Weer afvaller bij Real Madrid richting Ajax-uit: Isco haakt af vanwege 'stress'

Weer afvaller bij Real Madrid richting Ajax-uit: Isco haakt af vanwege 'stress'

Gepubliceerd: zondag 10 februari 2019 om 17:48zo 10-02-2019 om 17:48

De ziekenboeg van Real Madrid loopt in de aanloop naar de Champions League-kraker tegen Ajax langzaam maar zeker vol. Isco reist in elk geval niet af naar Amsterdam.

Isco kampt met rug- en nekproblemen en is voor onbepaalde tijd uit de roulatie, zo bevestigt Real Madrid zondag. Volgens Marca worden de fysieke klachten van de 26-jarige stilist veroorzaakt door stress. Isco heeft onder trainer Santiago Solari geen basisplaats en uitte deze week zijn ongenoegen over die situatie. Hij miste zaterdag de derby tegen Atlético Madrid (1-3 zege) al.

De medische staf van Real Madrid heeft het druk, want Isco is niet de enige speler die zich heeft gemeld in de ziekenboeg. Toni Kroos hield een enkelblessure over aan een overtreding van Atlético-middenvelder Thomas Partey en ondergaat maandag aanvullend onderzoek. Hij raakte sinds december 2018 al twee keer eerder geblesseerd. Marcos Llorente en Jesús Vallejo zijn er sowieso niet bij tegen Ajax.

Ajax en Real Madrid trappen woensdag om 21.00 uur af in de Johan Cruijff Arena. Dinsdag 5 maart is de return in Spanje. Inzet is een ticket voor de kwartfinale van de Champions League.

Plaats een reactie

Bengelino +12877
zondag 10 februari 2019 om 17:49
4-0 minimaal, we hebben ons gisteren vakkundig gespaard
Vind ik leuk
Biennie +1552
zondag 10 februari 2019 om 17:50
Gewoon er in kleunen, we zien wel wat er gaat gebeuren.
Je speelt tegen het beste team van de laatste 10 jaar dus alles behalve verliezen zou mooi meegenomen zijn.
Vind ik leuk
DEWEE +2631
zondag 10 februari 2019 om 17:50
4-0 woensdag. Ajax spaart zich duidelijk na de winterstop voor de clash tegen Real.....
Vind ik leuk
Sil95 +11839
zondag 10 februari 2019 om 17:52
Ach ze hebben nog altijd middenvelders als Modric, Casemiro, Asensio en Ceballos die dat gemis kunnen opvangen. Isco had naar alle waarschijnlijkheid niet eens in de basis gestaan. Ik ben als Ajacied altijd optimistisch gestemd maar ik vrees dat wij woensdag kanonnenvoer zijn.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 18:17
Kroos niet te vergeten..
Vind ik leuk
Sil95 +11839
zondag 10 februari 2019 om 18:21
Nee maar die is volgens het artikel ook nog een twijfelgeval.
Vind ik leuk
Muscles +1472
zondag 10 februari 2019 om 17:53
Al missen ze elf basisspelers...het begint bij je eigen spel en dat was een drama. Knop om, niet lullen maar poetsen, Forza AFCA
Vind ik leuk
WilcoS64 +3319
zondag 10 februari 2019 om 17:55
Isco zou toch niet spelen, missen ze niet. Ik hoop op een klein wonder, 2-0.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 17:55
Gewoon easy win! Ondanks Ten Hag heb ik er wel vertrouwen in! Frenkie draait het middenveld van Real helemaal dol en Dolberg gaat weer ouderwets schitteren (mits Tadic niet in de spits speelt)! Ook nemen Nico, Mathijs en Donny ons bijde hand en klappen we er vol op! Heracles heeft laten zien hoe het moet dat nemen we gewoon klakkeloos over. Heracles heeft ons voetballes gegeven en hopelijk hebben we daarvan geleerd!
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 18:18
Dolberg gaat de ergste dag van zijn leven tegemoet.
Die zou ik maar vast psychische hulp bieden want dat heeft hij wel nodig na 90 minuten Ramos.
Vind ik leuk
Bo3007 +435
zondag 10 februari 2019 om 18:33
Denk eerder Ramos. Na Dolberg 25x geschopt te hebben en die nog steeds geen reactie terug geeft zal Ramos volledig in de stress schieten omdat die meent dat die het zieken volledig verleert heeft.
Vind ik leuk
Mr. O +1523
zondag 10 februari 2019 om 19:32
🤣🤣🤣Die geeft geen krimp!
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 20:11
Als hij hem wil schoppen is Dolberg er al voorbij.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 17:56
Nou of dat wat uitmaakt,word het 0-5 ook goed ,ajax is meer de weg kwijt
Vind ik leuk
Benniewies +4535
zondag 10 februari 2019 om 18:48
Gewoon ook geen Hollandse club supporten.
Jank dan ook niet als men wat over jouw cluppie zegt
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 17:57
Als ajax zo blíjft voetballen krijg je dik op je broek
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 17:59
Die stress zal niet komen omdat hij tegen Ajax moet voetballen
Vind ik leuk
Nightcrawler +6075
zondag 10 februari 2019 om 18:02
Isco heeft Heracles Ajax gezien en schijt in de broek nu van de stress. Begrijpelijk.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 18:08
Madrid wint sowieso met grote cijfers.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 18:11
Haha.

Stress ... Die wil weg.
Vind ik leuk
derksen +9011
zondag 10 februari 2019 om 18:15
Er is geen speler van real die kan lopen vandaag na Atletico,ajax daar in tegen heb zich nauwelijks ingespannen dus dat ajax zeer makkelijk wint van real is natuurlijk een zekerheidje ,dat mensen daar überhaupt aan twijfelen is mij een raadsel,real ff sireneus waar hebben we het over het is Heracles niet
Whoeahahahahaahahahahah
Vind ik leuk
Voetbal@com +2571
zondag 10 februari 2019 om 18:16
Dat is een meevaller
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 18:27
Niet te hoog van stapel lopen het is real Madrid moeten respecteren ze beginnen net weer in vorm te raken tegen Ajax en terwijl bij Ajax koppen bij de transfer zitten plaats de wedstrijd
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 19:07
Daar ia Ajax al weken mee bezig
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 18:51
2-1
Tadic en Mazraoui bij Ajax
Bale voor Real
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 18:56
Hopen dat Ajax wel gaat voetballen in plaats van in de speeltuin ballen...
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 19:06
We hebben het hier over de 2e keus die niet beschikbaar is. Wat een ellende
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 19:25
Ik denk dat heel Ajax op dit moment last van stress heeft. Dus Isco kan geeoon mee.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 20:43
3-1 voor ajax in Amsterdam , uit zal ajax met 5-0 verliezen.
Vind ik leuk
Jandieze +205
zondag 10 februari 2019 om 21:21
Ajax zwijnt weer. Eerst een mazzeloting in de voorronde. Toen een B-poule. En nu een gehavend Real.
Vind ik leuk
Toonu2 +5
zondag 10 februari 2019 om 21:29
Maak niet uit wie er niet bij is 0-5
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 23:33
Aub zet deze trainer toch aub op maandagmorgen toch op straat , vreselijk.
Vind ik leuk
sjakieeee +13
maandag 11 februari 2019 om 09:36
toch blijft er genoeg aan kwaliteit over
om ajax te verslaan!!!!
ps.ben wel ajaxied!!!!!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws