Plet (32) loopt al twee jaar rondjes in Turkije: 'Ze behandelen me als grofvuil'

Plet (32) loopt al twee jaar rondjes in Turkije: 'Ze behandelen me als grofvuil'

Gepubliceerd: maandag 11 februari 2019 om 11:34ma 11-02-2019 om 11:34

Glynor Plet, voormalig spits van onder meer Heracles Almelo en FC Twente, bevindt zich in een bizarre situatie bij zijn club Alanyaspor. Hij heeft in Turkije geen officiële wedstrijd meer gespeeld sinds mei 2017 (!). Plet vult zijn dagen sindsdien met trainen, meer niet. 

Een paar maanden na zijn transfer van Maccabi Haifa naar Alanyaspor bleek Plet (32) overbodig. De targetman weigerde echter mee te werken aan een vertrek, laat staan dat hij zijn contract wilde inleveren. "Ik doe al twee jaar lang precies wat de club mij opdraagt. Op dit moment betekent dat drie keer per dag trainen, van maandag tot en met zaterdag", vertelt Plet in gesprek met VICE Sports

"Het begon twee jaar geleden allemaal nog heel mooi. Ik kwam hier in de winterstop en stond na twee trainingen meteen in de basis. We verloren bij mijn debuut een belangrijke degradatiekraker tegen Rizespor met 3-2, maar ik scoorde wel direct. Alleen werd na die wedstrijd de trainer ontslagen, Hüseyin Kalpar. Hij was de man die mij had gehaald. Ik kreeg snel daarna te horen dat ik weg moest, en ik heb nooit meer in de basis gestaan."

Grofvuil
"Toen ik hier kwam wilde iedereen me een goed gevoel geven, maar sinds het moment dat ik weg moet, behandelen ze me als grofvuil. De directeuren zijn hier gewend dat alles wat zij zeggen ook daadwerkelijk gebeurt. Dus als ze je weg willen, moet je wegwezen", vervolgt Plet. "Als je dat niet doet, beginnen de pesterijen en intimidaties. Ze hebben letterlijk in mijn gezicht gezegd: als je blijft gaan we je elke cent betalen, want geld is het probleem niet, maar je carrière gaat wel kapot."

Een transfer wordt steeds lastiger. "Na zo'n lange periode zonder wedstrijden merk ik wel dat er steeds minder clubs geïnteresseerd zijn. Ik snap dat wel en ben ook realistisch genoeg om te beseffen dat ik nu niet veel kan eisen. Ik wil inmiddels ook best voor een klein contract ergens gaan voetballen, maar ik ga gewoon niet alles opgeven wat ik hier heb."

Plaats een reactie

HierDieTitel +4573
maandag 11 februari 2019 om 11:48
Groot gelijk!
Vind ik leuk
Rodajc +18196
maandag 11 februari 2019 om 12:13
Elk rondje is anders.
Vind ik leuk
Kayzer +3134
maandag 11 februari 2019 om 15:27
Het Bogardesyndroom!
Vind ik leuk
TottenhamHOT +6383
maandag 11 februari 2019 om 12:14
Als hij idd zoveel traint is hij redelijk fit lijkt mij, er zal toch wel een club zijn die hem kan gebruiken in de KKD. Denk aan een Sparta of bijvoorbeeld NEC of is dit heel raar wat ik zeg (ik heb het natuurlijk over na zijn contact in Turkije)
Vind ik leuk
HierDieTitel +4573
maandag 11 februari 2019 om 12:17
Precies, 3 keer per dag is wel echt extreem veel toch of denk ik dat maar?

NAC?
Vind ik leuk
TottenhamHOT +6383
maandag 11 februari 2019 om 12:19
Idd die kunnen wel wat doelpunten gebruiken om de boel te redden en als ik me niet vergis is het geen Ronaldo maar pikt hij gewoon zijn doelpuntje mee!
Vind ik leuk
Wilhelmus +514
maandag 11 februari 2019 om 13:17
Er zit een groot verschil tussen fit en wedstrijdfit. Die man kan nog geen 45 min volhouden als hij ergens gaat starten!
Vind ik leuk
TottenhamHOT +6383
maandag 11 februari 2019 om 13:29
Hij moet ergens beginnen dan komt de rest vanzelf lijkt mij!?
Vind ik leuk
Cappie +7690
maandag 11 februari 2019 om 14:12
Hoezo? Die man kan het juist wel 90 minuten volhouden als hij heel hard traint.
Wedstrijdfit wil meer zeggen of je wel door hebt waar je moet staan en hoe je onder druk die bal er ook nog even inlegt in plaats van de op de training.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 11:48
Hoelang contract heeft die dan nog ?
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 11:51
30-06-2019
Vind ik leuk
ruud wubbers +21861
maandag 11 februari 2019 om 11:52
Nog een half jaartje.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 12:05
Dit is dus eigenlijk een open sollicitatie.
Vind ik leuk
ruud wubbers +21861
maandag 11 februari 2019 om 12:42
Ook wel begrijpelijk natuurlijk, ik was Glynor al lang weer vergeten.
Vind ik leuk
Pimman +9708
maandag 11 februari 2019 om 11:48
Ach een ander loopt jaren achter de vuilniswagen voor véél minder..
Vind ik leuk
Mari +11958
maandag 11 februari 2019 om 11:59
Niet in de VS, daar is de wachtlijst voor vuilnisman anderhalf jaar of zo.
Maar het verdient dan ook goed
Vind ik leuk
mcmodd +26229
maandag 11 februari 2019 om 12:09
Waaaat? Moet je daar zolang wachten voordat je vuilnis wordt opgehaald?
Vind ik leuk
Mari +11958
maandag 11 februari 2019 om 15:00
haha, ongelooflijk he dat ze daat zoveel verdienen. Maar ja, men wilde het werk niet doen. Salarissen schoten omhoog en tja nu wil men wel Maar salarissen gaan nooit omlaag
Vind ik leuk
mcmodd +26229
maandag 11 februari 2019 om 18:58
Tot voor de val van de Berlijnse muur verdiende in Rusland een arts ook nog niet de helft van een ook niet zo ontzettend hoog salaris van een vuilnisman. Ik vind dat deze mensen voor dat werk wel 70.000 ero per jaar mogen ontvangen. Het is zwaar en ongelooflijk belangrijk werk.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 14:00
Adres, telefoonnummer?
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 11:49
Dan ga je toch weg??? Geld houd je dus tegen. Hypocriet.
Vind ik leuk
The Iceman +15035
maandag 11 februari 2019 om 11:50
Niks hypocriets aan blijven voor het geld. Daar is hij vrij eerlijk over.
Vind ik leuk
nick140 +58
maandag 11 februari 2019 om 11:52
Snap je wel wat het woord hypocriet betekent? Volgens mij heeft de man een keuze gemaakt en is hij daar eerlijk over.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 12:38
Naar Turkije gaan voor het geld en dan klagen dat het er niet fijn is, hoe zou je dat noemen?
Vind ik leuk
nick140 +58
maandag 11 februari 2019 om 12:40
Misschien naïef, maar sowieso niet hypocriet. Hypocriet zou zijn als hij zou zeggen dat hij niet snapt waarom iemand naar China of Qatar zou gaan voor het geld, of zelf zeggen dat hij voor de 'sportieve uitdaging' naar Turkije is gegaan
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 12:41]
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 12:42
Waarvoor is hij daar heengegaan denk je?
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 12:43]
Vind ik leuk
nick140 +58
maandag 11 februari 2019 om 12:43
Voor het geld en dat zegt hij dus ook. Dus is hij niet hypocriet.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 12:46
Dat weet ik maar hij klaagt dat hij als grofvuil wordt behandeld.
Dat is hypocriet, want dat weet je van tevoren.
Niet gaan of niet klagen want dat is hypocriet.
Vind ik leuk
Kevindo +1924
maandag 11 februari 2019 om 12:59
Dan zou je volgens jouw aanname dus mogen concluderen dat élke voetballer in Turkije als grofvuil behandeld wordt?
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 13:03
Nee, niet állemaal maar als je van te voren dat risico neemt, voor het geld, moet je er niet over klagen.

Vandaag in het Brabants Dagblad het zelfde verhaal van Arda Havar. Havar; ik had het kunnen weten, mijn moeder zei het van te voren dat ik er niet naar toe had moeten gaan. Ik zal het niet meer doen.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 13:01
Ik snap wat je wilt vertellen, maar ook jij zou net als "amateurscheids" eens moeten opzoeken wat t woord 'hypocriet' inhoudt.
Want dit is geen goed voorbeeld.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 13:08
Klopt enigzins.
Hypocriet= vals, oneerlijk.

Het is niet eerlijk ( hyoocriet) te zeggen dat je verbaasd bent dat je niet goed behandeld bent als je dat van te voren wíst.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 13:14
Dusss.........?
Lees de reactie van Nick hieronder even die verwoord het perfect imo.
Vind ik leuk
nick140 +58
maandag 11 februari 2019 om 13:05
Je bevestigt precies mijn punt, dat mensen maar te pas en te onpas het woord 'hypocriet' gebruiken zonder te weten wat het betekent

Hypocriet betekent dat je doet alsof je beter bent dan anderen maar ondertussen precies hetzelfde doet als de rest. En daar is hier echt geen sprake van.

Klagen over iets dat je had kunnen weten is gewoon dom
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 13:15
Niet helemaal eens.
Hij veinst ( hypocriet) dat hij verbaasd is en dat hij niet kon weten dat hij als grof vuil behandeld kon gaan worden.

Hij zegt: " De directeuren zijn hier gewend dat alles wat zij zeggen ook daadwerkelijk gebeurt"

Dat wist hij toch? Het is hypocriet ( oneerlijk) van hem om net te doen dat hij dat niet wist en dat hij daar nu pas achter is gekomen.
Vind ik leuk
nick140 +58
maandag 11 februari 2019 om 13:23
Maar hypocriet betekent niet oneerlijk, hypocriet betekent schijnheilig. Een man veroordelen die zijn waardigheid opgeeft omdat hij (zonder mooi maatschappelijk cv) nog maar een jaar of wat heeft om de toekomst van zijn familie veilig te stellen, terwijl je zelf misschien wel hetzelfde zou doen in zijn positie (ik zeg niet dat jij dat doet, maar veel mensen op dit forum wel), dát is hypocriet. Maar goed, we kunnen wel aan de gang blijven met dit verbale tafeltennis. Let's just agree to disagree :)
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 13:24]
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 13:46
Ik vind dat je leuk discussieert.

Ik veroordeel Van Marwijk omdat hij in Saudi-Arabië gaat werken. ( van Marwijk hoeft het voor het geld niet te doen als geld al een argument zou zijn).
Ik zou dat nooit doen.

Dat Plet achteraf gaat klagen dat hij in een achterlijk land met verderfelijke leiding slecht behandeld wordt dat vind ik hypocriet.

Ik vind het ook hypocriet als je naar Turkije op vakantie gaat als je het regime daar veroordeelt.
Niet dom of naief maar hypocriet.
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 13:48]
Vind ik leuk
plein19 +2885
maandag 11 februari 2019 om 13:12
Hij wist toch niet dat trainer er meteen uitvloog.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 11:53
Hij geeft gewoon duidelijk aan dat geld zijn drijfveer is om te blijven. Hij heeft nog een contract van 5 maanden en de kans is groot dat hij niet weer ergens een dik contract krijgt.

Wie is er dan gek? En ben jij (die waarschijnlijk hetzelfde had gedaan) dan niet stiekem de hypocriet?
Vind ik leuk
Koeien +3441
maandag 11 februari 2019 om 11:56
Als je 32 bent en je naam is niet Neymar of Ronaldo, dan is het verstandig om binnen te harken wat er binnen te harken valt.

Wat resteert hem nog, 1 of 2 seizoenen ED of KKD?
Vind ik leuk
Mari +11958
maandag 11 februari 2019 om 12:00
China
Vind ik leuk
mcmodd +26229
maandag 11 februari 2019 om 12:10
Dan moet er nog eerst wel een club zijn die hem wil halen. Misschien iets voor Go Ahead Eagles?
Vind ik leuk
RenW +3439
maandag 11 februari 2019 om 12:17
Ik snap niet zo goed dat er nog spelers naar Turkije gaan.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 12:19
It's all about the money..
Vind ik leuk
RenW +3439
maandag 11 februari 2019 om 12:21
Dan snap ik nog minder dat ze gaan klagen.
Vind ik leuk
nick140 +58
maandag 11 februari 2019 om 12:38
Volgens geeft hij aan dat hij het niet wil opgeven voor iets anders, dus dan heeft hij toch technisch gezien een juiste keuze gemaakt?

Maar als een journalist vraagt: heb je het naar je zin, tsja, moet ie dan liegen of zo? Ze behandelen hem als grofvuil maar hij heeft het ervoor over
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 12:42]
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 12:49
Klopt maar dan ook niet klagen.
Vind ik leuk
Nvd88 +6195
maandag 11 februari 2019 om 12:36
Heel simpel. In Nederland gaat er 50% naar de belastingdienst. In Turkije betalen ze netto en moet je aan het einde van het jaar een paar knaken betalen.
Vind ik leuk
davidben +6160
maandag 11 februari 2019 om 13:01
Ligt eraan in welke schaal je zit. 52% wordt betaalt als je boven €80.000 zit. Meerendeel zit op 42% of lager.
Vind ik leuk
Nvd88 +6195
maandag 11 februari 2019 om 13:02
Heb ik een boekhouder voor. Ik was altijd al meer van het aanpakken dan de cijfertjes. Ik geef het wel graag uit.
Vind ik leuk
davidben +6160
maandag 11 februari 2019 om 13:05
Toch allemaal niet zo moeilijk. Zonde van je centen.
Vind ik leuk
ruud wubbers +21861
maandag 11 februari 2019 om 13:00
Weer naar deventer? Ik denk dat hij inmiddels wel even genoeg Turken heeft gezien.
Vind ik leuk
davidben +6160
maandag 11 februari 2019 om 13:01
En dan terug naar Deventer? 🤔🤔
Vind ik leuk
mcmodd +26229
maandag 11 februari 2019 om 13:03
Jammer dit, heel jammer.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 13:49
En weer een prachtige reactie van ruudje.
Vind ik leuk
ruud wubbers +21861
maandag 11 februari 2019 om 14:01
Zoals men van mij gewend is ben ik altijd klaar om een grapje over Ankara aan de IJssel te maken.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 11:49
Ga daar dan ook niet heen je weet dat je na verloop van tijd je centen niet krijgt daar en dat zulke dingen gebeuren.
Vind ik leuk
ruud wubbers +21861
maandag 11 februari 2019 om 11:50
Volgensmij gaat hij daar juist niet weg omdat hij zijn centen wel krijgt.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 11:52
Ja mag die zich gelukkig mee prijzen maar of je krijgt je centen niet daar of dit soort dingen gebeuren daar het is gewoon een idioot land.
Vind ik leuk
The Iceman +15035
maandag 11 februari 2019 om 11:53
Zeker een vreemd land, maar Bogarde maakte hetzelfde mee in Engeland.
Vind ik leuk
Smithsonian +41651
maandag 11 februari 2019 om 11:49
Krijgt er wel voor betaald dus ja.
Vind ik leuk
jamesquinn +3882
maandag 11 februari 2019 om 11:49
Snap hem wel, dertiger, einde nadert, je bent niet robin van persie, maar glynor plet en je hebt een dik salaris. Pakken wat je pakken kan, zou ik zeggen.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 11:50
Gewoon blijven daar, zo wil ik ook wel mijn geld verdienen..
Vind ik leuk
nick140 +58
maandag 11 februari 2019 om 11:52
Betaalde strandvakantie in Alanya, sign me up haha.
Vind ik leuk
Blindsy +17401
maandag 11 februari 2019 om 11:54
Ach, inmiddels ben je 32 en is je carrière bijna over. Lekker straight money blijven blowen dus in Turkije, en met n flinke bom duiten je carriėre straks beëindigen.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 11:56
Gewoon weer terug gaan naar GAE.
Vind ik leuk
Blindsy +17401
maandag 11 februari 2019 om 11:57
Als z'n contract is afgelopen? Wie weet.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 11:59
Ja, aankomende zomer.
Vind ik leuk
Il Gordo +17299
maandag 11 februari 2019 om 13:32
Iets voor Heerenveen? ;-)
Vind ik leuk
Hesses +1161
maandag 11 februari 2019 om 11:57
Goed gekeken naar Bogarde in z'n Chelski tijd
Vind ik leuk
Beukenoot +73
maandag 11 februari 2019 om 11:58
"Deze neger buigt voor niemand"
Vind ik leuk
Mari +11958
maandag 11 februari 2019 om 11:58
Goed zo.
Volhouden en veel sterkte!!
Misschien kan je ze (achteraf) nog aanklagen
Vind ik leuk
ruud wubbers +21861
maandag 11 februari 2019 om 12:00
Aanklagen voor het feit dat hij niet speelt? Of omdat ze gewoon netjes zijn salaris betalen?
Vind ik leuk
Mari +11958
maandag 11 februari 2019 om 12:03
Voor de zaken die hij ons niet vertelt.
Schaamte? maar het kan ook zijn dat hij geen kolen op het vuur wil en kan gooien nu
Vind ik leuk
ruud wubbers +21861
maandag 11 februari 2019 om 12:39
Buiten het feit om dat een rechtzaak in Turkije tegen rijke Turken ongeveer 0 kans van slagen heeft; volgensmij vertelt hij vrij duidelijk wat er mis is en is er geen reden om aan te nemen dat daar nog allemaal duistere zaken omheen gebeuren.
Vind ik leuk
Mari +11958
maandag 11 februari 2019 om 13:33
Het eerste ok.
Zou jij alles vertellen met het risico dat het vele malen erger wordt en je maanden kan gaan wachten op je salaris.
Jij wel misschien.
Ik niet
Vind ik leuk
ruud wubbers +21861
maandag 11 februari 2019 om 13:40
Als ze hem 2 maanden niet betalen wordt zijn contract ontbonden, maar dat voorkomen ze al anderhalf jaar. Ze treiteren hem door hem 2 jaar niet te laten spelen, meer is er niet aan de hand.
Vind ik leuk
Mari +11958
maandag 11 februari 2019 om 13:53
Ik hoop het voor hem.
Ik vertrouw ze voor geen mm
Vind ik leuk
Rene80 +2337
maandag 11 februari 2019 om 11:59
hmm het verbaast mij dat de reacties hier zo negatief naar hem zijn veelal!!

Het is toch logisch dat je daar heen gaat met de intentie om te spelen en ook de verwachting om te spelen!! en op het moment dat je als grof vuil wordt behandeld, dan is het toch niet meer dan logisch dat je daar over kan klagen als daar naar gevraagd wordt.

Verder is het logisch dat je dat geldt niet zomaar opgeeft. Ja geld belust, ja misschien wat hypocriet maar in mijn ogen 100% menselijk.

Hoop desondanks dat hij straks wel de beslissing neemt ergens bij een kleinere club nog lekker wat speelminuten te maken, want als voetballer is dat toch ook het geen wat je wilt!
Vind ik leuk
Mrunterwijst +6005
maandag 11 februari 2019 om 12:00
Ieder rondje is weer anders
Vind ik leuk
Bdog +7107
maandag 11 februari 2019 om 12:03
Nieuwe uitdrukking voor carrière moves die verkeerd uitpakken, "Geplet".
Vind ik leuk
Jan ref +1321
maandag 11 februari 2019 om 12:03
Kom maar terug naar Twente volgend seizoen
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 12:05
Kaal plukken die Turken, tot de laatste cent
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 12:08
tja had je anders verwacht had maar gewoon in nederlanbd bij 1club gebleven ipv van club naar club zwerven
Vind ik leuk
Truth +3188
maandag 11 februari 2019 om 12:12
Waarom klagen als je correct betaald wordt , ik wil direct met je ruilen en vele anderen ook want je zal wel dik verdienen voor enkel maar te trainen
Vind ik leuk
Busk +1668
maandag 11 februari 2019 om 12:12
Nog een half jaartje trainen, zorgen dat je centen elke maan overgemaakt worden, dan nog een jaartje USA (oid) en wat geld binnenharken.

En daarna nog 2 jaar 2e divisie of zo, om af te bouwen.

Als je je hersens bij elkaar houdt , kun je daarna een rustig leventje leiden, met een baantje van 20 uur.

Zorg alleen dat je het boven op een rijtje houdt.

Verder had ik hetzelfde gedaan.
Vind ik leuk
michelhx +4467
maandag 11 februari 2019 om 12:19
Weer een treffend voorbeeld waarom je niet naar een kleine club in Turkije moet gaan.
Wellicht is dit een uitkomst voor een club als NAC?
Vind ik leuk
Justin Kees +1321
maandag 11 februari 2019 om 12:29
Spelers moeten zich eens beseffen in wat voor bananenrepubliek ze terecht komen, als ze naar Turkije gaan. Waar voorzitters alle macht hebben en je niet meer dan handelswaar bent. Met een knip van de vinger ben je niet meer nodig, betalen ze je niet, of zoals bij Plet speel je gewoon nooit meer. Dat hij desondanks blijft is zijn groot gelijk, maar het laat zien dat de bergen in Turkije van goud lijken, maar in werkelijkheid gebakken lucht bevatten..
Vind ik leuk
Spacejam +166
maandag 11 februari 2019 om 12:36
Dat ben je ook, haha. Waardeloze voetballer!
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 12:43
Gewoon nooit in dat land gaan voetballen. Levert te vaak problemen op.
Vind ik leuk
barry m +477
maandag 11 februari 2019 om 13:15
groot gelijk kerel !
ik zou hetzelfde doen.
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 13:15]
Vind ik leuk
RR12 +660
maandag 11 februari 2019 om 13:21
Ff Bogarde bellen, lekker saampies lopen.
Vind ik leuk
FSCeara +8918
maandag 11 februari 2019 om 13:57
Glynor Piet ? is dat een nieuwe ? ik kon hem niet....
ik ken wel.... veeg piet, zwarte Piet, hulp piet etc etc maar Glynor nog nooit van gehoord...... tot 5 december gewoon rondjes lopen en dan weer aan het werk.
Vind ik leuk
zwollie +9061
maandag 11 februari 2019 om 14:22
Had je je moeten bedenken, voordat je in Turkije ging voetballen. Je weet dat ze daar rare dingen doen.
Vind ik leuk
hantayo +1224
maandag 11 februari 2019 om 14:54
"Alles opgeven".....................?...................je hebt niks! Dom zeg.
Vind ik leuk
ruud wubbers +21861
maandag 11 februari 2019 om 15:46
Behalve een salaris van een paar ton per maand.
Vind ik leuk
hantayo +1224
maandag 11 februari 2019 om 16:09
Zoveel denk je? Maar ja, je verdoet je leven. Mijn ervaring is dat je met €20.000 per jaar ook best kunt leven.
Vind ik leuk
ruud wubbers +21861
maandag 11 februari 2019 om 17:17
Als het om weinig geld ging had hij zijn contract al wel laten ontbinden. 2 jaar lang 6 dagen in de week trainen om financieel onafhankelijk te zijn lijkt me niet echt "je leven vergooien" voor een vrij beperkte voetballer.
Vind ik leuk
hantayo +1224
dinsdag 12 februari 2019 om 09:44
Nee dat is zo, tenzij je heel graag voetbalt.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 16:24
Lekker betrouwbaar die Turkse clubs. De Nederlandse spelers die of niet betaald krijgen, of op een zijspoor belanden in Turkije zijn niet op 2 handen te tellen.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 16:42
Goed zo Winston👌
Laat die kloten turken maar betalen