'Slutsky voert crisisoverleg met Vitesse-eigenaar, marginale rol voor Sturing'

'Slutsky voert crisisoverleg met Vitesse-eigenaar, marginale rol voor Sturing'

Gepubliceerd: maandag 11 februari 2019 om 14:32ma 11-02-2019 om 14:32

Het rommelt binnen Vitesse. Maandag heeft de raad van commissarissen van de Arnhemse club met trainer Leonid Slutsky en technisch directeur Marc van Hintum gesproken over de sportieve malaise.

Dat meldt Omroep Gelderland. Ondanks de vijfde plaats in de Eredivisie, draait het voor geen meter bij Vitesse. Zondag gingen de Arnhemmers in de blessuretijd weer onderuit tegen FC Groningen (2-1). Slutsky moest zich 'the day after' verantwoorden bij eigenaar Valery Oyf en commissaris Yevgeny Merkel. Er zijn geen concrete signalen dat de Russische trainer moet vrezen voor zijn baan.

In de technische staf van Vitesse zou het ook niet lekker zitten. Edward Sturing, die de ontslagen Henk Fraser vorig seizoen met veel succes verving, wordt volgens Omroep Gelderland nauwelijks betrokken bij de tactische besprekingen. De assistent-trainer zou nog maar een 'zeer bescheiden' rol spelen. Ook veel spelers voelen zich naar verluidt niet prettig in de huidige speelwijze, waarin Slutsky kiest voor een controlerende middenvelder.

Lees ook: 'Crisissfeer in Arnhem: directie en eigenaren Vitesse in gesprek met Slutsky'

Poll

Haalt Slutsky het einde van het seizoen in Arnhem?

(4831 stemmen)

Plaats een reactie

Sjekkie +602
maandag 11 februari 2019 om 14:36
Slutsky de God van Vitesse!🙌
Vind ik leuk
De fries +2053
maandag 11 februari 2019 om 14:36
Nu kan hij de hele dag lekker ijsberen
Vind ik leuk
SimonSays +7391
maandag 11 februari 2019 om 14:38
Aha, daar ligt dus het probleem! Er is geen Sturing meer.
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 14:39]
Vind ik leuk
jari11 +5201
maandag 11 februari 2019 om 14:38
Zeer prettige vent in de omgang denk ik, maar kan hij ook trainen? ik zou het wel leuk vinden om zo'n trainer te hebben.
Vind ik leuk
Smithsonian +45156
maandag 11 februari 2019 om 14:39
Het begin van het einde dus...
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 14:42
Geen woordspelingen aub, die man heeft t al zo moeilijk ..
Vind ik leuk
SimonSays +7391
maandag 11 februari 2019 om 14:49
Teveel kapiteins op het schip. Slutsky is the limit. Zonder een beetje Sturing blijven ze middenmoot. En een woordgrap met Merkel.
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 15:33]
Vind ik leuk
heur es +963
maandag 11 februari 2019 om 14:47
Slutsky heeft heel goed ingeschat dat Sturing een engerd is. Als Sturing zich niet gewaardeerd voelt moet hij zelf opstappen. Maar intern stookt hij dus hij zal wel blijven en hopen dat Slutsky ontslagen word.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 16:25
Pff Haha waar komt dat vandaan.
Vind ik leuk
MillerSan +34
maandag 11 februari 2019 om 14:50
Het enige probleem is een goeie spits a la Bony of Wolfswinkel ...
Kansen genoeg maar om een of andere reden gaan ze er niet in.
Vind ik leuk
Vak-DD +12875
maandag 11 februari 2019 om 17:30
Met Matavz er nog bij hadden we zeker een paar punten meer gehad. Het is gewoon jammer dat hij zo geblesseerd raakte.
Vind ik leuk
Humberto01 +967
maandag 11 februari 2019 om 14:52
Deze club in Arnhem neemt toch niemand serieus! Allemaal duistere figuren die weer als stromannetje of zetbaasjes worden gebruikt door de echte eigenaren met geld. Het is een poppenkast daar! Deze eigenaren denken allemaal dat ze geld in Arnhem kunnen verdienen. Niet dus, er moet vaker geld bij dan dat er winst wordt gemaakt.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 15:48
Noem die duistere figuren eens, en leg gelijk uit waarom je het duistere figuren vind. Ben benieuw
Vind ik leuk
Humberto01 +967
maandag 11 februari 2019 om 16:30
Hoeveel eigenaren of zetbaasjes heeft Vitesse de afgelopen jaren gehad? Het zijn er heel veel geweest en dat zegt mij genoeg! Nog even en dan wordt er zo weer een ander baasje naar voren geschoven. En dan zitten er nog twee Nederlandse marionetten op een stoel die geen ene kloten te vertellen hebben. Ja ze mogen op de foto als er weer een ‘ handelsspeler’ naar binnen wordt geloodst. Jullie in Arnhem laten je gewoon voor de gek houden, hoe naïef kun je zijn.
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 16:31]
Vind ik leuk
Daaniet123 +411
maandag 11 februari 2019 om 20:47
Je hebt er geen verstand van, maar je wil graag een mening hebben. En je ex-vriendin luisterde nooit, in de kroeg weten ze allang dat je er de ballen verstand van hebt (en dat je nooit een rondje teruggeeft). Gelukkig, je hebt altijd nog VP om je bekrompen mening te geven....
Vind ik leuk
Humberto01 +967
dinsdag 12 februari 2019 om 11:25
Prima dit is je mening, jouw naïviteit wordt met deze tekst alleen maar bevestigd.
Vind ik leuk
Joost69 +1201
maandag 11 februari 2019 om 20:35
Wel knap stel jij een duidelijk vraag, krijg weer een suggestieve wedervraag als antwoord. Zijn wij zo slim of is hij nou zo...?

Een overduidelijk gefrustreerd ventje dat wil stoken met zijn eigen fantasieën en geen normale discussie kan aangaan, next.
Vind ik leuk
VA1 +3099
maandag 11 februari 2019 om 16:02
Weer zo'n kontenlikker van de baas die iets in de media heeft gelezen. Praat je altijd over dingen waar je geen verstand van hebt? Ach, dat weet je natuurlijk niet... hoe oud ben je?
Vind ik leuk
Humberto01 +967
maandag 11 februari 2019 om 16:33
Ouder dan jij, jij was nog vloeibaar toen ik al in de stadions kwam! Hou op met deze onzin!
Vind ik leuk
Vak-DD +12875
maandag 11 februari 2019 om 18:11
Niet ouder dan mij, dus praat geen onzin.
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 18:20]
Vind ik leuk
Humberto01 +967
maandag 11 februari 2019 om 19:04
Het is dan ik! Nooit grammatica gehad in de jaren ‘50 pik 😳
Vind ik leuk
Vak-DD +12875
maandag 11 februari 2019 om 22:19
Praatjes genoeg hier, maar iets goed onderbouwen ho maar.
Vind ik leuk
Humberto01 +967
maandag 11 februari 2019 om 23:41
Slaap lekker verder 😂
Vind ik leuk
VA1 +3099
donderdag 14 februari 2019 om 01:43
Over onzin gesproken. Gedraag je dan ook als een volwassene. Grapjas.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 februari 2019 om 01:44]
Vind ik leuk
Humberto01 +967
donderdag 14 februari 2019 om 12:22
Wat is jouw bijdrage , behalve dan mij kontelikker (zonder N) te noemen , in deze discussie pik 😊!
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 februari 2019 om 12:27]
Vind ik leuk
LIO7 +1873
maandag 11 februari 2019 om 14:59
Het maakt niet uit of we 5e staan. Dat zegt meer over de rest... ik ben het spel gewoon zat. Niks aan om naar te kijken dat verdedigende spel.
Vind ik leuk
Romarioo +872
maandag 11 februari 2019 om 15:13
Gewoon de spelers een shotje wodka geven voor de wedstrijd en het is opgelost
Vind ik leuk
Eimersweide +9617
maandag 11 februari 2019 om 15:14
Ik zei hier laatst al dat de Nederlandse ass.trainers geen reet in te brengen hadden, maar toen riep iedereen hier dat daar niks van klopte. Kenmerkend voor de Vitesse supporters hier: oogkleppen op en geloven in sprookjes.
Vind ik leuk
NvC +9670
maandag 11 februari 2019 om 16:30
Wel jammer want Sturing is wel een club icoon. Maar wie weet helpt deze bijeenkomst om alles weer op de rails te kringen. Al die blessures helpt natuurlijk ook niet mee.
Vind ik leuk
De Kleine +192
maandag 11 februari 2019 om 15:18
Nu kan dat filmpje weer waar hij aan het dansen is
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 15:29
hij werd als god binnengehaald en nu als kop van jut weer uitgekotst rare jongens die vitessenaren
Vind ik leuk
Brunt +299
maandag 11 februari 2019 om 15:30
Alleen Sturing kan het seizoen nog redden. Dat hij nu maar een marginale rol speelt is te zien aan het spel en het vertrouwen dat de spelers uitstralen.
Vind ik leuk
Vak-DD +12875
maandag 11 februari 2019 om 18:17
Sturing heeft al een keer een kans gehad een paar seizoenen geleden maar kwam te kort. Dat hij het vorig seizoen aan het einde van het seizoen als interim trainer goed deed had te maken dat we een beter team hadden dat helemaal klaar was met Fraser. Ik val Sturing daarbij niet af maar als hoofdtrainer komt hij gewoon te kort.
Vind ik leuk
tikkietoe +6445
maandag 11 februari 2019 om 16:07
Denk wel dat Slutsky het einde van het seizoen haalt.
Hij presteert nog altijd een plaats hoger Dick Advocaat met een soortgelijke verdedigende instelling en die mag ook blijven zitten ondanks de nederlagen die het elftal over zich af roept.
Vind ik leuk
Cookee +12956
maandag 11 februari 2019 om 16:16
Wie daar ook trainer is hetzelfde probleem blijft, het is de ene week alles en de week erna niks. Lijkt soms wel of hun tweelingbroer komt opdagen.
Vind ik leuk
Justin Kees +3501
maandag 11 februari 2019 om 16:23
Als spelers muiten, is het zo gedaan met de trainer...
Vind ik leuk
NvC +9670
maandag 11 februari 2019 om 16:32
Helaas wel, spelers hebben daarin te veel invloed. Maar denk je dat Oyf Slutsky eruit gaat gooien? Ik zie hem het niet doen.
Vind ik leuk
Justin Kees +3501
maandag 11 februari 2019 om 17:02
Gaat uiteindelijk wel gebeuren met deze resultaten. Zo werkt het nu eenmaal in voetballand en dan mag Sturink het weer overnemen en spelen ze de pannen ineens weer van het dak...
Vind ik leuk
NvC +9670
maandag 11 februari 2019 om 18:05
We gaan het zien. Ik denk dat Sloetsky in ieder geval tot einde vh seizoen zal blijven.
Vind ik leuk
Justin Kees +3501
maandag 11 februari 2019 om 18:20
Als de resultaten en het voetbal zo blijven, zit hij er over een maand niet meer... 😉
Vind ik leuk
NvC +9670
maandag 11 februari 2019 om 18:22
Hangt ervan tegen wie je moet. Verlies je van Feyenoord, Ajax en PSV dan is dat begrijpelijk. Maar blijf je in de laatste minuten punten liggen tegen Fortuna, Heerenveen, Groningen dan is het denk ik idd snel afgelopen met de Rus.
Vind ik leuk
Bas Quint +28
maandag 11 februari 2019 om 17:00
Ik schaam me als vitesse supporter kapot om het fijt dat er altijd maar gescholden moet worden op andere mensen hier die mogelijk N.E.C. Supporter zijn? En in het geval van bv NvC gewoon een normale reactie plaatst! Eagle one stop daar aub mee want jou reacties slaan werkelijk nergens op, wees dan een kerel en ga lekker in nijmegen provoceren ipv lekker veilig op afstand op je multimedia apparaatje
Vind ik leuk
Vak-DD +12875
maandag 11 februari 2019 om 18:19
Zoveelste trollen account uit nijmegen, pffff.
Vind ik leuk
Kwal +845
maandag 11 februari 2019 om 17:24
Henk Fraser deed het zo slecht nog niet. Misschien terughalen?
Vind ik leuk
VA1 +3099
donderdag 14 februari 2019 om 01:46
Twee seizoenen nóg dramatischer dan het afgelopen halve seizoen. En daarbij zit dan ook werkelijk alles tegen dit seizoen. De belangrijkste spelers zijn geblesseerd.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws