Van Gaal gelooft in Champions League-eindzege Ajax: 'Zei ik toen ook al'

Van Gaal gelooft in Champions League-eindzege Ajax: 'Zei ik toen ook al'

Gepubliceerd: maandag 11 februari 2019 om 15:29ma 11-02-2019 om 15:29

Louis van Gaal weet het zeker: Champions League-winst is mogelijk voor Ajax. De voormalig trainer van de Amsterdamse topclub zegt dat in gesprek met voetbalmagazine Panenka. 

"In oktober, toen Ajax tegen Bayern München moest spelen, zei ik het ook al: dit elftal is bijna net zo goed als het team van 1995. Weet je wat er gebeurde? Ik werd uitgelachen. Maar je ziet dat Ajax zich overtuigend heeft geplaatst voor de volgende ronde", vertelt Van Gaal. 

De oefenmeester blijft bij zijn standpunt, al verwacht Van Gaal niet dat Ajax dít seizoen al aan de haal gaat met de Cup met de Grote Oren. "Spelers als Frenkie de Jong en Matthijs de Ligt zijn nog erg jong en het probleem is dat Ajax helemaal opnieuw moet beginnen zodra ze vertrokken zijn. Als je Nederland vergelijkt met bijvoorbeeld Spanje of Duitsland, zijn we natuurlijk een klein voetballand. Dat maakt het erg lastig."

Woensdag staat voor Ajax het heenduel met Real Madrid in de achtste finale van de Champions League op het programma. Begin maart volgt in Spanje de return. 

Poll

Wat wordt woensdag de uitslag?

(19182 stemmen)

Plaats een reactie

Hank1 +531
maandag 11 februari 2019 om 15:31
Van Gaal ook hoofdje gestoten ?
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 15:34
Dat zeiden ze schijnbaar een half jaar geleden ook tegen hem. De rest is geschiedenis. Kunnen jij en Bussie niet samen een trollgroepje maken? Kunnen jullie lekker samen niets toevoegende opmerkingen naar elkaar sturen. Kijken wie wie als eerst zat is.
Vind ik leuk
1+1= +126
maandag 11 februari 2019 om 19:36
Deze tweeling (hank en 33)met niet meer dan 1 hersencelletje heb ik al eerder proberen te redden voor de maatschappij en een aantal handvaten gegeven maar helaas deze toetsenboord helden die al vanaf 12.30 aan het trollen zijn hebben buiten dat ze klem hebben gezeten bij de geboorte nog een plaat voor hun misselijk hoofdjes.
Knulletjes ga werk zoeken (zal wel beschutte werkplaats of plantsoenen dienst worden) gaan jullie echt van opknappen .
Ga wat nuttigs met je leven doen zoek een meisje maar maak er aub geen kindjes mee de wereld is al verrot genoeg met stumpertjes als jullie .
Mocht het niet lukken IS zoeken nog een paar dombo's die op de eerste linie mogen lopen
Is net wat voor jullie ,jullie zijn nu al aangenomen
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 19:38]
Vind ik leuk
Hank1 +531
maandag 11 februari 2019 om 20:35
Hahaha.
Vind ik leuk
Hank1 +531
maandag 11 februari 2019 om 20:38
Je hebt nog steeds moeite met Nederlands zie ik?
Vind ik leuk
1+1= +126
maandag 11 februari 2019 om 22:44
Nee dat is je collega reageerbuisflubbertje
Je bent nog stommer dan ik al dacht
Psv33 is je wederhelft hè of was je dit nu al vergeten
Vind ik leuk
Hank1 +531
maandag 11 februari 2019 om 23:11
Wederom geen leestekens, Onnozelaar.
Vind ik leuk
Muradona +493
maandag 11 februari 2019 om 16:24
Al stoot die beste man 10x zijn hoofd dan alsnog heeft hij meer bereikt in het voetbal dan jij ooit zou dromen vanachter je pc'tje én dit is ook iemand die al eens de beste van Europa is geweest met zijn team. Als je het interview leest zegt hij niets geks, het zou mogelijk kunnen zijn hij zegt niet dat ze het sowieso gaan winnen.
Vind ik leuk
Martinus69 +5536
maandag 11 februari 2019 om 16:44
Hmmm, met een dergelijk schaapachtige redenatie kan je bijna nooit in discussie gaan ongeacht de idioterie die van Gaal uitspuwt..... gaat natuurlijk nergens over.

On: ik durf ook wel te voorspellen dat Ajax mogelijk ooit eens de CL gaat winnen...
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 16:52
Jij durft 😉
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 16:54
Martinus, waarschijnlijk lazen we hier exact dezelfde berichten toen van Gaal verkondigde dat Ajax niks onder doet voor Bayern. Toen had van Gaal gelijk. Ajax zal hoogstwaarschijnlijk de CL niet winnen, maar dat wij tegen geen enkele tegenstander kansloos zijn, heeft Ajax in de afgelopen jaren wel bewezen toch? Wees gewoon realistisch. Ajax is voor elke Europese topclub een angstgegner.
Vind ik leuk
Sabau +1710
maandag 11 februari 2019 om 17:48
kansloos is niemand van tevoren, maar om nou te doen alsof alle clubs in de CL maar hoopte ajax te ontlopen is ook onzin natuurlijk.
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 13:39
Wil je er verder nog iets over kwijt?
Vind ik leuk
Muradona +493
maandag 11 februari 2019 om 17:07
Maar het enige verschil is dat hij hem al eens gewonnen heeft en jij hem daarbij ook nog van idioterie beticht en dan óók nog met hem in discussie wilt gaan hahaha waarover?? Hij discussieert alleen met mensen die verstand hebben van voetbal niet met een alleswetertje van een of ander forum die denken dat ze heel wat zijn.
Vind ik leuk
Henk 1971 +8387
maandag 11 februari 2019 om 18:07
Ze kunnen nog niets eens van Heracles winnen.......en zie daar de praatjes komen al weer op gang......ze kunnen wel de CL winnen 🤣🤣🤣🤣
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 18:46
Jullie kunnen die zeker niet winnen dit seizoen 😜
Vind ik leuk
Henk 1971 +8387
maandag 11 februari 2019 om 19:24
Wij zijn al tevreden met wederom de schaal!
Vind ik leuk
richard37 +1706
maandag 11 februari 2019 om 19:20
Maar wel van:

Utrecht
Heerenveen
Groningen
Excelsior
Feyenoord
Fortuna
VVV
Az
Willem2
Vitesse
Nac
ADO
Pec Zwolle
Emmen
Graafschap

Bayern München
Benfica
Aek Athene
Standaard luik
Sturm graz

Vind ik leuk
Henk 1971 +8387
maandag 11 februari 2019 om 19:26
Een flinke rij Richard en dan sta je nog met lege handen 😂
Vind ik leuk
richard37 +1706
maandag 11 februari 2019 om 19:31
Niemand heeft nog wat
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 20:13
Laat bayern munchen uit dit rijtje
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 16:28
Alleen andere trainer
Vind ik leuk
HJR +8955
maandag 11 februari 2019 om 16:30
Als je goed leest zegt hij niks raars hoor:

dit elftal is bijna net zo goed als het team van 1995. Hij vergeet er alleen bij te zetten dat er 6 a 7 teams nog in de CL zitten die beter zijn dan het team van 1995 ;).

Verder: al verwacht Van Gaal niet dat Ajax dít seizoen al aan de haal gaat met de Cup met de Grote Oren.

Wat is daar zo raar aan. Over het algemeen gezien is het voetbal sinds 1995 natuurlijk totaal veranderd. Het is maar net hoe je het wil lezen :)
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 18:45
Wanneer speelt psv in de CL van de week ?
Vind ik leuk
Hank1 +531
maandag 11 februari 2019 om 19:03
Uitgeschakeld. PSV had niet zoals ajax een mickey Mouse poule..
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 19:06
Whaha psv is zelf ook mickey mouse niveau
Vind ik leuk
Hank1 +531
dinsdag 12 februari 2019 om 11:24
Klopt. En toch van een hoger niveau dan ajax haha.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 12:45
Wanneer vieren jullie de 33ste landstitel? In 3035?
Vind ik leuk
Hank1 +531
dinsdag 12 februari 2019 om 12:58
Lekker prijzen erbij halen van voor de oorlog haha. Erg boeiend.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 15:13
Dan telt die van jullie van vorig jaar ook niet dan? Das ook het verleden. Triest psvertje alleen prijzen tellen met telling die jullie uitkomt
Vind ik leuk
Emnu +6600
maandag 11 februari 2019 om 23:29
Kijkend naar de UEFA ranking van de clubs, is de meest voor de hand liggende conclusie dat de twee poules redelijk aan elkaar gewaagd waren, met dien verschil dat in de groep waar Ajax zat, de overige tegenstanders te sterk waren om de zwakke broeder n puntje toe te staan.
Vind ik leuk
1+1= +126
maandag 11 februari 2019 om 23:35
Hank losertje je eierdoppie alweer op
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 23:38]
Vind ik leuk
S - SIDE +154
maandag 11 februari 2019 om 19:14
hihihi van gaal (zonder schaal)
Vind ik leuk
Muradona +493
maandag 11 februari 2019 om 20:01
Klopt hij heeft em nog nooit gewonnen ahum, jij wel?😂
Vind ik leuk
Roeptoeter +12516
maandag 11 februari 2019 om 15:31
LvG heeft gesproken. En de rest doet stttttt.
Vind ik leuk
SimonSays +6887
maandag 11 februari 2019 om 15:43
Stttttt.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 16:31
Stttttt
Vind ik leuk
Tommieman +2606
maandag 11 februari 2019 om 16:34
Stttttt
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 16:40
sttttttttt
Vind ik leuk
Gewoondt7 +28
maandag 11 februari 2019 om 19:01
Ssssst!
Vind ik leuk
Hank1 +531
maandag 11 februari 2019 om 20:36
Vgm is het sssttt.
Vind ik leuk
Roeptoeter +12516
maandag 11 februari 2019 om 20:37
Nee. Louis doet het op zijn eigen manier.
Vind ik leuk
1+1= +126
maandag 11 februari 2019 om 23:59
Mond houden hankje als grote mensen praten
Vind ik leuk
Hank1 +531
dinsdag 12 februari 2019 om 12:59
1+1 is een beetje geobsedeerd door hankie. Maakt niet uit kerel hebben er meer last van.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 15:32
Louis van Gaal, de enige man die Feyenoord kan redden en er voor kan zorg dragen dat van Geel optyft.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 15:46
Nooit zal Van Gaal naar dat clubje gaan na al die toewenzingen destijds richting zijn zieke vrouw!!
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 18:33
😂😂😂en dan moet ie zeker in een opel gaan rijden!!
Nee Van Gaal is een man met klasse en past niet bij dat clubje!
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 15:32
Is dit een interview van voor de winterstop of heeft van Gaal geen tv??
Vind ik leuk
DeanJayden +11284
maandag 11 februari 2019 om 17:11
Als je weleens Feyenoord kijkt zie je dat een club zich op kan pompen voor een wedstrijd! Woensdag is de wedstrijd voor de spelers van Ajax ze kunnen in een klap de lotterij winnen door te knallen!
Vind ik leuk
Nielsk +2209
maandag 11 februari 2019 om 17:20
Gaan ze nog slechter spelen in de Eredivisie omdat het dan echt bvtjes worden
Vind ik leuk
DeanJayden +11284
maandag 11 februari 2019 om 17:58
Nee een goede wedstrijd en de flow is weer terug
Vind ik leuk
Nielsk +2209
maandag 11 februari 2019 om 20:16
Zou je denken maar die hadden ze tegen VVV volgens mij, jongetjes gaan zweven en zie daar, een nederlaag
Vind ik leuk
DeanJayden +11284
dinsdag 12 februari 2019 om 07:38
Dat was geen goede wedstrijd
Vind ik leuk
Nielsk +2209
dinsdag 12 februari 2019 om 13:49
6-0 toch? Of vergis ik mij, de spelers gaven aan dat dit echt goed was sinds de vernedering
Vind ik leuk
DeanJayden +11284
dinsdag 12 februari 2019 om 15:03
Door de uitslag heenkijkend was het vooral on de eerste helft niet top
Vind ik leuk
Akela +70
maandag 11 februari 2019 om 15:32
Teveel bacootjes op?
Vind ik leuk
Nr14always +1441
maandag 11 februari 2019 om 15:33
De kale eruit, Louis moet het afmaken
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 15:35
Dat sws!
Vind ik leuk
DeanJayden +11284
maandag 11 februari 2019 om 17:11
Lijkt me top
Vind ik leuk
Blindsy +17401
maandag 11 februari 2019 om 15:33
Neem aan dat deze opmerkingen niet dít jaar zijn gemaakt?
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 15:34
Aub van Gaal hou jij dan nog 5 jaar alles in de gaten bij ajax , wel in een functie.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 15:34
Heeft de afgelopen weken denk ik geen Ajax meer gevolgd.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 16:56
Louis is en blijft wel een voetbalkenner, dus neem het maar als iets goed aan dat hij dit zegt. Kunnen lang niet tippen aan die man.

Daarbij zal dat verlies tegen Heracles ook wel direct te maken hebben met de wedstrijd tegen Real.
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 16:56]
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 15:35
Niemand kan spelers managen zoals jij.
Vind ik leuk
Nr14always +1441
maandag 11 februari 2019 om 15:38
Desperate Times Ask For Desperate Measures
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 15:42
Nee hoor wordt al een jaar gezegd
Vind ik leuk
Nr14always +1441
maandag 11 februari 2019 om 15:45
Laat ik het anders stellen, ik heb slecht nieuws, ze zullen woensdag goed spelen, en ze worden kampioen.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 15:47
Ik zou het voor ajax super vinden, ben mijn hele leven fan. Maar moet er niet aan denken dat die kabouter hier nog is.
Vind ik leuk
Nr14always +1441
maandag 11 februari 2019 om 15:50
Die mot weg, is logisch, ik zat te denken als Louis niet wil, dan Schippie, de cohesie moet terug.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 15:53
Schippie zou heel goed kunnen, met een hele goede assistent.
Vind ik leuk
Hank1 +531
maandag 11 februari 2019 om 15:39
Dankje Rob!
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 15:41
Aub
Vind ik leuk
AllAdIn +22584
maandag 11 februari 2019 om 15:36
En op het moment dat je denkt dat het niet gekker kan, doet Louis er nog een schepje bovenop!
Maar hey, dat is wel Louis... ;-)
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 15:36
1-3
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 15:38
Louis drinkt weer .....
Vind ik leuk
Asje Menou +624
maandag 11 februari 2019 om 16:49
En hij heeft waarschijnlijk te lang in de zon gezeten. Dan gaat het hard.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 15:38
Meneer Van Gaal praat vaak onzin maar ajax zou best wel eens voor een stunt kunnen zorgen na de ellende van afgelopen weken. ajax 2 Real Madrid 1.
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 16:07]
Vind ik leuk
1313 +6672
maandag 11 februari 2019 om 16:07
Verkeerd artikel maat! Dit gaat over Van Gaal. Haha.😂

Edit : net optijd verandert.😂😂
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 16:08]
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 16:17
Klopt maar men viel mij lastig over meneer De Mos vandaar de vergissing.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 15:38
Artikel spreekt ze eigen tegen,
Gelooft in winst
Team is net zo goed bijna als 95
En daarna
Dit jaar nog niet
Gaan er spelers weg moeten ze weer opnieuw beginnen.

Ja zo schrijf je altijd de waarheid
Vind ik leuk
HJR +8955
maandag 11 februari 2019 om 16:27
Inderdaad, Louis spreekt altijd de waarheid.

Daarnaast kan het team prima net zo goed zijn als het team van 95. Met dat verschil dat de andere 7 die nog in de CL zitten nog beter zijn ;).
Vind ik leuk
SimonSays +6887
maandag 11 februari 2019 om 15:39
Zie hier de man die Ajax moet helpen om terug op aarde te komen.
Vind ik leuk
Nr14always +1441
maandag 11 februari 2019 om 15:52
Het zijn godenzonen dus die leven niet op aarde. Ze dalen af om te voetballen.
Vind ik leuk
SimonSays +6887
maandag 11 februari 2019 om 15:54
En stijgen weer op met een flinke nederlaag en pijnlijke billetjes.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 16:03
En om van tijd tot tijd in de PC Hooftstraat met Ferrari's, en Bentley's rond te scheuren.
Vind ik leuk
Nr14always +1441
maandag 11 februari 2019 om 16:31
Nee, Mercedes, dat is hun sponsor bij psv is dat Opel.
Vind ik leuk
soplul +3547
maandag 11 februari 2019 om 15:39
Ja wat zegt hij nou? Dat het oooooit mogelijk is?
Ja tuurlijk is dat zo....ooit...mogelijk...

Maar paar zinnen later, "gelooft niet dat het dit seizoen al is"

Na dit seizoen zijn die spelers die hij noemt weg.
Vind ik leuk
pos +9432
maandag 11 februari 2019 om 15:40
Zeker nog een gesprek uit 2018.
Vind ik leuk
DEWEE +2631
maandag 11 februari 2019 om 15:42
Baas Louis wat een held.
Vind ik leuk
G.Kopf +4476
maandag 11 februari 2019 om 15:43
Yesssssssss Louis!!!
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 15:44
Hij is gek hé
Vind ik leuk
rinirat +3293
maandag 11 februari 2019 om 15:46
Ik geloof dat Ajax zich zal herpakken...
Is toch een wedstrijd met een andere motivatie.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 15:46
Sorry Ajax vriendjes maar ik heb op winst voor Real gedrukt deze poll. Hoe graag ik ook jullie zien winnen van Real zie ik het toch echt niet gebeuren. Mocht dat wel zo zijn dan bied ik mijn excuses aan voor het op winst zetten van Real in deze poll.
Vind ik leuk
pietprecies +10564
maandag 11 februari 2019 om 15:48
Alleen is vGaal tactisch slimmer en ontwikkeld dan TH
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 15:49
Wat heeft die man gesnoven?
Vind ik leuk
Xtacy +538
maandag 11 februari 2019 om 15:49
Ik hoop zo dat ze een pak rammel krijgen, zijn die snavels ook meteen weer dicht!
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 16:11
Wat was het ook al weer ....

Trenčín - Feyenoord 4 - 0
Feyenoord - Trenčín 1 - 1

Dus als iemand zijn snaveltje dicht moet houden ben jij het wel !
Vind ik leuk
Xtacy +538
maandag 11 februari 2019 om 18:41
ZES - twee
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 20:27
Och knulletje toch, wat ben je origineel, heb je dat helemaal zelf verzonnen ? Knap hoor :D

Het topic gaat over Europees voetbal, iets waar dat clubje van jou dit jaar niet speelt omdat ze zijn weggepoetst door veredelde amateurs.

Maar hou jij je maar lekker vast aan dat ene hoogtepuntje van je.
Vind ik leuk
Xtacy +538
maandag 11 februari 2019 om 20:50
Lol jij begint ouwe koeien uit de sloot te halen die koe van ZES - twee is recenter dan die Trencin koe van jou vriend!

Daarnaast zijn wij nog steeds de laatste NL club met een Europese prijs! Ook zon hoogtepuntje.

Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 21:06
Mij verwijten dat ik ouwe koeien uit de sloot haal en vervolgens zelf komen met een prijs van bijna 20 jaar geleden.
Vind ik leuk
Xtacy +538
dinsdag 12 februari 2019 om 13:19
Recenter dan die van jullie
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 17:34
Als we dan toch bezig zijn...

33x landskampioen
18x KNVB beker
8x JC schaal

4x EC I/CL
1x EC II
1x UEFA Cup
3x UEFA Super Cup

2x Wereldbeker.

En jullie ?
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 15:53
Maar Louis.....dit is de Ajax niet van 1995
Vind ik leuk
DeanJayden +11284
maandag 11 februari 2019 om 17:24
Gelukkig niet dan stonden er ouwe lullen in het veld
Vind ik leuk
j-roen11 +2002
maandag 11 februari 2019 om 15:53
Waanzin punt.
Vind ik leuk
LaPulga +385
maandag 11 februari 2019 om 15:54
Voor Ajax, met al die jonge spelers is hij de perfecte kandidaat. Voor topclubs met de meer gelande vedettes is hij dat minder. Ja ook bij Barca en Bayern heeft hij wat gewonnen, maar dat is toch een minder grote prestatie dan bij Ajax en het NL elftal.
Ik ben echt voor.
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 15:58]
Vind ik leuk
LaPulga +385
maandag 11 februari 2019 om 15:55
En toevoeging, Cruijff is mijn grote idool, maar zijn dood heeft wel de deur voor Van Gaal weer geopend naar Ajax.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 16:00
Misschien willen van Gaal en Mourinho samen het seizoen afmaken.
Vind ik leuk
Darter 876 +805
maandag 11 februari 2019 om 16:01
Hello hello !! Dont pay attention to the manager.... He is drunk!!!
Vind ik leuk
Voetbal@com +2571
maandag 11 februari 2019 om 16:11
Tjonge, al na 4-en.....

Sjaak is toch hopelijk niet echt ziek na afgelopen zaterdag? Dat gun ik hem nou ook weer niet.

Louis is weer eens ongeloofwaardig, het Ajax van voor de winterstop kan de laatste 8 halen maar dan houdt de reis toch echt op.
Vind ik leuk
035 +7226
maandag 11 februari 2019 om 16:13
Zou zo maar een open sollicitatie kunnen zijn.😁
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 16:21
Willen = 1 Gebeuren= 2 v.Gaal heeft de laatste weken niet gezien denk ik. Ik hoop wel met hem mee
Vind ik leuk
Hvdp +1630
maandag 11 februari 2019 om 16:24
Ik heb meer vertrouwen in de mening van van gaal dan die van de mos
Maar er is altijd hoop
Eerste vereiste :in Amsterdam géén tegen goal krijgen
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 16:26
Wat een stelling, Ajax kan ook verliezen van elke willekeurige club want zo bijzonder zijn ze tov de rest van de wereld niet.
Vind ik leuk
WilcoS64 +3319
maandag 11 februari 2019 om 16:27
Heeft geen zin Louis, onzin om dit te roepen. Laatste wedstrijden soms niet gezien?
Vind ik leuk
whiskey33 +599
maandag 11 februari 2019 om 16:27
van Gaal 2x goede prestatie geleverd, kampioen met AZ.en CL met ajax. Kampioen worden met ajax, bayern en barca wordt iedereen.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 19:02
3e op het wk met een eredivisie elftal? Als dat al niet eens meetelt....
Is misschien wel de grootste prestatie van zijn carrière
Vind ik leuk
Gutierres14 +1356
maandag 11 februari 2019 om 16:29
Thuis zitten wordt je niet beter van
Vind ik leuk
035 +7226
maandag 11 februari 2019 om 16:43
Op de bank ook niet
Vind ik leuk
sundaymanara +1210
maandag 11 februari 2019 om 16:31
Ik hecht meer waarde aan de woorden van van Gaal, dan die van Derksen, de Mos, Beenhakker en anderen.
(laten ze nou bij Feyenoord eens een goede beslissing nemen en vol voor hem gaan als trainer/manager).
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 16:33
hoop dat die gelijk krijg ! duimpje om hoog dan maar voor ajax de kampioen van Nederland
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 16:36
Van Gaal is de beste trainer op Nederlandse bodem. Hopelijk gaat hij in de zomer naar Ajax.



















En Dickie naar Feyenoord. Kun je lachen...
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 16:51]
Vind ik leuk
Shelbourne +5890
maandag 11 februari 2019 om 16:37
Schalke 04 kan ook de CL winnen.
Vind ik leuk
SjeH +351
maandag 11 februari 2019 om 16:41
Kom maar binnen Sjakie
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 16:42
Louis naar Ajax en er staat weer een team! een voetbalmachine!
Vind ik leuk
HansVites +6085
maandag 11 februari 2019 om 16:42
Die is nu helemaal van het padje af.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 16:47
Hebben ze GHB in zijn baco gedaan
Vind ik leuk
HupHolland +3628
maandag 11 februari 2019 om 16:47
Ajax kan woensdag winnen, maar dat moet Ten hag geen gekke kuntjes uithalen.
Vind ik leuk
Gammerth +287
maandag 11 februari 2019 om 16:49
Eerst maar eens van de kleintjes winnen?
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 16:49
Ze zeggen ook dat ajax de eredivisie kan winnen.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 16:49
Zit Louis aan de drugs?
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 17:00
Schijt. Hij heeft drugs gebruikt of is Toe aan bejaardenhuis. Want hij lult onzin
Vind ik leuk
markpark +1010
maandag 11 februari 2019 om 16:50
Kan, ja.

Kans is alleen enorm, maar dan ook echt enorm, klein.
Vind ik leuk
AlbS +303
maandag 11 februari 2019 om 16:55
Geeft niks hoor van Gaal. Ooit zal FC Emmen kampioen van Nederland worden. Gewoon een paar spelers niveau Messi kopen en klaar is kees. Op welke leeftijd begint de aftakeling. Of moeten zijn mening de Ajax fluisteraar kwalijk nemen. Swart die hem dit ingefluisterd heeft! We zullen doorgaan.
Vind ik leuk
stratumseind +191850
maandag 11 februari 2019 om 16:56
lacht of schaterlacht hij er bij?
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 19:05
Hier moet ik zelfs als ajacied wel even om lachen. Duimpje!
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 16:58
Is wel te hopen voor Ajax dat er een plotselinge griepgolf heerst in Madrid anders word het den grote afgang ben ik bang
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 16:58
Hij zegt dit elftal is net zo goed als 1995 . Hij ziet het niet in dat het niet draait bij Ajax geen eenheid niks . Hij ziet niet in dat Ajax coach fouten maakt. Hij ziet het ook niet in dat in 1995 hele andere type spellers Ajax had en trainer en andere type tegenstanders. Hij vergeet dat het 2019 is . Ik wist niet dat Louis van gaal al echt gepensioneerd is en toe is aan bejaardenhuis . Want hij lult echt onzin .
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 17:01
Als Ajax de CL wilt winnen moeten ze niet 100% maar 1000% geven. Om te beginnen eerst Real oprollen. Ajax is de favoriet ze spelen thuis. Vanaf de eerste minuut er vol op klappen dan win je die makkelijk.

en laat Overmars maar eerst goede spelers kopen. Om te beginnen als De Ligt wordt verkocht Kimpembe kopen. Heeft wel niet het niveau van De Ligt maar kan zich zeker in de basis knokken. En voor Frenkie een goede middenvelder kopen. Maier heeft zeker potentie.

Door het vertrouwen van van Gaal begin ik echt sterk te hopen dat je minstens de halve finale moet halen. Zeker met het team dat Ajax nu heeft.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29137
maandag 11 februari 2019 om 17:02
"Hello, hello, pay attention to the manager"
Vind ik leuk
deltiaan +1387
maandag 11 februari 2019 om 17:18
van gaal lult uit zijn nek
Vind ik leuk
Truth +3188
maandag 11 februari 2019 om 20:55
De überlul kan nogal lullen seg 😂
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 17:20
[[_-_Vind N,aakt Dames in jouw stad hier op: My,Su/Girls
*Naar werken gebruik punt na My ! vervangen de komma
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 17:29
En nu lachen we je weer uit.
Vind ik leuk
DeNeutrale +187
maandag 11 februari 2019 om 17:39
Van Gaal heeft niet zo veel met Feyenoord, maar ook niet meer met Ajax sinds zijn benoeming bij Ajax via de rechter is teruggedraaid. Ik denk dat Cruijff de boosdoener was. Overigens wil ik wel een wedje maken met van Gaal. Ik zeg dat Ajax het niet redt tegen Real.
Vind ik leuk
Mozes24 +584
maandag 11 februari 2019 om 18:16
Die Louis toch......🤣. Zat ie weer aan de alcohol toen hij deze uitspraak deed? Misschien thuis een gelijkspel als Real op halve kracht speelt maar in Bernabeu worden ze compleet weggetikt! Frenkie, Matthijs en consorten hebben het momenteel al moeilijk genoeg tegen Heracles & Heerenveen dan kun je Ajax kansloos achten tegen de echte europese top!
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 18:43
En toevallig vond dit plaats in de welbekende droomvlucht. De misplaatste arrogantie zal niet minder worden hoe vaak ze ook verliezen.
Vind ik leuk
Reddevil +317
maandag 11 februari 2019 om 19:15
Dement aan het worden?
Vind ik leuk
kees ee +791
maandag 11 februari 2019 om 19:44
. . positief ; . . als heracles ajax kan verassen, . . kan ajax ook real verassen, toch !?
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 20:16
Wanneer heeft Louis dit gezegd? Voor of na de winterstop? Normaal spreekt deze man logische taal maar dit gaat me toch wel te ver. Een ploeg die 4 en waarschijnlijk 5 jaar geen kampioen in Nederland kan worden die kan zeker niet de champions League winnen en dat heeft niets te maken met het feit dat ik voor een andere club ben.
Vind ik leuk
Truth +3188
maandag 11 februari 2019 om 20:53
Eens een eikel altijd een eikel 🤢🤮
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 01:28
Vroege Altzheimer
Vind ik leuk
ritje +554
dinsdag 12 februari 2019 om 08:19
hallo was die uitspraak Ajax wint de ch leque! vooooor of naaaaa de wedstrijd tegen Heracles! door van gaal? mvg ritje
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 16:46
Als ze verliezen dan hoop ik dat dit met eer gebeurt. Niet dat ze van het veld gespeeld worden.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws