Furieuze Fraser klaar met Gözübüyük: Hij weet hoe ik over hem denk

Furieuze Fraser klaar met Gözübüyük: "Hij weet hoe ik over hem denk"

Gepubliceerd: vrijdag 8 februari 2019 om 23:54vr 08-02-2019 om 23:54

Sparta-trainer was niet te spreken over het optreden van arbiter Serdar Gözübüyük tijdens de Keuken Kampioen Divisie-topper tegen FC Twente. De leidsman gaf FC Twente een penalty voor een overtreding van Janne Saksela op Mohamed Hamdaoui, die echter buiten het strafschopgebied gemaakt leek te worden.

FC Twente liep mede dankzij deze strafschop uit naar een eenvoudige 0-3 overwinning op Spangen. "Het lijkt me verstandiger dat jullie hier iets over zeggen dan dat ik dat doe", reageert de furieuze Sparta-trainer voor de camera's van FOX Sports. "Of het een cadeautje was? Ja, voor ons was dat wel het geval."

Fraser kreeg bovendien een gele kaart vanwege protesteren. "Klagen... Het hangt ervan af wat je klagen vindt. Deze man vindt dat we allemaal respect voor hem moeten hebben. Maar een gele kaart geven en dan een duimpje erbij: is dat een vorm van respect?" Fraser en Gözübüyük zijn – op zijn zachtst gezegd – geen goede vrienden van elkaar, benadrukt de trainer. "Ik wil eigenlijk niet over hem praten. Hij weet hoe ik over hem denk, al jaren."

Plaats een reactie

buddha +10610
vrijdag 8 februari 2019 om 23:59
mond houden en door naar de volgende pot.
Vind ik leuk
El Cazador +9344
vrijdag 8 februari 2019 om 23:59
Die Serdar maakt binnen het betaalde voetbal snel veel en hechte vrienden, volgens mij kan die in Turkije vele malen meer verdienen en daar gaat het hard naar uitzien, Doei Serdar
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 00:17
Hij verdient genoeg als scheidsrechter in Nederland, op unibet. ;-)
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 06:33
Wat is dit nu weer voor een rare reactie ? Waarom moet hij naar Turkije vertrekken ? Alsof Bas Nijhuis altijd goede wedstrijden floot. Serdar is een van de weinige scheidsrechters die zich niet de les door anderen laat lezen.
Vind ik leuk
El Cazador +9344
zaterdag 9 februari 2019 om 10:48
In een recent interview liet hij weten een bod te hebben gehad van de Turkse voetbalbond om daar te komen fluiten.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 11:41
Rn dus ? Blom kreeg ook een aanbod in Saoedie der Arabie te komen fluiten en hij is op dat aanbod ingegaan. DJ Triesto draaide zijn platen ook grijs in SA zijn beide Nederlanders dan niet te vertrouwen ?
Vind ik leuk
Arvin +7811
zaterdag 9 februari 2019 om 00:00
Ik blijf het een rare pipo vinden die scheids.
Vind ik leuk
Benniewies +5850
zaterdag 9 februari 2019 om 00:10
Niet zo min over Pipo.
Die fluit beter en mag zijn ezeltje als grensrechter dienen en mammaloe als 4e man.
Vind ik leuk
Objectief +3504
zaterdag 9 februari 2019 om 08:53
Serdar houdt ook van ezeltjes bij de KNVB. Dat die man met zn rare trekjes en beslissingen nog mag fluiten..
Vind ik leuk
SP-AR-TA +2924
zaterdag 9 februari 2019 om 00:03
Was ook echt niet te geloven hoe slecht hij floot. Die penalty was natuurlijk killing voor de wedstrijd. Maar dan de air hoe hij op het veld loopt. Als je er wat van zegt krijg je als trainer ook al een kaart haha. KNVB is echt een zielig zooitje met types zoals Gözübüyük en dan al die zogenaamde "talenten" die de boel elke week verzieken. Als je wilt lachen zou ik zeker ook even Helmond Sport-Dordrecht terugkijken. Daar vielen 3 rode kaarten in de laatste 5 minuten allen voor Helmond en allen onterecht en erg flauw.
Vind ik leuk
Mrunterwijst +6230
zaterdag 9 februari 2019 om 00:07
2/3 waren sowieso terecht
Vind ik leuk
SP-AR-TA +2924
zaterdag 9 februari 2019 om 00:11
De scheids zocht ze wel erg nadrukkelijk op. Oostrom bungelt al een tijdje tussen Eerste en Tweede divisie. Die jongen kan gewoon niet fluiten maar laat het hem dan ook niet meer doen.
Vind ik leuk
Slayerized +2121
zaterdag 9 februari 2019 om 09:34
De Heilige Leer van veel VP volgers:
Als mijn club verliest, ligt dat aan de scheids.
Als er een vogel van het dak valt, komt dat door fc Twente

Deze atheïst denkt:’ misschien wat beter gaan spelen’.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 14:12
Mijn God! 😂
Vind ik leuk
Gertt +231
zaterdag 9 februari 2019 om 00:09
Beetje zielig hé..wees een kerel en pak je verlies..Twente was de gehele wedstrijd sterker..punt..uit
Vind ik leuk
Justin Kees +3351
zaterdag 9 februari 2019 om 00:13
Dat mag wel zo wezen, maar Twente wordt gewoon in het zadel geholpen door een belachelijke pingel. Dus op dat punt heeft Fräser gelijk...
Vind ik leuk
rpaulp50 +14400
zaterdag 9 februari 2019 om 09:01
Jullie hebben gewoon waardeloos gespeeld en terecht verloren, punt uit, lekker in de Keuken blijven niets te zoeken in de ED.
Vind ik leuk
Slayerized +2121
zaterdag 9 februari 2019 om 09:36
Voor de penalty had het al 0-2 kunnen zijn.

Penalty was wel een kado.
Vind ik leuk
Justin Kees +3351
zaterdag 9 februari 2019 om 11:13
Had... maar het was niet zo, dus het stond 0-0 en toen gaf die idioot een pingel, die er geen was...

Ik heb vaker wedstrijden gezien waarin één partij de ene na de andere kans miste en met wel 6-0 had kunnen winnen. Toch gingen ze er met 0-1 af...

Dus dat gelul over hoeveel het had kunnen staan, is bullshit. Het stond niet zoveel en Twente kreeg de 0-1 kado van een zichzelf zwaar overschattende Turk. En met een voorsprong op zak is het toch anders spelen...
Vind ik leuk
Slayerized +2121
zaterdag 9 februari 2019 om 11:33
Je noemt het gelul omdat de wedstrijd hypothetisch anders had kunnen lopen zonder penalty. Vervolgens ga je zelf hypothetische situaties erbij halen.....
Vind ik leuk
Justin Kees +3351
zaterdag 9 februari 2019 om 15:43
Ik noem het gelul, omdat jij het penalty moment min of meer rechtvaardigt, door de stellen dat Twente al met 2-0 voor had moeten staan. Dus met of zonder penalty, Sparta had toch wel verloren. Maar dat is bullshit!

Zolang het 0-0 is, ligt alles open en dat is waar het om gaat. Twente is gewoon in het zadel geholpen door de scheidsrechter, die breekt de wedstrijd open..
Vind ik leuk
Slayerized +2121
zaterdag 9 februari 2019 om 17:13
Ik rechtvaardig de penalty helemaal niet. Je leest slecht.
Vind ik leuk
Justin Kees +3351
zaterdag 9 februari 2019 om 18:59
Je schrijft slecht en spreekt jezelf tegen... Twente had toch wel gewonnen blabla, hadden al met 2-0 voor moeten staan... slechte verliezer..

Allereerst heb ik niets met Sparta en zolang het 0-0 is, kan het alle kanten op. Dus de conclusie is dat Güzübüyük met zijn onterechte pingel, de boel ten onrechte veranderd heeft. Dat zeg ik, als neutrale toeschouwer en jouw eerdere gelul over dat hetal 2-0 had moeten zijn en Twente beter was, dus terecht gewonnen heeft, doet niet ter zake. Het was 0-0 en als Twente zonder die pingel had gewonnen was dat gezien het spelbeeld geweest ja. Maar feit blijft dat het geen pingel was en dat de wedstrijd dankzij die pingel een ander verloop heeft gekregen. Moeilijk hè?
Vind ik leuk
rpaulp50 +14400
zaterdag 9 februari 2019 om 12:14
Sparta heeft gewoon een lullig ploegje met een slechte Trainer
en met Drenthe echt een zwaarwichtige grapjas in de gelederen bovendien.
Wat hoopt Fraser dat hij dit waardeloze Sparta team in kan ruilen voor Feyenoord.
Vind ik leuk
Slayerized +2121
zaterdag 9 februari 2019 om 12:27
Hoop jij dat laatste ook, als Ajax fan? Fraser trainer van Feyenoord ?
Vind ik leuk
rpaulp50 +14400
zaterdag 9 februari 2019 om 12:34
Ach....ik ga er so wie so voor zitten.
Gio gewoon de beste van de laatste 10 jaar voor Feyenoord wordt vervolgens helemaal afgemaakt.
Ondankbare zakjes daar.
Ik zweer het je , wie er dan ook komt, niemand evenaart Gio in de komende 4 jaar en dan ga ik lachen.
Vind ik leuk
Slayerized +2121
zaterdag 9 februari 2019 om 12:38
Verwachtingen chronisch veel te hoog. En een pedante td die het geld flink laat rollen, helaas de verkeerde kant op.
Vind ik leuk
Justin Kees +3351
zaterdag 9 februari 2019 om 18:54
Ik ben totaal niet voor Sparta, dus je kan wel vissen, maar je vangt niks...
Vind ik leuk
rpaulp50 +14400
zaterdag 9 februari 2019 om 21:19
Een garnaaltje dan ?
Vind ik leuk
SP-AR-TA +2924
zaterdag 9 februari 2019 om 00:13
Heeft niks met verlies pakken te maken. Is gewoon al de zoveelste keer dat wij genaaid worden door beslissingen. Zelfs met VAR (zie de playoffs tegen Emmen) wisten ze het nog voor elkaar te krijgen. Je wordt er doodmoe van. Zeker als ze over het veld huppelen alsof ze er al 50 jaar lopen.
Vind ik leuk
fcdb 67 +3482
zaterdag 9 februari 2019 om 00:58
Die Turks-is niet te vertrouwen. heb hier op VP met links en met woorden al duidelijk proberen te maken dat hij wedstrijden manipuleert. Ook bij Den Bosch gaf hij jaren geleden een penalty terwijl het er een meter buiten was. Nogmaals die Turk is niet te vertrouwen en de KNVB moet hem zo snel mogelijk op non-actief zetten.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 00:58]
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 06:38
Niet te vertrouwen omdat hij Turk is of niet te vertrouwen omdat hij niet goed fluit ? Noem jij mij een scheidsrechter die een wedstrijd vlekkeloos fluit.
Vind ik leuk
voetbalkneus +2343
zaterdag 9 februari 2019 om 07:05
Flikker toch op met je discriminatie aanname, wordt daar zo scheitziek van, altijd maar weer die racisme kaart trekken.. zo gruwelijk zielig.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 08:17
Dus als een scheidsrechter die toevallig ook nog eens Turk is slecht fluit is hij niet te vertrouwen. Dan reageer ik met de vraag waarom hij niet te vertrouwen is omdat hij slecht floot of omdat hij Turk is. En jij raaskalt dan over discriminatie ... ach je bent te dom om te poepen man.
Vind ik leuk
voetbalkneus +2343
zaterdag 9 februari 2019 om 10:36
Je eerste zin, daar heb ik niks over gezegd, snap ook niet waarom je dat gebruikt in je relaas.

En je 2e zin, over het feit of hij wel of niet te vertrouwen is omdat die Turks is en wat dus compleet overbodig is om die vraag te stellen, is iemand beschuldigen van discriminatie in optima forma, dat jij dat niet snapt, zegt dan meer over jou intellectuelen capaciteiten
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 11:39
Draai maar om de hete brij heen en een ding weet ik zeker degene die niet is te vertrouwen ben jij. Als ik met jou discussiër ben ik op mijn hoede
Vind ik leuk
voetbalkneus +2343
zaterdag 9 februari 2019 om 11:50
Wat ben jij een sukkel, omdat je nu in de gaten hebt dat je er compleet naast zit, wordt je persoonlijk.., ik draai helemaal nergens om heen ik schrijf precies zoals het is..
Dit heeft ook verder niks te maken met een discussie, ik schrijf gewoon feitelijk hoe het is..
Nogmaals, intellect is aan jou voorbij gegaan, ben ik bang voor.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 12:12
Je lult maar wat kneus. Gelukkig heeft de schrijver van die eerste reactie verduidelijkt wat hij bedoelde. Trouwens iemand die zo met zijn intellect schermt moet niet op een voetbalforum zitten maar op een sckaak forum. Ha ha onze voetbalgeweten. Sukkel
Vind ik leuk
voetbalkneus +2343
zaterdag 9 februari 2019 om 13:08
het is ons ipv onze, en dan mij een sukkel noemen..
Ik scherm nergens mee, ik kaart hooguit feiten aan.. en jij bent een idioot
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 15:02
Gelukkig zijn er veel mensen die mijn bijdragen weten te waarderen en die hun standpunten onderbouwen. Je bent een gefrustreerde persoon zonder visie. En zowel ons als onze zijn goed en bruikbaar omdat de Ned. taal geen definitieve grammatica kent. Dus ga hier niet de grote meneer uithangen blijf liever een kneusje.
Vind ik leuk
fcdb 67 +3482
zaterdag 9 februari 2019 om 07:45
Niet te vertrouwen omdat hij niet goed fluit. Ik weet niet wie Den Bosch gisteren had maar die was goed.
Vind ik leuk
Spartan +7204
zaterdag 9 februari 2019 om 08:59
Na de belchinees hebben we nu dus ook de Fluitturk, die op wedstrijden gokt.
Vind ik leuk
fcdb 67 +3482
zaterdag 9 februari 2019 om 09:03
Nou zelf gokt weet ik niet maar dat via hem wedstrijden gemanipuleerd worden zodat de gokmaffia er aan kan verdienen dat sluit ik zeker niet uit.
Vind ik leuk
Jan ref +2028
zaterdag 9 februari 2019 om 09:41
Zal ik dan maar gaan fluiten?🤔
Ik denk dat ik het haast niet slechter kan doen en idd de strafschop was onterecht maar Sparta speelde maar 10min goed mee maar konden niet met de druk omgaan ze mogen blij zijn dat het maar 3-0 is geworden en dat ze geen rode kaarten hebben gekregen
Vind ik leuk
fcdb 67 +3482
zaterdag 9 februari 2019 om 10:53
Geloof ik direct. Betwist de uitslag ook niet, ben alleen al heel lang van mening dat deze man niet eerlijk fluit en dat er meer achter schuilt dan een persoonlijke fout.
Vind ik leuk
Jan ref +2028
zaterdag 9 februari 2019 om 11:15
Dat ben ik ook helemaal met je eens ik hoop dat ik het straks beter doe en ik moet het alleen doen heb ook geen VAR hahaha
En zelfs ik zag dat het geen strafschop was en hij stond er zelf te ver vanaf om het goed te kunnen beoordelen
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 11:18]
Vind ik leuk
rpaulp50 +14400
zaterdag 9 februari 2019 om 10:43
Daarom spelen jullie nu in de keuken, allemaal de schuld van die scheidsrechters......
Gaan eens voetballen, stel een behoorlijke Trainer aan en die dikke Drenthe is ook een aanfluiting.
Vind ik leuk
SP-AR-TA +2924
zaterdag 9 februari 2019 om 10:46
We spelen in een divisie lager door een falende VAR in de play offs en een hele matige selectie. En buiten dat ja wij worden stelselmatig benadeeld door de KNVB, in Enschede een belachelijke penalty en nu ook weer. In een aantal uitwedstrijden ook. Ook nog eens op cruciale momenten. Dan kan je nog zo goed voetballen maar dan houdt het ook op. Jammer dat jullie dat niet meemaken. Drenthe is helemaal niet dik en heeft heus zijn meerwaarde wel. Zit alleen in een mindere fase. Kan zeker nog van waarde zijn om de rest op sleeptouw te nemen.
Vind ik leuk
rpaulp50 +14400
zaterdag 9 februari 2019 om 10:49
Je hebt gewoon kansloos verloren, geen doelpuntje gemaakt en met die waardeloze Fraser en Drenthe hoef je ook nergens op te rekenen.
Vind ik leuk
SP-AR-TA +2924
zaterdag 9 februari 2019 om 10:52
Weer dezelfde reactie. Je probeert de boel op te stoken maar denk je nou echt dat Fraser nu nog rustig aan de slag kan gaan? Zijn positie wankelt aan alle kanten.
Vind ik leuk
rpaulp50 +14400
zaterdag 9 februari 2019 om 10:57
Had je aan Vitesse moeten vragen hoe "goed" hij het deed met voetbal dat niet om aan te zien was....
Fraser wil slechts naar Feyenoord en laat geen moment onbenut naar de media toe, om kennis te geven hoe graag hij dat baantje wilde van Gio........
Fraser heeft niks met Sparta, maar alleen iets met zich zelf......
Vind ik leuk
SP-AR-TA +2924
zaterdag 9 februari 2019 om 11:08
Fraser heeft wel degelijk een band met Sparta zeker omdat hij daar begonnen is als jeugdspeler en doorgebroken is. Hij is inderdaad wel erg gebrand op het baantje maar we houden hem niet tegen hoor.
Vind ik leuk
rpaulp50 +14400
zaterdag 9 februari 2019 om 11:13
Je zal het zien, 1 grote ellende met Fraser, domme man ook.
Les 1: val nooit een Scheidsrechter af, je spelers gaan dan ook ageren tegen de scheids en dat gaat tegenwerken, kaarten, penalties etc.,
Volgende keer heb je die scheids weer en dan ben je in het nadeel van af de eerste seconde.
Andere scheidsrechters pruimen Fraser ook niet vanwege zijn uitingen over scheidsrechters als het even niet mee zit.
Kortom: Fraser stelt het verkeerde voorbeeld, kijk als je nu met je eerste jaar als Trainer bezig bent.......DOM dus, met hoofdletters.
Vind ik leuk
SP-AR-TA +2924
zaterdag 9 februari 2019 om 11:31
Dat zegt meer over die scheidsrechters dan als die zich zo laten kennen en niet onpartijdig kunnen blijven.
Vind ik leuk
rpaulp50 +14400
zaterdag 9 februari 2019 om 12:00
Dan begrijp jij het dus ook niet.......ha ha welterusten daar bij Sparta.....als je maar nooit meer klaagt over scheidsrechters en zo.....ik heb je gewaarschuwd en zo werkt dat al 10 tallen jaren......
Vind ik leuk
SP-AR-TA +2924
zaterdag 9 februari 2019 om 12:04
Ik begrijp het wel. Als je eenmaal een trainer hebt die veel zeurt over scheidsrechters al dan niet terecht dan heb je ze vaker tegen zo beweer jij toch? Dan ligt het toch echt aan de instelling van arbiters die onpartijdig moeten zijn en zich niet met die emotie bezig moeten houden van trainers. Als ze dat wel doen zijn ze ongeschikt voor het vak net zoals onze Turkse vriend. Slaapze vast.
Vind ik leuk
rpaulp50 +14400
zaterdag 9 februari 2019 om 12:11
Het gaat hier om.
Scheidsrechters zijn mensen, daarom juist....!
Als je een beslissing tegen krijgt draai je die niet terug door een scheidsrechter af te gaan zeiken.....het is dus onproductief !
Integendeel je maakt het voor "de volgende keer' alleen maar erger.
Je spelers gaan er ook op reageren met geel en rood, penalties tegen etc., als resultaat.
Als Trainer NOOIT een scheidsrechter afzeiken dus.
Dat is echt les 1.
Fraser heeft dat na 10 jaar nog steeds niet begrepen...dat zegt wat over Fraser ha ha domme kracht.

Vind ik leuk
SP-AR-TA +2924
zaterdag 9 februari 2019 om 12:18
Tja dan kan je beter stoppen met voetballen als iedereen zijn of haar mond maar moet houden. Wat ook niet gebeurd bij de meeste teams. In zowel binnen als buitenland. Tuurlijk is het handiger als Fraser alles intern houdt maar ik snap hem wel hierin. Maar ik denk dat je wel anders zou reageren als het over je eigen club gaat die benadeeld wordt.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 12:19]
Vind ik leuk
rpaulp50 +14400
zaterdag 9 februari 2019 om 12:27
Fraser is te veel voetballer, nog steeds.....
Dat is het probleem.
Hij moet leiding geven, niet half om half de supporter en of speler uithangen.

Nee, natuurlijk niet, het is niet in het belang van "mijn" club om scheidsrechters tegen je in het harnas te jagen waardoor je gewoon de klos bent de volgende keer......dat is dom.

Als de beslissing gevallen is, je kan het niet meer veranderen, dan is dus afzeiken in het nadeel van Sparta, Ajax of welke clubs dan ook....
Tot 10 tellen, diep ademhalen en je beheersen dat is leiderschap.
Fraser kan dat niet en zal nooit een toptrainer worden.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 06:37
We als Spartanen zullen altijd de tegenstander bij winst feliciteren. Bij ons wordt het stadion nooit verbouwd. Gelukkig wordt er bij ons ook nooit gedeald.
Vind ik leuk
zomer +1525
zaterdag 9 februari 2019 om 08:10
Bij ons werd wel gedeald, maar geloof mij het heeft niks opgeleverd. We hebben nog een schuld van dik 43 mil
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 08:18
Dan deed je toch iets niet goed.
Vind ik leuk
zomer +1525
zaterdag 9 februari 2019 om 09:39
Deden ze iets niet goed 😜 zelf mot ik niks van die zooi hebben. Bij ons Twente deden ze in het verleden veel meer niet goed
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 09:40]
Vind ik leuk
Jan ref +2028
zaterdag 9 februari 2019 om 09:54
Ik ben er al vanaf 1965 bij ik vind het een beetje raar hoe je over Twente praat alsof ze altijd verkeerd doen en idd is het nu goed mis gegaan dat geef ik toe en klopt ook niet maar er wordt nu aan gewerkt dat zie je ook duidelijk maar om als suporter negatief te doen zoals jij daar pas ik voor want ik kijk vooruit en niet achterom want dat heeft geen nut dat kun je niet meer veranderen
Vind ik leuk
zomer +1525
zaterdag 9 februari 2019 om 10:47
Ik die helemaal niet negatief. Dat van die coke zeg ik met een knipoog. En wat betreft dat ze in het verleden meer niet goed deden is gewoon een feit. Ik zeg ook ook bewust verleden, omdat ik liever vooruit kijk. Op dit moment heb ik de indruk dat we zelfs de juiste weg zijn ingeslagen.
Vind ik leuk
Jan ref +2028
zaterdag 9 februari 2019 om 11:05
Ok super dan goede reactie
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 06:35
Nederlandse scheidsrechters zijn net als ambtenaren. Ze maken fouten maar zullen het nooit toegeven en zeg je daarover iets dan word je gestraft.
Vind ik leuk
Sideburnn +3224
zaterdag 9 februari 2019 om 09:17
Serdar lijkt zijn wedstrijden te verkopen....kijk ook naar de niet gegeven pingel bij Ajax - Hveen.
Was dat inderzoek in matchfixing in Nederland echt serieus gedaan vraag ik me dan af......
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 13:39
de drie kaarten alledrie onterecht? Stop hoor alsjeblieft. Heb je overigens de hele wedstrijd gezien? Hadden er nog twee rood moeten krijgen.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 00:06
Vreemde snoeshaan die scheids. Altijd al gevonden.
Vind ik leuk
Benniewies +5850
zaterdag 9 februari 2019 om 00:07
Serdar krijgt vast een standbeeld naast Sander
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 00:16
Daar staat al een ander standbeeld, het moet natuurlijk ook niet het twents madame tussauds worden he? ;-)
Vind ik leuk
Benniewies +5850
zaterdag 9 februari 2019 om 00:18
Met zijn Turkse afkomst zou hij idd beter passen bij Heracles
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 00:15
En nog blijft scheidsrechters baas van Egmond achter Serdar staan.
Vandaag weer fout.
AJAX - Heerenveen Duidelijk een strafschop voor Heerenveen iedereen zag het alleen Serdar zag weer niets.
Wanneer wordt Van Egmond eens een vent en verband hij Serdar voor de rest van het seizoen van veld en pakt hij hem zn international badge af en laat hem maar eens een seizoen bordjes omhoog houden?
Al vermoed ik dat dit ook al te moeilijk zal zijn.
SERDAR, respect moet je verdienen en dat zal bij jou wel jaren gaan duren voordat een voetballiefhebber dat weer voor jou heeft.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 00:16
Hij doet aan ten hag denken, grote mond en niets winnen.
Vind ik leuk
Fred1975 +609
zaterdag 9 februari 2019 om 00:21
FC Rente moet kampioen worden! Boere heeft inmiddels 30x gescoord, waarvan 29x uit een onterechte strafschop!
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 09:25
Yessss! Twente moet kampioen worden!
Bedankt voor je steun!
Vind ik leuk
Slayerized +2121
zaterdag 9 februari 2019 om 09:40
Helemaal met je eens!
Dank!

Boere heeft trouwens 34 keer gescoord, 21 keer uit een onterechte penalty en 67,4 keer uit een dubbele rickenbauer.
Vind ik leuk
Jan ref +2028
zaterdag 9 februari 2019 om 10:11
Goed zo Fred ga zo door dank je wel 👎
Vind ik leuk
ForzaVVV +1488
zaterdag 9 februari 2019 om 00:22
Ondanks de onterechte penalty was het niet goed wat Sparta liet zien.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 00:25
Wat een overschatte trainer is hij. Bij Vitesse en Ado en nu faalt hij weer.
Vind ik leuk
Patje41 +1219
zaterdag 9 februari 2019 om 00:27
misschien moet hij eens een echte club gaan trainen
Vind ik leuk
Wim59 +664
zaterdag 9 februari 2019 om 00:37
Zoals tobclub Feyenoord???
Vind ik leuk
Patje41 +1219
zaterdag 9 februari 2019 om 00:26
de man van respect is zelf respectloos
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 00:35
welkom too the club alleen ajax s blij met zijn optrede in heereveen de rest van nl walgt van deze turk
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 00:35]
Vind ik leuk
Elchucky +165
zaterdag 9 februari 2019 om 01:15
Hij heeft zijn laatste 5 wedstrijden allemaal een onterechte penalty gegeven
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 01:30
ik vind t, echt een in je hol scheit trechter......
Vind ik leuk
Ray01 +166
zaterdag 9 februari 2019 om 02:14
Tja met zulke uitspraken, ook al zouden ze deels terecht zijn, maak je geen goede sier als kandidaat trainer Feijenoord lijkt me..
Vind ik leuk
deltiaan +1467
zaterdag 9 februari 2019 om 02:25
het is een achterbakse smerige hond die guzubuyuk
Vind ik leuk
ronniever +272
zaterdag 9 februari 2019 om 02:33
wederom een trainer die zich ongeschikt verklaart voor Feyenoord ! zal straks toch De Wolf en Been samen worden
Vind ik leuk
Nosje +1618
zaterdag 9 februari 2019 om 02:59
Pffff weer eentje die het bij de scheidsrechter zoekt. Weer eentje die het slechte presteren van zijn club wil verbloemen door over de scheidsrechter te liggen zeiken. Jammer.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 03:58
Iedereen weet dat de KNVB Twente en PSV altijd een handje helpt. Die weten precies wie er fluiten moet in die wedstrijden...
Vind ik leuk
harryheck +1571
zaterdag 9 februari 2019 om 06:38
Huh Freekje?? Nog niet wakker?? KNVB helpt fc Twente en PSV?? Vlg. mij bedoel jij Ajax en Ajax!!!!!
Vind ik leuk
Jan ref +2028
zaterdag 9 februari 2019 om 10:17
Volgens mij te diep in het glaasje gekeken hoe vaak moet jou clubje geholpen worden? Oeps sorry daar mag ik niets over zeggen 🤔
Vind ik leuk
Andreh +1203
zaterdag 9 februari 2019 om 04:14
Gokbejuk zeker weer gokje gewaagd op twente
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 09:30
Dan had hij de andere situatie, die wél een penalty had moeten zijn, toch niet over het hoofd gezien?
Het is gewoon een slechte scheidsrechter. Niet meer en niet minder.
Vind ik leuk
harryheck +1571
zaterdag 9 februari 2019 om 06:34
Maar een gele kaart geven en dan EEN DUIMPJE ERBIJ: is dat een vorm van respect? Helemaal met Fraser eens. De kaart nog eens onderstrepen door triomfantelijk een duimpje te geven getuigt niet echt van respect Gözübüyük. Maar dat heb je helaas al vaker bewezen.
Vind ik leuk
krul +260
zaterdag 9 februari 2019 om 07:23
Fraser heeft gelijk jullie dombo's zijn een stelletje eikels de KNVB heeft alles in de hand inclusief de meeste supporters je hoeft niet zomaar in zon situatie een trainen geel te geven je kan ook als mans of scheidrechter de confrontatie aan gaan maar de meeste sukkels hier zijn slaafjes van KNVB en die moeten natuurlijk hun baasje gehoorzamen.
Vind ik leuk
Jan ref +2028
zaterdag 9 februari 2019 om 10:41
Moet jij als je werkt niet je baas gehoorzamen? Je kunt het niet eens zijn dat klopt (en het was idd geen strafschop) maar dan nog moet je de eer aan je zelf houden hoe moeilijk dat soms ook is en denk dat je als trainer eerst eens de schuld bij je zelf en bij je spelers moet zoeken en daarna pas verder kijken en ik krijg nu een beetje het gevoel dat het nu ook aan Twente heeft gelegen en dat kan maar dan wel op basis dat Twente véél beter was en niet door de scheids
Vind ik leuk
ritje +768
zaterdag 9 februari 2019 om 07:41
hallo Serdar Guzu is bij het elite corps scheidsrechters gekomen! door het af te dwingen bij de kantonrechter! Want bij de KNVB wilde ze hem niet toelaten! mvg ritje
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 09:06
Kutteboejoek mag fluiten om de diversiteit van de knvb kleur te geven. Ok kan geen andere reden bedenken. Wat een pedante faalhaas is dat.
Vind ik leuk
Mari +13220
zaterdag 9 februari 2019 om 09:35
De KNVB moet Frezer schorsen.
Goed voorbeeld geeft deze man.
Hij heft al een gele kaart gekregen en gaat, als de emotie voorbij is, nog even aangeven hoe hij over de scheidsrechter denkt.

Voor Sparta zal het trouwens een zegen zijn als hij wordt geschorst
Vind ik leuk
De Kleine +186
zaterdag 9 februari 2019 om 09:36
Laat hem lekker naar de Turkse competitie gaan om te fluiten dat wil hij toch maar bij zo'n beslissing kan hij daar het stadion niet meer uit zonder politie
Vind ik leuk
Nummer 23 +72
zaterdag 9 februari 2019 om 09:56
Pffff. Oz fräst de trainer
Vind ik leuk
rpaulp50 +14400
zaterdag 9 februari 2019 om 10:38
Die Drenthe....een trage oude kabouter met overgewicht.
Vind ik leuk
RJC1960 +237
zaterdag 9 februari 2019 om 10:41
Gözübüyük is ook vervelende scheidsrechter die menig pot voetbal heeft verziekt. Maar Fraser doet er niet voor onder. Ik weet nog dat hij zijn doelman de opdracht gaf om te spelen alsof hij last van een lage bloedsuiker om zo een wedstrijd naar zich toe te trekken. Het was volgens mij met ADO tegen mijn clupje maar gewoon het feit dat een trainer zoiets oppert geeft al aan dat Fraser niet te veel moet klagen. Als speler van hem genoten bij Roda maar als trainer blijft hij overal irritant helaas.
Vind ik leuk
kees ee +1062
zaterdag 9 februari 2019 om 11:28
. . heb van de strijd weinig meegekregen, . . maar speelde de var (-out !!) in dit geheel nog een rol ??, of is dat niet van toepassing bij dergelijke twijfelgevallen ??
Vind ik leuk
De Kleine +186
zaterdag 9 februari 2019 om 12:43
In de KKD is geen VAR
Vind ik leuk
kees ee +1062
zaterdag 9 februari 2019 om 12:58
(niet) jammer, dan discussiëren we wel zonder var kan net zo goed, . . . hebben we dat gedoe ook niet !? (var-out)
Vind ik leuk
De Kleine +186
zaterdag 9 februari 2019 om 15:52
Dus kon hij weer doen wat hou zelf zag
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 11:58
Laat de poker scheids maar schuiven. Wat zal die penalty hem weer opgeleverd hebben? Elke blinde zag dat het er twee meter buiten was.
Vind ik leuk
ronnieb +705
zaterdag 9 februari 2019 om 13:02
Ongelofelijk dat Guzubuyuk sws nog Twente mag fluiten. Iedereen weet dat hij fan is fan die cluyub.
Vind ik leuk
harryheck +1571
zaterdag 9 februari 2019 om 16:48
ronnieb: dat geloof je zelf niet, toch??? Wij, fc Twente-supporters weten heel zeker dat dit absoluut niet zo is.Tegendeel is eerder het geval.Maar zou het ook kunnen zijn dat dit "gewoon" een heel slechte scheids is???
Vind ik leuk
woensdag 13 februari 2019 om 20:10
heeft al vaker gewed op wedstrijden blijft een turk..een erdogannetje
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws