Memphis mikt op transfer deze zomer: 'Real, Barça, Chelsea, City, PSG of Bayern'

Memphis mikt op transfer deze zomer: 'Real, Barça, Chelsea, City, PSG of Bayern'

Gepubliceerd: dinsdag 29 januari 2019 om 09:54di 29-01-2019 om 09:54

Memphis Depay hoopt Olympique Lyon komende zomer te verruilen voor een topclub. Dat vertelt de 24-jarige aanvaller in gesprek met Helden Magazine. Ook met Oranje wil hij hoge ogen gooien.

"Ik wil prijzen winnen. Ik geloof echt dat we met het Nederlands elftal wat moois kunnen neerzetten", laat Memphis weten. "Iets dat de hele wereld niet ziet aankomen, als we daarin zelf maar geloven. Maar we moeten bescheiden blijven. We zijn net de goede weg ingeslagen en nog aan het bouwen."

"Daarnaast wil ik deze zomer weer een transfer naar een topclub maken", vervolgt de voormalig PSV'er. "Lyon is een grote club, maar behoort niet tot de vijf beste van Europa. Ik wil naar een club als Real Madrid, Barcelona, Chelsea, Manchester City, Paris Saint-Germain of Bayern München... Ik wil naar een stad die bij me past en een club die bij me past, naar een ploeg die echt wil voetballen."

Memphis lijkt een voorkeur te hebben voor de huidig Champions League-houder. "Ik praat altijd over Real Madrid, een koninklijke club. Witte shirts met goud, gruwelijk. Maar ik focus me op het nu bij Lyon en dan zien we wel waar ik terechtkom."

Poll

Gaat Memphis alsnog de wereldtop bereiken?

(5247 stemmen)

Plaats een reactie

Ale +5901
dinsdag 29 januari 2019 om 09:59
Wat een gek.
Vind ik leuk
Bizzy +23387
dinsdag 29 januari 2019 om 10:00
Nee dat heet gezonde ambitie. Niks mis mee
Vind ik leuk
Erik7494 +1424
dinsdag 29 januari 2019 om 10:16
Nee, een gezonde ambitie is een ambitie waarbij je ook rekening houdt met je mogelijkheden en beperkingen. Als Memphis denken dat je van Real Madrid niveau bent en/of je dat niveau kan bereiken zonder eens heel kritisch naar jezelf te kijken, is een waanbeeld, geen gezonde ambitie.
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 10:17
Benzema speelt ook nog bij Real, net als Mariano. Ex teamgenoot van Memphis.
Vind ik leuk
Galacticos +1948
dinsdag 29 januari 2019 om 14:45
Benzema was van een heel ander niveau dan Memphis. En het Lyon van toen ook van een ander niveau dan Lyon van nu.
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 16:59
Maar Mariano was maar een jaar geleden vertrokken naar Real.
Vind ik leuk
Galacticos +1948
dinsdag 29 januari 2019 om 17:51
Mariano was een nood oplossing. Real had geen backup voor Benzema. En kon Mariano ( die een goed seizoen draaide bij Lyon en scoorde 18 keer in de ligue 1) voor 20 miljoen terug kopen van lyon. Komt ook te kort bij real en speelt zelden.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 29 januari 2019 om 17:52]
Vind ik leuk
peesjeevee +3236
dinsdag 29 januari 2019 om 10:23
Hij kan makkelijk bij de top mee dat weet ik zeker. Alleen je moet hopen dat hij niet arrogant gaat doen en de trainer wel zijn dingetje laat doen dan komt het helemaal goed
Vind ik leuk
Bizzy +23387
dinsdag 29 januari 2019 om 10:24
Als topsporter moet je altijd streven naar het hoogste niveau. Memphis laat het wekelijks zien in de Ligue 1. Lyon staat ook in de top 25 beste clubs van Europa. Memphis is klaar voor een club uit de top 10.
Vind ik leuk
Toppert +1855
woensdag 30 januari 2019 om 10:32
Mee eens. Maar heb wel moeite met 'naar een stad die bij me past', al hoewel, dan moet hij dus naar AC of Inter. Laat hem aub een keuze maken voor een club die het ook echt in hem zien en waar hij veel gaat spelen. Bij Real, Barca, PSG, City gaat hij geen basis spelen. Hij zou prima passen bij Spurs, Arsenal, United (gaat niet gebeuren) of Liverpool.
Vind ik leuk
dhrwobo +44298
dinsdag 29 januari 2019 om 10:28
Sorry, het is een gezonde ambitie, want hij ziet ook wat voor middelmaat/subtoppers toch door de absolute top gehaald worden. En zeg nou zelf, bij dit Real zou Memphis echt het niveau niet naar beneden halen. En ook bij Bayern zou ik hem goed zien spelen. Barcelona en City lijkt me sterk, omdat je daar mega in dienst van het team moet spelen, en of hij zich in dienst van het team laat wegcijferen waag ik te betwijfelen.
Vind ik leuk
Peter12345 +531
dinsdag 29 januari 2019 om 10:35
Omdat het Memphis is beginnen veel mensen meteen dingen te roepen over dat hij het te hoog in zijn bol heeft enzo.

Ik vind het een prima ambitie. Hij geeft aan dat hij het liefste daar naartoe gaat, maar dat hij zich nu op Lyon richt. Is toch een prima instelling?Ik verwacht overigens niet dat hij daar uiteindelijk terecht komt. Zie hem eerder naar een Napoli, AC Milan, Roma, Atletico Madrid etc gaan.
Vind ik leuk
Vermeer1989 +3309
dinsdag 29 januari 2019 om 12:50
Ik vind Milan en Atletico eigenlijk geen verkeerde clubs voor hem.
Eventjes 3 jaartjes naar 1 van die 2 clubs & als het gelukt is om het team op sleeptouw te nemen dan de overstap maken naar een absolute top ploeg.
Hij heeft het 100% in zich alleen het moet constanter + hij moet meer scoren.
Vind ik leuk
Peter12345 +531
dinsdag 29 januari 2019 om 12:58
Misschien kan hij juist ook beter naar die clubs gaan. als je daar basisspeler wordt speel je je vanzelf in de kijker va nde topclubs. En kloppen die niet aan, dan zit je toch bij een grotere club dan Lyon
Vind ik leuk
AllAdIn +25229
dinsdag 29 januari 2019 om 10:36
Ik denk dat Memphis niet zou misstaan bij Real, al moet hij als spits zijnde wel wat meer gaan scoren dan.
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 10:47
Onzin. Ambitie staat los van eventuele mogelijkheden/beperkingen. Ambitie is een "streven naar" zonder aspecten als beperkingen mee te nemen. Je ventilieert nu gewoon je eigen mening over Depay.
Vind ik leuk
Lachuh +767
dinsdag 29 januari 2019 om 12:29
Real madrid niveau is ook stuk minder nu, zonder Ronaldo,dus Memphis past daar best tussen.
Vind ik leuk
Doenorma +173
dinsdag 29 januari 2019 om 17:44
Jij hebt duidelijk nooit ambities gehad. Een ambitie is een doelstelling waar je naartoe wilt werken. De ambitie zelf hangt samen met het willen bereiken van iets, het doel, en is niet afhankelijk van de mening van een ander maar het geloof in eigen kunnen. Ambities zoals jij het stelt zijn de Nederlandse versie en gebaseerd op de zesjes cultuur. Zoals jij het stelt zou bijv oranje geen ambities mogen hebben om het wk te winnen omdat ze daar het niveau niet voor hebben volgens oa menig kenner hier. Je hebt mensen met tomeloze ambitie zoals top sporters ceo's artiesten etc. Die uitdrukking is je niet bekend denk ik?
Vind ik leuk
JOJO +1795
dinsdag 29 januari 2019 om 19:00
Als Frenkie na een half seizoen in de basis naar Barca kan, kan Memphis met zijn ervaring zeker naar Real. En slagen ook!
Vind ik leuk
Benniewies +5388
dinsdag 29 januari 2019 om 10:09
Ja en zo vroeg al aan de drank of jointje
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 09:59
Beste speler die we hebben in t Nederlands elftal. Want van de ligt en frenkie verwacht ik niet veel meer.
Vind ik leuk
Benniewies +5388
dinsdag 29 januari 2019 om 10:12
Blijkbaar heb jij Nederland tegen Frankrijk en Duitsland niet gezien, of wil je trollen?
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 10:12
Nee, laten we die maar afschrijven na 1 slechte wedstrijd. Net zoals leverworst die over datum is. Gewoon weggooien.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +10942
dinsdag 29 januari 2019 om 10:36
Kansloze opmerking, waar baseer je in godsnaam je verwachting van de Ligt en Frenkie op?!?!? Die worden alleen maar beter Frenkie bij Barca en de Ligt weten we nog niet. Dus ben heel benieuwd hoe je bij je stelling komt, je stelling is:

De Ligt en Frenkie gaan in Oranje niks meer presteren vanaf nu!

En wie geeft hier een like voor echt onbegrijpelijk (misschien ligt het wel aan mij?)
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 10:40
Knap dat jij die stelling vind in mijn reactie. Ik zei dat IK niet veel meer verwacht van die knapen. Juist omdat frenkie naar barca gaat waarvan ik overtuigd bent dat die niet veel zal spelen .
Vind ik leuk
TottenhamHOT +10942
dinsdag 29 januari 2019 om 10:46
Hij zal voor dat geld niet vaak op de bank zitten of denk je dat ze zoveel uitgeven als breedste aankoop! Los daarvan stel hij speelt niet heel veel maar 5.5 dagen trainen met die gasten maakt je al veel beter! En hetzelfde zal voor de Ligt gelden welke club hij ook kiest dat weet ik zeker!

Oranje heeft straks een geweldig team staan en we gaan weer serieus meedoen op de toernooien de aankomende 12 jaar! (Koeman is ook de juiste bondscoach)
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 10:59
Jij hebt door wat zn concurrentie is ??
Vind ik leuk
TottenhamHOT +10942
dinsdag 29 januari 2019 om 11:02
Om te beginnen ook daar word je beter van!

En Barca is middenvelders aan het verkopen omdat Frenkie komt! (Dit zal je natuurlijk niet geloven maar het is echt zo kan je googln trouwens)

Zoekopdracht:
Barcelona verkoopt middenvelders
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 13:03
Ik ben het denk ik wel met je eens , zeker over de Ligt .
Maar kun jij mij 1 topwedstrijd noemen waarin Frenkie de uitblinker was ??
Oranje tegen Frankrijk thuis wat op 40% speelde vind ik niet echt een topper .

In de Nederlandse competitie heb ik hem in ieder geval nog in geen 1 topper zien uitblinken , en in elke cl wedstrijd van Ajax vind ik een ander toch echt beter .

Frenkie is een uitzonderlijk talent , maar heeft nog een veel langere weg tegaan als de Ligt naar de top .
Vind ik leuk
TottenhamHOT +10942
dinsdag 29 januari 2019 om 13:16
Weet he wat het is en ik ga er nu een cliché uitgooien waar veel mensen een hekel aan hebben maar dit cliché slaat 100% op Frenkie “hij laat anderen beter spelen” dus uiteindelijk het team!
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 13:22
Ajax heeft dit jaar 2 van de 3 topwedstrijden in de ED kansloos verloren Tottenham .

Ik kan best veel Ajacieden die in het verleden met Frenkie zijn leeftijd al een paar stappen verder waren als de Jong ., en dan hoef ik Cruijff niet eens te noemen .
Denk aan van Basten , Rijkaard , Kluivert en Sneijder en dan vergeet ik er nog wel een paar .
Vind ik leuk
Koeien +3878
dinsdag 29 januari 2019 om 13:18
Mja, hoe hard kun je uberhaupt uitblinken als je onderin het middenveld staat gepositioneerd? Spektakel vind je meestal voorin.

Wat hij wél doet is opbouwend 2 tegenstanders naar zich toetrekken, een medespeler daardoor vrijspelen die vervolgens met de bruikbare passjes een aanval kunnen maken. Dat is een mix van kwaliteit, techniek en inzicht wat je niet vaak tegenkomt.

Ik zou eerder zeggen dat dankzij hem andere spelers juist kunnen uitblinken.
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 13:27
Ajax heeft dit jaar 2 van de 3 topwedstrijden in de ED kansloos verloren .
Wat jij zegt doet ie tegen clubs als Heerenveen en Emmen , maar afgelopen zondag , toen Feyenoord er boven op zat , zag je de Jong nergens .
En dan mag je juist van een speler met het talent van Frenkie , verwachten dat ie toch iets meer brengt .
Die jongen gaat echt wel een mooie carriere tegemoet , maar aan Barca is ie nog helemaal niet toe .
In de Spaanse competitie spelen geen clubs als Emmen , Heerenveen en Excelsior namelijk .
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 22:16
Tsja, waarom verwacht je niets meer van De Ligt en De Jong? Beargumenteer het eens.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 29 januari 2019 om 22:17]
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 10:00
" We moeten bescheiden blijven " maar toch naar Madrid willen..
Vind ik leuk
Hoogland +309
dinsdag 29 januari 2019 om 10:03
Precies zelfde gedachten, of zijn woorden zijn verdraaid. Dat hij hoopt dat hij naar zo’n club kan.
Vind ik leuk
Tsubamba +3051
dinsdag 29 januari 2019 om 10:04
Willen zegt toch niks over zijn verwachtingen, ik wil ook wel naar Real Madrid, dat maakt toch niet onbescheiden?
Vind ik leuk
Joe Benchama +1643
dinsdag 29 januari 2019 om 11:04
Als zelfs een beperkte speler als Kevin-Prince Boateng een transfer naar een club als FC Barcelona kan maken, waarom hij dan niet?
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 10:01
Real Madrid... nee. Chelsea mwah als Hazard een transfer gaat maken, prima vervanger dacht ik zo
[Reactie gewijzigd op dinsdag 29 januari 2019 om 10:01]
Vind ik leuk
Benniewies +5388
dinsdag 29 januari 2019 om 10:11
Chelsea na zijn avontuur bij Manu?
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 10:22
Ik vind hem wel een type speler die goed bij Chelsea zal passen. Ik zeg niet dat die zal slagen, maar hij heeft met zijn 24 jaar zeker potentie om daar te kunnen ballen. Hij is nu wel een stukje verder in zijn ontwikkeling, bij united was hij nog een jongentje.
Vind ik leuk
Benniewies +5388
dinsdag 29 januari 2019 om 10:27
Denk gewoon dat Chelsea hem nu nog niet wil hebben.

Hij is idd wel beter gaan presteren en misschien was Manchester iets te hoog of te weinig begeleiding.

Ik zie nog de bedragen die hij zou beuren.... Als, hij topscoorder wordt als ze dat winnen etc.
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 10:35
Heb je zeker gelijk in. Alleen wil ik hem niet meer beoordelen op zijn verleden. Al doende leert men.. hopelijk hij ook.
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 10:01
Laat hij eerst maar topscorer van de ligue 1 worden. Praatjes vullen geen gaatjes.
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 10:02
Praatjes vullen geen gaatjes !! Aldus een ajacied . Ge-wel-dig toch .
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 10:03
Waarom elke fan over 1 kam scheren? Ik had als 1 van de weinigen niet zo'n grote bek. Ik ben hier pas sinds gister. Niet zo voorbarig conclusies trekken gozer.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 29 januari 2019 om 10:04]
Vind ik leuk
Tsubamba +3051
dinsdag 29 januari 2019 om 10:05
Hahahh let niet op die Leverworst joh, die is nog aan het nagenieten van onze nederlaag ;)
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 10:41
Mijn fout grote vriend !
Vind ik leuk
Johnny Cash +10246
dinsdag 29 januari 2019 om 10:04
Ik wil naar een top 5 club zoals.... en dan 6 clubs opnoemen 🤔
Vind ik leuk
Benniewies +5388
dinsdag 29 januari 2019 om 10:13
Hij denkt ook dat hij al 21 goals staat dit seizoen
Vind ik leuk
Mosquito +21961
dinsdag 29 januari 2019 om 10:29
Ken jij een betere aanvaller uit Nederland?
Vind ik leuk
Benniewies +5388
dinsdag 29 januari 2019 om 10:31
Als ik het hier op VP moet geloven dan van Persie en Luuk de Jong, Bergwijn, Berghuis
Vind ik leuk
Mosquito +21961
dinsdag 29 januari 2019 om 10:36
Alleen Bergwijn is jonger.
Zelfs Ziyech is ouder dan Memphis.
Als jij niet ziet dat Mempis de top kan halen dan heb je poep in je ogen.
Vind ik leuk
Benniewies +5388
dinsdag 29 januari 2019 om 10:37
Ziyech heeft voor Marokko gekozen
Vind ik leuk
Mosquito +21961
dinsdag 29 januari 2019 om 10:47
Goh je meent het.
Vind ik leuk
Benniewies +5388
dinsdag 29 januari 2019 om 10:50
Dus waarom haal je hem aan?
Vind ik leuk
Mosquito +21961
dinsdag 29 januari 2019 om 10:55
Is toch een speler uit Nederland.
Ik geef alleen aan dat Ziyech ouder is.
Wil je zeggen dat hij de top ook niet kan halen?
Vind ik leuk
Benniewies +5388
dinsdag 29 januari 2019 om 10:58
Nee dat denk ik niet!
Mentaal te zwak. Zijn zo veel spelers die zakken.
Hij doet het redelijk bij Nederland. Maar het is echt geen Bergkamp of een v Basten
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 10:06
Atletico Madrid is ook een mooie club
Vind ik leuk
Benniewies +5388
dinsdag 29 januari 2019 om 10:14
Dat is Monaco ook
Vind ik leuk
Dionisius +107
dinsdag 29 januari 2019 om 10:08
"witte shirts met goud, gruwelijk" Ik hoop dat ie dat niet echt meeneemt in het kiezen van een nieuwe club. Al vind ik Real wel bij hem passen.

Maar voor die clubs die hij noemt komt hij denk ik net te kort. Ik zie hem eerder bij een Liverpool, Inter of Atletico.
Vind ik leuk
ErikAjax +2394
dinsdag 29 januari 2019 om 11:04
gruwelijk ook :( Zo kom je er niet.
Vind ik leuk
Roeptoeter +16390
dinsdag 29 januari 2019 om 10:08
Eerst Bayern noemen en daarna zeggen dat de stad bij hem moet passen.
Depay is te uitgesproken voor München.
Vind ik leuk
Johan_D +3551
dinsdag 29 januari 2019 om 12:29
Een nieuwe hoed met bont heeft hij dan wel nodig in de wintermaanden , als hij naar München verkast...
Vind ik leuk
Zultkop +6670
dinsdag 29 januari 2019 om 10:10
Een stad die bij hem past....qua mode roep ik gelijk parijs of milaan....
Vind ik leuk
Benniewies +5388
dinsdag 29 januari 2019 om 10:14
Nee joh de sloppenwijk in Coevorden
Vind ik leuk
Zultkop +6670
dinsdag 29 januari 2019 om 10:16
Hij shopt echt niet bij de Terstal in Coevorden.
Vind ik leuk
Benniewies +5388
dinsdag 29 januari 2019 om 10:18
Zit die daar? Toch wel bij Tacco?

Waar haalt hij anders de veren vandaan die ze in zijn reet stoppen.

Coevorden is toch DE Ganzestad
[Reactie gewijzigd op dinsdag 29 januari 2019 om 10:20]
Vind ik leuk
Zultkop +6670
dinsdag 29 januari 2019 om 10:21
;P

https://www.terstal.nl/store/coevorden-friesestraat-36

Ben verder niet bekend in coevorden.
Vind ik leuk
Benniewies +5388
dinsdag 29 januari 2019 om 10:23
Haha ik ook niet. Toch bedankt voor de moeite.

:)
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 10:55
en qua uitstraling zou ik hem Băcioiu in Roemenië aanraden...een mooie patserig zigeunerdorp ;-)
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 10:11
Ga eerst maar weer eens scoren. Topclubs komen niet uit bij een spits die al een tijd niet heeft gescoord.
Vind ik leuk
Smithsonian +43446
dinsdag 29 januari 2019 om 10:20
Haha, sluit hem even een maandje op.

Ga eens constant presteren debiel...
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 22:19
Dit dus.
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 10:23
Vind Spurs of Dortmund een geschikte stap voor Memphis. Denk dat hij geen onbetwiste basisspeler zou zijn bij de clubs die hij noemt. Bayern zou als enige kunnen gezien de situatie daar in de voorhoede.
Vind ik leuk
G.Kopf +5058
dinsdag 29 januari 2019 om 10:25
Mooi shirt is natuurlijk het belangrijkst.
Vind ik leuk
Rolandios +447
dinsdag 29 januari 2019 om 11:02
Het Rood/Wit van FC Emmen!!
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 10:28
Ik heb er toch op de een of andere manier moeite mee als deze jongen het woord bescheiden gebruikt. Het feit dat je uitspreekt dat je de komende zomer naar een topploeg wilt terwijl je dit seizoen geen dragende speler bent van je huidige club vind ik namelijk geen teken van bescheidenheid.
Vind ik leuk
Benniewies +5388
dinsdag 29 januari 2019 om 10:29
club die bij me past, naar een ploeg die echt wil voetballen."

Dat wordt Rotterdam zuid
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 10:35
Geniale voetballer die van ver is moeten komen. Laat je niet gek maken jonge, over wat alle zogenaamde kenners zeggen, jij komt er wel.

Voor altijd in onze harten!!
Vind ik leuk
G.Kopf +5058
dinsdag 29 januari 2019 om 12:02
Ff kotsen hoor.
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 10:50
Memphis lijkt wel helemaal door gesnoven met zijn Real Madrid droom.

Bij United viel meneer door de mand en nu praten over een stad en club die bij hem passen....de Rolls en de het hoedje passen heel goed bij een moslim club in de zandbak...patserig maar uiteindelijk stelt het geen klote voor
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 10:56
Neem nog n sigaartje, zou ik zeggen.
Vind ik leuk
MagicFeeling +4150
dinsdag 29 januari 2019 om 10:59
Helaas heeft deze jongen vaker last van waanbeelden...
Vind ik leuk
Rolandios +447
dinsdag 29 januari 2019 om 10:59
Wij hebben nog plek op de bank!!
Vind ik leuk
michelhx +4638
dinsdag 29 januari 2019 om 11:00
Hmm, dat lijkt me net te hoog gegrepen voor Memphis. hij kan zich beter richten op clubs als Liverpool, Dortmund, net onder de top 5.
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 11:02
Sorry Memphis, maar die 5 clubs zijn alle 5 te hoog gegrepen voor je.
Vind ik leuk
raoul88 +871
dinsdag 29 januari 2019 om 11:06
Deze dromen zijn bedrog....!
Vind ik leuk
Goo..Jari! +148
dinsdag 29 januari 2019 om 11:07
"Witte shirts met goud, gruwelijk." Tja.. dat is natuurlijk wel heel belangrijk ;)
Vind ik leuk
Cappie +7900
dinsdag 29 januari 2019 om 11:46
Sorry Memphis, maar de absolute top gaat niet voor jou komen.
Vind ik leuk
Buck Worrier +1530
dinsdag 29 januari 2019 om 12:00
Je zat bij één van de allergrootste clubs van de wereld. PSV.



En daarna ging het bergafwaarts.
Eerst bij Manchester United en nu Lyon.
Wie denk je wel niet dat je bent?
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +2204
dinsdag 29 januari 2019 om 12:28
komt wel goed met deze speler
Vind ik leuk
dogo +211
dinsdag 29 januari 2019 om 12:55
Depay heeft zich bij PSV prima ontwikkeld. De Manchester periode was zijn internationale dip, maar daar is hij bij Lyon vliegensvlug weer uit gekomen.
Hoe je ook over hem denkt, daar blijkt veel karakter uit.
Voor hem zal nu vooral spelen of de echte topclubs veel aan hun selecties gaan doorselecteren. Hij heeft de gunstige leeftijd om wel direct voor de basis gehaald te worden. Nu dus de vraag of bij één van zijn wensclubs zijn positie ingevuld moet worden.
Zelf denk ik dat hij ook heel goed moet nadenken als ploegen als Dortmund, Liverpool, Juventus of Atletico Madrid bij hem gaan aankloppen. Clubs die niet in zijn rijtje staan, maar wel weer een stap hoger dan Lyon. Het kan maar zo zijn dat die clubs zich de komende jaren een poosje in de absolute europese top vestigen ten koste van een Chelsea, Bayern of Real.
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 13:02
Als blind bij Ajax speelt ‘kan hij zekers hogerop want blind is erg overschat .die kan echt niet voetballen he pietertje
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 13:11
Ik zie het eerlijk gezegd niet gebeuren. Daar komt hij gewoon nog te kort voor.
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 13:39
Goede ambitie maar hij is niet constant.....en geeft zeker problemen als hij op de bank zit,hij is zo vol van zichzelf....
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 13:48
Op de eerste plaats zou ik al niet weten wat hij bij Barca of City wil gaan doen. In Frankrijk is ie al vaak wisselvallig dit seizoen, laat staan in England of Spanje. Laat staan over de concurrentie. Al zou Hazard vertrekken bij Chelsea gaat Chelsea Depay niet als opvolger halen. Hazard vervangen is zowat onmogelijk. Tenzij je Messi, Neymar of Ronaldo heet. Of Mbappe. Ik ben bang dat ie toch echt een stapje lager moet gaan kijken.
Vind ik leuk
hannes +350
dinsdag 29 januari 2019 om 14:40
Maar we moeten bescheiden blijven, ja ja dat is echt een uitspraak die past bij Memphis Depay
Vind ik leuk
Donnygo +5017
dinsdag 29 januari 2019 om 14:48
Wees blij dat je bij Lyon speelt voordat je weer met dit soort onzin komt, wacht nu gewoon tot ze bij jouw komen ipv dit soort minachting te uiten naar de club die je nog wilde halen terwijl je shit speelde.
Vind ik leuk
Dj Storm +459
dinsdag 29 januari 2019 om 15:05
Blijf in godsnaam bij (mijn😉) Bayern weg, nozem
Vind ik leuk
b-wared +54
dinsdag 29 januari 2019 om 15:42
Misschien wel een leuke linksbuiten voor Barca. Dan mag hij in februari wel zijn best doen 😁
Vind ik leuk
dinsdag 29 januari 2019 om 16:25
Hij had over oranje om Iets moois te bereiken. Ik had al vermoedens en nu ik het van depay zelf hoor begin ik te geloven dat mijn vermoedens kloppen.
Nou wat ik namelijk vermoed en denk en dat is ook beetje het gevoel. Ik denk namelijk dat oranje het Ek voetbal gaat winnen 2020 . Nou wie mijn mening hoort verklaard mij voor gek.
Maar ik heb echt het gevoel en daar geloof ik ook in dat oranje Europees kampioen word 2020..
Over depay gesproken en real madrid tsja als depay gewoon zijn best blijft doen en goed presteert dan komt zo een grote club van zelf wel. En real madrid is zekker een mooi club
Vind ik leuk
kloakatv +174
dinsdag 29 januari 2019 om 17:40
Memphis prima voetballer. Als hij in een top team speelt zal hij ook nog beter presteren heb ik het idee. Maar ja dat is afwachten als het gebeurd. Blijven hangen in Frankrijk gaan we het niet meemaken gok ik.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws