Beenhakker over 'wispelturig' Ajax: Dan denk ik: het is zonde van de reiskosten

Beenhakker over 'wispelturig' Ajax: "Dan denk ik: het is zonde van de reiskosten"

Gepubliceerd: maandag 11 februari 2019 om 12:48ma 11-02-2019 om 12:48

Op basis van het uitduel met Heracles Almelo van zaterdagavond (1-0 verlies) denkt Leo Beenhakker dat Ajax aanstaande woensdag kansloos is tegen Real Madrid. De voormalig trainer van beide grootmachten zegt dat in gesprek met het Algemeen Dagblad. 

"Als ik het de afgelopen weekeinde zie, denk ik: het is zonde van de reiskosten. Maar de eerste helft van het seizoen vond ik het fantastisch wat Ajax liet zien met die wedstrijden tegen Bayern enzo", aldus Don Leo

"De wispelturigheid is alleen zo groot. Dat zie je ook bij Feyenoord. Winnen van PSV en Ajax en verliezen van Excelsior. Er is geen touw aan vast te knopen. Het meest recente beeld zijn de wedstrijden Atlético - Real en Heracles - Ajax. Ik weet, het is niet met elkaar te vergelijken. Maar als je dat naast elkaar zet, dan is het hopen maar..."

Een voorkeur voor een van beide teams heeft Beenhakker niet. "Het is een dubbel gevoel. Ik gun Ajax het beste, maar Real ook. Met alle clubs waar ik heb gewerkt, heb ik een band. Laat het maar gewoon gebeuren. Ik kan dus niet verliezen? Da's een goeie, die ga ik meteen opschrijven. Wat er ook gebeurt, ik ben altijd de winnaar."

Poll

Wat wordt woensdag de uitslag?

(19182 stemmen)

Plaats een reactie

Depsvfan +326
maandag 11 februari 2019 om 12:50
Geweldige debiel is het toch 😂 hoe dan ook wint hij! Laat ons ook is winnen: en stop met onzin berichten te verzorgen! Dank
Vind ik leuk
Linke loe +310
maandag 11 februari 2019 om 12:51
Daar heb je die zielepiet weer..is je bus er nou nog niet dan droevig manneke
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 13:06
Elke bus rijdt door als ze hem zien staan bij de bushalte en geef die chauffeurs eens ongelijk!
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 12:52
Hoi
Vind ik leuk
wilberg67 +23
maandag 11 februari 2019 om 12:56
Goh Leo.
Sterke conclusie daar waar het gaat om de wedstrijd van woensdag.
Mijn moeder van 86 had waarschijnlijk dezelfde conclusie op kunnen zetten.
Vind ik leuk
Cookee +12206
maandag 11 februari 2019 om 17:31
Is toch ook niks van te zeggen?
Real zal beter zijn dan Heracles
En Ajax beter dan zichzelf.
Ik vond Ajax niet heel slecht maar Heracles wel heel goed.
Iedereen weet dat als je druk zet op matige voetballers dan gaat 't fout.
VVV komt als slachtvee en Heracles wil voetballen.
Is dit nou een gevolg van een goed Heracles of een slecht Ajax, dan kies ik de eerste optie.
Maar Heracles mag zich ook schamen dit niet elke week te doen.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 12:58
Je kunt woensdag weer de oude Ajax zien, ze gaan tegen Real Madrid ruimte krijgen, dus let maar op, nu Ajax als underdog de wedstrijd start.
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 13:00]
Vind ik leuk
Deck010 +9297
maandag 11 februari 2019 om 13:13
Mooi gesproken uit emotie....
Begrijp me niet verkeerd, ik hoop dat het lukt, maar als je reëel bent weet je wel beter.
Vind ik leuk
abfab5300 +443
maandag 11 februari 2019 om 13:01
Wat een onzin zeg, zoiets is nooit voor niets. Het is toch geweldig om allemaal Nederlandse spelers deze ervaring op te laten doen?
Vind ik leuk
De fries +1905
maandag 11 februari 2019 om 13:06
Zucht.. Leo Beenhakker is thuisgekomen bij real.. zucht.. Ajax... Feyenoord ... zucht
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 13:11
Breaking news tenHag met onmiddellijke ingang ontslagen
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 13:16
Waar haal je die wijsheid vandaan...?
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 13:17
Fox sport
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 13:20
haat zit wel heel diep nog bij beenhakker voor ajax
Vind ik leuk
mcmodd +26229
maandag 11 februari 2019 om 13:25
Zo, ik ga met Beenhakker meedoen. Woensdag kan ik ook niet verliezen. Maar voor Ajax hoop ik op een wereldwonder, een revival waarna iedereen zal zeggen dat het Ajax is gelukt om Real Madrid een rad voor ogen te draaien. Na winst tegen de Spanjolen zou het zomaar de weg naar het Europees clubkampioenschap kunnen zijn. Je bent niet voor niks de beste, toch?
Vind ik leuk
Smithsonian +41651
maandag 11 februari 2019 om 13:25
Lekker liften, spaart je ook weer wat centen.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 13:26
Volgens "de Ajacieden" heeft er geen enkele Nederlandse ploeg iets in de CL te zoeken.
Vind ik leuk
Mari +11957
maandag 11 februari 2019 om 13:31
Volgens mij ben je altijd de loser
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 14:24
Bij het lezen van de reacties bij dit onderwerp weet ik uiteindelijk helemaal niet meer waar het eigenlijk om ging. De haat tegen andere clubs is in vele gevallen groter dan de liefde voor de eigen clubs.
Vind ik leuk
Aspers +578
maandag 11 februari 2019 om 14:37
Ach, wij sparen de airmiles op, mocht een andere NL club er ooit nog in slagen om nog eens een wedstrijdje in Europa te winnen dan zal Ajax die reiskosten betalen!
Vind ik leuk
Reyfra +17
maandag 11 februari 2019 om 15:17
Waarom is iedereen zo negatief over Ajax??
Als die penalty er in gaat verlies je met 2-0 en nu maar met 1.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 16:25
Beenhakker heeft helemaal geen band met Ajax. Goed acteur maar slechte leugenaar.
Vind ik leuk
soplul +3547
maandag 11 februari 2019 om 16:33
Kolere...zijn er hier ook opmerking gemaakt over het stuk zelf?
Kwam ze in de eerst 40 posts niet tegen dus heb ik het maar gelaten.....
Vind ik leuk
HupHolland +3628
maandag 11 februari 2019 om 16:53
Die Beenhakker, lol.

Woensdag zie je gewoon een heel ander Ajax, want dan gaat Ten Hag terug naar de basis.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws