Van Bommel ziet Ajax opnieuw stuntelen: Dit kun je niet ontkennen

Van Bommel ziet Ajax opnieuw stuntelen: "Dit kun je niet ontkennen"

Gepubliceerd: zondag 10 februari 2019 om 16:44zo 10-02-2019 om 16:44

Mark van Bommel heeft zaterdagavond gezien hoe Ajax ten onder ging bij Heracles Almelo (1-0). Reden voor een feestje is het niet, benadrukt de PSV-trainer.

"Ik heb gedeeltelijk naar Ajax gekeken", reageert Van Bommel bij FOX Sports. "We praten natuurlijk altijd over onszelf, maar je moet niet ontkennen dat je gewoon ziet dat de concurrent drie punten laat liggen. Dat wil trouwens niet zeggen dat wij zomaar drie punten uitlopen, want die garantie is er absoluut niet."

Een flesje wijn heeft Van Bommel niet opengetrokken. "Ik drink bijna niet", aldus de PSV-trainer, die zich op de vlakte houdt over het gebrek aan een 'Plan B' bij Ajax. "Ik weet niet wat Ajax afspreekt en wat ze normaal doen, maar wij kunnen variëren. Als je vastgezet wordt, dan kunnen wij met Luuk (de Jong, red.) zeker de lange bal spelen."

PSV begint zondag met twijfelgevallen Steven Bergwijn en Hirving Lozano aan de uitwedstrijd tegen FC Utrecht. Van Bommel: "Als ze enigszins fit zijn, spelen ze. Beiden willen heel graag."

Lees meer over:EredivisiePSVAjax

Poll

Hoe eindigt FC Utrecht - PSV?

(2019 stemmen)

Plaats een reactie

zondag 10 februari 2019 om 16:46
Nu jullie nog mannen! K heb er zin in!
Vind ik leuk
LuckyLuksch +12362
zondag 10 februari 2019 om 16:53
1-0 begin is er 😂😂
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:54
En is zeer verdiend de voorsprong.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:55
KOM OP UTREGGGGG UUUUUUUUUUU 😂😂😂
Vind ik leuk
Werner1913 +10362
zondag 10 februari 2019 om 16:56
Haha. Allebei nog weinig laten zien. Maar prima corner.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 17:11
Utecht speelt compact en moet het van inzet hebben.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:56
Lach nou niet te snel, dat is toch een slechte eigenschap van veel ajacieden: "De huid verkopen voordat. ................."
Vind ik leuk
LuckyLuksch +12362
zondag 10 februari 2019 om 16:57
Hoezo? Ik lachte gisteren ook toen we 1-0 achter stonden. 😀
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:59
OK,....dan was ik te snel met mijn oordeel 😉
Vind ik leuk
LuckyLuksch +12362
zondag 10 februari 2019 om 17:01
Als je zo voetbalt als Ajax gisteren deed heb je nergens recht op
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:55
Nog niet zo'n florissant begin hè..
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 17:01
Ze hebben 1 kans gehad we zijn nog wel de betere.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:47
Goede reactie van van Bommel. Kunnen menig fans wat van leren van zowel Ajax als PSV.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:51
Inderdaad, ik vind Mark altijd zeer bescheiden. Als PSV vandaag drie punten pakt. Kunnen menig fans zowel van Ajax als PSV niet ontkennen dat PSV kampioen wordt.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:56
Dan mogen ze wel even aan voetballen denken want dit is niet om aan te gluren.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 17:55
Nog even in de vrieskist zetten denk ik? Hoogmoed komt voor de val.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 17:06
Van Bommel is ook het goede van PSV
Vind ik leuk
repeP +2106
zondag 10 februari 2019 om 16:47
Nuchterheid troef voorafgaande aan de wedstrijd tegen Utrecht uit dus bij van Bommel.
Vind ik leuk
voetbalkneus +2323
zondag 10 februari 2019 om 16:47
Succes mannen
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:48
Zo zeg, net op tijd in Utrecht vanuit Sittard. Cmon PSV.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:50
Ze komen uit Eindhoven.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:57
Ik ben via Sittard gegaan 😉
Vind ik leuk
fr1963 +4063
zondag 10 februari 2019 om 16:51
Bij winst is psv voor mij de a.s. landskampioen.
Ik zou overigens graag een type v Bommel als opvolger zien voor Gio, maar liever geen Frazer od de Wolf. Die missen het natuurlijk overwicht voor spelers van een topclub.
V Gaal met Kuyt en volgend jaar v Persie erbij zie ik als beste optie. V Gaal kan dan v Geel opvolgen.
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 16:54]
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:56
Bij een eventueel verlies ook. PSV is veel stabieler en meer een team als Ajax. En van Bommel doet dingen waar die als speler een bloedhekel had maar en dat moet ik hem nageven hij durft het wel.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:53
Geen kunst om in de eredivisie van systeem te wisselen maar in Europees verband heb ik PSV niet kunnen betrappen op een plan B.
Vind ik leuk
fr1963 +4063
zondag 10 februari 2019 om 16:57
Spurs, Napoli en Barca, teams die ook nog eens redelijk in vorm waren. Daar is voor NL ploegen niet echt een plan B voor. Moet je gewoon een beetje geluk hebben, het geluk dat ajax 2 jaar geleden zelfs naar een finale hielp!
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 16:58]
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 17:13
Wanneer speelde PSV tegen Napoli dan ? Mij niet bekend en hoezo had Ajax geluk ? Als Fey of PSV de finale zou hebben bereikt dan was het dat je geluk afdwingt. In het geval van Ajax speelde ze Schalke en Lyon volkomen van de mat.
Vind ik leuk
FSCeara +8918
zondag 10 februari 2019 om 17:19
volgens mij schoot een verdediger van Schalke tegen viergever op in de laatste minuut waardoor Ajax doorging maar kan het mis hebben. Ajax heeft in Europese wedstrijden prima gespeeld. Ik geef ze alleen heel weinig kans maar dat zei ik vorige maand ook al. Real geeft normaal in de uitwedstrijd vol gas en doet het dan in de 2de wedstrijd wat rustiger aan als het kan. En zoals Ajax alle goede spel in Amerika heeft gelaten zo heeft Real na de kerst wel de vorm weer terug.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 17:26
Real is zeker van een hogere orde dan Benfica en vrees een afstraffing voor Ajax
Vind ik leuk
FSCeara +8918
zondag 10 februari 2019 om 17:28
Daar hoef je niet voor te vrezen.Tenzij je Ajacied bent natuurlijk. Ik denk dat als Ajax het onder de 0-3 kan houden in de Arena dan hebben ze het prima gedaan.
Vind ik leuk
fr1963 +4063
zondag 10 februari 2019 om 17:20
Ja, alleen thuis. Uit had het heel anders kunnen uitpakken.
Het was Inter ipv Napoli.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 17:25
Fey speelde wel tegen Napoli maar weet je wat het probleem is ? Europees stellen wij weinig voor.
Vind ik leuk
Mass +5800
zondag 10 februari 2019 om 16:56
Nu zelf nog winnen mark...
Vind ik leuk
derksen +9011
zondag 10 februari 2019 om 16:58
Wie is ee aan het stuntelen Marc?
Altijd voorzichtig zijn met zulke uitspraken
Vind ik leuk
Reyvoetbal +1191
zondag 10 februari 2019 om 17:12
Dat is de kop van het artikel.
Niet iets dat Van Bommel heeft gezegd.
Beetje voorzichtig met je uitspraken Derksen
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 17:03
Kom Op Utreg !!!
Grens dichtgooien laat hun maar aan de bal
Vind ik leuk
Nr14always +1441
zondag 10 februari 2019 om 17:04
We houden het gewoon spannend, de schaal wordt opgedragen aan Nouri.
Vind ik leuk
FSCeara +8918
zondag 10 februari 2019 om 17:20
welke schaal ? die van een decennia geleden?
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 17:22
1-4 eindstand, let maar op
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 17:23
Bus parkeren tegen PSV en niet willen voetballen is gewoon slim van Utrecht.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 17:24
Wat gebeurt daar in Utrecht ?
Vind ik leuk
derksen +9011
zondag 10 februari 2019 om 17:28
Psv interesse in dick advocaat na zijn afwijzing voor Feyenoord is explosief gestegen
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 17:58
Dick advocaat in plaats van ten hag is ook een leuke💪🏻
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 17:29
oops 2-4 dan maar
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 17:29
Luuk de jong is plan B? Als psv slecht speelt heb je niks aan Luuk. Lange ballen lukken ook niet,het is weer ouderwets zeuren
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 17:30
Maar het is Utecht gegund en we hebben genoeg ruimte om Ajax voor te blijven haha.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 17:34
GERBRANDS WEER ZIJN HOK IN MET WIJ WILLEN ANDERE COMPETITIE OMDAT WE DEZE ONTGROEIID ZIJN. ROT OP GERBRANDS MET JE PSV EN AJAX. LEKKER ALLETWEE WEER OP ZIJN PLEK GEZET.

VAN BOMMEL JANKERD, GERBRANDS JANKERT
Vind ik leuk
kikokiko +48
zondag 10 februari 2019 om 17:40
Volgende week PSV weer onderuit tegen Heerenveen competitie is nog niet gespeeld.
Vind ik leuk
Sunil010 +293
zondag 10 februari 2019 om 17:40
Ondertussen stuntelen ze ook 😂😂😂
Vind ik leuk
Ray01 +129
zondag 10 februari 2019 om 19:00
Tja het was voorspelbaar dat PSV niet zou winnen.. omdat er vaak gemakzucht ontstaat bij PSV als de concurrent punten verliezen.. die genadeklap gevende mentaliteit is er gewoon niet..
Vind ik leuk
rpaulp50 +13368
maandag 11 februari 2019 om 04:47
Ten Hag kan nog wel wat leren van nieuwkomertje van Bommel.
Vind ik leuk
ritje +554
maandag 11 februari 2019 om 09:04
hallo Van Bommel liegt !! Natuurlijk heeft hij een ronde dansje gemaakt! Maar dat zal hij nooit toegeven! Maar misschien komt boontje nog om zijn loontje? tegen Heerenveen en feyenoord valt de beslissing? We zullen zien? mvg ritje
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws