Martina beleeft 'een droom' in De Kuip: 'Speciaal moment om hier dan te spelen'

Martina beleeft 'een droom' in De Kuip: 'Speciaal moment om hier dan te spelen'

Gepubliceerd: zondag 10 februari 2019 om 10:30zo 10-02-2019 om 10:30

Voor Cuco Martina kwam zaterdagavond een droom uit. Hij maakte zijn debuut in de Kuip in het shirt van Feyenoord en volgens de centrale verdediger, die in de winterse transferperiode werd gehuurd van Everton, was dit een heel speciaal moment.

Martina is afkomstig uit Rotterdam en speelde in de jeugd bij Feyenoord. Het was zijn droom om ooit voor de Rotterdammers in het eerste uit te komen en via een aantal omwegen is dat gelukt. "Het voelt heel goed", zegt de verdediger voor de camera's van FOX Sports. "Het is lang een droom voor mij geweest om in De Kuip voor Feyenoord te spelen en uiteindelijk is dat uitgekomen."

"Dan winnen we de wedstrijd ook nog eens", vervolgt Martina. "Daarom kijk ik vrij goed terug op deze wedstrijd. We hebben de nul gehouden en ik heb daar het team mee kunnen helpen. Ik voelde wel een klein beetje spanning, want heel mijn familie is komen kijken. Het was natuurlijk een speciaal moment om in De Kuip in het Feyenoord-shirt te mogen spelen."

Plaats een reactie

zondag 10 februari 2019 om 10:33
En nu vriendjes blijven met van Bronckhorst want anders sta je er volgende week weer naast. Vraag maar aan o.a. Clasie en Vilhena hoe je vriendjes moet blijven.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 13:25
wie zou jij dan neer zetten voor Clasie en vilenha???
Ze speelden gisteren toch goed.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 13:41
Als jij gisteren Clasie en Vilhena goed vond spelen dan heb jij een andere wedstrijd gezien als ik en gelukkig ook als menig Feyenoord supporter.
Vind ik leuk
FCWijsneus +1206
zondag 10 februari 2019 om 10:33
Feyenoord gaat die 2e plek halen. Zeker met deze kanjer. Forza Feyenoord
Vind ik leuk
Seizoenkaart +11688
zondag 10 februari 2019 om 10:42
Beter verlopig geen gedachten naar die 2de plaats nu anders leg je weer teveel druk op die spelers beter gewoon vol focus wedstrijd op wedstrijd.
Maar gewoon even vol voor die beker gaan europees voetbal veiligstellen de rest zien we daarna wel.
Vind ik leuk
FCWijsneus +1206
zondag 10 februari 2019 om 10:46
Die bekerfinale gaat tussen Feyenoord en AZ. De halve finale wordt een kopie van twee weken terug.
Vind ik leuk
Seizoenkaart +11688
zondag 10 februari 2019 om 10:50
Dat zou absoluut weer mooie wedstrijd worden AZ raakt weer beetje in vorm
Vind ik leuk
Zultkop +6369
zondag 10 februari 2019 om 10:53
Dat hoop ik ook. 🤞
Vind ik leuk
Patje024 +123
zondag 10 februari 2019 om 12:14
Schrijf willem II niet af AZ gaat het nog moeilijk zat krijgen daar
Vind ik leuk
BenikBen +109
zondag 10 februari 2019 om 12:22
Het gaat er ander lopen . Ajax had beter kunnen winnen gister nu titel bijna weg is willen ze nog liever die beker hebben voor een prijs. Dat denk ik.
Vind ik leuk
Ajaxroermond +1864
zondag 10 februari 2019 om 12:06
Wijsneus was cynisch he
Vind ik leuk
BenikBen +109
zondag 10 februari 2019 om 12:20
Uhhh 2 de plaats ? Waar ligt dat? Dat gaat niet gebeuren volgende week Groningen daarna PSV en dan moeten hunnie verliezen telkens. En laten we eerlijk zijn Martina is nou niet echt een wereldspeler .
Vind ik leuk
Seizoenkaart +11688
zondag 10 februari 2019 om 12:41
1.Wat is nou je punt niemand hier zegt dat Martina een wereld speler is

2 wij hebben inderdaad de wedstrijden psv en Groningen hebben geen glazenbol jij wel blijkbaar want dan hadden je blijkbaar al gisteren kunnen voorspellen dat ajax zou verliezen met 1-0

3 ik heb nergens gezegd dat wij nu vol en voor de 2de plaats moeten gaan .
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 12:54]
Vind ik leuk
BenikBen +109
zondag 10 februari 2019 om 13:31
Geertruida is veel beter . Maar krijgt geen speeltijd. Ik zeg ook niet dat jij zegt dat we tweede worden. Heeft niks met glazen bol te maken maar iedereen weet hoe zwak Feyenoord is in uitwedstrijden. Plus de prijs de beker speelt in hun koppies. En Martina man man man die eerte bal brengt hij Vermeer al in problemen. Je ziet gewoon dat hij niet goed genoeg is dus is dat weer wanbeleid.
Vind ik leuk
Degier +1541
zondag 10 februari 2019 om 10:34
St Juste staat ook regelmatig te dromen in de Kuip.
Vind ik leuk
Benniewies +4535
zondag 10 februari 2019 om 10:35
Verbaasd doen als je thuis wint van een groot verzwakt de Graafschap.
Dan heb je wel een hele hoge dunk van je team
Vind ik leuk
Bep Slatter +11537
zondag 10 februari 2019 om 10:46
Klopt inderdaad, hoogmoed is meer iets voor in Noord-Holland.
Vind ik leuk
FCWijsneus +1206
zondag 10 februari 2019 om 10:52
Hoogmoed tot het Rijnkanaal. Daarboven is het Zaanstreek. Geen hoogmoed, lekker nuchter. Het is dat smetje wat Amsterdam heet. Dat is een arrogante hoogmoedstad. @helemaalniets
Vind ik leuk
Zultkop +6369
zondag 10 februari 2019 om 10:54
Klinkt haast als een steenpuist op de kaart van Nederland 😂
Vind ik leuk
FCWijsneus +1206
zondag 10 februari 2019 om 10:56
Bijna goed. een arrogante steenpuist die iedereen tot last is ha ha ha
Vind ik leuk
Kaar +2237
zondag 10 februari 2019 om 10:59
Waar lees je dat hij verbaast is??
Vind ik leuk
Benniewies +4535
zondag 10 februari 2019 om 11:00
"Dan winnen we de wedstrijd ook nog eens",
Vind ik leuk
Kaar +2237
zondag 10 februari 2019 om 11:04
Is geen verbazing maar dit maakte zijn debuut ‘af’....
Vind ik leuk
fedor2501 +5857
zondag 10 februari 2019 om 11:49
Deze verkapte Ajax fanboy vind in elk Feyenoord of PSV item wel iets negatiefs.
Vind ik leuk
Benniewies +4535
zondag 10 februari 2019 om 12:11
Is het negatief als ik zeg dat Feyenoord beter was dan Ajax en ze feliciteer met de overwinning en het vertoonde spel?

Vind ik leuk
Nuance +10428
zondag 10 februari 2019 om 13:09
dan heb je niet zo’n hoge dunk van je team bedoel je.
Vind ik leuk
Benniewies +4535
zondag 10 februari 2019 om 13:12
Het ligt eraan in welk context je het wilt lezen
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 10:35
Hopen dat hij zijn plekje weet te vinden.

Zal nog flink aan de bak moeten om plek 4 achter PSV, FC Utrecht, en AZ veilig te stellen.
Vind ik leuk
Smithsonian +41651
zondag 10 februari 2019 om 10:47
Wat heb jij op?
Vind ik leuk
Benniewies +4535
zondag 10 februari 2019 om 10:51
Ja ik zie Utrecht idd nog 15 punten inhalen om boven Feyenoord te eindigen.
Vind ik leuk
FCWijsneus +1206
zondag 10 februari 2019 om 10:55
Coke uit Amsterdam. ha ha ha. Na een snuif voel je je al een godenzoon ha ha ha
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 11:08
Teveel ballen gekopt.
Vind ik leuk
Reyfra +17
zondag 10 februari 2019 om 10:37
Top
Vind ik leuk
Smithsonian +41651
zondag 10 februari 2019 om 10:48
Speelde redelijk gister, al was de graafschap wel heel erg verzwakt.
Vind ik leuk
Kaar +2237
zondag 10 februari 2019 om 10:56
Natuurljk nog maar 1 wedstrijd nu gezien, maar ik echt wel vertrouwen in deze gozer.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 11:42
Er zijn meerdere spelers die dromen in de kuip . Kijk naar de wedstrijden Fortuna,Excelsior. etc.🙈
Vind ik leuk
ErikAjax +1648
zondag 10 februari 2019 om 11:44
een pareltje van van Geel!
Vind ik leuk
fedor2501 +5857
zondag 10 februari 2019 om 11:52
We hadden natuurlijk ook Magallan kunnen kopen voor 8 miljoen maar dit was goedkoper. Heeft nog geen wedstrijd verloren onze Cuco:-)
Vind ik leuk
ErikAjax +1648
zondag 10 februari 2019 om 12:46
En wat zegt dat precies over de kwaliteiten?
Vind ik leuk
ronnieb +639
zondag 10 februari 2019 om 13:25
Nou nog een kanjer van een LCV ernaast ipv Van Beek en dan werken aan een sober, sterk, betrouwbaar centraal duo. Hapsie op llinks zonder blessures, Janmaat op rechts. Odegaard ipv Clasie.
Vind ik leuk
Blindsy +17401
zondag 10 februari 2019 om 14:48
Hij speelde lekker mee. En dat in z'n eerste wedstrijd. Benieuwd hoe dit verder uitpakt.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws