TOP Oss-fans halen verhaal bij kleedkamer: Kan dan schijnbaar bij ons

TOP Oss-fans halen verhaal bij kleedkamer: "Kan dan schijnbaar bij ons"

Gepubliceerd: vrijdag 8 februari 2019 om 23:14vr 08-02-2019 om 23:14

Laatste update: vrijdag 8 februari 2019 om 23:56vr 08-02-2019 om 23:56

De Keuken Kampioen Divisie-wedstrijd tussen TOP Oss en MVV Maastricht kende een grimmige nasleep. Een 'twintigtal' Osse fans zocht na afloop van de in 1-3 geëindigde wedstrijd de kleedkamer van de thuisploeg op.

De supporters waren ontevreden over de prestatie van hun favorieten en wilden bij de kleedkamer verhaal halen. De 'bestorming' werd gefilmd door camera's van FOX Sports en De Limburger. TOP Oss-directeur Peter Bijvelds liet weten verrast te zijn door het incident. "Ik heb dit eigenlijk nog nooit meegemaakt. Dit kan dan schijnbaar bij ons", vertelde hij aan FOX Sports.

Bijvelds wilde het voorval niet groter maken dan het is. "Of dit triest is? Dat zijn grote woorden hè?", aldus de directeur. "Supporters hebben emoties. En als je met TOP Oss op een tiende plaats (negende, red.) staat, dan is het wel vreemd dat je je moet verantwoorden voor je prestaties."

Plaats een reactie

vrijdag 8 februari 2019 om 23:17
Het zou pas echt uit de hand zijn gelopen als de scootmobiel-hooligan er ook bij was geweest.
Vind ik leuk
Benniewies +6178
vrijdag 8 februari 2019 om 23:24
Benidorm Basterds!
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 01:06
Ben ik blij dat ik in het veilige Amsterdam woon.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 06:40
Volgens mij had de politie alle toeschouwers de verkeerde kant opgestuurd.
Vind ik leuk
Cookee +13015
zaterdag 9 februari 2019 om 15:30
Precies, die 'buitenmensen' zijn mij te opvliegend.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 23:30
Of die gemaskerde mvv-fan.
Vind ik leuk
Anti046 +35
vrijdag 8 februari 2019 om 23:46
Die had een menig kopje kapot geknepen en nog de wielen gepikt van die scootmobiel hooligan.. Supporter van een failliet clubje uit Wallonië..
Vind ik leuk
Oale grond +1425
zaterdag 9 februari 2019 om 13:59
Die met dat haakwerkje van zijn oma over zijn kop:)? Het is bijna carnaval, loopt hij gelukkig niet voor Sjefke met de korte achternaam in het stadion. Hoe komt die gast eigenlijk altijd binnen vraag ik mij af.
Vind ik leuk
Clown123 +909
zaterdag 9 februari 2019 om 09:57
Die blijft legendarisch!
Vind ik leuk
Benniewies +6178
vrijdag 8 februari 2019 om 23:23
Top.... Denk ook dat ze over 5 jaar CL spelen
Vind ik leuk
SP-AR-TA +2980
vrijdag 8 februari 2019 om 23:25
TOP Oss deed lange tijd goed mee en als het dan minder loopt kan dit soort emotie naar buiten komen. Jammer dat dit niet bij ons gebeurd. Beetje reuring in de tent. Dan schijten ze heel die kleedkamer denk ik vol als iemand het lef heeft om het op te nemen tegen dit geweldige elftal. Drenthe met zijn grote bek lekker even alles laten komen uitleggen met Veldwijk aan zijn zijde. Lijkt mij prima vermaak.
Vind ik leuk
fcdb 67 +3492
vrijdag 8 februari 2019 om 23:27
Was het bij jullie ook weer krent dan?
Vind ik leuk
SP-AR-TA +2980
vrijdag 8 februari 2019 om 23:43
Spelers durfde nieteens naar ons toe te komen. Fraser liep weer te raaskallen. Voor het hoofdgebouw was het een grote zooi. Zou me niks verbazen als hij morgenochtend op straat staat.
Vind ik leuk
fcdb 67 +3492
vrijdag 8 februari 2019 om 23:45
Bij ons was het ook weer een ellende dus we kunnen elkaar de hand schudden.
Vind ik leuk
SP-AR-TA +2980
vrijdag 8 februari 2019 om 23:47
Gedeelde smart is halve smart zeggen ze toch? Jammer dat Den Bosch het nu ook uit handen heeft gegeven. Ik gunde het jullie wel. Maar wie weet wat er nog kan gebeuren.
Vind ik leuk
fcdb 67 +3492
vrijdag 8 februari 2019 om 23:53
Misschien zit er inderdaad nog een mooi slot aan te komen. Is het niet in de competitie dan is het misschien wel in de nacompetitie. Succes in ieder geval.
Vind ik leuk
SP-AR-TA +2980
zaterdag 9 februari 2019 om 00:00
Thanks! Jullie ook 👌
Vind ik leuk
Kwal +851
zaterdag 9 februari 2019 om 08:27
Die Darri moet je niet opstellen. Daarom gaat het mis. Boessen krijgt hem niet op de rit.
Vind ik leuk
fcdb 67 +3492
zaterdag 9 februari 2019 om 08:40
Nee, heeft niets met Darri te maken. Verbeek, Holla, Vermeij, Blummel, Khammas presteren erg onder hun niveau. Zeker ook Beltrame is de laatste wedstrijden zeer matig maar dan ook zeer matig. Gisteren was ook Darri niet denderend maar Darri was uit bij RKC een van de betere. Het hele elftal draait niet en dat komt omdat hij de wedstrijden begint in 4-3-3 omdat Vermeij een kopsterke spits is daar waar we voorheen 4-4-2 speelde met Sappinen als diepste spits. Gisteren begon Vermeij op de bank maar toch speelde hij in eerste instantie 4-3-3.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 08:42]
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 13:17
Ik als supporter van fcvd Weet er alles van Je hoeft mij ook niks te vertellen!
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 00:20
Spelers en technische staf stonden bij TOP de supporters te woord. Gedeelde smart.
Vind ik leuk
SP-AR-TA +2980
zaterdag 9 februari 2019 om 00:23
Vind jullie tot nu toe voetballend een van de beste teams. Kan leuk worden in de play offs.
Vind ik leuk
frankn27 +5735
zaterdag 9 februari 2019 om 01:29
We reden er langs maar ik zag alleen een man met een knuffelbeer voor de hoofdingang?
Vind ik leuk
Oale grond +1425
zaterdag 9 februari 2019 om 14:06
Bij ons vorig seizoen, ach je schiet er niets mee op. Aan de andere kant is het beter de emoties op de juiste plek te tonen dan bij moeders thuis. Blijft echter wel een bizar fenomeen. Volwassenen kerels voor een deur die hun oerinstincten de vrije loop laten.
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +15319
vrijdag 8 februari 2019 om 23:29
Ze staan 9e, dus vraag me af wat die supporters nou hadden verwacht?
Ik vind plek 9 al erg hoog voor een clubs als TOP Oss, zeker gezien het aantal grote clubs in de KKD dit seizoen.
Vind ik leuk
fcdb 67 +3492
vrijdag 8 februari 2019 om 23:39
Toch spelen ze met de middelen die ze hebben aardig voetbal.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 00:17
Dank je collega, maar Peter Bijvelds brengt het terug tot normale proporties en coach en later spelers toegankelijk in supporters home
Vind ik leuk
Thobar +4659
vrijdag 8 februari 2019 om 23:46
Wat bij Emmen kan moet ook in Oss kunnen volgens deze supporters.
Het is wel zaak de jongens scherp te houden dus vandaar waarschijnlijk deze actie.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 00:18
We hopen op weer eens play offs en steunen ons team. Enkelen konden emoties niet de baas, moeten daar wegblijven.
Vind ik leuk
fcdb 67 +3492
zaterdag 9 februari 2019 om 00:24
Ook bij ons zit het wat tegen maar nacompetitie zit er al in. Moet ook makkelijk mogelijk zijn bij jullie, heb een paar ontzettend goede wedstrijden van jullie gezien. Vooral de Eagles uit was indrukwekkend dus komt goed.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 00:25]
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 08:44
Jullie 3-0 tegen ons was terecht Nu herpakken en door.🍀
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +15319
zaterdag 9 februari 2019 om 02:05
Toch is het wel vreemd dat de supporters daar zonder enige moeite te doen daar kunnen komen.
Vind ik leuk
AVDV +1644
zaterdag 9 februari 2019 om 01:52
Dit is precies wat ik wilde typen. Kan me nog de tijden herinnerren dat ze altijd bij de onderste ploegen stonden.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 23:51
Tja, met top Oss 10e vind ik nog niet eens zo bijzonder slecht. iig niet slecht genoeg om ze in de kleedkamer op te zoeken, tips kun je ook gewoon in de supportershome delen toch? ;)
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 00:55
Dit is echt Tob!
Wat een sneu volk zeg! Hersenloze randdebielen. Nooit meer toelaten dat tuig! En dat geld voor alle 'supporters' van alle clubs als ze dit doen overigens!
Vind ik leuk
Benniewies +6178
zaterdag 9 februari 2019 om 01:15
Stratum!!!!! Kijk heb hier ook reageert, mag dat?
Vind ik leuk
NvC +9681
zaterdag 9 februari 2019 om 01:40
Gebeurt dit in Nijmegen dan valt iedereen over elkaar heen om de supporters, club en stad zwart te schilderen.
Vind ik leuk
1313 +13101
zaterdag 9 februari 2019 om 01:51
Tja vergelijkbaar met Ajax dus die situatie die je schetst.😂
Vind ik leuk
NvC +9681
zaterdag 9 februari 2019 om 01:56
Zielige Nederlanders. Ze horen of lezen iets dat VP en de rest uitkraamt en dat blijft plakken. Schaapjes! 😉
Vind ik leuk
Anti046 +35
zaterdag 9 februari 2019 om 01:51
Forzzaaaa Maastricht !!!
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 03:38
Niet zo gek toch
Die gasten nemen drankje en een snuifje of pietje voor en tijdens de wedstrijd. Dan kan het na de wedstrijd wel is misgaan!
Vind ik leuk
Spekholz +572
zaterdag 9 februari 2019 om 07:57
Tokkies uit Oss..
Vind ik leuk
Bixente +482
zaterdag 9 februari 2019 om 08:20
Zeg dat ze volgende keer ook een mailtje kunnen sturen naar de klantenservice: ikbenontevreden@toposs.nl😁
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 08:20]
Vind ik leuk
BoRiNo13 +371
zaterdag 9 februari 2019 om 10:20
Fans van top OSS leven een beetje boven hun stand. Ik snap t wel dat je t klote vind als je team matig presteert maar om nou te doen alsof de champions league nu definitief uit zicht is.. Ken je plaats denk ik dan
Vind ik leuk
Bokkum013 +470
zaterdag 9 februari 2019 om 15:04
Nog dommer dan garnalen deze gasten..Je staat 9e waarom dan deze trieste vertoning. Ipv je club te 'helpen' zet je ze alleen maar in een kwaad daglicht. Droeftoeters van de eerste plank dit soort volk!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws