Gepikeerde Pochettino kan ogen niet geloven: Ongelooflijk. Ongelooflijk!

Gepikeerde Pochettino kan ogen niet geloven: "Ongelooflijk. Ongelooflijk!"

Gepubliceerd: maandag 11 februari 2019 om 15:44ma 11-02-2019 om 15:44

Laatste update: maandag 11 februari 2019 om 15:45ma 11-02-2019 om 15:45

Na afloop van Tottenham Hotspur-Leicester City (3-1) op zondagmiddag was Mauricio Pochettino behoorlijk gepikeerd. De Argentijnse manager van Spurs vond het ónbegrijpelijk dat Heung-min Son in de eerste helft geel kreeg voor een vermeende schwalbe. 

Son ging in het strafschopgebied naar de grond na contact met Leicester-verdediger Harry Maguire. De Zuid-Koreaan dacht zelf aan een penalty, maar arbiter Michael Oliver deelde een gele kaart uit. 

"Vonden jullie dat Sonny dat verdiende? Ongelooflijk. Ongelooflijk. Echt ongelooflijk!", aldus Pochettino, tijdens de persconferentie na afloop. Na rust kreeg Leicester wél een penalty van Oliver. "Als je die twee situaties vergelijkt... Ongelooflijk! Ik ben nu relaxed, omdat we hebben gewonnen, maar het is erg teleurstellend."

Door de zege van Tottenham staat de club stevig op de derde plek in de Premier League, vijf punten achter koplopers Liverpool en Manchester City. 

Poll

Wie wordt kampioen van Engeland?

(1709 stemmen)

Plaats een reactie

maandag 11 februari 2019 om 15:46
Vicent had die bal gewoon in het doel gerost!
Vind ik leuk
Scouse96 +185
maandag 11 februari 2019 om 15:49
Onze Mo 2.0
Vind ik leuk
michelhx +4692
maandag 11 februari 2019 om 15:52
Ik vond het geen schwalbe, maar ook geen penalty. Hij was al te ver uit balans op het moment dat hij wordt geraakt.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18653
maandag 11 februari 2019 om 16:21
Dus sowieso geen geel!
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 16:05
Ik hoop op Liverpool maar denk dat het Manchester City wordt.
Vind ik leuk
Snoun +1508
maandag 11 februari 2019 om 16:35
Hetzelfde, de selectie van Liverpool nu is echt een kampioenschap waard! Maar er zitten natuurlijk ook een paar zeekoeien tussen hoor
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 16:36]
Vind ik leuk
Dub_Rtd +6431
maandag 11 februari 2019 om 16:06
Goed gezien van die scheids.
1ste klas Schwalbe dit
Vind ik leuk
Justin Kees +3686
maandag 11 februari 2019 om 16:18
Logisch dat Son een gele kaart kreeg. Er mag dan contact zijn en ja, dat had een penalty kunnen zijn, ware het niet dat Son volstrekt onnodig met een stervende zwaan act komt. Het contact rechtvaardigd de overdreven duik gewoon niet en daarmee wekt hij de indruk, dat hij een schwalbe maakt. Puur het gevolg van zijn eigen theatergedrag...
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 18:19
Wat praat ie nou onzin. Het is toch overduidelijk een schwalbe. Hij raakt Son misschien net zo hard als een veer en gaat meteen na de grond, nee die werd behoorlijk goed in 2e geschopt ja.
Vind ik leuk
NvC +9680
maandag 11 februari 2019 om 18:36
Manu Nogales kijkt zeker geen Eredivisie.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws