'Zaakwaarnemer Raiola kan De Ligt toptransfer naar de Premier League kosten'

'Zaakwaarnemer Raiola kan De Ligt toptransfer naar de Premier League kosten'

Gepubliceerd: zondag 10 februari 2019 om 09:42zo 10-02-2019 om 09:42

Matthijs de Ligt mag zich in de belangstelling verheugen van alle grootmachten uit de Premier League. De top-zes van Engeland is echter beducht voor zaakwaarnemer Mino Raiola en is daardoor terughoudend om zich in de strijd om de Ajax-aanvoerder te mengen.

Dat meldt The Daily Mirror. Volgens de boulevardkrant is De Ligt bekeken door Liverpool, Manchester City, Manchester United, Chelsea, Tottenham Hotspur en Arsenal. Met name The Citizens zijn geïnteresseerd, maar tot dusver maakten alleen Juventus en Paris Saint-Germain hun interesse officieel kenbaar bij Ajax.

Dat heeft alles te maken met Raiola, schrijft The Mirror. De Engelse topclubs bewaren allemaal slechte herinneringen aan de Nederlandse zaakwaarnemer en zijn niet happig om met hem om tafel te gaan. Het zou De Ligt, wiens transfersom op zo'n 65 miljoen euro wordt geschat, zelfs een transfer naar de Premier League kunnen kosten.

Eerder noemde Mundo Deportivo Raiola al als stoorzender in een mogelijke deal met FC Barcelona. Na Frenkie de Jong aast de Spaanse kampioen ook op De Ligt, maar Raiola brengt de verdediger naar verluidt liever bij een andere club onder.

Plaats een reactie

zondag 10 februari 2019 om 09:51
gewoon naar Engeland gaan
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 09:55
Ook met de ligt en de Jong kan Ajax verliezen. Overigs had de Jong gespaard moeten worden vanwege dr Lies blessure 👀
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 10:16
Ja dat vind ik ook, maar ja onze trainer het tactisch brein , ziet het weer anders
Vind ik leuk
Hank1 +522
zondag 10 februari 2019 om 10:18
Hou toch op. Het kleine Mietje frenkie had helemaal nergens last van.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 10:44
Want jij kan dat weten?
Vind ik leuk
Padason +1199
zondag 10 februari 2019 om 12:09
Omdat gisteren al zijn 5e wedstrijd kut speelde.

Als je Ajax volgt dan weet je dat deze selectie altijd excuses zoekt, niet spijker met koppen slaan.

Ze moeten stoppen met excuses en eens de mouwen gaan opstropen.

Edit: je denkt toch niet dat ze iemand met 75 miljoen met een blessure laat spelen?

Gewoon stoppen als watje te gaan gedragen, de hele selectie. Met de ligt voorop, bah wat een kut interview gaf hij, hij noemt nooit zichzelf wanneer er verloren wordt. Aanvoerders band gelijk afpakken. Alleen van de beek en Tagliafico komen in aanmerking voor die band. In mijn opinie.
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 12:11]
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 12:14
Ik begrijp jouw punt van het 'kut spelen', maar dat wil toch niet zeggen dat Frenkie een blessure fakete?

En ik ben het voor de rest met jou eens hoor.

En nee, natuurlijk laten ze iemand van 75 miljoen niet met een blessure spelen, lijkt mij.
Precies mijn punt.
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 12:17]
Vind ik leuk
Padason +1199
zondag 10 februari 2019 om 12:21
Plus een belangrijke wedstrijd woensdag. Als hij echt twijfel geval was hadden ze hem niet laten spelen en al helemaal niet van de beek (Die nog de vuile meters liep) eruit en de jong laten staan. Terwijl woensdag real wacht, dan hadden ze hem bij de minste pijntjes eruit gelaten. Daarom geloof ik het niet.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 12:28
Precies, bij twijfel had Frenkie echt niet gespeeld gisteren.
Nu maar hopen dat het woensdag 100x beter gaat...
Vind ik leuk
Padason +1199
zondag 10 februari 2019 om 12:30
Haha, zelfs 100x beter is niet genoeg. Mag hopen dat we het team van voor de winter weer zien. 😢
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 12:51
Hahahaaa, ik hoop het ook!
Anders ga ik woensdag al om 21.15 slapen.....
Vind ik leuk
Padason +1199
zondag 10 februari 2019 om 13:08
Gelijk heb je😉
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 15:05
Van de Beek niet , die word elke keer gewisseld door die geweldige trainer , omdat hij niet de ballen heeft om de spelers die echt slecht zijn te wisselen
Vind ik leuk
De Liefhebber +13099
zondag 10 februari 2019 om 11:34
Net als Lozano en Bergwijn bedoel je?? Die gingen nog wel met veel bombarie met de brancard van het veld.....
Vind ik leuk
Hank1 +522
zondag 10 februari 2019 om 11:37
Haha lekker naar psv wijzen!! Calimerootje.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 11:54
Niet mee gaan in zijn/haar gedrag joh.
Lekker laten lullen..
Vind ik leuk
De Liefhebber +13099
zondag 10 februari 2019 om 11:58
Ja je hebt gelijk ook pik.... ik ben alleen stront chagrijnig van dit! Ik heb de wedstrijd niet gezien want ik was bij Heerenveen maar man man!!
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 12:10
Same here hoor!
Chaggie als een malle, echt een mokerslag. Zelfs 5-0 winst op Real gaat niet helpen, of PSV moet straks ook verliezen hahahaa.
Maar dat zie ik niet gebeuren...
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 12:10]
Vind ik leuk
Padason +1199
zondag 10 februari 2019 om 12:15
Kan je zeggen dat het niks met PSV te maken heeft en niks met PSV fans, puur de spelers, ook niet de trainer of directie, puur spelers die geen werk verrichten, alleen maar thuis op de PlayStation willen spelen en geld binnenharken. Gelukkig voor hun kunnen ze een balletje 10x hoog houden en daarom zijn het geen asociale mensen die van de maatschappij leven. Maar puur geen inzet of werk verzetten, arbeid weigeren noemen ze dat, waarbij jan modaal de volgende dag op straat staat.
Vind ik leuk
Babelagtig +2662
zondag 10 februari 2019 om 12:04
Hij was een twijfelgeval voor de wedstrijd..
Vind ik leuk
Padason +1199
zondag 10 februari 2019 om 12:16
Kan je zeggen dat hij niet alleen een twijfel geval voor de wedstrijd was.
Vind ik leuk
Hank1 +522
zondag 10 februari 2019 om 13:42
Dus ook de medische staf kan er geen drol van ?
Vind ik leuk
Babelagtig +2662
zondag 10 februari 2019 om 14:22
Blijkbaar...
Vind ik leuk
fdev86 +781
zondag 10 februari 2019 om 13:54
Ik was bij de wedstrijd en hij had wel last ! Stumperd met je mietje
Vind ik leuk
Hank1 +522
zondag 10 februari 2019 om 13:58
Zoals hierboven als een paar keer gemeld is. Wat niet geblesseerd, ze zijn allemaal weer excuses aant zoeken. En idd, als je zo speelt zoals gister ben je een mietje .
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 09:57
Als ze de afgelopen weken de ED hebben gevolgd zullen ze er wel klaar mme zijn
Vind ik leuk
Nr14always +5603
zondag 10 februari 2019 om 10:15
Er komt weinig zinnigs uit jouw, echter nu heb je een punt.
Vind ik leuk
Plattekar bv +35830
zondag 10 februari 2019 om 10:24
Als er 1 dag is dat de Ajax Supporters NIETS over transfers willen horen, dan is het vandaag wel......MAAR NEE HOOR, VP HEEFT GEEN ENKEL MEDEDOGEN.
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 10:25]
Vind ik leuk
Babelagtig +2662
zondag 10 februari 2019 om 12:06
Tuurlijk wel ...laat gaan laat gaan, laat de miljoenen maar binnenstromen. Kopen we spelers die wel voor ajax door t vuur willen gaan..
Vind ik leuk
Plattekar bv +35830
zondag 10 februari 2019 om 12:10
Hoe duurder t prijskaartje, des te minder ze doen....DIVA GEDRAG. Eigen jeugd gaat nog door t vuur met bewijsdrang en een Ajax hart!
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 10:34
Wat is dat nou voor loze opmerking?

In het artikel staat toch juist dat die graaier van een Raiola als ongewenst wordt gezien?
Die Raiola moet een schop onder z'n dikke volgevreten verwende hol krijgen. Hij is allang binnen, zelfs tot ver voorbij de derde generatie Raiola's hoeven nooit meer te werken. Maar meneer brengt de grootste talenten onder bij de voor hun slechtste clubs. En dat noemt zich spelersbegeleider.
Vind ik leuk
isnake +2835
zondag 10 februari 2019 om 10:40
De speler bepaalt uiteindelijk waar hij gaat spelen. En of hij daar een contract wil tekenen.
Raiola zorgt er voor dat de spelers een goed contract krijgen bij die club. En ja, natuurlijk verdient hij er zelf ook veel aan.
De Ligt is een slimme jongen, die laat zich echt niet ergens neerzetten waar hij niet wil spelen.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 11:15
Maar blijkbaar trekken er een hoop clubs zich terug als ze weten dat Raiola de zaakwaarnemer is. En als daar net je droomclub bij zat heb je dus pech. Ik vindt t wel gied dat clubs een statement maken tegen hem.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 11:17
Dacht je dat echt?
De meeste spelers bepalen helemaal niets! Talenten als de Ligt komen veel in het nieuws, die jongens weten wel wat er speelt. Maar voor de grote middenmoot zijn het toch echt de zaakwaarnemers die de route bepalen.

Ga "Deal" van Michel van Egmond maar eens lezen. Daarin wordt wel duidelijk dat er op de achtergrond al tig van dealtjes gesloten worden voordat de hoofdpersoon betrokken wordt.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 11:24
De ligt heeft een contract bij raiola. Als hij zelf wil bepalen en clubs willen niet met raiola onderhandelen, zal hij eerst een flinke afkoopsom moeten betalen. Zo makkelijk gaat dat allemaal niet.
Vind ik leuk
HupHolland +4465
zondag 10 februari 2019 om 16:26
Nou, niet dus als de hele Premiership en barcelona liever niet met Raiola in zee gaan.Dan blijven er toch redelijk weinig clubs over.
Vind ik leuk
phritzzz +4449
zondag 10 februari 2019 om 11:17
De Ligt ook naar Barca transfereren en volgend jaar Barca in de CL loten. Dan verslaan we ze wél in de CL ;)
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 09:51
Goeiemorgen gisteren hebben we weer kunnen zien dat de bv de ligt nog te ligt is voor de absolute top.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 09:53
Edit VP :Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 09:54]
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 09:53
Nee het regent gehaktballen.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 09:57
Ach die jonge is 19 en kan het niet alleen. De Ligt is een zeer goede verdediger maar met Christensen naast hem die fout op fout maakt en eem fout van Onana daar kan zelfs de Ligt niks aan doen. Hij gaat opzeker naar een topclub want er zit zoveel potentie in die jongen dat komt helemaal goed.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 10:11
Christensen speelt bij Chelsea.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 10:49
Dat is mooi voor hem. je weet toch wie ik bedoel? Jij maakt vast nooit een fout nou applaus 👏👏👏
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 13:12
Tuurlijk, maar ik wil je iets leren.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:47
Bij die ene kutkrant maken ze alleen maar fouten!
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:57
Krantje zit jou hoog heh? 🤣😋
Vind ik leuk
Always PSV +17392
zondag 10 februari 2019 om 10:22
Volgens mij bepaalt Raiola niet waar de Ligt naar toe gaat, dat doet de Ligt nog altijd zelf. Engeland lijkt me niet de beste optie, is toch heel erg fysiek spel.
Vind ik leuk
MojoRisin +16294
zondag 10 februari 2019 om 10:22
Mee eens, De Ligt speelde nog niet eens slecht, maar de anderen faalden schromelijk.. Dus ze kwamen van alle kanten op hem af, dat is al sinds de winterstop zo..
Maar hij heeft in principe geen persoonlijke fouten gemaakt.. Verder Vd Beek ook niet en die wordt dan weer gewisseld..
Het is een cliche maar verdedigen begint voorin en de meesten verzaken daarin enorm..
Vind ik leuk
isnake +2835
zondag 10 februari 2019 om 10:43
Bij een topclub kan hij straks gewoon zijn verdedigen doen, staat er ook een goede verdediger naast en hoeft hij ook geen aanvoerder te zijn.
Dat zal zeker wel goed komen.
Vind ik leuk
JWK +850
zondag 10 februari 2019 om 10:00
Denk dat jij er weinig verstand van hebt
Vind ik leuk
Hank1 +522
zondag 10 februari 2019 om 10:21
We hebben gister gezien hoeveel verstand jullie er van hebben in Adam haha?. Waarom grijpen jullie niet in? Constant worden jullie voor de gek gehouden door t bestuur. En maar blijven roepen wij zijn de beste !! Nou dan heb je echt oogkleppen op en een gekleurd brilletje .. Jullie zijn allang niet meer de beste . PSV is de beste op dit moment , daarna komt toch echt Feyenoord . Simpel weg door gewoon wat prijsjes te grijpen. Ajax is een mooie derde. Niet meer niet minder.
Vind ik leuk
JWK +850
zondag 10 februari 2019 om 10:36
Prima toch? 3e
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 11:19
Ingrijpen, hoe dan? De directiekamer bestormen? Als supporter heb je gewoon niet zoveel invloed.
Vind ik leuk
Guust +6762
zondag 10 februari 2019 om 10:04
Dat lag toch niet aan hem, dat kam meer door het gestuntel om hem heen, als Onana ook ineens een onzekere factor word dan word het lastig.
Vind ik leuk
Adje80 +10531
zondag 10 februari 2019 om 10:11
Hij speelde met een blessure
Vind ik leuk
Hank1 +522
zondag 10 februari 2019 om 10:22
Hij kan er geen drol van.
Vind ik leuk
Adje80 +10531
zondag 17 februari 2019 om 20:21
Jij ook niet, daarom ben je hank genoemd
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 11:17
Das wel een hele makkelijke conclusie. Ik heb ook heel vaak gehoord dat Kuyt, Suarez en Eriksen t absoluut niet gingen redden. We kennen allemaal t verhaal inmiddels.
Vind ik leuk
Dani82 +3815
zondag 10 februari 2019 om 11:25
Ja dat ligt ook echt aan de ligt alleen.. pipo
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 11:30
Schrijf hem maar omhoog, goed is ie zeker, maar nog niet op het niveau wat nodog is pannenkoek
Vind ik leuk
Dani82 +3815
zondag 10 februari 2019 om 14:23
Hier een like omdat ik medelijden met je heb.
Omhoog praten doet de pers wel. Hoef ik niet te doen.
Maar om nou te wijzen naar de ligt als ajax verliest is echt zwakzinnig
Vind ik leuk
Guust +6762
zondag 10 februari 2019 om 14:36
Daarom zou het hem sieren om nog twee jaar te blijven.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 09:52
Rareiola
Vind ik leuk
Sjaakhaak +3165
zondag 10 februari 2019 om 09:52
Kan inmiddels ook de helft vanaf.. max 25 mijoen waard nu😂😂
Vind ik leuk
1313 +13124
zondag 10 februari 2019 om 09:52
Tja, je zou het maar in je broek doen voor Raiola. Sjongejonge wat een scheiterds.😂
Vind ik leuk
Muscles +2094
zondag 10 februari 2019 om 09:52
Eerst ff voetballen? Alleen bezig zijn met transfers is killing.......
Vind ik leuk
Johnny020 +152
zondag 10 februari 2019 om 09:54
Ga eerst gvd maar eens voetballen. Stelletje geldwolven!!
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 10:18
Ligt niet aan de jongens, puur aan de trainer
Vind ik leuk
Hank1 +522
zondag 10 februari 2019 om 10:25
Door iq loze mannetjes zoals jij gaat ajax naar de klote. Miss is ten hag geen perfecte ajax trainer. Maar het puntverlies van gister ligt zeker niet aan ten hag. Dat ligt aan onze wereldspelers. Zoals ziyech en tadic . Die miljoenenvreters die alleen maar bezig zijn met hoe geweldig ze zijn. En dat frenkie en de ligt die met hun koppie in een ander land zit. Nou frenkie kan het wel schudden in barca. Ik hoop het beste voor de ligt maar er moet een tandje bij. Wederom een jank jaar voor ajax !!
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 10:26]
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 10:52
Tuurlijk wel , als jij je team niet aan het praten krijgt dan kun je niet managen. En direct ontslaan , en Frenkie had hij nooit moeten laten spelen. Weg met deze lachwekkende trainer.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 10:54
En je moet eens leren als iemand een andere mening heeft als jij , niet direct gaan beledigen daar gast Nederland aan kapot.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 11:21
Hoop trieste kleuters hier als je een andere mening hebt.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 11:35
Precies gaan ze mensen beledigen
Vind ik leuk
Degier +2050
zondag 10 februari 2019 om 09:55
Is dat de spits van Heracles, Raiola?
Vind ik leuk
De Kleine +201
zondag 10 februari 2019 om 09:55
Ze waren allemaal bar slecht was zelfde als tegen feyenoord
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 10:18
Trainers kwestie
Vind ik leuk
Hank1 +522
zondag 10 februari 2019 om 10:26
Matige spelers kwestie haha..!
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 10:55
Heet jij ten Hag met je achternaam, sorry nu heb ik jou ook beledigd.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 09:57
Je bepaald toch zelf waar je wil spelen
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18967
zondag 10 februari 2019 om 09:59
Twee dingen:

- Andere zaakwaarnemer (gewoon Hulshof)
- Lekker jaartje bij Ajax blijven (stabiel worden)
Vind ik leuk
Dezeun +6257
zondag 10 februari 2019 om 10:05
Andere zaakwaarnemer mindere deal

Nog een jaar ajax nog een jaar zonder prijs
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 10:05]
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18967
zondag 10 februari 2019 om 10:07
Mindere deal zal voor Ajax zijn niet de Ligt.

En nog een jaar zonder prijs, voorlopig duurt dit seizoen nog vrij lang en wat volgend seizoen betreft nieuwe ronden nieuwe kansen!
Vind ik leuk
HupHolland +4465
zondag 10 februari 2019 om 16:32
Ik zou niet weten waarom dat een mindere deal zou betekenen. Frenkie heeft toch ook een top-deal gemaakt en je mag verwachten dat De Ligt voor meer weggaat. (maar met Raiola gaat dat dus niet gebeuren).
Vind ik leuk
rpaulp50 +14521
zondag 10 februari 2019 om 10:18
Voor dat laatste moet je vooral niet bij Ajax blijven.......
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18967
zondag 10 februari 2019 om 10:20
Weet ik niet, feit is dat ze een heleboel nieuwe spelers zullen moeten halen!
Vind ik leuk
rpaulp50 +14521
zondag 10 februari 2019 om 10:24
De stabiliteit is ver te zoeken bij Ajax, kijk alleen naar maar naar het Trainers verloop en de achterblijvende sportieve resultaten in de ED.
Aan de andere kant; 4 x niks kan je ook stabiel noemen natuurlijk ;)
Vind ik leuk
Nr14always +5603
zondag 10 februari 2019 om 09:59
Dat krijg je als je met een Mafiosi in zee gaat, echter na gisteren en de laatste wedstrijden zal het wel loslopen.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 10:00
Zie Heracles- Ajax....
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 10:04
Raiola denkt aan het belangrijkste.. zijn bankrekening. Waar en of De Ligt volgens seizoen speelt is een bijkomende zaak.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 10:08
De Ligt mag nog wel ff bij Ajax blijven. Nog genoeg te leren! Kan het niveau wel aan, maar waarom niet gewoon nog een jaartje blijven? Hopelijk volgend jaar een nieuwe trainer!

Of hij moet naar Spurs komen! In ruildeal met Jan of Toby!
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 10:09]
Vind ik leuk
rpaulp50 +14521
zondag 10 februari 2019 om 10:20
Ik gun de Ligt een club met een ervaren Directie die wel weten wat ze doen, gauw wegwezen dus.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 13:09
Zoals die van Spurs!
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18967
zondag 10 februari 2019 om 10:21
Goed idee!!!
Vind ik leuk
JoeyC +4442
zondag 10 februari 2019 om 10:11
Als clubs De Ligt echt willen hebben dan kijken ze wel om Raiola heen. Goede zaakwaarnemer hoor. Blijkbaar te goed voor de spelers in de ogen van de clubs.
Vind ik leuk
Romario9 +14022
zondag 10 februari 2019 om 10:13
Raiola probeert z’n spelers altijd naar Italië te brengen, dus ik verwacht dat het Juve wordt voor De Ligt. Zou ook een prima club voor ‘m kunnen zijn.
Vind ik leuk
Blindsy +20602
zondag 10 februari 2019 om 10:15
Het is de enige manier om de wantoestanden van deze uber-graaier te beëindigen.
Er hoeft echter maar één PSG te zijn die wél bereid is om dat stuk vreten 10 miljoen te geven voor n paar belletjes en n mailtje, en hij lacht z'n ballen weer uit z'n broek.
Vind ik leuk
Dorzon +4832
zondag 10 februari 2019 om 10:24
65 miljoen lire zeker
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 10:31
Beginnen we weer over geld!! Gewoon even wachten elke week worden ze goedkoper gezien de prestaties
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 10:31
Jij ben dan natuurlijk ook een echte prof kenner en ziet dat onmiddellijk, flink zo.
Vind ik leuk
Shelbourne +6216
zondag 10 februari 2019 om 10:31
Dat is het belangrijkste, een transfer. Het zinkende schip verlaten
Vind ik leuk
Come on Utreg +30206
zondag 10 februari 2019 om 10:33
Ik denk dat de Ligt naar Barca gaat. Coutinho verkopen en de Ligt kan opgehaald worden.
Vind ik leuk
Fok58 +226
zondag 10 februari 2019 om 10:35
Heeft de speler zelf niets te zeggen waar hij graag heen wilt. Moet niet gekker worden als een ander voor jou beslist.
Vind ik leuk
popiejopie +3034
zondag 10 februari 2019 om 10:39
Stemmingmakerij haha. Clubs weten goed zat dat ze bij Raiola te maken hebben met een topzaakwaarnemer.
Vind ik leuk
Smithsonian +45301
zondag 10 februari 2019 om 10:55
tobzaakwaarnemer.
Vind ik leuk
popiejopie +3034
zondag 10 februari 2019 om 12:43
Een zaakwaarnemer die Feyenoord zou kunnen kopen als hobby.
Vind ik leuk
Smithsonian +45301
zondag 10 februari 2019 om 10:55
Jullie gaan zelf met mino speknek in zee dus ja...
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 11:12
Mag de ligt zelf ook nog kiezen waar hij wilt spelen
Vind ik leuk
AFP +3791
zondag 10 februari 2019 om 11:13
De Ligt heeft in mijn ogen tot nu toe weinig klaar gemaakt dus niets laten zien, behalve alleen een grote mond in de after-wedstrijd interviews.
Zijn marktwaarde is met of zonder Raiola aan het dalen en tot nu toe terecht.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 11:24
Volgens mij heeft de Ligt nooit een grote mond. Altijd vrij realistisch.
Vind ik leuk
AFP +3791
zondag 10 februari 2019 om 11:58
Ja dat realisme dat betekent altijd ellende voor Ajax en hij weet altijd waar het aan lag en hoe het kwam.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 12:07
Maarja wat moet je verder zeggen dan?
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 12:07]
Vind ik leuk
AFP +3791
zondag 10 februari 2019 om 14:41
Het beste talent, begeerd door topclubs, gewoon laten zien in elk geval thuis Hveen bij een 4-3 oorsprong de bus parkeren en achter niet veel ruimte open laten. Tegen Heracles opstaan en in de pauze te keer gaan. Opstaan en laat zien dat als hij evt. bij Barca of Juve gaat spelen dat hij er is.
Het is in Nederland allemaal te veel excuus, te veel vrijblijvend. De Ligt moet met de supporters in gesprek gaan.
Vind ik leuk
Oegema +72
zondag 10 februari 2019 om 11:26
wil men na de laatste wedstrijden de :Ligt nog wel hebben? Pubertjes vallen nu door de mand.het zijn nog maar kinderen.Frenkie wordt steeds slechter.heeft nu een zgn. blessure.Speelt dus niet tegen Real Madrid.Durft dit niet vanwege zijn zelfvertrouwen om helemaal door "de mand te vallen"
Vind ik leuk
Nar +1229
zondag 10 februari 2019 om 11:40
Na gisteren is De Ligt geen stuiver waard.... Eerst kampioen worden, anders geen transfer...
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 11:41
De ligt is dus de hoer van Raiola?
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 11:44
Nou wacht daar nou eens mee want na de wanprestatie gisteren zijn her en der veel twijfels gerezen. Aan de andere kant, die twijfels hadden velen ook ten aanzien van Van Dijk. Nu roepen al die hielenlikkers dat ze overtuigd waren van de kwaliteiten van hem.
Vind ik leuk
Shelbourne +6216
zondag 10 februari 2019 om 11:58
Misschien eerst een tussenstap naar Feyenoord of PSV. Eerst maar eens wat prijzen winnen voordat de stap naar het buitenland wordt gezet
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 12:11
Het zou wel echt een goede ontwikkeling zijn als clubs niet meer samen willen werken met zaakwaarnemers als Raiola.
Vind ik leuk
Padason +1199
zondag 10 februari 2019 om 12:19
Zal het werken door een diehard supporter bij de staf erbij te zetten? Eentje die even het zooitje bij elkaar schreeuwt, iemand zoals u en ik? Spelers ze belabbert kan de diehard supporter er boven op klappen.
Vind ik leuk
1+1= +867
zondag 10 februari 2019 om 14:13
Salaris huishouding nog meer omhoog brengen maar dan wel prestatie gerelateerd
Vind ik leuk
burgos +13
zondag 10 februari 2019 om 14:41
Na gisteren interesseert me niks meer.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 18:24
Waarom ga je ook met zo'n Mongool in zee die goldigger investeert alleen in z'n eigen bankrekening
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 20:53
Frenkie gaat zich sparen. Ajax\overmars had beter dedeal later kunnen maken.
Na t seizoen. Had ie waarschijnlijk zich nog moeten bewijzen en gezien zijn kwaliteiten had ie gewoon t zelfde bedrag opgeleverd. Mits hij dan zijn wedstrijden wel beter had gespeeld .
Vind ik leuk
Aart +305
zondag 10 februari 2019 om 21:34
Nu krijgen ze eindelijk eens een echte tegenstander in de CL.Die had PSV elke wedstrijd. Laat maar eens zien wat jullie kunnen. ipv toen PSV afkraken.
Vind ik leuk
rober2704 +860
zondag 10 februari 2019 om 22:02
Als De Ligt op zijn nog zeer jonge leeftijd een beetje kloten en eer heeft voor de club die hem heeft opgeleid en heeft gebracht waar ie nu staat laat ie Raiola en Hulshoff weten dat ie niet eerder weg gaat bij Ajax voordat hij de titel heeft toegevoegd aan zijn CV.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws