FC Emmen sluit huurtransfer met ADO Den Haag en haalt vijfde winterversterking

FC Emmen sluit huurtransfer met ADO Den Haag en haalt vijfde winterversterking

Gepubliceerd: donderdag 31 januari 2019 om 15:51do 31-01-2019 om 15:51

Nick Kuipers maakt het seizoen af als speler van FC Emmen. De 26-jarige Maastrichtenaar wordt tot het einde van het seizoen gehuurd van ADO Den Haag, waar hij niet in aanmerking kwam voor een basisplaats.

Kuipers komt in Emmen Sven Braken weer tegen: de twee speelden eerder samen bij MVV. "Ik kreeg hier meteen een goed gevoel, niet alleen via Sven", laat de centrale verdediger weten aan de clubsite van de Eredivisie-debutant. "Dit seizoen heeft FC Emmen laten zien dat het een lastig te kloppen ploeg is, die op een realistische manier wil voetballen. Daar kan ik van achteruit bij helpen."

Kuipers keert in principe over een half jaar terug bij ADO Den Haag, waar hij nog tot medio 2021 onder contract staat. "Mijn doel is om mezelf daar verder te ontwikkelen, zodat ik in de zomer nog sterker kan terugkeren in Den Haag", wordt hij geciteerd door de ADO-site.

Emmen haalde eerder op de dag de Kroaat Andrej Lukic van Sporting Braga. Eerder deze maand kwamen Braken, Michael de Leeuw en Nico Neidhart de nummer veertien van de Eredivisie versterken.

Plaats een reactie

Benniewies +5377
donderdag 31 januari 2019 om 15:54
Goed bezig in Emmen. Had leuker gevonden als er nog wat beters bij was gekomen
Vind ik leuk
Il Gordo +18278
donderdag 31 januari 2019 om 15:55
Samir Nasri was transfervrij toch?
Vind ik leuk
Benniewies +5377
donderdag 31 januari 2019 om 15:59
Ze konden het niet eens worden over de kaartjes voor Wildlands
Vind ik leuk
FCG1971 +4739
donderdag 31 januari 2019 om 16:11
West Ham United
Vind ik leuk
Il Gordo +18278
donderdag 31 januari 2019 om 19:29
Dan had Emmen toch wel de concurrentie aan kunnen gaan?
Vind ik leuk
Donnygo +4933
donderdag 31 januari 2019 om 15:55
Dat gaat toch echt lijken op een leuk team zo dat Emmen.
Vind ik leuk
Spartan +7177
donderdag 31 januari 2019 om 16:46
Emmen gaat zich handhaven met de 2 nieuwe centrale verdedigers.
Vind ik leuk
ruud wubbers +21850
donderdag 31 januari 2019 om 15:57
Prima speler, slimme aankoop van Emmen zo op deadlineday.
Vind ik leuk
Benniewies +5377
donderdag 31 januari 2019 om 16:02
Is huur
Vind ik leuk
Couto76 +1107
donderdag 31 januari 2019 om 15:59
Leuk ploegje dat Emmen ... op die 2 oud-MVV'ers na dan ;-)
Vind ik leuk
donderdag 31 januari 2019 om 16:03
Leuk voor Emmen ,en nu de boel dicht houden
[Reactie gewijzigd op donderdag 31 januari 2019 om 16:08]
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
donderdag 31 januari 2019 om 16:03
Jammer dat ze hem niet definitief overnemen.

Succes Kuipers!
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
donderdag 31 januari 2019 om 16:08
Succes, laat je zien en ontwikkel je verder. Anders volgend jaar lekker verkopen.
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
donderdag 31 januari 2019 om 16:24
Jammer dat ze Gorter niet kwijt kunnen raken-:)
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
donderdag 31 januari 2019 om 16:36
Die mag van mij ook weg ja, maar aan wie raak je die kwijt. Beter transfervrij laten vertrekken maat. Wel gek dat er niemand bij is gekomen terwijl clubs van alles halen. Bij ons weer niks.
Vind ik leuk
donderdag 31 januari 2019 om 18:53
Wij hebben een grote selectie met veel matige spelers ertussen. Laat die matige jongens gaan en geef de jeugd de kans.

Ik vind het enorm tegenvallen hoe weinig jongens doorgroeien naar het eerste bij ons
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
donderdag 31 januari 2019 om 18:56
Inderdaad doorselecteren!
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
donderdag 31 januari 2019 om 21:47
Ja, kan het alleen maar eens zijn.
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
donderdag 31 januari 2019 om 18:53
Gorter wil niet weg die verdiend zittend zijn geld. Kishna zie ik wel als aanwinst voor de tweede seizoenshelft. Waar blijft die speler van de buitencategorie vraaf ik me af. Er zijn er nu twee spelers vertrokken en dan verwacht je op zn minst één speler voor terug.
Vind ik leuk
allround +1824
vrijdag 1 februari 2019 om 10:22
Nick is een ontzettend aardige jongen, zonder arrogant te zijn. Staat altijd open voor de supporters. Maar helaas voor hem, vind ik hem ook te licht voor het grote werk. Geen start snelheid en een draaicirkel van een olifant. maar nogmaals, dat zegt niets over de persoon Nick Kuipers. dat is een bovenste beste jongen, die misschien te lief is op het veld. Tevens begrijp ik wel waarom Gorter nog niet verkocht / verhuurt is; niemand heeft interesse. Of het moet kozakkenboys zijn.
Vind ik leuk
Ikkuh +1967
donderdag 31 januari 2019 om 16:08
Ik zal hem niet missen bij Den Haag, success bij Emmen
Vind ik leuk
FCG1971 +4739
donderdag 31 januari 2019 om 16:18
Zou die Hofstede in Doetinchem zijn winterslaap al hebben beëindigd? Volgens mij heeft echt iedere club zich onderin flink versterkt. Behalve de Superboeren. Die kunnen weleens het kind van de rekening gaan worden.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
donderdag 31 januari 2019 om 18:08
Wij hebben er ook geen ene speler bij.
Vind ik leuk
FCG1971 +4739
donderdag 31 januari 2019 om 18:44
Ik zie ADO niet als een degradatiekandidaat. Slechts gebaseerd op gevoel maar dat zie ik. Iet gebeuren. Jij wel?
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
donderdag 31 januari 2019 om 20:37
Nee natuurlijk niet, een goede reeks en we doen weer mee.
Vind ik leuk
Emmenaar +807
donderdag 31 januari 2019 om 22:34
Een slechte reeks en je staat onderaan. De verschillen zijn zo klein. De nummers 9 t/m 18 zijn op dit moment allemaal nog degradatiekandidaat.
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
donderdag 31 januari 2019 om 18:55
Kishna is de kerst op de taart maat.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
donderdag 31 januari 2019 om 20:37
Is lekker ingevallen ook natuurlijk.
Vind ik leuk
allround +1824
vrijdag 1 februari 2019 om 10:24
Over enkele weken; Lorenzen aan de kant en Khisna aan de flank.
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
vrijdag 1 februari 2019 om 15:11
Wat zal dat lekker zijn zeg.
Vind ik leuk
allround +1824
zaterdag 2 februari 2019 om 11:26
Wordt leuk. Emmen (kuipers) tegen ADOBE. Zijn werkgever
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
zaterdag 2 februari 2019 om 17:17
Die wordt kapot gespeeld door Kishna en Becker.
Vind ik leuk
donderdag 31 januari 2019 om 16:24
Geen topverdediger maar zo is de bezetting achterin vrij minimaal. Rare keuzes.
Vind ik leuk
NorthSide +1290
donderdag 31 januari 2019 om 16:39
Als er zich een buitenkans aandient op het laatste moment zie ik geen probleem, anders kan Bakker nog altijd een linie naar achter schuiven.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
donderdag 31 januari 2019 om 18:08
Pinas ook nog.
Vind ik leuk
donderdag 31 januari 2019 om 20:25
Dat is waar maar we zijn net over de helft en je weet met de VAR en blessures sta je straks met Jong Ado in de eredivisie.
Vind ik leuk
NorthSide +1290
vrijdag 1 februari 2019 om 21:33
Ze hadden best nog een centrale verdediger kunnen aantrekken.
Vind ik leuk
Enw02 +662
donderdag 31 januari 2019 om 16:53
Heeft in het begin wat pech gehad.
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
donderdag 31 januari 2019 om 18:58
Komt tekort voor de Eredivisie en ik vind het meer een KKD speler.
Vind ik leuk
Enw02 +662
donderdag 31 januari 2019 om 19:22
Net zoals Beugelsdijk dus. Alleen die komt uit Den Haag toch ??
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
donderdag 31 januari 2019 om 19:51
Beugelsdijk vind ik ook niet wow, maar die heeft tenminste nog mentaliteit. Kopsterk en gaat voor niemand opzij.
Vind ik leuk
Enw02 +662
donderdag 31 januari 2019 om 20:46
Mentaliteit is ook het enige wat ie heeft. Als BD geen hagenees was dan had hij er al niet meer gespeeld.
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
donderdag 31 januari 2019 om 23:52
Zonder mentaliteit kom je ook nergens toch? Het is gewoon een over mijn lijk speler en die heb je ook nodig in het team. Maar verder ben ik het met je eens hoor.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 2 februari 2019 om 17:15]
Vind ik leuk
Rolandios +447
donderdag 31 januari 2019 om 16:58
Welkom bij onze prachtige club!! EMMEN till i die!!!! Proud to be an Emmenaar!!!!

Vind ik leuk
Mo +12866
donderdag 31 januari 2019 om 17:04
Oh Emmen toch waar begin je aan. Deze jongen kan er echt geen kut van.
Vind ik leuk
donderdag 31 januari 2019 om 18:26
Hij hoeft ook geen kut te kenne als hij maar een bal kan. Hahaha
Vind ik leuk
donderdag 31 januari 2019 om 19:44
Mag er aan de poes ruiken dan loopt hij harder
[Reactie gewijzigd op donderdag 31 januari 2019 om 19:47]
Vind ik leuk
donderdag 31 januari 2019 om 17:36
Huren ze daarvoor in de plaats, eens een goede spits!!!
[Reactie gewijzigd op donderdag 31 januari 2019 om 17:38]
Vind ik leuk
donderdag 31 januari 2019 om 17:45
Die hebben ze wel. Heeft tegen ons toch kog 2x gescoord
Vind ik leuk
Thuisvak +34
donderdag 31 januari 2019 om 18:11
Leuk al die reactie's van Ado-fans. Ik ben inmiddels wel benieuwd waar die ploeg gaat eindigen. Ik denk niet boven Emmen...
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
donderdag 31 januari 2019 om 19:00
😁
Vind ik leuk
Shelbourne +5952
donderdag 31 januari 2019 om 18:11
Lijkt me op zich geen verkeerde speler als breedte speler maar of hij beter is dan ee al rondloopt is de vraag. Ik vraag me af of de bezetting bij ADO centraal achterin niet wat mager is nu?
Vind ik leuk
donderdag 31 januari 2019 om 19:49
Top dat we voor de deadline nog iets hebben kunnen binnenhalen op verdedigend gebied. Behoorlijk complete selectie staat er nu. En ook al is het misschien niet de crème de la crème (we zijn ten slotte Emmen, geen PSV met een mega budget), ik denk dat we gewoon in de eredivisie blijven op deze manier. Dick Lukkien is een toptrainer, die haalt er alles uit wat er in zit en het team is een écht team tot nu toe. Geen 11 einzelgängers die op hun eigen eilandje op het veld staan, maar ploeggenoten die voor elkaar willen knokken.
Vind ik leuk
roagma +7
donderdag 31 januari 2019 om 21:04
Goedzo Laura jij hebt er tenminste verstand. EMMEN COME ON
Vind ik leuk