Swart: 'Onbegrijpelijk dat de tegenstander van PSV altijd een rode kaart krijgt'

Swart: 'Onbegrijpelijk dat de tegenstander van PSV altijd een rode kaart krijgt'

Gepubliceerd: maandag 4 februari 2019 om 16:10ma 04-02-2019 om 16:10

Donyell Malen had een rode kaart verdiend - en dan was het competitieduel tussen PSV en Fortuna Sittard (5-0) heel anders verlopen. Dat stelt Sjaak Swart in Alles op Swart van AjaxPrimeur.

Mister Ajax stoort zich aan de manier waarop sommige scheidsrechters omgaan met discutabele PSV-momenten. Kevin Blom, de arbiter van dienst tijdens PSV - Fortuna Sittard, en Bas Nijhuis spannen daarbij de kroon, vindt Swart.

Lees meer over:EredivisieAjaxPSV

Poll

Heeft Swart gelijk?

(6217 stemmen)

Plaats een reactie

Tommieman +8096
maandag 4 februari 2019 om 16:12
Vertel t ze maar Sjakie !
Vind ik leuk
Joe Benchama +1633
maandag 4 februari 2019 om 16:14
Calimero-gedrag in Amsterdam. What's new?
Vind ik leuk
AFP +3791
maandag 4 februari 2019 om 16:15
Wat is toch een Calimero-gedrag ? Je leest er zoveel over.
Vind ik leuk
JonathanAjax +11656
maandag 4 februari 2019 om 16:19
Dat je reageert als Calimero.
"Zij zijn groot en ik is klein, en da's niet eerlijk, o nee”
[Reactie gewijzigd op maandag 4 februari 2019 om 16:19]
Vind ik leuk
maandag 4 februari 2019 om 16:27
Het woord "calimero" begint zo onderhand z'n hele betekenis te verliezen. Het wordt hier aan de lopende band gebruikt.
Vind ik leuk
Joe Benchama +1633
maandag 4 februari 2019 om 16:29
Even wat anders:

Heb jij tattoos?
Vind ik leuk
LOZGUTI +1100
maandag 4 februari 2019 om 17:18
We kunnen het woord calimero ook veranderen in ..... het sjaak swart syndroom
Vind ik leuk
maandag 4 februari 2019 om 17:50
Ach joh, Sjaak is gewoon een echte Ajacied. Laat 'm. Vind dat zeiken van mensen hier op 'm altijd zo overdreven. Ben al tevreden dat een voetballer tegenwoordig niet saai kan zijn. Vind het mooi vermaak om hem te zien als hij weer op dreef is.
Vind ik leuk
tannat +16776
maandag 4 februari 2019 om 17:54
Dit is wel een heel mooi voorbeeld van calimero gedrag van Sjakie hoor.
Vind ik leuk
Lebowski +713
maandag 4 februari 2019 om 19:14
Natuurlijk is dat zo, voelt zich zo verbonden dat hij zich altijd benadeeld voelt. Een groter Calimero gehalte zijn psvers die daar over zeuren/vallen/met jaartallen komen enz. Hij krijgt het iedere keer voor elkaar.
Vind ik leuk
tannat +16776
maandag 4 februari 2019 om 20:29
Jij weet blijkbaar toch niet wat Calimero gedag betekent
Vind ik leuk
Lebowski +713
maandag 4 februari 2019 om 21:42
Als de Ligt naar Juve gaat ben jij de volgende dag voor Torino, dat gedrag zeg maar..
Vind ik leuk
Fish1971 +15
maandag 4 februari 2019 om 19:34
Precies. Het behoort toe aan PSV en hun achterban.
Vind ik leuk
AFP +3791
maandag 4 februari 2019 om 17:00
Oh jee wat droevig.
Vind ik leuk
maandag 4 februari 2019 om 17:33
Ajax kan helemaal geen Calimero zijn! Want Ajax is groot en de andere zijn .....😅
Vind ik leuk
tannat +16776
maandag 4 februari 2019 om 20:30
De mond wel idd
Vind ik leuk
RenW +5778
maandag 4 februari 2019 om 20:50
Dat is een gedrag, als er iemand op 33 staat, om dan allerlei rekensommetjes te bedenken, om dat feit proberen ongedaan te maken. En ik kan je vertellen dat lukt niemand.
Vind ik leuk
maandag 4 februari 2019 om 23:27
Dat is een vrouw die zich Joe noemt.
Vind ik leuk
AFP +3791
maandag 4 februari 2019 om 23:31
Of een transgender ?
Vind ik leuk
maandag 4 februari 2019 om 16:16
En dat zeggen jullie heel internet stond er vol mee toen meneer Serdar even een penalty niet toekende tegen Ajax wat een hypocriet gezeik toch altijd.
Vind ik leuk
maandag 4 februari 2019 om 16:49
Dat moment zit mij ook nog steeds dwars.
Vind ik leuk
Wim Horst +1268
maandag 4 februari 2019 om 17:27
mij zit de hands van viergever in de 16 nog dwars, het altijd vasthouden ban de tegenstander door dumfries, het snel gaan liggen van Luuk, Hendrix die al zeker 3x rood had mogen hebben dit seizoen malen gisteren, en zo kan ik nog even doorgaan
[Reactie gewijzigd op maandag 4 februari 2019 om 17:29]
Vind ik leuk
pietprecies +12572
maandag 4 februari 2019 om 17:40
Ff goed doordrukken op de pot dan komt t goed
Vind ik leuk
maandag 4 februari 2019 om 17:46
In jouw geval kan ik het begrijpen Henk!
Vind ik leuk
Tommieman +8096
maandag 4 februari 2019 om 16:18
Owja dat is jullie geboorte-recht he 😉😉
Vind ik leuk
Always PSV +17389
maandag 4 februari 2019 om 16:23
Heeey Sjaaakiee, ouwe bromsnor. Hilarisch weer deze week. Hoe zat het met de Ligt tegen PEC en Lamprou tegen Heerenveen. Dan ook met 2 maten meten Sjakie.
Vind ik leuk
Stack5 +3270
maandag 4 februari 2019 om 16:42
"Tegenstanders van PSV en Ajax worden altijd genaaid." Was een meer realistische kijk op het geheel geweest.
Vind ik leuk
maandag 4 februari 2019 om 16:50
De helft van de Nederlandse scheidsrechters fluit gewoon voor de topclub, ongeacht welke.

Wat dat betreft was vd Kerkhof afgelopen zaterdag een verademing.
Gewoon de regels volgen al wetende dat je het hele stadion over je heen krijgt.
Vind ik leuk
RenW +5778
maandag 4 februari 2019 om 23:42
Zou het ook niet komen dat topclubs heel vaak meer balbezit hebben?
Dat lijkt me een stuk reëler, want dan is het logisch dat er meer overtredingen gemaakt worden om in balbezit te komen als verdedigende partij?
Vind ik leuk
maandag 4 februari 2019 om 17:04
Hij noemt Lamprou tegen Heerenveen toch ook? Dus waar haal je het vandaan? Maar die zag je de hele week terug... En bij Malen is dit niet het geval. Hij benoemt feiten. En uiteraard met een knipoog in het voordeel naar Ajax. Zoals anderen een PSV/Feyenoord bril hebben.

Dat mensen zo gefrustreerd achter het computertje het hilarisch vinden, terwijl ze zelf van binnen weten dat het eigenlijk maar simpele zieltjes zijn...

Daarnaast heeft Sjaak regelmatig een punt... Al slaat hij soms iets te ver door naar het andere uiterste. Maar feiten, zijn feiten en dat kunnen sommigen maar moeilijk verkroppen.
[Reactie gewijzigd op maandag 4 februari 2019 om 17:05]
Vind ik leuk
Fc hamkel +1618
maandag 4 februari 2019 om 17:13
Neem die mongool toch niet serieus man die vent lijd aan een selectief geheugen en 5 dubbel dikke ajax jampotglazen. Sjakie is een uberjood een echte Judas in zijn soort!
Vind ik leuk
Babelagtig +2662
maandag 4 februari 2019 om 18:58
Kreeg er toen ook iemand rood dan?
Vind ik leuk
Always PSV +17389
maandag 4 februari 2019 om 19:09
Nee, maar was ter vergelijking met Malen ook 2 keer rood.
Vind ik leuk
Babelagtig +2662
maandag 4 februari 2019 om 19:43
Ach ja zo kunnen we nog wel een tijdje doorgaan over en weer...je lacht sjaak uit , maar tegelijk doe je t zelfde toch?
Vind ik leuk
Always PSV +17389
maandag 4 februari 2019 om 21:15
Het punt van mij is ook dat Malen misschien rood had verdiend, maar dan hadden ze de Ligt en Lamprou ook rood kunnen geven. Sjaak klaagt nu over Malen.
Het is om het even, zowel Ajax als PSV hebben hun voordeel gehad.
Vind ik leuk
Mario 1 +2849
maandag 4 februari 2019 om 16:25
Hehe , het duurde even maar daar komt SJAKIE 😀
Toch om je te bescheuren.!!!
Vind ik leuk
Always PSV +17389
maandag 4 februari 2019 om 16:29
Ik mag Sjakie wel!
Vind ik leuk
Mario 1 +2849
maandag 4 februari 2019 om 16:31
Prima kerel niets mis mee😀😀😀
Vind ik leuk
maandag 4 februari 2019 om 16:44
Ik ook 😏
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18895
maandag 4 februari 2019 om 16:47
Thats New als het zo is wat dus niet zo is! Ga de cijfers maar na!
Vind ik leuk
Joe Benchama +1633
maandag 4 februari 2019 om 16:48
Kunt u mij even de cijfers presenteren?
Vind ik leuk
maandag 4 februari 2019 om 16:54
Calimero-gedrag van enkel Swart, ik heb nog geen fan hier zien zeggen dat Malen rood had moeten krijgen. Is wel een verschilletje.
Vind ik leuk
Joe Benchama +1633
maandag 4 februari 2019 om 16:56
Goed nieuws: Specsavers heeft nu een speciale actie. Het montuur is namelijk gratis!
Vind ik leuk
Wim Horst +1268
maandag 4 februari 2019 om 17:17
wat nu weer, hij zegt gewoon zijn mening net als jullie dat doen, en hij heeft in deze gewoon gelijk, malen had gewoon rood verdient of zeker een 2 gele kaart vlak voor rust
Vind ik leuk
Knollie +685
maandag 4 februari 2019 om 21:33
Sjakie. Wat 'n loser die gast. Oud waswijf. Hup... Achter de garaniums ermee.
Vind ik leuk
The Iceman +18200
maandag 4 februari 2019 om 16:37
Zo slim deze filmpjes van VP. Zoek maar eens op topics met Sjaak, die hebben vrijwel allemaal meer dan 100 reacties.
Vind ik leuk
Tommieman +8096
maandag 4 februari 2019 om 16:42
En zo werkt t . Topic over waar Vloet nu gaat spelen laten de meesten links liggen . Vraag en aanbod .😉
Vind ik leuk
Hupfean +5709
maandag 4 februari 2019 om 16:52
Onbegrijpelijk dat mensen nog reageren op een Sjakie Swart topic.
Vind ik leuk
Tommieman +8096
maandag 4 februari 2019 om 16:54
Is toch humor dit ....
Vind ik leuk
Hvdp +2092
maandag 4 februari 2019 om 17:05
Jij dus wel
Bizar dat je jezelf niet in de hand hebt
Haha
Vind ik leuk
Botvanger +163
maandag 4 februari 2019 om 17:12
Ja idd! En Ajax heeft nooit de scheids mee. Echt nooit. Een groot onrecht.
Vind ik leuk
Bertus +7833
maandag 4 februari 2019 om 17:13
Stilaan begin je medelijden met Sjakie te krijgen. Laat hij zich nou eens vooral met zijn eigen club bezig houden en niet steeds over PSV gaan janken. Malen had idd 2 keer geel moeten krijgen maar dan nog had PSV die pot gewoon gewonnen. De broertjes v.d. Kerkhof kunnen er ook wat van maar die zijn niet voortdurend met de vingertjes naar andere clubs aan het wijzen, die geven enkel hun mening over PSV.
Sjakie is een zielige oude man aan het worden.
Vind ik leuk
Psssttttt +637
maandag 4 februari 2019 om 17:31
Onbegrijpelijk dat deze man op zijn leeftijd, elke keer nog als een klein kind aan het janken is. Ik zal hem persoonlijk een bosje bloemen overhandigen in bij het kampioenschap van PSV.

Ongetwijfeld De meest irritante persoon in Nederland
Vind ik leuk
psv#nr1 +2934
maandag 4 februari 2019 om 18:00
Fortuna gisteren terecht
geel na overtreding
geel na een opzettelijke handsbal
2x geel is toch ook rood
of was het in Sjaak zijn tijd anders
toen de kaarten werden ingevoerd
IK dacht het niet
Vind ik leuk
Tommieman +8096
maandag 4 februari 2019 om 18:07
Volgens mij waren er toen nog geen kaarten hoor 😉
Vind ik leuk
psv#nr1 +2934
maandag 4 februari 2019 om 18:33
Willem van Hanegem was de eerste speler die geel kreeg
toen liep sjaak ook nog mee bij de 020
voetballen kon hij zelf niets eens
hij teerde net als Frenkie op anderen
Vind ik leuk
Tommieman +8096
maandag 4 februari 2019 om 18:36
Ik bedoelde meer dat Sjakie een museumstuk is . Daar moet je van genieten maar niet mee naar huis nemen 😉
Vind ik leuk
psv#nr1 +2934
maandag 4 februari 2019 om 18:50
Geniet jij van een anti ajaxcied?
wij ook niet van die Galbak
die kan echt niet tegen zijn verlies jonge jonge jonge
Vind ik leuk
Butterz +91
maandag 4 februari 2019 om 21:18
kan t nog zieliger ? ...
Vind ik leuk
maandag 4 februari 2019 om 23:51
Sjakie. Hahaha, sneu.
Een keer tussen de kinderen staan Sjakie en je snapt misschien weer waar sport om draait, sportiviteit.
Vind ik leuk
psv#nr1 +2934
dinsdag 5 februari 2019 om 20:20
over 1000 dagen hoor je hem niet
Vind ik leuk
maandag 4 februari 2019 om 16:12
Zeg dat nou niet Sjaak dat vinden ze in Eindje niet leuk daar kunnen ze niet tegen.
Vind ik leuk
maandag 4 februari 2019 om 16:14
Ik geniet er juist van
Vind ik leuk
maandag 4 februari 2019 om 16:15
Dus je ontkent het niet
Vind ik leuk
maandag 4 februari 2019 om 16:29
Ja precies, deze mensen zijn een verademing net zoals Willem v Hanegem en de Kerkhofjes, deze mensen moet je koesteren, voetbal = emotie
Vind ik leuk
Mario 1 +2849
maandag 4 februari 2019 om 16:33
Het is al eerder gezegd, zet ze lekker bij elkaar in de muppet show
Vind ik leuk
maandag 4 februari 2019 om 16:36
Eigenlijk heb je punt, zet deze mannen aan tafel in een talkshow en jij hebt gegarandeerd een kijkcijferkanon
[Reactie gewijzigd op maandag 4 februari 2019 om 16:42]
Vind ik leuk
Ove +4302
maandag 4 februari 2019 om 16:14
De hofnar van Mokum,er komt werkelijk nooit een objectief woord uit zijn mond
Vind ik leuk
John Garp +5603
maandag 4 februari 2019 om 16:15
Vind je dat?
Vind ik leuk
AFP +3791
maandag 4 februari 2019 om 16:16
Jawel altijd plezier met die man, echt Amsterdams, recht vör zen roap.
Vind ik leuk
The Iceman +18200
maandag 4 februari 2019 om 16:19
Daar krijgt hij ook niet voor betaald.
Vind ik leuk
maandag 4 februari 2019 om 16:21
Net zoals bij die carnavalskrakers van een de Kerkhofjes (en ik ben Willy... en ik ben René...), gewoon lekker laten lullen allemaal.
Die hebben geen roze maar een paarse bril op...hahhaa
Vind ik leuk
maandag 4 februari 2019 om 16:50
Met zijn drieën, zou dat wat zijn?
Willy zorgt voor de wijn, René rent er mee weg want die kan niet anders dan hard lopen en Sjaak gaat klagen dat hij het niet eerlijk vindt.
Vind ik leuk
maandag 4 februari 2019 om 17:00
Hahaha, dat wordt een knaller!
Vind ik leuk
Bruurke +1186
maandag 4 februari 2019 om 16:33
Idd en dat is geen mening maar een feit. Hij moet met de broertjes van de kerkhof en Aad de mos lekker ergens een eilandje kopen en daar heel de dag klagen klagen en nog een klagen. Ben die oudjes aardig beu aan het worden
Vind ik leuk
Mario 1 +2849
maandag 4 februari 2019 om 18:11
Laatste nieuws, VAR doet zijn intrede in het bejaardenhuis
Vind ik leuk
maandag 4 februari 2019 om 18:55
Ben zelf een oudje en hoop dat iemand het tegen me zegt als ik begin te zeveren.

Freek de Jonge zei het vandaag mooi: ik merk dat mijn afscheid er aan komt en ik wil niet met een waardeloze show stoppen.
Sjaak staat al even in de coulissen en heeft niet in de gaten dat iedereen al naar huis is.
Vind ik leuk
Mario 1 +2849
maandag 4 februari 2019 om 19:02
Maar ook iets positiefs over
Sjaak , wat staat deze man achter zijn club. Al 70 jaar vanaf zijn 10e.
Vind ik leuk
maandag 4 februari 2019 om 19:13
Ja das waar. Sjaak is trouw.

In de autobiografie van Cruijff lees je dat ook, 3-4 keer ruzie bij Ajax maar altijd weer terug en Cruijff ook nog eens terug EN strijdend voor mooi voetbal.
Vind ik leuk
Mario 1 +2849
maandag 4 februari 2019 om 20:28
Nou , gezien wat u schrijft is nog lang niet iets mis met u. Blijf alles zien met een lach😀😀
[Reactie gewijzigd op maandag 4 februari 2019 om 22:24]
Vind ik leuk
Mario 1 +2849
maandag 4 februari 2019 om 16:30
Ze moeten die man tegen zich zelf in bescherming nemen.
Geld ook voor de tweeling bij ons uit Eindhoven
Vind ik leuk
Always PSV +17389
maandag 4 februari 2019 om 18:40
Nee Mario, ik vind het wel iets hebben. Altijd leuke topics met mooie reacties.
Vind ik leuk
Mario 1 +2849
maandag 4 februari 2019 om 18:43
Het zijn allemaal inkoppertjes
Het is een oude man ,
Ook ik maak er een geintje over.😀😀
Vind ik leuk
maandag 4 februari 2019 om 18:05
Fernando Torres,
In Eindje zitten ze al urenlang te F5'en. Ongeduldig wachten op Sjakie om te horen hoe hij als Ajacied zijn clubje nu weer voor lul zet.
Schitterend die Sjaak, iedereen is tegen ons en iedereen helpt PSV, het is niet eerlijk.
Vind ik leuk
psv#nr1 +2934
maandag 4 februari 2019 om 19:00
en die oude treurwilg
die kan niet tegen zijn verlies
daar genieten wij dan wel weer van
hij wil veel goals
maar wat moet je ermee
je kan beter meer punten halen
1-0 of 6-0
het zijn 3 punten
dan heb je aan het eind als je 5 punten achterstaat
helemaal geen zak aan veel goals
Vind ik leuk
Roeptoeter +19364
maandag 4 februari 2019 om 16:13
Goed zo Sjaak. Zeg het ze.
Vind ik leuk
maandag 4 februari 2019 om 16:13
OF rood, OF geen strafschop.
Vind ik leuk
psv#nr1 +2934
maandag 4 februari 2019 om 19:02
OFF
Sjakie
Vind ik leuk
zwollie +9929
maandag 4 februari 2019 om 16:13
Ouwe Sjaak heeft weer gelijk
Vind ik leuk
rinirat +4221
maandag 4 februari 2019 om 16:14
Hij heeft volkomen gelijk, en daar waar ze zelf een rode kaart moeten hebben wordt weggekeken.
Meestal in thuiswedstrijden altijd een rode kaart voor de tegenstander in de eerste helft.
Vind ik leuk
voetbalkneus +2342
maandag 4 februari 2019 om 16:25
KNVB heeft dan waarschijnlijk liever dat PSV kampioen wordt..
Vind ik leuk
maandag 4 februari 2019 om 16:14
Je kunt moeilijk om het feit heen, Fortuna,Vitesse,Heerenveen,Heracles,Tottenham,Barcalona,Volendam,VVV,Utrecht,Heracles ga zo maar door, allemaal voorbeelden het valt wel op, en als ze er zelf een moeten krijgen dan is het ineens niks.
Vind ik leuk
maandag 4 februari 2019 om 17:07
Helpt ook niet als een team moet worden afgestopt met overtredingen...
Vind ik leuk
De Liefhebber +13090
maandag 4 februari 2019 om 17:47
Omdat ze zo flitsend voetballen bedoel je?? En wat heeft dat met Malen te maken, of Hendrix die al meerdere keren gespaard is? Of Lozano? Ik vond jou altijd 1 van de meest realistische hier....
Vind ik leuk
AFP +3791
maandag 4 februari 2019 om 16:14
Geweldig die topics van Sjaak Swart. Ik moet er altijd om lachen.
Lekker man.
Vind ik leuk
maandag 4 februari 2019 om 16:17
Gaat af en toe even te ver in XD
Vind ik leuk
Mad Max +1289
maandag 4 februari 2019 om 16:14
Geweldig Sjakie, wat ben je toch een l@#$$.
Vind ik leuk
reggie +1984
maandag 4 februari 2019 om 16:15
Hahahahahahahahahaah wie neemt Sjaak nog serieus??
Vind ik leuk
AFP +3791
maandag 4 februari 2019 om 16:18
Wij.
Vind ik leuk
frhoi +2227
maandag 4 februari 2019 om 16:16
haha sneu dit. iets objectiever mag wel
Vind ik leuk
wil +1372
maandag 4 februari 2019 om 16:17
Sjaak heeft 1000 % gelijk.
Vind ik leuk
Gelukshand +1493
maandag 4 februari 2019 om 16:17
Wel bijzonder, de titel gaat over Feyenoord maar de tekst gaat over PSV. Waardoor je eigenlijk het filmpje dus moet kijken.
Normaal is de tekst een samenvatting van wat diegene zegt.
Vind ik leuk
Reyvoetbal +2623
maandag 4 februari 2019 om 16:17
En weer praat Sjakie over PSV, de scheids etc.
Als ie nou eens over zijn eigen club praat en niet altijd over een ander, dan zou het nog eens nuttig zijn.
Maar je kon erop wachten. Die zit met pen en papier voor de TV gauw op te schrijven waar hij weer over kan klagen als Ajax het op eigen kracht niet red.
Vind ik leuk
Muscles +2094
maandag 4 februari 2019 om 16:18
Niks objectief maar wel lekker gesteld
Vind ik leuk
maandag 4 februari 2019 om 16:18
Swart heeft altijd gelijk.
Vind ik leuk
maandag 4 februari 2019 om 16:18
Daar is Sjakie weer! Rood voor Swart
[Reactie gewijzigd op maandag 4 februari 2019 om 16:19]
Vind ik leuk
maandag 4 februari 2019 om 16:18
Kijk naar Ajax.
Vind ik leuk
maandag 4 februari 2019 om 16:20
Omdat de tegenstanders het voetballend niet kunnen winnen en vaker aan de noodrem moeten trekken. Logisch toch. Zoals de rode kaarten van Nico en Siem 15-04-2018.
Vind ik leuk
SjeH +421
maandag 4 februari 2019 om 16:21
Ja, de medicatie is weer gestopt.
Na 2 redelijke realistische reacties, begint hij weer te jammeren.
Nogmaals Swart: kijk naar je eigen cluppie.
En vraag je af waarom jou cluppie nooit een penalty tegen krijgt.
Of waarom de VAR jou cluppie al een aantal doelpunten kado heeft gedaan.

Maar weer gauw naar de huisarts voor een nieuw doosje...
Vind ik leuk
pos +10022
maandag 4 februari 2019 om 16:21
Hehe prachtig dat al dat constante gejammer ze straks weer de titel gaat kosten. Alleen Gozubuyuk vinden ze nog steeds een kanjer.
[Reactie gewijzigd op maandag 4 februari 2019 om 16:22]
Vind ik leuk
maandag 4 februari 2019 om 16:22
Juist en diegene die toen ook niet rood trok voor de ligt
Vind ik leuk
pos +10022
maandag 4 februari 2019 om 16:25
En die rode kaart voor Fortuna was toch ook vrij terecht dacht ik. Het is inmiddels een gewoonte om gewoon te janken vrees ik. Dat is wat duizend dagen 2e staan dus met je doet.
Vind ik leuk
De Liefhebber +13090
maandag 4 februari 2019 om 17:52
De tweede was geel inderdaad, de eerste sloeg nergens op. Maar als dat bij Hendrix gebeurt zegt Naaihuis " de overtreding op zich was geel maar niet zwaar genoeg voor de tweede gele...." . Blijkbaar is hands op de middellijn een zwaarder vergrijp als hands in de 16....
Vind ik leuk
maandag 4 februari 2019 om 16:22
Swart mot eens niet zo zeiken! Het blijft een azijnzijker. Kom er maar in psv haters en betweeters
Vind ik leuk
maandag 4 februari 2019 om 16:22
Ik hoop dat PSV degradeert...
Vind ik leuk
Donnygo +6141
maandag 4 februari 2019 om 16:23
Hij heeft gelijk dat er wel heel veel rood getrokken worden voor tegenstanders (vaak wel terecht).

Deze keer is alleen Malen had rood moeten hebben, bij zo'n hands geeft men vaak genoeg geen kaart en nu in 1 keer een 2e geel wat ook wel overdreven was.
Vind ik leuk
74ratje +1025
maandag 4 februari 2019 om 16:23
Je zal maar de Sjaak zijn.
Vind ik leuk
HierDieTitel +4821
maandag 4 februari 2019 om 16:24
Hahaha hoe kan iemand die zoveel respect verdient zo enorm zinken waardoor je er een hekel aan krijgt?
Vind ik leuk
RW1913 +3025
maandag 4 februari 2019 om 16:29
Daar is VP schuldig aan, want een primeur kun je dit in miljoenen jaren niet noemen. Bij gebrek aan actualiteiten komen ze hiermee aanschuiven.
Vind ik leuk
maandag 4 februari 2019 om 16:33
Geeft zijn mening, maar dat mag blijkbaar niet meer in Nederland. Als je niet de massa napraat wordt je voor gek verklaart.
Vind ik leuk
HierDieTitel +4821
maandag 4 februari 2019 om 17:28
Jij moet nog even een keertje opzoeken wat 'mening' betekent!
Vind ik leuk
CPP +1120
maandag 4 februari 2019 om 16:25
Toch wel leuk dat “gekkenhuis TV”
Vind ik leuk
maandag 4 februari 2019 om 16:29
Sjakie met zijn complottheorieën weer.
Vind ik leuk
maandag 4 februari 2019 om 16:29
Aub wanneer houd het een keer op. Niks tegen oud topspelers maar geef ze toch allemaal geen podium meer pffff
Vind ik leuk
maandag 4 februari 2019 om 16:31
Heeft gewoon gelijk en zegt wat hij denkt. Hoor hem veel liever praten dan al die wijsneuzen van analisten. Geeft zijn mening en praat niet de massa na.
Vind ik leuk
maandag 4 februari 2019 om 16:36
Ja maar enige objectiviteit is Sjaak wereldvreemd, dat moet je toch beamen. Leuk voor op Ajax TV maar niet op een dergelijke site, ook die tweeling van Psv zijn meestal erg vermoeiend
Vind ik leuk
maandag 4 februari 2019 om 16:43
Hij zegt gewoon hoe hij het ziet en ik ben het heel vaak met hem eens!
Vind ik leuk
maandag 4 februari 2019 om 17:10
Ach joh, zegt alleen wat hem op dat moment uitkomt. Das toch nie nieuwswaardig...
Vind ik leuk
De Liefhebber +13090
maandag 4 februari 2019 om 17:54
En da's met die twee of die Zeeuw van PSV anders?
Vind ik leuk
maandag 4 februari 2019 om 18:39
Wie zegt dat ik daar wel vrolijk van wordt?
Vind ik leuk
maandag 4 februari 2019 om 16:29
Lekker Sjaak! Heeft natuurlijk 100% gelijk! Legende!
Vind ik leuk
maandag 4 februari 2019 om 16:30
Zeker de Ligt vergeten bij Zwolle uit.
Vind ik leuk
maandag 4 februari 2019 om 16:32
Dat was geel.
Vind ik leuk
AlbS +308
maandag 4 februari 2019 om 16:31
Swart jongen word jij nu niet eens helemaal moe van je geneuzel. Man hou toch eens op met dit geleuter. Ajax is altijd zielig en andere clubs krijgen al het voordeel van de twijfel. We gaan afspreken dat iedere club (behalve Ajax) binnen 5 min, na aanvang van de wedstrijd een rode kaart krijgt. Terecht of onterecht doet er niet toe. Dan kan onze super ster gewoon lekker slapen. Wat een drop..l
Vind ik leuk
Lucien1978 +6141
maandag 4 februari 2019 om 16:33
Geef sjakie maar een keer een rode kaart voor het hele leven.
Vind ik leuk
maandag 4 februari 2019 om 16:34
en wat dacht je van de volgende wedstrijd in Utrecht daar heef de scheidsrechter al bij voorbaat 2x rood gegeven met de komende wedstrijd van Utrecht -PSV in zicht daar heef Sjaak een punt en dan is lozano er nog niet eens bij!
[Reactie gewijzigd op maandag 4 februari 2019 om 16:39]
Vind ik leuk
Phoxythebest +1124
maandag 4 februari 2019 om 16:35
Heerenveen had bij 3-3 een penalty moeten hebben Sjaak, dan had Ajax nu 8 punten achterstand. Overigens had Malen rood kunnen krijgen, gebeurde niet, maar dat wil niet zeggen dat de rode kaart voor Fortuna onterecht was. Tijd voor huize Thabita Sjakie.
Vind ik leuk
maandag 4 februari 2019 om 16:41
MALEN had geen rood moeten hebben maar 2x rood voor deze dood schop!
Vind ik leuk
Mr.Dee +680
maandag 4 februari 2019 om 16:44
En tegen PEC Zwolle een rode kaart.
Vind ik leuk
jorn008 +149
maandag 4 februari 2019 om 16:35
Hutsss
Vind ik leuk
maandag 4 februari 2019 om 16:36
Sjaak Swart is eigenlijk al die tijd een jochie van 10 gebleven
Vind ik leuk
maandag 4 februari 2019 om 16:38
Hiep hiep hallo, hiep hiep hallo calimero.
Vind ik leuk
maandag 4 februari 2019 om 16:44
kruiken Zijker !
Vind ik leuk
maandag 4 februari 2019 om 17:08
Dat zeg je maar tegen je vader als je je zakgeld niet krijgt.
Vind ik leuk
Mr.Dee +680
maandag 4 februari 2019 om 16:39
Zou Sjakie weten dat hij zichzelf keer op keer ontettend voor schut zet?
Vind ik leuk
Henkie +25
maandag 4 februari 2019 om 16:41
onbegrijpelijk dat deze man nog een platform krijgt....
Vind ik leuk
maandag 4 februari 2019 om 16:42
Me Swarts het niet tijd voor bejaarde huis dat een man als jij je hier mee verlaagd is jammer
Vind ik leuk
johny +98
maandag 4 februari 2019 om 17:17
Jos Lenders Waarom naar een bejaarde huis wil je zo graag mee met hem. Sjaak Swart is veel slimmer dan jou, Want hij ziet hoe jullie PISVEE altijd geholpen word met die corrupte scheidsrechters gelet op de laatste 3 wedstrijden die de tegenstanders met 10 man moesten eindigen terwijl jullie kwezeltje MALEN de wedstrijd tegen Fortuna een dikke rode kaart had moeten krijgen. en dat valt jou niet op. Dus Jos lul niet zo dom ga op tijd naar bed en neem hem maar eens goed in de hand en knijp er maar eens in . mischien ontwaakt je dan uit de droom en kom je dan erachter wat voor een stomme praat wat je eruit slaat. Je kon wel een Eindhovenaar zijn ( boerepraat )
Vind ik leuk
Quareck +7588
maandag 4 februari 2019 om 18:42
Dan jij.
Vind ik leuk
Phoxythebest +1124
maandag 4 februari 2019 om 22:35
Je geheugen is slecht gozer, heel Nederland, scheidrechtersbazen, journalisten en Ajacieden waren het er over eens dat Güzübüyük een penalty had moeten geven, je hield 1 punt over waar het er 0 hadden moeten zijn. O ja, ik heb na dat "shirtje trekken" bij Tagliafico (tegen VVV, weet je nog, toen Ajax daar een penalty voor kreeg) geen enkele scheids daar nog voor zien fluiten maar het gebeurt elke week een paar keer. Niet zeiken jongen, ik begrijp de frustratie, je spendeert 50 plus miljoen, hebt de duurste spelers, maar keer op keer wordt je weer afgetroefd door de kleinste stad(Porto is groter) die ooit een Europa cup 1 won, jaaa, jullie hebben er 4 en 3 sterren, zijn al sinds de beursgang de rijkste, zeken Psv altijd af dat wij een koopclub zijn maar er is geen club die de laatste 5 jaar zoveel spelers gekocht heeft, ach, het loopt wel los. Als Psv kampioen wordt is het een topprestatie, als Ajax dat wordt is het verwacht.
[Reactie gewijzigd op maandag 4 februari 2019 om 22:47]
Vind ik leuk
Benniewies +6178
maandag 4 februari 2019 om 16:45
Sjaak heeft gelijk
Vind ik leuk
Niers +126
maandag 4 februari 2019 om 16:47
Weet deze man ook dat de VAR ajax heeft geholpen tegen vvv en tegen pec waar de Ligt er af had gemoeten? Heerlijk die haat van meneer Swart tegen psv maar deze man verdiend geen podium. Lekker opzouten met die ouwe bromsnor
Vind ik leuk
R94 +2034
maandag 4 februari 2019 om 16:49
In Amsterdam hebben ze wel vaker last van een selectief geheugen
Vind ik leuk
Mari +13393
maandag 4 februari 2019 om 16:48
Nijhuis moet je niet serieus nemen. Die is alleen met zichzelf bezig of met die van Derkzen.
Vind ik leuk
maandag 4 februari 2019 om 16:48
Sjakie Zwart is gewoon een BAAS!!!
Vind ik leuk
R94 +2034
maandag 4 februari 2019 om 16:48
Hunnie worden altijd voorgetrokken. Maar leuk dat je jezelf elke week even om ons op kunt winden Sjakie, ouwe Calimero!
Vind ik leuk
Kim Jung-On +6077
maandag 4 februari 2019 om 16:49
Iets met grote en kleine clubs...
Vind ik leuk
maandag 4 februari 2019 om 16:50
😂🤣😂🤣😂🤣Denk aan je hart ouwe.Maar deze was terecht,hij ontnam met zijn handsbal een doorbraak van angelino.Daar kon Blom echt niet om heen ,hoe graag hij dat ook wilde.
Vind ik leuk
maandag 4 februari 2019 om 16:51
Ja daar is ie weer Super Sjakie 😱🤪🥴
Vind ik leuk
maandag 4 februari 2019 om 16:52
Deze man kan niks anders zeggen dan alleen maar onzinn
Vind ik leuk
Mozes24 +1166
maandag 4 februari 2019 om 16:53
Onbegrijpelijk dat Sjakie nog steeds denkt dat Ajax een topclub is! Al jaren geen prijzen maar wel pronken met de vele miljoenen die ze uiteindelijk weer verkeerd investeren😁
Vind ik leuk
maandag 4 februari 2019 om 16:54
wie neemt hem nog serieus?
Vind ik leuk
maandag 4 februari 2019 om 16:57
wel een beetje azijn zeikerig mr swart zijn we van jou niet gewend dat afgunstige tegen andere clubs.😂🤣😂🤣🤣
Vind ik leuk
maandag 4 februari 2019 om 17:01
Hoe makkelijk wordt je kampioen als dat ook al mee zit
Vind ik leuk
johny +98
maandag 4 februari 2019 om 17:02
Wat Sjaak Swart zegt klopt helemaal. PSV heeft het goed voor mekaar wat betreft de scheidsrechters ( ten minsten wat je scheidsrechters noemt ).Er is geen club hier in de Ere - Divisie die zoveel hulp van de scheidsrechters krijgen als dit PSV . Neem nou maar eens de laatste wedstrijden die PSV speelde die werden door de tegenstanders altijd met 10 man geeindigd. Dit is toch opvallend.Ook wat opvalt is het verkrijgen van vele vrije trappen en penalty's.De PSVers hoeven zich maar te laten vallen en jawel hoor dan word er gefloten en dan ligt de bal weer op een kansrijpe positie om te scoren. Het lijkt erop dat de swalbe's geleerd worden op de trainingen . Inderdaad wat Sjaak Swart zegt klopt helemaal ik ben niet altijd eens met Swart maar nu heeft hij wel een punt, en word het eens tijd dat de KNVB de scheidsrechters eens op het matje roepen o.a mej BLOM en die Bas Nijhuis want deze heren spannen inderdaad de kroon .Wat een FLUITERS zijn dit . Je zou bijna zeggen levert dit iets op voor hun ? Het kan weleens zijn dat de scheidsrechter er weleens naast zit maar toch niet wedstrijd op wedstrijd en fluiten tegen de tegenstanders van PSV dat valt toch op. Donyell Malen verdiende een dikke rode kaart maar werd door dit juffertje niet gegeven want het was een PSVer . Scheidsrechters helpen PSV naar het KAMPIOENSCHAP het lijkt erop een gelopen race. KNVB jullie hebben neutrale scheidsrechters deze scheidsrechters zijn het lachertjes voor de UEFA en de FIFA

Vind ik leuk
deltiaan +1480
maandag 4 februari 2019 om 17:06
wat een dom gelul
Vind ik leuk
johny +98
maandag 4 februari 2019 om 17:49
deltiaan
Onze lieve heer heeft gelukkig de ezels geschapen en die wonen in EINDHOVEN vandaar dat je zegt dom gelul want met grote mensen kan je niet mee lullen , Je verstand is hiervoor niet toereikend.
Vind ik leuk
maandag 4 februari 2019 om 18:16
johny,
Je tampon te ver opgezwollen?
Vind ik leuk
Chucky +846
maandag 4 februari 2019 om 17:20
Gekke meid....
Vind ik leuk
maandag 4 februari 2019 om 17:37
Pardon mr guzubuyuk en mr blom en mr kuipers en mr manschop en mr makkelie.Jullie bent de club die ze al 7 punten hebben gegeven VVV Heracles Heereveen wat hebben wij, die geen rode kaart van donyel meen je dit nu serieus. schaam je voor deze uitspraak met je var virtueel ajax refferees.Zelf echte pingels niet toe gekend gekregen omdat de knvb maffia ajax kampioen wil laten worden.geen onzin verkopen omdat mr Swart azijn zeikt.
Vind ik leuk
Phoxy75 +646
maandag 4 februari 2019 om 17:04
Dit ongewenste gedrag van Sjakie en deze zelfbevlekking van menig Ajacied moet nu toch eens stoppen. De barricade op tegen deze bevuiling van de mooie voetbalsport. Ik zeg:#020too.
Vind ik leuk
maandag 4 februari 2019 om 17:04
Deels heeft hij gelijk, er wordt niet altijd correct gefloten. Ook de VAR is niet waterdicht. Maar om het alleen op PSV te betrekken gaat ook weer te ver. De grotere clubs vallen vaak in het voordeel, zeker als er veel op het spel staat, toeval of niet?
Vind ik leuk
SirUltionem +3310
maandag 4 februari 2019 om 17:08
Sjakie is boos
Vind ik leuk
maandag 4 februari 2019 om 17:09
Sjaakie Sjaakie toch, was geen rood, geel op zijn plaats!🔴⚪️
Vind ik leuk
maandag 4 februari 2019 om 17:40
donyel had al geel dus dan zou het rood worden en dat was te zwaar bestraft voor een uitglij partij
Vind ik leuk
maandag 4 februari 2019 om 17:09
Waarom wordt er aan Sjakie geen vraag gesteld over het feit dat Ajax al meer dan 1000 dagen niet bovenaan gestaan heeft?????????
Daar was ik nu eens echt benieuwd naar hoe hij zich daar onderuit geluld had.
Vind ik leuk
Cappie +8006
maandag 4 februari 2019 om 17:10
Makkelijk toch? Dat het aan de scheidsrechters ligt.
Vind ik leuk
maandag 4 februari 2019 om 18:21
Reusel,
Volgens Sjaak staat Ajax al lang bovenaan.
Pagina 818 is niet eerlijk, die zijn voor PSV.
[Reactie gewijzigd op maandag 4 februari 2019 om 18:52]
Vind ik leuk
Cappie +8006
maandag 4 februari 2019 om 17:09
Ja, onbegrijpelijk Sjaak. Ook omdat het eigenlijk nooit terecht is. De scheidsrechter zijn inderdaad allemaal voor dat kleine clubje uit Eindhoven. Ze krijgen ook allemaal voor ieder seizoen duidelijke instructies dat ze ten koste van alles PSV moeten laten winnen. Zelfs als daar onbegrijpelijke rode kaarten voor de tegenstander voor nodig zijn. Of penalty's.
Het is ook al lang bekend dat voor elke wedstrijd van PSV het arbitrale kwartet nogmaals deze instructies krijgt. Vaak onder bedreiging van een pistool. Zelfs de eventuele vrouw of kinderen van de scheidsrechters worden wel eens onder schot gehouden en dan face timen de KNVB-mensen in het hokje van de scheidsrechters om nog maar iets meer te intimideren. Nee, het is niet eerlijk. Het grote Ajax wordt altijd benadeeld en krijgt nooit onterechte beslissingen in hun voordeel, nooit! Dat komt omdat iedereen tegen ze is. Boehoe.
Vind ik leuk
maandag 4 februari 2019 om 17:13
PSV heeft gewoon wereld aanvallers,waardoor tegenstanders vaker overtredingen moeten maken om hun af te stoppen.
Dat noem je kwaliteit,maarja dat herkent die ouwe ajaxcied natuurlijk niet.
Vind ik leuk
LOZGUTI +1100
maandag 4 februari 2019 om 17:13
Huilebalkie swart

Vorige keer scheids rechter Blom de hemel in prijzen dat hij Lamprou geen rood geeft en nu lopen janken over blom
Vind ik leuk
maandag 4 februari 2019 om 17:13
Sjakie moet zijn hart weer luchten
Vind ik leuk
Enden +5057
maandag 4 februari 2019 om 17:15
Sjakie Sjakie, laat zich altijd zo kennen. Wijzen naar de scheidsrechter. We moeten gewoon naar onszelf kijken.
Vind ik leuk
frank1971 +2482
maandag 4 februari 2019 om 17:17
In je mand.
Vind ik leuk
maandag 4 februari 2019 om 17:17
Sjakie en de wondere wereld, nieuw in de Efteling.
Vind ik leuk
Chucky +846
maandag 4 februari 2019 om 17:18
Eindhoven, gij lempkes- en sigarenstad
Eindhoven, ik mag oe toch zu gèr
Geen Mokum, Brussel, Rottterdam
kan geven wat jij geven kan
Gij stad der steden, helder Ster
Ik mag oe toch zu gèr...
Vind ik leuk
maandag 4 februari 2019 om 17:40
Och germ
Vind ik leuk
maandag 4 februari 2019 om 17:20
Sjakie drinkt veel tegenwoordig....vroeger en nu nog had ajax t voordeel
Vind ik leuk
DeNeutrale +292
maandag 4 februari 2019 om 17:22
Hier heeft Sjaak een punt en natuurlijk bekijkt Sjaak het eenzijdig; schouderduw tegen Dolberg en de bal op de stip. Als Malen rood had gekregen, was de wedstrijd anders gelopen (8 -1).
Vind ik leuk
Schijtbak2.0 +1138
maandag 4 februari 2019 om 17:24
De koning van het selectieve geheugen. Zet deze man op de kermis neer met een grote ton ok geld in te gooien voor zijn gezanik en hij gaat helemaal loaded naar huis. Wanne gek zeg. Lachwekkend
Vind ik leuk
040Dazal! +290
maandag 4 februari 2019 om 17:27
Kap toch eens met calimero hier en calimero daar. Stel kleuters allemaal. Willen jullie je ei kwijt doe dat dan op een beetje volwassen manier ipv zeiken op een andere club. Ja sjakie is iets meer voor Ajax dan een andere club. Big deal, laat em lekker lullen, tis een prima kerel lijkt me. Geldt ook voor de gebroeders Kerkhof. Elkaar beetje pesten is leuk maar iedere x dezelfde bullshit word ik een beetje moe van. Zo, dat is eruit! Fijne avond iedereen!
Vind ik leuk
Chucky +846
maandag 4 februari 2019 om 18:17
Die bulshit komt voornamelijk uit de mond van Sjakie....
Vind ik leuk
maandag 4 februari 2019 om 22:18
Nee dat klopt niet wat je zegt ben in hart en nieren Psver maar de broertjes Kerkhof zijn twee koekers die niks toevoegen hier in eindje Swart is de zelfde kwakzalver die ook alleen zijn ei kwijt wil en war taal uitslaat en niks toe voegd.
Vind ik leuk
MN223 +1751
dinsdag 5 februari 2019 om 00:34
En, ben je je ei kwijt?
Vind ik leuk
Jelmer038 +226
maandag 4 februari 2019 om 17:27
Swart: "blah, blah, blah."
Algemene mening: "dat klopt niet, sjaakie!"
Vind ik leuk
maandag 4 februari 2019 om 17:27
Niet elke tegenstander Sjaak Ajax Feyenoord en de graafschap zekker niet
Vind ik leuk
Bas Bus +173
maandag 4 februari 2019 om 17:28
Hey Sjaak!
Tis nog erger:
Nu krijgen spelers waar PSV een week later tegen moet al rood.....
Groeten uit Eindhoven!
Vind ik leuk
JaJaBijna +117
maandag 4 februari 2019 om 17:36
Stoer 😂😂👋🏼 #UitKutEindhoven
Vind ik leuk
Dorzon +4832
maandag 4 februari 2019 om 17:29
Malen is gelijk aan gevalletje lamprou dus die kunnen tegen elkaar weg gestreept worden
Vind ik leuk
Mediapark +37
maandag 4 februari 2019 om 17:30
Ach zo goed speelde PSV ook weer niet na de rode kaart hadden ze het zelfs nog moeilijk.. toen viel de 2-0 waar het een paar seconden daarvoor 1-1 kon zijn.
Ik durf bijna zelfs de toto te zetten zondag dat een speler van Utrecht rood krijgt

[Reactie gewijzigd op maandag 4 februari 2019 om 17:32]
Vind ik leuk
maandag 4 februari 2019 om 18:27
Mediapark,
Kijk de statistieken er eens op na. Fortuna heeft niet een keer op doel geschoten. Gewoon 0 keer.
De 1-1 zou dan een eigen doelpunt van PSV moeten zijn geweest. Dat kan natuurlijk, maar een stuk of 5 lijkt me onwaarschijnlijk.
Vind ik leuk
WilcoS64 +4853
maandag 4 februari 2019 om 17:31
Swart heeft natuurlijk gelijk, PSV'ers krijgen zelden rood. Gisteren had Malen rood moeten hebben, maar werd overduidelijk gematst en Fortuna was wel de lul.
Vind ik leuk
maandag 4 februari 2019 om 17:32
Het feit dat iemand op zo'n leeftijd dat met die penalties opmerkt zegt eigenlijk alles!!!
Oftewel dat loopt in de smiezen!
Vind ik leuk
JaJaBijna +117
maandag 4 februari 2019 om 17:34
PSV zelf krijgt geen rood (tweede gele kaart) zegt toch genoeg hoe die knvb in elkaar zit stelletje zakkenwassers 😂😂😂
Vind ik leuk
JoeyC +4442
maandag 4 februari 2019 om 17:36
Inderdaad. Zoals Onana voor zijn elleboogstoot. Sjakiemero is weer op dreef.
Vind ik leuk
maandag 4 februari 2019 om 17:37
Prachtig zo een man .wie neem deze komiek nog serieus .iedereen is een flop behalve Ajax .mooie carrière gehad maar wordt toch een beetje dement.mooi man
Vind ik leuk
Jandieze +1224
maandag 4 februari 2019 om 17:40
Klopt Sjaak. Net zoals spelers van jouw clubje nooit rood krijgen als ze het verdienen (zoals Blind tegen Heerenveen). En net zoals tegenstanders van ajax in de competitie nooit penals mee krijgen. Maar dementerend als je bent zul je dat wel niet meer herinneren.
Vind ik leuk
Romarioo +874
maandag 4 februari 2019 om 17:40
Ik hoorde je niks zeggen ove ozubuukiliku tegen Heerenveen
Swart niet zielig doen, en over de ligt tegen pec door gebroken speler hoorde ik je ook niet
Ach je naam zegt het al Swart ziet alleen hoe je het wilt zien
Vind ik leuk
maandag 4 februari 2019 om 17:41
Wat een zeldzame calimero. Een 100% Ajacied.

Volgens Sjaak is het allemaal niet eerlijk.
Vind ik leuk
Rikkie1993 +1488
maandag 4 februari 2019 om 17:46
Ajacieden noemen psv'er calimero's #potverwijtdeketel! Tering dit gejank elke week!
Vind ik leuk
HupHolland +4465
maandag 4 februari 2019 om 17:50
Het klopt wel een beetje. Fortuna maakte het spel en krijgen op deze manier een rode kaart? Jammer dat een scheidsrechter een wedstrijd verpest.
Vind ik leuk
M1GST4R40 +402
maandag 4 februari 2019 om 17:54
Joh... Sjakie... Als Ajacied denk ik... so what... laten we vooral kijken naar onszelf en niet excuses zoeken voor wat er gebeurt
Vind ik leuk
Shelbourne +6215
maandag 4 februari 2019 om 17:57
Sjaak, kruip jij eens uit je ei. En doe je aluhoedje ook even af.
Vind ik leuk
Nr14always +5600
maandag 4 februari 2019 om 17:59
Hij heeft gelijk, het valt op hė ?.
Vind ik leuk
maandag 4 februari 2019 om 17:59
Verliezers zoeken naar een excuus
Winaars gebruiken nooit een excuus
Vind ik leuk
Hulsink +608
maandag 4 februari 2019 om 18:02
Op het gebied van Drammelietes is Jack Swart de onbetwiste Kampioen!
Vind ik leuk
fdev86 +781
maandag 4 februari 2019 om 18:03
Sjaak held ! 80 jaar en still going strong
Vind ik leuk
Ray01 +168
maandag 4 februari 2019 om 18:03
Tja zijn mening is uiteraard erg gekleurd.. dus serieus kunnen we hem niet nemen.. Laat Ajax nou net zo relatief constant presteren als PSV al veel jaren laat zien..
Vind ik leuk
maandag 4 februari 2019 om 18:07
Heeft hij gelijk , PSV heeft de scheidsrechters mee, plus hebben ze geluk datwij ten Hag als trainerhebben
Vind ik leuk
MN223 +1751
maandag 4 februari 2019 om 18:11
Piep piep hoi!
Vind ik leuk
maandag 4 februari 2019 om 18:13
O sjakie,je bent een lekker ding
Vind ik leuk
maandag 4 februari 2019 om 18:15
Daar hebben we die ouwe demente gek weer😂
Vind ik leuk
Jorg Vde +637
maandag 4 februari 2019 om 18:15
Sjakie liegt kijk maar naar zijn neus
Vind ik leuk
FSCeara +9594
maandag 4 februari 2019 om 18:16
Sjaak heeft gelijk wat malen betreft en de kaart van Emanuelson. Hij vergeet alleen dat De Ligt ook geen rood kreeg toen dat het geval was. en ja als andersom was geweest dan had was het wel rood geweest.
het lijkt wel of ze in Zeist beslissen hoe de competitie moet verlopen.
een beetje UEFA en FIFA in het klein.
Vind ik leuk
05443 +12
maandag 4 februari 2019 om 18:22
Als je steeds met je handen aan de vierde man zit ,Zul je er ook wel wat voor terug krijgen.De ene hand wast de ander.😜
Vind ik leuk
B H +461
maandag 4 februari 2019 om 18:34
Sjakie,Sjakie toch! Vvv-ajax en pec-ajax en ajax-heerenveen gezien? Haha
Vind ik leuk
B H +461
maandag 4 februari 2019 om 18:34
Sjakie,Sjakie toch! Vvv-ajax en pec-ajax en ajax-heerenveen gezien? Haha
Vind ik leuk
maandag 4 februari 2019 om 18:36
Nare vent
Vind ik leuk
RobbieV +70
maandag 4 februari 2019 om 18:37
Wat is die man toch altijd een enorme azijnzeiker zeg! En een verschrikkelijk slechte verliezer
Vind ik leuk
Maan88 +6426
maandag 4 februari 2019 om 18:39
Oh mijn God zeg dat deze man een keer monddood gemaakt wordt aub. Onze tweeling ook uiteraard voordat je die verwijten weer krijgt. Maar door zulke mensen zoals Swart zak de onderlinge haat alleen maar toenemen.
Vind ik leuk
tomawa +152
maandag 4 februari 2019 om 18:40
Gebeurd bij Ajax en Feijenoord ook, die kneuzen van scheidsrechters zijn bang want ze willen na hun cariere vriendjes overhouden in de voetbalwereld.
Vind ik leuk
La Luz +581
maandag 4 februari 2019 om 18:43
Arme Sjakie
Vind ik leuk
maandag 4 februari 2019 om 18:46
Sjakie kan lekker zeuren, hij kan er niet tegen als Ajax onrecht aangedaan wordt maar dit keer had hij wel gelijk!
Vind ik leuk
+40 +422
maandag 4 februari 2019 om 18:48
Sjaak en zijn kleine Sjakies (andere Ajax-calimero's) zorgen er voor dat de Nederlandse grond niet uitdroogt. Al sinds 2015 aan het huilen.
Vind ik leuk
Ron83 +623
maandag 4 februari 2019 om 18:48
Wij vinden jou ook onbegrijpelijk Sjaakie...🙈
Vind ik leuk
maandag 4 februari 2019 om 18:56
Sjaak, werkt op mijn lachspieren Swart...
Vind ik leuk
maandag 4 februari 2019 om 19:11
Het was toch ook rood?
Vind ik leuk
Smash +4331
maandag 4 februari 2019 om 19:12
Swart zijn verhaaltjes zijn altijd tegenstrijdig. Malen moet rood zijn! Ongelooflijk dat het dan niet gebeurd.

Lamprou was volgens mijnheer geen rood.

PSV heeft mazzel met rood voor Bazoer en Emanuelson. Right!
Vind ik leuk
52N6E +1159
maandag 4 februari 2019 om 19:14
Als deze kritiek van een voetbalclub zou komen, kon ik het nog begrijpen. Maar sinds er meer aandacht is voor de BV Ajax zonder maar 1 prijs te pakken, neem ik dit niet zo serieus. Ga es voetballen....
Vind ik leuk
maandag 4 februari 2019 om 19:16
Malen had best een rode kaart kunnen/moeten krijgen maar om daar nou meteen een algemeen statement van te maken dat PSV altijd bevoordeeld wordt lijkt me echt geneuzel van een Ajacied met tunnelvisie die het na een week nog steeds niet kan verkroppen dat Ajax van Feijenoord billenkoek kreeg. Wat een flauwekul. Leer wat relativeren op zo'n leeftijd, maar dat zal wel niet gaan lukken met zulke zure druiven.
Vind ik leuk
maandag 4 februari 2019 om 19:18
Tjah, vraag 't de scheidsrechters maar.. Trouwens die rode kaart was gwn terecht van Fortuna.. Was gwn duidelijke handsbal.. Niet klagen
[Reactie gewijzigd op maandag 4 februari 2019 om 19:18]
Vind ik leuk
maandag 4 februari 2019 om 19:20
sjaak maakt iedereen zwart
Vind ik leuk
maandag 4 februari 2019 om 19:41
Heerenveen had een penalty tegen Ajax moeten hebben
Vind ik leuk
maandag 4 februari 2019 om 20:22
2 ook nog
Vind ik leuk
frankje +115
maandag 4 februari 2019 om 19:57
sjaak, wat vond je van het doelpunt van Ziyech? Was duidelijk geen overtreding. Was een hele andere wedstrijd geworden, 0-0 en een striemend fluitconcert in de rust?
Vind ik leuk
maandag 4 februari 2019 om 20:20
Zegt de man van de club die bijna 2 jaar geen penalty tegen hebben gehad in eigen huis.
Rot op zielig figuur !
Vind ik leuk
JoeyC +4442
maandag 4 februari 2019 om 20:39
In de Eredivisie kreeg Ajax de laatste 5,5 jaar 1 penalty tegen. En die werd nog gemist ook 🤣
Vind ik leuk
Ari as +446
maandag 4 februari 2019 om 20:21
Zat hier al op te wachten. En Feyenoord moet nu zeker degraderen?
Hij vertelt elke week hetzelfde alleen de degradant moeten ze steeds veranderen.
Vind ik leuk
John040 +2433
maandag 4 februari 2019 om 20:33
Had je verstand van voetbal Swart had je het begrepen. Je was zelf ook maar een zwakke voetballer die op voorspraak van de neus het Nederlands elftal gehaald . Maar echt geen andere topclub wou jou.
Vind ik leuk
Cookee +13015
maandag 4 februari 2019 om 21:04
VVV is een schande voor het voetbal, stuur de punten dan via de post op.
Ik heb ze niet 1x op de middellijn gezien. Het idee dat die trainer in beeld is bij Feijenoord moet Rotterdam doodsbang maken.
Straks gaat die TV-man een trainer/zijn buurman aantrekken.

Sjaak moet niet zeuren over beslissingen tegen PSV, vorige week zeikten Ajacieden om een gele kaart voor Feijenoord, dat hoort niet Punt.
Ajax moet naar zichzelf kijken en zorgen dat ze met voetbal de beste zijn, geen kinderachtig gezeur.
Vind ik leuk
JoeyC +4442
maandag 4 februari 2019 om 21:13
Statistieken.
4 clubs pakten tot nu toe nog geen rood dit seizoen. Dat zijn PSV, Emmen, AZ en... Ajax.
Club met de minste gele kaarten... Ajax.
Club met de minste penalties tegen... Ajax. En De Graafschap.

Opvallend is het verschil tussen PSV en Ajax qua rode kaarten voor de tegenstander, 5 om 1, ook het verschil qua gele kaarten voor de tegenstander 50 om 37. En om nou te zeggen dat PSV wat betreft gele en rode kaarten voor de tegenstander ver boven de rest uitstijgt, klopt ook niet. Zwolle heeft namelijk precies dezelfde cijfers betreft gele en rode kaarten voor de tegenstander.
Naar mijn idee ligt het aan de speelstijl. Ajax meer op balbezit en voorspelbaarder voor de tegenstander. PSV meer vanuit de omschakeling en daardoor onvoorspelbaarder voor de tegenstander. Je maakt eerder fouten als je niet weet wat je kan verwachten. Zo ook de tweede gele kaart dit weekend voor die Fortunaspeler. Het ging te vlug en omdat Angelino links er anders vandoor was, zag hij geen andere keuze en hoopte onvergeefs om gespaard te worden door Blom. En dat Blom geen PSV’er rood durft te geven is onzin. Daar kunnen Willems en Strootman over meepraten.
Vind ik leuk
Pietje2015 +18036
maandag 4 februari 2019 om 21:26
Klopt Sjaak,
Het begint heel erg op te vallen.
Maar vertel dat maar eens aan die uitslagsupporters uit eindhoven.
Vind ik leuk
maandag 4 februari 2019 om 21:28
Ajac staat eigenlijk bovenaan Sjaak
Vind ik leuk
MOKUM*** +2165
maandag 4 februari 2019 om 21:37
Nou neem ik Sjaak vaak met een korrel zout. Echter, ik zit nu ff Veronica Inside te kijken, en daar is de heer Nijhuis te gast. Die doet er nu haast schaamteloos niets meer aan om zijn voorkeur voor PSV te verbergen.
Vind ik leuk
rpaulp50 +14510
maandag 4 februari 2019 om 21:44
De waarheid is dat de top 3 vaak het voordeel van de twijfel krijgen.......
Vind ik leuk
maandag 4 februari 2019 om 22:45
Heerlijk onze sjaak
Vind ik leuk
Blueman +1124
maandag 4 februari 2019 om 23:37
De hele wereld is tegen Ajax, Sjakie. En als je zo blijft doorjammeren iedere week wordt dat alleen maar erger!
Vind ik leuk
Mart040 +5
dinsdag 5 februari 2019 om 01:04
Ik herrinner me de ligt tegen PEC en lamprou tegen heerenveen dus wat zeurt ie nou weer allemaal
[Reactie gewijzigd op dinsdag 5 februari 2019 om 01:05]
Vind ik leuk
ajaksiet +1353
dinsdag 5 februari 2019 om 09:17
Deze reaktie slaat weer helemaal nergens op en kan alleen maar van Fc Calimero komen! Sjaak zegt dat de tegenstanders van PSV makkelijk rood krijgen, dus heeft HELEMAAL NIETS MET AJAX te maken. Lamprou ging overigens over WEL/GEEN penalty heft niets met ROOD te maken.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 5 februari 2019 om 09:18]
Vind ik leuk
ritje +789
dinsdag 5 februari 2019 om 08:19
hallo Die Lampjes uit Lampegat (supporters) hebben nog???? het hoogste woordt! dat het hun clubje alles meezit! daar malen ze niet om! maar aan alles komt een einde, ook aan 4 jaar kampioen worden! volgend jaar is het weer andere koek! mvg ritje
Vind ik leuk
ajaksiet +1353
dinsdag 5 februari 2019 om 09:20
Klopt, en dan worden ze kampioen en gaan dan elk jaar schandalig af in de CL en beker, voor de winteerstop al! Oh ja... 1 keertje kwamen ze de poule door in de CL, de minste poule van allemaal, dat was dan ook weer wel zo...
Vind ik leuk
PSV POWER +17
dinsdag 5 februari 2019 om 08:34
Sjakie wat een gek zeg, zijn vrouw moet wat doorstaan met een ajax gestoorde zielige man. Hij laat heel Nederland lachen
Vind ik leuk
ajaksiet +1353
dinsdag 5 februari 2019 om 09:14
Ik denk dat jee een beetje meeer respect moet tonen, zeker als PSVer! Kijk aub naar jullie Kabbel en Babbel en zeg daar wat van.
Vind ik leuk
ajaksiet +1353
dinsdag 5 februari 2019 om 09:13
Sjakie, geweldige supporter. Helaas wel met een rose brilletje...
Vind ik leuk
peinke +2391
dinsdag 5 februari 2019 om 09:56
Onbegrijpelijk dat deze man die louter onzin verkondigt en zichzelf al heel lang van het voetstuk heeft gegooid, hier wekelijks nog geciteerd wordt met allerlei shit!
Vind ik leuk
Buck Worrier +2745
dinsdag 5 februari 2019 om 10:01
Om je te bescheuren. Sjakie zegt wat en gelijk meer dan 500 comments. Mwoehahaha. Mooie vent onze Swart.

Vind ik leuk
wickey +43
dinsdag 5 februari 2019 om 10:30
Terecht Sjakie..dit keer. Op dat gebied heeft PSV altijd geluk. Owee als een Eindhovenaar op de grond ligt...dan komt altijd een gele of rode kaart te voorschijn. Jammer dat de scheidsrechters elke keer weer intrappen.
Vind ik leuk
dinsdag 5 februari 2019 om 11:31

Het wordt tijd dat Swart(gallig) een spreekverbod krijgt
Vind ik leuk
ritje +789
vrijdag 8 februari 2019 om 08:38
hallo iedereen heeft recht op zijn of haar mening! Ook Sjaak! Het is respectloos om zo tereageren op Sjaak! maar dat komt hoofdzakelijk uit de hoek van de Lampegatters! Want Zij alleen hebben recht van spreken? zeker op dit forum! dat beheerst wordt door lampegat suporters! Er wordt niet realistisch gereageerd! alleen maar haat haat ten opzichte van Ajax! Jaloezie Jaloezie! anders kan ik er niet van maken mvg ritje
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 21:29
Om PSV af te stoppen zal je wel eens over de streep moeten, dat is het risico.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws