'Bonje in Ajax-kleedkamer rond Heerenveen-thuis': Vooraf was er al heibel

'Bonje in Ajax-kleedkamer rond Heerenveen-thuis': "Vooraf was er al heibel"

Gepubliceerd: maandag 28 januari 2019 om 23:07ma 28-01-2019 om 23:07

De staf van Ajax heeft rond de bekerwedstrijd tegen sc Heerenveen voor verbazing gezorgd, claimt Valentijn Driessen van De Telegraaf. Het is een extra bewijs dat trainer Erik Ten Hag niet door iedereen wordt gesteund binnen de club.

Critici hebben het vuur massaal geopend op Ten Hag na de 6-2 nederlaag tegen Feyenoord. "Er zijn heel veel mensen die Ten Hag echt helemaal niet zien zitten, nog steeds niet", zegt Driessen bij Natafalen op FOX Sports. "Vorige week speelden ze tegen Heerenveen in de beker. Vooraf was er al heibel omdat Neres niet speelde. Hij is de 11,5e man: net geen twaalfde en net geen elfde. Hij had verwacht te spelen. Dan heb je al bonje, plus dat China-verhaal (transfer naar China ketste af, red.)

"In de tweede helft mocht hij dan spelen als goedmakertje. In de rust werd Ziyech eruit gehaald. Dat werd vooraf niet gecommuniceerd. Ziyech wilde er helemaal niet uit. Het stond 3-0, dus het was freewheelen geblazen. Hij zei: waarom moet ik gespaard worden voor Feyenoord? Dat zijn nu twee voorbeelden van één wedstrijd, maar zo zijn er meer voorbeelden. Misschien is het terecht, maar dat betekent niet dat hij veel geloofwaardigheid heeft bij de spelers."

Driessen en Ajax-watcher Freek Jansen van Voetbal International spreken met spelers van Ajax, die openhartig schijnen te zijn tegenover journalisten. Met wie ze spreken, willen ze niet prijsgeven. "Dat lijkt me niet zo'n goed idee. Er gebeurt wat, dus dan ga je bellen", zegt Driessen.

Kenneth Perez gelooft zijn oren niet en kan zich niet voorstellen dat spelers achter de schermen spreken met de pers. "In elke spelersgroep zitten spelers die gewoon contacten hebben", aldus Jansen.

Lees meer over:EredivisieAjax

Plaats een reactie

Mosquito +20270
maandag 28 januari 2019 om 23:10
Lachen dit.
Paniek in de tent.
Vind ik leuk
1313 +6287
maandag 28 januari 2019 om 23:13
De paniek wordt vooral gemaakt door de media. Meer niet joh. Vind het ook best paniekerig trouwens als ballenjongens instructies krijgen om geen ballen meer te geven. Vind je zelf niet?😜
Vind ik leuk
Mosquito +20270
maandag 28 januari 2019 om 23:16
Als ze goed resultaat neerzetten tegen RM dan is het weer hosanna.
Vind ik leuk
1313 +6287
maandag 28 januari 2019 om 23:23
Zeker niet daar hoor ik niet bij. Heel simpel, dat is wat de media doet. Neemt niet weg dat het wel een top-prestatie zou zijn als je Real zou uitschakelen. Maar dan moet je het ook een vervolg geven. Anders stelt het niks voor.

Maar eerlijk, dat ballenjongen incident... vind je dat geen paniek dan? En Psv onwaardig? Ik zou serieus mezelf schamen als dit bij ons zou gebeuren... en ja ook dan hoor je me want heb ze gister ook afgebrand!
Vind ik leuk
maandag 28 januari 2019 om 23:41
Schaam.me dood als fan.
Qua arrogantie zou v Bommel.prima bij jullie passen.

Maar ja ..5 punten verschil..
Vind ik leuk
1313 +6287
maandag 28 januari 2019 om 23:47
Want omdat er een aantal arrogant zijn is iedereen dat maar? Wat is dat nou voor gedachte gang.😂
Vind ik leuk
maandag 28 januari 2019 om 23:52
Arrogant is t nieuwe modewoordje hier op VP. Als ze t niet meer weten, hup, t woord arrogant wordt weer gebruikt.
Vind ik leuk
1313 +6287
maandag 28 januari 2019 om 23:58
Idd best jammer. Ze gaan er weinig inhoudelijk op in. Terwijl ik dat juist wel altijd doe, en zo eerlijk en objectief mogelijk. Scheer ook zeker niet iedereen onder 1 kam. Gebeurt hier wel vaak genoeg. Bizar😂.
Vind ik leuk
Echt? +5256
dinsdag 29 januari 2019 om 06:53
Nieuw? Het enige nieuwe is dat het door Ajacieden nu opeens ook wordt gebruikt voor PSV, uit een vorm van jalouzie. Ajax en arrogantie zijn al wat langer een mooi koppel.
Vind ik leuk
Marcodonna +1192
dinsdag 29 januari 2019 om 09:13
Bij Ajax is het arrogant, bij ieder ander club heet dat zelfvertrouwen.
Tis maar wat je het beste uitkomt natuurlijk.
Vind ik leuk
4everfcu +5133
dinsdag 29 januari 2019 om 07:22
je was nogal druk de afgelopen dagen
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 04:57
Liever arrogant dan achterbaks en onbetrouwbaar en daar hebben ze un Brabant een handje van.
Vind ik leuk
TheManager +639
dinsdag 29 januari 2019 om 07:14
Gaap,

Het is wel grappig dat nu PSV een aantal jaar goed presteert iedereen daar ineens zo over op lijkt te scheppen, en de concurrentie teacht te kleineren. (En nee, dan heb ik het niet over wat grappen en grollen en af en toe een gak zetten richting de tegenstander). Het valt mij gewoon op dat ze vooral zelf doen wat ze Ajax of Ajacieden toedichten; zich namelijk arrogant opstellen, hoog van de toren blazen hoe goed ze wel niet zijn of telkens herhalen dat ze beter presteren. Dat eeuwige vergelijken... zucht.

Bij Ajax is het echt wel minder geworden met de jaren, en gelukkig maar, werd op een gegeven moment wat overdreven en men begon bluf, vertrouwen en ambitie te verwarren met stoere taal en arrogantie en hoogmoed. Daar had ik als fan op een gegeven moment wel genoeg van. Hoor nu steeds meer spelers die ook kritisch kijken naar zichzelf en het vertoonde spel.

Maar nu zie ik ineens bij veel PSVers (vooral fans) iets vergelijkbaars de kop op steken. Iets met de pot verwijt de ketel.

Jammer want dat eeuwige vergelijken en wijzen naar de ander is zo vermoeiend. Wees trots op je eigen club, op hoe ze presteren, wees blij dat je uitloopt, maar verwar dat gevoel van euforie nu niet met onoverwinnelijkheid en arrogantie! Want dan ben je of wordt je net zoals al die lui die je zo verafschuwt hebt.

(P.s. niets persoonlijks, gewoon in het algemeen bedoeld).


[Reactie gewijzigd op woensdag 30 januari 2019 om 06:51]
Vind ik leuk
Jozef +42521
dinsdag 29 januari 2019 om 07:34
Je hebt duidelijk moeite gedaan om je mening onder woorden te brengen.

Dat doe je goed.

Bovendien vind ik elk woord waar.
Vind ik leuk
Korm +39447
dinsdag 29 januari 2019 om 09:44
Zijn mening kan ik zeker waarderen, alle supporters zijn hetzelfde, de een niet beter dan de andere.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 29 januari 2019 om 09:46]
Vind ik leuk
Gini +123
dinsdag 29 januari 2019 om 08:25
minder geworden, volgens mij rijden ze nog steeds in een bus met wij zijn Ajax, wij zijn de beste.

Vind ik leuk
Boris93 +4
dinsdag 29 januari 2019 om 08:37
Volgens mij niet. Ze hebben heel wijs tegenwoordig alleen nog 'Wij zijn Ajax' er op staan. Ga je nu ook nog in op de rest van de uitstekende reactie van The Manager, of kreeg je tunnelvisie toen er stond dat Ajax minder arrogant oogt dan enkele jaren geleden?
Vind ik leuk
Jozef +42521
dinsdag 29 januari 2019 om 19:12
Boeind hoor.

Jij vindt Ajax dus niet de beste.

Ik zou zeggen: schrijf dat op je bus.

Ik heb de beste vrouw. Dat vind vast niet ieder een waar, maar daarom mag ik dat toch wel vinden?
Gevalletje spijkers op laag water, of noem het onverdraagzaamheid.
Vind ik leuk
Senn +8091
dinsdag 29 januari 2019 om 06:12
Ik zou me schamen als ik dit verhaaltje 11x moest herhalen op een site. Omdat ajax verloren heeft weet je even niets anders meer?
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 07:51
Haha,ja t zit ze diep.
Vind ik leuk
Always PSV +15945
dinsdag 29 januari 2019 om 00:11
De crisis bij Ajax neemt grote proporties aan, eerdaags vechten ze de kleedkamer uit;)
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 09:00
Lol hoe bedoel je crisis? Ajax heeft na dit seizoen gewoon 5 keer zoveel geld als psv en feyenoord bij elkaar
Vind ik leuk
Always PSV +15945
dinsdag 29 januari 2019 om 16:40
Al dat geld heb ik zondag gezien!
Vind ik leuk
Linders +31
dinsdag 29 januari 2019 om 06:58
Dat gaat niet gebeuren over 2 wedstrijden miss in A-dam, maar in Madrid sws niet .
Vind ik leuk
maandag 28 januari 2019 om 23:26
ik vind het triest om psv te betrekken in een ajax topic omdat je zelf geen fatsoenlijk woord hebt voor je eigen ploeg.
Vind ik leuk
1313 +6287
maandag 28 januari 2019 om 23:29
Dan ben je dus helemaal niet bij de les. Ik heb iedereen gister afgebrand heel mijn ploeg. Het was 1000x niks.

Maar ga nou geen dingen zeggen als "paniek" in de tent. "Lachen dit". Terwijl ze bij Psv ballenjongens instructies geven om het tempo eruit te halen. Dat is dus geen paniek?😂 en dat mag dan wel. Komop zeg hey. Wees een vent en zeg dat zoiets belachelijk is. Net zoals onze wan vertoning in Rotterdam gister.
Vind ik leuk
Futjebal +2619
maandag 28 januari 2019 om 23:57
En jij gelooft die bullshit??... alsof v Bommel de ballenjongens die opdracht heeft gegeven...hahaha..dan ben je echt niet goed wijs
Vind ik leuk
1313 +6287
dinsdag 29 januari 2019 om 00:00
Hahaha nee wie dan? Jij bent eerder naïef als je denkt dat het niet zo is. Want als het niet zo is had V Bommel een vent moeten zijn en tegen die jongens moeten zeggen dat ze dit niet moeten doen. Maar nee, dat deed hij ook niet. Blijf jij maar lekker in je naïeve droom.
Vind ik leuk
Futjebal +2619
dinsdag 29 januari 2019 om 00:05
Haha..wat dacht je van die jongens zelf..zijn ook gewoon supportertjes..gebeurd overal en dan denk jij dat v Bommel ,voor de wedstrijd, de ballenjongens bij elkaar roept en diverse scenarios bespreekt? ....hahaha dommer kun je het niet bedenken..moet je nog niet naar bed? Want met zo'n denkvermogen zal je niet erg oud zijn
Vind ik leuk
1313 +6287
dinsdag 29 januari 2019 om 00:07
Prima dan is V Bommel geen echte vent. Op deze manier winnen zou je niet eens moeten willen joh. Hoezo voor de wedstrijd? Dit kan ook duidelijk gemaakt worden zodra je het moeilijk krijgt. Tegen nota bene Fc Groningen. Maar laat maar. Jij bent niet objectief. Valt dus geen discussie mee te voeren.
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 01:32
Ik snap niet wat van Bommel hiermee te maken heeft? Het is de verantwoordelijkheid van de trainer om zijn beste elftal het veld in te sturen en te winnen. Ballenjongens maken volgens mij geen deel uit van het elftal, dus is het niks meer dan speculatie.

Ik vind het overigens wel onsportief van die jongens, maar volgens mij zijn het a. Inderdaad supporters en b. Jonge jongens. Ik denk dat wij er als volwassenen een heel andere kijk op hebben. Sterker nog, ik sluit niet uit dat ik het op m'n 15/16de zelf ook had gedaan. Dat soort dingen leer je ook door de jaren heen.
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 21:23
Waar heeft iedereen over psv ballenjongens het was toch 'n wedtrijd tussen Fyenoord - Ajax en geen PSV - Ajax of Feyenoord - PSV dus snap niet echt wat die PSV ballenjongens er mee te doen hebben want er zijn altijd ballenjongens van de clubs die tegen elkaar spelen dus in dit geval Feyenoord - Ajax
Vind ik leuk
Summit +836
dinsdag 29 januari 2019 om 00:12
Die gasties zijn nog jong en zijn voor hun club (dit geval PSV), dus die vinden het gewoon grappig om de tegenstanders een beetje te sarren. In elk stadion gebeurt het wel ns dat een ballenjongen het niet helemaal goed doet...
Vind ik leuk
1313 +6287
dinsdag 29 januari 2019 om 00:15
Idd maar dan gaat het over seconden? Heb nog nooit een speler langs het veld zien lopen te zoeken naar een bal omdat de ballenjongens die niet geven😂. Jij wel? Graag voorbeelden ervan dan.
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 16:54
eden hazard beste voorbeeld ever ,de balle jonge deed alsof eden hem een rib brak. knap staaltje acteer werk btw.en eden kreeg nog rood ook
Vind ik leuk
1313 +6287
dinsdag 29 januari 2019 om 17:04
Dat moment ken ik niet. Maar ik doelde ook op NL.
Vind ik leuk
4everfcu +5133
dinsdag 29 januari 2019 om 07:25
gelukkig doen die van ajax dat niet in ieder topic
Vind ik leuk
1313 +6287
dinsdag 29 januari 2019 om 14:05
Aha jij bent zo simpel zieltje dus? Als een ander het doet moet ik het ook maar doen?😂😂 man man kinderlijk weer.
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 07:54
Wist niet dat een 6-2 nederlaag zoveel schade kan aanrichten.Wat een hoop onzin .
Vind ik leuk
1313 +6287
dinsdag 29 januari 2019 om 14:03
😂😂 die 6-2 nederlaag boeit me dus helemaal niets. Geheel terecht verloren hoor dus dan heb ik er vrede mee. We stonden als een stelletje slapjanussen te spelen. En werden van alle kanten overlopen. Nee deze nederlaag was meer dan terecht! Wat jij nu zegt is dus klinkklare onzin.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 29 januari 2019 om 14:04]
Vind ik leuk
Stranger +6270
dinsdag 29 januari 2019 om 00:06
Ik denk dat ze al voor de wedstrijd hun instructie mee krijgen.
Vind ik leuk
Stranger +6270
dinsdag 29 januari 2019 om 00:05
Nou ik denk dat,dat met die ballen jongens al zo oud is als het voetbal zelf. Het gebeurt bij PSV, het gebeurt bij Feyenoord en het gebeurt bij Ajax. Het gebeurde zelfs al bij Benfica in de jaren 70.
Heel simpel als de club op voorsprong staat doe je alles om tijd te rekken. Staan ze achter dan moet er tempo in het spel zijn.
Vind ik leuk
1313 +6287
dinsdag 29 januari 2019 om 00:08
Dit was wel heel extreem. Dit heb ik nog nergens meegemaakt hoor? Dat een speler van de cornervlag helemaal naar de goal moet om een "bal" te zoeken. Dit kostte bekant gewoon 2,3 minuten man. Waar heb je dit ooit eerder gezien? Zou graag voorbeelden krijgen van je.
Vind ik leuk
Stranger +6270
dinsdag 29 januari 2019 om 00:11
Ik heb het niet gezien. Dus als het drie minuten duurt is het inderdaad extreem.
Maar dat ballen jongens de bal bij een voorsprong langer vast houden als hun club onderdruk staat gebeurt overal.
Daar ging het mij over.
Vind ik leuk
1313 +6287
dinsdag 29 januari 2019 om 00:13
Ja maar dat zijn geen minuten. Dat gebeurt overal inderdaad. In dit geval moest de speler vragen aan de ballenjongens en ze gaven niks. Moest hij vervolgens naar de goal toe vanaf de cornervlag om een bal te zoeken. Dit heb ik nog nooit ergens gezien.
Vind ik leuk
Stranger +6270
dinsdag 29 januari 2019 om 08:22
Dat ben ik met je eens. Dat is inderdaad extreem.
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 16:48
eens, maar dat was eigenlijk niet wat ik bedoelde.ik zie soms psv berichten voorbij komen waar gelijk 15 ajaxieden met temprament op reageren,kunnen dus geen kritiek verdragen en vervolgens in ajax topic lees ik dan vanuit jullie kritiek op psv vandaar dat ik deze reactie gaf.en zoiezo net alsof r een club in nl is die dat niet doen.iedereen doet dat en dat noemen ze tactische beslissing,als ajax een moeilijke laatste 20 min tegemoet gaat gooien die dan wel snel in?nee en terecht ook als je zo 3 punten kunt pakken dan moet dat maar.
Vind ik leuk
1313 +6287
dinsdag 29 januari 2019 om 17:03
Nou ik reageer anders altijd netjes in Psv topics, Feyenoord topics. Ik lok geen reacties uit. Vandaar dat ik er nu wat van zeg want elk topic wordt verpest op deze manier.

Tuurlijk, maar ik heb het niet eerder gezien in NL dat een speler van een cornervlag moest lopen naar de goal om een "bal" te zoeken. Heb jij dit al eerder gezien in NL?
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 17:09
klopt dit ging indd ook heel ver.ik ben daar ook totaal geen voorstander van.ik erken hier dan ook wat je zegt en ben ook zeer dankbaar dat jij ook realistisch kijkt na voetbal.deze reactie was naar mijn inziens dan ook misplaatst en richt hem na de niet objectieve ajax suporters mijn excuus .ik ben niet te beroerd mijn fout toe te geven zijn we weer vrienden 😂🤣😂
Vind ik leuk
1313 +6287
dinsdag 29 januari 2019 om 17:18
Tuurlijk ik blijf ook zeker realistisch kijken naar het voetbal. En ben ook kritisch als het over mijn eigen club gaat. Haha excuus aanvaard! Snap ook zeker wat je bedoelt.
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 17:23
mooi zo kan het ook zoals ik eerder aangaf haat en liefde zit dichterbij elkaar dan we verwachten op na volgend weekend.suc6 alvast dat t maar beter gaat als afgelope weekend voor ons allebij 🤣😂🤣
Vind ik leuk
1313 +6287
dinsdag 29 januari 2019 om 17:27
Absoluut waar. Ja idd succes. Laat het weekend maar weer beginnen! Ben benieuwd hoe beide teams de draad weer gaan oppakken. Bij beide loopt het nog niet soepeltjes.
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 17:47
nee klopt maar als we achter de boys gaan staan moet het goed komen
Vind ik leuk
Iggy +4287
maandag 28 januari 2019 om 23:34
Je snapt het niet. Een psv-er reageert hier als eerste. Daarmee betrekt hij of zij automatisch PSV in dit Ajax topic.
Vind ik leuk
Mosquito +20270
dinsdag 29 januari 2019 om 01:04
🤣🤣👍🏽
Vind ik leuk
Pimman +9526
maandag 28 januari 2019 om 23:32
😁✋
Vind ik leuk
1313 +6287
maandag 28 januari 2019 om 23:41
Hahah ja jij snapt me. Jij bent tenmiste ook objectief. Ook als het over je eigen club gaat. Waardeer ik wel.👍
Vind ik leuk
Pimman +9526
dinsdag 29 januari 2019 om 07:10
Ja natúúrlijk snap ik jou😉
Vind ik leuk
Balls +249
maandag 28 januari 2019 om 23:36
De “paniek” wordt vooral gecreeerd door meneer Driessen...
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 06:37
Bij Ajax is er altijd wel wat. En dat komt ( en dit bedoel ik niet arrogant ! ! ) in veel dingen de grootste van Nederland is. Daar word dus ook de meeste ( ook negatieve) aandacht aangeven. Maar als er een x niets is verzint de media zelf wel wat want er moet toch iets in de sportbijlage staan. En al die ( ook onterechte) aandacht van top clubs voor spelers doet wat. Ze kunnen wel zeggen van niet, maar .....
...
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 17:05
bij ajax staat t indd wel meteen op de voorpagina, niet negatief bedoeld.omdat jullie zeer bekend zijn in europa word daar ook veel meer aandacht aan geschonken. dat heb je als club met de grootste prijzen kast.
Vind ik leuk
woensdag 30 januari 2019 om 06:52
Klopt, EDG81." De grootste "😉 club zijn heeft zeker ook nadelen. Top dat er ook Psv-ers zijn die normaal kunnen reageren. En er zijn ook genoeg Ajax trollen op dit forum helaas. Ik hoop het niet maar denk wel dat jullie kampioen worden. Zeker na onze blamage van afgelopen zondag. Heb ook zeker het idee dat de (eventuele, vooral die ) transfers en de situatie rond Donny van de Beek een rol spelen. En, als laatste, niet de gehele selectie ziet Ten Hag zitten.
Vind ik leuk
woensdag 30 januari 2019 om 17:07
persoonlijk ben ik stellig van mening dat,(en ik heb zaterdag in het stadion gezeten)het nog niet gespeelt is.stiekem hoop ik dat ook want als er geen spanning is is er geen sensatie.dus hoop dat t bij trekt en het heel spannend gaat worden einde van t seizoen.ik maak soms wel sarcastische grapjes, maar ben echt voor het voetbal met een vleugje philips in het hart en hoop dat de concurentie bij trekt.(zoals feyenoord en az)zodat t voetbal aantrekkelijker wordt.we hebben de suporters voor een hoog niveau dus daar wil ik dan ook na streven.
Vind ik leuk
Gini +123
dinsdag 29 januari 2019 om 08:22
praat Derksen maar na, je vergeet dat Groningen er alles aan deed om de hele wedstrijd tijd te rekken met kleine en grote overtredingen en Padt .
Toen Groningen haast ging maken vond Higler dat ook nodig, ineens moest Zoet opschieten (Padt kreeg geen enkele waarschuwing), Pereiro werd zelfs door Higler geduuwd bij zijn wissel, en dan in total 9 minuten (3 1e helft, 6 2e helft) extra tijd waar meneer doodleuk ook nog een minuutje extra door liet gaan.

En ja je hebt gelijk, het zou niet moeten maar bespreek dan ook even wat andere er aan doen om de wedstrijd kapot te maken.
Vind ik leuk
10Wijnaldum +1033
dinsdag 29 januari 2019 om 12:03
Ik weet niet of die jongens echt de instructie hebben gehad. Ik zat achter de goal en die jongen bij de cornervlag had echt geen bal die hij kon gooien. Die andere jongen achter het doel had er twee. Waarschijnlijk gewoon zitten slapen. ( daar was het de wedstrijd wel naar :-) )
Vind ik leuk
#Keizerout +41848
maandag 28 januari 2019 om 23:13
Valt waarschijnlijk wel mee. Neres is niet schuldig aan het slechte spel, en het lijkt me niet dat Ziyech als reactie niet z'n best zou doen tegen Feyenoord. Driessen en Freek Jansen hebben waarschijnlijk gewoon elkaar zitten bellen.
Vind ik leuk
Gerro +8462
maandag 28 januari 2019 om 23:32
Vanaf het begin is er al weerstand op ten Hag zowel bij het publiek als binnen de club. Omdat de resultaten mee zaten bleef hij in het zadel en werd ie geduld door alle maar binnen de staf zat het vanaf begin al niet helemaal lekker want daar communiceerde hij niet of nauwelijks mee daar is later wel wat verandering in gekomen maar zou nog altijd niet optimaal zijn. Dit zijn geluiden die links en rechts naar buiten komen en dat zal ergens op gebaseerd zijn. Kennelijk moet je als je bij Ajax werk toch wel een grote naam hebben gehad als voetballer of hele goeie prestaties leveren om iets af te kunnen dwingen bij zowel spelers als bepalers binnen de club. Zelfs op Peter Bosz was minder weerstand en die verstomde helemaal toen ie Ajax naar de EL finale loodste. Weet niet hoe het de komende gaat verlopen maar voorzie zomaar dat ten Hag zijn congé krijgt.
Vind ik leuk
#Keizerout +41848
maandag 28 januari 2019 om 23:39
Dat een deel van de fans moeite had klopt, maar dat was zoals je zegt bij Bosz ook zo.
Zijn er weleens serieuze verhalen geweest over weerstand binnen de club en problemen met de staf?
Ik bedoel, prima hoor, die geluiden. Alleen dat komt steeds van roddeltantes als Driessen en die heeft er ook belang bij om gewoon negatieve dingen te schrijven.
De weerstand bij spelers was tijdens de eerste seizoenshelft ook echt bijzonder weinig van te merken. Ze deden allemaal netjes wat hij zei, dus met die weerstand zal het denk ik wel meevallen.
En ik zie dat niet gebeuren. Overmars heeft volgens mij gewoon vertrouwen in hem.
Vind ik leuk
Gerro +8462
maandag 28 januari 2019 om 23:40
Nou om eerlijk te zijn heb ik ik het uit hele andere bronnen en die hebben weinig met de media te maken.
Vind ik leuk
#Keizerout +41848
maandag 28 januari 2019 om 23:55
En welke of wat voor bronnen zijn dat als ik vragen mag?
Vind ik leuk
Gerro +8462
dinsdag 29 januari 2019 om 09:38
Als ik daar wat over zeggen ga breekt de pleuris uit in Amsterdam want er word hier meegelezen. De info/bron komt in ieder geval niet vanuit de media.
Vind ik leuk
#Keizerout +41848
dinsdag 29 januari 2019 om 10:31
Oke. Dus je weet van alles, maar kan er niks over zeggen en niks over de bron. Dat neigt naar interessantdoenerij.
Vind ik leuk
Gerro +8462
woensdag 30 januari 2019 om 23:02
Dan moet ik een naam gaan noemen die bij Ajax met de selectie werkt over hoe e.e.a eraan toe gaat dus die naam ga ik niet geven. Dat heeft dus niets te maken met interresant doen maar er speelt wel e.e.a.
Vind ik leuk
#Keizerout +41848
woensdag 30 januari 2019 om 23:15
Oke
Vind ik leuk
Gerro +8462
maandag 11 februari 2019 om 23:58
Heb je het bericht op vp van vanavond om 19.46 gelezen.
Vind ik leuk
#Keizerout +41848
dinsdag 12 februari 2019 om 00:03
Ja, dat was het?
Vind ik leuk
Gerro +8462
dinsdag 12 februari 2019 om 00:07
Ik zou het daar wel zoeken als je begrijpt wat ik bedoel.
Vind ik leuk
Stranger +6270
dinsdag 29 januari 2019 om 00:10
Het gebeurt wel heel vaak dat het bij Ajax gaat rommelen als er wat mis gaat. En de telegraaf wordt dan als eerste ingeschakeld. Ook door Cruijjff tijdens zijn revolutie.
Ik heb het idee dat er bij Ajax nog meer haantjes zitten dan bij andere clubs.
Dat is ook een nadeel van de grootste zijn.
Vind ik leuk
#Keizerout +41848
dinsdag 29 januari 2019 om 00:16
Ik geloof ook best dat er dingetjes zijn en dat zoiets uitlekt. Al zou het me zeer verbazen als het spelers waren die dit zouden doen.
Ik geloof best dat Neres of Donny af en toe moppert. Of dat Ziyech liever op het veld blijft staan dan dat hij wordt gewisseld. Alleen dit soort dingen gebeurt altijd en overal volgens mij. Neres en Donny hadden in de eerste seizoenshelft ook liever alles gespeeld.
Ik denk dat Guti ook wel moppert dat hij er ineens weer naast stond en Pereiro dat Sadilek er ineens in mocht.
Alleen hoor je bij hun minder. Dus bij Ajax wordt wel meer 'gelekt', al is er dan niet automatisch sprake van echte problemen. En ik denk dus niet dat het de spelers zelf zijn.
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 01:10
Het is Ten Hag!
Vind ik leuk
#Keizerout +41848
dinsdag 29 januari 2019 om 01:15
goed verhaal man
Vind ik leuk
Jajaja +503
dinsdag 29 januari 2019 om 07:13
Teletekst supporter!

Jij hebt echt geen wedstrijd live gezien, laat staan de volledige 90 min in het stadion gezeten.

Beste voetbal van de afgelopen 15 jaar hebben we gezien in de eerste seizoenshelft. Driessen heeft een persoonlijke hetze tegen ten Hag en heeft met de telegraaf een podium om die te voeren.
Vind ik leuk
Stranger +6270
dinsdag 29 januari 2019 om 08:29
Wie of waarom er gelekt wordt weet ik natuurlijk ook niet. Misschien zijn er dan sel geen echte problemen maar irritaties kunnen er natuurlijk wel ontstaan. Zeker als het slecht of minder goed gaat.
En het gebeurt bij andere clubs ook . Alleen heb ik het idee dat het bij Ajax een graadje erger is.
Vind ik leuk
Bep Slatter +11506
maandag 28 januari 2019 om 23:14
Ach ja, als het vuur gedoofd is komen de wolven.
Vind ik leuk
035 +7184
maandag 28 januari 2019 om 23:25
En de aaseters.
Vind ik leuk
Niels92 +33500
maandag 28 januari 2019 om 23:56
Mocht het waar zijn dan zíjn het achterbakse figuren. Wanneer je het ergens niet mee eens bent wees dan groot genoeg om openlijk je mening te geven, maar ga niet achterbaks lopen roddelen achter de rug van de trainer :(
Vind ik leuk
AFP +1929
maandag 28 januari 2019 om 23:15
Kijk uit dit kan PSV ook (nog) overkomen.
Lekker is een vinger lang.
Nu lachen, de volgende keer de bus opwachten en tegen je ploeg schreeuwen en met witte doekjes wapperen.
[Reactie gewijzigd op maandag 28 januari 2019 om 23:16]
Vind ik leuk
Mosquito +20270
maandag 28 januari 2019 om 23:17
Ik weet het, alles is nog mogelijk.
Vind ik leuk
ErikAjax +1581
maandag 28 januari 2019 om 23:18
Walgelijk weer altijd die externe invloeden van vooral de Telegraaf. Het politieke klimaat is een stuk rustiger in Eindhoven ;)
Vind ik leuk
fier&koen +2429
dinsdag 29 januari 2019 om 00:07
Helaas wel altijd al geweest zal ook altijd zo blijven te veel invloeden en stromingen binnen Ajax om af en toe knetter gek van te worden vooral als trainer lijkt mij.
Vind ik leuk
Vamos7 +10061
maandag 28 januari 2019 om 23:19
Genieten toch 🤗
Vind ik leuk
Niels92 +33500
maandag 28 januari 2019 om 23:57
Heb je tenminste iets om van te genieten, meer in het leven heb jij niet :)
Vind ik leuk
Mario 1 +1916
maandag 28 januari 2019 om 23:23
Geloof er niets van , dit is bewust onrust stoken . Gebeurde vorig jaar ook bij Cocu.
Hou hier niet van , vies spelletje.!!!!
Vind ik leuk
fier&koen +2429
dinsdag 29 januari 2019 om 00:08
Kut krant.
Vind ik leuk
Iggy +4287
maandag 28 januari 2019 om 23:29
Ow ja joh?!
Vind ik leuk
Lampenpit +1335
dinsdag 29 januari 2019 om 00:33
Flikker nou eens op met die Valentijn Driessen! Wat een paniekzaaier 1e klas is dat....
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 05:21
Grote schoonmaak komt er aan. Overmars, van der Sar leveren al jaren wanprestaties met als dieptepunt het vertrek van Keizer. Ten Hag en gehele staf moeten er ook uit het is al jaren helemaal niks bij Ajax.
Een grijze grauwe club die louter op geld teert is het geworden.
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +1024
dinsdag 29 januari 2019 om 07:24
Tuurlijk niet, meneertje valentijn driessen wilt altijd herrie schoppen als er een keer verloren word door ajax...
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 08:25
Een keertje? Er wordt al vijf jaar op rij verloren.
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +1024
dinsdag 29 januari 2019 om 18:25
Volgens mij gaat het over een wedstrijd niet wat er over de afgelopen 5 jaar wel of niet is gewonnen.. maar fijn dat je het even herhaald daar was ik nog niet van op de hoogte je krijgt van mij ook gelijk een like zodat je bijna aan 200 komt ;).
Vind ik leuk
Rolandios +454
dinsdag 29 januari 2019 om 09:22
Plopperdeplopperdeplop!!!!
Vind ik leuk
maandag 28 januari 2019 om 23:12
Foute boel, het gaat weer donderen in Amsterdam! Laat hem nou op zijn minst het seizoen afmaken en ga dan de balans opmaken AUB
Vind ik leuk
Mosquito +20270
maandag 28 januari 2019 om 23:14
De balans hebben ze al lang opgemaakt.
Ten Hag balanceert op een zijden draadje.
Vind ik leuk
#Keizerout +41848
maandag 28 januari 2019 om 23:15
Zegt wie?
Vind ik leuk
maandag 28 januari 2019 om 23:19
Een of andere kut mug. 😜
Vind ik leuk
035 +7184
maandag 28 januari 2019 om 23:31
Krijg je dikke schaamlippen van. :-)
Vind ik leuk
Mosquito +20270
maandag 28 januari 2019 om 23:20
"Driessen en Ajax-watcher Freek Jansen van Voetbal International spreken met spelers van Ajax, die openhartig schijnen te zijn tegenover journalisten. Met wie ze spreken, willen ze niet prijsgeven."
Vind ik leuk
ErikAjax +1581
maandag 28 januari 2019 om 23:23
Vorige week en de week daarvoor had dit elftal nog de DRIVE en WIL om kampioen te worden. Waan van de dag....
Vind ik leuk
#Keizerout +41848
maandag 28 januari 2019 om 23:26
Oke, dan weet ik tenminste dat het onzin is :p
Vind ik leuk
maandag 28 januari 2019 om 23:18
Maar alle prijzen zijn nog te halen! Eerst kijken of hij nog wat recht kan zetten
Vind ik leuk
ErikAjax +1581
maandag 28 januari 2019 om 23:23
Lees hier de inside info van iemand met een PSV shirt in zijn UI.
Vind ik leuk
035 +7184
maandag 28 januari 2019 om 23:31
Het is hangen aan een zijde draadje!
Vind ik leuk
fier&koen +2429
dinsdag 29 januari 2019 om 00:09
Idd en balanceert op de afgrond.
Maar goed het is ook lastig die gezegdes.
Vind ik leuk
Vamos7 +10061
maandag 28 januari 2019 om 23:20
Zijn spelers zaten laag in de concentratie. De focus zat er niet op.
Vind ik leuk
thomp +54
maandag 28 januari 2019 om 23:25
De enige reden dat dat gebeurt, is omdat de meeste fans zich laten misleiden en opjutten door de media.
Ajax heeft gewoon een goede eerste seizoenshelft gehad, en na de winterstop 2 slechte wedstrijden gespeeld. Als ze volgende week weer winnen en een mooie pot spelen tegen real, roept iedereen weer hoe geweldig het gaat. We moeten gewoon geen aandacht aan dit soort onrustzaaiers als driessen en jansen geven.
Vind ik leuk
maandag 28 januari 2019 om 23:13
Nog nooit op een zinnig woord kunnen betrappen die Driessen. Lachwekkend figuur.
Vind ik leuk
Benniewies +4398
maandag 28 januari 2019 om 23:13
Driessen wil ook scoren? Hij wordt steeds zieliger, als je naar buiten treedt, kom met alles
Vind ik leuk
Roeptoeter +12391
maandag 28 januari 2019 om 23:15
Dan weet je waarschijnlijk ook meteen wie het was. Gudelj was er zo eentje.
Vind ik leuk
Benniewies +4398
maandag 28 januari 2019 om 23:35
Ik weet een Beetje meer dan dat, maar dat komt v d week naar buiten
Vind ik leuk
Roeptoeter +12391
maandag 28 januari 2019 om 23:38
Wat is dit nou voor een cliffhanger? \Nou moet je ook B zeggen ook. Of een hint geven.
Er komt elke dag wel iets naar buiten, dat is Ajax en dan achteraf gaan claimen zeker??
Vind ik leuk
Roeptoeter +12391
maandag 28 januari 2019 om 23:14
Ten Hag heeft nooit het vertrouwen gekregen De resultaten deden dit verbloemen. Het begin van het einde van Ten Hag.
Vind ik leuk
Benniewies +4398
maandag 28 januari 2019 om 23:16
Verwachtingen zijn te hoog.
Vind ik leuk
Roeptoeter +12391
maandag 28 januari 2019 om 23:18
Het kampioen worden is een te hoge verwachting?
Vind ik leuk
1313 +6287
maandag 28 januari 2019 om 23:26
Jouw liefde voor Overmars is overigens wel heel hoog.
Vind ik leuk
Benniewies +4398
maandag 28 januari 2019 om 23:33
Sorry, maar wel met ten Hag.

Ik ben geen fan van hem
Vind ik leuk
Vamos7 +10061
maandag 28 januari 2019 om 23:23
Haha Ajax moet kampioen worden hebben vele miljoenen uitgeven volgens de kenners is selectie 400 miljoen waard...
Vind ik leuk
ErikAjax +1581
maandag 28 januari 2019 om 23:25
uitgegeven? er is vooral binnengehaald.
Vind ik leuk
Vamos7 +10061
maandag 28 januari 2019 om 23:26
Miljoenen aan spelers gekocht...
Vind ik leuk
ErikAjax +1581
maandag 28 januari 2019 om 23:28
miljoenen aan spelers verkocht... en de waarde van de selectie kan je Ajax niet kwalijk nemen, is de gekte van de voetbalmarkt vandaag de dag.
Maar als jij mij kan overtuigen dat Ajax meer koopt dan verkoopt, be my guest.
[Reactie gewijzigd op maandag 28 januari 2019 om 23:29]
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 00:07
Dat snapt die Ronaldo geilerd niet...
Vind ik leuk
Frank0770 +179
dinsdag 29 januari 2019 om 08:59
Natuurlijk heeft Ajax voor veel geld spelers verkocht. Maar ze hebben dit jaar ook voor heel veel geld de selectie versterkt. Als je 60 miljoen uitgeeft aan spelers als tadic, blind, bandé, labyat, en maggelan. En zelfs nog een keeper huurt omdat je 2de keeper er 4 tegen krijgt in een wedstrijd. Terwijl een week later blijkt dat het toch eigenlijk ook wel voor een groot deel aan de rest van het elftal heeft gelegen. Dan kun je niet ontkennen dat je gewoon kampioen moet worden van Nederland. En ik durf er mijn handen voor in het vuur te steken dat wanneer ze dit jaar weer geen kampioen worden. Dat ten Hag er dan wordt uitgegooid.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 29 januari 2019 om 09:03]
Vind ik leuk
1313 +6287
maandag 28 januari 2019 om 23:35
Al worden we geen kampioen, dan nog steeds blijft de waarde hetzelfde. Beetje raar om de waarde erbij te halen, of ben je toch stiekem een beetje jaloers? 4 jaar geen prijzen maar toch dubbele waarden. 😉😂
Vind ik leuk
woensdag 30 januari 2019 om 06:58
400 miljard bedoel je zeker. En dan nog minimaal.
Vind ik leuk
ErikAjax +1581
maandag 28 januari 2019 om 23:24
dat roeptoeter je nu al 24 uur.
Vind ik leuk
Roeptoeter +12391
maandag 28 januari 2019 om 23:26
En hij zit er nog steeds. Onbegrijpelijk.
Vind ik leuk
ErikAjax +1581
maandag 28 januari 2019 om 23:27
ga persoonlijk langs!
Vind ik leuk
maandag 28 januari 2019 om 23:14
Paulus heeft weinig vrienden binnen Ajax als er buiten
Vind ik leuk
Ove +1742
maandag 28 januari 2019 om 23:17
De pleures breekt uit !!
Vind ik leuk
maandag 28 januari 2019 om 23:22
Ik denk het Ove......
Vind ik leuk
035 +7184
maandag 28 januari 2019 om 23:36
Is een ziekte die al helemaal onder de knie zit.
Vind ik leuk
Romarioo +628
maandag 28 januari 2019 om 23:17
Als dit waar is wat erg man, een team met aantal judas er tussen
Vind ik leuk
RBU +65
maandag 28 januari 2019 om 23:18
Wat een onzin is dit toch allemaal. Een half jaar lang spelen ze de pannen van het dak en zetten ze Nederland op de kaart in Europa. En nu kunnen ze er na een gelijkspel en een verlies opeens niets meer van. Valentijn Driessen is een zuiger eerste klas, scoren aan tafel bij VI en bij Fox. Overigens ben ik een AZ fan en heb ik verder weinig met de club Ajax. Ik heb gewoon ontzettend genoten van Ajax in dat eerste half jaar. Iets meer krediet voor Ajax lijkt me op zijn plaats.
Vind ik leuk
maandag 28 januari 2019 om 23:22
Spelen nog mee om alle 3 de prijzen. En toch denkt men dat er nu een grote pleurisbende uitbreekt. 2 mooie resultaten en de zuigertjes zijn weer stil. Alhoewel het tij moet nu wel echt even gekeerd worden met die 10 doelpunten tegen in 2 competitiewedstrijden is echt bizar.
Vind ik leuk
ErikAjax +1581
maandag 28 januari 2019 om 23:26
gelukkig nog mensen met een nuchtere blik hier.
Vind ik leuk
mike-alkmaar +3670
maandag 28 januari 2019 om 23:31
Als mede AZ'er ben ik het helemaal met jou eens!
Vind ik leuk
AlwaysMe +2728
dinsdag 29 januari 2019 om 06:55
Denk ook dat Driessen uit zijn nek lult. Er is nog helemaal niets aan de hand voor Ajax. 15 wedstrijden te gaan, er kan nog van alles gebeuren.

Maar zoals je bij ManU (met Pogba voorop) zijn hedendaagse voetballers zo volgevreten dat ze succes op het spel zetten om de wereld te tonen dat ze niet achter hun trainer staan. Laten we hopen dat dit niet het geval is bij Ajax en we een leuke kampioensstrijd krijgen.
Vind ik leuk
Vamos7 +10061
maandag 28 januari 2019 om 23:22
heerlijk die onrust en ze steken wederom in elkaars rug...
Vind ik leuk
maandag 28 januari 2019 om 23:23
Dat zegt de grootste onruststoker van deze site
Vind ik leuk
Vamos7 +10061
maandag 28 januari 2019 om 23:24
Oké..
Vind ik leuk
maandag 28 januari 2019 om 23:27
Coole reactie. Hahaha
Vind ik leuk
035 +7184
maandag 28 januari 2019 om 23:43
Kom op Bien. Brabanders die Limburgers afbranden waar het maar kan en dan de Limbo van Bommel vervolgens de hemel in prijzen??
Vind ik leuk
maandag 28 januari 2019 om 23:30
Ruzie om niks,Kuipvrees voor Nederlandse hooligans die makkelijk het veld op kunnen lopen,Ben benieuwd hoe de nieuwe stadion eruit gaat zien..
Vind ik leuk
MN223 +1392
maandag 28 januari 2019 om 23:31
Goh, verrassend. Driessen heeft zijn zaag weer uit de kast gehaald.

Aan de andere kant, toch best knap eigenlijk, aan stoelpoten zagen en tegelijkertijd dingen uit je duim zuigen. Best gevaarlijk ook. Hij liever dan ik.
Vind ik leuk
Procruijf +57
maandag 28 januari 2019 om 23:33
Zullen we de rollen nu eens omdraaien, stel Ajax had met 2-6 uit bij Feyenoord gewonnen gisteren. Dan waren er vanmorgen misschien paar krantenkoppen over de wedstrijd. Daarna zou iedereen over gaan tot de orde van de dag. Maar nu wint Feyenoord een keer geheel terecht overigens met 6-2 van Ajax en heel de wereld staat op zijn kop! Dat maakt mij toch wel weer een beetje trots! Geeft nog maar eens aan hoe groot ons aller Ajax werkelijk is.. het heeft met 6-2 verloren van het kleine stadion clubje uit 010.. wereld nieuws, crisis etc etc hou toch op! 1 overwinning maakt nog geen hosanna maar 1 verliespartij maakt ook nog geen crisis rug rechten en door, in elk team zitten altijd wel een paar spelers die niet met de trainer kunnen aarden dat heb je zelfs bij de amateurs, het wordt allemaal veel groter gemaakt dan het is en meneer Driessen vind het maar al te leuk om aan de stoelpoten van Erik ten Hag te zagen want hij zou en moet zijn gelijk halen over dat ten hag niet bij Ajax past!
Vind ik leuk
maandag 28 januari 2019 om 23:43
Vind jij wel dan?
Resultaten 1e seizoenshelft waren top, maar toch schuurt het tussen staf en spelersgroep
Vind ik leuk
debacle +547
maandag 28 januari 2019 om 23:45
Ja driessen is idd eng
Vind ik leuk
035 +7184
maandag 28 januari 2019 om 23:49
Als jij aan JC refereert in jouw schermnaam schrijf dat dan goed.
Vind ik leuk
Procruijf +57
dinsdag 29 januari 2019 om 02:33
Niemand mag de naam Cruijff dragen vandaar dat ik het in mijn schermnaam met 1 F heb gespeld. En als je denkt te beweren dat het gespeld dient te worden met een y dan mag jij wel eens terug de geschiedenis boeken in 😉
Vind ik leuk
035 +7184
dinsdag 29 januari 2019 om 11:16
Ik beweer niets.😊
Vind ik leuk
maandag 28 januari 2019 om 23:37
Haha, al deze heibel zou als thuis moeten voelen in Amsterdam..
Vind ik leuk
Just Nuts +511
maandag 28 januari 2019 om 23:38
Circus de Jong is voorbij Circus Ajax kan weer open want we moeten toch over Ajax schrijven voor de hits
Vind ik leuk
debacle +547
maandag 28 januari 2019 om 23:44
Wie de coach ook is.. als je niet speelt speel je niet en als je gewisseld wordt gewoon je bek houden en zitten.
Vind ik leuk
maandag 28 januari 2019 om 23:47
Een beetje communitisch niet?
Vind ik leuk
035 +7184
maandag 28 januari 2019 om 23:51
Wat is dat??
Vind ik leuk
maandag 28 januari 2019 om 23:55
Ik bedoel communistisch
Dat je niets mag zeggen en alle bevelen klakkeloos moet opvolgen
Vind ik leuk
Echt? +5256
dinsdag 29 januari 2019 om 08:12
Dat is niet communistisch
Vind ik leuk
debacle +547
maandag 28 januari 2019 om 23:54
Hoezo? De coach is toch eindverantwoordelijk, hij is daar toch voor aangesteld? Of haal je een coach en de spelers bepalen alles zelf?
Vind ik leuk
maandag 28 januari 2019 om 23:45
Dan zijn de spelers hun contract niet waard. Het zijn toch profs?
En natuurlijk spreek je niet af dat je Zyech wisselt in de rust bij een 3-0 stand. Dat verwacht je na een eerdere 4-4 niet.
De grootste Ten Hag hater is Driessen dus stookt hij het vuurtje op waar hij kan.
[Reactie gewijzigd op maandag 28 januari 2019 om 23:54]
Vind ik leuk
035 +7184
maandag 28 januari 2019 om 23:53
Inderdaad; Lees wat er staat maar vooral: Lees wat jij schrijft. :-)
[Reactie gewijzigd op maandag 28 januari 2019 om 23:53]
Vind ik leuk
AFP +1929
maandag 28 januari 2019 om 23:51
Valentijn Valentijn, wat wil jij toch bereiken met deze goedkope journalistiek.
Notabene de Telegraaf de huiskrant van Ajax maakt de misstap nog erger dan het nodig is. Als jij Ten Hag weg wilt hebben kom dan met een goede alternatief in zijn plaats. Valentijn hou er mee op, niemand neemt jou nog serieus.
Vind ik leuk
ajaxdev +590
dinsdag 29 januari 2019 om 00:03
Ja onze Valentijn van de grootste leugenkrant van Nederland stookt het vuurtje op. Natuurlijk zou Neres ook in de basis moeten staan maar voor wie. De continue wissel met donny is niet fair. Donny doet het zeker de laatstetijd en ook zondag goed. Voor Dolberg?allemaal lastige vraagstukken en ten hag schijnt geen communicatiewonder te zijn.. de boosheid van donny was zondag helder en terecht en de invalbeurt van Neres leek ook nergens op. Kortom, Ten Hag heeft een boel werk te doen maar moet ook wel een faire kans krijgen want een aantal heren hebben iets te grote ego’s
Vind ik leuk
Ajacied61 +168
dinsdag 29 januari 2019 om 00:06
Het wordt hoogtijd dat die relnicht Driesen eens keihard word aangepakt. Het is nu wel duidelijk dat hij een persoonlijke vandetta tegen ten Hag aan het voeren is.
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 00:14
Heb het idee dat men dat nu zo langzamerhand door begint te krijgen.
Freek Janssen van VI moest ook lachen tijdens het betoog van Valentijntje.
Vind ik leuk
Blueman +995
dinsdag 29 januari 2019 om 00:21
Valentijn blijft doorgaan met zijn hetze tegen Ten Hag.
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 00:39
Daar zijn de telekids aasgieren weer.
Maar blijven zeiken op ten Hag om uiteindelijk vdSar er uit te werken.
Blijkbaar heeft vdSar het kinderfietsje van de Groot door de poep gereden.
Wat een loosers
Vind ik leuk
Boom8 +43
dinsdag 29 januari 2019 om 01:15
Man man man wat is die Valentijn Driessen toch een enorme galbak. Altijd zagen, zelfs als het goed gaat. Meneer moet ook de krant vullen natuurlijk, bah
Vind ik leuk
F-Troop +212
dinsdag 29 januari 2019 om 01:15
gezeur..
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 02:00
Gaat lekker daar zeg.
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 02:53
Als PSV -fan hoop ik dat ze 2 keer met 4-0 van Madrid winnen , maar binnenshuis is het niet goed , Jammer , mooie club
Vind ik leuk
Ryan82 +1058
dinsdag 29 januari 2019 om 03:24
Valentijn Driesen kan zo moe worden van hem. Hij verzint alles ter plekke
Vind ik leuk
wattenstaafje +23599
dinsdag 29 januari 2019 om 05:22
Driessen de smerige roddelnichtenkoning.

"11,5e man: net geen twaalfde en net geen elfde." No shit Sherlock... ga nog ff uitleggen wat 11,5 is.

"Driessen en Ajax-watcher Freek Jansen van Voetbal International spreken met spelers van Ajax, die openhartig schijnen te zijn tegenover..."

Tijntje! Jansen! Jullie vrouwen zijn meermaals op de Wallen gezien. Een paar kennissen van mij hebben ze gezien en de dames deden het schijnbaar best Oke en hadden er lol in.

Die kennissen praten altijd openlijk met mij.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 29 januari 2019 om 05:48]
Vind ik leuk
yuuup +10427
dinsdag 29 januari 2019 om 05:42
Aah chaos, crisis in de kleedkamer. Zijn er Marokkanen? Ja, en wartaal. Die kale uit Tukkerland.
Vind ik leuk
Thuisvak +16
dinsdag 29 januari 2019 om 06:10
Topjournalist die Valentijn. Misschien moet er een dag naar hem vernoemd worden!
Vind ik leuk
Smithsonian +41309
dinsdag 29 januari 2019 om 06:27
Als het driessen is moet je al stoppen, net krabbendam. Zeikerds.
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 06:58
Maar ja , als ten Hag bij spelers net zo over komt als op tv dan kan ik me voorstellen dat er heibel is. Is geen touw aan vast te knopen. Dan kun je hem alleen nog maar ontslagtoe wensen.
Vind ik leuk
4everfcu +5133
dinsdag 29 januari 2019 om 07:19
valentijn heeft weer een stok gevonden hoor om ten hag mee te slaan toch gek we hebben hem een tijdje niet gehoord over ten hag en nu verliest ajax en daar is ie weer.
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 08:12
Selectie van Ajax 1 grote slangenkuil. Althans als ik de journalisten mag geloven.
Vind ik leuk
renemar +735
dinsdag 29 januari 2019 om 08:21
Kots van Ziyech. Totaal geen teamspeler. Eerste seizoenshelft leek het erop dat hij beterschap toonde maar hij vervalt weer in zijn egoïsme. Altijd hetzelfde. Hij speelt bij AJAX en niet bij FC Ziyech. Daarom krabben ze zich in het buitenland nog eens achter de oren voordat ze hem aantrekken. Soeelt alleen voor zichzelf. Hij is ook nog zo dom dat hij zich niet realiseert dat dat averechts werkt.
Ook Tadic mag zich dat aantrekken. Werd een keer gewisseld en meteen een pruilmondje. Die twee mogen gerust aangepakt worden. Zijn grootverdieners, dan moeten ze samen met Blind ook het voorbeeld geven.
De frustratie bij Neres kan ik goed begrijpen.
Ten Hag is een slappeling die de "grote" jongens niet durft aan te pakken. Juist van die moet je meer verwachten.
Vind ik leuk
carl coenr +230
dinsdag 29 januari 2019 om 12:51
Zoals de overschatte vd Beek een makkelijk slachtofer is (volgens velen) geldt dat voor Ziyech hetzelfde, de beste speler op de NL velden en gelukkig speelt ie bij Ajax. Zodra Ajax slecht speelt is het Ziyech zijn schuld ...... Onzin. de plek waar vd Beek speelt kan je niet wandelend terug lopen.... niemand heeft het over dat vd Beek bij de goal van Berghuis lekker toe keek en uit ze neus stond te vreten of dat ie zijn man liet lopen. Nee vd Beek wordt beschermd door Sjakie en zijn vrienden en iedereen trapt erin.
Vind ik leuk
De Hout +1938
dinsdag 29 januari 2019 om 08:30
Gelukkig heeft het wel veel gescheeld dat Ziyech werd gespaard voor Feyenoord..
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 08:34
Mede het gegeven met Donny van de Beek van afgelopen week. Opzouten met ten Hag
Vind ik leuk
Blindsy +17262
dinsdag 29 januari 2019 om 08:44
Lekker, al die zagen er in. Zou de platte kar in Eindhoven alvast gaan bestickeren...
Vind ik leuk
ritje +535
dinsdag 29 januari 2019 om 09:33
hallo er wordt met allemacht aan de stoelpoten Van Ten Hag gezaagd! Het is wel terecht. Bij Ajax moeten ze evolueren! En een echte Ajaxciet als nieuwe trainer aanstellen! Ik zou gaan voor John van het Schip Toptrainer voor Ajax! mvg ritje
Vind ik leuk
carl coenr +230
dinsdag 29 januari 2019 om 12:45
Praat graag Perez is verbaasd???? wat een huichelaar was in zijn tijd bij Ajax precies hetzelfde... Overigens valt het me op dat ie sinds zijn vertrek als jeugd trainer bij Ajax hij heel negatief is over de club.
Vind ik leuk
Axim +895
dinsdag 29 januari 2019 om 13:05
Die vent is niet verstaanbaar , alsofie een krat bier op heeft !! Hoe moet hij zich in godsnaam duidelijk maken ..
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws