'Bergwijn en Lozano naar alle waarschijnlijkheid in wedstrijdselectie van PSV'

'Bergwijn en Lozano naar alle waarschijnlijkheid in wedstrijdselectie van PSV'

Gepubliceerd: zaterdag 9 februari 2019 om 21:04za 09-02-2019 om 21:04

PSV kan zondag in het uitduel bij FC Utrecht naar alle waarschijnlijkheid beschikken over Steven Bergwijn en Hirving Lozano. Het tweetal, dat respectievelijk te kampen had met een beenblessure en een hersenschudding, is de trainingsweek goed doorgekomen.

Volgens het Eindhovens Dagblad maken Bergwijn en Lozano 'in principe deel uit van de wedstrijdselectie, tenzij er zondag een afwijkende fysieke reactie is na de trainingen van zaterdag'. De krant schrijft dat Bergwijn en Lozano gedurende de hele week zijn klaargestoomd voor het duel in de Domstad door de medische en technische staf van PSV.

Bergwijn viel afgelopen zondag in het thuisduel met Fortuna Sittard (5-0) uit met een ogenschijnlijk zware blessure, maar de schade blijkt dus enorm mee te vallen voor PSV. Lozano liep in het treffen met FC Groningen een hersenschudding op, doorliep alle protocollen en is dus nu weer klaar voor speeltijd. Het is nog onduidelijk of beide spelers in Utrecht in de basis zullen staan bij PSV.

Poll

Wat wordt FC Utrecht - PSV?

(2582 stemmen)

Plaats een reactie

zaterdag 9 februari 2019 om 21:06
En gas erop
Vind ik leuk
Always PSV +16033
zaterdag 9 februari 2019 om 21:07
Alweeeeer goed nieuws, het gaat maar door vanavond 😁
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 21:08
BREAKING NEWS:

Antidepressiva tekort in A'dam.

En sterkte vp
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 21:09]
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 21:10
Pietje Paulusma voorspelde al Huilbuien boven A'dam en omstreken
Vind ik leuk
Hopaaaaa +1426
zaterdag 9 februari 2019 om 21:37
Idd.
Huilbuien boven Amsterdam.
🌧
☔️
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 21:40]
Vind ik leuk
Vamos7 +10210
zaterdag 9 februari 2019 om 21:14
Siuuuu...
Vind ik leuk
Romarioo +636
zaterdag 9 februari 2019 om 21:37
Hahahahha
Vind ik leuk
MeAgain +7072
zaterdag 9 februari 2019 om 22:50
Zoiets zat ik ook al aan te denken.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 21:08
Zeker op naar die 8 punten.Wij de titel hun de Cl beker :)
Vind ik leuk
tannat +16443
zaterdag 9 februari 2019 om 21:16
Niks is zeker vooraf. Dat heeft Ajax regelmatig aangetoond met feestjes die al gevierd werden voor er gewonnen was...
Vind ik leuk
MeAgain +7072
zaterdag 9 februari 2019 om 22:51
Hebben ze tenminste nog een feestje gehad 😂😂😂
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 21:06
Ik hoop dat ie morgen met gakpo begint en niet met malen
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 21:07]
Vind ik leuk
joriajax +748
zaterdag 9 februari 2019 om 21:27
Ik hoop met Labyad, Schöne en De Jong, dan weten jullie tenminste ook hoe echte pijn voelt ;)
Vind ik leuk
psvfan1913 +6277
zaterdag 9 februari 2019 om 21:39
🤣🤣, niet getreurd kerel. Tegen Real weer knallen.
Vind ik leuk
goedemorgen +3295
zaterdag 9 februari 2019 om 23:32
Tegen Real? 😂😂😂
Dan moet je hopen dat ze met de fjes komen.
Die beginnen weer op volle toeren te draaien nu de prijzen verdeeld worden.
Vind ik leuk
tannat +16443
zondag 10 februari 2019 om 10:24
De Jong zal er wel in staan.
Luuk dan.
Vind ik leuk
Vak-T +1577
zaterdag 9 februari 2019 om 21:07
Mooi op naar de 8 punten!!!
Vind ik leuk
tannat +16443
zaterdag 9 februari 2019 om 21:17
Duimen dat PSV geen steken laat vallen.
Vind ik leuk
Always PSV +16033
zaterdag 9 februari 2019 om 21:25
Dit moet toch wel motiverend werken, geconcentreerd blijven nu.
Vind ik leuk
voetbal!!! +9244
zaterdag 9 februari 2019 om 21:07
Niet hetzelfde overkomen als Ajax 3 weken geleden na het puntverlies tegen van PSV in Emmen. Vol erop knallen en het verschil naar 8 brengen:-)
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 21:07
Het Streek Ziekenhuis en stadspredikant Arnold verrichten wonderen in Eindhoven.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 21:38
Haha, zeker ..! Die Arnold moet een standbeeld krijgen voor het stadion, inclusief scootmobiel!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 21:38]
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 21:46
JUIST!
Vind ik leuk
2cents +60193
zaterdag 9 februari 2019 om 21:08
Gezien de uitslag in Almelo zit er geen druk op hun meespelen. PSV kan gewoon voorzichtig zijn en hoeft niets te forceren. Met dank aan de “concurrentie”.
Vind ik leuk
Paulhuynh +963
zaterdag 9 februari 2019 om 21:10
Zeker wel niet verslappen
Vind ik leuk
Bizzy +23321
zaterdag 9 februari 2019 om 21:10
Zou v. Bommel er ook zo over denken 😉
Vind ik leuk
2cents +60193
zaterdag 9 februari 2019 om 21:13
Geen idee, maar dat betekent niet dat het wat uitmaakt. 😜
Vind ik leuk
Bizzy +23321
zaterdag 9 februari 2019 om 21:15
Heb het idee dat v. Bommel van de rode pepers leeft. De man is een slechte verliezer en dat projecteert hij ook richting spelers. De druk om nu te winnen is groter dan ooit. Psv speelt morgen een finale wedstrijd.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 21:15]
Vind ik leuk
2cents +60193
zaterdag 9 februari 2019 om 21:16
Qua wedstrijd wel, maar niet qua fitheid van de spelers. Denk nooit dat hij risico gaat nemen.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 21:19
Het kampioenschap is nog steeds niet gedaan / gelopen.
Vind ik leuk
2cents +60193
zaterdag 9 februari 2019 om 21:21
PSV gaat best nog wel wat laten liggen, maar dit Ajax ook. Dan is 8 punten teveel.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 21:32
Uit Utrecht, uit Heerenveen en thuis Feyenoord in deze maand februari. Dat is geen “kattenpis”.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 00:14
america winterstop!!!???
Vind ik leuk
Hirving +7
zaterdag 9 februari 2019 om 21:11
kom maar op met die schaal!
Vind ik leuk
Vamos7 +10210
zaterdag 9 februari 2019 om 21:11
Goede nieuws was dat Ajax heeft verloren en de volgende goede nieuws is dat Lozano en Bergwijn in de selectie zitten wat een mooi weekend .
Vind ik leuk
WilcoS64 +3319
zaterdag 9 februari 2019 om 21:14
Snel genezen die kuitbreuk van Bergwijn #faker
Vind ik leuk
Vamos7 +10210
zaterdag 9 februari 2019 om 21:15
Haha zit diep de frustraties...
Vind ik leuk
WilcoS64 +3319
zaterdag 9 februari 2019 om 21:19
Bij ons tenminste geen aanstellers, succes met die jankers en jankclub.
Vind ik leuk
Vamos7 +10210
zaterdag 9 februari 2019 om 21:21
Gooi het eruit.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 21:24
Heerlijk
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 23:08
Ik geniet
Vind ik leuk
Vak-T +1577
zaterdag 9 februari 2019 om 21:23
Haha heerlijk dit.....
Vind ik leuk
Babelagtig +1993
zaterdag 9 februari 2019 om 21:41
Laat je niet zo kennen zo..
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 22:28
Klopt als het aan Onana ligt......🤨
Vind ik leuk
Hank1 +531
zaterdag 9 februari 2019 om 22:32
Hahaha
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 23:08
En succes met Erik
Vind ik leuk
tannat +16443
zaterdag 9 februari 2019 om 21:18
Goede medische staf bij PSV.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 21:24
Menneke toch, dat jij hier nu mee bezig bent....
Vind ik leuk
Bizzy +23321
zaterdag 9 februari 2019 om 21:26
Perskindol doet wonderen
Vind ik leuk
Shelbourne +5890
zaterdag 9 februari 2019 om 21:18
Geen risico nemen, desnoods met Gakpo en Pereiro op de flanken en Guti op her middenveld
Vind ik leuk
stratumseind +191851
zaterdag 9 februari 2019 om 21:19
Goed nieuws . Psv zal morgen alle zeilen bij moeten zetten om een goed resultaat mee uit Utrecht te nemen
Vind ik leuk
Skoffa +55
zondag 10 februari 2019 om 01:43
Nee joh. Armzalig voetbal spelen we. Makkelijke overwinning PSV.
Vind ik leuk
JoeyC +3760
zaterdag 9 februari 2019 om 21:20
Gelukkig hoeft er geen risico genomen te worden. Bedankt Heracles!
Vind ik leuk
Wim59 +578
zaterdag 9 februari 2019 om 21:22
Dat die 2 erbij is geen verrassing, een hoop gejank maar mankeren geen zak.....
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 21:22
Fijn! Niet teveel risico nemen en nog niet te vroeg feest vieren, laat ze dat bij die andere club maar doen.
Deze 3 weken eerst goed doorkomen en we staan er goed op!
Vind ik leuk
HierDieTitel +4573
zondag 10 februari 2019 om 09:20
Precies. Al die psvers die al feestvieren.. eerst vandaag maar eens afwachten. 8 punten zou welgeweldig zijn natuurlijk!
Vind ik leuk
Nr14always +1441
zaterdag 9 februari 2019 om 21:25
Twee weken geleden kreeg die smurf nog de sacramenten, Bergwijn had een been gebroken, wat een stel charlatans.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 21:31
Vanuit de media ja. Maar lekker boeiend. Je gunt niemand toch een gebroken been ofwel? Toch fijn voor die jongen dat het niet gebroken is?!
Vind ik leuk
Nr14always +1441
zaterdag 9 februari 2019 om 21:33
Tuurlijk, gaat niet om die jongen.
Vind ik leuk
JOJO +1796
zaterdag 9 februari 2019 om 21:27
Lekker laten starten die twee. Zorgen dat het bij rust 0-3 staat voor PSV. En dan rond de 55/60e minuut beide eruit en Malen en Gakpo erin. Kunnen die jongen mooi ruim 35 minuten ballen. En dan dat 16 jarig talent weer 10 minuten gunnen aan het eind.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 21:28]
Vind ik leuk
Benniewies +4535
zaterdag 9 februari 2019 om 21:28
Waren gewoon dus nep blessures, is Bergwijn erg goed in
Vind ik leuk
JOJO +1796
zaterdag 9 februari 2019 om 21:32
Dat zijn helaas de trekjes die hij uit de jeugd van Ajax mee heeft gekregen... ;-)
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 21:36]
Vind ik leuk
Benniewies +4535
zaterdag 9 februari 2019 om 21:36
Wist niet dat Lozano in de Ajax jeugd heeft gespeeld?
Vind ik leuk
JOJO +1796
zaterdag 9 februari 2019 om 21:38
Gast, dat was duidelijk een hoofdblessure. In het ziekenhuis is een hersenschudding vastgesteld. FiFa heeft daar een protocol voor. Als je daar als club vanaf wijkt, kun je grote problemen krijgen als een spelers daarna neervalt.

En overigens met goede jeugdspelers achter de hand, hoef je geen onnodig risico te nemen.
Vind ik leuk
Benniewies +4535
zaterdag 9 februari 2019 om 21:43
Dus met een hersenschudding kan je binnen 2 weken gewoon weer spelen en trainen?

Geloof dat mijn schoonmoeder, maar eens naar Eindhoven moet sturen, daar genezen de mensen wel erg snel. Binnen de periode die er voor staat.
Vind ik leuk
74ratje +540
zaterdag 9 februari 2019 om 21:56
Is ook een hele mooie en gezonde omgeving. Iedereen geneest daar sneller.
Vind ik leuk
JoeyC +3760
zaterdag 9 februari 2019 om 21:42
Stengs niet.
Vind ik leuk
Benniewies +4535
zaterdag 9 februari 2019 om 21:46
Die is er 14 maanden uit geweest.
Vind ik leuk
JoeyC +3760
zondag 10 februari 2019 om 09:22
Ja hij fakete het een beetje te ver door 🤣
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 21:34
Was Bergwijn deze week geselecteerd voor Jong Oranje?
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 21:40
Weet nu de uitslag al .1-3
Vind ik leuk
Godin1 +1261
zaterdag 9 februari 2019 om 21:40
Wel goed voor PSV dat de aanstellertjes waarschijnlijk weer gewoon meedoen. Door de nederlaag van Ajax zal de druk wat minder groot zijn.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 02:21
Godin. Niet de fout van PSV toch dat Ajax verliest. PSV is toch niet verantwoordelijk voor de verliespartij van ajax.
.
PSV staat nog altijd boven aan en zijn straks gewoon de terechte kampioen
Vind ik leuk
voetbalkneus +2323
zaterdag 9 februari 2019 om 21:55
Kom op PSV, het nu niet laten afweten, gewoon van je eigen kracht uitgaan, en winnen die pot
8 punten los, plattekar here we come
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 22:30
Het zal heerlijk zijn als we morgen winnen.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 01:24
Soms zit het mee, soms zit het mee...😁
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 02:18
Altijd spannend als PSV moet gaan voetballen.
Vind ik leuk
ritje +554
zondag 10 februari 2019 om 07:39
hallo Wat een onzin! die twee weer bij de selectie? ze mankeren niks ! maar na het verlies van Ajax bij Heracles zijn ze niet nodig! hij laat ze misschien invallen! om te suggereren dat zij toch geblesseerd waren ! bekende tactiek! mvg ritje
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 07:42]
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 10:17
En ze wisten het zo zeker in Amsterdam. Ajax wordt kampioen omdat ze hadden geïnvesteerd. Ja, in 2 kl*tevoetballers. En iedereen maar meepraten dat Ajax inderdaad wel heeeel sterk was. Ik kan me zelfs een of andere commentator herinneren die dacht dat Ajax met 20 punten voorsprong zou eindigen...
Hahahahaha!
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 10:17]
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 10:44
Natuurlijk dat gat moet naar acht punten.
Slopen die handel,dit moet vandaag gewoon gebeuren.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 21:59
Ik ben blij dat de blessure van Bergwijn meevalt na de beelden van vorige week. Maar is het niet te snel om nu al in de basis te starten van beide spelers?? Van een hersenschudding ( Lozano ) kun je jarenlang last hebben als je die verwaarloost weet ik uit eigen ervaring. En die blessure van Bergwijn ja is mij niet bekend wat die nou echt was.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws