'Schouten kan op het middenveld van Ajax spelen, ook bij PSV zou hij passen'

'Schouten kan op het middenveld van Ajax spelen, ook bij PSV zou hij passen'

Gepubliceerd: dinsdag 5 februari 2019 om 15:20di 05-02-2019 om 15:20

Laatste update: dinsdag 5 februari 2019 om 16:24di 05-02-2019 om 16:24

Jerdy Schouten zou niet misstaan op het middenveld van PSV, Ajax of Feyenoord. Dat denkt Chris Tempelman, Excelsior-watcher namens Voetbal International. Tempelman ziet Schouten al het gehele seizoen uitblinken in Kralingen. 

"Bij Excelsior wordt-ie weleens gekscherend de Frenkie de Jong van Kralingen genoemd", vertelt Tempelman op de website van VI"Schouten is niet van hetzelfde niveau, maar dat heeft te maken met z'n manier van voetballen, hoe-ie het spel ziet.

"Hij moet nu een goede keuze maken. Als je ziet wat Feyenoord mist op het middenveld... Dit is zo'n soort speler, volgens mij. Als je ziet wat Ajax aan middenvelders heeft, en Frenkie de Jong gaat nu weg, zo'n soort speler zou daar passen. Ik denk dat hij ook bij PSV zou passen."

"Het is zijn eerste seizoen op Eredivisie-niveau. Hij maakt grote indruk, vanaf het eerste moment al. Ik herinner me Excelsior - Fortuna Sittard nog van dit jaar. Een moeilijke wedstrijd om mee te beginnen. Je zag gelijk al dat hij er met kop en schouders bovenuit stak. Tactisch gezien, technisch gezien. Echt een heel bijzondere speler."

Schouten werd afgelopen zomer door Excelsior overgenomen van Telstar. Hij heeft in Rotterdam een contract tot medio 2021. 

Lees ook: Grote uitblinker tegen Feyenoord: 'Ik vrees dat hij niet te behouden is'

Poll

Welke club past bij Schouten?

(2954 stemmen)

Plaats een reactie

Andre As +576
dinsdag 5 februari 2019 om 15:27
Zolang hij maar geen Maradona aan de Maas wordt.
Vind ik leuk
dhrwobo +40102
dinsdag 5 februari 2019 om 15:31
Pfffff er is weer een nieuw 'toptalent' gevonden waar dagelijks over geschreven wordt hoor. De volgende hype is geboren...
Vind ik leuk
fier&koen +2401
dinsdag 5 februari 2019 om 15:33
Maar echt ajb zeg. Leuk spelertje hoor verder. Maar meteen dit soort dingen roepen. Zucht😑
Vind ik leuk
Groen +2317
dinsdag 5 februari 2019 om 16:30
Nou dat valt wel mee toch. Ze vergelijken hem met een speler van 21 die nog niets bewezen heeft.
Vind ik leuk
KCP +337
dinsdag 5 februari 2019 om 17:18
80+
Vind ik leuk
fier&koen +2401
dinsdag 5 februari 2019 om 18:07
Die bij Barça speelt komend seizoen ja
Vind ik leuk
Korm +39368
woensdag 6 februari 2019 om 07:59
of hij speelt moeten we nog zien ;-)
Genoeg voorbeelden van spelers die naar spanje gingen en waarvan we niks meer hoorde..
Vind ik leuk
fier&koen +2401
woensdag 6 februari 2019 om 15:57
Da's waar. Maar heb zo'n vermoeden dat we van deze knul nog wel wat te zien krijgen. 😊
Vind ik leuk
Korm +39368
donderdag 7 februari 2019 om 08:09
Ik hoop het echt!
Vind ik leuk
Scf1984 +207
woensdag 6 februari 2019 om 06:14
Tsjah 21 jaar en toch al de grootmachten achter zich aan,
dus nog niks bewezen lijkt me een understatment.
Vind ik leuk
dinsdag 5 februari 2019 om 16:51
Iedereen lult elkaar ook maar na tegenwoordig hè? Iemand noemde rob jetten een robot, vervolgens vindt héél Nederland precies dat!. Vd vaart zei zondagavond iets over schouten, ik heb er nu al 4 andere journalisten/ analytici over gehoord
Vind ik leuk
dinsdag 5 februari 2019 om 17:13
Precies! Leuk talent verder. Speelt ook heel het seizoen al goed. Interessante speler voor een niveautje lager (AZ, Feyenoord, Vitesse). Wat moet PSV met nog een middenvelder? Hebben momenteel Hendrix, Rosario, Guti, Pereiro, Mauro, Thomas, Ihattaren, Rigo en Ramselaar..
Vind ik leuk
fier&koen +2401
dinsdag 5 februari 2019 om 18:09
Yep het gaat weer lekker. Iedereen lult elkaar weer lekken naar de mond. En ondertussen vormt langzaam een hype en druk op dat ventje die nergens om gevraagd heeft. Eerst even naar een middenmoter dan Mischien de stap naar de top ED
Vind ik leuk
Scf1984 +207
woensdag 6 februari 2019 om 06:15
van der Vaart heeft er ook dan ook kijk op.
Vind ik leuk
Mari +11715
dinsdag 5 februari 2019 om 15:33
Als je tegenwoordig geen toptalent bent, dan ben je een kneus
Vind ik leuk
ReneAjax +8548
dinsdag 5 februari 2019 om 15:37
Wat zal jij blij zijn dat ie niet bij Ajax speelt.
Vind ik leuk
dinsdag 5 februari 2019 om 15:41
Is veel verder dan Frenkie de Jong, dit wordt een wereldtopper in tegenstelling tot de jong die het niet gaat redden. Echt meest onderschatte speler van de eredivisie deze jongen.
Vind ik leuk
Maxx Jw +1338
dinsdag 5 februari 2019 om 15:55
Haha wat een frustratie.
Vind ik leuk
GOAL! +661
dinsdag 5 februari 2019 om 16:01
Welke frustratie Maxx?
Vind ik leuk
yuuup +10349
dinsdag 5 februari 2019 om 16:21
Als dat niet duidelijk is... En ook de pure arrogantie dat je jezelf hoger hebt zitten dan de technische mensen van PSG, Barcelona, Man. City enz.
Vind ik leuk
GOAL! +661
dinsdag 5 februari 2019 om 16:36
Aah haha ik zag onze ajaxpoetsert even over 't hoofd idd
Vind ik leuk
yuuup +10349
woensdag 6 februari 2019 om 05:35
Geeft niet jongen. Jij ziet vast wel vaker dingen over het hoofd.
[Reactie gewijzigd op woensdag 6 februari 2019 om 05:36]
Vind ik leuk
GOAL! +661
woensdag 6 februari 2019 om 21:10
Wijzig jij nou je reactie...? Voor wie?
Vind ik leuk
yuuup +10349
donderdag 7 februari 2019 om 06:34
Waarschijnlijk zag ik een typefout en heb ik die even aangepast. Gewoon voor mezelf.
Vind ik leuk
dinsdag 5 februari 2019 om 16:02
Het is wat he.
Al word je 100 x kampioen met Hendrix, hij zal nooit voor meer dan 5 miljoen weg gaan.
De houthakker. 😎
[Reactie gewijzigd op dinsdag 5 februari 2019 om 16:10]
Vind ik leuk
Jan ref +1145
dinsdag 5 februari 2019 om 16:19
Liever 100x kampioen en 5miljoen dan 75miljoen en geen kampioen
Vind ik leuk
pim4ever +1093
dinsdag 5 februari 2019 om 16:25
Honderd keer kampioen ga jij niet meemaken..
Vind ik leuk
Jan ref +1145
dinsdag 5 februari 2019 om 16:29
Het gaat er niet om of ik het meemaak dan snap je dus duidelijk mijn reactie niet
Vind ik leuk
richard37 +1544
dinsdag 5 februari 2019 om 19:12
Des te lekkerder als wij kampioen worden, meer dan 200 miljoen, en ook nog de beker. Jullie hele jaar lullen over 5 jaar helemaal niets en dan zelf niks hebben.

De smaak zal zoet zijn.

Want vooralsnog hebben jullie ook helemaal nog niets.
Vind ik leuk
Jan ref +1145
dinsdag 5 februari 2019 om 19:23
Waarom praat je tegen mij over jullie dat snap ik niet helemaal kun je mij dat uitleggen? Ik weet niet wie jij met Julie bedoeld
Ik zeg alleen ik ben liever 100keer kampioen en 5miljoen voor een speler dan geen kampioen en 75 miljoen voor een speler dat is wat ik liever heb
Vind ik leuk
richard37 +1544
dinsdag 5 februari 2019 om 19:46
Omdat je in principe hetzelfde zegt als vele psv supporters op dit forum . Dat je liever geen geld hebt maar wel kampioen wordt en Ajax al heel veel jaren niets heeft maar wel geld en dat je er ook een beetje vanuit gaat. Nou ik heb liever veel geld en 100x kampioen.
Vind ik leuk
Jan ref +1145
dinsdag 5 februari 2019 om 19:53
Nee jij vergelijkt mij met een PSV suporter dat ben ik niet en ook geen Ajax suporter ik geef alleen aan wat ik liever heb en dan is er een spreekwoord dat luidt"wie de schoen past trekt hem aan"
En dat ik liever geen geld heb zeg ik niet ik had het over 5miljoen
[Reactie gewijzigd op dinsdag 5 februari 2019 om 19:54]
Vind ik leuk
Scf1984 +207
woensdag 6 februari 2019 om 06:19
Daar heeft Jan Ref wel een punt,
het lijkt er namelijk op dat bij Ajax alleen het Europees avontuur nog telt. Landskampioen en beker zitten geen miljoenen aan vast. De klassieker wordt ook niet meer zo gezien als ooit, dat het bij Ajax meer om het geld gaat dan voetbal kan je eigenlijk niet meer omheen.
Vind ik leuk
richard37 +1544
woensdag 6 februari 2019 om 07:36
Plaatsen cl is 20 miljoen. Is zeker belangrijk
Vind ik leuk
Jan ref +1145
woensdag 6 februari 2019 om 08:44
Dan moet je kampioen worden dus
Vind ik leuk
Scf1984 +207
woensdag 6 februari 2019 om 08:56
Tuurlijk maar dat is waar het voetbal omgaat tegenwoordig, zoveel mogelijk geld incasseren. De hoofdkern van voetbal is er wel van af denk ik, het zijn vooral bedrijven die winst incaserren niets meer of minder dan een akzonobel en noem ze maar op. het is bijna hetzelfde als met een sjaal van Albert heijn voor de ingang staan juichen.
[Reactie gewijzigd op woensdag 6 februari 2019 om 09:12]
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 05:36
PSV is de duige kampioen hoor,dus dit klopt niet.
Vind ik leuk
Jan ref +1145
woensdag 6 februari 2019 om 08:28
Wat klopt er niet?
Vind ik leuk
woensdag 6 februari 2019 om 02:33
Hou op
Vind ik leuk
NikosMachlas +1168
dinsdag 5 februari 2019 om 16:08
Een talent van 22 nota bene. Ik vind dit echt een gevalletje hype. Het is niet voor velen weggelegd om zo snel door te groeien in veertien maanden van telstar naar ajax met excelsior als tussenstap ik heb mijn bedenkingen of je zo snel kan doorschakelen naar nog wat niveaus hoger als je al 22 bent. Dumfries komt er het dichtste in de buurt maar is gewoon vrij zeldzaam dat zo snel stappen maken goed uitpakt.
Vind ik leuk
3Bier +12583
dinsdag 5 februari 2019 om 16:29
Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen en deze jongen laat het nu al het hele seizoen zien. Waarom zouden de topclubs niet een gokje wagen? Duur zal hij niet zijn.
Vind ik leuk
Mariël +91
dinsdag 5 februari 2019 om 16:26
Hij is wel echt goed hoor.. deze jongen komt er wel...
Vind ik leuk
dinsdag 5 februari 2019 om 16:56
Wie?? Die Mohammed van jullie??
Vind ik leuk
Molletje +1713
dinsdag 5 februari 2019 om 15:45
Denk wel dat VP heeft meegelezen met je reactie, gezien de titelwijziging die ze hebben doorgevoerd.

:-)
Vind ik leuk
Naranja +802
dinsdag 5 februari 2019 om 19:28
Haha pas op nu geef je VP ideetjes
Vind ik leuk
dinsdag 5 februari 2019 om 15:27
Is goed genoeg voor Feyenoord
Vind ik leuk
dinsdag 5 februari 2019 om 15:28
Hij is beter dan jordy Caassie🧀
Vind ik leuk
Ajaxroermond +1849
dinsdag 5 februari 2019 om 15:35
Wie niet
Vind ik leuk
Deck010 +9204
dinsdag 5 februari 2019 om 15:38
Jij waarschijnlijk?
Vind ik leuk
Seizoenkaart +11570
dinsdag 5 februari 2019 om 15:38
In zijn verdedigende taak op het middenveld als soort stofzuiger zou hij het zeker beter doen als clasie ja .
Maar ik zou hem eerst zich zelf iets meer laten bewijzen het seizoen is nog lang

[Reactie gewijzigd op dinsdag 5 februari 2019 om 15:41]
Vind ik leuk
Dub_Rtd +4356
dinsdag 5 februari 2019 om 15:29
Aldus de fan van de ploeg die Jorit Hendrix op het middenveld heeft.
Vind ik leuk
dinsdag 5 februari 2019 om 15:31
En “zelfs” met Jorrit Hendrix bovenaan staat...
Vind ik leuk
dhrwobo +40102
dinsdag 5 februari 2019 om 15:33
Moet je nagaan hoe belabberd de rest het doet als wij met Hendrix riant bovenaan staan halverwege het seizoen.

En bovendien, er komen getalenteerde middenvelders aan met meer kwaliteit die uiteindelijk een Hendrix kunnen vervangen.
Vind ik leuk
Stom +532
dinsdag 5 februari 2019 om 15:56
Nu nog hopen dat er komende zomer een (buitenlandse) club komt die Hendrix voor een miljoen of 10 komt ophalen. Dat zou echt briljant zijn! Hoe dan ook, zie hem wel graag verkocht worden en niet gedegradeerd tot bankzitter en daarna via de achterdeur weg naar een subtopper.

Zo snel mogelijk graag. Gezien het aantal alternatieven (Guti, Sadilek, Rigo, Thomas en wat er misschien nog in Jong PSV loopt) kan PSV hem wel missen. Beetje ruimte maken voor doorstroming!
Vind ik leuk
1313 +6183
dinsdag 5 februari 2019 om 16:02
Nu heeft dit bovenaan staan niets te maken met het scorend vermogen van Jorrit Hendrix hoor.
Vind ik leuk
richard37 +1544
dinsdag 5 februari 2019 om 19:15
Riant???

Valt wel mee. 1x gelijk en het is open. Jullie staan er geen 10 voor he
Vind ik leuk
nick140 +54
dinsdag 5 februari 2019 om 15:49
Juist door types als Jorrit Hendrix is PSV een beetje weerbaarder dan andere ploegen. Hij wint doorgaans geen wedstrijden voor je, maar zorgt er wel voor dat je ze niet zo gemakkelijk verliest (zie Willem II-PSV 5-0 vorig jaar, bij afwezigheid van Hendrix).

Als je allemaal Pereirootjes en Lozanootjes hebt lopen win je de helft van de wedstrijden met 7-0 en verlies je de rest.
Vind ik leuk
dinsdag 5 februari 2019 om 17:29
Ik kan het niet meer met je eens zijn. Die jongen is echt de pitbull van het elftal. Sure, niet de allerbeste speler, maar voor PSV eigenlijk gewoon onmisbaar.

Hij maakt zoveel vuile meters en pakt meer dan genoeg ballen af. Gaat voorop in de strijd.
Vind ik leuk
GOAL! +661
dinsdag 5 februari 2019 om 16:44
Jorrit Hendrix speelt idd op 't middenveld van de favoriete club van deze fan. Voegt deze extra info nog iets toe aan jouw scherpe observering van een bijgedragen mening van deze fan?
Vind ik leuk
Dub_Rtd +4356
dinsdag 5 februari 2019 om 16:50
Voegt zijn info wat toe aan het onderwerp?
Indien nee (je enige mogelijke antwoord) waarom niet zo tof bij hem reageren?

Ah, ik zie het al. De ene provinciaal die het voor de ander op moet nemen.
Vind ik leuk
GOAL! +661
dinsdag 5 februari 2019 om 16:55
Ik neem het in deze op voor Hendrix hoor niet voor die 'mede-provinciaal'. Ik heb die reactie niet eens gelezen (waarschijnlijk herinnert, want ik moet er toch langsgekonen zijn) . Ga er nu dus maar geen Ajax PSV discussie van maken, zodat je de verongelijkte 'zwarte piet' kunt uithangen.
Vind ik leuk
Tommieman +1760
dinsdag 5 februari 2019 om 15:30
Dat is niet zo heel moeilijk op dit moment .....
Vind ik leuk
The Iceman +14468
dinsdag 5 februari 2019 om 15:28
“Als je ziet wat Feyenoord mist op het middenveld... Dit is zo'n soort speler, volgens mij. Als je ziet wat Ajax aan middenvelders heeft, en Frenkie de Jong gaat nuweg, zo'n soort speler zou daar passen. Ik denk dat hij ook bij PSV zou passen."

VP be like: “Hij zou bij Ajax passen.”
Vind ik leuk
ReneAjax +8548
dinsdag 5 februari 2019 om 15:42
Hij zou bij Ajax, Feyenoord en PSV passen (Op alfabetische volgorde).
Een soort Doan dus.
Misschien handig om een topic te wijden aan de clubs waar hij niet zou passen ?
Vind ik leuk
dinsdag 5 februari 2019 om 15:28
Wanneer hadden we voor t laatst een rooie in Oranje? En nee, geen Babel!
Vind ik leuk
Andre As +576
dinsdag 5 februari 2019 om 15:29
Die is paars ;-)
Vind ik leuk
dinsdag 5 februari 2019 om 15:30
Dat was St Juste toch?
Vind ik leuk
ReneAjax +8548
dinsdag 5 februari 2019 om 15:50
Ernie Brands ? Ruud Geels ?
Vind ik leuk
dinsdag 5 februari 2019 om 16:04
Das niet eerlijk. Toen keken we nog zwart wit en konden we niet beoordelen of ze nou blond of rood waren:)
Vind ik leuk
Busk +1629
dinsdag 5 februari 2019 om 16:49
John v Loen? T...ng da's lang geleden....
Schiet me zo gauw geen ander te binnen...
Vind ik leuk
The Iceman +14468
dinsdag 5 februari 2019 om 15:31
Koeman?
Vind ik leuk
dinsdag 5 februari 2019 om 15:32
Dat vindt ik een halve rooie. Van Loen?
Vind ik leuk
The Iceman +14468
dinsdag 5 februari 2019 om 15:35
Goedgekeurd. Wel lang geleden. Als het goed is is ongeveer 4% in Nederland roodharig, dus dan zou je meer rooie spelers verwachten. Ik vermoed discriminatie en ga een partij voor roodharigen oprichten! BRTD (Better Red Than Dead) of iets dergelijks.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 5 februari 2019 om 15:36]
Vind ik leuk
dinsdag 5 februari 2019 om 15:38
Haha dit zaakje stinkt!
Vind ik leuk
The Iceman +14468
dinsdag 5 februari 2019 om 15:40
Het is tijd dat de witmang gaat boeten voor z’n misdaden tegen de anders gepigmenteerde mens.
Vind ik leuk
dinsdag 5 februari 2019 om 16:04

😂😂😂
Vind ik leuk
Deck010 +9204
dinsdag 5 februari 2019 om 15:46
Gingers in Orange !!!!!

Of terwijl GIO !!!
[Reactie gewijzigd op dinsdag 5 februari 2019 om 15:49]
Vind ik leuk
The Iceman +14468
dinsdag 5 februari 2019 om 15:51
Zeker een goede optie. Orange Hair Orange Heart (OH OH) zou ook nog kunnen.
Vind ik leuk
Cappie +7651
dinsdag 5 februari 2019 om 16:06
Die statistiek doortrekken heeft weinig zin.
Ongeveer de helft van Nederland is vrouw.
Ongeveer 20% van de mannen is homo (geen idee).
Ongeveer 40% van de Nederlandse mannen is ouder dan 40 jaar.

Vind ik leuk
The Iceman +14468
dinsdag 5 februari 2019 om 16:15
Dat klopt, hoewel je voor t gemak mag aannemen dat het percentage roodharigen gelijk is bij mannen en vrouwen & homoseksuelen (waarvan er trouwens best een paar profvoetballer zijn) en heteroseksuelen. Maar ik maakte slechts een grap :p
Vind ik leuk
Cappie +7651
dinsdag 5 februari 2019 om 16:38
Weet ik :P
Maar ik vind het dan toch leuk om er een beetje serieus op in te gaan... sorry. ;)
Vind ik leuk
TottenhamHOT +6151
dinsdag 5 februari 2019 om 15:33
Stefan Peterson
Vind ik leuk
Rodajc +18124
dinsdag 5 februari 2019 om 15:29
Want als je het bij Excelsior kan kan je het in de top ook... Kom op zeg, minstens één tussenstap voordat hier überhaupt over gesproken zou mogen worden.
Vind ik leuk
#Keizerout +41317
dinsdag 5 februari 2019 om 15:30
Hahaha echt he?
Bijzonder hoeveel experts niet zoveel snappen van voetbal.
Vind ik leuk
G.Kopf +4345
dinsdag 5 februari 2019 om 15:30
Hallo hij heeft bij Telstar al lopen shinen.
Vind ik leuk
ViscaBarca1 +1247
dinsdag 5 februari 2019 om 15:30
"Oeh PSV en Ajax samen in een artikel. Snel, zeg iets provocerends"

Ummmm.... oke hier komt ie:
Hij kan beter naar PSV gaan want die worden wél kampioen whahaha!
Vind ik leuk
dinsdag 5 februari 2019 om 16:46
helaas gaat hij naar Ajax! psv heef geen centjes dat weet je nou toch wel!
Vind ik leuk
ViscaBarca1 +1247
dinsdag 5 februari 2019 om 19:21
Hoe doet Lainez het bij Ajax? 😉
Vind ik leuk
G.Kopf +4345
dinsdag 5 februari 2019 om 15:30
Geleerd bij Telstar, logisch.
Vind ik leuk
#Keizerout +41317
dinsdag 5 februari 2019 om 15:31
Telstar heeft toch vaak leuke spelers.
Vind ik leuk
Midden-Noord +94681
dinsdag 5 februari 2019 om 15:49
*ADO

https://www.transfermarkt.com/jerdy-schouten/profil/spieler/347900

Heeft de jeugdopleiding bij ons doorlopen.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 5 februari 2019 om 15:50]
Vind ik leuk
G.Kopf +4345
dinsdag 5 februari 2019 om 16:55
Gepolijst bij Telstar ook goed.
Telstar jeugd kan natuurlijk niet.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 5 februari 2019 om 16:57]
Vind ik leuk
Midden-Noord +94681
dinsdag 5 februari 2019 om 17:28
Is bij ons al gebeurd alleen was de club blind. Hij heeft een jaar bij Telstar gezeten.
Vind ik leuk
dinsdag 5 februari 2019 om 15:31
Pfff ben zelf voor Ajax. Maar kom op nou.. De Frenkie de Jong van Kralingen.!
Vind ik leuk
dinsdag 5 februari 2019 om 16:44
kan je wel eens in vergiste is een 100% Ajax speler doet me aan oud Ajax speler jonk denken!
Vind ik leuk
Svenn020 +80
dinsdag 5 februari 2019 om 15:35
Ik vind hem maar niks. Sorry Rafa.
Vind ik leuk
#Keizerout +41317
dinsdag 5 februari 2019 om 15:41
Heb je hem niet gezien tegen Feyenoord?
Vind ik leuk
dinsdag 5 februari 2019 om 15:40
Ik vind Schouten meer op Kevin de Bruyne lijken, want hij gaat wel mee naar voren, haha. Een zeer leuke voetballer, die ook nog eens echt ballen afpakt. Een goed talent, hij staat vaak op de goede plek. En heeft een goede pass, met een goed spelinzicht.

Voor dat lage bedrag, zou ik de gok wel durven wagen, als TD. Misschien AZ of Vitesse?
Maar dan is hij gelijk voor Feyenoord en PSV onbetaalbaar
[Reactie gewijzigd op dinsdag 5 februari 2019 om 15:45]
Vind ik leuk
Hupfean +5097
dinsdag 5 februari 2019 om 15:45
Geen van de drie, gewoon naar Heerenveen komen waar hij ook daadwerkelijk speeltijd krijgt.
Vind ik leuk
Midden-Noord +94681
dinsdag 5 februari 2019 om 15:47
Wat een fout van mijn club om die te laten gaan. Juist die spelers die niet worden opgepikt laat je zo makkelijk gaan. Slechte zaak!
Vind ik leuk
Deck010 +9204
dinsdag 5 februari 2019 om 15:48
Nou.....als de Excelsior watcher van VI het zegt.
Ik voel een transfer naar PSG of Man City aankomen.
Vind ik leuk
tomawa +147
dinsdag 5 februari 2019 om 15:59
Ik denk Barcelona en meteen Nederlands elftal. kan niet vroeg genoeg over het paard getilt worden, goed bezig hoor.
Vind ik leuk
Romo +1253
dinsdag 5 februari 2019 om 16:02
O een nieuwe Frenkie
Vind ik leuk
Erik-Vites +505
dinsdag 5 februari 2019 om 16:08
Kom maar naar Vitesse....

We kunnen wel wat kwaliteit gebruiken, want er moet door geselecteerd worden. Kan mooi op de plek van Foor komen te spelen!
Hup Marc en co, sla je slag.
Vind ik leuk
Shelbourne +5856
dinsdag 5 februari 2019 om 16:14
Leuk dat zo’n jongen opgepikt werd uit de KKD en nu zo doorbreekt. Hopelijk maakt hij deze zomer een transfer, hij moet te lang bij Excelsior blijven.

Feyenoord heeft niet nog een talentje nodig, Ajax en PSV hebben al heel veel middenvelders. Als hij naar Italië kan zou dat een mooie uitdaging zijn. Udinese of Fiorentina zou prachtig zijn of een club als Sampdoria of Atalanta.
Vind ik leuk
dinsdag 5 februari 2019 om 16:16
Mooi,effe 25 miljoen binnenharken daar in Kralingen..............
Vind ik leuk
dinsdag 5 februari 2019 om 16:39
en jij geloof dat zeker denk aan 2 tot 5 miljoen als die naar Ajax gaat!
Vind ik leuk
De Hout +1933
dinsdag 5 februari 2019 om 16:20
Past het best bjj AZ Alkmaar.
Vind ik leuk
wattenstaafje +23463
dinsdag 5 februari 2019 om 16:27
Next
Vind ik leuk
dinsdag 5 februari 2019 om 16:31
Nee hij had geluk dat hij geen rood kreeg had geel en dan nog een smerige overtreding dat is zijn klasse
Vind ik leuk
dinsdag 5 februari 2019 om 16:38
zo een kei harder speler heef Ajax nodig op het veld!
Vind ik leuk
dinsdag 5 februari 2019 om 16:36
kopen ! die staat er gelijk in bij AJAX100% ZEKER!
Vind ik leuk
FCWijsneus +990
dinsdag 5 februari 2019 om 16:41
Real Madrid om nog meer zijn ego op te poetsen. Bewijs eerst maar dat je tot de top behoord d.m.v. keihard trainen en het wekelijks laten zien.
Vind ik leuk
dinsdag 5 februari 2019 om 16:45
PSV had m als eerste geschout.
Vind ik leuk
BCHT9 +482
dinsdag 5 februari 2019 om 16:53
oh ja joh.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 5 februari 2019 om 17:03]
Vind ik leuk
dinsdag 5 februari 2019 om 16:57
Leeezuh
Vind ik leuk
AZVork +1048
dinsdag 5 februari 2019 om 16:50
Nog even en dan loopt er 20 man in de voorhoede, 35 man op het middenveld, 27 man achterin en 4 keepers in het veld.
Vind ik leuk
dinsdag 5 februari 2019 om 17:02
En dan nog helemaal niets in de prijzenkast..................
Vind ik leuk
BCHT9 +482
dinsdag 5 februari 2019 om 16:52
Ik ben erg benieuwd of deze jongen het niveau aankan. Een club als Feyenoord zou hier toch niet slechter van worden..
Vind ik leuk
Gyrosregime +2686
dinsdag 5 februari 2019 om 16:54
feyenoord is niet echt een stap vooruit in zijn ontwikkeling.. Ajax gaat denk ik behoorlijk inkopen, dan zou ik toch voor PSV gaan als die hem goed genoeg vinden..
Vind ik leuk
Geer-dh +204
dinsdag 5 februari 2019 om 16:55
Terug naar ado
Vind ik leuk
dinsdag 5 februari 2019 om 16:59
Bij ajax krijgt hij geen kans an ten hag , alleen als hij kritiek krijgt net als Donny
Vind ik leuk
dinsdag 5 februari 2019 om 17:03
Bij PSV eerst maar eens kijken hoe Ryan Thomas het gaat doen. Als die zijn belofte inwisselt, dan heb je volgend seizoen helemaal niets meer nodig op het middenveld:
Rosario, Hendrix, Gutierrez, Thomas, Rigo, Mauro jr., Sadilek, Dante Rigo, Ihattaren. En dan ga ik er al van uit dat Ramselaar en Pereiro komende zomer gaan vertrekken. Na de voorbereiding mogen er waarschijnlijk een of twee van die anderen ook nog naar een andere club uitzien.

Hij doet het leuk hoor, die Schouten. Maar voegt hij echt iets toe ten opzichte van deze jongens? Als je al iets zou doen, dan eerder een zeer ervaren speler (type Guardado) erbij. Anders kun je net zo goed je eigen talenten laten spelen.
Vind ik leuk
Come on Utreg +28950
dinsdag 5 februari 2019 om 17:24
Leuk spelertje. Tussenstap bij een club als Utrecht zou hem goed doen.
Vind ik leuk
dinsdag 5 februari 2019 om 17:54
Alweer een speler uit de jeugdopleiding van Ajax...
Vind ik leuk
dinsdag 5 februari 2019 om 18:00
Ach die droeftoeters die 'm nu zo hypen, zullen als ie naar de Top 3 verkast, eerste roepen dat ie niet het gewenste niveau heeft. Het is nogal een contrast als je van een veredeld amateurveld gaat naar een gigantisch stadion. We zijn zo goed in het overdreven ophemelen van bepaalde spelers. Net als die 16 jarige verdediger van PEC. Werd al genoemd als de opvolger voor De Ligt bij Ajax. Jaap Stam heeft 'm nu niet meer nodig.
Vind ik leuk
dinsdag 5 februari 2019 om 18:08
Geweldige voetballer. Hij zou t beste bij PSV passen gezien zijn spel , maar Ajax heeft m harder nodig . En voor Feyenoord zou t een droom transfer zijn .
Vind ik leuk
De Kleine +60
dinsdag 5 februari 2019 om 18:21
Vraagprijs 20 miljoen en 20% doorverkoop
Vind ik leuk
Muscles +1403
dinsdag 5 februari 2019 om 18:32
Marc, kun je geen buil aan vallen, interessante speler
Vind ik leuk
Mariël +91
dinsdag 5 februari 2019 om 19:24
We zouden eens blij wezen dat er in Nederland weer een 'toptalent' geboren is.... man man man wat een forum
Vind ik leuk
Andreh +1169
dinsdag 5 februari 2019 om 20:12
gvd voor nix laten gaan door ADO
Vind ik leuk
BenikBen +100
dinsdag 5 februari 2019 om 20:21
Feyenoord gaat hem niet nemen die zijn helemaal geil van Clasie.
Vind ik leuk
kees ee +772
dinsdag 5 februari 2019 om 23:03
. . eigenlijk is dat best een compliment voor feyenoord, tien minuten goed spelen op een plastic veld voor die andere rotterdamse club, . . en hem wordt gelijk een grote toekomst toe-gedicht (da's alletwee gesloten) ??
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws