Ajax stelt zwaar teleur in Almelo: koploper PSV kan uitlopen naar acht punten

Ajax stelt zwaar teleur in Almelo: koploper PSV kan uitlopen naar acht punten

Gepubliceerd: zaterdag 9 februari 2019 om 20:22za 09-02-2019 om 20:22

Laatste update: zaterdag 9 februari 2019 om 21:32za 09-02-2019 om 21:32

Een zeer teleurstellend Ajax lijkt de titelaspiraties in de Eredivisie in de koelkast te moeten zetten. De ploeg van coach Erik ten Hag ging zaterdag – vier dagen voor de kraker tegen Real Madrid - met 1-0 onderuit bij Heracles Almelo.

Ajax begon veel te slap aan het treffen in het Polman Stadion. De bezoekers ontsnapten in de eerste minuten al een paar keer aan een achterstand, maar die waarschuwing kwam onvoldoende aan. In de vijfde minuut ging de bal namelijk op de stip. Daley Blind maakte een overtreding na een zwakke terugspeelbal van Frenkie de Jong. Brandley Kuwas legde aan, maar trof de paal.

Ajax toonde desondanks geen beterschap en dat kwam de titelkandidaat duur te staan. Mohammed Osman kon zomaar oppikken na een zeer zwakke pass van André Onana en schoof de bal in het doel. Pas daarna stichtten de Amsterdammers voor het eerst gevaar: Heracles-doelman Janis Blaswich wist een inzet van Frenkie de Jong net over de lat te tillen. Op een korte opleving na bleef Ajax voor rust fout op fout stapelen en was Heracles feller, tot onvrede van de meegereisde fans.

 
 
 
 
 
Dit bericht bekijken op Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

GOAL! ⚽ 17' Mohammed #Osman 1-0! #heracles #ajax #dutchfooty #eredivisie @mohammedosman94

Een bericht gedeeld door Voetbal (@dutchfooty) op

In de tweede helt probeerde Ajax uit een ander vaatje te tappen. Dusan Tadic en Matthijs de Ligt kregen kansen, maar de bezoekers kwamen opnieuw goed weg toen Jesper Drost over schoot. Ten Hag bracht vervolgens Noussair Mazraoui en Zakaria Labyad voor Lasse Schöne en Donny van de Beek. Amper een minuut later stond Klaas-Jan Huntelaar oog in oog met Blaswich na een steekpassje van Ziyech, maar de doelman bracht van dichtbij redding op de beste kans van Ajax.

Ook invaller Labyad schoot van dichtbij over, waardoor het verdienstelijk spelende Heracles redelijk eenvoudig overeind bleef. Na geschutter van Blind en Onana werd het zelfs nog bijna 2-0. Ook het inbrengen van Kasper Dolberg voor De Jong hielp de Amsterdammers niet. Saillant genoeg was de beste 'kans' in de slotminuten voor Lennart Czyborra, die met de schrik vrij kwam en de bal naast zag gaan.

Voor Ajax zijn de druiven zuur. Als koploper PSV zondag wint bij FC Utrecht is het verschil acht punten. Bovendien wacht woensdag al de Champions League-clash met Real in Amsterdam.

Poll

Is de titelrace nu gelopen in de Eredivisie?

(13181 stemmen)

Plaats een reactie

Biennie +3395
zaterdag 9 februari 2019 om 20:22
heracles en psv gefeliciteerd, maak er een mooie avond van.
Vind ik leuk
Mosquito +22773
zaterdag 9 februari 2019 om 20:23
Hahaaaaaaaaaaaaaaaaaa zo lekker dit.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:26
Maar goed dat Sjaak weet dat PSV nog genoeg punten laat liggen.
En dat de CL volgens veel Ajax fans veel belangrijker is.
Valt allemaal wel mee voor Ajax dus.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:33
Gelukkig is twente zo goed. En doen ze het zo leuk in de beker.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:38
twente staat gewoon eerste in hun competitie, dus je kunt zeggen wat je wil, maar die doen gewoon wat ze moeten doen
Vind ik leuk
Kletsmajoor +1918
zaterdag 9 februari 2019 om 23:42
Ik sta ook wel ergens eerste in een competitie
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 23:49
lekker gewerkt pik
Vind ik leuk
Kletsmajoor +1918
zaterdag 9 februari 2019 om 23:51
Haha. Wat is r met jou?
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 23:54
hoezo? ik complimenteer je succesvolle nummer 1 positie.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 21:08
Ah, je wilt het toch over voetbal hebben?
Vind ik leuk
san the man +1103
zondag 10 februari 2019 om 03:11
Bij Twente komt er wel iets bij bij dat ze mogen blijven eredivisie onwaardig, hoopte dat die club failliet ging.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 03:46
Goed verhaal. Vind je het erg dat ik je niet serieus neem? Misschien vind ik je zelfs wel een beetje zielig. Ja, ik denk het wel.
Vind ik leuk
Always PSV +17392
zaterdag 9 februari 2019 om 20:26
Na de Graafschap nu Heracles die ons een goede dienst bewijst, wel in dezelfde hoek waar de klappen uitgedeeld wordenπŸ˜†
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:31
Veul goei in die hoek πŸ˜‰
Vind ik leuk
Always PSV +17392
zaterdag 9 februari 2019 om 20:36
Wij worden samen kampioen maat!
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 21:09
Het ziet er goed uit in ieder geval
Vind ik leuk
yabba1000 +1337
zaterdag 9 februari 2019 om 23:48
heul veul goei
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:36
Boeren voor Boeren
Vind ik leuk
Always PSV +17392
zaterdag 9 februari 2019 om 20:49
Hahaha, die is sterk.
Vind ik leuk
Zultkop +6769
zaterdag 9 februari 2019 om 21:14
Die heb je gejat. ( spieren voor spieren)
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 23:42
Kinderen voor kinderen, moeders voor moeders etc....

Die laatste is ouder denk ik en niet alleen in leeftijd dus ;)
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 23:43]
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 21:04
Top 4 favoriete nederlandse clubs:
1. Psv
2. De graafschap
3. Utreg
4. Heracles
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 21:39
Ze moeten ook nog naar FCG in de groene kathedraal worden ze ook afgeslacht.

Degradatie ploegen roeren zich altijd tot het laatst.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 23:27
1. psv
2. VVV
3. Heracles
4. Fortuna
Vind ik leuk
AZ14 +603
zondag 10 februari 2019 om 17:51
Hahaaaaaaaaaaa zo lekker is dit. 2-0 Utrecht en Bommeltje probeerde KNVB en VAR te bereiken om hem uit de brand te helpen!! wat een euforie zeg !!!!!!!
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:23
Er gaan weer harde woorden vallen de waarheid gaat gezegd worden en Nico is nog steeds boos
Vind ik leuk
De fries +2110
zaterdag 9 februari 2019 om 20:26
Nee rinus; er mochten niet β€œharde” woorden vallen... dat was niet lief... hahahahhm
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:27
Klopt helemaal mijn excuus voor de foutieve informatie
Vind ik leuk
Plattekar bv +35840
zaterdag 9 februari 2019 om 20:23
Hier met de poetsdoeken!!!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 20:23]
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +23149
zaterdag 9 februari 2019 om 20:24
Het is je gegund ouwe.. waardeloze avond pff
Vind ik leuk
Plattekar bv +35840
zaterdag 9 februari 2019 om 20:27
Echt een.kutavond als je ajax fan bent. Ze hadden elkaar de waarheid gezegd. Lachwekkend. Ik zie Tadic 2 duimpjes en een applausje geven toen Blind de bal over de zijlijn passte....IS DAT DE WAARHEID ??? Ik zou me bestolen voelen als Ajax supporter. Woensdag wordt het een heel lastig verhaal. Sterkte
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +23149
zaterdag 9 februari 2019 om 20:31
Bedankt!
Vind ik leuk
Biennie +3395
zaterdag 9 februari 2019 om 20:33
Het zijn gewoon een stelletje nichten.

Schone en Blind voorop.

Geen inzet,passie noem het maar op.

Lekker balletjes verspelen en niet de moeite nemen om iets goed te maken.

Mensen lopen keer op keer over hendrix te zeiken maar zijn missende voetballende kwaliteiten maakt hij dubbel en dwars goed met zijn inzet.
Vind ik leuk
Plattekar bv +35840
zaterdag 9 februari 2019 om 20:34
Tering....de spijker op zijn kop Biennie....Ajax MIST een Hendriks!!!
Vind ik leuk
Biennie +3395
zaterdag 9 februari 2019 om 20:36
Gewoon allemaal te braaf.

Heb ze ook amper overtredingen zien maken vandaag....

De enige die echt met gif speelt is tagliafico maarja die kan niet alles doen...
Vind ik leuk
mcmodd +28818
zondag 10 februari 2019 om 14:00
Tagliafico ging zo vaak over de schreef, dat als Higler het allemaal wèl had gezien hij al in de eerste helft met rood het veld had moeten verlaten.
Vind ik leuk
Ryannero +73
zondag 10 februari 2019 om 11:46
Misschien is helene nog beschikbaar!
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:34
ThanksπŸ˜… zullen we zeker nodig hebben
Vind ik leuk
JWK +852
zaterdag 9 februari 2019 om 23:57
Wat is er lastig aan?
Met deze instelling is het klaar in europa.
Walk over van Real morgen.
Vind ik leuk
Kletsmajoor +1918
zaterdag 9 februari 2019 om 23:59
Ben iig blij dat we doordeweeks ergens in Europa mogen ballen
Vind ik leuk
LuckyLuuk +356
dinsdag 12 februari 2019 om 10:28
In ilk geval?
Vind ik leuk
Always PSV +17392
zaterdag 9 februari 2019 om 20:27
Zet jezelf maar klaar PSV vriend!
Vind ik leuk
Plattekar bv +35840
zaterdag 9 februari 2019 om 20:28
Eerst Utrecht verslaan, dan ga ik de banden in elk geval oppompen
Vind ik leuk
AFCA-1324 +1850
zaterdag 9 februari 2019 om 20:28
Gefeliciteerd alle PSV'ers zeg het niet graag maar denk dat jullie alvast een feesie kunnen gaan bouwen geniet ervan
Ajax heefd het zelf verkloot 😱
Vind ik leuk
Hank1 +522
zaterdag 9 februari 2019 om 20:32
Verkloot?? Ajax heeft een hele matige ploeg.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:56
Matig? Dus jij bent zo'n trol op vp neem ik aan
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 21:11
psv mag blij zijn dat tadic en ziyech gebleven zijn...... maken alles kapot met hun top salarissen. Ten hagje kan er niet boven staan. Ajax, jullie hebben geweldig team!!! Jammer van onruststookers
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +2361
zondag 10 februari 2019 om 09:34
een matige ploeg? een ploeg als dit komt niet zomaar in de laatste 16 van de CL of Europa League finale, maar met een matige instelling kan je zomaar verliezen van lagere clubs.
beetje domme non-objectieve comment Hank1.
Vind ik leuk
Hank1 +522
zondag 10 februari 2019 om 10:15
Begrijp me niet verkeerd. Individueel best leuke spelers. Maar allemaal bezig met andere dingen. Tadic en ziyech zijn bezig met superster ziin. De jong zit met neusje al in barca, al gaat dat op deze manier een grote flop worden. Van de beek voelt zich elke week het slachtoffertje. Blind , mazraoui , kristensen , dolberg , huntelaar , komen te kort. Nou dat vind ik dus een matige ploeg.
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +2361
zondag 10 februari 2019 om 11:07
klopt, allemaal bezig om een transfer te maken . Onbegrijpelijk wissels van ten hag, neres zeer bepalend en maar niet inbrengen, tadic en ziyech niet durven wisselen etc....
Vind ik leuk
Johnny Cash +10980
zaterdag 9 februari 2019 om 20:31
Gefeliciteerd plattekar.
Vind ik leuk
Plattekar bv +35840
zaterdag 9 februari 2019 om 20:33
Thanksss!! Maar ik juich pas bij 8 punten, maar t wordt in elk geval niet minder dan 5...das wel n lekker gevoel
Vind ik leuk
benny-boys +2058
zaterdag 9 februari 2019 om 20:43
Sjaakie, Sjaakkkkie, sjaaaaaaaakkkie
Vind ik leuk
Hopaaaaa +1388
zondag 10 februari 2019 om 07:53
Ga je die plattekar vast oppoetsen?
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:23
Sportief van je
Vind ik leuk
Biennie +3395
zaterdag 9 februari 2019 om 20:24
Tja kan er verder ook niets aan veranderen, kan me er net zo goed zo snel mogelijk over heen zetten :P
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:27
Klopt, dit is echt triest als je ziet over de miljoenen die zogenaamd op het veld lopen... waar is Frenkie nadat zun transfer rond is
Vind ik leuk
Biennie +3395
zaterdag 9 februari 2019 om 20:29
Het hele team bakt er geen tering van. Zal wel iets spelen of gebeurd zijn in de winterstop.

Iig zullen ze maandag elkaar weer met "harde woorden" gaan bestoken.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +19161
zaterdag 9 februari 2019 om 20:24
Gefeliciteerd PSV ik ben er helemaal klaar mee!!! Moet nog naar de slachtbank ook woensdag!?!?!?
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:26
TottenhamHot leef met je mee word een zware week
Vind ik leuk
TottenhamHOT +19161
zaterdag 9 februari 2019 om 20:29
Niet echt want ik heb het voorspeld! Dat ze zo slecht zouden spelen had ik niet verwacht en wat een slechte wissels weer?!?!?!?

Woensdag in het stadion hahahaha mijn benieuwen!?
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:31
Veel succes en hoop dat het niet te grote cijfers gaan worden wil APS Nederlander niet te veel voor lul staan
Vind ik leuk
goedemorgen +3379
zaterdag 9 februari 2019 om 23:21
En Real begint weer als vanouds te draaien zodra de prijzen verdeeld gaan worden, ik zie het somber in voor Ajax.
En dan na de loting met z'n allen roepen dat het een goede loting is omdat Real slecht draaide.
Ze hebben wat veranderingen moeten doorvoeren maar in mijn ogen is Ajax volstrekt kansloos.
Vind ik leuk
Deck010 +10212
zaterdag 9 februari 2019 om 20:28
Welkom bij de club maat.
Ik weet hie het voelt......maar je went er wel aan hoor πŸ™ˆ
Vind ik leuk
Paul_dutch +839
zaterdag 9 februari 2019 om 20:25
Ajax is geen team (psv wel).
Individueel gezien heeft Ajax betere spelers dan PSV, echter lijkt het alsof iedereen alleen voor zichzelf speelt.
Zou me niks verbazen als Ajax tegen real wel wint, aangezien deze egotrippers dan transfers kunnen afdwingen
Vind ik leuk
Biennie +3395
zaterdag 9 februari 2019 om 20:26
Dat individuele verschil valt wel mee hoor.

Lozano,bergwijn zijn gewoon eredivisie top.

Luuk de jong is ook gewoon de beste afmaker van de ED.

Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:41
En daar komen Angelino, Dumfries en (individuele kwaliteiten) Pereiro nog bij. En dan hebben ze nog Rosario, dat is gewoon een speler zoals Frenkie die niet overhypt wordt door de media.
Vind ik leuk
Biennie +3395
zaterdag 9 februari 2019 om 20:42
De Jong wordt niet overhyped hoor. speelde gewoon erg goed tot aan de winterstop net zoals de rest van het team.

Ik denk niet dat Barca 86 miljoen zou betalen voor een spelers die alleen overhyped is.

Dat hij nu niets laat zien ben ik wel met je eens.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 22:17
Tja, ik vind rosario minimaal zo goed + meer fysiek. Maar dat zal weer als 'niet objectief' gezien worden.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:37
Ik vind dat Ajax een goed team heeft op de rechtsback en spitspositie na. En qua vleugelspeler zouden ze misschien wel gebaat zijn bij een type met een actie (waarom speelt neres niet?). Grootste probleem van Ajax is dat ze geen aanspeelpunt voorin hebben die zen goals mee pakt. Ik denk dat ze met onze luuk of een soortgelijk type spits een stuk makkelijker zouden scoren en dus winnen..
Vind ik leuk
TottenhamHOT +19161
zaterdag 9 februari 2019 om 21:12
Heb aan het zelfde zitten denken!
Maar dit is echt tenenkrommend slecht en dit vergeten supporters niet, ook die wissels weer wat een drama!!?
Vind ik leuk
Zultkop +6769
zaterdag 9 februari 2019 om 21:21
Ik heb dat aan het begin vh seizoen al eens geroepen hier, Ajax heeft een betere 2e keeper en een extra spits nodig. ( die keeper is er inmiddels) was verstandig geweest om een extra spits te halen omdat het onduidelijk was of dolberg zijn oude niveau kon halen.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 21:21]
Vind ik leuk
TottenhamHOT +19161
zaterdag 9 februari 2019 om 21:23
En Neres gewoon laten zitten???? Kapitaalvernietiging!!
Vind ik leuk
JWK +852
zondag 10 februari 2019 om 00:00
Tenenkrommend????
Ik heb nu, dat is zo’n beetje 4 uur na de wedstrijd godverdomme nog steeds alle tenen in de kramp staan!
Vind ik leuk
Rondebal +1124
zaterdag 9 februari 2019 om 20:25
Psv freeweeld nu naar het kampioensschap! Kut zooi
Vind ik leuk
Always PSV +17392
zaterdag 9 februari 2019 om 20:28
Nou! Moregen en volgende week ook pittige tegenstanders hoor.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:34
Idd we zijn er nog lang nie
Vind ik leuk
JWK +852
zondag 10 februari 2019 om 00:02
Hahaha, ga weg man!
0-7 morgen voor jullie.
Nee het is gelopen, die 8 punten geef je nooit meer weg.
Vind ik leuk
Always PSV +17392
zondag 10 februari 2019 om 00:06
Sorry hoor, maar dat geloof ik niet. PSV heeft een zwaar uitprogramma, maar als Ajax zo de punten laat liggen wordt de druk wel wat minder bij ons.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 13:13
Utrecht uit heerenveen uit feyenoord thuis. We zijn nog nergens
Vind ik leuk
Seizoenkaart +12654
zaterdag 9 februari 2019 om 20:26
Vorige week lachten ze Feyenoord nog uit en nu zijn ze zelf aan de beurt.
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
Heerlijk avondje Heracles πŸ‘
Voor boontje komt zn loontje
Vind ik leuk
koosje +1174
zaterdag 9 februari 2019 om 20:26
na de KKD is nu de Eredivisie ook beslist.
Vind ik leuk
River ice +1844
zaterdag 9 februari 2019 om 20:26
Karma is een bitch haha
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:27
Thanks pik we gaan lekker pilsennnn
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 20:36]
Vind ik leuk
Always PSV +17392
zaterdag 9 februari 2019 om 20:30
Ik doe meeeeeee prooooost πŸ˜‹πŸ»
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 20:37]
Vind ik leuk
phritzzz +4448
zaterdag 9 februari 2019 om 20:28
Laten we proberen de kampioenswedstrijd in Amsterdam te spelen! Next level: in de Arena titel pakkenπŸ˜ŽπŸ€™πŸΌ
Vind ik leuk
Wim Horst +1272
zondag 10 februari 2019 om 20:33
1 puntje nu volgende week Heerenveen
Vind ik leuk
Wim Horst +1272
zaterdag 9 februari 2019 om 21:15
hoezo PSV? die kunnen ook morgen punten morsen, snap wel dat je blij bent, maar zou even wachten tot morgen
Vind ik leuk
companen +2374
zaterdag 9 februari 2019 om 22:01
En de rest van Nederland haha
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:22
Mark, gefeliciteerd met het kampioenschap; Erik (en een groot deel van de selectie), ga je schamen en kijk eens goed in de spiegel.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:23
Schande zoveel geld verdienen maar zon slappe hap op opleggen..
Vind ik leuk
voetbal!!! +9578
zaterdag 9 februari 2019 om 20:25
Ze hebben het vandaag, net zoals vorige verloren op inzet. Dat mag nooit gebeuren, maar ik vind het heerlijk. Morgen winnen en we kunnen langzaam aan beginnen met het gereed maken van de plattekar:-)
Vind ik leuk
Plattekar bv +35840
zaterdag 9 februari 2019 om 20:32
ik sta al klaar
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:42
Eerst nog maar winnen, maar dan ff de winterbanden op pleuren.
Vind ik leuk
phritzzz +4448
zaterdag 9 februari 2019 om 20:25
Zooooooo lekkerrrrrrrr dit! Nr. 25 komt eraan!
Vind ik leuk
Always PSV +17392
zaterdag 9 februari 2019 om 20:32
Heerrrrrlijk maat, ik kan niet wachten tot maandag Sjakie komt. "Heracles moet degraderen" πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
Vind ik leuk
phritzzz +4448
zaterdag 9 februari 2019 om 20:36
Hup Sjaak, hup Sjaak
Vind ik leuk
Frank0770 +293
zondag 10 februari 2019 om 03:57
Ik denk dat Sjakie maandag gaat roepen dat Ajax moet degraderen. Kunnen ze volgend jaar misschien een x kampioen worden.
Vind ik leuk
Sjaakhaak +3174
zaterdag 9 februari 2019 om 20:24
Die wissels van ten Hag ook.. ongelooflijk!!!! Waarom geen Neres??!!
Vind ik leuk
Old Star +8450
zaterdag 9 februari 2019 om 20:25
Dat met Neres moet bijna persoonlijk zijn want anders is t gewoon niet uit te leggen.
Vind ik leuk
Sjaakhaak +3174
zaterdag 9 februari 2019 om 20:28
Daar ga je haast aan denken.. wat een gelach is het.. het zogenaamde proces van ten Hag. Hij kan me reet likken.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:28
Ja die begreep ik ook niet, gelukkig deed hij het niet.
Vind ik leuk
Old Star +8450
zaterdag 9 februari 2019 om 20:24
Het wordt PSV wel gemakkelijk gemaakt zo inderdaad. Wat is er in godsnaam gebeurt met Ajax in de winterstop.
Nou, lekker op naar Real zullen we maar zeggen...
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 20:26]
Vind ik leuk
Fritske01 +5330
zaterdag 9 februari 2019 om 20:27
Zo goed draait Psv ook niet maar het is wel meer een team.
Als ze morgen weten te winnen wordt 8 punten wel heel lastig.
Vind ik leuk
mcmodd +28818
zaterdag 9 februari 2019 om 20:27
Wel Sara, als je dit nu nog op de schouders van Ten Hag wil schuiven, zet je jezelf in je hemd. Heracles deed zoveel goed in de gekozen strijdwijze, dat kan je toch niet de schuld van Erik noemen.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:29
Ten hag zijn schuld is het niet. Maar als de strijdwijze van Heracles goed is dan moet ten hag daar een antwoord op hebben
Vind ik leuk
mcmodd +28818
zaterdag 9 februari 2019 om 20:36
Dat had hij ook wel, maar heb je die blunders nu niet gezien bij Ajax? Welke tactiek kan daar nou wat tegen doen?
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:48
Dan was het nog 0-0
Maar je hebt gelijk dat alles door het ijs zakte
Vind ik leuk
1313 +13259
zaterdag 9 februari 2019 om 20:37
Nou, ik snap die wissel Van De Beek en Labyad dus totaal niet. Dat had Neres moeten zijn. Op deze manier haalt hij wel alle diepgang eruit. En je moet iets forceren, ja met Dolberg deed hij dat maar toen was het al te laat. Verder de instelling van deze diva's was gewoon beneden alle peilen. Alsof ze al met Real bezig waren. Dit kun je Ten Hag niet kwalijk nemen. Denk echt wel dat hij dit ook van te voren heeft gezegd. Althans dat mag ik hopen!
Vind ik leuk
mcmodd +28818
zaterdag 9 februari 2019 om 20:42
Dolberg, ook in de tijd die hij kreeg, heeft niks laten zien. Tegen dit Heracles was Ajax gewoon een keer niet opgewassen.
Vind ik leuk
1313 +13259
zaterdag 9 februari 2019 om 20:48
Tja je leest me reactie dus kennelijk niet goed. Want daar kwam hij pas mee in minuut 80. Wat heb je eraan dan? Helemaal niks meer.
Vind ik leuk
mcmodd +28818
zondag 10 februari 2019 om 13:47
Als Dolberg, zoals je stelt, eerder had moeten worden ingezet, dan had hij Γ³Γ³k vanaf dat eerdere moment niets laten zien. Hij speelde zo ontzettend slap, eerder slap is ook slap. Ik moet gewoon concluderen dat Heracles echt de betere ploeg was in deze wedstrijd. Bovendien sta ik met mijn mening niet alleen, de meeste Ajacieden zijn het met me eens. Nou ja, een enkele fan dacht nog wel dat Ajax altijd, dus nu ook, de beste is. Ik zag het niet.
Vind ik leuk
1313 +13259
zondag 10 februari 2019 om 19:55
Ik heb ook nooit erkent dat Ajax beter was?πŸ˜‚ ik had alleen ten alle tijden Neres gebracht. Door Van De Beek te wisselen haal je al je diepgang eruit, zonder diepgang terug te krijgen.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:50
Slim is inderdaad anders
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:35
En als Ten Hag daar vervolgens weinig tegenover zet en slecht wisselt, is hij op z'n minst medeverantwoordelijk voor deze deceptie en daarnaast is hij sowieso eindverantwoordelijk en ze kunnen morgen zomaar een straatlengte achterstaan op PSV, daar zijn geen excuses voor met deze zeer luxe selectie.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 20:36]
Vind ik leuk
mcmodd +28818
zaterdag 9 februari 2019 om 20:40
Welnu, als de spelers hun trainer al puur in de steek laten met zoveel persoonlijke fouten, dan moeten daar vooral de fans nog een schepje bovenop doen. Vooral nu hebben die spelers, en ook de trainers, de steun van de fans hard nodig.
Ik hoor net De Ligt zeggen: het is op papier Heracles, nou, ik kan je zeggen: dit was Heracles in de realiteit.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:45
Ja goed, ik heb daar verder geen belang bij en kijk volledig objectief naar De Eredivisie. Weet wel dat het beschamend zou zijn als je met deze selectie 8 punten achter op PSV zou staan in februari en Ten Hag is toch echt eindverantwoordelijk, maar natuurlijk moeten zoals gezegd de spelers ook goed in de spiegel kijken.
Vind ik leuk
1313 +13259
zaterdag 9 februari 2019 om 20:28
Eens. Wat een diva's af en toe zeg. Heracles is scherp in de duels, dan verwacht ik dat andersom ook. Heracles won bijna alles...
Vind ik leuk
Wajoo +20
zaterdag 9 februari 2019 om 20:22
Wajoo
Vind ik leuk
Mosquito +22773
zaterdag 9 februari 2019 om 20:22
Lekker man.
HahahahahaπŸ‘ŒπŸ½πŸ˜πŸ‘πŸ½πŸ’ͺ🏽🀫πŸ€ͺ🀣🀣
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:24
Schande jongen.. gefeliciteerd met de titel..
Vind ik leuk
MojoRisin +16304
zaterdag 9 februari 2019 om 20:22
Schaam je diep !
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +23149
zaterdag 9 februari 2019 om 20:23
Klote ouwe...
Er gaan koppen rollen denk ik...

Vind ik leuk
Mosquito +22773
zaterdag 9 februari 2019 om 20:30
Labyad laten invallen.
Waarom moest Neres dan zonodig blijven?
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +23149
zaterdag 9 februari 2019 om 20:32
Snap er geen kut van
Vind ik leuk
Mosquito +22773
zaterdag 9 februari 2019 om 20:36
60 miljoen afwijzen om te laten banken.πŸ€·πŸ½β€β™‚οΈ
Vind ik leuk
mcmodd +28818
zaterdag 9 februari 2019 om 20:45
Mosquito, je moet altijd wat achter de hand houden?
Vind ik leuk
raymaster +188
zaterdag 9 februari 2019 om 20:22
Au..........
Vind ik leuk
Garnaal +562
zaterdag 9 februari 2019 om 20:22
Zo zie je maar weer, wederom, grote waffel maar niks klaarmaken. Real begint nu al wat anders te klinken he? Sterkte!
Vind ik leuk
2cents +64909
zaterdag 9 februari 2019 om 20:22
Keizer is voor veel minder weggestuurd, met veel minder materiaal.

Dit is Ajax onwaardig, op alle fronten.
Vind ik leuk
Paulhuynh +2047
zaterdag 9 februari 2019 om 20:24
Onrust onrust onrust en vingertje wijzen typisch voor die rotte club
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:28
Volledig mee eens. Spelers gaan niet door het vuur voor elkaar en dus ook niet voor de trainer.
Vind ik leuk
Johan_D +3680
zaterdag 9 februari 2019 om 20:29
We hebben een kut keeper en een nog grotere KUT trainer!
Blind ook eentje die alleen zn zakken vult.
Tadic en Ziyech hebben zeker in hun contract staan dat ze niet gewisseld mogen worden.
Hoe kan je Neres op de bank laten zitten.
De enigste die een voldoende haalde was de Ligt.

Terechte overwinning voor Heracles valt niets op af te dingen.

Tegen Real maar schriftelijk afdoen...
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 20:41]
Vind ik leuk
Rodajc +19414
zaterdag 9 februari 2019 om 20:22
Kunstgras is geen excuus voor zulk ongeΓ―nspireerd voetbal. Het begon met pure onderschatting en daarna wist Ajax zich gewoon niet te herpakken, knap van Heracles dat ze dit relatief eenvoudig hebben kunnen afstraffen. Vormdipje bij Ajax? Zou funest zijn voor de CL. Al is het wel mooi dat de Amsterdamse arrogantie die weer ontwikkeld was weer kan gaan liggen nu.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:25
Bikkelen zit er niet echt in dus die worden dik afgetroefd op strijd dik verdiend van Heracles.
Vind ik leuk
JWK +852
zondag 10 februari 2019 om 00:07
CL is klaar.
Vind ik leuk
stefvo +826
zaterdag 9 februari 2019 om 20:22
Om te janken!!
Het seizoen was al helemaal geslaagd in de winterstop. Tot het tripje naar Orlando kwam. Daarna lijkt alles mis te gaan wat mis kan gaan. Maak de borst maar nat voor aankomende woensdag. 8 punten wordt echt teveel indien psv morgen wint.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 20:25]
Vind ik leuk
AFCA-1324 +1850
zaterdag 9 februari 2019 om 20:22
Van kanshebber voor de titel naar 5 jaar alweer niks πŸ˜“
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +23149
zaterdag 9 februari 2019 om 20:22
Waardeloze wedstrijd! Iedereen zwaar door de ondergrens gezakt!
Kampioen onwaardig!!!

Wtf is er aan de hand??

Zwaar kansloos dit!
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:23
Terecht verloren! Wat een armoe was dat van Ajax....!
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:25
Waar jullie kampioen in zijn is poen binnen halen
Vind ik leuk
1313 +13259
zaterdag 9 februari 2019 om 20:26
Echt man wat een Diva's lopen er toch bij ons rond. Ga gvd die duels aan en niet janken. Je komt niet aan voetballen toe omdat Heracles gewoon veel scherper in de duels is. Kan gewoon echt niet dit.
Vind ik leuk
Jan ref +2168
zaterdag 9 februari 2019 om 23:25
Sorry voor je kerel hoop woensdag beter voor je
Vind ik leuk
Micha EL +1198
zaterdag 9 februari 2019 om 20:27
Terechte nederlaag dit. Maar vind wl dat ajax 1e helft penalty had moeten hebben na handsbal. En dat zeg ik als neutrale supporter..
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +23149
zaterdag 9 februari 2019 om 20:31
Het is zoals het is! Verdienden niets vanavond..
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +15321
zaterdag 9 februari 2019 om 20:47
Hoezo? Hij maakte maar 2x duidelijk hands, bij 3x hadden ze wel gewoon gefloten denk ik...😜
Sloeg nergens op, die VAR is ook lachwekkend.
Nou komt het niet allemaal neer op dat ene moment, maar het had wel een hele andere wedstrijd kunnen worden als Ajax hier een strafschop had gekregen en benut.
Maar goed, het is wat het is.
Ajax kwam gewoon tekort en het nonchalante spel werd keihard afgestraft. Complimenten aan Heracles, speelden een prima pot en hebben Ajax op vechtlust verslagen vandaag.
Als PSV morgen wint denk ik dat het wel zo goed als beslist is, maar dat kan Ajax alleen maar zichzelf aanrekenen.
Vind ik leuk
JWK +852
zondag 10 februari 2019 om 00:09
Die VAR moet je met bal en scherm het stadion uit raggen!
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +15321
zaterdag 9 februari 2019 om 20:31
Ik weet niet wat er in die winterstop is gebeurd, maar wat laat Ajax het toch gigantisch liggen.
Heracles gewoon dik verdiend gewonnen, Ajax is blijkbaar hardleers en blijven dezelfde domme fouten maken.

Het enige wat je nu kunt doen is hopen dat PSV een mindere dag heeft in Utrecht, want als die morgen winnen dan is het in principe wel gespeeld.

Ik hoop niet dat Ajax net zo beroerd speeld tegen Real, want dan ben ik bang dat we een dik pakslaag gaan krijgen.

Wat een ongemotiveerd, onzeker, slordig en ongeΓ―nspireerd Ajax heb ik vandaag weer gezien, wat een wanvertoning.
En waarom wordt Neres niet het veld opgestuurd? Komt die mafketel met Mazraoui en Labyad aanzetten....
Totaal geen snelheid op het veld, Blind is te traag, Tadic is te traag, SchΓΆne is te traag, Huntelaar is te traag, waarom dan niet Neres erin om voor meer snelheid te zorgen.

Vind ik leuk
Dorzon +4832
zaterdag 9 februari 2019 om 21:04
Ze zijn al jaren geen kampioen meer. Dus geen kampioen onwaardig
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:22
β€˜Na PSV uit hebben we ook een reeks neergezet dat willen we nu ook doen!’ 2 weken later is de kans op de titel verkeken
Vind ik leuk
Staaijman74 +1418
zaterdag 9 februari 2019 om 20:22
Duur tripje.. dat Amerika
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:22
Kampioenschap verkeken. Gefeliciteerd PSV bij deze. :)
Vind ik leuk
Paulhuynh +2047
zaterdag 9 februari 2019 om 20:24
Weet je nooit
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:28
Ik weet het 100% zeker. Ajax kan een voorbeeld aan PSV nemen. Zelfs wanneer PSV slecht speelt pakken ze nog de 3 punten. Ajax oogt energieloos en waardeloos. Kom op man. 4-4 tegen Heerenveen 6-2 tegen Feyenoord en 1-0 tegen Heracles.. Kapot beschamend.

Komende woensdag wordt het hoogtepunt. (In negatieve zin.)
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 20:31]
Vind ik leuk
Paulhuynh +2047
zaterdag 9 februari 2019 om 20:36
Die analyse klopt maar we blijven rustig in het zuiden onverstoorbaar
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:37
Jammer kerel, volgende keer beter en dit is goed bedoeld!!! Ten Hag out!!!
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:43
Haha mij maakt het vrij weinig uit. Het is en blijft voetbal. Ajax moet normaal gesproken met twee vingers in de neus het kampioenschap binnenhalen. Ik doel op het spelers martiaal.

Als ik naar PSV kijk zie ik echt een team. Ajax bestaat uit individuen.

Ten Hag mag onderhand wel plaats maken voor zijn vervanger onbegrijpelijke keuzes en wissels keer op keer.
Vind ik leuk
rpaulp50 +14525
zaterdag 9 februari 2019 om 21:28
Na Real is ten Hag weg.
Vind ik leuk
Zultkop +6769
zaterdag 9 februari 2019 om 21:29
Misschien wil dicky wel naar Ajax?
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 22:11
Haha liever niet.
Vind ik leuk
Don Sjaak +272
zaterdag 9 februari 2019 om 21:23
Eerlijke reactie,ik kan het indenken dat je teleurgesteld bent.Psv en Ajax laten nog punten liggen maar als je achter staat en de achtervolging aangaat...zul je gemotiveerd en zeker niet de 1e zijn die weer punten laat liggen...Soms is het spelletje frustie
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:22
GEweldig
Vind ik leuk
Fentas +920
zaterdag 9 februari 2019 om 20:22
Bizar slecht. En wat een rare wissels. Om te janken
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:22
Kampioenschap verspeelt SLAPPE HAPPEN... schaam je kalot Ajax ajax ajax... ik ben nu wef voordat ik gek word
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:22
Lekkerrrrrr
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:24
Idd Onana, de ligt, frenkie, Tadic helemaal geen KAMPIOEN
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:22
Alle Ajaxspelers spelen maar voor 1 prijs. Hun vraagprijs 🀣
Vind ik leuk
Roeptoeter +19416
zaterdag 9 februari 2019 om 20:22
PSV dit jaar weer kampioen in de wedstrijd tegen de naaste concurrent?

Gelukkig zijn de statistieken van Tadic goed. In de andere wedstrijden dan. Dit soort wedstrijden tellen we niet.

En hoezo Labyad???????
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +23149
zaterdag 9 februari 2019 om 20:25
Hoezo geen Neres? :/
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:29
Ik snap het ook niet meer, er moet meer spelen tussen die kabouter en Neres kan toch niet anders.
Vind ik leuk
Connycoll +108
zaterdag 9 februari 2019 om 23:59
welke kabouters ?
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 01:03
Wou je bijdehand zijn ?
Vind ik leuk
Connycoll +108
dinsdag 19 februari 2019 om 08:51
jij hebt het over kabouters ik vraag alleen welke kabouters heeft niks met bijdehand te maken
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 10:01
Heb over dhr Ten Hag
Vind ik leuk
Choppa +556
zaterdag 9 februari 2019 om 20:22
Kampioenschap verspeeld
Volgend seizoen beter
#Keizerout
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:26
Keizer? Lol
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:28
Wil jij #keizerout niet zo pesten pak dan de vierde ster ofzo
Vind ik leuk
JWK +852
zondag 10 februari 2019 om 00:12
Ja, en de CL en knvb beker ook!
Vind ik leuk
Old Star +8450
zaterdag 9 februari 2019 om 20:22
Jammer joh
Vind ik leuk
broedkip +2248
zaterdag 9 februari 2019 om 20:22
Wat zeg jij er van Sjaak.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:29
Dat word weer genieten kan niet wachten tot hij online komt
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 15:21
Sjakie is puur cabaret. Hoogstaand amusement. Ik verheug me er ook al op. Trouwens, die Kale en Tokkie kunnen er ook wat van.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:22
Sjezus wat slecht!
Gefeliciteerd Heracles, verdiend gewonnen..
Vind ik leuk
TottenhamHOT +19161
zaterdag 9 februari 2019 om 20:22
SCHANDALIG!!!!!!!!!!!!
Vind ik leuk
Blindsy +20655
zaterdag 9 februari 2019 om 20:22
Ik kan niet wachten tot maandag: 'Heracles moet degraderen!'
Vind ik leuk
Il Gordo +21323
zaterdag 9 februari 2019 om 20:24
"Jaaaa, dat schiijjjjt kunstgras. Die plestik soooi"
Vind ik leuk
Hans Worst +1790
zaterdag 9 februari 2019 om 20:22
It ain't over till it's over.... leuk potje, terechte uitslag
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:23
Jammer zeg, competitie is nu wel beslist denk ik.
Vind ik leuk
karnisse +607
zaterdag 9 februari 2019 om 20:24
We moeten hopen op hoop dat Psv ook gaat verliezen. Maar dat zit er niet aan te komen :'(
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:53
Als PSV morgen verliest dan komt het nog harder aan nee laat PSV nu maar winnen 😞
Vind ik leuk
Blindsy +20655
zaterdag 9 februari 2019 om 20:27
Jammer? πŸ˜‰
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:29
;-)
Vind ik leuk
JWK +852
zondag 10 februari 2019 om 00:14
Ja, dit komt niet meer goed dit seizoen.
In 1 klap over!
Ook europees en beker want dit zit niet goed.
Vind ik leuk
karnisse +607
zaterdag 9 februari 2019 om 20:23
Dit vindt ik niet leuk :(
Vind ik leuk
Plattekar bv +35840
zaterdag 9 februari 2019 om 20:23
Jongens...poetsdoeken hier
Vind ik leuk
Bud Spencer +2872
zaterdag 9 februari 2019 om 20:23
Maar wel het meeste geld op de bank...πŸ˜‚
Vind ik leuk
D0mmeLFCT65 +21228
zaterdag 9 februari 2019 om 20:23
Top van Heracles. Ajax kan de aspiraties om kampioen te worden weer in de ijskast stoppen.
Vind ik leuk
joriajax +1442
zaterdag 9 februari 2019 om 20:23
HUILEN
Vind ik leuk
dijkie87 +1451
zaterdag 9 februari 2019 om 20:23
gefeliciteerd psvers
Vind ik leuk
HansVites +6796
zaterdag 9 februari 2019 om 20:23
Heracles uit altijd lastig.
Vind ik leuk
Basik013 +932
zaterdag 9 februari 2019 om 20:23
Klaar
Vind ik leuk
Cazzy +1966
zaterdag 9 februari 2019 om 20:23
Hercules uiteraard sterkere Griekseheld dan Ajax!
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:50
Wat heeft dat met Heracles te maken ?
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:23
Helemaal niets over en uit!!!
Vind ik leuk
Kim Jung-On +6119
zaterdag 9 februari 2019 om 20:23
Misschien heeft Schone nog een mooi excuus...die is altijd wel goed in open deuren.
Vind ik leuk
Pietje2015 +18045
zaterdag 9 februari 2019 om 20:23
Tja was niet best.
verdiend verloren.
Vind ik leuk
Piranha73 +344
zaterdag 9 februari 2019 om 20:23
Helemaal niks in Amsterdam
Vind ik leuk
Nielsk +2380
zaterdag 9 februari 2019 om 20:23
Op eenzame hoogte Ajacieden?
Vind ik leuk
ivdr +139
zaterdag 9 februari 2019 om 20:23
Manmanman wat een vertoning
Vind ik leuk
Paulhuynh +2047
zaterdag 9 februari 2019 om 20:26
Was het zesde
Vind ik leuk
ivdr +139
zaterdag 9 februari 2019 om 20:34
Wa
Vind ik leuk
Il Gordo +21323
zaterdag 9 februari 2019 om 20:23
Pfoe... De tandjes.

Heel benieuwd naar het commentaar van Lasse.
Vind ik leuk
wattenstaafje +24164
zaterdag 9 februari 2019 om 20:23
Onana heeft een iPhone gekregen. Wat een bagger zeg..
Vind ik leuk
Paulhuynh +2047
zaterdag 9 februari 2019 om 20:26
Beste keeper ED hoor ik ze bij Ajax altijd roepen
Vind ik leuk
wattenstaafje +24164
zaterdag 9 februari 2019 om 20:27
Is ie ook, alleen dit is natuurlijk enorm stom.
Vind ik leuk
Paulhuynh +2047
zaterdag 9 februari 2019 om 20:37
En maar volhouwen 🀣🀣🀣hilarious
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 20:37]
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 21:19
Het is niet voor het eerst hè. Met al z'n lengte.
Vind ik leuk
BassieN +11471
zaterdag 9 februari 2019 om 20:23
Maar ze hebben wel geld hoor hahaha
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:23
TEN HAG OUT!
KUNSTGRAS OUT!
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:23
Wat een feest!
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:23
Kan er even allemaal niet goed met mn hoofd bij. Natuurlijk goed gedaan gedaan van Heracles. Maar labyad en Mazraoui als dubbele wissel en ook nog op het middenveld laatst genoemde ? Hoezo dan, andere opties waren er niet ? Niet ajax waardig dit en ook niet kampioenswaardig mochten we die ambities nog hebben dan zijn ze na deze zaadpot wel verdwenen. Kanonnen zeg. Beschamend een ander woord kan ik er niet voor bedenken. Proficiat Heraclieden
Vind ik leuk
Wim59 +669
zaterdag 9 februari 2019 om 20:33
Waar bleef Neres??
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:52
We hadden vandaag iemand nodig met een spelhervatting daarom labyad en hij wou iemand voor achter de spits. Ziyech daar zetten en neres vanaf rechts is dan blijkbaar abracadabra voor deze beste man.
Vind ik leuk
DEWEE +2972
zaterdag 9 februari 2019 om 20:23
90 min lang kansloos tegen Heracles. Wat is er in godsnaam gebeurd in de winterstop.
Vind ik leuk
Ikkuh +2497
zaterdag 9 februari 2019 om 20:24
Ajax ging wel even Madrid weg tikken proest 🀣🀣🀣🀣🀣🀣
Vind ik leuk
munkikiii +711
zaterdag 9 februari 2019 om 20:25
Nou kan je wel dom lullen maar voor de winterstop was Ajax echt goed en real heel erg slecht alleen zijn nu de rollen omgedraaid
Vind ik leuk
Ikkuh +2497
zaterdag 9 februari 2019 om 20:27
Tegen een slecht draaiend MΓΌnchen en twee subtoppers uit vorm, het was echt niet zo goed als dat jullie dachten.
Vind ik leuk
munkikiii +711
zaterdag 9 februari 2019 om 20:31
Wie zegt dat ik dat dacht ? Dat heet een aanname.
Vind ik leuk
Ikkuh +2497
zaterdag 9 februari 2019 om 20:33
" maar voor de winterstop was Ajax echt goed "

Aannames hΓ©? πŸ€”
Vind ik leuk
munkikiii +711
zaterdag 9 februari 2019 om 20:36
Kun je dat ontkennen dan zeurzak ?
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:24
Leuke wedstrijd!
Vind ik leuk
sundaymanara +1449
zaterdag 9 februari 2019 om 20:24
Geen nood, dat Psv knappen we in Eindhoven ook op.
Vind ik leuk
markie +3229
zaterdag 9 februari 2019 om 20:32
Haha mooie reactie
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:24
oooooh Ajax, wat lees ik nu.....1-0 nederlaag.
Tis wel zonde omdat PSV een kans heeft op 8 punten te komen.
Vind ik leuk
Romario9 +14021
zaterdag 9 februari 2019 om 20:24
πŸ˜‚

Was die 6-2 nederlaag tegen een Feyenoord een incident, of de 6-0 winst de week erna?
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 20:30]
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:24
dat word weer die platte kar door eindhoven
Vind ik leuk
UpOne +1032
zaterdag 9 februari 2019 om 20:24
Ajax bedankt! Op naar 25. Wij zijn PSV wij zijn de beste! πŸ˜‚πŸ˜‚
Vind ik leuk
Akela +401
zaterdag 9 februari 2019 om 20:24
Omhooggschreven hype.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:24
Hahahaha mooi

Ben benieuwd wat sjaak nu weer te zeiken heeft
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:24
Niets!!!
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 21:25
- kunstgras
- verslaggevers
- PSV hoefde pas op zondag
- Utrecht deed niet z'n best
- PSV laat nog wel punten liggen

Zoiets?
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:24
Kampioenschap verspeelt..
Er is gvd geen 1 speler die opstaat als het niet loopt. Schaam jullie allemaal kapot.
Vind ik leuk
munkikiii +711
zaterdag 9 februari 2019 om 20:24
Mijn god wat is er aan de hand met Ajax wat een zwakke start na de winterstop! En dan heb je ook nog een tactisch onbenul van een ten hag die van de beek op 10 zet waar hij echt 0,0 toegevoegde waarde heeft. Dat wordt een slachtpartij tegen Real
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:24
Almelo bedankt, jullie waren ok. Ajax bedankt, jullie waren erg slecht. Slechtste wat ik heb gezien van Ajax dit seizoen.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:24
Dik verdiende nederlaag. PSV kan het kampioenschap nu niet meer mislopen en dat is dan ook terrecht.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:24
Kampioenschap is klaar.
Vind ik leuk
Tjoep Cola +7225
zaterdag 9 februari 2019 om 20:24
Lekker, maar niet te vroeg juichen. Dan zouden we zelf voor lul staan. Toch een lekker pilsje lostrekken. Proost, voetbal vrienden!
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 21:27
Proost!
Jullie zijn in ieder geval weer een week verder zonder schade opgelopen te hebben.
Koppie erbij morgen en profiteren van deze misstap van Ajax.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:24
Hareckea!!!
Vind ik leuk
VA1 +3140
zaterdag 9 februari 2019 om 20:24
Piet Paulusma zoekt nog een baan...
Vind ik leuk
Drobtine +2662
zaterdag 9 februari 2019 om 20:24
Heraclieden gefeliciteerd met de terechte overwinning kan ook PSV bijna feliciteren als ze dit nog verspelen dan moeten ze zich zelf schamen
Vind ik leuk
Ale Carrus +233
zaterdag 9 februari 2019 om 20:24
HAHAHAHAHAHA
Vind ik leuk
1313 +13259
zaterdag 9 februari 2019 om 20:24
Wat een drama ongelooflijk. Je wordt gewoon weer afgetroefd op duelkracht Heracles was vele malen scherper daarin. Wtf is dit toch. Ga die duels verdorie aan als de wedstrijd daarom vraagt! 2de helft 1 uitgespeelde kans gezien met die van Huntelaar... zijn de divas al bezig met Real ofzo? Hebben ze geen zin in de titel? En waarom Van de beek voor Labyad, en niet Neres? Je haalt alle diepgang eruit. Wat een blamage om ziek van te worden...
Vind ik leuk
markie +3229
zaterdag 9 februari 2019 om 20:31
Dat van Neres snap ik ook totaal niet
Vind ik leuk
Nielsk +2380
zaterdag 9 februari 2019 om 20:24
Investeren van tig miljoenen en dan verliezen van Heracles, vernedert worden door Feyenoord, hoeveel miljoen moet Ajax investeren om wel succes te krijgen?
Vind ik leuk
UpOne +1032
zaterdag 9 februari 2019 om 20:26
Succes kennen ze niet meer daar, alleen geld telt nog
Vind ik leuk
Dorzon +4832
zaterdag 9 februari 2019 om 21:12
Alleen een andere trainer
Vind ik leuk
Nielsk +2380
zaterdag 9 februari 2019 om 21:28
Dit is het falen van een team waar de instelling nu niet is
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 21:28]
Vind ik leuk
Iggy +4650
zaterdag 9 februari 2019 om 20:24
Stelletje klootzakken!
Vind ik leuk
tikkietoe +6491
zaterdag 9 februari 2019 om 20:24
Wie durft er nu nog geld te zetten op een overwinning of zelfs maar een gelijkspel van Ajax op de wedstrijd tegen Real Madrid?
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 20:25]
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:24
Ik hoop dat Heracles degradeert.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:24
Tijd voor een schone interview die graag voor PSV wil spelen om er druk op te zetten bij de landsksampioen.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:24
Nou dit is klaar. Erg zuur maar waar
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:24
Eens per jaar word PSV kampioen🎼
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:25
Platte Kar!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vind ik leuk
karnisse +607
zaterdag 9 februari 2019 om 20:25
Dan maar de Beker......
Vind ik leuk
Dub_Rtd +6625
zaterdag 9 februari 2019 om 20:25
Op een dag dat Real tamelijk soepel Atletico opzij zet, verliezen bij Heracles.
Dat moet vertrouwen geven voor de CL....
Vind ik leuk
Guzzi +711
zaterdag 9 februari 2019 om 20:25
Nou psv haal de platte kar maar uit de schuur
Vind ik leuk
voetbalkneus +2342
zaterdag 9 februari 2019 om 20:25
Hahahaha

Ploeg van 800 miljoen, wat een droefheid
Boeruhhh!!!
Vind ik leuk
Ron83 +627
zaterdag 9 februari 2019 om 20:25
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣
Vind ik leuk
Lucien1978 +6139
zaterdag 9 februari 2019 om 20:25
Kneuzenfamilie. Niemand die ermee zit. Next
Vind ik leuk
013Tilburg +842
zaterdag 9 februari 2019 om 20:25
Yeah!!! Lekker hoor Heracles!!
Goed bezig.
Nu Willem II en PSV nog winnen en dan hebben we een top weekend!
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:25
Owja... en nog wat..->πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 21:32
Zou zonde zijn om te vergeten inderdaad πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
Vind ik leuk
Johnny Cash +10980
zaterdag 9 februari 2019 om 20:26
Ajax ga je diep schamen
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:26
Hahahaha
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:26
Heb 't vermoeden dat ze het in A'dam niet meer zien zitten :)
Vind ik leuk
KvhZ +2780
zaterdag 9 februari 2019 om 20:26
Al die miljoenen maakt je nog geen kampioenen
Vind ik leuk
Hookiepoki +284
zaterdag 9 februari 2019 om 20:26
Wat een blamage
Vind ik leuk
markie +3229
zaterdag 9 februari 2019 om 20:28
Mooie samenvatting
Vind ik leuk
Phoxythebest +1126
zaterdag 9 februari 2019 om 20:26
Jaa, ik lees hoe klote het voor Ajax is maar doe Heracles niet tekort, of dacht je dat het tegenwoordig gewoon 3 punten ophalen was, Ajax zeer slap, Heracles alle complimenten.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 20:26]
Vind ik leuk
hen +13
zaterdag 9 februari 2019 om 20:26
Wat een stelletje lamzakken ,en wanneer wordt die kut Ten Hag er nou eens uitgeflikkerd !
Vind ik leuk
Patje41 +1226
zaterdag 9 februari 2019 om 20:26
Wat een aanfluiting vandaag. Kampioenschap weg en ook de trainer graag
Vind ik leuk
Mo +13263
zaterdag 9 februari 2019 om 20:26
Joee, tot volgend seizoen.
Vind ik leuk
Argento8523 +7468
zaterdag 9 februari 2019 om 20:26
Gefeliciteerd Heracles fans!

Volkomen verdiend gewonnen van een werkelijk waar armoedig Ajax

Niet te geloven dit
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:26
Heracles bedankt!!

Heerlijk die filosofie van het β€œmoeten opbouwen”

Nu wij morgen nog
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:26
Ik hoop dat PSV morgen flink uithaalt tegen Utrecht. Als wij een team hebben dat zo speelt, dan moet je tot het uiterste vernederd worden door de concurrentie. PSV en Eindhoven gefeliciteerd!
Vind ik leuk
tikkietoe +6491
zondag 10 februari 2019 om 01:00
Dat is niet leuk voor mijn cluppie.
We hebben het al zo moeilijk en historisch gezien helemaal tegen PSV.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 12:29
Ter compensatie mogen jullie winnen van ons!
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 11:43
Eerlijk waar. Ik hoop dat ze RM van het veld poetsen met 2-0. Dan kunnen ze nog ijdele hoop hebben om dat onbelangrijke cupje te winnen.
Vind ik leuk
pos +10041
zaterdag 9 februari 2019 om 20:27
Hehe prachtig weer.1e goal voor Heracles ook dit jaar. Leuk.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 20:29]
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:27
Zoals ze ook van het veld lopen. Het interesseert ze geen reet.
Vind ik leuk
stefvo +826
zaterdag 9 februari 2019 om 20:27
Allemaal naar de ArenA nu!!!!
Vind ik leuk
Degier +2058
zaterdag 9 februari 2019 om 23:51
Als je het niet erg vindt ga ik Feyenoord kijken.
Vind ik leuk
Rikkie1993 +1488
zaterdag 9 februari 2019 om 20:27
Ff de coclusie! Het verlies tegen feyenoord lag aan de scheidsrechter, de verslaggevers en de wedstrijdplanning van de knvb. De punten achterstand op PSV wordt veroorzaakt doordat tegenstanders hun best niet doen. Aldus Sjaak Zwart 28-1-2019... Dit verlies ligt denk ik aan het kunstgras, het tijdstip half 7 en ik vond de oostewind ook echt in het voordeel van Heracles!! Heerlijk!!
Vind ik leuk
UpOne +1032
zaterdag 9 februari 2019 om 20:29
Vergeet niet dat PSV normaal gesproken eerder speelt, dat is ook een excuus πŸ˜‚
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:32
Ze zullen wel weer een strafschop krijgen morgr n of de tegenstander rood maar hij feliciteer jullie wel ff en nu Europees ook wat laten zien
Vind ik leuk
Rikkie1993 +1488
zaterdag 9 februari 2019 om 20:37
Goh ajax presteert voort eerst in 100 jaar weer eens wat europees! PSV is nog altijd laatste club die in een sterke poule overleefde!
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 17:07
Wat
Vind ik leuk
Rikkie1993 +1488
donderdag 14 februari 2019 om 08:11
Ajax komt nu voor het eerst sterke tegenstander tegen.... Real speelt op 50% en dan nog heel naief verliezen...
Vind ik leuk
Phoxythebest +1126
zondag 10 februari 2019 om 08:01
Dan zou ik alvast tegen mijn ploeg zeggen (alsof het oo dit niveau nodig is) dat ze geen onnodige en domme overtredingen moeten maken, toch?
Vind ik leuk
Bizzy +22905
zaterdag 9 februari 2019 om 20:27
Zelfde verhaal als tegen Psv en Feijenoord. Zodra Ajax afgejaagd en onder druk wordt gezet faalt het systeem. Paniek slaat dan toe.
De man van Eur 16 mil (Blind) was vandaag dramatisch slecht. Ook Tadic was nergens te bekennen. Ten Hag heeft nog wat werk te verzetten. Moet zeggen dat Heracles fantastisch positie spel leverde. Ze hebben een leuke ploeg.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 20:31]
Vind ik leuk
voetbalkneus +2342
zaterdag 9 februari 2019 om 20:29
Blind was/ is sowieso een miskoop 1e klas, dat riep ik al in het begin van dit seizoen
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:41
Dat Ten Hag werk heeft te verzetten klopt helemaal. Zijn bureautje leegruimen en z'n koffers pakken. Weg met zo'n tactisch onbenul.
Vind ik leuk
Bizzy +22905
zaterdag 9 februari 2019 om 20:43
Ten Hag heeft nog krediet. In principe doet Ajax nog op alle fronten mee. Er is nog geen reden om de man te ontslaan.
Vind ik leuk
Ari as +446
zaterdag 9 februari 2019 om 20:27
Ja maar ze zitten nog wel in de CL. Real bibbert al hahahahaha
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +2244
zaterdag 9 februari 2019 om 20:27
Jeeeeeeeeezus wat was ajax bedroevend zeg πŸ˜‚πŸ€£
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:27
90+ puntenaantal kan dit seizoen weer de ijskast in...
Vind ik leuk
Skoffa +55
zaterdag 9 februari 2019 om 20:27
Morgen PSV de drie punten maar cadeau geven. Ons seizoen zit er toch al op.
Vind ik leuk
vierde-ster +9083
zaterdag 9 februari 2019 om 20:27
Pisvee gefeliciteerd met de schaal
Vind ik leuk
UpOne +1032
zaterdag 9 februari 2019 om 20:29
Pisvee hahahahah lekker jochie!!! Bedankt!!!
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:43
Hahahaha, dat maakt 't nog mooier hè?
Vind ik leuk
Hank1 +522
zaterdag 9 februari 2019 om 20:51
Vierde ster?? Hahahahah met dit sterrenelftal zeker??
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:27
Mino, waar ben je??????????

Gelukkig was de bus nog niet bestickerd......
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 20:30]
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:27
Vergeleken met deze wedstrijd was die tegen Feyenoord nog goed. Zelden zo een slecht Ajax gezien. Leek wel alsof ik naar een jeugd elftal zat te kijken. En dat wil woensdag in eigen huis het grote Real Madrid ontvangen. Denk als je niet komt opdagen en de wedstrijd met 0-3 naar Real gaat dat je nog enigszins positief er vanaf komt.

Ten Hag rot AUB zo snel mogelijk op.

Fijne avond!!!
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:27
Oww wat zijn ze stil .zo stil zijn ze in jaren niet geweest zo stil
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:45
In mei over het algemeen wel.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95381
zaterdag 9 februari 2019 om 20:27
Over en uit, seizoen voor Ajax als een nachtkaars uit! Helemaal als PSV zijn wedstrijd wint. Dat Heracles is een onberekend elftal. Uiteraard gefeliciteerd voor de Heraclieden.
Vind ik leuk
voetbalkneus +2342
zaterdag 9 februari 2019 om 20:27
Dit jaar zou het gaan gebeuren, eindelijk weer kampioen... ze wisten het zeker
Arrogante club!!!
Vind ik leuk
Bud Spencer +2872
zaterdag 9 februari 2019 om 20:28
Nou Lasse, die gesprekken hebben wel geholpen...
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:28
Ik vond Ajax wel goed vanavond
Vind ik leuk
Don Sjaak +272
zondag 10 februari 2019 om 16:35
Te goed idd
Vind ik leuk
Garinsha +5121
zaterdag 9 februari 2019 om 20:28
Goed gedaan jongens. PERFECT!!!

Hoe verzin je het.

Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:28
Begin steeds meer een hekel aan mijn eigen club te krijge over de paard getilde kindjes en vooral die kutmarokaan
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:46
Bij iedereen komt het inzicht oit. Vroeg of laat.
Vind ik leuk
voetbalkneus +2342
zaterdag 9 februari 2019 om 21:08
Ik roep al 2 jaar, diezyach is helemaal niks.. maar niemand geloofd een kneus.. maar heb gewoon gelijk
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:28
Complimenten naar Heracles fantastisch! Speelde heel leuk en de tactiek klopte perfect!

Ajax daarentegen... #TenHagOut! Wat een drama! De wissels, het spel, de tactiek alles! Wat hebben Neres en Van de Beek fout gedaan? Waarom starte Frenkie was niet fit? Zijn Tadic, Ziyech en Blind heilig? Waarom starte Dolberg niet?

En Overmars met zoveel geld en dan nog geen elftal kunnen samenstellen die niet fluitend kampioen worden.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 20:29]
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:28
Echt diep, diep triest weer. Helemaal niets in A'dam. Van mij mag echt iedereen vertrekken die er zin heeft bij Ajax. Echt pleur maar op. PSV gefeliciteerd, jullie zijn de de duidelijke nr 1 van NL. Ik hoop dat jullie in de ArenA kanpioen worden en Feyenoord mag van mij lekker de beker pakken. Beide clubs mogen van mij wel met een nulletje of 6 winnen. Maar gelukkig hebben we t meeste geld en zijn de aandeelhouders weer tevreden.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 20:29]
Vind ik leuk
voetbalkneus +2342
zaterdag 9 februari 2019 om 21:10
Kom gewoon bij de mooiste en beste club van Nederland, je bent welkom, iedereen kan een fout maken in zn leven..
welkom bij de PSV familie!
Vind ik leuk
RickPSV27 +93
zaterdag 9 februari 2019 om 20:28
Ajax in 2018:
''We pakken die titel wel in eigen huis, dan verslaan we PSV in De Topper en dan staan we bovenaan!''

Ajax in 2019:
''We willen nu niet over de titel praten"
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:29
Nee volledig afgedroogd. En wij hebben niet het geluk zoals pisvee die in de laatste minuten wedstrijden nog omkeerde
Vind ik leuk
UpOne +1032
zaterdag 9 februari 2019 om 20:30
Kwaliteit jonge, nu lekker je bed in mietje!
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:32
Grote mond vanachter je pc. Psv had tegen fortuna Groningen en pec teveel gekregen. Plus tegen vitesse en Heerenveen gewonnen door toneelspeler Lozano
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:49
Kwaliteit jongen. De wil om te winnen. Dat zie ik bij die Godenkleuters niet.
Vind ik leuk
voetbalkneus +2342
zaterdag 9 februari 2019 om 21:11
Hij heeft wel gewoon gelijk, goed geschreven Upone, niks van aan trekken
Vind ik leuk
voetbalkneus +2342
zaterdag 9 februari 2019 om 21:49
Beetje meer respect voor de kampioen, laatste 25 jaar het meest kampioen van Nederland, dus gewoon respect graag
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:28
Tijd om jaar salarissen te ontnemen. Ten Hag te ontslaan van der Sar weg te sturen die nodig vond Bosz weg te sturen
Vind ik leuk
markie +3229
zaterdag 9 februari 2019 om 20:28
Gefeliciteerd Heracles... Helaas. Deze week weer lezen dat er nog hardere woorden zijn gevallen. Prutsers
Vind ik leuk
Mari +13674
zaterdag 9 februari 2019 om 20:28
Ik vind Ten Hag wel een goede trainer, maar hij blijkt toch te bang te zijn om echt in te grijpen.
Frenkie was bedroevend. Blind slecht.
Neres en Dolberg (Beek) de rustige jongens worden gewisseld/niet opgesteld
Als het niet meer loopt, moet je kunnen en durven in te grijpen.
Neres zou voor een man kunnen uitspelen en kansen creΓ«ren.
Waarom hem niet ingebracht
Wie had je kunnen wisselen voor hem
Frenkie, Tadic, Zyech, Schone.
Vind ik leuk
Ikkuh +2497
zaterdag 9 februari 2019 om 20:28
Maar als je Labyad brengt, dat is toch dan een teken dat je niet wilt winnen?
Vind ik leuk
Larrush +292
zaterdag 9 februari 2019 om 20:33
Ten Hag is het kwijt!! Eerst wad het zijn stem, nu ook zijn verstand!!!
Vind ik leuk
Romarioo +874
zaterdag 9 februari 2019 om 20:28
HAHAHAHAHAHHAH
nieuwe keeper
Lamprou speelt de tegenstander niet in de voeten
Gelukkig kunnen wij ook een verlies pot permitteren

Gecondoleerd ajaxieden
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:28
Doei ajax... Hahahaha...
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 20:39]
Vind ik leuk
mcmodd +28818
zaterdag 9 februari 2019 om 20:28
Gefeliciteerd Heracles, je verdient hier terecht de punten. Hopelijk kunnen wij het leed nog voor Ajax verzachten, maar de opzet zal zijn om zelf drie punten te kunnen bijschrijven.
Vind ik leuk
karnisse +607
zaterdag 9 februari 2019 om 20:38
Dit komt wellicht wat eng over. Maar ik kleur altijd op met je reacties. Altijd heel positief en respectvol πŸ‘
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:28
Kampioenen πŸ˜€
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:28
Ach 80mil de jong, 60 mil de ligt. Wie weet volgend jaar weer een kans
Vind ik leuk
mcmodd +28818
zaterdag 9 februari 2019 om 22:22
Zou Barca het bonnetje nog hebben? ;-)
Vind ik leuk
plein19 +3392
zaterdag 9 februari 2019 om 20:28
Psv verdiend kampioen. We kunnen op zoek naar een nieuw 1e elftal en vooral een nieuwe coach
Vind ik leuk
mcmodd +28818
zaterdag 9 februari 2019 om 22:33
Een nieuw plein aanleggen dan en alle negatieve supporters op Marktplaats dumpen. Zo dat ruimt op.
Vind ik leuk
Champ +588
zaterdag 9 februari 2019 om 20:28
van redder van het Nederlandse voetbal in de eerst seizoenshelft, naar lachertje van de Eredivisie inde tweede seizoenshelft.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:29
Hoezo geen Neres, de man van 43 miljoen. Deze coach is nog eigenwijze dan....juist! Opzouten dan.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 20:30]
Vind ik leuk
Pimman +11673
zaterdag 9 februari 2019 om 20:29
Heracles gefeliciteerd goed gespeeld! Ajax beschamend slecht!
Vind ik leuk
Hank1 +522
zaterdag 9 februari 2019 om 20:29
Wij zijn ajax wij zijn de beste!!
Vind ik leuk
NikosMachlas +1969
zaterdag 9 februari 2019 om 20:29
Nou gefeliciteerd psv dit kan niet meer misgaan wij hebben van onszelf verloren, wat een slappe hap weer zeg. Laat ze maar weer allemaal lekker op hun transfers richten de rest is toch niet belangrijk. En ten hag zeg ook maar gedag het is wel mooi gweest zo. Als je neres 90 minuten op de bank laat zitten klopt er iets niet juist die diepgang en frivoliteit hadden we nodig. Maar man wat een slechte inzet ze willen gewoon niet volle bak gaan te triest voor woorden.
Vind ik leuk
mcmodd +28818
zaterdag 9 februari 2019 om 22:31
Ik denk dat Neres, die een lichte blessure had, bewust door Erik werd gespaard voor de wedstrijd tegen Real Madrid. Dat zou zomaar van cruciaal belang kunnen zijn in die wedstrijd en dan heeft Ten Hag het ineens weer geniaal gedaan.
Als ik Ajax mag raden: speel tegen de Spaanse club als Heracles vanavond tegen jullie. Dan maak je nog een beste kans.
Vind ik leuk
rober2704 +860
zaterdag 9 februari 2019 om 20:29
Het is mij wel duidelijk dat deze Ten Hag niet in staat om z'n ploeg met de juiste mindset en mentaliteit het veld in te sturen. De man dwingt ook niet af bij z'n spelers. Heeft ie de persoonlijkheid niet voor en z'n uitstraling heeft ie daarin ook niet mee. En tuurlijk laten spelers hem ook in de steek maar de manier waarop je de wedtrijden in gaat als team daar moet de hand van de trainer achter zitten maar dat zal deze man nooit lukken.
Vind ik leuk
Wim59 +669
zaterdag 9 februari 2019 om 20:29
Jeemig wat was ajax slecht😣her veld was traag maar ten Hag? Wat is die aan doen? Geen Neres wel Labbeslap, de Jong slecht en dan haal je vande Beek eruit???
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:29
Dag Titel,Dag CL op naar bekerwinst
Vind ik leuk
Nielsk +2380
zaterdag 9 februari 2019 om 20:31
Waarom? Heeft Ajax toch nie nodig? Is geen prijs voor Ajax toch?
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:52
Twee wedstrijden tegen Real zijn toch al de prijs?
Vind ik leuk
Nielsk +2380
zaterdag 9 februari 2019 om 20:57
Eens eens, meteen vieren met een rondvaart etc
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 20:57]
Vind ik leuk
UpOne +1032
zondag 10 februari 2019 om 10:34
Zeker weten dan wordt er weer een paar miljoen bijgeschreven op de rekening
Vind ik leuk
Shelbourne +6222
zaterdag 9 februari 2019 om 20:29
Hilarisch dit. Onana met zijn arrogante smoel laat zijn team mooi in de steek.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 20:30]
Vind ik leuk
Mo +13263
zaterdag 9 februari 2019 om 20:30
Vind dat Ten Hag er niet perse uit hoeft als we geen kampioen worden, wel als het zo doorgaat. En dan wil ik niemand anders zien als opvolger dan Louis van Gaal.
Vind ik leuk
Enden +5057
zaterdag 9 februari 2019 om 20:30
Waarom geen Neres brengen?
Echt ongelooflijk. Ten Hag heeft zijn team na de winterstop niet meer onder controle. Klopt echt niets van
Vind ik leuk
Nielsk +2380
zaterdag 9 februari 2019 om 20:30
Na het verlies zou Ajax op eenzame hoogte eerste staan en niet meer te achterhalen zijn...
Vind ik leuk
Connie Veren +5761
zaterdag 9 februari 2019 om 20:30
zo, die zingen ook weer een toontje lager, de heren van hun aller ajax.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:30
Lekker Frenkie ! 20x balverlies zwaar overrated! Moet ie bij Barca doen. Busquets schopt hem het veld af. Volgend jaar Barca na een half jaar verhuren aan Mainz???? Man man man #fail
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 21:04]
Vind ik leuk
Smithsonian +45325
zaterdag 9 februari 2019 om 20:30
Ze maken zeker een kans tegen real ja..


Nou psv, gefeliciteerd met de titel.

Vind ik leuk
Benniewies +6187
zaterdag 9 februari 2019 om 20:30
Haha
Vind ik leuk
HamKam +31
zaterdag 9 februari 2019 om 20:30
Hier krijg ik dus een stijve van....Ajax werd serieus helemaal weggespeeld. Onana mag van mij man of the match worden.
Vind ik leuk
Ikkuh +2497
zaterdag 9 februari 2019 om 20:30
Sjaakie Swart loopt schuimbekkend te roepen dat hij hoopt dat Heracles gaat degraderen 😁😁
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 20:31]
Vind ik leuk
Shelbourne +6222
zaterdag 9 februari 2019 om 23:52
Wij houden geen Eredivisie meer over zo
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:31
Hahaha.....
Vind ik leuk
Nightcrawler +6172
zaterdag 9 februari 2019 om 20:31
Wij zijn Ajax, gaan af als de beste
Vind ik leuk
JanTa48 +9504
zaterdag 9 februari 2019 om 20:31
Gefeliciteerd PSV, dit gaan jullie niet meer uit handen geven met dank aan het bestuur van Ajax door tussentijds Frenkie te verkopen wat nu grote onrust heeft veroorzaakt onder de spelers. Aan Frenkie zal men helemaal niets meer aan hebben, die wil alleen nog maar heel blijven. De leegloop kan beginnen want blijkbaar is het bestuur daar wel goed in.
Vind ik leuk
rober2704 +860
zaterdag 9 februari 2019 om 20:40
Overmars zal ongetwijfeld zeggen over de verkoop midden in het seizoen van De Jong, je moet het ijzer smeden wanneer het heet is maar als je zo inzet dit seizoen met aankoop van spelers voor een vermogen en niemand mag tussentijds weg om de juiste mindset en focus te hebben voor het winnen van de competitie dan zou ik als TD van Ajax me daar ook aan houden en spelers aangeven dat er pas gesproken kan worden over transfers wanneer de titel binnen is. Dat laatste kan je nu voor de zoveelste keer op je buik schrijven.
Vind ik leuk
JanTa48 +9504
zaterdag 9 februari 2019 om 21:27
Dus de supporters zijn weer in de maling genomen. €€€€€ zijn weer belangrijker.
Vind ik leuk
Jarifan +19
zaterdag 9 februari 2019 om 20:31
Tjongejonge, weer geen titel dit jaar. Een hoop geld maar geen prijzen willen winnen. Wederom collectief falen. Jammer weer dit. Real zal ajax waarschijnlijk een genadeloze tik geven waarna feyenoord het laatste duwtje kan geven. Als ajacied wordt het weer een zuur jaartje zo. Misschien met al dat geld een paar voetballertje kopen bij de concurrentie en zo de prijzen veilig stellen want op eigen kracht lijkt het niet meer te lukken.....
Vind ik leuk
B. Alrond +1896
zaterdag 9 februari 2019 om 20:31
Ach ja, nog 39 punten te behalen.
Vind ik leuk
1club +9
zaterdag 9 februari 2019 om 20:32
Wat waren de miljoenen kwalletjes weer goed vanavond!!! πŸ˜‚πŸ˜‚
Vind ik leuk
heden +19
zaterdag 9 februari 2019 om 20:32
De grootste kans voor Ajaks vanavond, was de bijna eigen goal van Heracles! Totale wanorde. Zal super Sjakie wel weer gaan lopen zeiken over die handsbal. Wel mooi overigens.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 20:33]
Vind ik leuk
Larrush +292
zaterdag 9 februari 2019 om 20:32
Diep diep teleurgesteld in mijn club. Wat een kansloze instelling hebben die ventjes in het veld!! Wij tellen @#%^#* elk jaar weer honderden euro's neer om te kijken. Maar we worden al jaren lang voor de gek gehouden! Want ja, in de jeugd leren ze het al!! En het kan niet vaak genoeg gezegd worden: wij gaan voor de individu. Hoe kan dit???? Voetbal is een teamspel!!!!! Laat ons in de zomer maar weer achter, wederom met lege handen!! PSV gefeliciteerd! Door jullie strijdlust worden jullie kampioen! Want al loopt het niet, blijven jullie toch knallen!!
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:36
Met het hoofd bij Real Madrid zitten en de voetjes terugtrekken om geen blessure op te lopen en deze wedstrijd dan te missen. Daartegen kunnen ze zich Europees in de kijker spelen en niet tegen een club als Heracles. Heracles had, als een van de weinige Nederlandse ploegen, wel de juiste instelling om dit af te straffen.
Vind ik leuk
Larrush +292
zaterdag 9 februari 2019 om 20:41
Zulke wedstrijden moet je ook voor elkaar kunnen spelen! En Ten Hag weet er helaas geen team van te maken!! Het zijn allemaal individuen die vandaag weer eens niet thuis gaven!
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:49
dat gebeurt mij zo vaak met mijn Feyenoord, broeder. .laten we in elkaars bier huilen dan.
Vind ik leuk
Larrush +292
zaterdag 9 februari 2019 om 20:52
Goede oplossing Bobby!! Ajax gaat ook richting de hatelijke 18!!!
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 23:14
echte supporters weten wat Helemaal Niets betekent, jaar in jaar uit- toch?
Vind ik leuk
Futjebal +2862
zaterdag 9 februari 2019 om 20:32
Waar is mr Bien???????.... fe praatjesmaker is afwezigggggg
Vind ik leuk
wil +1372
zaterdag 9 februari 2019 om 20:33
En maar zeiken over Lamprou. Onana is nog slechter.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:33
Dit bedoelde ik dus vanmiddag : je kan wel geld kranen blijven opendraaien maar de jongens moeten ook samen kunnen spelen. De eerste helft speelt Heracles met een veel mindere team Ajax weg puur om dat zij voor elkaar willen en spelen!

Wel jammer voor de spanning want als psv morgen wint is het echt gedaan. 5 punten oke,maar 8 punten? Dan kan psv er 2 verliezen en 1 gelijk spelen
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:33
en zo gaat dat. Niemand is er al.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:33
niks beslist PSV moet eerst maar eens de punten pakken bij achtereen Utrecht en Heerenveen.

Hoop wel dat ze in Spanje het bonnetje nog hebben, in deze vorm is de man van 80+ miljoen niet eens goed genoeg voor het derde.
Vind ik leuk
Kim Jung-On +6119
zaterdag 9 februari 2019 om 20:33
Dat worden minimaal 1200 dagen geen koploper in NL.
Vind ik leuk
74ratje +1035
zaterdag 9 februari 2019 om 20:33
Jammer. Had op n overwinning van ajax gehoopt.zi word de competitie nooit spannend:-)
Vind ik leuk
voetbalkneus +2342
zaterdag 9 februari 2019 om 21:23
Ik hoef die spanning niet, gewoon 4e schaal in 5 jaar.. geen onnodige CL ambities gewoon platte kar, en poulefase CL spelen..
Vind ik leuk
74ratje +1035
zaterdag 9 februari 2019 om 21:27
Haha. Was uiteraard niet serieus bedoeld
Vind ik leuk
wolfie +652
zaterdag 9 februari 2019 om 20:33
Ten Hag wordt nooit een grote trainer, Neres gewoon laten zitten, niet het lef hebben om Tadic en Ziyech te wisselen die veel te veel met hun zelf bezig zijn dan met het team. PSV gefeliciteerd, jullie worden terecht kampioen.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:34
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ lekker voor PSV.
Vind ik leuk
Dunneke +239
zaterdag 9 februari 2019 om 20:34
Zoveel geld uitgegeven altijd maar roepen wij zijn Ajax wij zijn de beste maar opnieuw een jaar zonder titel. Wat gaat er elk jaar toch mis in amsterdam
Vind ik leuk
Reyvoetbal +2646
zaterdag 9 februari 2019 om 20:35
Na de 4-4 werd arme Lamprou geslacht.
Gaan ze dat nu met Onana ook doen?
Bij de 6-2 vond ik Onana bij zeker 2 goals ook al niet best er uit zien.
Nu weer blunders.
Oei oei oei.
Beste doelcijfers ook na de winterstop die verdediging😝😝😝
Vind ik leuk
Ari as +446
zaterdag 9 februari 2019 om 20:36
Hier kon Onana toch niet veel aan doen???
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
Vind ik leuk
Reyvoetbal +2646
zaterdag 9 februari 2019 om 20:40
Dom van me.
Het lag aan Blind en de rest.
Het lag aan dat enige echte polletje gras dat er lag.
Het lag aan het maanlicht.
Het dak was niet dicht, ook al was het een uit-wedstrijd.
Het lag aan allllllleesssss behalve Onana.
Hier, bij deze mijn fout recht gezet😎😎😎
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:56
Is nog steeds de schuld van Lamprou. Als ze maar kunnen wijzen.
Vind ik leuk
El Cazador +9362
zaterdag 9 februari 2019 om 20:35
@#@!$%$#^&^*&(*
Vind ik leuk
Ari as +446
zaterdag 9 februari 2019 om 20:35
Frenkie wel op het juiste moment verkocht. Zou nu nog geen 5 miljoen kosten. En dan krijg je de rest er ook nog bij.
Vind ik leuk
4everfcu +5487
zaterdag 9 februari 2019 om 20:35
5 punten achter dat maken we nog wel goed
thuis winnen we gewoon van psv en die spelen zo slecht die laten nog wel punten liggen en verder verliezen we geen wedstrijd meer want het niveau verschil is zo groot tussen de top en de rest dat de thuiswedstrijd tegen psv de titel gaat bepalen hahaha die verhalen kunnen ook weer de kast in en morgen gaan we weer klagen dat utrecht het alleen tegen ajax kan .
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:57
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
/> πŸ‘πŸ»
Vind ik leuk
Guzzi +711
zaterdag 9 februari 2019 om 20:35
Weet iemand wat Heraclus heft gedaan.
Vind ik leuk
Ari as +446
zaterdag 9 februari 2019 om 20:37
Hera clus geklaard.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:37
Hercules
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:58
Heracles godenzonen
Vind ik leuk
SimonSays +7403
zaterdag 9 februari 2019 om 20:35
Ik had verwacht dat Ajax het na de winterstop moeilijk ging krijgen door de CL-wedstrijden en daarmee gepaarde belasting. Er is echter nog geen CL gespeeld en het wordt zo al weggegeven. Wat een onkunde zeg.

PSV morgen vol erop, ik hoop echt dat het besef er volledig is dat we hier een gigantische stap naar de titel kunnen zetten. Come on!
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:35
Keiharde schande. Ik schaam me kapot. De plaatsvervangende schaamte is extreem veel. No way dat dit geaccepteerd gaat worden.
Vind ik leuk
AFC Ajax1900 +1300
zaterdag 9 februari 2019 om 20:35
ten hag en, die diva's kunnen de tering krijgen, ze voetballen alleen voor zich zelf kut miljonairstjes en kut mentaliteit. je ziet het verschil met van bommel, dat ze voor hem wel strijd leveren en ten hag niemand doet zijn best. waarom, omdat ten hag geen top trainer is zoek het verschil. Ajax spelers, alleen grote mond maar presteren ho maar vuile klootzakken.

psv gefeliciteerd
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:38
Dit dus idd. Dit Ajax verdient helemaal geen titel. Het interesseert ze gewoon niet. Ten Hag heeft er zéér veel debet aan.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:36
Ik las vanochtend een poll waarin meer dan 80% Onana de beste keeper van NL vond. Whahahahahaha... Wat een sukkels.
Vind ik leuk
AFC Ajax1900 +1300
zaterdag 9 februari 2019 om 20:37
onana, had ook alleen maar praatjes wat een sukkel
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:36
Donny . Een advies van een ouwe lul. Wegwezen want mijnheer Ten Hag? Ziet het niet in jou zitten.
Vind ik leuk
Bizzy +22905
zaterdag 9 februari 2019 om 20:36
Mijn club moet het nog maar waar maken tot die tijd blijft de plattekar en de Bavaria Babes in de schuur.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:37
Eerst morgen winnen, maar dit is lekker!
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:41
Gefeliciteerd alvast met de titel. Jullie hebben een goede historie in Utrecht. Oprecht hoop ik dat jullie fors winnen met de juiste mentaliteit. Kunnen de heren Ajacieden eens zien hoe het moet. Veel succes morgen! De spelers van Psv gaan wΓ©l door het vuur voor hun trainer en dat is niet zomaar uiteraard. Veel vertrouwen en jullie handelen daar ook naar. Afzender: een Ajacied.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 21:37
Ik ben nog steeds niet overtuigd.. blijft een gekke competitie...
Vind ik leuk