Vermeulen prijst PSV'er: Iedereen bij FC Utrecht werd knettergek van hem

Vermeulen prijst PSV'er: "Iedereen bij FC Utrecht werd knettergek van hem"

Gepubliceerd: maandag 11 februari 2019 om 14:50ma 11-02-2019 om 14:50

PSV heeft het gelijkspel tegen FC Utrecht volledig te danken aan Luuk de Jong. Dat stelt Arno Vermeulen bij Studio Voetbal. De PSV-spits was volgens de commentator een plaag voor de tegenstander.

"Zonder De Jong was PSV dit niet gelukt", aldus Vermeulen. "Iedereen bij FC Utrecht werd knettergek van hem. Hij was weer aan het etteren en vasthouden en met de scheidsrechter in de weer. Maar hij is goud waard voor het team. Hoe hij een elftal op sleeptouw kan nemen, fantastisch. Ook na de 2-2 wilde De Jong nog tot de laatste seconde winnen."

Ook Pierre van Hooijdonk is vol lof over De Jong. "We weten allemaal wat voor belangrijke rol hij dit seizoen speelt. Hij wil en kan fysiek de strijd aangaan met tegenstanders. Dat is een enorm voordeel."

De Jong staat op twintig competitietreffers dit seizoen. Dat zijn er nu al, na 21 duels, evenveel als zijn totale productie van de voorgaande twee seizoenen. PSV profiteerde met het gelijkspel minimaal van de misstap van Ajax (1-0 nederlaag bij Heracles Almelo). Het gat met de Amsterdammers is nu zes punten.  

Poll

Kan PSV nog wel wedstrijden winnen zonder Luuk de Jong?

(1598 stemmen)

Plaats een reactie

maandag 11 februari 2019 om 14:51
Sjakie zal best ziek zijn omdat hij zich nog niet op VP gemeld heeft.....;-)
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 14:53
Dat is altijd tegen 16:00 ouwe! Je reageert altijd op Sjaak dus dat zou je moeten weten,,,
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 15:41
We zitten inmiddels allemaal klaar dat word lachen
Vind ik leuk
Roeptoeter +19115
maandag 11 februari 2019 om 14:54
Dat komt pas na 4 uur. Sjaak voetbalt zelf nog in de ochtend.
En daarna moet het filmpje nog gemonteerd worden.
De Kerkhofjes en Hanegem worden alleen maar geciteerd hier.
Voor Sjaak gaat er een speciale camera ploeg naartoe. Dat is omdat hij als enige zo vaak zinnige dingen zegt.
Vind ik leuk
SimonSays +7391
maandag 11 februari 2019 om 14:58
De woorden Sjakie en zinnige dingen in 1 zin.. Jij bent af.

De 'speciale camera' die ernaar toe gaat is waterdicht, zodat die niet kapot gaat door de tranen van Sjaak. Ik vind het overigens erg vermakelijk altijd, dat gewauwel en gewijs naar anderen en nooit eens naar het eigen team. Deze keer kan hij er toch niet omheen? O jawel, het kunstgras krijgt vast de schuld.
Vind ik leuk
Seric +213
maandag 11 februari 2019 om 14:59
Omdat Sjaak vaak onzinnige dingen zegt bedoel je.
Vind ik leuk
Arvin +7824
maandag 11 februari 2019 om 14:59
Dat je de broertjes niet mag kan ik nog snappen maar Van Hanegem is een absolute kenner en zegt constant zinnige dingen. Ze hebben alle drie trouwens regelmatig cameraploegen over de vloer dus je reactie slaat in haar geheel al nergens op.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 15:26
Ik kan nu al ongeveer invullen wat Sjaak gaat zeggen , zonder het filmpje gezien te hebben .
Bij elke nederlaag van Ajax komt het namelijk op hetzelfde neer ongeveer wat ie zegt .

De mentaliteit van de Ajacieden is niet goed , PSV werd gered door de scheids en Heracles moet degraderen .

Vind ik leuk
Roeptoeter +19115
maandag 11 februari 2019 om 15:28
Zoals ik zeg, zinnige dingen dus.
Vind ik leuk
Werner1913 +11104
maandag 11 februari 2019 om 16:39
Dat filmpje had je dan ook vorige week al kunnen opnemen. Sterker nog. Neem een setje overhemden mee en tape de hele handel voor de rest van het seizoen.
Vind ik leuk
Seric +213
maandag 11 februari 2019 om 14:56
Sjaak is permanent ziek.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 15:01
GDPR iemand?
Vind ik leuk
Mari +13254
maandag 11 februari 2019 om 14:58
Dan ben jij nog zieker als je daarop wacht om je dag geslaagd te laten zijn
Vind ik leuk
Plattekar bv +35822
maandag 11 februari 2019 om 15:00
Luuk verlengen en voor het leven PSV -er....Nog nooit iemand zo belangrijk gezien, die niet kan voetballen. Werelds
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 15:02
Koppen is ook voetballen wezerik
Vind ik leuk
SimonSays +7391
maandag 11 februari 2019 om 15:04
Luukie trekt de platte kar! No offense.
Vind ik leuk
Babelagtig +2652
maandag 11 februari 2019 om 15:05
Naja..de beste voetballer istie ook niet..hij is desalniettemin mvp in de eredivisie, puur op mentaliteit en fysiek..
Vind ik leuk
3Bier +15576
maandag 11 februari 2019 om 16:03
Jij geeft precies aan wat ik denk. Zet Luuk in een rondo en hij staat constant in het midden. Handelings snelheid is veel te laag.
Maar Jezus wat is die gozer belangrijk voor PSV. Hij lijkt ook met het jaar beter te koppen. In de lucht misschien wel 1 van de beste in Europa.
Jammer dat hij zo irritant is. Maar voor PSV een hele goeie
Vind ik leuk
JCJWZ +15101
maandag 11 februari 2019 om 16:40
Vorig jaar wilde jullie Luuk nog met de fiets naar Bordeaux brengen. Luuk is wel de ideale Psv spits, past perfect bij het voetbal dat Psv voor staat. Weinig technisch en vooral opportunistisch, op goed geluk met hangen en wurgen, worstelend een kopduel winnen en dan klagen over een shirtje vasthouden. Hij scoort dus dat doet hij goed, maar er zijn grote voetballers in het verleden actief geweest bij Psv, Luuk de Jong is daar niks bij. Maarja in onze mickey mouse competitie kan een Luuk de Jong gewoon topscoorder worden, zegt genoeg over het niveau van onze trieste competitie.
Vind ik leuk
Nr14always +5472
maandag 11 februari 2019 om 15:35
Wij gaan Willem ook niet uitlachen, zou je sieren wat respect te tonen, die man heeft meer prijzen gewonnen dan heel Feijenoord. Wil jouw wel eens zien als je 81 bent.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 16:17
Nog 17 jaartjes geduld dan......;-)
Vind ik leuk
Roeptoeter +19115
maandag 11 februari 2019 om 14:52
Vasthouden? Dat doet De Jong toch zelf nooit?
Vind ik leuk
Sjekkie +602
maandag 11 februari 2019 om 14:54
TOET TOET!
Vind ik leuk
SimonSays +7391
maandag 11 februari 2019 om 14:54
Hou dat vast. We gaan er eerst tussenuit voor de reclame.
Vind ik leuk
Seric +213
maandag 11 februari 2019 om 14:55
Luuk is ook de beste spits van Nederland.
Vind ik leuk
Jajaja +657
maandag 11 februari 2019 om 16:44
Ja die was erg goed bezig voor PSV, helaas voor utrecht.

Kramer daarentegen heeft het precies niemand moeilijk gemaakt. Het was dat hij gewisseld werd dat ik zag dat hij nog mee deed
Vind ik leuk
oostkust +767
maandag 11 februari 2019 om 14:57
Is dat die de Jong die klaagt dat ze hem vasthouden en bij ieder contact gaat liggen
Vind ik leuk
Fritske01 +5318
maandag 11 februari 2019 om 15:34
Ja, goed hé.
Vind ik leuk
Itsese +6250
maandag 11 februari 2019 om 14:59
Vermeulen snapt het nog steeds niet hé... Het was niet etteren. 2 spelers elk op Bergwijn en Lozano, 5 op Luuk... Niks etteren, Utrecht was PSV gisteren aan het etteren.
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 15:01]
Vind ik leuk
Babelagtig +2652
maandag 11 februari 2019 om 15:06
Dan zou de rest van vrij spel hebben gehad🤣🤣
Vind ik leuk
Itsese +6250
maandag 11 februari 2019 om 15:12
Dat zijn ook de gene die echt een kut wedstrijd hebben gespeeld.. 2 counters, 2 doelpunten tegen. Vrij spel hadden ze ook, maar dan spelen ze de bal zoals dit: Zoet naar Viergever, Viergever naar Swaab, Swaab weer terug naar Viergever, Viergever weer terug naar Swaab, dan Swaab naar Dumfries en Dumfries geeft de voorzet op Luuk... Ik mis echt wat spelers.
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 15:13]
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 15:08
Dat zegt dan ook wel veel over de rest van PSV.
Vind ik leuk
Itsese +6250
maandag 11 februari 2019 om 15:14
Klopt helemaal, denk dat gisteren ook genoeg zegt..3 punten kunne uitlopen, niet gedaan, 1 punt uitgelopen, mede dankzij Luuk, Dumfries en Angelino.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 02:39
Klopt, bij eerstgenoemde twee spelers ziet het er dan wel niet allemaal erg gepolijst uit, maar ze trekken PSV wel weer uit het moeras. Zeker De Jong, die gaat echt op 30-35 goals eindigen zo.
Vind ik leuk
De Liefhebber +12988
maandag 11 februari 2019 om 15:08
Vasthouden, etteren en zeuren bij de scheids.... Luuk??
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 15:22
Dat zou onzen luuk nooit doen.
Vind ik leuk
De Liefhebber +12988
maandag 11 februari 2019 om 15:48
Dat lijkt mij ook niet... en Lozano doet nooit een schwalbe...
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 16:21
En Tadic zou nooit verontwaardigd kijken naar de scheids..
Vind ik leuk
De Liefhebber +12988
maandag 11 februari 2019 om 18:10
Die ook ja....maar Luuk kijkt al teleurgesteld en verontwaardigd als hij het veld op komt....😟😢😭
Vind ik leuk
Romarioo +872
maandag 11 februari 2019 om 15:15
Is Arno geen ajax lover
Vind ik leuk
3Bier +15576
maandag 11 februari 2019 om 16:00
AZ mannetje. Heeft het dus niet zo op Ajax
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 15:29
En dan krijgt hij vandaag in de Telegraaf maar een 6.5 van Rinus Israël.
Vind ik leuk
Pancev +1396
maandag 11 februari 2019 om 15:50
IJzeren Rinus heeft een schroefje los.
Vind ik leuk
Pancev +1396
maandag 11 februari 2019 om 15:49
Hee, een andere De Jong haalt de headlines eens.
Vind ik leuk
bergerac +83
maandag 11 februari 2019 om 15:52
Arno Vermeulen is dat die hele slechte commentator ?
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 16:30
met of zonder de jong! psv had moeten verliezen van Utrecht met 3-2! maar de scheids dacht er ander over met de vag. dit is de wedstrijd verkrachten! en lozano had er af gemoeten met rood door het schoppen !
Vind ik leuk
Shelbourne +6187
maandag 11 februari 2019 om 16:42
PSV moet degraderen
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 23:38
@2013: vraag KNVB om vooronderzoek, mag voor niet bestrafte overtreding. Succes 😂
Vind ik leuk
Mad Max +1289
maandag 11 februari 2019 om 16:34
War een kut artikel
Vind ik leuk
SjeH +421
maandag 11 februari 2019 om 16:36
Kom maar binnen Sjakie
Vind ik leuk
Shelbourne +6187
maandag 11 februari 2019 om 16:40
Luuk is een beul. Niet de beste of stijlvolste spits maar wel een enorm waardevol voor de ploeg.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 16:42
Van onmisbare kwaliteit deze De Jong, knap dat ie zich herpakt heeft. Benieuwd of die het nog een keer in het buitenland mag laten zien.
Vind ik leuk
Cookee +12956
maandag 11 februari 2019 om 16:47
PSV heeft veel meer spelers die het verschil kunnen maken dan Ajax, Hakim en Donny zijn het nu nog bij Ajax.
Maar als aanspeelpunt zou PSV Luuk wel missen.
Probleem is dat clubs nu pas doorhebben dat je Frenkie moet aanpakken, maar NAC krijgen ze nu, dus dat wordt prijsschieten en dan roept de domme pers weer net als vorige week dat Ajax weer terug is.
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 16:50]
Vind ik leuk
RW1913 +3016
maandag 11 februari 2019 om 19:25
Wilskracht van Dumfries gaf de doorslag bij het maken van het tweede doelpunt. Luuk heeft een geweldige mentaliteit, maar ik ben toch onder de indruk van Duracell Dumfries.
Vind ik leuk
4everfcu +5479
maandag 11 februari 2019 om 22:18
wat een topic zeg haha
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws