Heracles zet in op nieuwe stunt: 'Thuis doen we dat normaal gesproken prima'

Heracles zet in op nieuwe stunt: 'Thuis doen we dat normaal gesproken prima'

Gepubliceerd: zaterdag 9 februari 2019 om 13:46za 09-02-2019 om 13:46

Frank Wormuth denkt dat Heracles Almelo kan profiteren van het feit dat niemand een stunt van zijn ploeg verwacht. De equipe van Wormuth speelt zaterdagavond thuis tegen Ajax en de Duitse oefenmeester verwacht dat zijn ploeg net als in Amsterdam een resultaat kan halen.

Aan het begin van dit Eredivisie-seizoen speelde Heracles immers met 1-1 gelijk in de Johan Cruijff Arena. "We hebben alleen kans te scoren als het team op de helft van de tegenstander is", analyseert Wormuth op de clubsite van de Almeloërs. "Thuis doen we dat normaal gesproken prima. Ajax is van een compleet andere klasse en hun klasse kennen we, maar geen kans is de kans."

De ploeg uit Almelo hoopt de teleurstellende 2-0 nederlaag van vorige week in Den Haag weg te kunnen poetsen. "De eerste dagen na een verloren wedstrijd voelt iedereen zich slecht”, aldus de Duitse trainer. “We hebben, individueel en als groep, veel gesproken over oplossingen. Het was een week met veel communicatie."

Plaats een reactie

Tommieman +2606
zaterdag 9 februari 2019 om 13:51
Normaal gesproken kan Heracles natuurlijk niet winnen . Ze doen het zo goed de laatste tijd .....
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 15:31
Het lijkt nergens op dus zeker kansen . Dan nog psv en Fey punten verspelen en op naar Real
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 15:34]
Vind ik leuk
Tommieman +2606
zaterdag 9 februari 2019 om 15:33
Psv en fey bedoel je ? Ik vraag t maar even ....
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 15:35
Schrijffouten ..... ik heb het verbeterd .
Vind ik leuk
Tommieman +2606
zaterdag 9 februari 2019 om 15:36
Hahaha niet op je telefoon in t verkeer he hahaha
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 15:37
Ik zit gewoon op de bank
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 15:52
Hij heeft maar 1 hand vrij 😜
Vind ik leuk
G.Kopf +4476
zaterdag 9 februari 2019 om 13:51
Schone zei ook al zoiets.
Vind ik leuk
Benniewies +4535
zaterdag 9 februari 2019 om 13:54
Dat waren schone woorden
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 13:54
Mijn steun hebben jullie.
Vind ik leuk
stratumseind +191850
zaterdag 9 februari 2019 om 13:55
Ik stem voor
Vind ik leuk
D0mmeLFCT65 +20609
zaterdag 9 februari 2019 om 13:56
Het is Heracles gegund, maar denk dat Ajax gewoon wint.
Vind ik leuk
Patje41 +1086
zaterdag 9 februari 2019 om 14:00
ja op dat Kwalitatief Uitermatend Teleurstellende kunstgras ......
Vind ik leuk
Argentario +600
zaterdag 9 februari 2019 om 18:13
Kan je niks anders typen met je kuttekop , dan alleen kunstgras
Vind ik leuk
Benniewies +4535
zaterdag 9 februari 2019 om 14:02
0-4
Vind ik leuk
Argento8523 +7083
zaterdag 9 februari 2019 om 14:06
Forget it

0-6 er af 🤣
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 14:24
Aasde coach van ons geen fouten maakt , komt het goed met ons ajax.
Misschien kunnen ze ten Hag ergens in een kast opsluiten , kan hij geen fouten maken en hebben we drie punten
Vind ik leuk
Patje41 +1086
zaterdag 9 februari 2019 om 17:04
volgend seizoen van Gaal
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 17:11
Ik hoop het
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 14:34
Hoe meer tegenstand je biedt aan Ajax, des te beter de voorbereiding voor Ajax op de wedstrijd tegen Real Madrid. Dus doe jullie best in het belang van het Nederlands voetbal.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 15:12
Goh, na de 6-2 was het lekker rustig met uitzondering van de de ajax supporters die wel het lef hadden om op vp te komen. Na de wedstrijd tegen VVV komen er een hoop onder hun steen vandaan, voor dat soort pipo's hoop ik dat Heracles stunt vanavond.
Vind ik leuk
Patje41 +1086
zaterdag 9 februari 2019 om 17:05
daar heb je rettekettetteketet ook weer...... na 0-3 tegen NAC weer uit je schuilplaats jochie?
wij wonnen daar met 0-8 dus om nu zo groots te doen...
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 17:06]
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 17:30
Ik had het over degene met een grote bek, geen idee of jij daar bij hoort. Je hebt er namelijk een paar bij die hier op vp alleen trollen en zeker een paar waar ik gewoon een normale discussie mee kan voeren. Ik zal de trollen niet bij naam noemen ( zijn ze weer op hun pikkie getrapt ), maar één waar ik graag mee praat is bv Niels92.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 15:21
Heracles Almelo 2 ajax 1
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 15:44
Het kan zomaar eens een vervelende avond voor Ajax worden. Op die verrekte kunstgrasmat. Ben benieuwd of heracles haar vorm voor de winterstop weer kan terugvinden!
Vind ik leuk
Patje41 +1086
zaterdag 9 februari 2019 om 17:07
je gebruikt de goede benaming.. dat verrekte kunstgras zou verboden moeten worden. beter voor jullie spelers en die van ons
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 16:35
dat word weer met 11 man voor het doel hangen!
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 17:09
Ik hoop toch echt dat Ajax met andere intenties naar Almelo komt vanavond....
Vind ik leuk
ajax1973 +2379
zaterdag 9 februari 2019 om 17:04
normaal mag dat geen probleem voor ajax zijn maar ja wij hebben ten hag dus kan het zo maar mis gaan
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 17:05]
Vind ik leuk
Patje41 +1086
zaterdag 9 februari 2019 om 17:09
Vermoedelijke opstelling Ajax: Onana; Mazraoui, De Ligt, Blind, Tagliafico; Schöne, De Jong; Ziyech, Van de Beek, Tadic, Dolberg;


weer die Dolberg.....

en de definiteve opstelling:
Opstelling Ajax: Onana; Kristensen, De Ligt, Blind en Tagliafico; Schöne, Van de Beek en De Jong; Ziyech, Huntelaar en Tadic.

luisterde Ten Hag altijd maar zo goed
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 17:39]
Vind ik leuk
Argentario +600
zaterdag 9 februari 2019 om 18:16
Vermoedelijke openstelling Real
Navas
Carvajal,ramos,varane,marcelo
Isco,modric,kroos
Bale,Benzema,Vinicius
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 18:17]
Vind ik leuk
Voetbal@com +2571
zaterdag 9 februari 2019 om 17:14
Ha ha..." We hebben alleen kans op te scoren als het team op de helft van de tegenstander is"

Inderdaad vanaf je eigen 16 meter op de Ajax goal schieten heeft niet zoveel zin...wat krijgt deze trainer per maand betaald?
Vind ik leuk
mchollie +3599
zaterdag 9 februari 2019 om 21:53
Ik voorspel 1-0.
Vind ik leuk
Lesseh +151
zondag 10 februari 2019 om 11:28
Heracles Almelo maakt PSV kampioen, snoept maarliefst 4 punten af van Ajax. Haal Peter Bosz maar weer terug, maakt de kans een stuk reëler dat Ajax dan wel kampioen wordt.
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 11:33]
Vind ik leuk