Martina beleeft 'een droom' in De Kuip: 'Speciaal moment om hier dan te spelen'

Martina beleeft 'een droom' in De Kuip: 'Speciaal moment om hier dan te spelen'

Gepubliceerd: zondag 10 februari 2019 om 10:30zo 10-02-2019 om 10:30

Voor Cuco Martina kwam zaterdagavond een droom uit. Hij maakte zijn debuut in de Kuip in het shirt van Feyenoord en volgens de centrale verdediger, die in de winterse transferperiode werd gehuurd van Everton, was dit een heel speciaal moment.

Martina is afkomstig uit Rotterdam en speelde in de jeugd bij Feyenoord. Het was zijn droom om ooit voor de Rotterdammers in het eerste uit te komen en via een aantal omwegen is dat gelukt. "Het voelt heel goed", zegt de verdediger voor de camera's van FOX Sports. "Het is lang een droom voor mij geweest om in De Kuip voor Feyenoord te spelen en uiteindelijk is dat uitgekomen."

"Dan winnen we de wedstrijd ook nog eens", vervolgt Martina. "Daarom kijk ik vrij goed terug op deze wedstrijd. We hebben de nul gehouden en ik heb daar het team mee kunnen helpen. Ik voelde wel een klein beetje spanning, want heel mijn familie is komen kijken. Het was natuurlijk een speciaal moment om in De Kuip in het Feyenoord-shirt te mogen spelen."

Plaats een reactie

zondag 10 februari 2019 om 10:33
En nu vriendjes blijven met van Bronckhorst want anders sta je er volgende week weer naast. Vraag maar aan o.a. Clasie en Vilhena hoe je vriendjes moet blijven.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 13:25
wie zou jij dan neer zetten voor Clasie en vilenha???
Ze speelden gisteren toch goed.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 13:41
Als jij gisteren Clasie en Vilhena goed vond spelen dan heb jij een andere wedstrijd gezien als ik en gelukkig ook als menig Feyenoord supporter.
Vind ik leuk
Degier +2043
zondag 10 februari 2019 om 10:34
St Juste staat ook regelmatig te dromen in de Kuip.
Vind ik leuk
Benniewies +6110
zondag 10 februari 2019 om 10:35
Verbaasd doen als je thuis wint van een groot verzwakt de Graafschap.
Dan heb je wel een hele hoge dunk van je team
Vind ik leuk
Bep Slatter +12026
zondag 10 februari 2019 om 10:46
Klopt inderdaad, hoogmoed is meer iets voor in Noord-Holland.
Vind ik leuk
Kaar +4262
zondag 10 februari 2019 om 10:59
Waar lees je dat hij verbaast is??
Vind ik leuk
Benniewies +6110
zondag 10 februari 2019 om 11:00
"Dan winnen we de wedstrijd ook nog eens",
Vind ik leuk
Kaar +4262
zondag 10 februari 2019 om 11:04
Is geen verbazing maar dit maakte zijn debuut ‘af’....
Vind ik leuk
fedor2501 +6517
zondag 10 februari 2019 om 11:49
Deze verkapte Ajax fanboy vind in elk Feyenoord of PSV item wel iets negatiefs.
Vind ik leuk
Benniewies +6110
zondag 10 februari 2019 om 12:11
Is het negatief als ik zeg dat Feyenoord beter was dan Ajax en ze feliciteer met de overwinning en het vertoonde spel?

Vind ik leuk
Nuance +10859
zondag 10 februari 2019 om 13:09
dan heb je niet zo’n hoge dunk van je team bedoel je.
Vind ik leuk
Benniewies +6110
zondag 10 februari 2019 om 13:12
Het ligt eraan in welk context je het wilt lezen
Vind ik leuk
Reyfra +17
zondag 10 februari 2019 om 10:37
Top
Vind ik leuk
Smithsonian +45157
zondag 10 februari 2019 om 10:48
Speelde redelijk gister, al was de graafschap wel heel erg verzwakt.
Vind ik leuk
Kaar +4262
zondag 10 februari 2019 om 10:56
Natuurljk nog maar 1 wedstrijd nu gezien, maar ik echt wel vertrouwen in deze gozer.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 11:42
Er zijn meerdere spelers die dromen in de kuip . Kijk naar de wedstrijden Fortuna,Excelsior. etc.🙈
Vind ik leuk
ErikAjax +3211
zondag 10 februari 2019 om 11:44
een pareltje van van Geel!
Vind ik leuk
fedor2501 +6517
zondag 10 februari 2019 om 11:52
We hadden natuurlijk ook Magallan kunnen kopen voor 8 miljoen maar dit was goedkoper. Heeft nog geen wedstrijd verloren onze Cuco:-)
Vind ik leuk
ErikAjax +3211
zondag 10 februari 2019 om 12:46
En wat zegt dat precies over de kwaliteiten?
Vind ik leuk
ronnieb +705
zondag 10 februari 2019 om 13:25
Nou nog een kanjer van een LCV ernaast ipv Van Beek en dan werken aan een sober, sterk, betrouwbaar centraal duo. Hapsie op llinks zonder blessures, Janmaat op rechts. Odegaard ipv Clasie.
Vind ik leuk
Blindsy +20431
zondag 10 februari 2019 om 14:48
Hij speelde lekker mee. En dat in z'n eerste wedstrijd. Benieuwd hoe dit verder uitpakt.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws