Van de Beek gist na 'pijnlijke klote-avond': 'Een hoop shit over je heen'

Van de Beek gist na 'pijnlijke klote-avond': 'Een hoop shit over je heen'

Gepubliceerd: zondag 10 februari 2019 om 13:13zo 10-02-2019 om 13:13

Donny van de Beek vindt het niet meer dan terecht dat de selectie van Ajax in de komende dagen 'een hoop shit' over zich heen krijgt. Zaterdagavond leverden Van de Beek en zijn medespelers een wanprestatie in Almelo. Op het kunstgras van Heracles werd er met 1-0 verloren. 

Na het laatste fluitsignaal was Van de Beek genadeloos voor zichzelf en zijn elftal. "Iedereen was dramatisch. Aan de bal ging ook alles fout. Hoe het komt? Ik heb echt geen idee", tekende Ajax Life uit zijn mond op.

"We moeten proberen die felheid en scherpte weer terug te krijgen. Daar zullen we keihard voor moeten werken. Ook mentaal. Nu krijg je weer een hoop shit over je heen. Wat overigens absoluut terecht is. Dat weet je als je verliest."

Zwaar klote
"Ik heb dit vaker meegemaakt. Dit doet pijn en is zwaar klote. Maar als een club als Ajax zo speelt, hoort die kritiek er bij", weet de Oranje-international. "We moeten de knop proberen om te zetten. De basisdingen moeten weer gaan lopen. Vandaag ook. Een bal over twee meter komt al niet aan. Als dat al fout gaat, hoef je nog niet eens over de tactiek te praten."

Door de nederlaag van Ajax in Almelo heeft PSV zondagmiddag de mogelijkheid om uit te lopen naar een voorsprong van acht punten. Om 16.45 uur trapt de koploper in stadion Galgenwaard af tegen FC Utrecht. 

Lees ook: Ajax stelt zwaar teleur in Almelo: koploper PSV kan uitlopen naar acht punten

Poll

Is de titelrace gelopen als PSV wint?

(1572 stemmen)

Plaats een reactie

zondag 10 februari 2019 om 13:18
ik mis het topic waarin de kantinedame vertel dat ze er van huilen moet omdat ajax verloren heeft van HERACLES
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 13:19
Ik ook, ben toch zeker wel benieuwd of de betreffende dame hier ook schande van spreekt..

Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 13:20
en vergeet onze sentimentele sjakjie zeurwijf zwart niet
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 13:21
Sjakie wordt morgen weer grandioos genieten!
Die hoopt vast dat Heracles degradeert.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 13:22
de kans dat je geld in de toto wint is stukken groter dan dat wij degraderen hahahaha 7punten in2jaar gepakt van arrogantie ajax±heerlijk..
Vind ik leuk
Beste PSV +111
zondag 10 februari 2019 om 13:44
Haha mooi gezegd
Vind ik leuk
Ove +1780
zondag 10 februari 2019 om 13:45
Alle Neuzen de zelfde kant op,valt de schade misschien mee
Vind ik leuk
Nuance +10428
zondag 10 februari 2019 om 13:47
Wanner komt het interview met Sjakie Swart?
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 13:52
die zit in de inrichting hij volgt daar een cursus±omgaan met teleurstellingen echter omdat sjakie verbaal aggresief gedrag vertoon is besloten deze cursus te stoppen.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 14:10
Hij zit samen met de Ajax trolletjes in een afkickkliniek ,.
Ze moeten allemaal met spoed afkicken van hun PSV syndroom , ze zijn namelijk bang dat het helemaal uit de hand loopt met die gasten in Mei , als die parkeerplaats weer leeg is .

Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 14:12
ik heb begrepen dat john de bever komt zinngen met de bekende hit:jij krijgt die lach niet van mijn gezicht
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 14:21
Ik dacht dat ie bezig was meteen nieuwe versie van dit nummer

https://www.youtube.com/watch?v=nAoaASj-Mug
Vind ik leuk
Nr14always +1441
zondag 10 februari 2019 om 14:26
In Amsterdam heeft niemand een psv syndroom daar stellen jullie te weinig voor, wel die brabo's die in Amsterdam komen wonen en doen alsof ze Amsterdammers zijn, dat gezegd, jullie lachen nu, onze tijd komt wel weer.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 14:32
Ik ben niet voor PSV , Ajaxsupportertje uit de provincie .
Want jij hebt hier nu wel een grote bek over brabo's , maar jij bent zelf zo'n dom boertje uit een gereformeerd dorp ..
En heel Nederland lacht jullie inderdaad uit , niet om de club Ajax , maar ze lachen jullie uit omdat de mondjes van provinciale Ajax trolletjes zoals jij weer ff gesnoerd zijn .
Vind ik leuk
Nr14always +1441
zondag 10 februari 2019 om 14:36
Ik ben geen provinciaal en zeker geen grefo, laat dat duidelijk zijn. Dus doe ff normaal, jij weet helemaal niks zoveel blijkt wel.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 14:40
Kijk eerst eens naar je eigen denigrerende reactie , voordat je tegen iemand zegt dat ie normaal moet doen ...
Vind ik leuk
Jozef +42697
zondag 10 februari 2019 om 15:03
Zelf heb ik altijd heel veel respect voor supporters uit de verste uithoeken van het land die naar onze mooie Cruijff Arena komen. Ze zijn welkom en voor mij misschien nog wel betere en hartstochtelijker fans dan Amsterdammers zelf, zonder dat ik die laatste categorie wil veroordelen trouwens. Ajax is van iedereen die er supporter van wil zijn.
Het is moeilijk nu, dat wel. Teleurstellingen horen bij het voetbal, maar ik vind je veroordeling van mensen en het op één hoopje gooien van supporters beneden alle peil. Er mag best gespot worden na gisteren, geen punt, maar hou het een beetje leuk.


Echte griffo's zitten op zondag een paar keer in de kerk trouwens...
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 15:10
Als je goed leest Jozef spot ik niet met de normale Ajax supporters .

Ik spot alleen met de trolletjes , staat er ook duidelijk bij .
En die hebben dat ook gewoon helemaal zelf verdiend .

En als er dan een Ajacied is die weer over brabo's bla bla bla moet gaan beginnen , dan krijg je zo'n reactie terug .

Want jij roept dat ik Ajax supoporters op 1 hoop gooi , maar echt in allebei mijn reactie's staat het woord Ajaxtrolletjes .
Vind ik leuk
Jozef +42697
zondag 10 februari 2019 om 15:15
Oké, prima dan.

Ben een beetje overgevoelig na gisteren...

Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 15:31
Dat kan ik begrijpen , maar het seizoen is nog niet over , al denk ik niet dat Ajax op deze manier nog kampioen gaat worden .
De Graafschap heeft na de winter , meer punten gepakt als Ajax .
En ik ben bang dat jullie trainer het allemaal niet meer in de hand heeft .
Als ik hier zo lees spelen Tadic en Ziyech al een paar wedstrijden slecht , maar durft de trainer ze niet te wisselen .
Van de Beek was tegen Feyenoord de beste Ajacied vond ik , als je die dan gaat wisselen als je achterstaat , snap je er niet zo heel veel van als trainer .
Vind ik leuk
Jozef +42697
zondag 10 februari 2019 om 15:37
Zelf wilde ik Ten Hag op prestaties beoordelen en had ik na de eerste competitiewedstrijd thuis tegen Heracles kritiek op zijn teamsamenstelling die gericht was op het sparen van spelers met het oog op de CL. Daarna ging het prima en dacht dat hij het prima op de rails had. Nu begreep ik er gisteren weinig van dat hij Neres niet opstelde. Die jongen viel echt prima in tegen VVV en voegde echt wat toe. Hij liet gisteren Huntelaar spelen en dat vond ik een slechte keuze. Hij is geen ballerina en al helemaal niet op kunstgras. Dolberg speelde verdienstelijk vorige wedstrijd en had er gewoon in moeten staan. Hij bracht Mazraoui in en laat ik dat nou de grootste dissonant vinden in de wedstrijd tegen Feyenoord, dus dat die even moet banken leek me logisch. Ik had Veltman ingebracht, maar dat zullen velen het niet met mij eens zijn. Veltman is vooral niet geliefd bij niet-Ajacieden, maar binnen Ajax brengt hij wel degelijk het gif en de spirtit die Ajax gisteren zo miste......
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 15:44
Ik ben niet Ajacied , maar ik vind Veltman gewoon een prima speler .
Die is verdedigend beter dan Mazraoui vind ik , en verdedigen is volgens mij de eerste prioriteit voor een back , zeker tegen een club als Real .

Ik ben bang dat ten Hag niet de geschikte trainer is voor Ajax , zijn naam als trainer en als voetballer is niet groot genoeg voor de club Ajax .
Van Gaal had ook geen naam voordat ie trainer werd bij Ajax ,maar die had een duidelijk verhaal , uitstraling en overwicht , en dat heeft ten Hag niet
Ook heeft ie al een paar tactisch niet zo'n slimme keuzes gemaakt volgens mij
Vind ik leuk
Nr14always +1441
zondag 10 februari 2019 om 15:18
Je hebt volkomen gelijk, ben trouwens een niet kerkelijke katholiek😂😂😂.
Vind ik leuk
Jozef +42697
zondag 10 februari 2019 om 15:21
Sowieso geen gereformeerde dus. Prima trouwens. Iedereen lekker leven en laten leven zoals die wil.
Vind ik leuk
repeP +2106
zondag 10 februari 2019 om 16:14
Joh, het gros van de Amsterdammers woont tegenwoordig echt niet meer in Amsterdam hoor. Is onbetaalbaar geworden.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 14:33
Hahaha. Zo hypocriet. Iedereen die loopt te zeuren dat sjakie zo zeurt
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 14:38
ernaam
Vind ik leuk
Jozef +42697
zondag 10 februari 2019 om 15:04
Ineens is Sjakie nu wel populair bij alle tegenstanders.
Gek toch.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 13:26
Er moeten weer harde woorden gesproken worden . Dat lasse en daley de waarheid gaan zeggen
Vind ik leuk
Babelagtig +1993
zondag 10 februari 2019 om 13:41
Je vervalt in herhaling...
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 14:04
Je kunt beter zeggen dat Lasse en Daley de waarheid gezegd word! Vallen allebei compleet door de mand!!
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 14:36
Voor welke club ben jij nou? Ik merk alleen een anti-ajax club. Daarnaast heb ik je zien zeggen dat je niet voor psv en niet voor Feyenoord bent. Hou je wel van voetbal, of alleen van Ajax afzeiken?
Vind ik leuk
Smash +4014
zondag 10 februari 2019 om 15:24
Laat Daley maar zijn mond houden. Gisteren voor de zoveelste keer door de mand gezakt. Hij was en is de routinier die het jonge team op sleeptouw moest en moet nemen. Lijkt hem maar niet te lukken. Waarom? Hij is gewoon niet zo goed als dat iedereen denkt.
Vind ik leuk
Mario 1 +1928
zondag 10 februari 2019 om 13:40
Hij geeft een goed en volwassenen commentaar. Goed gedaan Donny
Vind ik leuk
Kees Bman +4054
zondag 10 februari 2019 om 15:34
De vraag is heeft de tuinman en de kantine dame hier mede schuld aan anders op staande voet eruit.
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 15:36]
Vind ik leuk
Shelbourne +5890
zondag 10 februari 2019 om 13:25
Die komt nog wel. We krijgen sowieso Sjakie en Kale & Kokkie. Ik verwacht nog Valentijn, Wimpie Kieft, de Witte Chinees, Pjer, Kenneth Perez en Gijpie. Genoeg Ajax topics de komende dagen.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 13:48
Die van Valentijn hadden we hier vanochtend al.
Vind ik leuk
McRobbos +1296
zondag 10 februari 2019 om 13:42
Kan geen genoeg van deze topics krijgen
Vind ik leuk
Butterz +87
zondag 10 februari 2019 om 13:45
wat ik nog vreemder vind is dat er tot nu toe nog geen enkele Heracles-speler zijn zegje over deze wedstrijd heeft mogen doen op deze site ... of is de VP-moderator zo zielig dat hij ook hun reacties verwijderd heeft ?
Vind ik leuk
Mario 1 +1928
zondag 10 februari 2019 om 14:29
Ze hebben gewonnen, en hebben hard gewerkt, maar voetballend was het bij Heracles ook brandhout.
Zo gauw ze bij het strafschopgebied kwammen waren ze de kluts volkomen kwijt.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 14:42
Als er gevoetbald moet worden heeft Ajax een goed team , maar als er strijd en passie geleverd moet worden , zijn veel Ajaxspelers gewoon pure middelmaat .
Vind ik leuk
Mario 1 +1928
zondag 10 februari 2019 om 14:47
Dat is het blijven vasthouden aan 1 systeem,
Op zo'n moment moet je kunnen schakelen, met meer mensen achter de bal.
De helft van de Ajax spelers voetballen voor de bal.
Dat kan alleen als ze mega snel kunnen schakelen, en dat doen ze niet.
Vind ik leuk
Always PSV +16033
zondag 10 februari 2019 om 14:33
Drost van Heracles is aan bod gekomen en de trainert. De rest heeft idd een ban op VP.😂
Vind ik leuk
yuuup +10465
zondag 10 februari 2019 om 13:46
Die zal vast nog komen, en als je die ook leest en er ook nog op gaat reageren, zal de mening van de materiaalman snel volgen.
Vind ik leuk
debacle +547
zondag 10 februari 2019 om 14:54
Ik mis het topic waarin ik kan lezen wie er geslachtoffert wordt
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 15:01
ik denk onana
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 13:18
Ajax is brandhout zoals ze gisteren speelde, wat een schande!

Sinds zijn transfer is afgerond naar Barca speelt Frenkie dramatisch!

Onana blunder alsof het maar de gewoonste zaak is! Dan Ten Hag die vuile bloedhond om Neres te blijven vernederen door op de bank te laten zitten!
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 13:21]
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 13:23
Word tijd voor een grote schoonmaak. Mooi tranfers blokkeren eerst maar eens beter presteren ze geven nog geen 50% voor elkaar. Pure slappe happen waren we gister
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 13:24]
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 13:27
@forza prachtige reactie 👍
Vind ik leuk
Groen +2411
zondag 10 februari 2019 om 13:40
Ten Hag een vuile bloedhond? Ga je mond spoelen pannenkoek. Met "supporters" zoals jij heb je geen vijanden meer nodig...
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 13:43
Inderdaad, alsof f*cking Neres de reddende engel is..
Vind ik leuk
Sven! +229
zondag 10 februari 2019 om 13:51
En toch heeft ie gelijk. Neres wordt kapot gemaakt door die achterlijke tukker. Mag niet weg, maar mag wel wegrotten op de bank, een middelmatige mocro (Labyad) komt er wel in?
Vind ik leuk
Groen +2411
zondag 10 februari 2019 om 14:00
Als je kenbaar wil maken dat je andere keuzes zou maken da de trainer dan is dat uiteraard geen probleem, of je nou gelijk hebt of niet.

Maar niet zo respectloos aub.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 14:09
Hij heeft Neres niet gehaald, wel Labijat.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 14:13
David Neres is de beste vleugel aanvaller die die Ajax heeft.En dan laat ten Hag hem op de bank zitten? @Forza heeft groot gelijk hoor.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 13:46
Het is geruststellend dat dergelijke onopgevoede, stijlloze passantjes met hun ordinaire uitspraken ook aan de zijlijn geen enkele rol van betekenis spelen. Afkomst verloochent zich niet.
Vind ik leuk
Groen +2411
zondag 10 februari 2019 om 13:54
Wat je zegt. Zijn seizoenskaart mag ook per direct omgezet in een speciale "Seizoenskaart Uitvak". Kost wel een tientje extra maar dan krijg je iedere wedstrijd een tekstboekje van de bezoekende club, om mee te kunnen zingen...
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 14:11
Gast toch! Ik heb gewoon seizoenkaart van vak 119! Ik kom ook vaak genoeg bij de sky boxen... maak jìj je maar niet druk over dat tientje extra! Je mocht willen dat je net zoveel geld aan wedstrijden bezoeken kan uitgeven zoals wij dat kunnen!
Vind ik leuk
Hank1 +531
zondag 10 februari 2019 om 14:24
Zo stoere knul haha
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 14:38
Blijf dan ook achter je club staan.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 14:54
Het is niet uitgesloten dat dat respectloze, huichelachtige en samenzwerende AGF-knechtje van armoede gaat pochen over zoiets triviaals als geld of onbeheerst overgaat op ordinaire scheldpartijen of zolderkamerbedreigingen. Absolute puberbravoure. Hoe plebejerisch...
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 15:04]
Vind ik leuk
SimonSays +6887
zondag 10 februari 2019 om 13:46
Na je eerste drie woorden had een punt ook niet misstaan 😉
Vind ik leuk
Nr14always +1441
zondag 10 februari 2019 om 14:28
Frenkie slecht na zijn transfer? Ze kunnen die transfer beter annuleren, wordt niks. En hij heeft met zijn gejank de cohesie uit het elftal gehaald, samen met Onana terugzetten naar het tweede dus.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29137
zondag 10 februari 2019 om 14:45
Faire reactie.
Vind ik leuk
repeP +2106
zondag 10 februari 2019 om 16:19
Die lariekoek dat het te maken zou hebben met dat trainingskamp in de V.S. kan ook wel de prullenbak in.

Komt door dat kenbaar gemaakt hebben van die transfer van Frenkie de Jong naar Barcelona. Had Ajax natuurlijk stil moeten houden tot na afloop van de eredivisie.

Komt volgens mij ook gedeeltelijk door ten Hag, die nogal eens menige speler niet in zijn sterkte op stelt maar in een keurslijf van zijn tactiek lijkt te willen proppen.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 13:19
Vol voor de beker gaan, dat is de harde realiteit halverwege februari.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 13:20
Ook al winnen ze de beker, het seizoen is voor Ajax alweer mislukt.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 13:22
Dat sowieso, maar daar heb je nog wel gradaties in, als je helemaal niets pakt, gaat het van een mislukt seizoen naar een faalseizoen dat zijn weerga niet kent.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 13:22
Beker maakt het seizoen niet goed!
Vind ik leuk
Gewoondt7 +28
zondag 10 februari 2019 om 13:33
Champions League beker!!!
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 13:43
Daar hebben ze na woensdag ook geen uitzicht meer op..
Vind ik leuk
Gewoondt7 +28
zondag 10 februari 2019 om 14:06
Wie weet. Real is ook een ander team in de CL, wie weet hoe Ajax zich zal ontpoppen. Ik zeg je wel eerlijk, dat ik blij ben dat ze als eerst in de Arena spelen ipv in Bernabeu, want anders staan Mazrouai, Donny en Frenkie eerst een halfuur te water bekken. 😂
Vind ik leuk
Sabau +1710
zondag 10 februari 2019 om 13:45
Maar dat was toch een troostprijs?
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 14:18
En als Ajax dan de beker wint, vinden ze dat een troostprijs.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 14:21
Dat is het feitelijk natuurlijk ook, maar toch moet je hem wel pakken om het een net wat minder slecht seizoen te maken. Als je niets pakt, zou dat helemaal schandalig zijn met deze selectie?
Vind ik leuk
Shelbourne +5890
zondag 10 februari 2019 om 13:19
Nu hoor ik jongens als Frenkie de Jong, Matthijs de Ligt en Donny van de Beek tekst en uitleg geven. Wat me opvalt dat de twee beste betaalde spelers, Tadic en Ziyech, schitteren door afwezigheid.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 13:21
En Blind niet te vergeten.
Die deed gisteren zijn naam behoorlijk eer aan.

Frenkie te Jong
Matthijs te Ligt
Donny van de Leek
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 13:22]
Vind ik leuk
Shelbourne +5890
zondag 10 februari 2019 om 13:31
Die jongens zijn inderdaad veels te veel opgehemeld. Anderzijds, Tadic en Ziyech zouden op dit soort momenten samen met Blind, Schøne en wellicht Huntelaar die jonge gasten bij de hand moeten nemen. Die eerste twee nemen niet eens de moeite om voor de camera te verschijnen. Maar wel op het veld de vedette uithangen.

Maar goed, ik heb het idee dat de hele hiërarchische verhoudingen bij Ajax nooit klopt.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 14:06
Nee natuurlijk kloppen die verhoudingen niet, Ten Hag heeft geen uitstraling en is ook niet iemand waar de spelers tegen op kijken.
Vind ik leuk
Shelbourne +5890
zondag 10 februari 2019 om 14:23
Ik bedoel meer ook in de spelersgroep. Ten Hag stond al bij zijn aanstelling 1-0 achter; een provinciaal zonder Ajax achtergrond pratend met een accent. Bij een aantal Ajacieden zou het nooit goed hebben kunnen doen.

Maar de spelersgroep an sich, daar schort het ook aan. Matthijs de Ligt is de jongste van het stel maar wel al de aanvoerder en degene die telkens voor de camera moet verschijnen met verstandige teksten. Juist daar verwacht ik Blind, Schøne en Huntelaar.

Tadic is als grote vedette binnengehaald. Die gedraagt zich ook alsof hij drie CL heeft gewonnen. Terwijl die nooit verder is gekomen dan een lage middenmoter als Southampton. Ziyech zou de vedette moeten zijn maar als het er om gaat haakt die als eerste af. Die voetbalt alleen voor Ziyech. Beide vedettes schitteren door afwezigheid nu het moeilijk is en late moeilijke media optredens links liggen. Je krijgt die indruk dat ze stik jaloers zijn op Frenkie de Jong die na amper een seizoen in de basis zijn transfer naar Barcelona te pakken heeft terwijl Ziyech maar niet weg komt en Tadic boot verder is gekomen dan Southampton.

Dan is Frenkie de Jong ook een bijzonder verhaal. De laatste speler die zich in het basisteam heeft gespeeld. Wat is het, zestig duels in Ajax 1, handvol CL wedtrijden, vijf interlands en nu de duurste speler in de selectie. Terwijl het nog steeds niet meer is als een talent. De komende maanden zullen de verwachtingen alleen maar hoger worden terwijl hij nu ook al lastig heeft, wat logisch is.

Dan heb je nog vd Beek en Neres. Twee jongens die bewezen hebben hun waarde hebben voor het team maar die gemakkelijke slachtoffers zijn als het mis gaat. Beide lopen met hun ziel onder hun arm rond.

En dan heb je nog een aantal jongens die totaal niet aan bod komen. Een Labyad bijvoorbeeld, komt totaal niet aan spelen toe. Lamprou is afgeschreven maar loopt daar wel de komende maanden rond. Wat ga je doen nu je met Mazraoui, Kristensen en Veltman drie rechtsbacks heb. Daar komt ook eentje niet aan spelen toe.

Ik zie weinig spelers rondlopen die het teambelang voorop stellen. Des te meer jongens die er enkel voor zichzelf zitten. Die meer bezig zijn met hun volgende stap dan met het team.
Vind ik leuk
De Liefhebber +11305
zondag 10 februari 2019 om 13:35
Je hebt wel gelijk hoor maar dat met die namen is wel iets kinderachtig vind je ook niet?? Bij Heerenveen is het ook niet allemaal rozengeur en maneschijn tenslotte.... Als Groningen vanmiddag wint donderen we naar de 15e plaats!! En Nieuw Noord floot gister ook terwijl ik het niet eens zo heel slecht vond voor de verandering...Met de begroting van Heerenveen horen we hier ook niet te staan en 1 thuiswedstrijd per half jaar te winnen!
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 13:41
Laat ik voorop stellen dat ik uiteraard niet blij ben met de huidige situatie in Heerenveen.
Nadat ik gisteren het stadion uit was kon er bij mij de rest van de avond geen glimlach meer af.
Wel heb ik nog redelijk goed vertrouwen. We krijgen nog voornamelijk clubs uit het rechter rijtje dus we pakken ons punten echt nog wel.

Maar je hebt wel gelijk, het is weer een grijs seizoen met weinig te vieren.
Maar goed, daar gaat het hier niet over..
Die namen, vrij kinderachtig inderdaad. Zal wel aan mijn humeur liggen.
Vind ik leuk
De Liefhebber +11305
zondag 10 februari 2019 om 13:45
Fair enough! Mijn humeur is ook niet echt denderend....
Het is altijd vervelend als je continue afhankelijk bent van andere clubs! Ik ben iemand van controle en dat hebben we al een tijdje niet, zowel bij Ajax als bij Heerenveen..... en over slechte trainers gesproken, die van Heerenveen is er ook 1 zeg...
Vind ik leuk
Nr14always +1441
zondag 10 februari 2019 om 14:32
👍 Perfect kun je bij Frenkie ook te licht schrijven.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 13:21
Het is een structureel incident. Al vijf seizoenen.

Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 13:22
Helemaal waar v. d. Beek
Alleen moet die waardeloze trainer jou eens laten staan
En due zogenaamde toppers eens wisselen
Vind ik leuk
De Liefhebber +11305
zondag 10 februari 2019 om 13:38
Misschien moet Donny dan eens laten zien dat de trainer niet om hem heen kan! Als het niet loopt is het niet meer dan grijze middelmaat!! Neres daarentegen snap ik geen reet van als je die niet brengt!
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 14:24
Als van beek het wel laat zien
Wisselt ten hag hem.ook
Blind, tadic al weken uit vorm
En maar laten staan ???
Vind ik leuk
De Liefhebber +11305
zondag 10 februari 2019 om 14:46
Je vergeet Ziyech nog....Onana was ook een stuk beter dan Lamprou....
Het heeft niks met kwaliteit te maken, het is een mentaliteitskwestie! En dat je 4 dagen voor de wedstrijd tegen Real niet voluit gaat op kunstgras snap ik nog wel maar stel dan het tweede team op en kijk hoe het gaat.... het resultaat was vast niet minder geweest dan het nu is! En een plan B is ook wel handig. Leuk dat je er 2 in de spits zet maar als ze geen ballen krijgen....
Vind ik leuk
KCP +400
zondag 10 februari 2019 om 13:23
Ten hag rot op!!!
Vind ik leuk
Smithsonian +41651
zondag 10 februari 2019 om 13:26
De een z'n dood....
Vind ik leuk
Padason +1125
zondag 10 februari 2019 om 13:27
Kijk dit is een antwoord aanvoerder waardig, niet als de ligt maar roepen weet het niet en niet willen zeggen dat hij zelf shit speelt. Toppie.
Vind ik leuk
Clown123 +564
zondag 10 februari 2019 om 13:28
Alle PSV supporters gefeliciteerd met de titel!
Vind ik leuk
Mirkoff! +586
zondag 10 februari 2019 om 13:38
Das nog veels te vroeg.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 13:29
Genoeg gelult over middelmatig Ajax.

Topper Venema gaat hoop ik het verschil maken vanmiddag.
Vind ik leuk
stratumseind +191850
zondag 10 februari 2019 om 13:37
Ho ho laat m dat lekker volgende week doen aub.....
Vind ik leuk
Niels92 +33993
zondag 10 februari 2019 om 13:42
Ajax verloren en veel Ajacieden hebben stres, het is je wat! Verliezen is nooit leuk maar zoals sommige reageren die doen net of het leven ervan afhangt :(

Ik zeg maar zo, zolang er te eten te drinken en seks in het leven is kom je overal overheen :)
Vind ik leuk
stratumseind +191850
zondag 10 februari 2019 om 13:55
dat zeker en bovendien die van ons zijn er vandaag ook nog lang niet al zijn alle punten die ze vandaag mee zouden mogen nemen uit utrecht bonuspunten.

Maar omdat ik het ben en je weet ik kan het nooit laten....:

Nog een beetje genoten van je nieuwe tv gisterenavond?
Vind ik leuk
Niels92 +33993
zondag 10 februari 2019 om 13:58
Eerlijk gezegd dacht ik dat het beeld niet goed was en ik een kat in de zak had gekocht met de tv, kwam ik erachter dat het toch echt Ajax was wat zo slecht speelde :(
Vind ik leuk
stratumseind +191850
zondag 10 februari 2019 om 14:01
hahaha tja vroeger kon je er nog een klap op geven maar met die platte dingen van tegenwoordig.....
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 14:26
Inderdaad, voetbal is toch maar (een hele leuke) bijzaak?
Gewoon genieten van mooi voetbal of strijd en beleving van een club of supporters, de ene keer is dat van Ajax, de andere keer van PSV of zelfs van een Leeds of Exeter in de krochten van de lagere divisies.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 13:33
En dames hoe is het met de kater? Die zal niet voor de poes zijn.
Vind ik leuk
Stom +539
zondag 10 februari 2019 om 13:34
Vervelend voor Ajax maar PSV speelt de laatste tijd vaak ook niet overtuigend. Daar hoor ik opeens niemand meer over. Hoe graag ik PSV ook landskampioen zie worden vind ik die 88% voorbarig om te zeggen dat het bij een overwinning van PSV na vandaag wel eens gelopen kan zijn.
Vind ik leuk
De Liefhebber +11305
zondag 10 februari 2019 om 13:41
Nee maar ze winnen wel! En hoe is dan even niet zo belangrijk....
Vind ik leuk
Beste PSV +111
zondag 10 februari 2019 om 13:50
Da's waar psv speelt ook niet zo geweldig maar 1 ding wordt keihard over t hoofd gezien. Hoeveel kansen psv per wedstrijd niet heeft afgemaakt!! Tegen Groningen en Emmen had makkelijk 4 a 5 goals erbij gekund maar hier hoor je niemand erover hebben. Wel jammer 😉
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 13:38
Misschien moet Lasse weer eens in de pers gaan roepen dat ze elkaar goed de waarheid hebben gezegd in de kleedkamer. En dat de neuzen (excusez le mot) weer dezelfde kant op staan. Ik zweer het je; als Schöne in de afgelopen jaren voorafgaand aan een wedstrijd in de pers wat riep werd er onherroepelijk verloren....misschien ligt daar een quick win voor de Ajax leiding? Spreekverbod voor Lasse ;-)
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 13:42
Maakt niet uit wat hij vind. Of hij goed of slecht speelt hij is altijd de lul
Vind ik leuk
Beste PSV +111
zondag 10 februari 2019 om 13:45
Ik zeg weer zo'n praat sessie houden en dan winnen jullie weer 6 0 thuis van NAC
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 14:28
Of met zn allen steengrillen?
Goed voor het teamgevoel....😣
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 13:52
Heracles heeft terecht gewonnen. Wat ik wel sneu vind is dat ze het gras expres te lang hadden gelaten. Dat zag je zo. Waarom deed de scheidsrechter daar niks aan?
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 14:01
sarcasme..
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 13:56
Wat de meeste van zijn collega's bij ajax niet hebben heeft meneer Van de Beek wel, zelfreflectie dat siert hem. Nu met ze alle alles uitpraten en geen blad voor de mond nemen dan verslaan ze Real Madrid met 2-1.
Vind ik leuk
Beste PSV +111
zondag 10 februari 2019 om 14:00
Van de Beek is een topper en zodra iemand warm loopt dan kan je geld erop zetten dat hij als eerst eruit gaat. Hoop dat hij naar grotere club gaat PSV bijvoorbeeld 😊
Vind ik leuk
Dorzon +4631
zondag 10 februari 2019 om 14:06
Wat zou nerres er van vinden? Ow wacht die mag nooit me doen
Vind ik leuk
Siemjo +302
zondag 10 februari 2019 om 14:12
Wordt weer een praat sessie. Iedereen weet wat niet goed gaat maar doen er allemaal niets mee. Wordt dit seizoen weer niets in Amsterdam.
Vind ik leuk
Voetbal@com +2571
zondag 10 februari 2019 om 14:18
De titelrace is natuurlijk niet gelopen, net als onderin, alles kan natuurlijk nog.

Hopelijk dat PSV gewoon echt per wedstrijd blijft kijken en zich niet rijk rekent na gisteren.
Vind ik leuk
Pinokkio2 +108
zondag 10 februari 2019 om 14:23
Op het moment dat er echt gebikkeld moet worden geven de Ajax spelers niet thuis. Wat een jankerds en zoooo overtuigd van me, myself and I en hun toekomstige transfereuroootjes. Ze hebben letterlijk even een knal nodig! Ik had ze laten lopen vanuit Almelo naar Amsterdam....
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 14:24]
Vind ik leuk
renemar +737
zondag 10 februari 2019 om 14:27
Die huilverhalen achteraf kennen we inmiddels wel. Doe er voor de wedstrijden wat aan en zorg dat zulke teksten niet meer nodig zijn.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 14:32
Let op:Volgens Sjakie is het allemaal een complot van PSV,Heracles en de KNVB om ajax dwars te zitten.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 14:32
Zeg nou gewoon eerlijk dat je het kampioenschap WEDEROM als een kadootje hebt weggegeven.

Je kon 4 weken geleden bovenaan staan, maar jullie verzuimde het. Anders was het heel anders gelopen...
Vind ik leuk
Beste PSV +111
zondag 10 februari 2019 om 14:57
Wat zeg je allemaal? PSV heeft een keer jullie de kans gegeven om bovenaan te gaan staan idd. Tig kansen niet afgemaakt door psv zelf bij emmen en 0 2 weggegeven.
Staatajaxalbovenaan.nl deze site is goed om ernaar te kijken en wellicht kan je met feiten praten en niet gevoel pfff.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 14:48
BREAKING NEWS - HULDIGING BIJ ARENA DEZE WEEK......... https://fcvideo.nl/video/ajax-spelers-vieren-een-miljoen-instagram-volgers~nB9wvB9/
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 15:16
Valt me wel op dat bijna niemand over heracles praat hoe goed ajax onder druk werd gezet....
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 15:40
Helemaal mee eens Brandon. Los van het feit dat Ajax als dunne poep speelde, was Heracles echt heel goed bezig gisteren. Die jongens speelden wel naar kunnen. Het was voetballend gezien misschien ook niet echt je-van-het, maar het was indrukwekkend om te zien dat Heracles constant de spelers van Ajax tot pure wanhoop dreven, door ze steeds op te blijven jagen. Een eye-opener voor de andere clubs. Op mentaal gebied en met agressie kun je Ajax vrij simpel terugbrengen tot een middelmatig team, die van iedereen kan verliezen..
Vind ik leuk
peinke +2262
zondag 10 februari 2019 om 15:17
Kan die Ajax Dick Advocaat niet aantrekken. Kunnen ze samen mooi ,,de shit'' delen!
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 15:35
Als PSV van Utrecht wint is het niet eerlijk volgens Sjakie omdat ze tegen Ajax meer hun best doen altijd.
Vind ik leuk
WilcoS64 +3319
zondag 10 februari 2019 om 15:36
Vreselijke kutzooi bij Ajax, maar de niet-Ajacieden hier hoeven de club woensdag tegen Real niet te steunen, geen behoefte aan na al die schijtlollige opmerkingen hier.
Vind ik leuk
Vooruit +203
zondag 10 februari 2019 om 17:52
Wat vindt Frenkie ervan dat Barcelona er van afziet?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws