De Ligt ontgoocheld: We hebben ons laten slachten als makke schaapjes

De Ligt ontgoocheld: "We hebben ons laten slachten als makke schaapjes"

Gepubliceerd: zaterdag 9 februari 2019 om 21:08za 09-02-2019 om 21:08

Matthijs de Ligt oogde ontgoocheld na het onthutsende optreden van Ajax bij Heracles Almelo (1-0). De aanvoerder van de Amsterdammers beseft dat de landstitel heel ver weg is.

"Dit was heel ver door de ondergrens. Vooral in de eerste helft speel je schandalig", steekt De Ligt van wal bij FOX Sports. De verdediger beseft dat PSV kan uitlopen tot acht punten. "Je staat na de winterstop twee punten achter en je geeft het binnen een maand weg. Dat is gewoon heel slecht. We moeten het bij onszelf zoeken."

De Ligt vindt het moeilijk om de vinger op de zere plek te leggen. "We hebben in de rust gezegd: waar zijn we met ons hoofd? Waar is het Ajax van voor de winterstop? Het is er niet. En hoe gaan we die kentering vinden? Het is heel moeilijk aan te geven waar het aan ligt. De scherpte, de frisheid, alles ontbreekt. We worden afgetroefd in de duels, de tegenstander is veel feller, we geven ballen zomaar weg, we zijn slordig", somt de captain op.

"Dat vat de wedstrijd van vandaag samen en dat is het probleem van deze groep", vervolgt De Ligt. "Het is op papier Heracles, maar ook dán moet je laten zien dat je Ajax bent. We hebben ons laten slachten als makke schaapjes en dat mag niet. Het is ongelofelijk."

Over de titel wil De Ligt voorlopig niet meer praten. "Gelopen is het nooit, maar we hebben ons in een positie gebracht waarin het heel erg moeilijk gaat worden. Als je zo afgaat als vandaag heb ik daar geen verklaring voor."

Poll

Is de titelrace nu gelopen in de Eredivisie?

(13181 stemmen)

Plaats een reactie

Arvin +7824
zaterdag 9 februari 2019 om 21:10
Hopen dat ze zich revancheren tegen Real, maar dit was weinig soeps.
Vind ik leuk
MojoRisin +16249
zaterdag 9 februari 2019 om 21:10
Onana: Speelde als een C-junior, zo naief
Kristensen: Deed z'n best maar kan niet beter
De Ligt: Kan niet alles in z'n eentje doen
Blind: Zie Onana
Tagliafico: Liet zich compleet aftroeven door Kuwas, zelfs fysiek gezien
Schone: Deed hij wel mee ?
De Jong: .....
Vd Beek: Deed zijn best en kan wel beter, weer ten onrechte gewisseld
Ziyech: Loopt het niet gaat hij forceren, rare schoten van afstand, egoistisch
Huntelaar: Kreeg nauwelijks een (bruikbare) bal
Tadic: Gewoon niet in vorm

Ten Hag: Wisselbeleid van lik-m'n-vestje, maar kan verder weinig doen aan zoveel persoonlijke fouten
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18198
zaterdag 9 februari 2019 om 21:14
Ten Hag man man man wat een wissels, DRAMA!!!!
Vind ik leuk
RodeKaart +587
zaterdag 9 februari 2019 om 21:19
Waarom wisselt hij huntelaar of tadic niet, speelden beide als een natte krant. En mazraoui gebruiken als rechtsbuiten terwijl je neres hebt?
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18198
zaterdag 9 februari 2019 om 21:21
Neres is gewoon kapitaal vernietiging! Ten Hag snapt er weinig van!
Vind ik leuk
buddha +10694
zaterdag 9 februari 2019 om 21:38
max 3 wissels he. had er wel 7 kunnen wisselen vandaag toch?
Vind ik leuk
voetbalkneus +2342
zaterdag 9 februari 2019 om 21:15
Wat betekent die .... bij de Jong?
Vind ik leuk
MojoRisin +16249
zaterdag 9 februari 2019 om 21:17
Geen woorden voor zo slecht voor iemand met zijn kwaliteiten..
Vind ik leuk
voetbalkneus +2342
zaterdag 9 februari 2019 om 21:19
Of zn kwaliteiten worden schromelijk overschat??
Vind ik leuk
ErikAjax +3202
zaterdag 9 februari 2019 om 21:39
jij bent niet de kenner gezien je reactie en username.
Vind ik leuk
voetbalkneus +2342
zaterdag 9 februari 2019 om 21:47
Mn username staat los van Mn reacties, alles maar dan ook alles komt elke keer uit wat ik nl schrijf
Vind ik leuk
Plattekar bv +35822
zaterdag 9 februari 2019 om 21:17
Tadic : Eng
Vind ik leuk
★Timmio★ +27690
zaterdag 9 februari 2019 om 21:20
vd Beek was de enige nog redelijke speler vanavond bij Ajax.

En wie gaat er weer uit?
Vind ik leuk
MojoRisin +16249
zaterdag 9 februari 2019 om 21:24
Met je eens, weer hij.. Ik had hem naar '6' verplaatst ipv Schone.. Ziyech een linie terug en Neres rechtsvoor..
Mazraoui ipv Kristensen.. Dolberg ipv De Jong..
Vind ik leuk
ErikAjax +3202
zaterdag 9 februari 2019 om 21:39
Ah de Telegraaf is hier ook vanavond zie ik. ;)
Vind ik leuk
Nr14always +5472
zaterdag 9 februari 2019 om 21:20
Om je aan te vullen, de Ligt is nu ook definitief door de mand gevallen, Ajax hoeft niet te vrezen dat van deze krukken eentje vrijwillig vertrekt. Dit zooitje is Ajax onwaardig.
Vind ik leuk
Always PSV +17362
zaterdag 9 februari 2019 om 21:22
Waarom geen Neres, die vind ik toch echt beter dan Labyad.
Vind ik leuk
MojoRisin +16249
zaterdag 9 februari 2019 om 21:25
Dat weet niemand, alleen Ten Hag blijkbaar..
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 21:10
Whathahaha
Vind ik leuk
la galaxy +1218
zaterdag 9 februari 2019 om 21:10
De enigste Ajacied die 100 miljoen waard is,Nederland ziet nu eindelijk dat Ajax overrated is en in een makkelijke poul zat.....
Vind ik leuk
Biennie +3238
zaterdag 9 februari 2019 om 21:12
Ja want het ajax van voor de winterstop speelt net zo super mega goed als het ajax van nu.

Ik snap dat jij mentaal een beetje in de war bent door wekelijk naer NAC te moeten kijken dus verzoek ik je alvast om je te gaan verdiepen in de KKD voor volgend seizoen.
Vind ik leuk
la galaxy +1218
zaterdag 9 februari 2019 om 21:13
NAC is elk jaar bagger ben er aan gewend,ik keek altijd naar Ajax voor mooi voetbal sinds de boer vertrok met zijn schijtbakkenvoetbal,ook in de VS waren ze lovend over Ajax maar ja....
Vind ik leuk
Biennie +3238
zaterdag 9 februari 2019 om 21:14
Ajax speelde gewoon goed voetbal maarja toen kwam die winterstop en god weet wat nog meer.
Vind ik leuk
voetbalkneus +2342
zaterdag 9 februari 2019 om 21:29
Dat komt omdat dit gecreëerde toppers zijn, die in zichzelf zijn gaan geloven, door die belachelijke bedragen, maar dit soort spelers (neptoppers) kunnen deze weelde helemaal niet dragen.. gewoon, het echte Ajax onwaardig.. wijlen Cruijff zou zich diep schamen
Vind ik leuk
buddha +10694
zaterdag 9 februari 2019 om 21:40
en Sjaak dan ?
Vind ik leuk
voetbalkneus +2342
zaterdag 9 februari 2019 om 21:45
Cruijff had klasse, Sjaak is een arrogante Amsterdammer, die gun ik dit wel
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 21:18
Dat is gewoon kolder Ajax was voor de winterstop uitstekend bezig en het was een makkelijkere poule dan die van PSV maar Benfica is echt wel een goeie ploeg en om ongeslagen 2e te worden is gewoon knap. Maar nu..... het is gewoon geen team meer er zit iets goed fout in die groep. Uit vorm zijn kan maar dan nog mag je je niet zo laten aftroeven. En voor de jongens die nu nog een transfer willen maken? Nou dat word heel verdomde lastig zo. PSV wordt weer kampioen en dat is ook gewoon terrecht die laten zien hoe je als team speelt dus hulde daarvoor.
Vind ik leuk
phritzzz +4449
zaterdag 9 februari 2019 om 21:28
Klasse reactie 👍🏾
Vind ik leuk
Babelagtig +2652
zaterdag 9 februari 2019 om 21:38
Nu jij nog...
Vind ik leuk
phritzzz +4449
zaterdag 9 februari 2019 om 21:46
@Babelagtig
Ik zie een 25e titel gloren aan de horizon. Zeker met Ajaks in deze vorm.

"Nu jij nog..." Prima als je een grote mond naar anderen hebt, voel me niet geroepen om mijn blijdschap te verbergen. En dat gaat inderdaad gepaard met 'enig' leedvermaak.
😎🤙🏼
Vind ik leuk
Babelagtig +2652
zaterdag 9 februari 2019 om 22:03
Wees een beetje volwassen en zeg gewoon ajax.. je geeft hier complimenten om iemand zijn klasse reactie maar gedraagt jezelf als een klein kind in elk ajax topic..maar goed ..als dat jouw manier van je blijdschap uiten is..prima...
Vind ik leuk
phritzzz +4449
zaterdag 9 februari 2019 om 22:19
Ik zal de 1e zijn om ajaksieden te feliciteren met een goeie pot tegen Real.... of tegen welke club ook. Maar na zo'n wanvertoning van ajaks en de kans voor PSV om een definitieve voorsprong in de titelrace te nemen houd ik me inderdaad niet in.

Daarvoor is het leedvermaak nèt iets te groot 😂😂
Vind ik leuk
Babelagtig +2652
zaterdag 9 februari 2019 om 22:25
Naja er moet toch meer plezier te halen zijn uit zon avond voor een psver dan achter je beeldscherm ajaks te typen en ajacieden uit de tent proberen te lokken? Ik zou een lekkere pot bier gaan drinken als ik jou was...
Vind ik leuk
phritzzz +4449
zaterdag 9 februari 2019 om 22:27
Wat denk je dat ik aan het doen ben dan😂😂😂
Vind ik leuk
Babelagtig +2652
zaterdag 9 februari 2019 om 22:41
Met mij aan het praten..
Vind ik leuk
Nr14always +5472
zaterdag 9 februari 2019 om 21:30
Die bekerwedstrijd tegen Roda al vergeten?, die kale moet weg die krijgt ze niet aan het voetballen, en peppi Sar en Kokki Overmars er achteraan.
Vind ik leuk
ErikAjax +3202
zaterdag 9 februari 2019 om 21:41
Die transfers komen wel hoor, de clubs raken niet in de war van deze nederlaag.
Vind ik leuk
ErikAjax +3202
zaterdag 9 februari 2019 om 21:35
Het was gewoon goed voetbal voor de winter, ook in Europa. Staat los van de poule. Stiekem weet jij dat ook wel. Maar ik gun je je pleziertje vanavond.
Vind ik leuk
voetbalkneus +2342
zaterdag 9 februari 2019 om 22:02
In die EL niveau poule?
Vind ik leuk
phritzzz +4449
zaterdag 9 februari 2019 om 22:44
@Erikajaks
Dat pleziertje duurt al 1010 avonden 😛
Vind ik leuk
Biennie +3238
zaterdag 9 februari 2019 om 21:10
Gewoon lekker gaan tafeltennissen met zn allen.
Beter wordt het toch allemaal niet meer.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 21:10
Maandagochtend de koppen maar even bij elkaar steken en een goed gesprek voeren, je weet maar nooit.
Vind ik leuk
MojoRisin +16249
zaterdag 9 februari 2019 om 21:16
Elkaar maar even goed verrot schelden..
Vind ik leuk
pietprecies +12523
zaterdag 9 februari 2019 om 21:18
Deed TH dat maar eens maar die is blijven hangen bij aap, noot, mies op de basisschool.
Vind ik leuk
buddha +10694
zaterdag 9 februari 2019 om 21:43
en maandag avond ff met zn allen naar Sjaak kijken op de vp site;) die vertel het ze wel.
Vind ik leuk
Morris +24150
zaterdag 9 februari 2019 om 21:11
Ten hag is een slappe zak. Had een statement moeten maken door Tadic en ziyech te wisselen! Ze speelden zo slecht en zij moeten de kar trekken.. Schande.
Vind ik leuk
1313 +12681
zaterdag 9 februari 2019 om 21:13
Hij had dat idd kunnen doen. Ik snap de wissel Van De Beek/ Labyad dus totaal niet. Al je diepgang is weg dan. Maarja, de instelling van dit Ajax vind ik wel zorgelijker. Dat kan niet aan Ten Hag liggen.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 21:14]
Vind ik leuk
Benniewies +5920
zaterdag 9 februari 2019 om 21:16
Ten Hag is toch eindverantwoordelijke?

Met dit materiaal hadden ze 5 punten los moeten staan van PSV
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 21:20
Eens.
Vind ik leuk
1313 +12681
zaterdag 9 februari 2019 om 21:20
Dat is hij zeker. Maar je denkt toch niet dat hij ze niet motiveert? Hij zegt heus wel van te voren komop jongens wees scherp en ga die duels aan. Zo niet, dan is hij niet geschikt voor het vak. Maar daar ga ik echt niet vanuit. Pure mentaliteit man deze nederlaag. Alle duels verlies je op het middenveld. Vond het alleen geen goede wissel van Ten Hag. Dat reken ik hem wel aan.
Vind ik leuk
Benniewies +5920
zaterdag 9 februari 2019 om 21:25
Blijkbaar kan hij de spelers niet motiveren.

Maar denk dat het voor ten Hag einde oefening is. Straks een warm onthaal in Amsterdam.

Werkte toen met de Boer goed toen hij als trainer aan de slag ging. Winnen van en in Milaan
Vind ik leuk
1313 +12681
zaterdag 9 februari 2019 om 21:29
Ja, maar dat is geen garantie dat het nu weer zo gaat lopen.

Ik weet het momenteel gewoon niet. Zijn wisselbeleid is drama, dit had hij anders moeten doen. Maarja qua mentaliteit schort het bij iedereen zowat.
Vind ik leuk
SantiagoErik +2391
zaterdag 9 februari 2019 om 21:21
Klopt inderdaad. Maar er is duidelijk geen klik tussen de klunzige Paulus en de Diva's die zich voetballets noemen.
Een grote schande. Oprotten die tuinkabouter
Vind ik leuk
phritzzz +4449
zaterdag 9 februari 2019 om 21:31
@Benniewies
Feit is dat PSV 5 punten losstaat en nog kan uitbouwen ook.

Gewoon slecht materiaal. Individueel ok maar allemaal zwaar overschat.

Kom je weer met zo'n lul verhaal "Met dit materiaal hadden we......" Bullshit. Doe het dan!
Vind ik leuk
Benniewies +5920
zaterdag 9 februari 2019 om 21:47
Tja als je als garagehouder een schilder aanneemt, dan weet je dat hij je geen auto repareert
Vind ik leuk
pietprecies +12523
zaterdag 9 februari 2019 om 21:19
FdB zou ze bij de eerste tekenen van gemakzucht verrot gescholden hebben, niet dat TH het zelfde moet doen maar er iets aan doen is er bij hem ook niet bij.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 21:20
Idd.
Vind ik leuk
1313 +12681
zaterdag 9 februari 2019 om 21:23
Klopt. Ik weet niet hoe dit in de rust is gegaan natuurlijk, maar FDB was veel fanatieker langs de lijn idd. Echter, zijn dit wel de spelers die zelf roepen dat ze weg willen gaan met prijzen. Dan verwacht je toch ook een bepaalde mentaliteit van ze in plaats zich als diva's te gedragen en alle duels te verliezen? Zo kijk ik ernaar hoor. Want let maar op tege Real zullen ze wel vol de strijd aan gaan. Puur eigen-belang.
Vind ik leuk
Benniewies +5920
zaterdag 9 februari 2019 om 21:14
Laat ze nu eerst de bus trekken terug naar Amsterdam..... P.s. denk dat het geen warm onthaal wordt in Amsterdam
Vind ik leuk
1313 +12681
zaterdag 9 februari 2019 om 21:12
Ik wel stelletje diva's wordt een vent en geef strijd! Dat is wat er ontbreekt bang om duels aan te gaan. Ja zo ga je het nooit redden zodra het fysiek word.
Vind ik leuk
ajaksiet +1341
zaterdag 9 februari 2019 om 21:12
Ik heb wel een verklaring voor, er zit geen vechtlust in. Zet Zyech/Tadic er gewoon eens naast. Was al blij dat Schone werd gewisseld.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 21:13]
Vind ik leuk
Schijtbak2.0 +1112
zaterdag 9 februari 2019 om 21:17
Always look on the bright side of life
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 21:21]
Vind ik leuk
voetbalkneus +2342
zaterdag 9 februari 2019 om 21:13
En dat zegt de man van 369 miljoen
Vind ik leuk
Kim Jung-On +6021
zaterdag 9 februari 2019 om 21:14
Waar zijn Tadic, Blind en Schone in dit soort wedstrijden?
Vind ik leuk
Schijtbak2.0 +1112
zaterdag 9 februari 2019 om 21:16
Die staan in het veld hun vermogen op te tellen
Vind ik leuk
Stuiter +739
zaterdag 9 februari 2019 om 21:14
Ajax is geen schim meer van wat het voor de wibterstop is.

Psv alvast gefeliciteerd.
Vind ik leuk
Champ +576
zaterdag 9 februari 2019 om 21:14
Ja, dat hoor elke wedstrijd sinds de winterstop. Je kunt er ook wat aan gaan doen met zijn allen.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 21:15]
Vind ik leuk
Roeptoeter +19116
zaterdag 9 februari 2019 om 21:15
Geef gewoon de trainer de schuld. Die is de schuldige. Waarom met Huntelaar starten? Waarom Labyad wel en Neres niet?
Het team wil niet werken voor de trainer. Al niet vanaf het moment dat hij er is.

#TenHagOut
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 21:17
En eerst was hij de verlosser.
Vind ik leuk
Roeptoeter +19116
zaterdag 9 februari 2019 om 21:23
Nee hoor. Niet voor mij. Onbegrijpelijk dat hij ooit is aangesteld. Sowieso de manier waarop met Keizer maar ook dat het een vriendje is van Overmars. Die vond de macht binnen Ajax belangrijker dan kwaliteit.
Bij Ajax gebeurt precies hetzelfde als bij ManU met Mourinho.
Ten Hag weg en snel Vanhaezebrouck halen voordat die naar Feyenoord gaat.
Dan Van De Sar nog deze maand op straat.

Overmars eigenlijk ook, maar die mag nog een jaar blijven zitten en laten zien hoe waardeloos hij is als TD met de aankopen deze zomer.
Vind ik leuk
Schijtbak2.0 +1112
zaterdag 9 februari 2019 om 21:15
Gelopen is het niet? Ze zouden jullie moeten laten lopen. WZAWZB
Vind ik leuk
JoeyC +4426
zaterdag 9 februari 2019 om 21:16
4 punten dit seizoen voor Heracles tegen Ajax. Erg knap van die club.
Vind ik leuk
Benniewies +5920
zaterdag 9 februari 2019 om 21:19
Heracles doe je nu een beetje te kort. Spelen leuk voetbal en stond 7e
Vind ik leuk
JoeyC +4426
zaterdag 9 februari 2019 om 21:36
Dan nog. Feyenoord staat 3e en wist maar 3 punten te halen tegen Ajax. AZ kan er hooguit 3 halen, want die gingen in eigen huis er al met grote cijfers af, net zoals Vitesse en (in mindere mate) Utrecht. Zelfs Benfica en Bayern München wisten in 2 wedstrijden geen 4 punten te pakken.
Alleen PSV de landskampioen kan Heracles evenaren of nog verbeteren.

Daarnaast verloor Heracles voor vandaag 6 van de laatste 5 wedstrijden. Dit jaar alle wedstrijden verloren en een doelsaldo van 0-7. Van die club heeft Ajax vandaag verdiend verloren.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 21:16
Het voordeel en nadeel is dat ze in nog wat competities meedoen en daar de vorm zomaar terug kunnen krijgen. Van de andere kant, als het daar fout gaat icm de extra belasting dan ...... kan het wel eens een kaartenhuis blijken
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 21:16
Ehhh jullie hadeen elkaar toch diep in de oogjes aangekeken? Tja nu blijkt dat je niet iedereen op zijn blauwe of bruine oogjes kunt vertrouwen. En nu is het ligt uit.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 21:16
Wat is daar in hemelsnaam gebeurt in de winterstop??
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 21:17
Het wekt geen enkele verbazing.

Succes tegen Real Madrid 'die 'we' kunnen hebben'.

Vind ik leuk
SantiagoErik +2391
zaterdag 9 februari 2019 om 21:18
Ze moeten zich diep en diep schamen 😳
Vind ik leuk
Equin +18
zaterdag 9 februari 2019 om 21:18
Ik heb me als PSV-fan zitten verkneukelen om het verlies van Ajax vanavond. Maar als ik deze knul De Ligt een interview zie ondergaan dan denk ik: zo wat een grote meneer, wat een topper!
Vind ik leuk
voetbalkneus +2342
zaterdag 9 februari 2019 om 21:18
Heraclieden


Bedankt!!
Vind ik leuk
Shelbourne +6187
zaterdag 9 februari 2019 om 21:18
Maar jullie waren toch super goed? Met al die toptalenten? Hoe kan dit nou?
Vind ik leuk
michelhx +4684
zaterdag 9 februari 2019 om 21:18
PSV moet eerst maar eens zien te winnen uit bij Utrecht, maar dit is een mooie opsteker. Tot die tijd is er nog niks beslist.
Vind ik leuk
JWK +845
zaterdag 9 februari 2019 om 22:44
Dat gebeurt ook wel want Utrecht is al jaren het hoertje van psv
0-7
Vind ik leuk
Dorzon +4813
zaterdag 9 februari 2019 om 21:19
Had blind geen rood moeten hebben
Vind ik leuk
Smithsonian +45139
zaterdag 9 februari 2019 om 21:19
Klaar voor real dus.
Vind ik leuk
JWK +845
zaterdag 9 februari 2019 om 22:45
Yup, het is klaar in europa!
Vind ik leuk
Romarioo +872
zaterdag 9 februari 2019 om 21:19
Arrogantie dat jullie hebben en de telegraaf die ajax ophemelde met de miljoenen die jullie waard zouden zijn
Ik vraag me wat jullie nu waard zijn
Misschien als jullie van real winnen kan de telegraaf weer roepen dat Ajax speler miljarden waard zijn
Vind ik leuk
pietprecies +12523
zaterdag 9 februari 2019 om 21:22
Ach je kan niet ontkennen dat het voor de winterstop liep als een raket. Anders had Ajax ook de knock-outs niet gehaald. Het is alleen nu veel te gemakzuchtig zonder diepgang, TH mag gaan bedenken hoe dit om te draaien.
Vind ik leuk
Romarioo +872
zaterdag 9 februari 2019 om 21:34
Klopt liep als een raket, maar dan krijg je zoveel aandacht en dan denk je van we doen het wel eventjes
Het lijkt nu losse zand
Vind ik leuk
Akela +345
zaterdag 9 februari 2019 om 21:19
Te licht net als die frenkie, en het hele zootje.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 21:21
Als Ajaxied zeg ik. Miljoenen? Een paar ouderwetse guldens
Vind ik leuk
1313 +12681
zondag 10 februari 2019 om 03:54
Zeg jij dit als Ajaxcied of Ajacied?😜
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 09:06
Als Amsterdammer😂
Vind ik leuk
1313 +12681
zondag 10 februari 2019 om 09:33
Mag ik je dan nu bekronen als mede Amsterdammer tot Ajacied? Ajaxied bestaat namelijk niet!😂
Vind ik leuk
Lucien1978 +6141
zaterdag 9 februari 2019 om 21:21
Ik voel een 17 jaar geen kampioenschap in Adam opkomen. Prutsers
Vind ik leuk
Il Gordo +21077
zaterdag 9 februari 2019 om 21:22
Ja, Matthijs. Dan weet je wat die Feyenoorders al jarenlang meemaken (als ze al 2 punten achter staan op de koploper in de winterstop...).
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 21:23
Lamprou in de goal zetten
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 09:07
Of Overmars? Lekker groot
Vind ik leuk
D0mmeLFCT65 +21059
zaterdag 9 februari 2019 om 21:24
Vind het toch jammer, in potentie een machtig elftal, in de praktijk toch wat fragiel.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 21:25
volgend jaar naar china ipv america in de winter stop goed trainingskamp brengt geld in het laadje.maar ach wat is belangrijker geld of punten???????????????
Vind ik leuk
Overdogg +10
zaterdag 9 februari 2019 om 21:26
Tja, die trip naar de VS, met het oog op Ajax daar in de markt te zetten. Wat denken ze nou daar te verkopen? "Hoi, wij zijn Ajax, we zijn al 5 jaar geen kampioen meer geworden."

Zorg eerst dat je in eigen land je zaakjes op orde hebt voordat je je overgeeft aan expansiedrift. Misschien eens in Eindhoven een stage Brabantse nuchterheid lopen?
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 21:27
Ippon.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 21:27
De katalysator is de transfer van 'Frenkie'.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 21:28
je bedoelt dat jullie een lesje in effectief voetbal met veel inzet strijd en passie gekregen hebben.
Vind ik leuk
AZVork +3028
zaterdag 9 februari 2019 om 21:28
Waar zijn ze nu met de grote monden?
Vind ik leuk
mchollie +3691
zaterdag 9 februari 2019 om 21:30
Wie waren ook alweer de beste??
Vind ik leuk
yuuup +11184
zaterdag 9 februari 2019 om 21:30
Wat is er in godsnaam gebeurd in de winterstop? Niet normaal wat een verval. Verwacht ook niets anders dan een ontslag op staande voet voor Ten Hag. Lekker iedereen verkopen die weg wil en weer opnieuw beginnen. Hopelijk tegen Real geen afslachting, en alsjeblieft geen KNVB beker.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 21:31
Je bent zelf ook nie best ligt meister.
Vind ik leuk
Pelemaradona +1797
zaterdag 9 februari 2019 om 21:32
De tegenstanders hebben het door,Als je Ajax opjaagt met fysieke geweld,dan win je meestal..
Vind ik leuk
rpaulp50 +14481
zaterdag 9 februari 2019 om 21:34
De zere plek ligt bij Overmars die eerst een onervaren Trainer aanstelt, dan er achter komt dat er te weinig ervaring schuilt bij de provinciaal die niet bij Ajax past, dan met geld gaat gooien ( Blind o.a. ) om het gebrek aan kennis te compenseren, daarna nemen de spelers de macht over en maken er vervolgens een chaos van.
Ergo er is gebrek aan sterke leiding op elk niveau; bestuurlijk ( Overmars ) uitvoerend ( Trainer ) in het veld ( de Spelers met ervaring ) .
Vind ik leuk
Wim59 +665
zaterdag 9 februari 2019 om 21:52
Volgend jaar naar China gaan in de winterstop pffff waarom al die idiote reizen in de winterstop??
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 21:53
Losera! Sorry hoor 1x kan maar dit is te triest voor woorden...
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 21:55
De achilleshiel van Ajax sinds jaar en dag: als het voetballend niet lukt dan vallen ze op mentaal vlak ook door de mand.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 21:55
Hahahaha
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 21:57
poeh
Vind ik leuk
deltiaan +1475
zaterdag 9 februari 2019 om 22:16
jullie denken allemaal dat jullie MESSI"S zijn en miljoenen moeten verdienen, daarom snap ik Barcelona niet
Vind ik leuk
fr1963 +4695
zaterdag 9 februari 2019 om 22:43
Herdertjes lagen in het veld en zongen: "afslachten die schaapjes!" Zoiets, Mathijs?
Vind ik leuk
Truth +4409
zaterdag 9 februari 2019 om 23:03
Waar es da weireldploegsje opeens noartoe 🤔😳😂😜
Vind ik leuk
Mjblinker +869
zaterdag 9 februari 2019 om 23:12
De Ligt is de eeuwige nr 2 of lager.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 23:13
En nu proberen de neuzen weer één kant op te krijgen.
Vind ik leuk
Pelemaradona +1797
zaterdag 9 februari 2019 om 23:20
Neuzen,waarom neuzen..
Vind ik leuk
DeNeutrale +287
zondag 10 februari 2019 om 00:51
De spelers van Ajax lijden aan dementie. Ze zijn de harde woorden, die na Feyenoord gevallen waren, alweer vergeten! Ik voorzie ook puntenverlies tegen AZ en Vitesse.
Vind ik leuk
Guust +6739
zondag 10 februari 2019 om 01:08
Als je een Tadic als een ervaren kracht haalt en die loopt zo verschrikkelijk slecht te voetballen en dan ook nog de hele wedstrijd loopt te zeiken en op de grond ligt alsof hij door vijf man in elkaar gerost is, dan moet hij eens lekker op de bank gezet worden. In het begin liep hij te schreeuwen dat hij de spelers oppept en voorop in de strijd gaat, hij moet zich dood schamen. En Onana, de Jong, Blind, van de Beek, pppffff pupillen fouten de hele wedstrijd. Ze waren blij met Real want die waren uit vorm, nou de rollen zijn omgedraaid.
Vind ik leuk
Kaar +4235
zondag 10 februari 2019 om 01:39
Slachten...mwah...dat was 2 weken terug meer het geval🤣
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +2317
zondag 10 februari 2019 om 02:07
na 5 minuten wist ik al dat dit drama zou worden en mentaal al ingesteld dat we de wedstrijd zouden verliezen. minder erge teleurstelling maar wel best kut.

error 404:
Ajax NOT FOUND
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 10:31
Toch wel weer triest anti ajax supporters die reageren op een Ajax bericht hebben jullie verder niks te doen met jullie leven
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws