'Als Ajax voor onze reservekeeper de helft van het Frenkie-geld wil betalen...'

'Als Ajax voor onze reservekeeper de helft van het Frenkie-geld wil betalen...'

Gepubliceerd: zondag 10 februari 2019 om 15:25zo 10-02-2019 om 15:25

AZ heeft geen mot met Ajax. Dat stelt Robert Eenhoorn, algemeen directeur van de Alkmaarse club. Wel is het zo dat AZ in principe geen spelers meer verkoopt aan Ajax.

Eenhoorn kreeg bij De Tafel van Kees de vraag of AZ de afgelopen tijd 'een beetje mot' heeft gehad met Ajax. "Nee, ik zou het niet weten", reageerde de AZ-directeur. "Ik heb geen contact gehad met Ajax en Max (Huiberts, red.) ook niet volgens mij."

Hans Kraay oppert vervolgens dat Ajax aan de komst van Calvin Stengs denkt. Eenhoorn: "Volgens mij is de essentie van topsport dat je wilt winnen van goede ploegen. Dan moeten we niet onze beste speler, of één van de betere spelers, daarnaartoe laten gaan."

"Maar zeg nooit nooit", vervolgde Eenhoorn, die vervolgens met een voorbeeld komt. "Als ze voor de reservekeeper de helft van Frenkie de Jongs transfersom (86 miljoen euro, red.) willen betalen, dan ga je natuurlijk wel aan tafel zitten. Hoeveel we willen hebben voor Stengs? Geen idee. Ik heb hem horen zeggen dat hij voorlopig niet weg wil, dus waarom zou ik daar een antwoord op geven?"

Plaats een reactie

Argento8523 +7462
zondag 10 februari 2019 om 15:28
Ja tot dat de zak geld groot genoeg is

Dan gaan ze toch overstag....
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 15:29]
Vind ik leuk
Kim Jung-On +6112
zondag 10 februari 2019 om 15:34
Ja, maar dat zegt hij toch ook precies? Allemachtig...lees toch eens.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 15:35
Daarom zegt hij het ook.
Pure marketing. Alles is te koop.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 17:17
Idd alleen niet voor ajax...
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 15:37
Alsof die spelers op dit moment staan te springen om naar Ajax te gaan. Een slangenkuil waar de laatste jaren na Eriksen geen grote voetballer meer vandaan is gekomen
Vind ik leuk
Hans van Hit +1057
zondag 10 februari 2019 om 15:38
Sanchez? Nu de Ligt en de Jong.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 15:41
De Jong? Net als Klaassen? Daar weet je nog helemaal niks van. Ik heb 'm gisteren zien ballen, daar was ik nou niet heel erg van onder de indruk
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 15:45
Van PSV zijn zoveel grote spelers losgekomen wil je zeggen.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:13
Psv? Wie heeft het hier nou weer over Psv? Raarrrrrr.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:13
Dat antwoord wou ik zien :) geen dus
Vind ik leuk
Lucky Kes +8147
zondag 10 februari 2019 om 20:49
Echte Ajacied he, alles een wending geven om zelf buiten schot te komen
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 15:41
Suarez?, Sanchez?
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 15:46
Minder azijn drinken.
Vind ik leuk
AZVork +3078
zondag 10 februari 2019 om 16:27
Gefeliciteerd. Spannende pot. Gaat goed zo met je club.
Vind ik leuk
Lampenpit +1390
zondag 10 februari 2019 om 21:18
Van AZ, PSV & Feyenoord zijn ook weinig successen in het buiteland te noemen.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 15:40
Alleen als de zak heel heel Heèèel groot is.
Vind ik leuk
AZVork +3078
zondag 10 februari 2019 om 16:25
En die grote zak wil Ajax niet brengen. Ik ben gerust gesteld. Stengs nog anderhalf jaar bij AZ.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:57
Calvin wil niet. Jullie blijven maar voor z'n kind het willen bepalen. Wat moet AZ met 100 miljoen?Ze kopen toch niets meer, leiden enkel op, gaan nog 1 jaar verder met Ron ook eigen jeugd, paar sterke bankhouders, komen er 5 van blessure terug als het goed is. Het is wel goed zo. Moeten wij weer de 1e ronde el eruit? Ga jij weer lopen janken dat het amateurs en kinderen van 17 zijn!
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 15:29
Geld doet wonderen meneer Eenhoorn
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 15:39
Nou dat zien we aan Ajax.
Vind ik leuk
Jeroen Water +4542
zondag 10 februari 2019 om 15:55
Het is toch ook een wonder dat we met deze selectie geen kampioen worden??
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:00
Beste selectie inderdaad, maar keer op keer zien we dat er meer nodig is dan alleen hele goede voetballers.
Vind ik leuk
Jeroen Water +4542
zondag 10 februari 2019 om 16:47
Mee eens maar als je naar een juventus en bayern kijkt lukt het daar wel 8 van de 10x dus doen we als Ajax zijnde toch iets verkeerd.
Vind ik leuk
Waagplein +1043
dinsdag 12 februari 2019 om 10:50
Het is (nu) geen team, wat nog steeds het belangrijkste is
Vind ik leuk
Palafima +397
zondag 10 februari 2019 om 16:08
Misschien tóch niet zo goed? In praatjes zijn jullie wél kampioen, gefeliciteerd daarmee
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 00:30
Praatjes? Waar lees je die? Ik lees een realistische reactie..
Vind ik leuk
repeP +2285
zondag 10 februari 2019 om 16:04
Scherp!
Vind ik leuk
MojoRisin +16294
zondag 10 februari 2019 om 15:29
Alles heeft een prijs..
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 15:53
Behalve Ajax de laatste 4-5 jaar
Vind ik leuk
Vak-T +1955
zondag 10 februari 2019 om 15:29
PSV sla je slag, haal die Stengs binnen voordat hij naar het buitenland gaat!!
Vind ik leuk
voetbal!!! +9578
zondag 10 februari 2019 om 15:34
Het niet verrkopen van spelers aan Ajax, zal ook wel voor PSV gelden...
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 15:35
Dan maar naar Heeerenveen.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 15:47
Die moeten eerst maar eens boven ons aller Emmen proberen te eindigen.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 17:27
De wissel spelers uit onze jeugd willen al geen eens meer naar jullie toe komen stelletje boeren!
Vind ik leuk
Waagplein +1043
dinsdag 12 februari 2019 om 10:51
Joh rustig aan, hij kan er ook niks aan doen dat ie in Friesland is geboren ;)
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 21:19
Ik ben zeer rustig, dus rustig maar, maar zie geen enkele speler naar H'veen gaan.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 15:39
Yep.
Vind ik leuk
Vak-T +1955
zondag 10 februari 2019 om 15:52
Daar ben ik ook bang voor eigenlijk....
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:06
Geen geld in Eindhoven.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 17:28
Gemeente kom er maar weer in hoor!
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 17:26
Hahahahaa bieden ze weer 1 miljoen net als vroeger.
Vind ik leuk
Blindsy +20602
zondag 10 februari 2019 om 15:29
Lekker jullie poot stijf houden, Max en Robert!
Vind ik leuk
wattenstaafje +24064
zondag 10 februari 2019 om 15:30
Gezeik over Stengs, flikker toch op.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 15:32
Iedereen is te koop #fortheloveofmoney
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 17:28
Idd door clubs uit het buitenland.
Vind ik leuk
j-roen11 +2558
zondag 10 februari 2019 om 15:33
Als Stengs een fox abonnementje heeft zal hij na gisteren ook wel gaan twijfelen, zak geld of niet. Tijd om wat evenwicht in een selectie te krijgen en plaats van jong talent te jagen.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 15:34
Is een mooie goede speler , maar had liever de trainer gehad.
Vind ik leuk
Arbee +2615
zondag 10 februari 2019 om 15:36
Logisch standpunt van AZ, maar voor de Eredivisie en de spelers zelf toch wel jammer. We hebben gezien hoe het met Vincent Janssen ging. Geweldig jaar bij AZ gehad, vertrekt naar het buitenland en mislukt daar hopeloos. Ik ben er echt van overtuigd dat wanneer Janssen naar Ajax, Feyenoord of PSV was gegaan en vanuit daar de stap had gemaakt, hij nu veel verder in zijn ontwikkeling zou zijn. Ik hoop dat deze houding van AZ niet betekent dat de huidige en toekomstige lichting van AZ een zelfde lot te wachten staat
Vind ik leuk
Busk +2145
zondag 10 februari 2019 om 16:05
Vincent Janssen wordt dit jaar 25

Dat hij mislukt is bij Tottenham is wel duidelijk.
Maar voor hem is het nog niet voorbij.
Heeft nog ruim de tijd het bij een club van minder allure z'n carrière weer op te pakken.

Het zou mij niks verbazen als hij als een soort van Luuk de Jong weer terugkeert.

Met in de tussentijd pakweg 4 miljoen per jaar opgestreken.

Maar ik hen Janssen nog niet helemaal afgeschreven.
Vind ik leuk
repeP +2285
zondag 10 februari 2019 om 16:06
Iedereen begrijpt wat je schrijft. Maar er is natuurlijk ook een andere kant. Vincent is broodvoetballer. Kunt spelers moeilijk verwijten maken dat ze zoveel mogelijk geld willen scheppen zo lang als dat het kan. Hoeven maar een ongeluk te krijgen buiten of op het veld en weg is die mogelijkheid.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 00:33
Janssen een broodvoetballer? Je vergeet even dat er ene Harry Kane in de punt van de aanval speelt..
Vind ik leuk
AZVork +3078
zondag 10 februari 2019 om 16:29
Ligt aan de too drie. Als die net zoveel bieden als een buitenlandse club komen ze. En als ze dat niet betalen dan is dat niet de sxhuld van AZ.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 17:30
Was gewoon niet fit en achter Harry Kane was wel heel erg dom, Brabanders en geduld.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 17:31
Met andere woorden voor 1 miljoen iedere speler van de hand doen, goed voor de flop 3. En haar kartel.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 15:38
Gewoon een duidelijk statement maken Robert. Als we tegen de traditionele top3 aan willen blijven schurken zijn de spelers voorlopig niet te koop.
En waarom niet op termijn een 3de titel? Je moet er gewoon voor gaan, ook al barst Ajax van het geld.
Vind ik leuk
Babelagtig +2662
zondag 10 februari 2019 om 16:14
Ja maar als spelers niet meer de kans krijgen om az als springplank te gebruiken naar de nl top waarom zou je dan nog voor az kiezen als tussenstap?
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 17:35
Omdat ze er in de jeugd al speelden en er de kans kregen. Van jullie MOET iedere speler naar dat voetbalkerkhof van jullie toe gaan, zo aandoenlijk maar ook zielig tegelijkertijd. Jammer dat AZ zoveel geblesseerden had, had je dat tussenstap geleuter nooit gehad.
Vind ik leuk
Babelagtig +2662
zondag 10 februari 2019 om 17:37
Wtf heb jij t over?
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 18:47
Lezen dan! Stengs is eigen jeugd, dus die speelt er al jaren, dus waarom kiest ie voor wat dan>?Wat kopen wij nog? Met 0% eigen jeugd. Maher, Ron, Vejinovic ook eigen jeugd.
Vind ik leuk
Babelagtig +2662
zondag 10 februari 2019 om 19:00
Doe toch eens rustig jongen...opgefokte..
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 19:24
Zelf met WTF komen en ik ben dan opgefokt?Opgefokt en inconsequent jij.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 19:35
Babbelangstig.
Vind ik leuk
Babelagtig +2662
zondag 10 februari 2019 om 19:44
Ok..goed verhaal..
Vind ik leuk
companen +2373
zondag 10 februari 2019 om 18:33
Het is wel duidelijk dat AZ die springplank niet meer wilt zijn en terecht. Als ze, ajax of psv, komen voor spelers alleen tegen extreme bedragen anders blijven ze gewoon in Alkmaar dat is namelijk ook geen straf.
Zonder die blessures van de beste spelers van AZ haddden ze nu al dicht bij ajax en psv gezeten. Ajax of PSV gaan niet de spelers halen die AZ voor ogen heeft.
Vind ik leuk
Babelagtig +2662
zondag 10 februari 2019 om 18:59
Als ze dat willen is dat hun goed uiteraard..maar of het slim is weet ik niet. Om de reden die ik net dus noemde. Ik zou t uiteraard mooi vinden als az de definitieve aansluiting weet te vinden ..beter voor de competitie uiteraard..
Vind ik leuk
companen +2373
zondag 10 februari 2019 om 19:04
Ze moeten wat eens in de zoveel jaar Ajax en PSV moeilijk maken, wat ze van de toren schreeuwden, structureel gaat dat natuurlijk nooit worden.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 17:33
Wij barsten ook van het geld! Zie wat wij verkocht hebben en eigen stadion etc.
Vind ik leuk
SanKev +1064
zondag 10 februari 2019 om 15:38
Ik vind dit van AZ wel een interessant standpunt, ze geven hiermee duidelijk hun ambitie om in de top van de eredivisie mee te draaien aan.
Vind ik leuk
Busk +2145
zondag 10 februari 2019 om 15:38
Eenhoorn geeft in elk geval, een duidelijk statement af.
Ajax staat erom bekend goedkoop te willen shoppen in Alkmaar.
Die tijden zijn voorbij.
Wat verder veel voorkomt is dat bepaalde spelers het hoofd gek gemaakt wordt.
In dat geval,wordt dit nu ook duidelijk gemaakt,dat AZ daar niet van gediend is.

Als Ajax wekelijk zo graag spelers wil wegpikken,dan zal de hoofdprijs betaald moeten.
Dat is zover wel duidelijk lijkt me.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 15:41
Is gewoon een spel , en aan alle transfers blijft wel wat geld ergens hangen.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 17:36
AZ speelt geen spelletjes.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 18:13
Bedoel hetniet negatief. Is gewoon geld verdienen, en az zou stom zijn als ze er niet aan mee doen. En je zou toch niet willen dat de mensen zouden zeggen dat az stom is.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 18:36
AZ heeft geld genoeg, zouden zo iemand bij jullie weg kunne roven, al loopt er niets wat ons beter maakt...
Dus AZ MOET nu verkopen?Opmerkelijk...
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 18:59
Als je geld genoeg hebt , en je betaald wat er gevraagd wordt heet dat niet roven
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 19:20
AZ koopt niets momenteel hebben er aan 12 genoeg en een groep keepers.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 20:02
Laat maar het is moeilijk
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 18:28
Jeugdspelers zijn gratis, maar daar zijn afspraken over gemaakt.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 22:52
Het is toch een eer als ajax die spelers vraagt, jullie vissen toch in dezelfde vijver
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 22:36
Nee dat is geen eer, dan raken wij die speler kwijt voor niets. Het is een eer voor iemand op te leiden die alleen maar kan kopen hahaha, ajax wil al jaren AZ zijn, halen scouts, TD's spelers, jeugdspelers, en jeugdtrainers.
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 23:05
Az is een opstapje,
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:08
Lachwekkend Ajax gaat naar andere competities toe om daar spelers te halen.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 15:39
Voor Stengs geldt ook dat hij veel makkelijker weg kan bij AZ omdat hun met een lagere transfersom genoegen nemen dan Ajax, maar dat topclubs ook shoppen bij AZ is al meermaals bewezen. Daarnaast mag hij altijd spelen bij AZ waar bij Ajax er meer concurrentie zal zijn. De tegenstanders van AZ zijn in principe dezelfde als die van ajax dus daar zit het verschil ook niet. De poule van ajax in de championsleague was de zwakste van allemaal, dus dat was ook top3 nederlandse competitie niveau. Nee, Stengs moet lekker bij AZ blijven en dan voor 30 miljoen richting engeland of duitsland trekken, met alle clubs voor het uitkiezen.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 17:40
Duitsland betaald geen 30, Janssen was al 22.5 Alireza 25.
Vind ik leuk
SimonSays +7404
zondag 10 februari 2019 om 15:39
Als AZ zich wil verstevigen in de subtop of zelfs de top 3 wil aanvallen, zullen ze de beste spelers moeten zien te behouden.

Voor het juiste bedrag is echter iedereen te koop. Dit juiste bedrag kan ook uit het buitenland komen. PSV en Feyenoord hebben niet de financiële slagkracht van Ajax, dus dat wordt dan waarschijnlijk Ajax of buitenland. Als PSV Lozano of Bergwijn goed verkoopt zou het kunnen, maar ik zie ook graag een sterke en brede top in de Eredivisie. Dat betekend dat AZ niet telkens leeggeroofd moet worden.
Vind ik leuk
WilcoS64 +4856
zondag 10 februari 2019 om 15:40
Wij hoeven jullie spelers ook niet, je vraagt nl veel te veel, zie Jansen, die presteerde niets voor die 22 miljoen. AZ raakt echt niets meer kwijt voor dit soort prijzen.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 15:47
Maar dat is toch niet de schuld van AZ dat Vincent (nog) niets presteert?
Degene met de grootste zak geld en het goedvinden van de speler heeft de meeste kans, lijkt me niet meer dan normaal.
Of er moet tegen een juiste afkoopsom een lekker hoog doorverkoop% staan,
wellicht is dat nog de beste manier op lange termijn voor speler, Nederlandse clubs en het niveau van de competitie.
Vind ik leuk
Busk +2145
zondag 10 februari 2019 om 15:50
Jawel, vorige zomer vertrok Jahanbaksh voor 24,5 miljoen.
Vind ik leuk
WilcoS64 +4856
zondag 10 februari 2019 om 17:03
19 miljoen en hij baksht er helemaal niets van.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 17:46
Niet waar, maar van Janssen riep ook iedereen 18/19 miljoen. Hoop frustratie bij jou, als ze er allemaal toch niets van bakken wat moet ajax ermee dan? Concurrent afkopen alleen?
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 17:44
Hahahaha, Alireza erna voor 25! Weghorst was een dumprijs helaas.
Vind ik leuk
WilcoS64 +4856
zondag 10 februari 2019 om 17:45
En Weghorst speelt vrij goed, moet ik toegeven.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 17:47
Dus was hij wel veel meer waard dan die 8 miljoen. Ze zijn razend gek met hem daar, is ook een Duitser he. Mattheus type. Daar houden ze er van arsloch.
Vind ik leuk
WilcoS64 +4856
zondag 10 februari 2019 om 17:56
Geeft nooit op, dat is mooi om te zien en die hakbal was gewoon geniaal.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 17:45
Maar Blind voor 30 of Klaassen voor 35 was wel normaal en marktconform hahahahaha
Vind ik leuk
WilcoS64 +4856
zondag 10 februari 2019 om 17:46
Ook te veel natuurlijk.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 17:48
Was lachwekkend, zal jou vertellen PSG wilde meer dan 30 neerleggen, maar Vinnie is een Brabo boer en werd woest en moest meteen weg. Veel respect na 1 jaar de kans op miljoen te worden...
Vind ik leuk
WilcoS64 +4856
zondag 10 februari 2019 om 17:52
Logisch dat hij zijn kans pakte, maar volledig mislukt natuurlijk.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 18:39
PSG had hij een veel betere kans, gewoon balletjes maken tegen rechterrijtje France was een eitje geweest en was hij multi miljonair en 1e spits oranje...En Depay nog met hoedje op.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 15:43
Alles is te koop. En dat weet meneer Eenhoorn drommels goed. Ben blij dat je spelers van het kaliber Stengs kunt verkopen/verhuren aan een Ajax of PSV. En beding bij een eventuele doorverkoop een goed doorverkoop percentage.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 18:20
Ja wij gaan hem verhuren zeg met welk doel druiloor?
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 15:44
of als Psv komt want daar gaat hij graag naartoe hij wil ook wel kampioen worden
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 18:21
Hahhahaha kan ie weer op dat kut veld 2 jaar eruit vallen...
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 15:45
"Als Ajax voor onze reservekeeper de helft van het Frenkie-geld wil betalen"

Waar slaat die opmerking nou op?

Als hij serieus genomen wil worden moet hij niet van dit soort Hans Kraaij opmerkingen maken (1000 procent, honderd kilometer per uur)

De tweede keeper is, ik moest het opzoeken, Rody de Boer of Piet Velthuizen?

Die laatste kun je voor een beetje leuke kooijkarper ophalen
Vind ik leuk
Jopi1982 +895
zondag 10 februari 2019 om 15:51
Als hij serieus genomen wil worden? Ze zullen wel moeten, hij heeft het voor het zeggen bij AZ, de club met de beste jeugd opleiding van Nederland!
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 15:59
Ik geloof dat hij zijn standpunt kracht bij wil zetten door verschrikkelijk te overdrijven

Dat is dan niet gelukt, en ik vind het een domme overdrijving

Dat wordt dan natuurlijk wel als kop gelezen, dus dat kun je VP niet verwijten

Als je zo'n idiote uitspraak leest ga je wel lezen
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 18:25
Hij deed het om jullie uit de tent te lokken, missie geslaagd!
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:34
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/814418/ajax-heeft-beste-opleiding-van-nederland-er-breken-veel-jeugdspelers-door-.html
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 18:25
Wie breekt er door dan? Door de dijken? Door z'n hoeven? De Ligt hoelang speelt hij er al?
Vind ik leuk
Ryanaz +2813
zondag 10 februari 2019 om 15:52
Moet je misschien de uitzending terug kijken dan zie je wat hij bedoelt.. wn niet uit deze artikel
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 18:22
Altijd nog beter dan Lamproe het was een sneer naar ajax toe!
Vind ik leuk
Muscles +2094
zondag 10 februari 2019 om 15:47
Arrogante opstelling want van Ajax aankopen bij AZ is bijna niemand geslaagd. Verkoop naar buitenland om Ajax te ‘pesten’ is eigen spelers kapot maken (Vincent Jansen) en het Nederlands belang schaden.
Vind ik leuk
Jopi1982 +895
zondag 10 februari 2019 om 15:53
Als ze weg gaan of willen is het geen az speler meer en als bvo het zogenaamde Nederlandse belang behartigen? Dan snap je er echt niks van hoe het werkt in het leven.
Vind ik leuk
Muscles +2094
zondag 10 februari 2019 om 16:57
Wel eens van abstractieniveau gehoord? Ik vermoed door jouw reactie niet. Dat geldt ook in het leven hoor. Verschil tussen mooie baan of gewone baan.....
Vind ik leuk
Jopi1982 +895
zondag 10 februari 2019 om 21:12
Yeah right, hou je gewoon bij de feiten!
Vind ik leuk
Ryanaz +2813
zondag 10 februari 2019 om 15:53
Ja het doel van AZ is ajax pesten... want anders heeft AZ geen doel maar alles om het grote ajax maar te pesten gut o gut
Vind ik leuk
Caniggia +1264
zondag 10 februari 2019 om 16:25
En hoezo pesten ze Ajax hier mee? die kunnen spelers halen die veel beter zijn.
Vind ik leuk
Ryanaz +2813
zondag 10 februari 2019 om 16:40
Moet je de reactie lezen waar ik op reageer en mijn reactie met sarcasme lezsn ;)
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 18:28
Succes ermee! Ik zie ze alleen niet? Speelden die ook tegen Heracles en fey dan?
Vind ik leuk
pos +10035
zondag 10 februari 2019 om 16:43
Snap je het nou echt nog niet ? Ajax biedt toch geen 22 miljoen voor Janssen ? AZ weet dat ze veel meer kunnen vangen dan een Ajax/PSV zal bieden. Wat schiet AZ daar dan mee op. Helemaal niets.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 18:27
Dus toch mislukken bij ajax voor 10% van de UK prijs?Hahahhahaha lekker consequent ook! Consequent kut!
Vind ik leuk
companen +2373
zondag 10 februari 2019 om 18:42
Nederlands belang haha dat is een goeie, AZ is een zelfstandige club niet van de BV Nederland. Een speler word verkocht aan de hoogste bieder.
Vind ik leuk
Smithsonian +45301
zondag 10 februari 2019 om 15:52
30.miljoen anders niet.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 18:29
Meer, wissel ajax was al 40 miljoen zat Overmars aka van Binsbergen op te scheppen met z'n bekertje koffie.
Vind ik leuk
Kim Jung-On +6112
zondag 10 februari 2019 om 15:55
Wel lekker dat ajax in de titel zit! Zodat de clicks weer binnenkomen..
Vind ik leuk
Nr14always +5603
zondag 10 februari 2019 om 16:20
Money talks, bullshit walks, en alles en iedereen is te koop.
Vind ik leuk
Caniggia +1264
zondag 10 februari 2019 om 16:24
Hij zit in de stal van Raiola dus zal niet lang meer blijven.En inderdaad Ajax moet geen dikke transfersom voor hem betalen.Laat hem dan maar lekker naar het buitenland gaan en daar lekker bankzitten.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 18:30
Oh nee? Hij heeft er veel meer bij AZ.
Vind ik leuk
Nar +1229
zondag 10 februari 2019 om 16:25
Gewoon niet kopen....Stengs gaat vanzelf wel zeuren om een transfer.... AZ denkt een machtpositie te hebben...helaas...
Vind ik leuk
pos +10035
zondag 10 februari 2019 om 16:45
Janssen ging ook zeuren dat AZ teveel vroeg. Achteraf gaf hij AZ groot gelijk. Dat is het spel en Stengs heeft gewoon nog 3,5 jaar contract. Onzin wat je roept.
Vind ik leuk
Nar +1229
zondag 10 februari 2019 om 18:09
Nou nee, want elke speler in NL wil graag voor een topclub uitkomen met het bijkomende salaris. AZ ruikt geld, gelijk hebben ze, maar dat betekent niet dat een topclub elke eis zal honoreren. Dat is mijn punt en dan kan AZ zichzelf weleens in zijn eigen voet schieten.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 18:33
Want IEDERE speler MOET naar ajax, anders kan jij niet slapen onder je ajax pyjama-tje. Slaap lekker.
Vind ik leuk
Nar +1229
zondag 10 februari 2019 om 18:39
Waar staat dat? Heb ik niet gezegd....niet zo haatdragend joh...
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 18:43
Eerlijk jullie naar ons, van voor paar miljoen moet ie naar ajax als of het de normaalste zaak van de wereld is, dat was zo...10 jaar terug alweer he...Toen Koeman ontslagen werd....
Vind ik leuk
Nar +1229
zondag 10 februari 2019 om 18:44
Ik kan hier geen chocola van maken...sorry hoor. Wat bedoel je....?
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 19:40
Na DSB moesten wij jaar ja naar spelers tussen de 2 en 5/6 miljoen bij jullie van de hand doen. Was een soort van liefdadigheidsbeleid naar 2 kanten toe, AZ kon verder bouwen, ajax eenvoudig en vooral zeer goedkoop die brede selectie die zij wensten. Die tijd is voorbij. Marc is niet gek hoor, die weet dat ook. Daarom heeft ie extra scouten gehaald, o.a. Veldmate en de hoofdscout bij ons Boekweg.
Vind ik leuk
Nar +1229
zondag 10 februari 2019 om 19:48
Ik heb het helemaal niet over Ajax specifiek...De top 3 is gewoon het hoogst haalbare hier en een mooie stap omhoog naar de Europesche top.... Daar kan je het toch wel mee eens zijn?
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 18:56
Fey is beter dus?Zal lachen als wij ze wederom inhalen! Oprotten met jullie flop 3 kartel! Jullie houden enkel elkaar in het zadel. Stap, zet jij een stap op de trap, hij wil niet en toch blijf jij drammen over hem...Als jij z'n zaakwaarnemer zou zijn, zou die meteen vertrekken man. Europese top kan ook niet via AZ? Spurs, CSKA Moskou etc etc. + vele andere clubs.
Vind ik leuk
Nar +1229
maandag 11 februari 2019 om 20:48
Top 3 zegt niets over de stand van nu. Het gaat om historie.... Jij leeft echt in een kleine wereld als je dat niet snapt.

Drammen? Hou eens op, ik krijg pijn in mijn buik van het lachen....

Als je Cska als Europesche top gaat zien dan haak ik af....toedeloe...
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 22:41
Idd aan het eind kan AZ wel 3e staan, als het zich zo doorontwikkeld, de spelers fit blijven en er nog een stuk of 5 bijkomen idd.

Destijds speelde die de finale, spelers zijn financieel onafhankelijk en maken hun eigen keuzen. Nee ajax is de Europese top hahahaha. Van historie kan je niet vreten, kan je HFC Haarlem, rente en RBC ook van stal halen. lachen, dat Stengs niet naar jou toe komt jochie?Jammer joh. Jij haakt sowieso af, omdat jij weet dat je dramt, en drammers krijgen nooit gelijk.
Vind ik leuk
Nar +1229
vrijdag 15 februari 2019 om 06:08
Over drammen gesproken.... Het wordt steeds erger met je....
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 18:33
Achteraf toen hij al tekenden, waar las jij dat? Die wil terug dus op hangende pootjes hahahaha, kostte ons 10 miljoen die hork! Net als of ie Harry uit de basis ging spelen.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 18:32
Jullie neusjes zijn die gene die zeuren en dan Calvin de schuld geven?https://www.azfanpage.nl/ontketende-stengs-ik-ben-totaal-niet-bezig-met-een-vertrek/
Vind ik leuk
Nar +1229
zondag 10 februari 2019 om 18:42
Dussss...
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 18:43
Hij wenst te blijven en al jullie gezeur is om niets. Einde bericht en tevens discussie.
Vind ik leuk
Nar +1229
zondag 10 februari 2019 om 18:46
Hoezo gezeur.... Ik reageer alleen op het feit dat AZ de prijs omhoog probeert te drijven. Ik geef ze tevens nog gelijk ook, maar ik geef aan dat ze niet de allerhoogste hoofdprijs kunnen vragen....ik snap je reacties niet...
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 18:49
Jij zeurt dat Stengs gaat zeuren dat ie naar ajax wilt...En nog volhouden en het beter weten dan de speler zelf. Dat is best arrogant ook. Probeert? Nu weet jij het ook al beter dan het beleid van AZ? Wordt jij wel behandeld voor jouw wanen, ik mag hopen van wel zeg.Ow jij bepaald wat ze mogen vragen, ja ze zullen voordat ze wat gaan vragen eerst contact opnemen met jou, jij lijd aan grootheidswanen jochie. Wij bij AZ niet.
Vind ik leuk
Nar +1229
zondag 10 februari 2019 om 18:52
Ik denk dat je terug naar de realiteit moet komen....fijne avond nog...;)
En ik zeur helemaal niet. Ik schets gewoon een reëel denkbaar scenario...but I love U anyway...bye...
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 18:54
De realiteit is, jullie verliezen week na week, worden per week onzekerder, en wensen een AZ spelertje voor een paar miljoen hahahaha uit landsbelang he en voor het oranje belang hahahha. Sleep well! Ken jij Calvin? Ik wel! Aju...
Vind ik leuk
Nar +1229
zondag 10 februari 2019 om 18:59
En dat is relevant omdat..??... Ik heb het over salarissen....of denk jij dat voetballers voor de lol topsporter zijn geworden? Je bent toch niet zo naief hoop ik? Of heb je al wat biertjes op en reageer je een beetje emotioneel?
We zullen zien waar hij speelt over twee jaar, als de topclubs komen van de zomer.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 19:19
Hij is blij dat ie heel is en nog niet 100% fit en hij MOET van jou NU al naar ajax gaan, gewoon omdat het MOET. Man man man. Ze zijn niet allemaal zo dom als Barbo boer Janssen. Of Ilias of friday...Topsport voor het geld, of voor plezier en prestige? Geldwolf! Dicky! Ik drink niet, ik ageer op neusjes die denken dat ze demagoog zijn. Emo? Als ik jou uitlul ben ik emo?Hahahhahaha Idd over 2 jaar, dat zien wij dan wel weer, als hij nog fit is.
Vind ik leuk
Nar +1229
zondag 10 februari 2019 om 19:45
Waar zeg ik dat hij MOET? Je hebt waanideeën... Je hebt veel agressie in je...doe eens rustig joh.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 18:48
Ja bij neuzen is het moeten! Viggo Waas gisteren ook al, Humberto ook! Druiloren! Doen jullie eens rustig met een speler die er 2 jaar uit is geweest man! Agressie? Juist niet, wij hoeven geen ajax spelers! Wij leiden ze zelf wel op!
Vind ik leuk
Nar +1229
maandag 11 februari 2019 om 20:43
Zegt degene die mij verwijt dat ik niet kan weten wat anderen denken.... Je bent niet echt consistent...

Als speler moet je stappen zetten als je verder wilt komen. Je kan niet te lang op 1 niveau blijven. Is niet zo heel moeilijk... Je moet niet naar een bepaalde club...ik denk dat je het verschil niet begrijpt...
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 22:44
1 niveau blijven, zelfde competitie gaat straks 1 plekje schelen. Weer drammen je MOET na 4 duels overstappen hahaha. Hij gaat niet! Niemand wil meer jochie...Koop lekker Mexico leeg... Ja na verloop van tijd gaan ze naar het buitenland, hij heeft de nationale selecties nog geen eens gehaald, wordt hem al teveel, en dan dat gedram in jullie arena wel aankunnen zeg?Laat hem!
Vind ik leuk
Nar +1229
vrijdag 15 februari 2019 om 06:10
Ppfff....ken je het fenomeen...”stro-man creëeren”?... Je haalt er allemaal dingen bii die ik niet heb gezegd....
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 23:15
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/864681/duidelijke-boodschap-van-az-hij-zei-we-gaan-niet-meer-verkopen-aan-ajax-en-psv-.html?fbclid=IwAR2S60Bg-HLPaf2raQqHGV788AY_x-h_Hl9-Bv8BURyL24bONY_Z-1w3Wy0
Vind ik leuk
Nar +1229
zaterdag 16 februari 2019 om 22:26
Ooookkkkaaayyy....
Vind ik leuk
companen +2373
zondag 10 februari 2019 om 18:45
Die jongen gaat niet zeuren over een transfer, is ook niet type voor. Zeker niet als ze hem beloven om iedereen bij elkaar te houden met twee gerichte aankopen doen ze volgend jaar gewoon mee voor de prijzen.
Vind ik leuk
Nar +1229
zondag 10 februari 2019 om 18:47
Een club kan van alles beloven. Als er hoog wordt geboden verkoopt AZ gewoon... AZ kan het zich niet veroorloven om grote bedragen te laten liggen.
Vind ik leuk
companen +2373
zondag 10 februari 2019 om 18:51
Dat ligt eraan AZ moet de woorden toch een keer waarmaken wat ze vorig seizoen aan het begin verkondigden. Ze hebben flink eigen vermogen voor een subtopper, tegen extreme bedragen kunnen ze niet weigeren.
Maar dat zie ik niet zo gauw gebeuren misschien Koopmeiners.
Vind ik leuk
Nar +1229
zondag 10 februari 2019 om 18:54
Eens...AZ behoort zeker tot de top 5. Ze kunnen alleen nooit de salarissen bieden van de top 3. Dat was mijn punt. Laat staan als het buitenland komt. Al dit acteren is gewoon om de prijs hoog te houden en gelijk hebben ze.
Vind ik leuk
companen +2373
zondag 10 februari 2019 om 19:00
Stengs lijkt mij een verstandige jongen, maar met Raiola als zaakwaarnemer weet je maar nooit. Over salarissen heb je natuurlijk gelijk. Natuurlijk is het op de prijs op te voeren richting ajax en ook psv, ze geven eigenlijk aan dat alleen extreme bedragen nodig zijn op de twee-drie topspelers van AZ op te halen.
Vind ik leuk
Nar +1229
zondag 10 februari 2019 om 19:03
Ik ken hem verder niet...;)...
Raiola heeft al vaker transfers geforceerd, ja....
Ik vond Kluivert ook best verstandig overkomen. Raiola heeft hem denk ik toch wat ingefluisterd...
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 19:05]
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 00:42
Velen verdienen 5 ton netto!
Vind ik leuk
Nar +1229
maandag 11 februari 2019 om 09:20
En ze kunnen het dubbele krijgen bij topclubs, laat staan wat ze in Europa kunnen vangen... Het is heel moeilijk om zulke bedragen te weigeren.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 18:22
Net als of je alles op krijgt...met auto op de kosten van de club en vakantie naar Evissa van de club als je el haalt! Ja als er een club komt maar die komen toch echt pas na 1 jaar....Van 4 duels kijkt het buitenland never nooit op.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:28
Gelukkig mag de speler ook nog zelf bepalen naar welke club hij gaat. Ik kan me voorstellen dat niemand graag naar Ajax gaat op dit moment. Geld maakt niet altijd gelukkig.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:49
Wij zijn ook wel klaar met spelers die niet helemaal overtuigd zijn.Dan maar wat minder talent. Zolang de Graafschap nog spelers kan vinden kunnen wij dat zeker.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:56
Dat zijn er veel die niet overtuigd zijn. Kun je bijna je hele elftal wisselen 😜
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 17:14
Dan maar t hele elftal Oeki. Boeit me niks. Heb liever jongens die wel graag voor ons spelen.
Vind ik leuk
Radaje +1672
zondag 10 februari 2019 om 16:48
Nou dan zou ik Ajax zijnde ook weer gewoon proberen hun jeugd weg te kapen. Als ze zo gaan praten konden ze wat mij betreft ook het heen en weer krijgen.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 18:35
Dat proberen en doen ze al 15 jaar, maar niemand wil meer naar die slangenkuil omdat ze er allemaal doorheen zakken hahahahaha doei huilen! Er is een afspraak met de top 6...
Vind ik leuk
Babelagtig +2662
zondag 10 februari 2019 om 19:26
Voetbalkerkhof, geleuter, lezen dan!!....dat is opgefokt..wtf is verbazing..
Vind ik leuk
klaas +183
zondag 10 februari 2019 om 20:00
endeze mafklapper runt een voetbalclub? dom gelul van die vent
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 21:00
Wat een onrealistische opmerking .
Jeugdspelers denken in t vervolg nog eens extra na , als er een pas naar de ( Nederlandse btop ) wordt afgesneden.
Via AZ komt er zelden een succesvolle overstap .
Wel goede verkoop misschien , maar daarna valt de speler zelden op in t buitenland .
AZ begint zich een beetje te gedragen als Twente en Vitesse in hun ( succes periode ) .
Gevolgen zijn bekend
Vind ik leuk
Oud Fluks +1236
maandag 11 februari 2019 om 05:49
Ik denk dat hij het wel eens mis kan hebben of Stengs wel eens weg kan gaan , met een zaakwaarnemer als Raiola oftewel de Geldwolf weet je het maar nooit !
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws