'Ik zeg je: Van Gaal is nog altijd optie om nieuwe Feyenoord-trainer te worden'

'Ik zeg je: Van Gaal is nog altijd optie om nieuwe Feyenoord-trainer te worden'

Gepubliceerd: zaterdag 9 februari 2019 om 08:19za 09-02-2019 om 08:19

Louis van Gaal is nog steeds een optie voor Feyenoord. Althans, dat weet NOS-commentator Jeroen Elshoff zeker. Van Gaal werd enkele weken geleden bij VTBL naar voren geschoven als mogelijke kandidaat voor Feyenoord, maar sindsdien is het stil.

Feyenoord wilde Dick Advocaat binnenhalen, maar dat mislukte. Met andere kandidaten sprak technisch directeur Martin van Geel naar verluidt niet. Elshoff is ervan overtuigd dat Van Geel Van Gaal nog niet is vergeten. "Dat Van Gaal het niet gaat doen hebben we nog nergens gehoord", zegt Elshoff bij de NOS.

"Ik denk toch serieus dat dat nog een serieuze optie is voor Feyenoord", vervolgt de commentator. "We horen nergens dat hij heeft afgezegd. Van Gaal, die moeilijk benaderbaar is, heeft dat zelf niet gezegd. Het is niet dat je hem even makkelijk kunt bellen. We horen ook van Feyenoord dat hij geen optie is."

"Ik zeg je: Van Gaal is nog altijd een optie om de nieuwe trainer van Feyenoord te worden", besluit Elshoff. Van Gaal zit zonder club na zijn ontslag bij Manchester United in 2016.

Poll

Past Van Gaal bij Feyenoord?

(1514 stemmen)

Plaats een reactie

Pimman +9707
zaterdag 9 februari 2019 om 08:21
Van Geel Van Gaal het klinkt wel ;)
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 08:25
Nee Pim, van Geel klinkt niet meer want hij heeft te veel verziekt ondanks dat hij van Gaal binnen zou halen.
Vind ik leuk
Pimman +9707
zaterdag 9 februari 2019 om 08:28
Hans mee eens! ..ik vond alleen de namen mooi bij elkaar passen😁😉
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 08:30
Pim, alsjeblieft geen leedvermaak momenteel.
Vind ik leuk
Pimman +9707
zaterdag 9 februari 2019 om 08:32
Nou Hans die 6-2 dreunt na hoor..mag ik ook even ;)
Vind ik leuk
Feye1908 +8933
zaterdag 9 februari 2019 om 10:06
ik opperde net de naam al in een ander topic maar wat te denken van Jurgen Klinsmann al trainer?

Heeft ervaring op het hoogste niveau als bondscoach van Duitsland en de Vs, speelt aanvallend, durft door te selecteren en beschikt over de Duitse mentaliteit.

Dan nog een TD met een breed netwerk (een type Van Gaal) en het kan nog eens wat worden.
Vind ik leuk
Seizoenkaart +11688
zaterdag 9 februari 2019 om 10:20
Mee eens 👍
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 10:34
Jurgen is te groot voor een club uit de Nederlandse competitie. En als die interesse zou hebben dan alleen voor Ajax of PSV. Is wel een fantastische trainer.
Vind ik leuk
Feye1908 +8933
zaterdag 9 februari 2019 om 10:39
Dat betwijfel ik. Waarom is hij dan wel bondscoach geworden van de VS. Is nou niet het voetballand bij uitstek.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 10:41
Geld alles draait om geld. En dat is iets wat Feyenoord niet heeft.
Vind ik leuk
Nr14always +1441
zaterdag 9 februari 2019 om 13:11
Hij is met een Amerikaanse getrouwd, heeft Duitsland de rug toegekeerd.
Vind ik leuk
Pimman +9707
zaterdag 9 februari 2019 om 11:04
Klinsmann zou inderdaad een hele goede zijn. ..Sowieso het type omdat je hem kan vergeten. Ben wel benieuwd wie het gaat worden.
Vind ik leuk
zoroman30 +121
zaterdag 9 februari 2019 om 11:50
Ik denk dat Feyenoord fans realistischer moeten wezen . Ik bedoel het niet denigrerend of als belediging maar ik denk echt dat jullie een beeld hebben van Feyenoord dat het nog steeds de grote club is van vroeger . Dat is helaas niet meer het geval . Mensen als van Gaal en Klinsmann komen niet naar Feyenoord . Ik denk oprecht dat jullie met van Bronckhorst een hele goede hadden ongeacht wat anderen er over roepen . Ik denk dat alles wat je nu gaat krijgen gewoon veel slechter is . Een Klinsmann wil ook gewoon 2 miljoen per jaar verdienen en misschien nog wel meer . Feyenoord kan en gaat dat nooit betalen .
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 11:59
EDIT VP: reactie verwijderd
Vind ik leuk
Roeptoeter +12516
zaterdag 9 februari 2019 om 08:22
Hebben ze de kuip al aangepast voor bejaarden? Er moet en zal een oude man komen lijkt het wel.
Vind ik leuk
Pimman +9707
zaterdag 9 februari 2019 om 08:29
Er komt een speciale rollator tribune..
Vind ik leuk
Roeptoeter +12516
zaterdag 9 februari 2019 om 08:32
Incontinentie luiers met een Feyenoord logo gaat nog iets groots worden in de Fanshop.
Vind ik leuk
Seizoenkaart +11688
zaterdag 9 februari 2019 om 09:48
Over luiers gesproken zullen eerder ajax supporters komende week tegen Real Madrid eerder nodig hebben en tegen Feyenoord.
Vind ik leuk
Pimman +9707
zaterdag 9 februari 2019 om 11:44
Ik heb ze al klaar liggen😁
Vind ik leuk
MOKUM*** +1909
zaterdag 9 februari 2019 om 09:21
Dat hebben ze, er loopt nauwelijks jeugd.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 09:38
Ja,als je geld hebt kan je altijd jeugd kopen
Vind ik leuk
Pimman +9707
zaterdag 9 februari 2019 om 11:51
Klopt..Feyenoord heeft toen ze ze in 2017 kampioen werden en Champions League speelden miljoenen ontvangen alleen hebben ze dat helaas verkeerd uitgegeven.. Maar volgens mij is er écht wel goede jeugd bij Feyenoord als ik af en toe die uitslagen zie. Nu nog een nieuwe trainer die jeugd een kans durft te geven.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 12:24
Feyenoord betaald ook VVF terug die ons destijds heeft gered van een ondergang. Feyenoord maakt dan wel zwarte cijfers maar er moeten simpelweg ook schuldeisers blij gemaakt worden ook al zijn ze vrienden van Feyenoord. Als dat voorbij is kan Feyenoord weer een eigen vermogen opbouwen door O.A jeugdspelers die echt potentie hebben ook te selecteren voor het eerste elftal. 2 spelers als voorbeeld : Joël zwarts en geertruide. Joël zwarts scoorde regelmatig voor Feyenoord in de jeugd,fysiek sterk,snelheid enzo enzo. Geertruide staat centraal achterin,maar kan ook als stormram in de spits staan om een doelpunt te forceren. Wat doet GIO, hij hoort en ziet dat maar doet er niks mee. Hij blijft van der heyden een plek geven,hij blijft Jorgensen er in zetten die al maanden weinig scoort. En eigelijk zins zijn transfer die niet is doorgegaan is hij een beetje depressief. Laat je jeugd dan spelen bij een 2-0 voorsprong en nog 20 minuten te gaan hebt in een wedstrijd. Ik denk dat Willem van Hanegem een type trainer is die jeugd de kans geeft. Jeugdspelers moeten een motivatie hebben en moeten gemotiveerd worden. Je kan wel de Kuip elke dag zien en zeggen : daar ga ik ooit spelen,maar de jeugd is niet dom. Die zien ook wel dat er elke keer trainers zijn die hen over het hoofd zien. Deze spelers moeten weten : hey, deze trainer die er nu is die geeft ook voorkeur aan de jeugd,mijn kans gaat komen.
Vind ik leuk
Pimman +9707
zaterdag 9 februari 2019 om 12:38
Exact ik snap je verhaal. Dat van de Vrienden van Feyenoord had ik over het hoofd gezien! Wie weet gaat het samenwerkingsverband met Dordrecht nog wat opleveren. Sowieso hopen op een coach die wél naar de jeugd kijkt
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +3346
zaterdag 9 februari 2019 om 08:23
Zou wat zijn
Vind ik leuk
Romario9 +13204
zaterdag 9 februari 2019 om 08:44
Zou geweldig zijn idd, maar ik betwijfel dat Van Gaal het zou doen. Heeft toch een Ajax hart.
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +3346
zaterdag 9 februari 2019 om 08:46
Daarom ook.. Ik had bosz een zeer goede optie gevonden maar ja die is al voorzien
Vind ik leuk
zoroman30 +121
zaterdag 9 februari 2019 om 11:51
die verdiende 3 miljoen per jaar , Bosz was nooit een serieuze optie .
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +3346
zaterdag 9 februari 2019 om 15:09
Weet ik maar vind dat wel echt een trainer voor feijenoord
Vind ik leuk
Seizoenkaart +11688
zaterdag 9 februari 2019 om 09:58
Ik zou het wel toejuichen als Van Gaal kwam een wijsman ookal kwam hij om Martin Van Geel te vervangen .
Haal je toch een man van Goud binnen en waarde voor een goed en beter structuur binnen de club.

VAN MIJ IS HIJ VAN HARTE WELKOM
Vind ik leuk
Feye1908 +8933
zaterdag 9 februari 2019 om 10:08
Als TD (en als trainer) moet je toch wel wat beter in je Engels zijn. Al zou het netwerk van Van Gaal wel perfect zijn.
Vind ik leuk
Seizoenkaart +11688
zaterdag 9 februari 2019 om 10:12
( engels taal ) Je moest ehm toch nog een kleine schop geven he ???😂😂😂😂
Vind ik leuk
Feye1908 +8933
zaterdag 9 februari 2019 om 10:14
Al geeft hij de spelers wel een kick under the ass
Vind ik leuk
Seizoenkaart +11688
zaterdag 9 februari 2019 om 10:19
😂dat is precies wat ze altijd juist nodig hebben 💪
Van Gaal is met als een Duitser hij maakt geen grappen daarom paste hij daar heel goed in het plaatje.
Bij Feyenoord zou hij idemdito ook hebben gedaan 👍
Vind ik leuk
Kwal +750
zaterdag 9 februari 2019 om 08:24
Haha dat zou wat zijn
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 08:26
Hebben ze zijn vrouw naar overlijden niet vernederd tijdens de eerste Feyenoord Ajax? Ik geloof er niks van die man haat Feyenoord
Vind ik leuk
fedor2501 +5857
zaterdag 9 februari 2019 om 08:32
Probeer zn interviews nog maar een keer te lezen over Feyenoord. Gelukkig is mr vGaal een volwassen man die ziet dat een paar doorgesnoven randdebielen niet de maatstaf zijn voor het Legioen.
Vind ik leuk
Jesper Olsen +3113
zaterdag 9 februari 2019 om 08:39
Ajax-Feyenoord in het OS. Vol uitvak Feyenoorders wat 90 minuten over de K van Mevr Van Gaal aan het zingen was. Bizar. Zoveel lol om iemand met K.
Vind ik leuk
fedor2501 +5857
zaterdag 9 februari 2019 om 08:54
Om over een donkere pop in een galg maar te zwijgen toch. Of zijn alle Ajaxcieden KKK aanhangers die graag negers lynchen? Volwassen mensen kunnen relativeren en kinderen niet.
Vind ik leuk
Jesper Olsen +3113
zaterdag 9 februari 2019 om 09:02
Begrijp je reactie niet. Waar heb ik het over alle Feyenoorders? Gezien jouw bagatelliseren en wijzen naar anderen, heb jij een moeite met de waarheid. Een vol uitvak samenvatten als ‘een paar’, en het idee hebben dat die avond te relativeren is...niet best.
Vind ik leuk
fedor2501 +5857
zaterdag 9 februari 2019 om 09:08
Jij zegt toch dat het hele uitvak mee stond te zingen over vGaal destijds. Pure onzin net als dat niet elke Ajaxcied die pop een goed idee vond. Gelukkig is mr vGaal niet zo bekrompen als jij.
Vind ik leuk
Jesper Olsen +3113
zaterdag 9 februari 2019 om 09:21
Jij beweert met droge ogen dat het er maar een paar waren. Dat is onzin, het uitvak zong die avond massaal. Ik ben bekrompen omdat ik de gebeurtenissen van die desbetreffende avond uit de doeken deed, terwijl je zelf de conclusies trekt over Feyenoorders. Dat is mooi.
Vind ik leuk
fedor2501 +5857
zaterdag 9 februari 2019 om 09:31
Nee je bent bekrompen omdat je iets dat 20 jaar geleden is gebeurd blijft herhalen.
Vind ik leuk
Andre As +1050
zaterdag 9 februari 2019 om 09:54
Het is 20 jaar geleden. Maar net als de pop van Vermeer blijft het schandalig.
Vind ik leuk
fedor2501 +5857
zaterdag 9 februari 2019 om 09:59
Helaas blijf je dit soort debielen houden bij alle clubs maar hoe meer aandacht ze krijgen hoe groter ze zich voelen.
Vind ik leuk
Jesper Olsen +3113
zaterdag 9 februari 2019 om 12:08
Zeker weten. Die pop was net zo goed een schande, net zoals de 'Nouri worden-spandoeken' vandaag de dag. Bizar dat zo'n fedor het ontkent.
Vind ik leuk
fedor2501 +5857
zaterdag 9 februari 2019 om 16:14
Waar ontken ik het dan muppet?Jij maakt het groter dan het is en laat je leiden door een klein gedeelte van het Legioen wat zich toen misdroeg.
Lees de reacties vd Feyenoorders hier op VP en ze zullen in 99% vd gevallen positief reageren op mr vGaal als trainer bij Feyenoord. Vreemd is dat mr vGaal blijkbaar verder is gegaan met zn leven en zoals hij zelf in diverse interviews(na het incident met een gedeelte van het uitvak) aangaf vind hij Feyenoord een mooie club. Hij kijkt dus verder dan zn neus lang is en helaas is dat voor mensen als jou nogal een opgave he. Ook wel een beetje zielig om je argument kracht bij te zetten door Nouri erbij te betrekken.
Vind ik leuk
Jesper Olsen +3113
zaterdag 9 februari 2019 om 17:01
Je noemt het onzin dat het grootste gedeelte van het uitvak meedeed hé, laffe Kermit. Je doet zo hard je best om recht te lullen wat krom is, plaatsvervangende schaamte. Het zijn jouw soort paupers die er voor zorgen dat er nooit meer sprake zal zijn van normalisatie, lees uitpubliek bij de klassiekers.
Vind ik leuk
Jesper Olsen +3113
zaterdag 9 februari 2019 om 12:04
Noem het maar iets. Iedereen die die avond in het Olympisch Stadion was, weet het zich te herinneren. Een van de grote zwarte bladzijdes in de klassieker historie, vooral ook omdat het zo massaal was van Feyenoord kant. Liever bekrompen dan stuitend hypocriet zoals jij, met je bagatelliseren en ontkennen.
Vind ik leuk
Gewoonzo +258
zaterdag 9 februari 2019 om 08:29
Ppff.. Nou haal Co Adriaanse ook maar weer van stal als een kandidaat dan! Man man, bejaarden soos
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 08:44
Van Gaal ben ik dan wel weer fan van. Ik denk dat de spelers zo'n zielige instelling tegen "de kleintjes" bij hem niet hoeven te proberen.
Vind ik leuk
Il Gordo +17299
zaterdag 9 februari 2019 om 08:48
Uitstekende trainer. Maar die gaat lekker wijntjes drinken in z'n huis in Portugal. En terecht.
Vind ik leuk
HupHolland +3628
zaterdag 9 februari 2019 om 08:49
Van Gaal bij Feyenoord, dat zou wel wat teweeg brengen, lol.

Maar Van Gaal zou wel eens de precies de man kunnen zijn die Feyenoord nodig heeft.
Vind ik leuk
rpaulp50 +13368
zaterdag 9 februari 2019 om 09:35
Het gaat niet om de man, het gaat om geld.
Vind ik leuk
HupHolland +3628
zaterdag 9 februari 2019 om 13:21
Je kunt het met hem eens of oneens zijn, maar Van Gaal heeft tenminste visie, en dat ontbreekt bij Feyenoord totaal.
Vind ik leuk
rpaulp50 +13368
zaterdag 9 februari 2019 om 21:22
Of Mourinho, Pepe,Zidane....
Vind ik leuk
rpaulp50 +13368
zaterdag 9 februari 2019 om 08:51
Er mankeert Elshoff wat aan z'n oren, van Gaal heeft nu al 10 tallen keren
verklaart te stoppen en zeker geen ED ambities te hebben.
Mourinho heeft ook nooit z'n afkeer uitgesproken mbt Feyenoord.......de logica
van Elshoff, grapjas !
Vind ik leuk
Il Gordo +17299
zaterdag 9 februari 2019 om 09:23
Hehe, sowieso dat hele personeelsbestand bij de NOS, in het bijzonder de sportafdeling. Opdoeken die handel.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 08:56
Jeroen heeft helemaal gelijk, geen speld tussen te krijgen. Mourinho heeft ook nog niet in het openbaar aangegeven geen interesse te hebben, Feyenoord nog niet dat Mourinho geen kandidaat is, dus ook nog steeds een optie. Datzelfde geldt ook voor Arsene Wenger, Ruud Gullit, Marco van Basten, Frank Rijkaard, John de Wolf, Julen Lopetegui, Hans de Koning, Hans Kraaij, Danny Blind en 500.126 andere trainers. Ik zeg je: allemaal nog opties.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 08:57
De media vult van de week die andere 500.126 namen wel in.

Ze vervelen zich toch.
Vind ik leuk
Sambal +47
zaterdag 9 februari 2019 om 09:16
Lopetegui zou inderdaad wel een goede kandidaat zijn . Je wordt niet zomaar als trainer coach gevraagd voor spaans nationaal team en Real madrid .
Vind ik leuk
Il Gordo +17299
zaterdag 9 februari 2019 om 09:23
:-D
Vind ik leuk
Hoogeveen +6083
zaterdag 9 februari 2019 om 11:51
Liever geen Mourinho.... Zidane is ook nog een optie, die laat wel aanvallend voetbal zien ;)
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 08:56
1. Dick.
2. Louis ...

Neeeeeee. Daar trapt Louis niet in.
Vind ik leuk
rpaulp50 +13368
zaterdag 9 februari 2019 om 09:16
Dick was wel wat geweest...
Feyenoord heeft niet zoveel te bieden : geen grote investeringen in nieuwe spelers, een normaal salaris en twee concurrenten; PSV en Ajax, die vele malen sterker zijn financieel gezien. Het nieuwe stadion heeft prioriteit, daarvoor moet nog 150 miljoen voor worden binnengeharkt dit jaar......
Aan de andere kant moet zo'n nieuwe vent zich wel meten met Gio
mbt prijzen, die vergelijking blijft niet uit.....is er een nieuwe Kuyt en een van Persie om het spul te dragen ?....ik denk het niet.
Dus "een Mentor" met Kuyt klinkt logisch.
Wordt het niks, geef je die Mentor de schuld en heeft Kuyt de tijd om in de herkansing het beter te doen.
Het probleem is dat het extra inkomen uit het nieuwe stadion pas in
2023 gaan vloeien, de vraag is; Waar staat Feyenoord dan ?
Ik zou als ik Kuyt was niet willen beginnen eerder dan 2025 ha ha een beetje geld op zak helpt wel....
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 09:20
Maar jij kent Dirk toch nog wel?

Dirk gaat niet slapen voordat hij kampioen is. En die mensen zoekt Feyenoord nou net.

Trainers die met 200 miljoen kampioen kunnen worden, die hoeven niet te solliciteren.
Vind ik leuk
rpaulp50 +13368
zaterdag 9 februari 2019 om 09:32
Dirk heeft de mentaliteit wel, dat ontken ik niet.
Maar ik denk dat het voor Kuyt slimmer is af te wachten, gewoon strategisch gezien beter voor zijn carrière.
Wat ik probeerde te schetsen zijn de huidige omstandigheden, bij Feyenoord, verre van ideaal om in te stappen, gezien vanuit het belang van Kuyt......
Hij kan beter wachten tot het stadion klaar is, heeft hij meer ervaring en is er bij Feyenoord meer mogelijk financieel.
Iedereen die er nu instapt heeft een grote kans van mislukken, althans; zich niet te kunnen meten met Gio.
Kijk, de supporters zijn gewoon gefrustreerd, willen helemaal geen derde viool spelen......komen naar de Kuip massaal omdat ze niks anders te doen hebben......
Dat wordt dan vol geprojecteerd op "de Trainer" , nou; er is geen geld, geen nieuw stadion, geen van Persie en geen speler als Kuyt......wel PSV en Ajax......
Begrijp je....?




[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 09:33]
Vind ik leuk
Romo +1273
zaterdag 9 februari 2019 om 09:19
Ik zeg doen! Enige goeie optie lijkt mij
Mits hij zelf wil natuurlijk

Prima trainer
Werkt met jeugd
Groot netwerk
En kan het stokje van v Geel overnemen als TD

Vind ik leuk
pinkelman +4325
zaterdag 9 februari 2019 om 09:27
Wat is dat toch met die NOS-commentatoren, eerst beweren dat Stengs voor een schijntje vertrekt en nu weer dat van Gaal misschien toch nog naar Feyenoord gaat.
Heeft dat NOS team onlangs de Efteling bezocht!?
Vind ik leuk
Staaijman74 +1286
zaterdag 9 februari 2019 om 09:31
Als die feyenoorders al jeuk krijgen van Dick Advocaat dan levert Louis ze een gordelroos op.

Toch zou ik als voetballiefhebber Louis Van Gaal heel graag bij zo’n mooie club willen zien als Feyenoord. louis zou ze een nieuwe dimensie kunnen geven en Louis is voor mij de enige coach die ik spelers daadwerkelijk beter heb zien maken.
Vind ik leuk
Il Gordo +17299
zaterdag 9 februari 2019 om 09:33
Nee, van Dick krijg ik jeuk. Van Louis niet. Dat een Feyenoord supporter gordelroos krijgt van Louis, is vooral iets wat niet-Feyenoord aanhangers roepen.

De beste man haalt alles uit een selectie, geeft jeugd de kans (sterker, liever de jeugd dan een falende senior) en biedt spelers nul excuses om te verzaken. Alleen dat laatste punt biedt Advocaat ook. Geef mij dus maar Van Gaal. Los van het feit dat-ie het zelf niet gaat doen.
Vind ik leuk
Vedette +53
zaterdag 9 februari 2019 om 09:31
Ongelooflijk dat men hier nog in geloofd. Volgens mij heeft hij al tig x gezegd dat dit geen optie is. Kan me de spreekkoren nog herinneren toen zijn vrouw net overleden was.. dat is een enorm litteken voor hem.
Vind ik leuk
kees ee +791
zaterdag 9 februari 2019 om 10:12
. . van gaal is een "pakken" meneer (niet echt het dna van feyenoord), tegenwoordig veel meer op bestuurlijk en organisatorisch vlak passend lijkt mij, . . is het nivo van trainertje ver voorbij !? feyenoord moet vlgns mij toe naar 't type happel, . . "kein geloel", . . ?
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 10:15]
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 11:23
Type Happels zijn er niet meer.Van Gaal komt aardig in de buurt.
Vind ik leuk
markie +2385
zaterdag 9 februari 2019 om 10:20
Ik zeg je: gaat nooit gebeuren
Vind ik leuk
Ray01 +129
zaterdag 9 februari 2019 om 10:59
Wat een onzin.. gaat hij niet doen!
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 11:22
Perfecte man voor Feyenoord!!
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 11:56
Denk even terug aan 1995. !!!!!
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 12:02
hij is te brutaal voor voetbal elke keer met die rode kop als viswijf aan de zijlijn critici van nul duck81 advocaat was de beste idee net als Hugh jackman als wolferine in de x-men fims
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 14:03
Lieverd van gaal de voetbal duivel
Dan de rest matige angstige nederlandse choaches. De enige waardige spelers in deze feyenoord selectie is vermeer,vd heijden,toornstra,jorgensen,1/2 kracht v.persie,ayoub,botteghin.
Vind ik leuk
MOKUM*** +1909
zaterdag 9 februari 2019 om 14:24
De geschiedenis herhaalt zich, weer een Ajacied die Feijenoord moet redden.
Vind ik leuk
Cookee +12206
zaterdag 9 februari 2019 om 15:27
"Ze Cirkel is round"
Ik hoor het hem al zeggen begonnen in Rotje eindigen in Rotjeknor
Vind ik leuk
MR - +184
zaterdag 9 februari 2019 om 16:17
"We horen ook van Feyenoord dat hij geen optie is." "Ook niet", denk ik
Vind ik leuk
fr1963 +4063
zaterdag 9 februari 2019 om 17:14
Zou de beste optie zijn. Hij moet samen met Kuyt de boel op de rails zetten en volgend jaar op MvG zijn stoel voor 2 jaar. V Gaal kan geld lobbyen in de haven en netwerken voor versterkingen en ondertussen ook RvP opleiden en een goede manager het stokje van van Gaal over laten nemen, zo als landskampioen de nieuwe Kuip in.
Vind ik leuk
Blindsy +17401
zaterdag 9 februari 2019 om 20:21
Herstel: Louis zit nooit zonder club. Louis heeft er voor gekozen om even geen trainer te zijn.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 02:32
Van gaal is een coach om u tegen te zeggen.
Als van Gaal het word betekent goed niews voor Feyenoord want dan gaan ze deze keer wel serjeuse prijzen winnen en resultaten boeken. Maar betekent ook slecht niews voor Ajax en PSV. Omdat Louis van gaal een hele wijze ervaren coach is . Dat hébben we allemaal gezien op het WK 2014 hij werd zelfs bijna wereld kampioen met oranje. Als oranje niet verloor van Argentinië met penalty s dan was oranje in de finale tegen Duitsland dus zo ver kan je komen met van gaal als coach
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 02:38
Van gaal kijkt ook tv en kijkt ook naar Ajax PSV en Feyenoord.
En mechien denkt hij bij zich zelf als ik gebeld word door Feyenoord dan wil ik ze best helpen . Mechien heeft hij helemaal geen zin meer om coach te zijn en wil hij meer tijd door brengen met zijn familie gezin .
Maar we gaan nog zien. Want als van gaal niet word. Dan heb ik liever Philippe cocu dan fraser
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 03:28
Van Gaal kunnen ze bij Feyenoord vergeten hij heeft naar zijn ontslag zelf gezegd dat hij ander plannen heeft een geen trainer meer wil worden van welk ED club ook hij heeft toen ook gezegd dat hij al iets heeft liggen dat voor hem echt aansprak wat hij nog nooit heeft gehad en dat hij daar verder mee wilde maar wat het was heeft hij niet gezegd wat het is zal die pas laten weten als hij definitief er uit is gekomen maar om trainer van 'n club worden wilde hij niet meer
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 10:50
Toen de feyenoord suporters over zijn vrouw aan het zingen waren toen ze zo ziek was,dan zal hij ze nu vast gaan helpen. Eikels hebben het voor zichzelf verziekt.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws