Feyenoord 'had met goed spel vaker gescoord': 'Maar na vorige week is dit wel oké'

Feyenoord 'had met goed spel vaker gescoord': 'Maar na vorige week is dit wel oké'

Gepubliceerd: zaterdag 9 februari 2019 om 23:09za 09-02-2019 om 23:09

Jordy Clasie vindt dat Feyenoord ondanks de overwinning een matige prestatie heeft geleverd. De middenvelder van de Rotterdammers vindt dat zijn ploeg vaker had moeten scoren en denkt dat beter spel een monsterzege had opgeleverd.

Qua uitslag herstelde Feyenoord zich in ieder geval van de blamage van afgelopen weekend tegen Excelsior (2-1 nederlaag). "Deze wedstrijd moesten we gewoon winnen", begint Clasie zijn verhaal voor de camera's van FOX Sports. "Dat kun je ook van vorige week zeggen, maar dat was gewoon een blamage. Vandaag moesten we er staan."

"Het was zeker niet goed", analyseerde Clasie de prestatie van zijn ploeg. "Het tempo was heel laag, vooral in de eerste helft. Ik denk dat we wel zeven of acht keer hadden kunnen scoren als we ons niveau hadden gehaald. Maar goed, na vorige week zitten we nu niet in de beste fase, dus dan is met 4-0 winnen wel oké."

Plaats een reactie

Mjblinker +871
zaterdag 9 februari 2019 om 23:11
Doe dat dan enorme prutser!
Vind ik leuk
ruite083 +180
zaterdag 9 februari 2019 om 23:41
Dat juist zo,n Clasie dat roept, wat een arrogantie!!
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 06:15
Dit seizoen had Berghuis al op 50 doelpunten kunnen staan. Wat hij mist, is ongelooflijk aan het worden.
Vind ik leuk
Splintair +2083
zondag 10 februari 2019 om 09:45
Iemand de westrijd live gezien? Hoe was Cuco Martina?
Vind ik leuk
035 +7226
zaterdag 9 februari 2019 om 23:12
Als hadden komt is hebben te laat
Vind ik leuk
Il Gordo +17300
zaterdag 9 februari 2019 om 23:25
#035
Vind ik leuk
035 +7226
zaterdag 9 februari 2019 om 23:26
??
Vind ik leuk
Il Gordo +17300
zaterdag 9 februari 2019 om 23:29
Kan zo op een tegeltje. En dan, net als Loesje, jouw naam eronder: #035.

Zo briljant vind ik de uitspraak (die je ergens van gepikt hebt ;-)).
Vind ik leuk
035 +7226
zaterdag 9 februari 2019 om 23:33
Zei mijn moeder 60 jaar geleden al. Dus niet gepikt maar gebruikt vanuit de opvoeding. haha
Vind ik leuk
Il Gordo +17300
zaterdag 9 februari 2019 om 23:38
Een wijze moeder.
Vind ik leuk
035 +7226
zondag 10 februari 2019 om 02:05
Eigenlijk een gortdroge opmerking. :-)
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 23:16
Quote1: Feyenoord 'had met goed spel vaker gescoord':
Wat een dooddoener is dit. Als De Graafschap geen ziekenboeg had gehad, dan hadden ze gewonnen van dit Feyenoord

Quote2: 'Maar na vorige week is dit wel oké'
Yeah, the right spirit. Ik vind nog steeds dat jullie vooral met jezelf bezig zijn en weinig doen voor jullie supporters.
Vind ik leuk
Il Gordo +17300
zaterdag 9 februari 2019 om 23:28
Quote1: Feyenoord 'had met goed spel vaker gescoord':
Wat een dooddoener is dit. Als De Graafschap geen ziekenboeg had gehad, dan hadden ze gewonnen van dit Feyenoord

==> Ja, want Ted van de Pavert, Jordy Tutuarima, Javier Vet, Stef Nijland en Lars Nieuwpoort hadden het verschil wel gemaakt. Of als Berghuis of Jorgensen 1 van de 8 gemiste kansen wel had gescoo.....Kortom, "als", daar kun je nu niet zoveel mee.

Quote2: 'Maar na vorige week is dit wel oké'
Yeah, the right spirit. Ik vind nog steeds dat jullie vooral met jezelf bezig zijn en weinig doen voor jullie supporters.

==> Mwoah, 4-0 prima. Niet goed, best slaapverwekkend. Maar hé, in het verleden hebben topploegen wel vaker punten verloren tegen De Graafschap. Minimale inspanning en ditmaal wel resultaat. Gewoon voldoende.
Vind ik leuk
J Kiprich +18837
zaterdag 9 februari 2019 om 23:34
Deze kan je wel met rust laten. Stakker 1e klas!
Vind ik leuk
Il Gordo +17300
zaterdag 9 februari 2019 om 23:38
Ik ben vandaag "in the mood" ;-)
Vind ik leuk
J Kiprich +18837
zaterdag 9 februari 2019 om 23:42
Haha!
Vind ik leuk
legasy +197
zaterdag 9 februari 2019 om 23:21
Het had zeker 10-0 of meer kunnen worden!!
Vind ik leuk
Smithsonian +41652
zaterdag 9 februari 2019 om 23:25
Jouw tempo dus...
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 23:35
Feyenooit
Vind ik leuk
Lekkere pot! +2267
zaterdag 9 februari 2019 om 23:39
Hahahaha een Ajax supporter! Zijn die er nog? Na zo weinig succes? Weer een jaartje niks, maar wel lekker geld tellen.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 23:43
0-10 bij 010 en dan durf jij nog te praten ..jullie hebben van Excelsior verloren pikkie
Vind ik leuk
Lekkere pot! +2267
zaterdag 9 februari 2019 om 23:50
Maar wij zijn niet omhoog geschreeuwd en verkopen geen spelers voor 86 miljoen!
Met zo'n wereldselectie weer geen kampioen dat is toch echt beschamender...
Vind ik leuk
JohanDerksen +2555
zondag 10 februari 2019 om 00:34
Wij worden niet met 6-2 naar huis gestuurd dit seizoen!! Hoeveel jaren staan jullie al droog?
Vind ik leuk
gerard.. +811
zaterdag 9 februari 2019 om 23:45
HET IS WEER IN DE KUIP
Vind ik leuk
Kuip +9748
zaterdag 9 februari 2019 om 23:46
Thuis lukt het nog wel voor Feyenoord. Volgende week weer een uitwedstrijd. Tsja, dan weet je’t wel.
Vind ik leuk
BenikBen +109
zondag 10 februari 2019 om 09:57
Man man man Martina er lopen 100 in eigen land van dit soort spelers voegt totaal niks toe.. En Clasie ? Als ze die gaan kopen zijn ze nog blinder dan ze waren. Clasie de man met de meeste balke
achteruit e die i elke wedstrijd bijn dan na 30 minuten helemaal stuk zit. Volgende week Groningen uit dat word de echte test . Plichtmatig of plezier .
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 10:00]
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 10:33
Laat hem nou zelf debet zijn aan de prestaties van Feyenoord.
Vind ik leuk
AZ14 +199
zondag 10 februari 2019 om 17:47
volgende week weer een nederlaag !! winnen alleen in de kuip!?????
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws