Update: Cillessen in wedstrijdselectie van Barça voor bekerduel met Real

Update: Cillessen in wedstrijdselectie van Barça voor bekerduel met Real

Gepubliceerd: dinsdag 26 februari 2019 om 20:30di 26-02-2019 om 20:30

Een enorme tegenslag voor Jasper Cillessen. De Nederlandse doelman heeft vrijdag op de training een scheurtje in zijn rechterkuit opgelopen, meldt FC Barcelona. Hij staat daardoor zo'n zes weken buitenspel.

Cillessen maakte woensdag nog veel indruk tijdens de 6-1 zege van Barça op Sevilla in de kwartfinale van de Copa del Rey. De Oranje-international keept alleen in het bekertoernooi en had in februari nog twee schitterende affiches op het programma staan. Tijdens de loting vrijdag werd namelijk bekend dat de Catalanen het in de halve finale opnemen tegen aartsrivaal Real Madrid.

De dubbele ontmoeting met Real gaat nu aan de neus van Cillessen voorbij. De oud-Ajacied mag nog wel hopen op de finale van de Copa del Rey eind mei, zo liet hij zelf in een interview met De Telegraaf weten. Iñaki Peña vervangt Cillessen in de wedstrijdselectie voor de competitiewedstrijd tegen Valencia zaterdag.

Overigens lijkt Cillessen wel op tijd fit voor de start van de EK-kwalificatie met Oranje. De ploeg van bondscoach Ronald Koeman neemt het eind maart op tegen Wit-Rusland en Duitsland.

Update 25/2 17.46: Goed nieuws voor Oranje en bondscoach Ronald Koeman. Cillessen heeft maandag de training hervat bij Barcelona. Volgens Spaanse media nadert de goalie 'volledige fitheid'. Op een aantal oefeningen na kon Cillessen een volledige training afwerken. De ontmoetingen tussen Barça en Real van deze week komen te vroeg voor Cillessen, maar voor de duels van Oranje met Wit-Rusland (21 maart) en  Duitsland (24 maart) lijkt de sluitpost tijdig fit. 

Update 26/2 20.30 uur: Jasper Cillessen keert terug in de wedstrijdselectie van FC Barcelona voor de return tegen Real Madrid in de halve finale van de Copa del Rey. De Nederlandse keeper is sneller dan verwacht terug van een spierscheuring in zijn kuit. Cillessen krijgt normaal gesproken speeltijd in het bekertoernooi, maar na zijn blessure is de kans groot dat Marc-André Ter Stegen keept.

Plaats een reactie

power +7663
vrijdag 1 februari 2019 om 20:49
Jammer,,, volgende week niet actie tegen real. enorme kans gemist.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 1 februari 2019 om 20:51]
Vind ik leuk
vrijdag 1 februari 2019 om 21:35
denk dat ze tegen Real toch gwn Ter stegen op goal zetten.
Vind ik leuk
chicken +14771
vrijdag 1 februari 2019 om 21:41
Je bedoelt in de beker als cillessen fit was geweest?
Vind ik leuk
1313 +8746
vrijdag 1 februari 2019 om 21:45
In de beker tegen Real toch zeker niet hoor.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 1 februari 2019 om 21:46]
Vind ik leuk
power +7663
vrijdag 1 februari 2019 om 22:14
Dat denk ik niet,, hij gaat niet beter worden binnen een week.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 1 februari 2019 om 22:19]
Vind ik leuk
Smithsonian +43120
vrijdag 1 februari 2019 om 20:50
Jasper, beterschap.

Maar ga naar een club waar je wel 1ste keus bent.

Zonde dat je zoveel kostbare speeltijd aan het verknoeien bent.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 1 februari 2019 om 22:16]
Vind ik leuk
RenW +3991
vrijdag 1 februari 2019 om 20:53
Jasper, blijf maar lekker waar je gelukkig bent, en het naar je zin heb.
Ook best wel belangrijk.
Vind ik leuk
Smithsonian +43120
vrijdag 1 februari 2019 om 21:11
Spelen is ook belangrijk 😉
Vind ik leuk
vrijdag 1 februari 2019 om 21:25
Voor Koeman blijkbaar niet
Vind ik leuk
Mistered +590
vrijdag 1 februari 2019 om 21:36
Je hebt een punt maar er komt niemand in de buurt van Cillessen. Nee ook Zoet niet!
Vind ik leuk
Streaker +3838
vrijdag 1 februari 2019 om 21:46
Beetje overdreven. Als ik als bondscoach zijnde mocht kiezen dan zou ik toch voor wedstrijdritme kiezen.

Als Cillessen zo goed was dan was hij wel opgepikt door bijvoorbeeld een suptopper in Engeland. Hij zit inmiddels al jaren op de bank.
Vind ik leuk
Mistered +590
vrijdag 1 februari 2019 om 21:54
Wie dan? Zoet die om de paar wedstrijden blundert? Dat is gewoon een matige keeper. cillessen is niet heilig maar wel beter ook al speelt die niet.
Vind ik leuk
Vak-T +1776
vrijdag 1 februari 2019 om 22:17
Beide zijn het geen topkeepers helaas....
Vind ik leuk
Mistered +590
vrijdag 1 februari 2019 om 22:24
Daar heb je zeker een punt. Maar het is wat het is. En dan is Cillessen toch de betere keuze.
Vind ik leuk
Mosquito +21711
zaterdag 2 februari 2019 om 00:33
Cillessen is beter geworden in Spanje.
In mijn ogen wél een topkeeper en de beste uit Nederland.
Onbetwist de nr. 1 voor oranje.
Vind ik leuk
maandag 25 februari 2019 om 22:45
Misschien wel de beste, maar onbetwist heb ik mijn vraagtekens bij
Vind ik leuk
DeanJayden +13339
dinsdag 26 februari 2019 om 21:59
Als je de beste bent dan ben je onbetwist lijkt mij
Vind ik leuk
vrijdag 1 februari 2019 om 23:43
Dus hij blundert niet??? Heb hem genoeg blunders al zien maken...
Vind ik leuk
Streaker +3838
zaterdag 2 februari 2019 om 00:14
Cillessen gaat ook niet altijd vrijuit. Laten we hopen dat er zich spoedig een betere keeper gaat melden voor wat Oranje betreft. Het is doodzonde dat Cillessen niet elke week keept.
Vind ik leuk
Jayjayajax +1326
maandag 25 februari 2019 om 19:11
Maar traint wel met de absolute top. En daar wordt je niet slechter van.
Vind ik leuk
RenW +3991
zaterdag 2 februari 2019 om 00:51
Weet je de vraagprijs dan van Barcelona?
Hij is dus goed maar erg duur. Barca wil hem nog niet kwijt en Jasper vind het daar geweldig. Win, win noemen ze dat.
Vind ik leuk
RenW +3991
zaterdag 2 februari 2019 om 00:52
Zou jij wedstrijdritme van een slechtere keeper verkiezen?
Blij dat je geen bondscoach bent.
Vind ik leuk
Streaker +3838
zaterdag 2 februari 2019 om 09:26
Jij bent niet objectief.

Ik ken de vraagprijs. Als hij echt zo goed was was hij allang opgepikt.

Voor Barca idd een prima tweede keeper. Dat Jasper het daar geweldig vindt is mooi voor hem, maar het ging mij om Oranje. Ik gun Jasper het om tot zijn 90e op de bank te zitten als hij dat leuk vindt, toch prima! Lekker weertje en salaris.
Vind ik leuk
RenW +3991
zaterdag 2 februari 2019 om 11:36
Ik ben niet objectief?
Ik zeg wie ik een betere keeper vind.
Vind ik leuk
zaterdag 2 februari 2019 om 11:09
Nederland heeft maar 1 goede keeper en dat is Jasper.
Maar wat als Jasper weg valt?
Vind ik leuk
FSCeara +9392
maandag 25 februari 2019 om 17:51
in de top 25 van beste keepers staat niet 1 uit Nederland. Cilessen is beste keuze voor Oranje momenteel maar eigenlijk hebben we altijd top keepers gehad en nu 2 of 3 redelijke maar niet echt heel goed.
Vind ik leuk
Degraaf +1520
maandag 25 februari 2019 om 19:02
Gezien gister Vermeer dan maar! Zoet was het gister bij die goal ook weer niet.
Vind ik leuk
maandag 25 februari 2019 om 20:47
Je kan toch gewoon zien hoe goed Jasper keept? Ook als je geen verstand van voetbal hebt dan is het logisch dat hij keept..
Vind ik leuk
Zultkop +6595
dinsdag 26 februari 2019 om 20:46
Denk dat ie te duur wordt bevonden
Vind ik leuk
Streaker +3838
woensdag 27 februari 2019 om 07:53
Dat weet ik wel zeker. Wellicht is het te betalen door een subtopper uit de Premier League, maar beter dan dat schat ik hem ook niet in.
Vind ik leuk
yuuup +10803
vrijdag 1 februari 2019 om 23:05
En terecht. Als je ziet hoe goed hij is in die 15 wedstrijden die hij per seizoen speelt, zou ik daar als Koeman ook maling aan hebben.
Vind ik leuk
dinsdag 26 februari 2019 om 23:44
Dan maar daar spelen waar je gelukkig bent en ook de nummer 1 bent.

Ajax dus.
Vind ik leuk
ruud wubbers +21850
vrijdag 1 februari 2019 om 20:54
Het is zeker zonde dat hij zijn carrière zo aan het vergooien is. Bij Barca onder contract staan is natuurlijk leuk maar bij 90% van alle voetbalclubs kan hij gewoon eerste keeper zijn.
Vind ik leuk
RenW +3991
vrijdag 1 februari 2019 om 21:00
Ja zou kunnen, maar als hij voor zichzelf, en zijn familie heeft besloten dat hij het goed heeft en gelukkig is?
Hij bepaalt gelukkig helemaal zelf wat het prettigst is voor hem.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 1 februari 2019 om 21:00]
Vind ik leuk
Tommieman +4868
vrijdag 1 februari 2019 om 21:05
Tja of hij nu wel of niet weggaat na dit seizoen maakt niet zo heel veel uit . Dat is aan hem . Maar hij is nu eenmaal daar en dan die wedstrijden missen dat is gewoon echt zwaar kut he .
Vind ik leuk
ruud wubbers +21850
vrijdag 1 februari 2019 om 21:08
Als hij het leuk vindt om nooit te spelen is dat natuurlijk aan hem, maar hij is opzeker zijn carrière aan het vergooien op deze manier.
Over tien jaar heeft niemand het meer over "die geweldenaar die nooit speelde bij Barca"
Vind ik leuk
RenW +3991
vrijdag 1 februari 2019 om 21:56
Als hij dat niet het belangrijkste vind is het toch prima.
Lekker belangrijk of ze het over je zullen hebben over 10 jaar, de meeste gooien met stront en dat zal nog wel erger worden.
Je zal bijvoorbeeld Blind heten, en je bent altijd aan de beurt bij de een of andere jaloerse kwal.
Vind ik leuk
ruud wubbers +21850
vrijdag 1 februari 2019 om 22:07
Het is gewoon een feit dat hij zijn carrière verkwanseld, of hij dat prima vindt of niet.
En als je Blind heet en je hebt Nederland 2 eindtoernooien door de neus geboord met je walgelijke incompetentie is het natuurlijk niet vreemd dat mensen een hekel aan je hebben.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 1 februari 2019 om 22:14]
Vind ik leuk
RenW +3991
vrijdag 1 februari 2019 om 22:35
Je bent echt te zielig, om het niet kwalificeren aan 1 persoon op te hangen, echt te triest!
Vind ik leuk
ruud wubbers +21850
vrijdag 1 februari 2019 om 22:45
Hij had gewoon moeten stoppen nadat hij het 1 keer verpest had. Ben je verliefd op hem dat je het altijd zo voor hem opneemt?
Vind ik leuk
RenW +3991
vrijdag 1 februari 2019 om 22:52
Geef Hiddink anders de schuld, want daar begon het.
Maar je vergeet gewoon wat je het beste uit komt.
Waarom haat jij iemand zo, om dat je hem altijd afbrand? Heeft hij je afgewezen?
Vind ik leuk
ruud wubbers +21850
vrijdag 1 februari 2019 om 22:53
Hiddink heeft het een stuk beter gedaan met Oranje, maar dat vergeet jij altijd gemakshalve.
Vind ik leuk
RenW +3991
vrijdag 1 februari 2019 om 22:59
Nee Hiddink liep laf weg, en liet Blind met een selectie achter die absoluut niet capabel was op dat moment. Maar dat vergeet jij expres om je obsessie....... Blind hier te kleineren!
Vind ik leuk
ruud wubbers +21850
vrijdag 1 februari 2019 om 23:03
Het zit je wel dwars hé, Blind gaf niet op en heeft ons daarom 2 eindtoernooien gekost dat is echt duizend keer kwalijker dan Hiddink die stopte ook al behaalde hij met dezelfde spelers betere resultaten.
Vind ik leuk
RenW +3991
vrijdag 1 februari 2019 om 23:11
Blind faalde of een zwakke selectie?
Ben je echt zo verblind door haat naar 1 persoon?
Vind ik leuk
ruud wubbers +21850
vrijdag 1 februari 2019 om 23:22
1 keer falen mag, 2 keer falen is verwijtbaar en dat verwijt ik hem dus ook logischerwijs. Alleen Ajax heeft ooit wat gezien in Blind als trainer verder heeft nooit iemand hem willen hebben, dat zegt toch wel genoeg?
Vind ik leuk
RenW +3991
zaterdag 2 februari 2019 om 00:43
Het is wel weer goed zo wubbers, ga lekker door.
De man verdient al jaren zijn brood in de voetballerij, en is overal welkom. Als het zo'n klootzak is zoals jij hem afschildert. Had het wel een collega van je geweest.
Vind ik leuk
ruud wubbers +21850
zaterdag 2 februari 2019 om 00:57
Noem ik hem een klootzak? Hij verdient alleen zijn brood in het voetbal vanwege zijn vriendjes van Ajax, geen enkele andere club wil hem hebben.
Jij hebt nogal moeite om de speler en de trainer los van elkaar te zien.
Maradona was een geweldige voetballer maar is tegenwoordig gewoon een sneue junk, mag je dat dan ook niet meer zeggen?
Vind ik leuk
RenW +3991
zaterdag 2 februari 2019 om 11:30
Ja hoor, mag je zeggen, waarheden mag.
Maar iemand als trainer afbranden, met een slechte selectie, is niet eerlijk. Je voert gewoon een persoonlijke hetze, dat blijkt nu ook weer met de opmerking, zijn vriendjes van Ajax. De man is overal welkom, door zijn kennis van het voetbal.
Vind ik leuk
ruud wubbers +21850
zaterdag 2 februari 2019 om 11:49
Zelfs al had hij een slechte selectie dan nog had hij na 1 keer falen moeten stoppen en niet moedwillig miljoenen Nederlanders moeten duperen omdat je te arrogant bent om in te zien dat je volkomen ongeschikt bent als trainer.
Als het echt aan het materiaal lag waarom is er dan op de hele planeet maar 1 club de vinden die wel functies voor hem heeft klaarliggen?
Het was een aardige voetballer maar een nietsnut als trainer en dat mag gewoon benoemd worden.
Vind ik leuk
RenW +3991
zaterdag 2 februari 2019 om 11:57
Had hij net als Hiddink laf de handdoek in de ring moeten gooien?
Ik vind dat je opmerking van miljoenen Nederlanders moedwillig duperen, eigenlijk wel het toppunt van stomheid. Dit gaat helemaal nergens meer over, en bevestigd je ziekelijke haat!!!!!!!
Vind ik leuk
ruud wubbers +21850
zaterdag 2 februari 2019 om 12:07
Je bevestigt vooral je eigen blindheid en je intense onvermogen om toe te geven dat je liefje meerdere kolossale fouten heeft gemaakt.
Vind ik leuk
RenW +3991
zaterdag 2 februari 2019 om 12:10
Ik ben klaar, haatzaaier!
Vind ik leuk
ruud wubbers +21850
zaterdag 2 februari 2019 om 12:12
Kruip maar weer lekker onder je Danny Blind dekbedje daar kan de waarheid je niet raken.
Vind ik leuk
RenW +3991
zaterdag 2 februari 2019 om 13:12
Jouw leugenachtige waarheid?
Vind ik leuk
ruud wubbers +21850
zaterdag 2 februari 2019 om 13:14
Lees alles wat ik gezegd heb maar na, staat geen enkele leugen in.
Vind ik leuk
RenW +3991
zaterdag 2 februari 2019 om 13:18
De slechte selectie ontwijk je alleen maar.
Komt je beter uit, dat snap ik wel.
Maar ga door waar je zo goed in bent, mensen afbranden zonder te beseffen hoe het zit.
Vind ik leuk
ruud wubbers +21850
zaterdag 2 februari 2019 om 13:22
De selectie was niet geweldig maar ruimschoots goed genoeg om van al die voetbalwergen te winnen. (Al leugens kunnen vinden?)
Waarom is het voor jou zo lastig om in te zien dat een trainer die overal geflopt is misschien wel gewoon een waardeloze trainer is?
Vind ik leuk
RenW +3991
zaterdag 2 februari 2019 om 13:28
Ruimschoots goed genoeg, je bent echt niet goed.
Daarom rende Hiddink weg, hahahaha
Vind ik leuk
ruud wubbers +21850
zaterdag 2 februari 2019 om 13:32
Altijd maar dat haatzaaien van jou tegen Hiddink, hij heeft betere resultaten behaald dan Blind.
Nogmaals:
Waarom is het voor jou zo lastig om in te zien dat een trainer die overal geflopt is misschien wel gewoon een waardeloze trainer is?
Vind ik leuk
RenW +3991
zaterdag 2 februari 2019 om 13:48
Als het maar geen waardeloos mens is Wubbers!
Wat dat betreft zou het een voorbeeld voor je kunnen zijn.
Vind ik leuk
ruud wubbers +21850
zaterdag 2 februari 2019 om 14:02
Als je iedereen die wel realistisch naar het falen van Blind kan kijken een "waardeloos mens" vindt dan kun je beter emigreren want dan ben je omsingeld door waardeloze mensen.
Vind ik leuk
RenW +3991
zaterdag 2 februari 2019 om 15:01
Je bent niet realistisch, je weet niet wie Blind echt is, en vind het een waardeloos mens. Je leeft van haat en aannames meer doe je niet.
Ik ben blij dat ik niet vol haat zit, voor iemand die ik nog nooit persoonlijk heb gesproken. Sterkte. Jij bent degene die zich profileert als een laag en waardeloos mens. Ik ga gelukkig van het reëele uit.
Vind ik leuk
ruud wubbers +21850
zaterdag 2 februari 2019 om 15:04
Jij noemt mensen die je niet kent laag en waardeloos omdat ze iemands prestaties realistisch beoordelen. Dan ben je echt niet goed bij je hoofd.
Vind ik leuk
RenW +3991
zaterdag 2 februari 2019 om 15:11
Die moet je onthouden!
Vind ik leuk
vrijdag 1 februari 2019 om 23:46
Wie selecteert de spelers dan wie stelt de 11 spelers op... Heb blind nog nooit iets goeds zien doen en ja het Nederlands elftal was zeker niet fantastisch maar dat is ook omdat hij de keuzes maakte
Vind ik leuk
RenW +3991
zaterdag 2 februari 2019 om 00:39
Nogmaals, als er op dat moment niet genoeg talent is, kan je dat niemand verwijten. Koeman stapt nu in een groep met talentvolle spelers. Heerlijk om te werken. Alles en iedereen valt of staat door talent wat er op dat moment is. En welke keuzes bedoel je, als er geen andere keuzes zijn op dat moment? Maar makkelijk, geef de trainer de schuld.
Vind ik leuk
zaterdag 2 februari 2019 om 01:06
Is ook zo maar wat heeft blind als trainer ooit bereikt???
Vind ik leuk
RenW +3991
zaterdag 2 februari 2019 om 04:04
Wat heeft dat er mee te maken, als je niet genoeg in je team heb talenten heb, kan je niets bereiken. Als je het zo stelt, heeft buiten Michels niemand iets bereikt met het Nederlands elftal. Dan zou Gio nu de enige trainer zijn die wat heeft bereikt in Nederland
Vind ik leuk
zaterdag 2 februari 2019 om 12:21
Bert van Marwijk is ver gekomen en dat werd van te voren ook niet voorspeld ondanks er een geweldig team stond...

En nog steeds kan je als bondscoach veel want je kan ieder speler opstellen die je wilt maar als je steeds afwisseld en juist de jongens die vertrouwen nodig heeft uit de selectie haalt na een teleurstellende wedstrijd vindt ik zeker dat het ook deels aan hem ligt. Zeker jonge jongens hebben het vertrouwen nodig.
Vind ik leuk
RenW +3991
zaterdag 2 februari 2019 om 13:14
Als voetballer in een talentvol team? Alles.
Als trainer die de shit moest opruimen voor een ander? Niets.
Vind ik leuk
zaterdag 2 februari 2019 om 13:50
Volgens mij moest Koeman dat ook pas later is het gaan lopen... Dus het werkt wel en ze waren toen al talentvol maar ongehoorzaam dan moet je dat als trainer kunnen bedwingen...
Vind ik leuk
Degraaf +1520
maandag 25 februari 2019 om 19:05
Laat die wubbers lullen, altijd over Ajacieden en ex-Ajacieden klagen, dan weet je uit welke hoek het komt ;-)
Vind ik leuk
Vak-T +1776
vrijdag 1 februari 2019 om 22:18
Bogarde 2.0
Vind ik leuk
Lachuh +722
vrijdag 1 februari 2019 om 21:13
Het blijft een loser,wie gaat er nu mee acoord om 2e keeper te zijn,als je ergens 1e keeper kan zijn.
Vind ik leuk
RenW +3991
vrijdag 1 februari 2019 om 21:57
Loser nog wel. Ik denk dat hij jou echt keihard uit lacht, Lachuh!
Vind ik leuk
Mario 1 +2304
vrijdag 1 februari 2019 om 21:24
Dat zal je net zien , geen wedstrijd ritme , dus blessure
Vind ik leuk
dhrwobo +43518
vrijdag 1 februari 2019 om 22:50
Exact mijn gedachte
Vind ik leuk
vrijdag 1 februari 2019 om 20:52
Oei, dat is balen. Hij keept al niet zo veel en dan ook dit nog moeten missen ...
Vind ik leuk
dhrwobo +43518
vrijdag 1 februari 2019 om 22:52
Iets met gebrek aan wedstrijdritme en grotere kans op blessures
Vind ik leuk
Kuip +9921
vrijdag 1 februari 2019 om 20:54
Hoe is het mogelijk. Die Ter Stegen is nooit geblesseeerd en Cillessen speelt een keer en is meteen (weer) uit de running.
Vind ik leuk
vrijdag 1 februari 2019 om 20:57
Misschien is dát juist wel de reden !
Vind ik leuk
dhrwobo +43518
vrijdag 1 februari 2019 om 22:52
Amen
Vind ik leuk
Argento8523 +7260
vrijdag 1 februari 2019 om 20:58
Wel balen hoor dit

Zijn de mooiste wedstrijden
Vind ik leuk
Seizoenkaart +11890
vrijdag 1 februari 2019 om 20:58
Ook ik vind dat hij te onregelmatig te weinig keept inderdaad en daar doe je een goede doelman als hem tekort

Veel beterschap en snel snel herstel 💪 gewenst 👍
[Reactie gewijzigd op vrijdag 1 februari 2019 om 21:00]
Vind ik leuk
J Kiprich +18990
vrijdag 1 februari 2019 om 21:01
Gewoon sneu voor hem. Mag alleen de beker keepen en doet dat uitstekend bij Barca en dan voor zo' n affiche uitvallen.
Vind ik leuk
dhrwobo +43518
vrijdag 1 februari 2019 om 22:55
Zeker sneu voor m. Maar ik denk oprecht dat een gebrek aan wedstrijdritme ten grondslag ligt aan de blessure. Ik zie m gewoon graag wekelijks keepen, dan kan zn lichaam eraan wennen
Vind ik leuk
RenW +3991
woensdag 27 februari 2019 om 00:22
Man staat 6 dagen op het veld.
Blessures krijg je door weinig trainen, heeft wedstrijdritme helemaal niets mee te maken. Keeper doet sowieso meer op een training dan in een wedstrijd. Fouten maken door gebrek aan ritme kan, maar daar is hij niet op te betrappen.
Vind ik leuk
SantiagoErik +1399
vrijdag 1 februari 2019 om 21:13
Dat is shit zeg. Sterkte Jasper uit Sevilla
Vind ik leuk
Dj Storm +400
vrijdag 1 februari 2019 om 21:15
Man hey!!! Is gewoon een gemiddelde doelman, waarvan je verwachten mag dat ie zo nu en dan een goede redding heeft. Cillesen is blij dat ie tweede doelman bij Barcelona is.
Vind ik leuk
Kim Jung-On +5561
vrijdag 1 februari 2019 om 21:18
Scheurtje in zijn kuit? Of scheurtje in een spier in zijn kuit? Nogal een verschilletje.
Vind ik leuk
vrijdag 1 februari 2019 om 21:20
Wat een pech!! Animo Jasper!
Vind ik leuk
Reyvoetbal +1590
vrijdag 1 februari 2019 om 21:26
Sterkte bro!
Je speelt bij de grootste en beste club ter wereld. Wat de rest ook denkt en zegt.
Het is gewoon zo.
Hoop dat je snel weer kan spelen.
Vind ik leuk
dhrwobo +43518
vrijdag 1 februari 2019 om 22:56
Bro?
Vind ik leuk
vrijdag 1 februari 2019 om 21:33
sinds ronaldo weg is is het niet meer zo leuk om naar real te kijken
Vind ik leuk
Come on Utreg +29682
vrijdag 1 februari 2019 om 22:01
Sneu. Schitterend podium gaat hij nu mislopen.
Vind ik leuk
Jandieze +580
vrijdag 1 februari 2019 om 22:12
Goed nieuws voor barca. Cillessen faalt altijd in echt grote wedstrijden
Vind ik leuk
vrijdag 1 februari 2019 om 22:17
De uiterste degelijke Jeroen Zoet wist Jasper Cillessen zeer verdienstelijk scherp te houden en moet uiteraard in staat worden geacht om de start van de EK-campagne van Oranje cachet te geven mocht de reserve-goalie van Barcelona niet op tijd hersteld zijn.
Vind ik leuk
SimonSays +7366
vrijdag 1 februari 2019 om 22:21
Zonde.. Voor zulke wedstrijden doe je het, als reservekeeper bij Barca zijn dit op voorhand toch de hoogst haalbare wedstrijden.
Vind ik leuk
vrijdag 1 februari 2019 om 22:27
Gelukkig hebben ze een super goede 1e doelman. Tenminste geen b-keus in het doel meer.
Vind ik leuk
repeP +2189
vrijdag 1 februari 2019 om 23:24
Ach, als zijn bankrekening maar vol loopt.
Vind ik leuk
ritje +628
zaterdag 2 februari 2019 om 07:11
hallo jammer voor cillissen! Maar dan komt Ter stegen er in! Daar worden zij niet zwakker van! mvg ritje
Vind ik leuk
ritje +628
zaterdag 2 februari 2019 om 07:16
hallo waarom is Blind altijd de gebeten hond? Zijn de criticasters vergeten zijn fornidabele voorzet op van Persie tegen Spanje vergeten! Beetje respect is wel op zijn plaats!! mvg voetballiefhebber!! ritje
Vind ik leuk
Donnygo +4828
maandag 25 februari 2019 om 17:54
Dat is mooi nu hopen dat hij ook echt optijd fit is.
Vind ik leuk
maandag 25 februari 2019 om 18:03
Triest dat de nummer een van nederland een bankzitter is. Komt ook niet geloofwaardig over. Niet spelen is niet oproepen, dan maar een mindere keeper in het doel.
Vind ik leuk
maandag 25 februari 2019 om 18:32
Weer zo een kneus die totaal niet weet wat er speelt ..
Ga krassen !!!Dan win je nog s wat !!!
Vind ik leuk
maandag 25 februari 2019 om 19:09
Och gut de randdebiel krijgt een likeje. Topper met een roze bril zeker.
Vind ik leuk
wattenstaafje +24044
maandag 25 februari 2019 om 18:05
Natuurlijk doet ie dat, de beste Nederlandse keeper die we hebben.
Vind ik leuk
Dommetje +3108
maandag 25 februari 2019 om 18:14
Heel goed nieuws top .
Hoop dat het snel goed komt .
Vind ik leuk
Op afstand +1337
maandag 25 februari 2019 om 18:15
Cillesen en vermeer selecteren, zoet haalt hun niveau gewoon niet
Vind ik leuk
maandag 25 februari 2019 om 18:22
Onze beste keeper van nl . Dat hij maar snel hersteld
Vind ik leuk
maandag 25 februari 2019 om 18:30
Hoe kun je nou zo negatief zijn op zo een topkeeper ..en dan heb ik et nog niet eens over zijn karakter ..Jasper je bent een topper echt waar !!!
Vind ik leuk
Pelemaradona +1014
maandag 25 februari 2019 om 19:27
Bankzitter,blessure en dan1ste keeper bij Oranje..
Vind ik leuk
maandag 25 februari 2019 om 19:49
Denk dat op dit moment vermeer 1e keeper moet zijn
Vind ik leuk
Op afstand +1337
dinsdag 26 februari 2019 om 22:56
Van feyenoord ja!
Vind ik leuk
Nick Ka +141
maandag 25 februari 2019 om 20:00
Ondanks de beperkte speeltijd maakt hij altijd indryk
Vind ik leuk
ritje +628
dinsdag 26 februari 2019 om 09:44
hallo laten we hopen dat Cillessen weer fit is voor het NED elftal! Want er zijn geen goede vervangers voor hem! Zoet is duidelijk dit jaar minder! maar Koeman hoeft zich geen zorgen te maken! Hij heeft een fantastiche ligting tot zijn beschikking! Met de juiste samenstelling, gaan we weer meedoen in de int voetbalwereld! En ik denk dat koeman de juiste man is voor het NED elftal! mvg ritje
Vind ik leuk
Pelemaradona +1014
dinsdag 26 februari 2019 om 20:44
Drommel?
Vind ik leuk
Pelemaradona +1014
dinsdag 26 februari 2019 om 20:43
Mag hij invallen voor Suarez..
Vind ik leuk
bert +549
dinsdag 26 februari 2019 om 23:10
Dat wordt een selectie.1cilessen 2vermeer 3 padt
En helaas zenuwpees zoek valt buiten de boot
Vind ik leuk
schfan1920 +6355
woensdag 27 februari 2019 om 00:04
Prima dat hij terug is. Maar mooier en belangrijker voor Barca is de terug keer van Arthur.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws