De Mos onder de indruk: Het is ongelooflijk wat die presteert voor PSV

De Mos onder de indruk: "Het is ongelooflijk wat die presteert voor PSV"

Gepubliceerd: maandag 11 februari 2019 om 14:18ma 11-02-2019 om 14:18

Mark van Bommel wil af van 'het vierkant' met Daniel Schwaab, Nick Viergever, Pablo Rosario en Jorrit Hendrix. Althans, dat stelt Aad de Mos. De oud-trainer zag dat PSV zondag veel moeite had met FC Utrecht.

"Dat had te maken met de mindere vorm en blessures van Hirving Lozano en Steven Bergwijn", aldus De Mos bij Rondo. "Angeliño had het ook moeilijk met Kerk en Dumfries had te maken met Boussaïd. Dan krijg je dus het grote probleem bij PSV."

De analist doceert: "Bij PSV hebben ze een vierkant en daar wil Van Bommel nu ook vanaf. Schwaab, Viergever, Rosario en Hendrix zijn heel langzaam in de opbouw. Dan loopt het vast."

Luuk de Jong was met twee doelpunten de redder in nood. "Wees blij dat je De Jong hebt. Het is ongelooflijk wat die presteert voor PSV. Hij maakt twee goede goals. PSV is kwetsbaar, maar Ajax heeft de titel verspeeld. Daar ben ik van overtuigd."

Plaats een reactie

Godin1 +1261
maandag 11 februari 2019 om 14:20
Als Aad ervan overtuigd is dat Ajax de titel heeft verspeeld denk ik dat Ajax kampioen gaat worden.
Vind ik leuk
Benniewies +4377
maandag 11 februari 2019 om 14:22
Je weet, Aad zit altijd mis
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 14:30
In dit geval hoop ik het van ganse harte, dat ie het bij het verkeerde eind heeft!!!!
Vind ik leuk
DeanJayden +11187
maandag 11 februari 2019 om 15:32
Als PSV een keer verliest en Ajax speelt de komende wedstrijden weer goed praat heel Nederland weer anders. PSV had in de laatste minuut een strafschop tegen moeten hebben en de eerste goal was een giga blunder. Ajax miste 2 honderd procent kansen anders praatte iedereen weer anders. Beide teams hebben een probleem en bij Ajax is ook het geluk al even op. Wie het eerst weer gaat lopen die ploeg wint de ED. PSV heeft wel het voordeel dat ze er nog een kunnen verliezen. Als Real de wederopstanding is heb ik hoop. Maar dan is het ondanks een slechte trainer
Vind ik leuk
Werner1913 +10270
maandag 11 februari 2019 om 15:47
Als Als Als...

PSV toont veerkracht na een achterstand. Ajax laat alle shit gelaten over zich heen komen en gaat op elkaar lopen schelden in plaats van als team te reageren.

En erg makkelijk om naar de (terechte) pingel van Utrecht te verwijzen en niet naar de pingel die PSV had moeten krijgen. Of denk je niet dat een wedstrijd anders wordt bij 1-1 in plaats van 2-0.

Bij Ajax is het niet een kwestie van dat het geluk op is. als je dat denkt, dan heb je met je ogen dicht de afgelopen vier wedstrijden zitten kijken. Het probleem zit daar echt wel dat dieper dan een bal op de paal...
Vind ik leuk
DeanJayden +11187
maandag 11 februari 2019 om 16:52
Als je niet ziet dat het momenteel bij PSV ook kut met peren is dan heb je ook zitten slapen
Vind ik leuk
B. Alrond +1825
maandag 11 februari 2019 om 15:55
Klopt Dean, ik postte het al eerder: er zijn nog 39 punten binnen te halen. PSV moet er daar maar liefst 32 van binnen halen om de titel zeker te stellen. Nog een lange weg te gaan.

En dat was echt geen strafschop hoor van Dumfries. Die jonge glijdt ongelukkig uit, ver voor de speler van Utrecht.
Als dat een strafschop is, had Luuk er ook 1 moeten krijgen (wat ook geen strafschop was).
Vind ik leuk
DeanJayden +11187
maandag 11 februari 2019 om 16:55
Die van Dumfries was het wel overtreding is overtreding, die van Luuk kan en mag gegeven worden maar hij gaat liggen terwijl dat niet hoefde. Maar logisch dat hij het probeert moet hij zijn handjes maar thuis houden
Vind ik leuk
Psv_joee +15
maandag 11 februari 2019 om 18:45
Neeneenee. Psv had een penalty moeten krijgen in de 1e helft. Overigens had het 2e goal van Utrecht duidelijk afgekeurd moeten worden, aangezien Lozano midden in zijn aanval een knietje in zijn been krijgt en vol onderuit word gegooid, door die actie viel de goal. Dus ken je punten als je de helft mist !
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 18:49
Enige spelmomenten die in een totale wedstrijd totaal onbelangrijk zijn. PSV noet goed genoeg zijn om daar over heen te stappen en de wedstrijd binnen halen. Daarmee tevens toekomstige tegenstanders het dun door de broek laten gaan.
Vind ik leuk
DeanJayden +11187
maandag 11 februari 2019 om 19:39
Je bedoelt Lozano die er met rood vanaf hoorde te gaan?
Vind ik leuk
Jan ref +1205
maandag 11 februari 2019 om 20:04
Fout de aktie op Lozano was zuiver de bal spelen
Die strafschop ben ik met je eens voor het vasthouden en dan ook één voor Utrecht de overtreding in de 16 uitglijden en kijk eens waar z'n hand dan heen gaat
Vind ik leuk
Wim Horst +460
dinsdag 12 februari 2019 om 13:36
het was geen overtreding op lozano, de overtreding van lozano was wel een overtreding, maar weer geen geel voor de acteur
Vind ik leuk
La Foca +379
maandag 11 februari 2019 om 14:24
Dat is meestal met de toto van johan derksen het geval.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 14:26
Derksen was wel degene die Heracles afgelopen vrijdag op winst zette bij de voorspellingen van de TOTO.
Vind ik leuk
Jasperkoos +2442
maandag 11 februari 2019 om 15:12
Zelfs een stilstaande klok heeft twee keer per dag gelijk he.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 14:45
Denken moet je aan een paard overlaten, die heeft een groter hoofd.
Vind ik leuk
DeanJayden +11187
maandag 11 februari 2019 om 15:35
Een debiel ook maar kijk naar jezelf en je weer dat die dom zijn
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 15:41
Zoals de waard is vertrouwd hij zijn klanten. En nu weer snel in je hok halve tyfustamme.
Vind ik leuk
DeanJayden +11187
maandag 11 februari 2019 om 17:02
Leuk dat je een spreekwoord kent das knap op jouw niveau! Jammer dat je hem niet juist weet weg te zetten maar het begin is er. Dat scheld woord is dan wel weer helemaal tokkie en past je als een warme jas in de winter
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 18:13
Jammer dat jij niet 30 meter diep in de stront bent gezakt. Ga je moeder pesten klein kutkind.
Vind ik leuk
DeanJayden +11187
maandag 11 februari 2019 om 18:37
Mijn moeder is overleden, gelukkig ben ik geen kind meer en kan ik daar prima mee omgaan. Jij ook een fijne avond
Vind ik leuk
Gutierres14 +1353
maandag 11 februari 2019 om 14:47
In zijn bovenstaande betoog is toch alles wat hij zegt waarheid? Psv is gewoon heel matig vanuit het blok van 4. Al denk ik dat wanneer je Hendrix vervangt voor een voetballende speler het er al heel erg op vooruit zal gaan. Maher speelt nu op die positie bij AZ en doet dat fantastisch
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 14:49
Kan het nog steeds moeilijk verteren dat die niet is geslaagd bij psv
Vind ik leuk
Gutierres14 +1353
maandag 11 februari 2019 om 14:51
Bizar he? Werd door Cocu verkeerd gebruikt en speelt nu bij AZ echt als een veldheer. Continu aanspeelbaar, altijd zuiver. Foutje van Bommel om hem weg te doen ipv houthakker Hendrix
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 15:07
Precies. En dan mooi rosario ernaast
Vind ik leuk
Stom +536
maandag 11 februari 2019 om 15:12
Aangezien Maher er niet is: wie stel je voor?

Overigens: Ik heb alleen de samenvatting gezien maar was verrast dat Pereiro er af ging voor Ihattaren. Die jongen kan wedstrijden beslissen. Waarom niet in plaats daarvan één van de vier die Aad noemde er af halen en meer druk zetten? Driemans verdediging of de punt naar achteren en twee creatieve spelers die gevaar stichten omdat ze kunnen passen, steekballen geven en schieten van afstand...
Vind ik leuk
Realistfan +160
maandag 11 februari 2019 om 17:14
Daarom geloof ik Aad ook nooit
Vind ik leuk
Jasperkoos +2442
maandag 11 februari 2019 om 14:21
Aad zegt dat we de titel verspeeld hebben, geweldig nieuws! Dat kan alleen maar betekenen dat het toch nog goed komt ;)
Vind ik leuk
Dorzon +4586
maandag 11 februari 2019 om 14:21
Wanneer komt het filmpje van sjakie. Vele malen leuker dan de mos
Vind ik leuk
Roeptoeter +12358
maandag 11 februari 2019 om 14:21
Misschien van dat vierkant een vraagteken maken. Laat de tegenstander maar raden.
Vind ik leuk
Sjekkie +124
maandag 11 februari 2019 om 14:22
Bij Ajax hebben ze alleen maar rondjes
Vind ik leuk
Benniewies +4377
maandag 11 februari 2019 om 14:23
Achter je naam staat nog een ovaal rondje
Vind ik leuk
Sjekkie +124
maandag 11 februari 2019 om 14:26
Ik zie de 1 van 1-0😂😂😂
Vind ik leuk
Benniewies +4377
maandag 11 februari 2019 om 14:29
Ik de 3 van 0-3 ( sorry NAC, nu nog dieper in de .....)
Vind ik leuk
Sjekkie +124
maandag 11 februari 2019 om 14:34
Kak...
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 15:10
Sjekkie kun jij alsjeblieft naar het forum van de fabeltjeskrant gaan en ons met rust laten?
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 15:10]
Vind ik leuk
Sjekkie +124
maandag 11 februari 2019 om 14:34
Ik de 4 van 4e plaats voor Ajax dit seizoen
Vind ik leuk
fier&koen +2427
maandag 11 februari 2019 om 14:46
Maar wel een leuke selfie
Vind ik leuk
Naranja +916
maandag 11 februari 2019 om 14:23
Zodra dat vierkant weg is komen de zwaktes van de verdediging naarboven. Het vierkant is juist de kracht van psv. Dat zorgt ervoor dat de backs mee kunnen aanvallen.
Vind ik leuk
De fries +1855
maandag 11 februari 2019 om 14:27
Ja dat zag je gisteren zeker ( 1e helft)??
Vind ik leuk
Naranja +916
maandag 11 februari 2019 om 14:36
Dat was juist het tactische plan van Utrecht. Kerk aan de vleugel zetten zodat hij met zijn snelheid in de ruimte achter de backs kon duiken. Daar kan je psv pijn doen. In het centrum niet want daar heb je dat vierkant. Dus als dat vierkant weg is vallen er nog meer gaten.
Vind ik leuk
De fries +1855
maandag 11 februari 2019 om 14:37
Dan moet Utrecht kiezen ( als Rosario) wat “ hoger” gaat staan
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 14:51
Eindelijk een inhoudsvolle reactie!!! Bedankt.. ik dacht al bijna dat vp alleen voor 4 jarige was
Vind ik leuk
Naranja +916
maandag 11 februari 2019 om 16:24
Haha ja ze zijn zeldzaam hier.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 14:51
Geloof je het echt? Dat er na 21 wedstrijd nu pas een ploeg achter komt? Wat een onzin.

Becker, Rosheuvel, Zeneli, Linssen, Idrissi, Kuwas. Allemaal buitenspelers die de zwakte van het zogenaamde vierkant hadden kunnen blootleggen met hun snelheid. Is dat gebeurd? Nee.

Het viel voor Utrecht gewoon goed gister. Ajax kon het zogenaamde vierkant ook niet bloot leggen, dus ik denk niet dat Utrecht hierin het meesterbrein is. Gewoon een goede dag en een offday van PSV.
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 14:52]
Vind ik leuk
DeanJayden +11187
maandag 11 februari 2019 om 15:46
Nou idd PSV is heel slecht aan de tweede helft begonnen normaal rollen ze Utrecht op en werken die plannetjes van opa Advocaat echt niet. Degene die als eerste weer gaat draaien word kampioen!!
Vind ik leuk
Naranja +916
maandag 11 februari 2019 om 16:21
Ik zeg nergens dat ploegen er nu pas achter komen. Ja die ploegen hebben snelle of technische spelers. Maar het probleem is dat die ploegen vaak na een kwartier of 20 minuten de 0 te hebben gehouden, denken dat ze leuk kunnen meevoetballen met PSV en dan gaan ze teveel naarvoren lopen waardoor PSV het spelletje kan spelen wat ze willen spelen. Dan kan PSV zelf wat inzakken, er kort op zitten, de bal snel veroveren en omschakelen. Zoals die 2e goal tegen Utrecht ook gewoon een omschakeling was. Zo maakt PSV de meeste goals.

Utrecht bleef gisteren 90min in de eigen 16 hangen en dan moet het vierkant bij PSV de opbouw verzorgen en dat kunnen ze niet. Je moet zo min mogelijk proberen te voetballen en zo snel mogelijk je spits proberen te zoeken. Dat deed Utrecht en daar kwam ook de 2e goal uit. En dan liefst aan de zijkant wanneer de backs van PSV hoog staan.

De enige manier dat Utrecht een punt kon halen tegen PSV was om Kerk aan de zijkant te zetten en te hopen dat ze door counters hem konden lanceren wanneer Angelino te hoog stond. Dat vierkant bij PSV heeft geen snelheid dus een snelle spits loopt er zo doorheen. Ja er kwam wat geluk bij kijken maar het werkte wel.
Vind ik leuk
El Cazador +8636
maandag 11 februari 2019 om 14:58
Aldus een "Cruijffdiaans" Naranja.
Vind ik leuk
FSCeara +8906
maandag 11 februari 2019 om 14:26
Aad en open deuren..... het leven is zo fijn !!!
Vind ik leuk
HanV +5111
maandag 11 februari 2019 om 14:47
Nou, ik had niet bedacht dat als Angelino, Dumfries, Lozano en Bergwijn het een wedstrijd moeilijk hebben dat dat ligt aan Schwaab, Viergever, Rosario en Hendrix. Ik dacht dat het kwam omdat Angelino vrolijk aanviel en niet op tijd mee terug kwam en dat Hendrix nu eenmaal wat trager is dan Kerk.
Vind ik leuk
DeanJayden +11187
maandag 11 februari 2019 om 15:47
Op die leeftijd gaat een dichte deur niet meer
Vind ik leuk
De fries +1855
maandag 11 februari 2019 om 14:26
Niet zo moeilijk doen Aad; je bedoelt dat ze met de punt naar achteren moeten gaan spelen !
1 controleur ipv 2
Het is te hopen dat een jonge speler als Rosario gaat spelen als een nr 8.
Niet als veredelde nr6 ; balletje terug en breed.
Erover heen gaan / durven
Hij speelt nu veel te safe ( opdracht trainer?)
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 14:31]
Vind ik leuk
Asje Menou +544
maandag 11 februari 2019 om 14:40
Hij is net wat te traag om aanvallend van waarde te zijn.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 14:54
Really, te traag? Een slimme speler hoeft niet snel te zijn. Had jij als trainer tegen Koeman/Beckenbauer ook gezegd dat ze te traag waren om mee aan te vallen?
Vind ik leuk
Asje Menou +544
maandag 11 februari 2019 om 15:15
Dat waren dan ook alle twee verdedigers, dus ik denk niet dat je argument heel erg sterk is. Ik denk dat Rosario een goede centrale verdediger kan worden, maar aanvallend vind ik hem weinig toevoegen. Zijn handelingssnelheid is niet hoog genoeg.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 15:30
Kijk, handelingssnelheid. Dat is iets heel anders dan traagheid.
Vind ik leuk
Asje Menou +544
maandag 11 februari 2019 om 16:08
Misschien had ik wat zorgvuldiger moeten zijn in mijn woordkeuze. Je hebt gelijk.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 14:28
Kijk, wij bij Mechelen hadden ook een vierkant. Dat is logisch als je de bal wil rondspelen en driehoekjes wil maken.
We zaten bij Mechelen op één lijn en maakten het veld zo breed mogelijk want je kunt geen vierkanten gaten boren in een verdedigingsblok, zeker niet in een blok van zes. Dat gaat acht van de tien keer fout, een mijl op zeven als je daar aan vast houdt.
Vind ik leuk
SimonSays +6886
maandag 11 februari 2019 om 14:32
Klinkt goed 😂
Vind ik leuk
John M. +5054
maandag 11 februari 2019 om 15:24
Eerlijke vraag, had Mechelen veel succes met dat vierkant?
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 15:38
Hij De Boerde er erg goed mee.

Geen idee, het was 100 % Mostradamusklets.
Vind ik leuk
Blindsy +17263
maandag 11 februari 2019 om 14:31
Also sprach Mostradamos.
Vind ik leuk
Cookee +12187
maandag 11 februari 2019 om 15:52
Was het niet Zarathustra? :)
Maar voor deze keer mag het ook Mos zijn.
Vind ik leuk
Blindsy +17263
maandag 11 februari 2019 om 17:51
Het was zeker Zarathustra (Richard Strauss). Maar dit bekte best lekker.
Vind ik leuk
Cookee +12187
maandag 11 februari 2019 om 19:28
Ik volg je link met Richard niet zo goed... ;)
Z. Een Iraanse profeet lees ik op Wiki.
Ook weer iets waar ik meer over wil lezen. Dank daarvoor.

Had je gezien dat ik tussen je mailverhaal, gereageerd had in vette tekst trouwens? Het hoeft niet hoor, wil je niks opdringen, is immers ook al weer weken geleden maar misschien had je het niet gezien.
Vind ik leuk
Blindsy +17263
maandag 11 februari 2019 om 21:10
Sterker, absoluut niet gezien !! Ga morgenochtend meteen zoeken.
Enne... Richard Strauss schreef het stuk 'Also ...'. Maar ik blijf de verhaspeling naar Aad de Mos in z'n voorspellende Mostradamos-rol lekker klinken.
https://youtu.be/IFPwm0e_K98
Vind ik leuk
Cookee +12187
dinsdag 12 februari 2019 om 21:00
Haha, ik moest laatst zo lachen man op BBC,
een man wilde met 'txt-voorspeller op zijn Iphone Nostradamus typen maar de auto-verbetering maakte er iets anders van.
Hij antwoordde, je zou verwachten dat op gebied van voorspellen Nostradamus wel voorrang zou hebben, ik vond het geniaal bedacht.

Dat v Strauss wist ik niet, thanks.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 februari 2019 om 21:01]
Vind ik leuk
Blindsy +17263
woensdag 13 februari 2019 om 07:18
Dat is inderdaad een goeie.
Moet altijd lachen om zo'n grapje dat zoon Jan zijn moeder Swaan de helderziende belt.
S: 'Hallo, met wie spreek ik?'
J: 'Heh? Weet je dat dan niet?'
Zoiets. 😉
Vind ik leuk
Cookee +12187
woensdag 13 februari 2019 om 18:52
Sinds nummerherkenning scoor ik wel iets beter. :)

Heb mijn klop-geest al gevraagd of hij familie van Jurgen is.

Had ik al tegen je gezegd dat ik laatst in een discussie over Groningen tegen jou had over Gudde. De zoon van, zei jij toen. Maar ik bedoelde eigenlijk Ferry de Haan, als die technisch beleid doet dan doet ie iets wel heel goed, zou ik zeggen.
Vind ik leuk
Blindsy +17263
donderdag 14 februari 2019 om 08:49
En is ook ex-Feyenoorder. Was geen geweldenaar, maar een voor zijn niveau knappe carrière.
Aanvankelijk kansloos voor n profloopbaan, via de amateurs van Feyenoord toch het 1e gehaald. Een doorzetter.
Ja, ik vraag t mij ook wel ns af. Dat je talentvolle mensen die t bij kleine clubs goed doen, kansen moet geven bij de grotere.
Kijk eens naar Keizer... van Cambuur naar Ajax naar Sporting, doe je t toch goed.

Enne, het is fris buiten. Vat geen cow, boy!
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 februari 2019 om 08:50]
Vind ik leuk
Cookee +12187
donderdag 14 februari 2019 om 21:21
Ja is het proberen waard. Gastel was ook ooit in beeld, die zal ook balen, niemand noemt hem omdat hij samen met Gio het niet voorelkaar kreeg.

Is ook niet makkelijk hoor, als Dick genoemd wordt dan zit de helft al in de gordijnen. Dan krijgt elke alternatief ook geen kans.
Mario Been heeft ook samen met Dick dat gedaan in Turkije, maar zal ook wel niet wenselijk zijn.

Die 2e man moet eigenlijk een kanjer zijn vind ik, die kan dan altijd doorschuiven.

Kou... ik doe wel een Shal-ohm
Vind ik leuk
SimonSays +6886
maandag 11 februari 2019 om 14:31
Nee Aad, doe dat nou niet. Jouw overtuigingen maken alles kapot!
Vind ik leuk
Bizzy +23308
maandag 11 februari 2019 om 14:32
Alles ligt nog open. Ajax heeft de titel nog niet verspeeld. Ben er nog niet gerust op. Het kan alle kanten op gaan.
Vind ik leuk
SimonSays +6886
maandag 11 februari 2019 om 14:33
Zeker nu Aad ervan overtuigd is.. Ik ben mij nu toch zorgen gaan maken.
Vind ik leuk
fier&koen +2427
maandag 11 februari 2019 om 14:49
Idd zo sterk blijken de twee toppers toch ook weer niet. Dit kan alle kanten op wat je zegt. Wel weer lekker spannend. Nu kunnen we weer zeggen dat Ajax en PSV van iedereen kan verliezen. Wel zo leuk.
Vind ik leuk
Cookee +12187
woensdag 13 februari 2019 om 18:54
Vermoed je nog een dip in Eindhoven?
Dan moet het om blessures gaan of zo van de Jong.
Vind ik leuk
Nr14always +1376
maandag 11 februari 2019 om 14:32
Aad Mostradamus is een dwaas.
Vind ik leuk
Asje Menou +544
maandag 11 februari 2019 om 14:39
Ik zou Rosario het liefst op de plek van Swaab zien. Dat moet hij in principe toch aankunnen. Dan kan op de plaats van Rosario een middenvelder worden neergezet die aanvallend wat sterker is. Hendrix moeten we lozen. Die is gewoonweg niet snel genoeg voor PSV. Ik heb dit seizoen al meerdere keren gezien dat hij er heel makkelijk wordt uitgelopen. Het is geen voetballer die PSV beter maakt.
Vind ik leuk
Cookee +12187
maandag 11 februari 2019 om 15:51
Jou optie met Rosario kan best interessant zijn denk ik, zeker in dit soort wedstrijden, als midvelder vond ik Rosario gister matig.
Wat Hendrikx betreft, zijn we het niet eens, die vond ik sleuren en opbrengen... zeg maar een Frenkie 2.0
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 14:40
Dacht dat die van Boekel bedoelde
Vind ik leuk
Romarioo +628
maandag 11 februari 2019 om 14:50
9 van 10 x heb je het mis, waarom zeg je nou dat Ajax de titel heeft verspeeld
Vind ik leuk
Itsese +5941
maandag 11 februari 2019 om 14:50
Pfff.... Dat hebben we gezien Aad.. En Luuk en Dumfries maar alles opknappen gisteren. Wat een bullshit, heel PSV, behalve Dumfries, Angelino en Luuk was gewoon kut. Dumfries en Angelino moesten zelfs heel middenveld overslaan, vanaf de backs voorzet op Luuk. Nogmaals, hebben wij PSV echt mazzel, 2 backs die vertrekken, en dan zulke backs terug krijgen, Luuk die ook een jaartje extra wil blijven en dan zo'n seizoen draait!!
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 14:54]
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 14:53
Volgens mij zegt De Mos in het filmpje: "(...) waar Van Bommel niet van af wil."

Hetgeen ook veel logischer zou zijn, want ik heb de afgelopen maanden nul komma nul intentie gezien bij Van Bommel dat hij iets anders dan dit vierkant wil laten spelen. Binnen de mogelijkheden die zijn selectie hem biedt.

Er zijn wel andere mogelijkheden, maar dan zal Van Bommel jongens als Obispo en Gutierrez moeten omarmen.

Vind ik leuk
El Cazador +8636
maandag 11 februari 2019 om 14:56
Daar heeft PSV idd de selectie niet voor!!!
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 15:01
Zoals ik zeg: het kan wel anders, maar dan moet hij andere spelers kiezen. Gelet op de eerste seizoenshelft en de positie op de ranglijst zou hij wel gek zijn als hij nu ineens zijn hele concept om ging gooien.

Beter is het om hier en daar, en stukje bij beetje, wat accenten te verleggen.

En dan, met de veranderingen in de selectie die er komende zomer te verwachten zijn, in de voorbereiding op het nieuwe seizoen een andere speelwijze te adopteren.
Vind ik leuk
Stom +536
maandag 11 februari 2019 om 15:18
En juist over de handelingssnelheid zijn klachten bij Gutierrez...

Ik hoop toch nog echt heel hard dat Hendrix vooral mag spelen zodat hij zich in de kijker kan spelen bij een leuke buitenlandse middenmoter. Stel je voor dat Van Bommel echt tevreden over hem is...
Vind ik leuk
Cookee +12187
maandag 11 februari 2019 om 15:48
Utrecht was heel stug, dan kan je met Guti best iets afdwingen toch?
Vind ik leuk
Itsese +5941
maandag 11 februari 2019 om 15:50
Nah dit seizoen nog niet whitehart... Die hebben we juist volgend seizoen nodig. Als we het zo kunnen en dan top talent af en toe erin brengen... Wie had gedacht 6 wedstrijden geleden dat Gakpo er al klaar voor was? Mark wel, ons systeem zit wel goed man.
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 15:52]
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 16:10
Ja, Gakpo zag ik wel aankomen. Vond Sadilek een grotere verrassing. Ihattaren had ik ook nog niet verwacht. Maar meer omdat hij nog zo verrekte jong is.
Vind ik leuk
Itsese +5941
maandag 11 februari 2019 om 16:14
Ik had Gakpo nog niett zien aankomen, ook volgend seizoen niet... Maar staat er gewoon in 1x. Dit seizoen lekker wennen voor de jongens zoals Gakpo, Sadilek, Malen, volgend seizoen knallen, want dit seizoen is niet hun moment, dit seizoen is Bergwijns en Lozano's moment om iets leuk te forceren. Ihattaren klopt alleen maar aan, die is er nog lang niet. Wel mooi dat we dit gewoon zo kunnen doen, en 6 punten voorsprong hebben.
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 16:17]
Vind ik leuk
El Cazador +8636
maandag 11 februari 2019 om 14:55
De mediageile megalomane Haagse Aad heeft wederom het buskruit uitgevonden, helaas eeuwen te laat!!! Maar het midden in een seizoen van je vierkant af willen, is vragen om problemen Aad, dat volgen de spelers minder snel dan je denkt. Maar het echte probleem is als tegenstanders niet willen voetballen en de bal de tribune in rammen en te koste van alles willen winnen met betonvoetbal, PSV heeft er de spelers niet voor om het spel te maken. Bijv. Lozano heeft ruimte nodig en als die niet krijgt heb je niks aan hem!! Dus Aad, zet je Eindhoven united roze bril eens af!!
Vind ik leuk
Cookee +12187
maandag 11 februari 2019 om 15:45
Ik vond Rosario gister weinig toevoegen en als je dan Guti op de bank hebt? Hendrikx was geweldig gister.
Vind ik leuk
Sassefras +760
maandag 11 februari 2019 om 15:00
Van Bommel mag Cocu wel dankbaar zijn dat hij De Jong bleef opstellen ondanks langdurig probleem met scoren.
Vind ik leuk
Cookee +12187
maandag 11 februari 2019 om 15:44
Probleem toen was niet de Jong maar de aanvoer van ballen.
Angelino en Dumfries en Hendrikx zijn nu belangrijk voor Luuk.
Vind ik leuk
Sassefras +760
maandag 11 februari 2019 om 20:23
Toch had menig trainer na verloop van tijd Luuk maar ernaast gezet
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 20:23]
Vind ik leuk
Cookee +12187
dinsdag 12 februari 2019 om 20:51
Mogelijk wel. Maar Luuk heeft ook waarde als hij niet scoort en ook in die tijd wel.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 15:09
Haha oke Aad, dat ene puntje zorgt ervoor dat de titelstrijd gespeeld is... bijzonder.
Vind ik leuk
Shelbourne +5860
maandag 11 februari 2019 om 15:40
Dat viertal is inderdaad te traag in de opbouw. Eigenlijk zou Guti een van de twee controleurs moeten zijn. Echter zou op de plek van Pereiro een speler moeten komen die meer defensieve arbeid verricht
Vind ik leuk
Cookee +12187
maandag 11 februari 2019 om 15:43
Dat vierkant boeit me niet zo, maar Rosario vind ik weinig inbreng in dit soort wedstrijden hebben, natuurlijk kan ik dit niet goed in samenvatting beoordelen. Maar Hendrikx viel wel op, die deed erg veel goed werk, die sleurde en bouwde op, zeg maar als een soort Frenkie 2.0
Ik bedoel dat Rosario niet meteen vaste waarde hoeft te zijn.

Iedereen had graag die penal voor Utrecht gezien maar moeten wel eerlijk zijn, als H'veen voor shirttrekken een penal voor krijgt dan moet PSV dat ook krijgen Luuk is nog wel de belangrijkste man in de aanval.
Op dat moment in de wedstrijd had PSV nog makkelijk kunnen winnen, de penal van Utrecht dan wel geven zou erg zwaar voor PSV zijn.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 15:44
Goed gezien Aad, dat roepen de PSV supporters al het hele seizoen in koor. Voor de winterstop hetzelfde manco, maar werd door individuele klasse voorin nog gemakkelijker wedstrijden gewonnen. Viergever en Schwaab zijn zo traag als trage stront, het baltempo is van zondag hoofdklasse niveau en het duo Rosario en Hendrix is teveel van hetzelfde. Geen greintje creativiteit en ook een veel te laag tempo. Beide heren spelen altijd in een straal van 10 a 15 meter van elkaar. Zet de opkomende backs vast en PSV is geklopt. Dan kan alleen de lange bal naar De Jong en wordt er gegokt op aansluiting van de buitenspelers en Pereiro.
Met Guti en Ihattaren heeft van Bommel veel meer voetballend vermogen op de bank zitten, hij moet een keuze maken tussen Rosario en Hendrix. Achterin is lood om oud ijzer, gemiste kans van de zomer om een echte versterking te halen voor het centrum. Ook in de lucht zijn beide heren zeer kwetsbaar namelijk en het alternatief is niet van PSV 1 niveau (Obispo en die Australier).
Vind ik leuk
rinirat +3271
maandag 11 februari 2019 om 15:45
Aad weet het allemaal hahahahaha
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 15:58
Helemaal mee eens.
Rosario en Hendrix zijn geen Opbouwers.
Lozano heeft ruimte nodig en Bergwijn is uit vorm.
De Jong is ook slecht in kleine ruimte.
Lozano eraf helaas en Pereiro daaren Guiti of Ihitarren op middenveld.
Gakpo vind ik ook beter momenteel danBergwijn of Lozano.
Vind ik leuk
Voetbal@com +2427
maandag 11 februari 2019 om 16:13
Ajax werd toch kampioen Aad? (en Jack, Arno, Pierre, Perez en niet te vergeten Henk Spaan)
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 16:40
Dank je Aad zaad. Dan wordt Ajax dus toch kampioen😀
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 16:47
ja die ruit heb ik gezien met 6 man verdedigen en maar gokken op Luuk de jong maar daar komt ook wel eens een eind aan!
Vind ik leuk
Tommieman +1817
maandag 11 februari 2019 om 18:12
Idd . Als Luuk een keertje zijn dag niet heeft gaat t lastig worden .
Vind ik leuk
HupHolland +3541
maandag 11 februari 2019 om 16:51
PSV was gewoon bagger tegen Utrecht. De enige die eruit sprong was Gakpo.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 18:10
Dat is idd het verschil . Beiden spelen kut alleen Luik de Jong redt psv . Niets meer en niets minder . Die zou ik toch echt te vriend houden als ik Bommeltje was ....
Vind ik leuk