everfcu +5487
zaterdag 26 januari 2019 om 13:22
nee hoor psv zet hem op een andere positie dan hij bij utrecht speelde en daar hoort hij gewoon niet.
Vind ik leuk
Mario 1 +2849
zaterdag 26 januari 2019 om 15:59
Niet verkopen, verhuur hem anderhalfjaar..
Kijk of hij zich doorontwikkeld.
Vind ik leuk
zaterdag 26 januari 2019 om 18:22
Inderdaad. Aan NAC, bij voorkeur.
Vind ik leuk
Bertus +7833
zaterdag 26 januari 2019 om 12:53
Jammer voor Bartje dat het niet gaat worden wat we er van gehoopt hadden.
Maar dat zijn nou eenmaal de wetten van topvoetbal.
Vind ik leuk
Koeien +4223
zaterdag 26 januari 2019 om 13:23
PSV heeft gewoon een shitload aan goeie middenvelders, waardoor hij niet meteen in de pikorde zit. Neemt niet weg dat hij wel degelijk een goeie speler is, hij moet gewoon speeltijd op hoog niveau krijgen.
Vind ik leuk
Roeptoeter +19364
zaterdag 26 januari 2019 om 12:54
Laat die jongen transfervrij gaan.
Vind ik leuk
Benniewies +6178
zaterdag 26 januari 2019 om 12:56
Ja gewoon laten gaan, bij Emmen is vast nog wel plaats, anders kan je altijd nog naar NEC
Vind ik leuk
Thuisvak +39
zaterdag 26 januari 2019 om 16:29
Meteen doen
Vind ik leuk
Mr bien +9001
zaterdag 26 januari 2019 om 12:55
Ze zeggen in Eindhoven zo veel goed
Hahaha maar niemand die belangstelling heeft.
Vind ik leuk
Stom +727
zaterdag 26 januari 2019 om 12:55
Stiekem toch wel krom van die Jong-teams in de KKD. Originele transfersom van alleen Ramselaar is al ongeveer evenveel als de begroting van menig KKD club!
Vind ik leuk
Benniewies +6178
zaterdag 26 januari 2019 om 13:01
Denk ook dat PSV wacht op een bod van 43 miljoen
Vind ik leuk
Fritske01 +5323
zaterdag 26 januari 2019 om 13:03
43,5
Vind ik leuk
Benniewies +6178
zaterdag 26 januari 2019 om 13:08
Dat half miljoen is dan vast voor de onkosten van de transfer?
Vind ik leuk
Fritske01 +5323
zaterdag 26 januari 2019 om 13:10
Nope voor mij
Vind ik leuk
Koenbres +2135
zaterdag 26 januari 2019 om 13:45
Ik vind dit al veel langer raar. Tegen jong psv sta je ook te spelen tegen een spits uit Argentinie die miljoenen heeft gekost.
Vind ik leuk
zaterdag 26 januari 2019 om 12:56
Rammelaar...
Vind ik leuk
zaterdag 26 januari 2019 om 12:56
Die jongen kunnen ze goed gebruiken ze zijn immers een degradatiekandidaat, PSV
Vind ik leuk
4everfcu +5487
zaterdag 26 januari 2019 om 13:23
de ajax trollen komen ook weer tot leven.
Vind ik leuk
Fritske01 +5323
zaterdag 26 januari 2019 om 13:33
Zomaar uit het riool naar Turkije om op het tosti apparaat te belanden.
Vind ik leuk
RW1913 +3025
zaterdag 26 januari 2019 om 12:58
Bartje heeft het toch nooit kunnen waarmaken. Jammer.
Vind ik leuk
zaterdag 26 januari 2019 om 12:59
International van 22 die nu al wordt bedankt 🤔
Vind ik leuk
PoepWagen +2272
zaterdag 26 januari 2019 om 13:44
Toch vreemd dat aangekochte jonge Nederlandse jongens vaak mislukken in Eindhoven, eerst Maher nu Ramselaar weer...
Vind ik leuk
RW1913 +3025
zaterdag 26 januari 2019 om 15:03
Misschien gewoon overschat en door alles en iedereen de volgende topper genoemd. Doen "we" toch heel snel hier in Nederland.
Vind ik leuk
JanTa48 +9465
zaterdag 26 januari 2019 om 13:04
Eigen schuld dat er geen enkele belangstelling is omdat hij te duur is. Te weinig kansen gehad zodat hij uit het zicht verdwijnt dus moet PSV het verlies pakken zodat Ramselaar naar een subtopper in NL of misschien wel naar het buitenland kan gaan.
Vind ik leuk
zaterdag 26 januari 2019 om 13:05
Ramselaar heeft de afgelopen jaren heel veel kansen gehad, maar het niveau van PSV is hoog en de concurrentievis groot, vooral opvhet middenveld. Ramselaar is een goede speler voor de breedte, maar daar moet je dan wel zin in hebben. Best begrijpelijk dat hij daar dus niet zoveel trek in heeft.
Ramselaar kan echter moeiteloos mee met de subtop.
Vind ik leuk
Mr bien +9001
zaterdag 26 januari 2019 om 13:20
Hij is veel beter dan Hendrix
Maar die is heilig
Vind ik leuk
RonnieX1989 +3486
zaterdag 26 januari 2019 om 13:28
Totaal verschillende spelers
Vind ik leuk
JanTa48 +9465
zaterdag 26 januari 2019 om 14:22
Klopt, de 1 (Ramselaar) is een sierlijke voetballer met een uitstekend traptechniek maar kreeg weinig vertrouwen, de ander (Hendrix) is een schoffelaar die het puin moet ruimen als een medespeler steken laat vallen.
Vind ik leuk
RonnieX1989 +3486
zaterdag 26 januari 2019 om 14:25
Ja precies, 1 staat op 6 om op te ruimen, ramselaar is meer een 8 of een 10
Vind ik leuk
zaterdag 26 januari 2019 om 15:23
Hendrikx wordt zeer onderschat. Ramselssr heeft een betere techniek, maar Hendrikx is op alle andere vlakken completer.
Vind ik leuk
4everfcu +5487
zaterdag 26 januari 2019 om 13:24
ramselaar heeft die kansen niet gehad die werd links buiten gezet door psv en dat is zijn positie niet.
Vind ik leuk
JanTa48 +9465
zaterdag 26 januari 2019 om 14:35
Klopt, Ramselaar is meer een linkermiddenvelder die anderen op positie moet brengen maar ga hem niet ergens anders voor gebruiken want dan verkloot je zijn kwaliteiten.
Vind ik leuk
zaterdag 26 januari 2019 om 15:29
Ramselaar heeft een seizoen op de linkerflank gesperld en afgelopen seizoen regelmatig als invaller voor Pereiro en dan echt niet stijf links of rechts buiten. Hij heeft de kans wel gehad, maar is helass net niet goed genoeg. Een profvoetballer op top niveauvmoet op meerdere posities kunnen spelen. Anders ben je dus geen topspeler en redt je het niet. Helaas voor Ramselaar. Ik was voorsysnder van zijn komst. De speler heeft wel het talent, maar er is meer nodig blijkbaar.
Vind ik leuk
4everfcu +5487
zaterdag 26 januari 2019 om 13:21
jammer dat psv nog zoveel wil hebben voor ramselaar anders had hij mooi terug na utrecht kunnen komen.
Vind ik leuk
bennings +360
zaterdag 26 januari 2019 om 14:17
Is een goede bekende van Van Seumeren ,is ook al wat contact geweest hoop dat hij terugkomt .
Vind ik leuk
Aihlre +449
zaterdag 26 januari 2019 om 13:35
Uk zou hem graag bijPEC zien. Dus laat maar komen, welkom Bart
Vind ik leuk
Hans Worst +1785
zaterdag 26 januari 2019 om 13:37
Vind fff voor Feyenoord wel een goeie middenvelder. Serieus. Hij kan op tien, maar meer in een vrijere rol. Denk dat hij bij Feyenoord kan opbloeien.
Vind ik leuk
Het Brein +4951
zaterdag 26 januari 2019 om 15:14
Mee eens, meer potentieel dan Toornstra..
Vind ik leuk
PoepWagen +2272
zaterdag 26 januari 2019 om 13:43
Wel wat voor Heerenveen deze jongen!
Vind ik leuk
Xienix +196
zaterdag 26 januari 2019 om 13:48
Denk dat deze jongen prima past bij Feyenoord. Zal van Geel zo wel even bellen ;-)
Vind ik leuk
Forza u +1501
zaterdag 26 januari 2019 om 13:53
Het liep hier gewoon lekker met ramselaar, ayoub, haller, letcher. Helaas komen ze behalve haller neit goed uit de verf.
Best jammer want deze jongens deden het echt goed.
Vind ik leuk
Smithsonian +45281
zaterdag 26 januari 2019 om 14:13
willen meedenken?

Laat die jongen toch gaan joh.
Vind ik leuk
bennings +360
zaterdag 26 januari 2019 om 14:15
Kom maar lekker terug naar Utreg jochie.....
Vind ik leuk
bert +707
zaterdag 26 januari 2019 om 14:21
Nou Bart ik liet PSV mooi verrekken en diende het contract mooi uit,moet je eens zien hoe ze met je omgaan bij die Calimero clubje.ze zouden en moesten je hebben alleen om Ajax tegen te werken.maar ze kunnen niet met mensen omgaan daar bij die huilende clubje.en dan maar zeiken over Ajax dat ze geen warme club zijn ,denk net andersom
[Reactie gewijzigd op zaterdag 26 januari 2019 om 14:22]
Vind ik leuk
zaterdag 26 januari 2019 om 15:25
Heb jij wel in de gaten dat ook bij PSV slechts elf spelers opgesteld kunnen worden?
Vind ik leuk
bert +707
zaterdag 26 januari 2019 om 14:23
Nou Bart ik liet PSV mooi verrekken en diende het contract mooi uit,moet je eens zien hoe ze met je omgaan bij die Calimero clubje.ze zouden en moesten je perse
Vind ik leuk
Futjebal +2844
zaterdag 26 januari 2019 om 14:49
Zeg het maar eens Bertje ,klein zielig hertje...en nu vlug de telefoon aan mammie teruggeven
Vind ik leuk
bert +707
zaterdag 26 januari 2019 om 15:30
Krietiek is moeilijk te verdragen jongeman ,je mag mij zielig vinden is een zwakte van je dat weet ik.maar ik zal je dit zeggen jongetje je clubje die zijn pas zielig om zo met spelers om te gaan.
Fijne dag nog jongetje ik ken jou wel en jij mij ook .ja dit is niet mijn echte naam.je schrikt je kapot als je wist dat ik dit was je zou het niet geloven.trouwens mag je van je pappie en mammie wel zo reageren.dat is pas zielig bij papie en mammie onder de duim zitten
Vind ik leuk
Futjebal +2844
zaterdag 26 januari 2019 om 15:43
Hahaha ..krietiek ,schrijf je dat echt zo Bertje?.. hahaha..jongetje?... hahaha...mijn ouders zijn al jaren dood. Wat een gekkie ben jij zeg
Vind ik leuk
isnake +2835
zaterdag 26 januari 2019 om 17:42
Je moet wel zelf je eierdop afzetten.
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +2244
zaterdag 26 januari 2019 om 14:28
Kom maar naar Feyenoord jonge. Is na dit seizoen wel een plekje voor je
Vind ik leuk
RW1913 +3025
zaterdag 26 januari 2019 om 15:04
Eerst Ayoub laten spelen lijkt me. Is komt die nu al te kort?
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +2244
zaterdag 26 januari 2019 om 15:28
Je moet toch een goede stand-in hebben,vilhena zie ik wel weg gaan na dit seizoen..toornstra komt tekort en clasie blijft een vraagtteken..dan hou je alleen kokcu, Wouter burger en ayoub over.
Vind ik leuk
Jordismits +230
zaterdag 26 januari 2019 om 14:34
Geef die jongen zijn zin en laat hem lekker gaan!
Vind ik leuk
RW1913 +3025
zaterdag 26 januari 2019 om 15:06
Grapjas. Ook al verdient PSV ietsje terug van het geld is het meegenomen.
Vind ik leuk
Cookee +13015
zaterdag 26 januari 2019 om 16:14
Clubs halen de laatste tijd vooral om subtop slechter te maken, er zitten 3 op de bank van Utrecht bij onze top-3.
Ik vind dat vooral jammer voor liefhebbers, ik vind alle 3 leuke spelers.
Op de bank moeten jeugd zitten geen gehaalde aankopen vind ik.
Vind ik leuk
zondag 27 januari 2019 om 00:19
Leuke spelers voor sc Heerenveen of AZ
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws