FC Groningen verslaat Vitesse door gouden wissel in afschuwelijke wedstrijd

FC Groningen verslaat Vitesse door gouden wissel in afschuwelijke wedstrijd

Gepubliceerd: zondag 10 februari 2019 om 16:22zo 10-02-2019 om 16:22

Laatste update: zondag 10 februari 2019 om 16:24zo 10-02-2019 om 16:24

FC Groningen blijft goed presteren in 2019. Zondag werd Vitesse, in een draak van een wedstrijd, verslagen door een laat doelpunt van invaller Mo El Hankouri: 2-1.

Groningen begon met Ritsu Doan aan het thuisduel met Vitesse. De Japanse sterspeler verloor vorige week de finale van de Azië Cup tegen Qatar, kreeg een weekje vrijaf en keerde enkele dagen geleden terug. In de beginfase was Doan meteen weer de gevaarlijkste man aan Groningen-zijde.

Na dertien minuten viel de openingstreffer. Kaj Sierhuis tikte een goede voorzet van Tim Handwerker binnen en tekende daarmee voor zijn tweede doelpunt in de Eredivisie. Het zwakke Vitesse kwam even later uit het niets op gelijke hoogte. Vyacheslav Karavaev gaf de bal voor en Oussama Darfalou werkte af: 1-1.

In de tweede helft werd het publiek in Groningen niet bepaald verwend. Ondanks dat er ruimte lag, maakten beide ploegen er een potje van. Op het moment dat er niet meer gescoord leek te worden, trok Groningen tóch in de blessuretijd aan het langste eind. Mo El Hankouri trok naar binnen en verschalkte Vitesse-doelman Eduardo met een schot in de korte hoek: 2-1.

Door de zege klimt Groningen verder op de Eredivisie-ranglijst. De teller staat nu op 24 punten, wat de twaalfde plek betekent. Vitesse blijft de nummer vijf met 29 punten.

Plaats een reactie

Baco1511 +1721
zondag 10 februari 2019 om 16:24
Vd werf onze captain 💪
Vind ik leuk
VA1 +2666
zondag 10 februari 2019 om 16:29
Met Kashia nog nooit meegemaakt zoiets... Wat een mietje joh. Per direct de aanvoerdersband inleveren die pakezel.
Vind ik leuk
LIO7 +1745
zondag 10 februari 2019 om 16:30
Hij kan werkelijk he-le-maal niks!!
Vind ik leuk
LIO7 +1745
zondag 10 februari 2019 om 16:24
Wanneer houdt dit op... wanneer grijpt er iemand in?! Wat een stel trutjes.... maar wat een draak van een tactiek weer!!! Dit kan toch niet langer meer?? Zo lopen we 100% europees voetbal mis...
Vind ik leuk
mason +2385
zondag 10 februari 2019 om 16:34
Al helemaal dat ge-eikel aan het eind. Blijf gvd nou gewoon die 3 minuten staan joh sukkel. Nu vergooit die aap de hele wedstrijd omdat vitesse met 10 man komt te staan. Wat een prutser.
Vind ik leuk
LIO7 +1745
zondag 10 februari 2019 om 16:42
Kansloos inderdaad. Geen winnaarsmentaliteit.
Vind ik leuk
VA1 +2666
zondag 10 februari 2019 om 16:57
Heb niks tegen transgenders maar om hem of haar nou de aanvoerdersband te geven...
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 17:12
Zo heb je ook niks in Europa te zoeken.
Vind ik leuk
FCWijsneus +1206
zondag 10 februari 2019 om 16:25
Wat is er met Vitesse aan de hand?
Vind ik leuk
Realist1892 +1194
zondag 10 februari 2019 om 16:29
Wat er aan de hand is GVD ik roep het al maanden oprotten met Slutsky.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:41
altijd ligt het aan de trainmer en nooit aan die duurbetaalde balerinas..
Vind ik leuk
VA1 +2666
zondag 10 februari 2019 om 16:50
Slutsky bakt er niet veel van maar ik geen enkele trainer kan van deze ploeg iets maken. Het zal een wisselvallig zooitje zijn. Wispelturige wijven. We missen een leider en een werkpaard. Maar niet zomaar een werkpaard, wel eentje met verstand zoals Van Ginkel. Maar Slutsky moet roeien met riemen die hij heeft, en niet een of andere tactiek willen hanteren waar hij de spelers niet voor heeft.
Vind ik leuk
LIO7 +1745
zondag 10 februari 2019 om 16:57
Dat is een 100% waarheid
Vind ik leuk
rpaulp50 +13368
zondag 10 februari 2019 om 20:42
Flutsky is een waardeloze trainer en Rusland, corrupt als de hel, stelt helemaal niets voor.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:27
Groningen heeft een leuk ploegje gekregen. Ook leuk voor Danny Buijs dit die gun ik dit wel.
Vind ik leuk
NvC +7531
zondag 10 februari 2019 om 16:29
Ja zeker, ik ook! 👍
Vind ik leuk
Vak-DD +12110
zondag 10 februari 2019 om 16:57
Jij gunt alleen Vitesse niks, de rest is niet interessant wat je hier verkondigd.
Vind ik leuk
NvC +7531
zondag 10 februari 2019 om 17:02
Ik gun jullie een mooi seizoen hoor. 😉 Niet zo pessimistisch zijn.
Vind ik leuk
Farmer +13496
zondag 10 februari 2019 om 16:27
Hangen en wurgen, en een tikje mazzel.... Maar dat mócht ook wel eens een keertje.
3 dikke punten!
Vind ik leuk
LIO7 +1745
zondag 10 februari 2019 om 16:29
Gefeliciteerd Farmer! Dik verdiend!
Vind ik leuk
NvC +7531
zondag 10 februari 2019 om 16:28
Gefeliciteerd Groningen! Top gedaan! Jullie komen er wel uit. 👍😄
Vind ik leuk
Realist1892 +1194
zondag 10 februari 2019 om 16:30
Haha met ons komt het nog wel goed.
Maar bij jullie is het over en uit.
Vind ik leuk
NvC +7531
zondag 10 februari 2019 om 16:32
Reageer on-topic aub. Dit is een Groningen/vitesse topic. 👍
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:47
Hoe is de 15de plek in de eerste divisie? :)
Vind ik leuk
NvC +7531
zondag 10 februari 2019 om 16:48
Groningen/vitesse topic. Even lezen 👍😉
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:51
Tja zoiets kan je verwachten als je onder elk Vitesse topic probeert te stoken. ;)
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 16:51]
Vind ik leuk
NvC +7531
zondag 10 februari 2019 om 17:01
En wat zeg ik dan verkeerd?
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 17:20
Kan je dat zelf niet zien? beetje frustratie uitlaten wat je hebt. Ach ja, ik zou ook boos zijn als ik verloor van clubs als Den Bosch, MVV en RKC. :)
Vind ik leuk
NvC +7531
zondag 10 februari 2019 om 18:52
Ik vroeg je, wat zeg ik dan verkeerd? Een antwoord zou fijn zijn.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 19:07
Slijmen bij elke tegenstander van Vitesse door jezelf weer wat beter te laten voelen, ben bij verre na niet de enige die dat ziet. Maarja. Altijd komisch zulke Nek trolletjes die er gewoon niet tegen kunnen hoe hun eigen club presteert. ;)
Vind ik leuk
NvC +7531
zondag 10 februari 2019 om 19:19
Dus de winnaar feliciteren is vanaf nu slijmen. Oke, aparte redenering. 👍 Ik zal je persoonlijke verwijten maar van me af laten glijden. 😉
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 19:36
Nee maar serieus, je reageert 15 x op dit topic, en dan vindt je dat geen geslijm en gestook? Ach ja, je hebt van die mensen op het internet die hun eigen fouten niet willen zien. ;)
Vind ik leuk
NvC +7531
zondag 10 februari 2019 om 19:44
Gezien de helft vd reacties op jouw of op gefrustreerde vitessenaren zijn dan is dat jammer ja. Inhoudelijk posten in een topic waar vitesse voorkomt is blijkbaar niet toegestaan als je NECer ben. Althans niet toegestaan door een groepje. Helaas willen deze internet mensen hun eigen fouten niet inzien. 😉
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 19:51
En nu kopieer je een stuk van mijn laatste reactie, wetende dat je de discussie gewoon verloren hebt. Nekkertje, als jij je er goed bij wilt voelen door te stoken onder elk topic van een club die je haat, puur alleen omdat je eigen club 16 kilometer daaronder 15de staat in de KKD, dan zegt dat genoeg. ;)
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 20:04]
Vind ik leuk
NvC +7531
zondag 10 februari 2019 om 20:01
Discussies zijn een uitwisseling van informatie of meningen om de ander van een bepaald standpunt te overtuigen. Ik ben niet echt overtuigd van jouw verwijten over mij dus volgens mij is het nu nog een gelijkspel 😉 Weet je wat ook opvalt is dat er hier mensen zijn die denken te weten hoe een ander in elkaar zit of denkt en dan die verzinsels gebruiken in ‘discussies’. Jammer dat deze internet mensen hun eigen fouten niet inzien. 😉
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 20:08
Haha, nu spreek je jezelf keihard tegen. Je zegt "weet je wat ook opvalt is dat er hier mensen zijn die denken te weten hoe een ander in elkaar zit of denkt en dan die verzinsels gebruiken in "discussies". Vervolgens zeg je dan dat jij vindt dat die mensen hun eigen fouten niet kunnen inzien. Man je bent niet alleen triest, maar ook ontzettend hypocriet. Of je hebt je eigen reactie niet goed gelezen. Niet de slimste nekker merk ik.
Vind ik leuk
NvC +7531
zondag 10 februari 2019 om 20:23
Dus jij ziet wel je eigen fouten? Dat jij hier gewoon aan het verzinnen ben hoe ik in elkaar zit en waarom ik op VP post? Zo niet dan bewijs je gewoon keihard mijn punt. Zie je je eigen fout wel dan is de volgende vraag waarom je dat aan het doen ben.

En verder jammer dat je het zo persoonlijk moet maken met allemaal gescheld. Zegt veel....
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 21:00
In mijn reactie spreek ik tenminste mezelf niet tegen, en ''allemaal gescheld'' het enige wat ik zei was dat je hypocriet en triest bent. Als je je daardoor al beledigd voelt, moet je ook niet met zulke trieste/lokkende reacties komen onder een club die je haat. Wat verwacht je als Nekker? dat mensen met liefde terugreageren op jouw provocerende reacties? Man man. Welk niveau doe je?
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 21:17]
Vind ik leuk
NvC +7531
zondag 10 februari 2019 om 21:13
Dat deed ik ook niet. Ik zat alleen mis, tenminste alleen als je nu toegeef dat je hier expres verzinsels zit te spinnen over mij. Dan nog, waarom ben je dat aan het doen? Antwoord toch is een keer de vraag. 👍
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 21:21
Welke verzinsels? Kijk eens in de spiegel mens. Regelmatig reageer je hier provocerend/lokkend wat niet alleen door mij is opgemerkt, maar ook door andere mensen. (Bekijk het voor jezelf als je visie oke is), Ik heb je vraag meerdere malen beantwoord, en anders loop je alleen maar te trollen. En dan mag je ook wel eens mijn vragen gaan beantwoorden. Maargoed, zoals ik al eerder zei: je lijkt niet erg slim. Zo te zien doet Nek het zo slecht dat je hier lokkende reacties moet zetten om jezelf weer wat beter te voelen na een zoveelste verliespartijtje 16 kilometer onder ons.
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 21:34]
Vind ik leuk
NvC +7531
zondag 10 februari 2019 om 21:36
“beetje frustratie uitlaten wat je hebt. Ach ja, ik zou ook boos zijn als ik verloor van clubs als Den Bosch, MVV en RKC.”, “Slijmen bij elke tegenstander van Vitesse door jezelf weer wat beter te laten voelen....Maarja. Altijd komisch zulke Nek trolletjes die er gewoon niet tegen kunnen hoe hun eigen club presteert”. Hier verzin je gewoon je eigen fictieve reden waarom ik hier zit. En hoe ik kijk tegen de slechte prestaties van NEC. 😉 Je geeft toe dat je dat expres doet, dus mijn vraag waarom jij het nodig vind om mij zo neer te moeten zetten.
Maar ga vooral zo door! 👍 Dat jij in een discussie de ander steeds zo denigrerend moet toespreken is gewoon jammer.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 21:39
Nou, aangezien je zo enorm blind bent heb ik het voorwerk al voor je gedaan. Je hoeft alleen maar op de linkjes te klikken. Ik denk ik maak het even makkelijk voor je, want nogmaals: je bent de slimste niet.
En trouwens zag ik je alweer zaniken op een nieuw Vitesse topic, je bewijst me punt gewoon. ga door dom nekkertje
Ik hoop dat je nog wel slim genoeg bent om de linkjes te selecteren en in het zoekbalkje te plakken. ;)
https://imgur.com/reWSxQd
https://imgur.com/Znt1mEW
https://imgur.com/TzxX1H5
https://imgur.com/orNEF5r
https://imgur.com/7Z7VCKM
https://imgur.com/Iq6yKRU
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 21:49]
Vind ik leuk
NvC +7531
zondag 10 februari 2019 om 21:50
Ik zeg toch ook hierboven dat er een groepje is die niet toestaat dat een NECer inhoudelijk mee mag praten in een vitesse topic. Praat prima on-tropic met vitessenaren als Eimersweide, VA1, Baco1511, LIO7, Pieterke.
En je praat nu weer over mijn vraag heen met deze linkjes. Waarom vind je het zo nodig om mij zo neer te zetten? Waarom verzin je van alles voor mijn reden hier?
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 21:54
Ach ach wat onschuldig ben je toch ook :(. Dat er zulke mensen zijn..verschrikkelijk. Ik verzin niks, deze Screenshots zijn toch zeker niet fake, of wil je beweren dat ik dat gephotoshopt heb?:) Dus nu iemand je goed op je provocerende gedrag aanspreekt ga je lopen janken? 'Oh waarom vind je het zo nodig om mij zo neer te zetten". Kijk eens in de spiegel als een vent. Ik zou vast prima on-topic met je kunnen praten, maar zoals het gezegde is: Een goed begin is het halve werk.
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 22:01]
Vind ik leuk
NvC +7531
zondag 10 februari 2019 om 22:07
Nee ze zijn vast echt. Maar zoals ik ook zei, er is een groep die het niet toestaat dat een NECer wat zegt, terwijl diezelfde NECer gewoon goed kan praten met andere vitessenaren. En mijn vraag waarom je mij zo neer moet zetten gaat nog altijd over waarom je aan het verzinnen ben hoe ik met de prestaties van NEC omga. Niet over die vertekende linkjes van je. Daar heb je nog altijd geen antwoord op gegeven. En eigenlijk zegt dat ook genoeg voor mij. Bovendien is het wel bewonderingswaardig hoe veel tijd jij erin gaat steken om je gelijk te moeten krijgen. Alleen helaas ga je die bij mij nooit krijgen 😉 Voor iemand die zo vaak roept dat ik niet slim ben had je dat allang moeten zien 😉
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 22:11
Knipoog emoji's versterken je punt niet, beste man:). Zoals ik al eerder zei zou ik vast wel goed met je kunnen babbelen als je ook even normaal begon op dit topic. Zulke lokkende reacties verzuurt het topic gelijk, vind je ook niet? Die screenshots verzamelen duurde niet erg lang, zo'n 4 minuten als je goed om kan gaan met een muis en toetsenbord.
Vind ik leuk
NvC +7531
zondag 10 februari 2019 om 22:18
Er zat geen “knipoog emoji” bij het bericht van mij waar jij op koos om te reageren. 😉
En wie weet zouden we vast een goed gesprek kunnen hebben. Maar zal je toch moeten proberen onder een nieuw account. En dan zonder allemaal verwijten, verzinsels en denigrerend taalgebruik. 👍
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 22:21
Ik zeg toch ook niet dat je knipoog emoji's had bij je eerste reactie? Begrijpend lezen beste man. Insgelijks over een goed gesprek als het niet begon met provocerend/lokkende reacties aan jouw kant.
Vind ik leuk
NvC +7531
zondag 10 februari 2019 om 22:29
Volgens mij ben jij de gene die op mij als eerste reageerde nadat ik een punt had gemaakt aan Realist om on-topic te reageren. Maar jij wou liever over NEC beginnen met een sneer terwijl ik vraag aan een andere kort-sluitige vitessenaar om on-topic te reageren. Grappig he, jij zou een goed gesprek willen hebben maar je eerste reactie op mij was om niet over dit onderwerp te praten. 😉😉😉
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 22:32
Mwah, 3-4 keer op hetzelfde topic dezelfde tegenstander overdreven feliciteren? en laat dat zijn tegen de club die je haat? Maargoed als je jezelf zo heilig vindt dan is dat prima:) enne..op die screenshots vindt je jezelf gewoon netjes en totaal niet provocerend wil je zeggen?
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 22:33]
Vind ik leuk
NvC +7531
zondag 10 februari 2019 om 22:38
Haat? Hoezo haat ik vitesse? Omdat ik NECer ben? Is dat waarom je zo doet? Hahaha nee hoor ik haat vitesse niet. Fan van ze zal ik nooit worden maar ik weet ook dat zonder jullie NEC een stukje minder interessant zou zijn. Jullie zijn ook maar een voetbal club. Lijk me raar dat je een voetbal club kan haten.
En die eerste twee waren idd erg provoceren! Vooral van geblokte rinus en Dicky! 😉
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 22:40
Die 2 waren ook niet netjes nee Maargoed. Ja sommige figuren heb je die een club haten, *Kuch* Feyenoord fans over Ajax en andersom.
Vind ik leuk
NvC +7531
zondag 10 februari 2019 om 22:44
Ja en er zijn vast NECers die vitesse haten en andersom maar dan zit je denk ik niet op VP. Als je iets of iemand haat dan doe je er wat aan lijk mij. 😉
Maar ik ben even uitgepraat voor vanavond. Nog altijd staat de discussie op een gelijkspel 😉😄
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 22:46
Prima ;)
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 23:12]
Vind ik leuk
Vak-DD +12110
zondag 10 februari 2019 om 16:59
Wat doe jij hier dan behalve slijmen bij onze tegenstanders als die van ons hebben gewonnen. Wat een triest mannetje ben jij toch.
Vind ik leuk
NvC +7531
zondag 10 februari 2019 om 17:07
Slijmen? Ik feliciteer gewoon Groningen met hun winst. Net zoals ik jullie feliciteerde na de beker winst 2 jaar terug. Maar ik hou hiermee op, je verpest een vitesse topic door het over mij te hebben en niet de winst van Groningen. Jammer weer.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:28
Het is niet om aan te zien.
Vind ik leuk
Koeien +3441
zondag 10 februari 2019 om 16:29
Ik vind 't allemaal prima!
Vind ik leuk
NvC +7531
zondag 10 februari 2019 om 16:30
Gefeliciteerd! Verwacht wel dat het goed komt met Grunn!
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:29
Schandalig voetbal spelen wij Vitesse
Gewoon niet meer om aan te zien
V d werf weg ermee
Schaam mezelf kapot als je met deze selectie zo speelt
Bah!!!
Heb helemaal geen zin meer om naar vites te kijken
Wat een klere team hebben we zeg erger mezelf gewoon kapot
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 16:33]
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:30
Slutsky bakt er geen zak van
Vind ik leuk
NvC +7531
zondag 10 februari 2019 om 16:32
Als ik Slutsky zie dan denk ik dat hij eerder een frituur man is.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:37
instantpot!
Vind ik leuk
Robvites +11
zondag 10 februari 2019 om 16:32
Slechte wedstrijd Vitesse is onmachtig. Groningen was het gelukkigst. Vitesse kan Europees voetbal vergeten. Verloren seizoen.
Vind ik leuk
keesje s +452
zondag 10 februari 2019 om 16:32
Wat een bagger wedstrijd... Maar wat ik al zei... Zo groot zijn de verschillen niet sub top /middenmoot
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:46
Conclusie van vanmiddag:
Wij zijn op ons slechts even goed als Groningen in vorm.
Vitesse zwaar ondermaats.
Vind ik leuk
Farmer +13496
zondag 10 februari 2019 om 16:52
Hmm, er speelden 2 teams eigenlijk een draak van een wedstrijd, dus waarom jij denkt dat dít een 'Groningen in Vorm' is, is mij een raadsel.

Groningen kwakkelt het hele seizoen al...Maar Buijs heeft er iig werklust ingekregen bij de meesten, en daar dwing je toch ook wel iets mee af.
Vind ik leuk
keesje s +452
zondag 10 februari 2019 om 17:01
Jij denkt simpel 👍maar zo is het natuurlijk niet...
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 17:14
Ik ben gewoon van mening dat Vitesse met dit materiaal veel beter zou moeten kunnen. Als je dan het extreme blessureleed niet zou hebben zou het helemaal veel beter zijn.

Groningen doet het nu een stuk beter dan eerst. Misschien is ‘in vorm’ iets overdreven.

Het ontloopt elkaar allemaal niet zo veel. Maar kan toch nog steeds dat de middenmoot de subtop aanvalt.
Vind ik leuk
keesje s +452
zondag 10 februari 2019 om 17:37
Kijk dit is mooi gezegd!! Ben ik het mee eens!!
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 19:30
Hebben we toch de hele middag over gedaan 😂👍
Vind ik leuk
rebelkushh +432
zondag 10 februari 2019 om 16:33
Groningen dik verdiend gewonnen vandaag.
Jongetjes tegen Mannen vandaag, Buttner, Linssen, Matavz jullie worden gemist.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:50
Dik verdiend haha, waren allebei dramatisch. Verdiende geen winnaar, echt 2 degradatiekandidaten wat betreft voetbal. Niet om aan te gluren, verschrikkelijk. Als Vitesse supporter kan ik wel zeggen dat dit het slechtste Vitesse is van de laatste 10 jaar.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:33
Mooi hoor ex Feyenoord jeugdspeler man of the match super tof.
Vitesse schijtploeg forza FC Groningen & Danny Buis is je van harte gegund.
FR1908YBNWA
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:35
Mooi voor Groningen. Mooie overwinning . Het is jullie gegund.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:38
Heerlijk Vitesse dieper in de shit duwen en alles ligt nog open verschil met plaats 8 is volgens mij 3 punten
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:50
En het gat tussen nummer 16(Exelsior) is 8 punten, je weet maar nooit he... want hoe het er nu voorstaat is het echt ernstig.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 17:42
Vind het alleen maar prima als je kijkt hoe Groningen en Zwolle het nu opeens doen na een dramitisvhe eerste seizoenshelft en psv is aant verliezen Ajax verloor Heracles dat 5 wedstrijden op rij verloor alles is mogelijk in de eredivisie
Vind ik leuk
Metsie +211
zondag 10 februari 2019 om 16:39
Eindelijk een beetje lucht. Nu doorgaan met punten pakken
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:40
Deze trainer is een vreselijk aardige man maar krijgt dit team niet aan t voetballen, ik zie vanaf zijn komst geen ene pluspuntje bij Vitesse !!
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 16:40]
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:48
Valt mij ook behoorlijk tegen. Het tactisch vernuft kan hij totaal niet overbrengen op het team. Onvolwassen van het team of onvermogen van de trainer. Of beide?
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:44
Gefeliciteerd FC GRUNN. Ondanks alles gezien de wedstrijd. Ik dacht wie de 2-1 of 1-2 maakt die heeft gewonnen. FC Groningen werd het. Proficiat en mooi geprobeerd toen de Vitesse-aanvoerder na de blessure weer bij de vierde man te melden. Gewoon van profiteren
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:52
Het vertrouwen in Danny betaalt zich nu uit. Mooi man !
Vind ik leuk
VA1 +2666
zondag 10 februari 2019 om 16:59
Deed Bruns wel mee eigenlijk?
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 17:21
Die back van vitesse is wel een klasbak. Voor de rest snap ik de Vitesse supporters volledig wat een afschuwlijke speelstijl. Slutsky de nieuwe Faber!
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 17:43
Groningen gefeliciteerd

Vind ik leuk
AFP +2000
zondag 10 februari 2019 om 17:46
Ik had voor de winterstop al aangegeven dat de FC nieuwe spelers moest aantrekken, hetgeen geschiedde. Vanaf de wedstrijd in Edhv tegen PSV liet de FC progressie te bereiken. Ajax zal spijt hebben Kay Sierhuis te hebben verhuurd, want Huntelaar is echt opgebruikt. De FC moet in de ED blijven. Hoi hoi.
Ik ben Ajacied.
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 18:40]
Vind ik leuk
Cantona +1340
zondag 10 februari 2019 om 18:06
Zelf vond ik Vitesse beter tikken dan FC Groningen maar door hard werken ,waarbij Reis en Sierhuis een belangrijke rol speelden, trokken ze alsnog een overwinning over de streep.
Doan liet af en toe wat leuks zien en Odegaard is toch ook wel een lekkere voetballer.

Verder werd ik niet echt warm van het vertoonde spel in een nat, koud en winderig Groningen.
Maar ben ik blij met de broodnodige overwinning van mijn clubje
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 18:18
Zonder Zeefuik en Mahi een jetlag voor Doan. Volgende wedstrijd hoop ik iig dat Zeefuik terug is, vond echt dat Grunn hem miste. Blij met de zege en weer verder
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 18:22]
Vind ik leuk
Adrimo +14
zondag 10 februari 2019 om 18:54
Groningen is op de goede weg. Veel nieuwe spelers die nog niet helemaal op elkaar zijn ingespeeld, maar nu al het verschil maken. Rendement van Sierhuis is alleen al 1000% hoger dan Cassiera. Bruns heeft de ervaring. Ok, het kwam er vandaag niet helemaal uit. Zal te maken hebben met Vitesse dat hem natuurlijk goed kent. Geen beste wedstrijd vandaag, maar zeer amateuristisch hoe Vitesse de wedstrijd heeft laten glippen.
Vind ik leuk
NvC +7531
zondag 10 februari 2019 om 22:26
Volgens mij ben jij de gene die op mij als eerste reageerde nadat ik een punt had gemaakt aan Realist om on-topic te reageren. Maar jij wou liever over NEC beginnen met een sneer terwijl ik vraag aan een andere kort-sluitige vitessenaar om on-topic te reageren. Grappig he, jij zou een goed gesprek willen hebben maar je eerste reactie op mij was om niet over dit onderwerp te praten. 😉😉😉
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws