Vermeulen streept drie Feyenoord-namen weg: 'Misschien weer poging bij Advocaat'

Vermeulen streept drie Feyenoord-namen weg: 'Misschien weer poging bij Advocaat'

Gepubliceerd: zondag 10 februari 2019 om 23:20zo 10-02-2019 om 23:20

Laatste update: zondag 10 februari 2019 om 23:51zo 10-02-2019 om 23:51

Louis van Gaal, Phillip Cocu en Henk Fraser worden niet de nieuwe trainer van Feyenoord, stelt Arno Vermeulen. De drie namen doken gereld op in de media nadat Giovanni van Bronckhorst zijn vertrek aankondigde, maar zijn volgens de chef sport van de NOS op dit moment geen optie.

Van Gaal was wel degelijk een optie bij de Rotterdammers, laat Vermeulen weten bij Studio Voetbal. De oud-bondscoach kent technisch directeur Martin van Geel nog van zijn tijd bij AZ en zijn vrouw Truus is van origine een Feyenoord-fan. "Hij heeft gisteren (zaterdag, red.) laten weten dat hij niet benaderd is, dus dat is nu wel van de baan. Maar het was wel een serieuze mogelijkheid."

Cocu zit zonder club na zijn ontslag bij Fenerbahçe, maar hoeft niet op een telefoontje vanuit Rotterdam-Zuid te rekenen. "Het is zeker dat ze die niet gaan vragen, omdat ze hem niet zien zitten als trainer van Feyenoord op dit moment." Sparta-trainer Henk Fraser 'wordt het ook zeker niet'. "Die is ontslagen door Stanley Brard, die nu weer in het zadel is als hoofd jeugdopleidingen."

Vermeulen acht het zelfs niet onwaarschijnlijk dat Feyenoord nóg een keer bij Advocaat uitkomt. "Ze sluiten niet uit dat er nog een tweede poging komt. Nu moeten ze verder omdat hij heeft gezegd geen tweede gesprek te willen. Feyenoord gaat nu naar andere opties kijken, maar ze vlakken hem niet helemaal uit. We hebben gekkere dingen meegemaakt met Advocaat: eerst bondscoach van België en daarna toch niet."

Plaats een reactie

zondag 10 februari 2019 om 23:26
Kunnen we die pastoor zelf niet wegstrepen ?
Vind ik leuk
Bengelino +12877
zondag 10 februari 2019 om 23:30
Nee, Alex Pastoor is beschikbaar
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 23:34
Scherp zo laat nog
Vind ik leuk
Tommieman +2606
zondag 10 februari 2019 om 23:36
Tijd is relatief . Bij mij is het ook 16.36 😉
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 23:40
Als men mij vraagt of het niet te vroeg is voor n pilske zeg ik ook altijd: "ergens in de wereld is t 11 uur 's avonds".
Vind ik leuk
Tommieman +2606
zondag 10 februari 2019 om 23:41
Ik zeg proost !
Vind ik leuk
El Cazador +8682
zondag 10 februari 2019 om 23:26
Vermeulen stelt zichzelf aan. Man o man wat een blaaskaak
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +1350
zondag 10 februari 2019 om 23:26
Ik zit het net te kijken maar volgens mij heeft Vermeulen dat helemaal niet gezegd.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 00:20
Dat is nog leuker. Haha.

De media zoekt en zoekt.

Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 23:28
Geef JP van Gastel nu eens een kans
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +1350
maandag 11 februari 2019 om 00:44
Waarom in godsnaam?
Vind ik leuk
fedor2501 +5857
maandag 11 februari 2019 om 06:25
Die durft niet. Dat is de reden waarom Gio hoofdcoach werd.
Vind ik leuk
repeP +2106
maandag 11 februari 2019 om 12:30
Precies! Om die reden had hij eigelijk niet aan de technische staf van het eerste toegevoegd moeten worden. Te weinig ambitieus.
Vind ik leuk
Tommieman +2606
zondag 10 februari 2019 om 23:33
Ik heb het van de week al gezegd : Luc Castaignos heeft tijd en is ook een oud-speler ... 😉
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 23:45
Hahahaha
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 23:35
Als ze nog een keer bij Dickie gaan vragen is dat gewoon zielig. Hij heeft nee gezegt toch nou doorschakelen dan.
Vind ik leuk
Tommieman +2606
zondag 10 februari 2019 om 23:36
Dat zou wel heel erg een zwaktebod zijn idd . Kom op zeg .
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 23:37
Guus Hiddink.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 23:42
Kuttrainer.
Vind ik leuk
kees ee +792
maandag 11 februari 2019 om 00:23
. . guus hiddink ?? . . lijkt me meer iets voor de senioren van fc knudde ??
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 23:44
Coccie vraagt te veel kutvoetbal salaris.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 23:44
Lee Towers.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 23:45
Streppel kan ook.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 23:47
Conclusie : dat gaat nog verdomde moeilijk worden .
Vind ik leuk
Tommieman +2606
zondag 10 februari 2019 om 23:50
Ja ik zou het echt ff niet weten . Ik dacht niet dat Advocaat de man voor de job was maar dat er simpelweg niks anders was . Maar nu ... ?
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +1350
maandag 11 februari 2019 om 00:49
Wordt gewoon stein let maar op
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 00:22
Daarom mocht Gio voor mij nog wel een jaartje blijven zitten.
Vind ik leuk
rpaulp50 +13368
maandag 11 februari 2019 om 04:50
Gio had lekker Kuyt kunnen inwerken, maar na dat boek....jammer
dat Kuyt zich zo heeft laten gaan.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 06:20
Wel zo eerlijk, toch?

Zo heeft Kuyt het beleefd. Kuyt was ook al boos dat hij op de bank moest zitten.
Dat heeft al langer gespeeld tussen die 2. Dat is niet iets van een week.
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 06:20]
Vind ik leuk
rpaulp50 +13368
maandag 11 februari 2019 om 06:45
Je mag alles schrijven maar dat heeft ook consequenties.
Ik kan mij goed voorstellen, dat als je met iemand samenwerkt
je ook iemand wil kunnen vertrouwen, ik zou Kuyt nooit meer vertrouwen.
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +1350
maandag 11 februari 2019 om 06:49
Jij vind mensen in hun rug steken eerlijk?
Vind ik leuk
Mo +12362
maandag 11 februari 2019 om 00:06
Mooi want Louis mag van mij naar Ajax komen als het zo doorgaat.
Vind ik leuk
kees ee +792
maandag 11 februari 2019 om 00:17
. . heb de grappenmakers van studio voetbal niet gezien gelukkig, . . komt weinig zinnigs van uit !?
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 00:23
Je moet gewoon niks kijken, dan erger je je ook niet. Wat zou je je druk maken over tv mannetjes en vrouwtjes. Dan kun je je overal wel druk om gaan maken.
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 00:24]
Vind ik leuk
Vamos7 +10210
maandag 11 februari 2019 om 00:34
Als jij je eigen TV programma maakt wil ik Tv wel aanzetten..
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 00:41
Wil je nog meer onzin horen?
Vind ik leuk
Vamos7 +10210
maandag 11 februari 2019 om 00:43
Jij toch niet? Je hebt vaak zinnige dingen te melden dus ik verwacht wel dat het leuk programma gaat worden.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 01:38
Denk aan de man zijn leeftijd met alle respect
Vind ik leuk
Antonio_4 +2151
maandag 11 februari 2019 om 02:21
Als je al die namen voorbij ziet komen krijg je al gauw de neiging om aan een buitenlander te denken. Een Engelse zie ik wel passen in de Kuip. Big Sam misschien wat? :)
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 02:22]
Vind ik leuk
rpaulp50 +13368
maandag 11 februari 2019 om 04:53
Big Sam: wat kan ik investeren ?
Van Geel: niets.
Big Sam: a jolly good evening indeed.


Vind ik leuk
Antonio_4 +2151
maandag 11 februari 2019 om 11:20
Haha, zo zou het inderdaad wel gaan.
Vind ik leuk
rpaulp50 +13368
maandag 11 februari 2019 om 11:53
Er is niks, er kan niks...dus een vent zoals Dick die het wel gelooft allemaal voor een leuk salaris of een andere jonge Trainer die " het nog wel voor niks zou willen doen" ( type Fraser kwijlend ) daar kom je dan op uit......

Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 06:25
Ik ben bang dat Fraser overblijft.

Misschien Seff Vergoossen ... trouwens. Die doet het meestal ook wel goed.

Oohh ... die is ook al 70+, lees ik net, laat maar.

Makaay had eigenlijk de volgende moeten worden in het rijtje : Gio - Makaay - Kuyt - El Ahmadi.
Ik weet niet waarom hij niet wil. Hij is wel erg stil natuurlijk, dat wel.
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 06:37]
Vind ik leuk
rpaulp50 +13368
maandag 11 februari 2019 om 06:47
Het maakt niet zoveel uit wie de kop van jut wil spelen tot het jaar 2024 ongeveer.......
Vind ik leuk
Antonio_4 +2151
maandag 11 februari 2019 om 11:50
Kan me niet voorstellen dat Van Geel enthousiast is geworden van wat Fraser de laatste tijd heeft laten zien. Maar wie weet... Rijkaard is ook gedegradeerd met Sparta om vervolgens de CL te winnen met Barcelona. Misschien dat Fraser net zo goed klikt in de Kuip.

En Tomasson zou ook in dat rijtje passen in mijn ogen. Jammer dat hij het ook niet ziet zitten. Ben benieuwd.
Vind ik leuk
repeP +2106
maandag 11 februari 2019 om 12:32
Lodeweges, Kees van Wonderen, Jürgen Klinsmann, zo maar wat namen van trainers die het zouden kunnen gaan doen in mijn ogen.
Vind ik leuk
orion73 +1546
maandag 11 februari 2019 om 06:12
Nog een keer aankloppen bij Advocaat die eerst nee zei? Dat zou getuigen van een enorme armoede.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 06:27
Dan weet de KNVB wel gelijk, wat voor een kolere trainersopleiding ze hebben.
"De winnaars van morgen" ... we zijn gvd al 4 jaar verder. En morgen is nog ver weg.

Ik bedank van Oostveen nog maar een keer.
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 06:28]
Vind ik leuk
AZVork +1207
maandag 11 februari 2019 om 06:42
Er zijn best goede trainers. Gaat ook grotendeels om het spelers materiaal wat bij de clubs rond loopt. Nl teams zijn nu eenmaal niet zo goed (op ajax spelers na dan. Dat zijn zo als ik lees en hoor de allerbeste).
Vind ik leuk
rpaulp50 +13368
maandag 11 februari 2019 om 06:51
Gio, de Boer en Cocu allemaal succesvolle KNVB Trainers in de ED,
daar zoekt Feyenoord, met een beperkt budget, toch een Trainer voor.... ( voor de ED ? ) Alle waar naar z'n geld.........vraag maar aan van Geel.
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 06:52]
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 06:35
Niet doen!!!
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 06:35
Feyenoord moet gewoon een strenge buitenlandse trainer aan stellen en die ook oog heeft van jonge voetbalkers uit de eigen jeugd.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 06:39
Welke buitenlandse trainer heeft het goed gedaan in de ere divisie?

Van de 100 zijn dat er misschien 5.
Vind ik leuk
Smithsonian +41651
maandag 11 februari 2019 om 07:17
Alles beter dan fraser.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 07:20
Zelfs daar twijfel ik nog over.
Vind ik leuk
Smithsonian +41651
maandag 11 februari 2019 om 07:17
Kan niet iemand arno's naam weg strepen?
Vind ik leuk
Smithsonian +41651
maandag 11 februari 2019 om 07:19
Erwin koeman....
Vind ik leuk
Ds19 +0
maandag 11 februari 2019 om 07:30
Wenger, Mourinho of Zidane hebben ook geen club.
Vind ik leuk
Oud Fluks +1031
maandag 11 februari 2019 om 07:43
Geen trainer te vinden in Rotterdam er zijn er op dit moment voldoende maar in Rotterdam moeten ze één ding niet vergeten dat er niet voldoende geld beschikbaar is om een trainer te kunnen halen die met in zijn ogen voldoende spelersselectie op dit moment de strijd aan kan met de bovenste twee waar voldoende geld beschikbaar is om een goede selectie op poten te zetten waardoor men afhaakt en alleen middelmatige trainers daar heen willen. De tijd dat men zonder problemen een trainer kan vinden is voorbij want als 1e is de vraag bij hen wie of kan ik kopen om mee te doen met om een kampioenschap is toch wel de drijfveer om te kunnen tekenen bij een club !
Vind ik leuk
legasy +197
maandag 11 februari 2019 om 08:19
Ten Hag is ook bijna vrij!
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 08:21
Als jij als trainer zonder veel en duur te investeren een ploeg kan doen groeien dan ben jij in mijn ogen een topper heb jij alleen dure spelers nodig om jouw doelen te halen of prijzen te winnen heb jij niet mijn sympathie dat tekent veel van de huidige trainers niet spelers beter maken en laten ontwikkelen, maar puur hoe zet ik mezelf op de kaart en denken dat nog goed zijn ook, Feyenoord moet geen naam aantrekken maar een trainersstaf daar neerzetten die het team ontwikkeld, de spelers beter maakt ook de minder sterke punten en een duidelijke speelstijl die gepolijst wordt met meerdere speelstijlen plan B's bij slechte team, een team die leert te winnen van alle clubs onder de top 3 zoals bv PSV nu doet want alleen zo wordt jij kampioen en niet de Cuyp tevreden stellen met overwinningen op PSV en Ajax tegenwoordig kan het niet meer de fans daarmee zoet houden dat close yo amateuristisch club beleid
Vind ik leuk
Mkwak +0
maandag 11 februari 2019 om 08:28
Huub Stevens is een serieuze optie.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 09:10
Louis benaderen
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 09:31
Bij Sparta poepen ze Fraser ook uit
Vind ik leuk
fr1963 +4063
maandag 11 februari 2019 om 21:12
Louis alsnog vragen Martin! Is topkandidaat!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws