Van Hanegem: 'Cocu ook goede kandidaat en maak Van Bronckhorst directeur'

Van Hanegem: 'Cocu ook goede kandidaat en maak Van Bronckhorst directeur'

Gepubliceerd: zaterdag 9 februari 2019 om 22:15za 09-02-2019 om 22:15

Willem van Hanegem en Johan Boskamp zien Sparta-trainer Henk Fraser als favoriet om Giovanni van Bronckhorst na dit seizoen op te volgen bij Feyenoord. Dat zeggen de clubiconen tegen RTV Rijnmond.

"Ik denk Henk ten Cate en Henk Fraser als trainers en ze moeten Van Bronckhorst mooi technisch directeur maken", komt Van Hanegem met een opvallende suggestie. Momenteel stippelt Martin van Geel het technische beleid uit in De Kuip. De Kromme ziet overigens nog een andere kanshebber voor de trainersvacature. "Phillip Cocu is ook een goede kandidaat."

Boskamp baalt vooral dat Dick Advocaat voor de eer heeft bedankt. "Ik was Dickie Advocaat-fan. Nu blijft er maar één over en dat is Henk Fraser. Ik snap het negativisme rond Advocaat niet. Je valt nu terug op Sparta en die vijf wedstrijden die hij verliest met FC Utrecht. Dat is natuurlijk quatch."

"Ik wil het netjes zeggen, maar het is belachelijk", vervolgt Boskamp. "Je kunt ook zeggen: hij is van de derde laagste plaats opgeklommen naar plaats vijf."

Lees meer over:EredivisieFeyenoord

Poll

Is Fraser de ideale nieuwe trainer voor Feyenoord?

(4510 stemmen)

Plaats een reactie

zaterdag 9 februari 2019 om 22:18
Beter dan Advocaat

Edit: eerst staat er Fräser in de titel, reageer je dat dat een betere keuze is dan Advocaat. Nou staat er ineens Cocu. Trek die opmerking dan maar weer in. Nondetju VP.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 22:27]
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 22:27
Cocu zou een erg goede coach voor feyenoord zijn. Ik zie het hem alleen niet zo snel doen.
Vind ik leuk
Simpe1949 +113
zaterdag 9 februari 2019 om 22:21
Het feit dat van Hanegem een hekel aan van Geel heeft is geen reden om hem te vervangen
Vind ik leuk
Il Gordo +21318
zaterdag 9 februari 2019 om 22:22
Cocu... Nee. Dank je.
Vind ik leuk
Mario 1 +2849
zaterdag 9 februari 2019 om 22:24
Je krijgt wel rust , met Cocu
Vind ik leuk
Il Gordo +21318
zaterdag 9 februari 2019 om 22:28
Je bedoelt dat iedereen in slaap valt?

Nee, ook met Cocu waren er bij PSV af en toe hectische momenten. Hiddink werd er nog bij gehaald. Osijek.

Ik ben meer onder de indruk van het PSV van Van Bommel dan dat van Cocu. Terwijl ik Van Bommel eigenlijk een lul vind en Cocu niet.
Vind ik leuk
Reyvoetbal +2625
zaterdag 9 februari 2019 om 22:33
Dat jij bij Van Bommel aan een lul denkt, zegt meer over jou dan over Van Bommel.
Vind ik leuk
Il Gordo +21318
zaterdag 9 februari 2019 om 22:36
"Ik vind" en "ik denk aan" zijn twee verschillende dingen.


Weet je dat?
Vind ik leuk
Reyvoetbal +2625
zaterdag 9 februari 2019 om 22:44
Ik wel....
Jij...denk van niet.
Maar hey...ieder zijn eigen.
In Nederland kan en mag alles en moet je alles normaal vinden.
Daarom woon ik er ook niet meer
Vind ik leuk
Il Gordo +21318
zaterdag 9 februari 2019 om 22:47
Prima.

"Jij..denk van niet". Daar gaat het mis.

Wel (wellicht zogenaamd) naar het buitenland verhuizen want in Nederland "kan, mag en moet maar alles kunnen". En ondertussen wel reageren op een Nederlands forum.

'Maar hey...ieder zijn eigen.'
Vind ik leuk
Reyvoetbal +2625
zaterdag 9 februari 2019 om 22:51
Zogenaamd???
Stakker....en verhuizen?.neeuuh
Voorgoed verkast.
En sinds wanneer mag je vanuit het buitenland niet reageren.
Nederlands forum😂😂😂😂
Het is gewoon een voetbal site.
En als iedereen die van buiten Nederland hier in 1 keer zou reageren, ligt de site plat.
Maar ouwe steun trekkers zoals jij...die zich zelf de dikke noemen.
Ach die neemt niemand serieus.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 22:54]
Vind ik leuk
Il Gordo +21318
zaterdag 9 februari 2019 om 23:00
Hahaha, mooi man. Joh, ik vind het goed.

Je mag van mij in het buitenland reageren. Tropisch eiland, poolcirkel, vanaf een berghuis, you name it. Maar blijkbaar denk jij (vanuit "het buitenland") te weten dat ik:

1. aan een piemel denk bij kritiek op gedrag van Van Bommel;
2. blijkbaar ook steun trek;
3. dik ben;
4. en wellicht oud ben.

Dat ik door weinigen serieus genomen word, klopt wel. Gelukkig maar ;-). Punt voor jou. De eerste...


Maar verder: keep up the good work. Oh ja, je bent verhuisd omdat hier "alles normaal gevonden" moet worden en nu ga je vanuit je ivoren toren hier alles even beoordelen?

Pot... ketel.. zwart.
Vind ik leuk
Guusman +1322
zondag 10 februari 2019 om 02:13
" Dat ik door weinigen serieus genomen word, klopt wel. Gelukkig maar ;-). Punt voor jou. De eerste... "

Daarop had je kunnen zeggen... but IDGAF

krijg je je punt weer terug ;)
Vind ik leuk
Reyvoetbal +2625
zondag 10 februari 2019 om 10:34
Hoho.
Je mag in Nederland geen zwart meer zeggen of alles wat daar op lijkt.
Geen Zwarte Piet
Geen negerzoen
Geen moorkop.
Dus niet meer doen heh!😂😂😂😂
Vind ik leuk
Tommieman +8096
zondag 10 februari 2019 om 04:31
Hey joh das niet aardig he . Ik reageer ook van buiten Nederland .😉😉
Vind ik leuk
Futre +5380
zaterdag 9 februari 2019 om 23:38
Jellinek klinkt misschien Pools maar ligt gewoon in Nederland, hoor.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 22:38
Tsja, jij denkt alleen maar aan het lulletje van ome Fons
Vind ik leuk
Reyvoetbal +2625
zaterdag 9 februari 2019 om 22:45
Zegt iemand met "bal" in zijn naam....
😂😂😂😂
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 22:47]
Vind ik leuk
Roya +1760
zaterdag 9 februari 2019 om 22:24
Volledig mee eens het word tijd dat onze spelers elke week weer de mouwen opstropen om te laten zien wie we zijn

Dat gaat niet met cocu en sorry schijtbakkenvoetbal

Vind ik leuk
Il Gordo +21318
zaterdag 9 februari 2019 om 22:29
Kokcü en Burger, net als Van Bronckhorst, weer 5 minuten geven...
Vind ik leuk
Roya +1760
zaterdag 9 februari 2019 om 22:58
Ja daar komen we niet verder mee .

Een coach die de Jeugd de kans geeft en niet bang is iemand te passeren
huurspelers moeten we ook niet meer willen staan eigen spelers in de weg , waardoor jeugd en aankopen willen vertrekken.

De beste oud spelers hebben we al terug gehaald al zou ik Janmaat graag weer zien in de ED
Vind ik leuk
Il Gordo +21318
zaterdag 9 februari 2019 om 23:02
Tsja, Janmaat.... als-ie transfervrij is en geen miljoenen salaris wil verdienen prima. Anders die gast van Zwolle de kans geven (nee, niet Van Polen).
Vind ik leuk
Mario 1 +2849
zaterdag 9 februari 2019 om 23:09
Zolang er geen rust komt in het management, is het voor een trainer donders moeilijk om te presteren met deze groep
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 23:14]
Vind ik leuk
Enden +5057
zaterdag 9 februari 2019 om 22:22
Van Bronkhorst directeur??? Ben ik de enige die dat een beetje rare opmerking vind
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 22:26
Ach, rancuneuze Willem heeft nog een oude rekening open staan met v. Geel, dus die roept alles om zijn positie te ondermijnen. Denk dat je die opmerking in dat licht moet zien.
Vind ik leuk
Futre +5380
zaterdag 9 februari 2019 om 23:40
Nee.
Vind ik leuk
fr1963 +4732
zaterdag 9 februari 2019 om 22:24
Frazer is in mijn ogen ook niet goed genoeg. Geen natuurlijk overwicht op deze selectie. Hier moet een ervaren man komen. Of tandem v Hanegem / Boskamp? Daarna tandem Kuyt RvP? Gio technisch manager? MvG terug naar ajax lekker honderd miljoen over de balk kiepen met aantrekken alle talenten van az utrecht en sparta.....
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 22:24
Interessante optie maar of Cocu dat wil is zeer de vraag.
Vind ik leuk
rpaulp50 +14521
zaterdag 9 februari 2019 om 22:25
Zo zwak dit.
Je ziet al dat er geen vertrouwen is in Fraser, want waarom moet blaaskaak ten Cate er dan bij ha ha, dat noemen ze een zwaktebod.
Nog erger is de suggestie om van Bronckhorst TD te maken met 0,0 ervaring op zakelijk gebied.
Zelden zo een domme bijdrage gelezen van Willem.
Vind ik leuk
Guusman +1322
zondag 10 februari 2019 om 02:18
Kan me niet voorstellen dat hij dit serieus meent, volgens mij is Willem gewoon een onontdekt satirisch talent ;)
Vind ik leuk
rpaulp50 +14521
zondag 10 februari 2019 om 04:00
Ja ha ha...ik ben het toch echt wel vaak eens hoor, met onze nationale mopperkont, maar nu ?????
Vind ik leuk
Roeptoeter +19394
zaterdag 9 februari 2019 om 22:26
Op basis waarvan Gio Technisch Directeur? Sentiment?
Vind ik leuk
Ikkuh +2497
zaterdag 9 februari 2019 om 22:27
Ze moeten voor Steijn gaan, die past daar prima, een volkse jongen die bij VVV heeft laten zien dat die een goede trainer is en waar al mee gesproken is, misschien samen met Fraser
Vind ik leuk
rpaulp50 +14521
zaterdag 9 februari 2019 om 23:55
Leuk, dat; "misschien samen met........"
Geeft alleen maar aan dat je niet in Steijn gelooft ha ha
Vind ik leuk
Ikkuh +2497
zondag 10 februari 2019 om 00:10
Steijn is al 6/7 jaar geen trainer meer bij Den Haag dus waar heb je het over? 🤔
Vind ik leuk
rpaulp50 +14521
zondag 10 februari 2019 om 00:15
Wie heeft het over den Haag ???????? ha ha biertjes op ?
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 22:32
Als van Bronckhorst td wordt dan is het einde van Feyenoord nabij.
Vind ik leuk
Pelemaradona +1864
zaterdag 9 februari 2019 om 22:32
Woow 2 rustgevende mensen in de tent,,,Geen slecht idee..
Vind ik leuk
rpaulp50 +14521
zaterdag 9 februari 2019 om 22:38
Is van Hanegem aan de drank of aan de drugs, of beide ? even Kieft bellen.....
Vind ik leuk
Smithsonian +45301
zaterdag 9 februari 2019 om 22:38
Minder drinken willem.
Vind ik leuk
Shelbourne +6216
zaterdag 9 februari 2019 om 22:40
Van Bronkhorst als td, ik zou zeggen doen.
Vind ik leuk
repeP +2285
zaterdag 9 februari 2019 om 22:41
Van Hanegem en Boskamp doen er goed aan zich te onthouden van het noemen van namen. Daarmee belasten ze slechts de directie van Feyenoord.
Vind ik leuk
Hesses +1284
zaterdag 9 februari 2019 om 22:49
Liever Louis v Gaal ipv Fraser
Vind ik leuk
gerard.. +1004
zaterdag 9 februari 2019 om 22:49
En Gio directeur is prima is hij meer geschikt voor dan trainer.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 22:51
Waarom niet een trainer die geen binding met Feyenoord heeft? Altijd maar oudspelers als trainer aanstellen. Out of the box denken Martin van Geel!
Vind ik leuk
Futre +5380
zaterdag 9 februari 2019 om 23:41
Mourinho?
Vind ik leuk
Sambal +71
zondag 10 februari 2019 om 08:59
Ten hag? Is volgend seizoen wel vrij denk ik
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 23:06
Ik vind dat tijd wordt dat van geel weg moet, word tijd voor nieuw bloed, het beleid word steeds slechter, contact met Feyenoord fan en van mensen die van echte van Feyenoord houden, als van geel zo door gaat hou ik mijn hart vast of Feyenoord nog bestraat binnen 5 jaar.
Vind ik leuk
Mjblinker +869
zaterdag 9 februari 2019 om 23:09
Amateurs die amateurs naar voren schuiven; ik zou nog liever de coach van pak m beet Kampong (who ever that may be) als nieuwe trainer zien; veel amateuristischer dan de meeste voetbalprutscoaches kan niet lijkt me.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 23:20
Als je kut voetbal wil zien. Moet je cocu nemen .
Vind ik leuk
Pieterman +23
zaterdag 9 februari 2019 om 23:20
Van mij mag Moniz komen.
Vind ik leuk
Pieterman +23
zaterdag 9 februari 2019 om 23:23
Moniz lijkt me een prima optie. Bovendie ook nog eens een Rotterdammer.
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 01:29]
Vind ik leuk
Pieterman +23
zaterdag 9 februari 2019 om 23:28
Moniz lijkt me een prima optie. Is bovendien ook nog een Rotterdammer.
Vind ik leuk
ruite083 +241
zaterdag 9 februari 2019 om 23:50
Juist een reden om die niet te nemen.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 00:13
Ik vindt dat het te vroeg is om fraser coach te maken van Feyenoord. Als Feyenoord nu goede clubleiding had en ook intelligent zijn.
Dan maken ze fraser coach van jong Feyenoord om later mechien coach van eerste van Feyenoord.
.
De geschikte kandidaat vindt ik met 3 titels op zijn naam heeft is toch Philippe cocu. Vrij rustige coach en Jah ik denk wel dat hij Feyenoord omhoog kan helpen naar prijzen en goed voetbal.
Vind ik leuk
DeNeutrale +293
zondag 10 februari 2019 om 00:28
Ik zou voor ten Hag kiezen. Kan hij eindelijk met betere spelers werken! Hoewel; het elftal van Ajax is deze week weer met 100 miljoen in waarde gestegen!
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 11:44
was het eerst 10 dan
Vind ik leuk
Kaar +4410
zondag 10 februari 2019 om 01:17
J(oh)AN Boskamp, doe ff normaal VP 🤗
Vind ik leuk
Guzzi +711
zondag 10 februari 2019 om 06:54
Ik zou Boskamp nemen als trainer,valt er wat te lachen en als het moet verkoopt hij je ook een flinke dreun.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 08:20
Neem gewoon die Duitsert van Heracles of een andere wat mij betreft.
Nederlandse trainers zijn CruIjff en van Gaal adaptanten die de ogen gesloten hebben voor ontwikkelingen in de sport. Zij zijn ook volledig verantwoordelijk voor de sportieve teloorgang.
Frisheid en vernieuwing ipv steeds maar weer teruggrijpen naar de oude doos.
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 09:06]
Vind ik leuk
Sambal +71
zondag 10 februari 2019 om 09:01
Nee dank je verliest 9 van de laatste 12 duels
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 08:30
Deze combinatie is ook een idee, Hidink, Gullit, Fraser en Kuyt sterke persoonlijkheden bij elkaar maar ook charisma, kracht en je kan individueel trainen met spelers op hun minder sterke punten, haal ze binnen Feyenoord, maakt Gio technisch directeur, want het is nu duidelijk van Geel heeft het niet, geen creativiteit, geen goede scouting, geen goede netwerk, te amateuristisch denken en handelen het is mooi geweest zo.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 08:33
Je zou Hiddink ook kunnen vervangen door Henk ten Cate
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 09:11
Waarom nou steeds weer dezelfde afgelebberde ned. trainers tussen de 55 en 70? Het enige wat ze bereikt hebben is dat ze binnen een paar maanden door hun buitenlandse club op straat geflinkerd zijn wegens onkunde.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 09:58
Daarom ook deze 4 qua leeftijd ook divers
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 10:05
Bij Feyenoord mis ik een bepaald spelconcept, die gevarieerd geslepen en gepolijst wordt, zodat het team in moeilijke tijden op het veld zelf kan omschakelen is dat zo lastig? Of zijn de jongen trainers van nu zwaar overschat en hebben ze steun nodig van oude rotten in het vak
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 10:09
Feyenoord moet nu geen trainer aanstellen met een Feyenoord verleden, maar kijken wat ze willen, Brard is terug dus jeugd volop kansen bieden anders trekken de talenten weg, duidelijke speelstijl met de nodige variaties te beginnen bij de jeugd en daaro een persoonlijkheid als traner binnen halen zie Red Bull
Vind ik leuk
Bobo8484 +165
zondag 10 februari 2019 om 11:06
Helemaal eens. Eerst goed kijken waar je als club nog moet verbeteren en daar een goede trainer bij zoeken. Van mij mag er meer een 'grote' trainer komen omdat ik vind dat ze wel een uithangbord kunnen gebruiken.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 11:43
samen met tencate lijkt me wel goed idee als ze maar niet met gullit komen . daar ben ik nmlk. bang voor
Vind ik leuk
F-Troop +205
zondag 10 februari 2019 om 11:44
..dit is VP...relax
Vind ik leuk
kees ee +1085
zondag 10 februari 2019 om 12:52
ideaal ?, wat is ideaal ??, maar fraser lijkt mij, voor feyenoord, gunstiger dan cocu.
Vind ik leuk
wimpert +148
zondag 10 februari 2019 om 13:03
Ik zou eerder eens bij de hersteltrainers en fysio's gaan kijken, zoveel jaar zoveel blessure's ieder jaar weer... of we kopen zwakke mannetjes of we kweken zwakke mannetjes. Het kan toch niet waar zijn dat we ieder seizoen 20% meer blessure gevallen hebben dan andere clubs!?
Vind ik leuk
AZ14 +603
zondag 10 februari 2019 om 17:48
Van een Handbal trainer naar een andere !haha
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 22:44
Waarom hoor of zie ik de naam van Alfred Schreuder niet als de nieuwe trainer van Feyenoord. Die heeft ook nog een Feyenoord verleden.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws