LIVE-discussie: VVV op zoek naar revanche voor 6-0, geen Lewis bij Willem II

LIVE-discussie: VVV op zoek naar revanche voor 6-0, geen Lewis bij Willem II

Gepubliceerd: zaterdag 9 februari 2019 om 19:51za 09-02-2019 om 19:51

VVV-Venlo en Willem II gaan na 20.45 uur strijden om aansluiting bij de subtop van de Eredivisie. De Venlonaren hebben voor eigen publiek iets goed te maken na de late 2-3 nederlaag tegen FC Emmen en de 6-0 op bezoek bij Ajax.

Trainer Maurice Steijn heeft twee spelers geslachtofferd na de zesklapper in de Johan Cruijff Arena. Linksback Roel Janssen wordt vervangen door Christian Kum en rechtsbuiten Jay-Roy Grot staat zijn plek af aan Peter van Ooijen.

Willem II moet alleen Fernando Lewis missen: de rechtsback liep deze week een spierblessure op. Damil Dankerlui schuift daardoor twee linies terug en Aras Özbiliz neemt de opengevallen plek rechts voorin over van Dankerlui.

De opstellingen:

VVV-Venlo: Unnerstall; Rutten, Promes, Röseler, Kum; Seuntjens, Post, Susic; Van Ooijen, Mlapa, Joosten.

Willem II: Wellenreuther; Dankerlui, Meissner, Peters, Heerkens; Tapia, Crowley, Llonch; Özbiliz, Isak, Vrousai.

Poll

Hoe gaat deze wedstrijd eindigen?

(160 stemmen)

Plaats een reactie

Pancev +1412
zaterdag 9 februari 2019 om 19:58
Fee Fee Fee Fenlo Ferliest niet Fandaag, aldus Dhr. Tan.
Vind ik leuk
Lucien1978 +6141
zaterdag 9 februari 2019 om 20:06
3-1 2x Mlapa en Joosten
Vind ik leuk
Hank1 +522
zaterdag 9 februari 2019 om 20:21
Waar is de live discussie over Heracles- ajax hahah
Vind ik leuk
elmagico070 +23694
zaterdag 9 februari 2019 om 22:21
Die was er vandaag zo vroeg dat ze ietwat te enthousiast waren bij VP.
Vind ik leuk
Tilburgia +452
zaterdag 9 februari 2019 om 21:13
Vorige week die Padt motm staat nou weer die unnerstall een wereldpot te keepen
Vind ik leuk
Koenbres +2135
zaterdag 9 februari 2019 om 21:32
Zul je altijd zien ja. Ongelooffelijk hoe het weer gaat. 3x beter en achter staan weer.
Vind ik leuk
Tilburgia +452
zaterdag 9 februari 2019 om 21:39
Dankerlui stond ook weer aardig lucht te dekken bij de 1-0
Vind ik leuk
Koenbres +2135
zaterdag 9 februari 2019 om 21:41
Zag er niet goed uit maarja is natuurlijk niet alleen zijn schuld. Voorin gewoon de trekker overhalen
Vind ik leuk
Tilburgia +452
zaterdag 9 februari 2019 om 21:14
Wordt trouwens 1-2
Vind ik leuk
elmagico070 +23694
zaterdag 9 februari 2019 om 22:22
2-1
Vind ik leuk
Tilburgia +452
zaterdag 9 februari 2019 om 22:24
Ja tof.... zo kan ik het ook!
Vind ik leuk
elmagico070 +23694
zaterdag 9 februari 2019 om 22:26
Bedoelde dat het 2-1 staat meer niet.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 22:29
Willem2 is gewoon playofs degradatie speler. Die Izak kan er helemaal niks van. #mathijsenout #dankerluiout #isakout
Vind ik leuk
Tilburgia +452