Vaste Ten Hag-wissel bevreemdt Van Hooijdonk: Sowieso nooit doen

Vaste Ten Hag-wissel bevreemdt Van Hooijdonk: "Sowieso nooit doen"

Gepubliceerd: maandag 11 februari 2019 om 10:42ma 11-02-2019 om 10:42

Dat Donny van de Beek regelmatig gewisseld wordt wanneer het niet lekker draait bij Ajax, is onverstandig van trainer Erik ten Hag. Dat vindt Pierre van Hooijdonk. Ook zaterdag, op bezoek bij Heracles Almelo (1-0), werd Van de Beek in de tweede helft naar de kant gehaald. 

"Als je met 1-0 achterstaat: sowieso nooit doen. Van de Beek heeft bewezen heel makkelijk en vaak een doelpunt te kunnen maken", zei Van Hooijdonk zondagavond bij Studio Voetbal. "Hij heeft scorend vermogen. Hij brengt dan Zakaria Labyad in, maar zijn record is natuurlijk totaal anders dan dat van Van de Beek."

De analist vond het hoogst opmerkelijk hoe gelaten de spelers van Ajax voor de dag kwamen in Almelo. "Als je zo'n wedstrijd speelt en er gaat veel fout, dan moet het in het veld weleens clashen tussen een paar spelers. Kan niet anders, want het loopt voor geen meter. Maar er gebeurde niets en dat mis ik dan."

Lees ook: Advies voor Ten Hag: "Tadic en Ziyech lekker eraf halen en niet laten spelen"

Plaats een reactie

maandag 11 februari 2019 om 10:46
Die kale kop moet rollen
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 12:24
Ik kan wel wat drama gebruiken!
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 12:42
Wel frappant dat Pierre wel weet hoe het werkt terwijl NAC (waar Pierre in het technisch hart v.d. club zit) onderaan bungelt
Vind ik leuk
DeanJayden +11126
maandag 11 februari 2019 om 13:22
Dat bevestigt het vermoeden dat buiten ten Haq iedereen kampioen kan worden met deze selectie
Vind ik leuk
Cookee +12162
maandag 11 februari 2019 om 17:57
Je hebt een punt maar ook niet.
Want iemand kan alles verkeerd zien en toch 1 punt wel goed zien.
Vind ik leuk
DeanJayden +11126
maandag 11 februari 2019 om 16:45
Hij mag wel blijven leven enkel Ajax was een brug te ver
Vind ik leuk
Cookee +12162
maandag 11 februari 2019 om 17:58
Mag ik het treurig vinden dat als Ajax wint de spelers superhelden zijn?
En als ze verliezen dan heeft dat mannetje op de bank het gedaan.
Vind ik leuk
DeanJayden +11126
maandag 11 februari 2019 om 17:59
Kijk naar de wissels en beoordeel hem daarop
Vind ik leuk
Cookee +12162
maandag 11 februari 2019 om 19:32
Ja, maar het is nou niet zo dat Ronaldo op de bank zit, die Heracles even zoekspeelt. Dolberg en Neres zijn ook geen tovenaars.
Vind ik leuk
Roeptoeter +12071
maandag 11 februari 2019 om 10:47
Pierre, hoe gaat het met NAC?
Vind ik leuk
SimonSays +6884
maandag 11 februari 2019 om 11:20
Roeptoeter, hoe gaat het met Ajax?
Vind ik leuk
Roeptoeter +12071
maandag 11 februari 2019 om 11:26
Die doen nog mee om 3 prijzen. Hoezo?
Vind ik leuk
SimonSays +6884
maandag 11 februari 2019 om 11:34
Hoezo hoezo? Is toch een normale vraag. Ik toon belangstelling. Aardig van mij, ik weet het.
Vind ik leuk
DeanJayden +11126
maandag 11 februari 2019 om 13:24
Ik zag bij de training dat het weer goedkomt
Vind ik leuk
SimonSays +6884
maandag 11 februari 2019 om 13:47
Dan ben ik helemaal gerustgesteld.
Vind ik leuk
Voetbal@com +2388
maandag 11 februari 2019 om 10:47
Pierre, advies, richt je focus 100% op NAC want blijkbaar zie jij ook niet dat Donny gewoon een middelmatige speler is die zeurt bij een wissel omdat Sjaak vindt dat Donny de beste is.

Donny is een speler voor de onderste clubs in de Bundesliga.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 10:50
Als je bij de onderste clubs van de bundesliga mee zou kunnen komen
Ben je dan op zich niet gewoon een heel erg goede speler voot NAC?
Vind ik leuk
DeanJayden +11126
maandag 11 februari 2019 om 11:15
Donny kan goed in deze pot , beter als ratje
Vind ik leuk
Cookee +12162
maandag 11 februari 2019 om 17:59
Als er geen aanvoer op Donny is van Ta-Zi dan heb je ook niks aan Donny.
Vind ik leuk
Smithsonian +41019
maandag 11 februari 2019 om 10:48
Labyad had sowieso niet gehaald moeten worden.

En pierre moet van de buis verdwijnen, zsm.
Vind ik leuk
SimonSays +6884
maandag 11 februari 2019 om 11:30
Verder nog wensen?
Vind ik leuk
markie +2321
maandag 11 februari 2019 om 11:50
Hee, dat zijn nog eens verstandige opmerkingen
Vind ik leuk
DeanJayden +11126
maandag 11 februari 2019 om 13:25
Vind Pierre altijd wel grappig met zijn pruik
Vind ik leuk
Zegikniet +117
maandag 11 februari 2019 om 10:49
Tsja, er is maar één speler bij Ajax die nog voor het team gaat en dat is De Ligt. De rest wil alles voor zichzelf zo goed mogelijk geregeld hebben. Als ze zich niet snel herpakken kun je lachen woensdag..
Vind ik leuk
Henk 1971 +8378
maandag 11 februari 2019 om 10:51
Hoe laat begint die lachfilm woensdag?
Vind ik leuk
Pimman +9463
maandag 11 februari 2019 om 11:47
Henk 1971..,ná het voorprogramma PSV-RKC.
Vind ik leuk
SimonSays +6884
maandag 11 februari 2019 om 11:49
Dat is geen lachfilm, dat is een drama.
Vind ik leuk
DeanJayden +11126
maandag 11 februari 2019 om 13:26
Nee das op net 5 hopen ze de dames mee te trekken
Vind ik leuk
Henk 1971 +8378
maandag 11 februari 2019 om 11:50
Speelt Ajax ook met het B-team dan? Maakt toch geen flikker uit wie ze opstellen....worden toch dik ingemaakt!
Vind ik leuk
RenW +3266
maandag 11 februari 2019 om 11:55
Maar....Henk, gelukkig nog wel een film.
Er zijn ook dorpen waar helemaal niets te doen is, doordeweeks.
Vind ik leuk
Pimman +9463
maandag 11 februari 2019 om 11:59
Wat een interesse voor Ajax Henk1971.. speelt jouw club dan geen Champions League woensdag..Of zijn die allang uitgeschakeld of zelfs niet eens geplaatst? Vertel eens..geen idee.
Vind ik leuk
Henk 1971 +8378
maandag 11 februari 2019 om 12:07
Wij willen niet voor lul staan.....sterkte woensdag!
Vind ik leuk
Pimman +9463
maandag 11 februari 2019 om 12:34
Wíj willen niet voor lul staan? ..wie is wij? Ik had wel een duidelijk antwoord verwacht op mijn vraag maar vermoedelijk is dat te moeilijk maar ik denk eigenlijk dat je dat niet durft..zeg maar zoals een Angsthaast die snel de benen neemt. Ik ben benieuwd, ik wacht het af Henk1971.
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 12:35]
Vind ik leuk
Henk 1971 +8378
maandag 11 februari 2019 om 12:44
Hey pimmetje, kom je aandacht te kort? Wil je graag een bevestiging op je onzin? Maak dan een afspraak met een mede lotgenoot. Kan je mij met rust laten!
Vind ik leuk
Pimman +9463
maandag 11 februari 2019 om 12:52
Ik vroeg me alleen af voor welke club jij bent..ik wacht het nog steeds af. Schijnt nogal lastig te zijn om mede te delen.
Vind ik leuk
Henk 1971 +8378
maandag 11 februari 2019 om 12:55
Lezen is idd lastig voor jou, komt waarschijnlijk door de frustratie van al die jaaaaaren geen prijzen ❌❌❌❌❌NIKS
Vind ik leuk
Pimman +9463
maandag 11 februari 2019 om 14:34
Henk ik vind jouw interesse gewoon hartstikke leuk dus vroeg ik me af of jij aanhanger bent van een Nederlandse club die óók nog op het hoogste niveau Europees speelt. Of is dát óók te moeilijk voor je om dat beantwoorden?!
Vind ik leuk
Linke loe +306
maandag 11 februari 2019 om 12:57
Jij zet jezelf de hele dagen voor lul hier man gek..dus waar heb je het over
Vind ik leuk
DeanJayden +11126
maandag 11 februari 2019 om 13:26
SBS6 2040 voor als je niet van voetbal houd
Vind ik leuk
Kim Jung-On +5125
maandag 11 februari 2019 om 10:49
Lekker belangrijk wat deze kerel ervan vindt
Vind ik leuk
Sooike1208 +5014
maandag 11 februari 2019 om 10:50
Dat hij uberhaupt zijn bek nog open durft te doen.
Nac opzadelen met 7de rangs spelers en daardoor linea recta richting KKD sturen maar tegelijk kritiek op ajax geven??

Wordt steeds triester met deze gast
Vind ik leuk
DeanJayden +11126
maandag 11 februari 2019 om 13:28
Enkel heeft hij in deze wel gelijk
Vind ik leuk
Cookee +12162
maandag 11 februari 2019 om 18:03
Tot zijn wissel had Donny ook niks laten zien.
Vind ik leuk
DeanJayden +11126
maandag 11 februari 2019 om 18:11
Hij had Neres moeten brengen
Vind ik leuk
Cookee +12162
maandag 11 februari 2019 om 19:34
Ik vind Neres altijd wel actief en die kan het verschil maken, maar niemand voorin kon vrijgespeeld worden leek het. Het lijkt vooral slordig omdat Neres vorige week het verschil maakte, dan denk ik net als jij mogelijk... beloon dat dan.
Vind ik leuk
DeanJayden +11126
maandag 11 februari 2019 om 19:58
Alls een ander zijn dag niet heeft kan het geen kwaad Neres te brengen, ratje en miss Dolberg is niet wat je nodig hebt als je ploeg al zwalkt
Vind ik leuk
Cookee +12162
dinsdag 12 februari 2019 om 20:38
Ja, denk ik ook en Neres gooit niet gauw met de pet, dacht ik. Hij kan met zijn rushes ook iets forceren als het met mooi voetbal niet lukt.
Vind ik leuk
AllAdIn +22344
maandag 11 februari 2019 om 10:52
Kunnen we woensdag niet op komen dagen en gewoon reglementair met 0-3 verliezen?
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 10:55
Haha , dat gebeurde vroeger bij de E-tjes , F-jes wel es ja
Vind ik leuk
AllAdIn +22344
maandag 11 februari 2019 om 10:57
Hahahaa, echt he?
Vind ik leuk
Sportvogel +241
maandag 11 februari 2019 om 12:01
Dat heb ik op zondag ochtend ook wel eens mee gemaakt hoor. 's Avonds een vent, 's morgens een vent is niet voor alle voetballers weggelegd. Maar goed, dat is heel wat anders.
Vind ik leuk
AllAdIn +22344
maandag 11 februari 2019 om 12:02
Hahahaa, serieus?
Dan maar brak op het veld staan hoor..
Vind ik leuk
Sportvogel +241
maandag 11 februari 2019 om 13:55
Helaas denken er sommige anders over ;-)

Iets met een lekke band, de wekker niet gehoord, kon het sportcomplex niet vinden, de hond is ziek, ik heb een gat in mijn schoen.
Vind ik leuk
AllAdIn +22344
maandag 11 februari 2019 om 15:07
Oh is het al zomertijd? ;-)
Vind ik leuk
HierDieTitel +4568
maandag 11 februari 2019 om 10:55
Dat zou een achterlijk koppel zijn.. Ten Hag en van Hooijdonk!
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 10:55
Niet alleen maar zeggen wat niet doen. Wat moet er wel gebeuren dan ?
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 10:57
Ik heb al vaak geschreven. Donny is de lul. Dan kan je beter wegwezen. Heeft ten Hag Labyad een kusje gegeven. Het lijkt nergens op. Met z'n tweeën terug naar Utreg
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 11:00
Wat betreft Ajax had ie er 11 moeten wisselen...
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 11:24
12 ook de trainer
Vind ik leuk
T. Henry +266
maandag 11 februari 2019 om 11:14
Hij kan zich beter druk maken om wat ze bij NAC niet moeten doen. Wat een persoon zeg, even een ander iets uitleggen terwijl je 18e staat. Meneertje van Hooijdonk.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 11:15
Pierre zal jij je is niet druk maken rondom NAC zaken?
Vind ik leuk
Blindsy +17207
maandag 11 februari 2019 om 11:29
Donny, de heethoofdige Toornstra van Ajax.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 11:32
Als iedereen hier die vind dat ten Hag weg moet een like geeft , en het zelf ook op schrijft dan kan ajax toch niks anders doen de trainer ontslaan.
Vind ik leuk
Dub_Rtd +4356
maandag 11 februari 2019 om 11:58
Hoe dingen ook een eigen leven gaan leiden

Van de Beek 15x basis, 7x eruit
Dolberg 11x basis, 8x eruit
Schone 18x basis, 7x eruit
Neres 10x basis, 6x eruit

Hij moet echt niet alleen van de beek altijd maar hebben.

Ziyech is ook al 5x gewisseld en tadic 4x

Maar als je de verhalen moet geloven zijn beiden nog nooit gewisseld.


[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 12:00]
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 12:23
Sorry meneer ten Hag , heel Nederland heeft het mis maar u niet. Meeste waren wissels die er dan toch niet meer toe doen, het gaat om de wissels als het niet goed gaat
Vind ik leuk
Dub_Rtd +4356
maandag 11 februari 2019 om 12:27
Ik verdedig die badmuts niet.
Wat mij betreft wisselt die ze alle elf iedere wedstrijd.
Het zal me mijn reet roesten.

Ik was alleen nieuwsgierig of het inderdaad altijd alleen maar Van de Beek is, die gewisseld wordt.
Vind ik leuk
Friend +275
maandag 11 februari 2019 om 12:13
Waar staat Pierre zijn club op de ranking?
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 13:01
vandaag nog op non-actief zetten die man heeft echt geen verstand van het spel dat voetbal heet en hij kan de ploeg niet motiveren !!!!
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 13:02]
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 13:08
Kun je toch niet serieus nemen die man Die spoort echt niet keer op keer vandebeek wisselen terwijl die toch een van de betere spelers is op dat moment wisselt er iets wissel van het licht Wees Events onana is gewoon een loser
Vind ik leuk
El Cazador +8600
maandag 11 februari 2019 om 13:49
Vaak kantelt een wedstrijd bij een gebeurtenis zoals een gele/rode kaart pakken of aansmeren, doodschop, motten/matten, kopstoot o.i.d. niks gebeurde er, als makke lammen naar de slachtbank zoals Matthijs zei.
Vind ik leuk
BRAM046 +664
maandag 11 februari 2019 om 13:56
Die hele Erik bevreemdt mij in zijn doen en laten, hopenlijk blijft deze kanjer nog 10 jaar trainer, dan hebben wij 10 jaar de schaal in Eindhoven ! ;)
Vind ik leuk
05443 +6
maandag 11 februari 2019 om 15:51
Hier zitten blijkbaar alle top trainers?
Idd zitten.🤔.Iedereen kan alles met zijn vingers.En met zijn kont op de stoel.😜🤔
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 17:13
Of Peter boszch verliest in duitsland scheelt weer mill. Ego.s aan de kant .Ten Hag vandaag nog Ontslag !!!!
Vind ik leuk
Cookee +12162
maandag 11 februari 2019 om 17:55
Labyad had ook voor Tadic kunnen komen, maar dat durfde hij dan niet.
Van Basten wisselde vaak een linksback, das ook zo iets, alsof dat helpt.
Als je Dolberg op de bank hebt, dan zal die iets dieper komen dan Donny, maar ze wisselen soms de 'gevolg-wissel' later tegenwoordig.
Het is niet zo dat Labyad meer scoort, maar daarvoor komt dan ook Dolberg.
Vind ik leuk
DeNeutrale +181
maandag 11 februari 2019 om 17:57
Pi-air heeft hier een punt. Van mij mag hij deze mening hebben; Donny nooit wisselen. Komt nog bij dat Pi-air niet over de middelen beschikt, die Ajax wel heeft. Eigen vermogen 175 miljoen + 63 miljoen inkomsten CL + 75 miljoen transfer Frenkie. Uiteraard pakt de belastingdienst een grote hap van de verdiensten van iedere club
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 22:22
Ja Pierre ga lekker NAC advies geven. Ze hebben het hard nodig. Al denk ik dat het niet zal helpen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws