LIVE-discussie: Groenendijk kiest nieuwe spits en vervanger voor Beugelsdijk

LIVE-discussie: Groenendijk kiest nieuwe spits en vervanger voor Beugelsdijk

Gepubliceerd: zondag 10 februari 2019 om 13:38zo 10-02-2019 om 13:38

Laatste update: zondag 10 februari 2019 om 14:15zo 10-02-2019 om 14:15

Met Tomas Necid in de basis trapt ADO Den Haag zondagmiddag om 14.30 uur af tegen FC Emmen. Necid vertolkte een week geleden een heldenrol voor eigen publiek. Als invaller tekende de Tsjechische spits voor beide goals tegen Heracles Almelo (2-0 winst). 

ADO-trainer Fons Groenendijk gunt Necid nu een kans in de basis. Dat gaat ten koste van Erik Falkenburg. Ten opzichte van de ontmoeting met Heracles heeft ook Dion Malone een basisplaats. Hij is op zijn beurt de vervanger van de geschorste Tom Beugelsdijk. 

Bij thuisploeg Emmen vormen Michael de Leeuw en Sven Braken een aanvalsduo. Braken neemt het stokje over van Jafar Arias, die op de bank zit. Winteraanwinst Andrej Lukic debuteert in de basis. 

Emmen hoopt zich tegen ADO te revancheren na de 5-0 nederlaag die het vorige week leed bij AZ. Bij winst kan de huidige nummer zestien enkele plaatsen klimmen op de ranglijst. 

De opstellingen

Emmen: Scherpen, Gronsveld, Bakker, Lukic, Cavlan, Chacón, Bijl, Bannink, Jansen, De Leeuw en Braken

ADO: Zwinkels, Troupée, Malone, Kanon,Meijers, Bakker, El Khayati, Immers, Becker, Necid en Lorenzen  

Poll

Wat wordt de uitslag bij Emmen-ADO?

(172 stemmen)

Plaats een reactie

zondag 10 februari 2019 om 13:45
Braken zal wel blij zijn dat ze niet de lunchwedstrijd speelden vandaag.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 14:06
Mac Donalds 👍
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 13:49
Leuk dat meneer Necid in de basis mag starten hij is goed bezig de laatste tijd. Hopelijk nemen we vandaag 3 punten naar Den Haag mee.
Vind ik leuk
Rene80 +2337
zondag 10 februari 2019 om 13:58
De laatste tijd? 1 wedstrijd

Begrijp me niet verkeerd ik ben hem dankbaar voor vorige week maar heb nog geen hoge pet op van hem en verwacht ook nu niet veel van hem. Hoop wederom mijn ongelijk te krijgen 😎
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 14:00]
Vind ik leuk
ThomDH070 +991
zondag 10 februari 2019 om 14:18
laatste tijd ja, als je ook een beetje de trainingen volgt dan kun je zien dat ie het de laatste weken echt zelf heeft afgedwongen, die 2 goals van vorige week was de definitieve omslag
Vind ik leuk
Rene80 +2337
zondag 10 februari 2019 om 14:27
Oké. Nou ik hoop dat ik je straks 100% gelijk mag geven. ✌
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 14:28
Dat bedoel ik. Wanneer je bij trainingen komt kijken zie je dat meneer Necid het afdwingt omdat hij progressie maakt.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 14:30
1 wedstrijd ja maar op de training is er veel verandering in zijn spel.
Vind ik leuk
Rene80 +2337
zondag 10 februari 2019 om 15:11
Hij doet tot nu toe in ieder geval niet onder aan de rest.

Wat een zooitje ongeregeld. Geen energie, geen felheid, geen oplossend vermogen. Jammer
Vind ik leuk
Enw02 +588
zondag 10 februari 2019 om 15:12
Zijn kneuzen die wat roepen.
Vind ik leuk
Rene80 +2337
zondag 10 februari 2019 om 15:17
Allereerst leer discussiëren. Ipv gelijk beginnen met kneuzen.

Ten tweede is dit gewoon slecht. Een bal kosten wat kost over de lijn willen laten lopen. Waarom? Bouw gewoon op vanaf daar.je staat achter dus hup schouders eronder. Verder komt ado er veelal niet uit ( dus geen oplossend vermogen ) 40 van de 45 minuten mis ik echt de energie erin. De wil om er 100% voor te gaan.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 14:02
Moet kunnen voor ADO vandaag.
Vind ik leuk
Mass +5800
zondag 10 februari 2019 om 14:02
Utrecht-PSV ?....VP??......
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 14:05
VP..S? PSV? Zoek de verschillen 😎
Vind ik leuk
Vamos7 +10205
zondag 10 februari 2019 om 15:37
Hoe zou dat toch komen?
Vind ik leuk
Ikkuh +1339
zondag 10 februari 2019 om 15:06
FONSIE ROT OP!!!!!!!
Vind ik leuk
Midden-Noord +94667
zondag 10 februari 2019 om 15:09
Fons kan beter zijn biezen pakken. Wisselbeleid is zo zwak en heeft ook geen ballen om in te grijpen. Malone staat te schutteren maar is geen cv. Hou je gvd Pinas op de bank. Desnoods Bakker cv want die heeft er ervaring mee. De keuzes van Fons zijn onbegrijpelijk. Verder speelt mijn Den Haag een zaadpartij de eerste helft.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 15:42
FC Emmen speelt lekker en FC DEN HAAG heeft er vrijwel niks tegen in te brengen. Het zal me verbazen wanneer FC Emmen verliest, of FC DEN HAAG wint.
Vind ik leuk
Enw02 +588
zondag 10 februari 2019 om 15:50
Wat jij zegt verdiend geen discussie. Zoals ik al eerder zei, je bent een kneus. Nog groter dan ik dacht
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:03
In je mand halve tyfus tamme.
Vind ik leuk
Enw02 +588
zondag 10 februari 2019 om 16:17
Zo zo
Vind ik leuk