'Barça is akkoord en moet 'Frenkie de Jong-achtig' bedrag betalen voor Serviër'

'Barça is akkoord en moet 'Frenkie de Jong-achtig' bedrag betalen voor Serviër'

Gepubliceerd: maandag 11 februari 2019 om 16:07ma 11-02-2019 om 16:07

Laatste update: maandag 11 februari 2019 om 16:20ma 11-02-2019 om 16:20

Volgens de Frankfurter Allgemeine Zeiting is de volgende megatransfer van FC Barcelona in de maak. De Spaanse grootmacht zou met het management van Luka Jovic een akkoord hebben bereikt over een meerjarig contract. 

Jovic (21) wordt sinds de zomer van 2017 door Eintracht Frankfurt gehuurd van Benfica. Bij de club van Jetro Willems en Jonathan de Guzman doet de Servische spits het uitstekend: vorig seizoen was Jovic goed voor 9 treffers, deze jaargang staat de teller al op 19 goals in 27 officiële duels. 

Frankfurt heeft een optie tot koop bedongen bij Benfica en kan Jovic mogelijk direct met grote winst doorverkopen aan Barça. FAZ weet namelijk dat de kampioen van Spanje concrete interesse heeft; Barcelona zou met het management van Jovic zelfs al akkoord zijn over een contract. Als Frankfurt de optie tot koop licht in Portugal, en dat is aannemelijk, moet Barça met de Duitsers onderhandelen over een transfersom.

Verwacht wordt dat Frankfurt een 'Frenkie de Jong-achtig' bedrag verlangt voor Jovic, stelt FAZ. Afgelopen maand betaalde Barcelona 75 ruim miljoen euro aan Ajax voor de Oranje-international. De Jong meldt zich na afloop van dit seizoen bij zijn nieuwe club. 

Poll

Goede versterking voor Barça?

(2404 stemmen)

Plaats een reactie

maandag 11 februari 2019 om 16:10
FFP??
Vind ik leuk
Roeptoeter +12516
maandag 11 februari 2019 om 16:12
Misschien gaan ze Messi verkopen. Die wordt met de week slechter.
Vind ik leuk
bits +5918
maandag 11 februari 2019 om 16:17
De hoeveelheid onzin die jij op een dag hier uitkraamt. Man man man.
Vind ik leuk
fcdb 67 +2525
maandag 11 februari 2019 om 16:34
Hij niet alleen, er lopen er een paar die de hele site verzieken. Snap niet dat VP daar niets aan doet.
Vind ik leuk
Thobar +4536
maandag 11 februari 2019 om 16:48
Daarom lees ik 90% niet meer.
90% vd items en vd items die mij interesseren 90% vd reacties niet (haak vaak snel af)
Tegenwoordig snel klaar met VP
Vind ik leuk
Lee +781
maandag 11 februari 2019 om 16:56
Ik precies zo, 90% van de topics worden verziekt door constant provocerende reactie’s, vooral het kinderachtige gedoe tussen voornamelijk Ajacieden en PSV’ers, een leuke discussie over voetbal zelf is gewoon niet te vinden op VP, is toch jammer...
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 00:46
En altijd weer met het vingertje wijzen... Geen wonder dat dit land naar de verdommenis gaat.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 17:44
Herkenbaar.
Vind ik leuk
GaoYao +5317
dinsdag 12 februari 2019 om 07:42
Dito.. Teveel inhoudsloze likegeile reacties!
Vind ik leuk
pico323 +7350
dinsdag 12 februari 2019 om 11:17
klopt maar zolang er de strijd is tussen Ajax en psv vrees ik dat het nog even door gaat. moet zeggen dat ik de reacties van de Ajax supporters redelijk mild vind.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 17:07
Waarom denk je dat Voetbalzone het wel zo goed doet. Ik vind dit echt een toffe site alleen teveel kleine kinderen die maar wat roepen. Het gaat helemaal niet over voetbal, ze roepen maar wat. Het is zeker irritant dat ze er niks aan doen maar ja.
Vind ik leuk
fcdb 67 +2525
maandag 11 februari 2019 om 17:09
Is dit bij voetbalzone niet? Las laatst een reactie dat het daar ook was.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 17:11
Nee heel weinig, en bij Voetbalzone worden de reacties meteen verwijdert. Stel dat je door blijft gaan en je negeert ze dan krijg je een ban. Het gaat daar echt alleen over voetbal 1x in de zoveel tijd komt er een snotaap langs. Hier maak ik het elke dag mee elke dag letterlijk lees ik dingen waarvan ik denk zoek een chatsite en ga daar praten man.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 17:22
Kun je mij het stukje uit de policy laten zien waarin staat dat er uitsluitend over voetbal gesproken mag worden?
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 17:37
Waarvoor zit jij anders op een voetbalsite dan ?????
Vind ik leuk
Lucky Kes +6176
maandag 11 februari 2019 om 19:57
Maar voetbalzone is niet objectief. Ik werd dikwijls verwijderd met nonse redenen. Ze kunnen daar niet tegen de waarheid, zijn religieus en humor is ten strengste verboden
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 00:49
Dan denk je dat je alles wel gezien en meegemaakt hebt, dan gaan een stel onnozelen een discussie over voetbalsites voeren. You made my day! :)))
Vind ik leuk
Lucky Kes +6176
dinsdag 12 februari 2019 om 07:36
Jij vind mij onnozel?
Als jouw dat niets interesseert en toch reageer, ben jij dan niet nog meer onnozel?
Ik ging trouwens geen discussie aan maar zei alleen mijn bevindingen daar.
Vind ik leuk
pico323 +7350
dinsdag 12 februari 2019 om 11:19
noemde daar nec een keer nek. direct een ban en moet me gaan verantwoorden door die moderators. man daar zijn ze zo hypocriet als maar zijn kan. voetbalzone lees ik al lang niet meer. maar goed vp mag ook wel wat doen aan sommige lieden hier.
Vind ik leuk
fcdb 67 +2525
dinsdag 12 februari 2019 om 11:20
Heb er gisteren op zitten kijken maar zag dat er daar maar weinig reacties zijn. dus echt leuk lijkt het mij ook niet.
Vind ik leuk
Mario 1 +1928
maandag 11 februari 2019 om 22:34
Je hoeft niet op VP.
Ga lekker naar VZ , of beide. Maar stop met klagen. Je weet wat er allemaal over je heen komt , nou en ?
Reageer op wat je interesseert, of wat je leuk vindt.!!!!
Vind ik leuk
PS VAR +424
maandag 11 februari 2019 om 18:43
Psv weer geluk met de var
Vind ik leuk
Mario 1 +1928
maandag 11 februari 2019 om 22:37
Is dit een vraag ?
Denk het wel , anders mis je het woordje "heeft"of" had"
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 16:43
Haha!
Vind ik leuk
Come on Utreg +29137
maandag 11 februari 2019 om 17:06
Wat een onzin! Maar goed je doet je naam weer eens eer aan..
Vind ik leuk
power +7011
maandag 11 februari 2019 om 18:29
Ben je serieus dan??
Vind ik leuk
Roeptoeter +12516
maandag 11 februari 2019 om 18:38
Nee, natuurlijk niet. Ik dacht dat dit wel duidelijk was.
Ik moet echt vaker smileys gaan gebruiken blijkbaar.
Vind ik leuk
power +7011
maandag 11 februari 2019 om 18:48
OK,,,,gelukkig,,,, mag je van een paar smileys gaan gebruiken voortaan.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 16:12
All animals are equal, but some animals are more equal than others.
- George Orwell
Vind ik leuk
Nvd88 +6195
maandag 11 februari 2019 om 16:22
Suck my Dick.
- Ron Jeremy
Vind ik leuk
The Iceman +15035
maandag 11 februari 2019 om 16:23
Gib me dat.
- Karl Marx
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 16:24]
Vind ik leuk
Plattekar bv +32268
maandag 11 februari 2019 om 16:26
Wat een onzin.
-Platte kar-
Vind ik leuk
The Iceman +15035
maandag 11 februari 2019 om 16:28
Marx kwam regelmatig om geld bedelen bij z’n oom, Lion Philips (de opa van Gerard en Anton). True story.
Vind ik leuk
Mario 1 +1928
maandag 11 februari 2019 om 22:40
Goeie ouwe tijd hè, ?
Je was er bij.
Vind ik leuk
The Iceman +15035
maandag 11 februari 2019 om 22:48
Nee, maar het feit dat zowel Marx als Philips erover geschreven hebben laat voor mij weinig reden tot twijfel over.
Vind ik leuk
Roeptoeter +12516
maandag 11 februari 2019 om 16:42
Vuile klootzak.

Huub Stevens
Vind ik leuk
Plattekar bv +32268
maandag 11 februari 2019 om 17:11
Zondag staan we bovenaan

-Lasse Schöne-
Vind ik leuk
Roeptoeter +12516
maandag 11 februari 2019 om 17:49
Sorry

-Daley Blind-
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 20:37
Dit was de kampioenswedstrijd

-jetro willems-
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 16:26
In jouw geval is deze meer op zijn plaats:

Leave me alone. I know what I'm doing.
- Kimi Raikkonen
Vind ik leuk
The Iceman +15035
maandag 11 februari 2019 om 16:29
Of: I ain’t gettin’ on no plane!
-Mr. T & Dennis Bergkamp
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 16:46
Haha de enige uitspraak die ik ken tot nu toe!

It ain't over the till is over
-Erik ten Hag
Vind ik leuk
Johnny Cash +8907
maandag 11 februari 2019 om 16:27
“I wore black because I liked it...
- Johnny Cash
Vind ik leuk
Piranha73 +140
maandag 11 februari 2019 om 16:28
To be....or not to be
-Remco Pasveer-
Vind ik leuk
Johnny Cash +8907
maandag 11 februari 2019 om 16:30
Weet je wel wie ik ben ?
- sergio padt
Vind ik leuk
Mario 1 +1928
maandag 11 februari 2019 om 22:38
Het zijn net mensen
Vind ik leuk
The Iceman +15035
maandag 11 februari 2019 om 16:16
Meer dan 900 miljoen aan inkomsten en ze betalen leningen gewoon af. Fair play dus.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 16:34
Het gaat momenteel financieel wel heel goed met Barca. Ze hebben in het afgelopen 9/10 jaar al meer dan de helft van hun schulden weggewerkt en de inkomen wordt steeds hoger. Afgelopen seizoen was het hoogste inkomen ooit voor een club. Ze voldoen wel aan de ffp, maar zo een bedrag slaat nergens op. Netals de 86 miljoen voor frenkie + zijn monstersalaris
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 21:15
Het is niet de Barcelona wat het was het is nu echt een koopclub voorheen was Real een koopclub en als ik nu kijk koopt real spelers voor de toekomst en niet zo bedragen wat Barcelona afgelopen 3 jaar. Je zag het gister zonder Messi of als Messi een minder dag heeft. Is het echt achteruit gegaan.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 22:20
Kan er niet aan denken hoe het gaat worden zonder Messi. Helaas vliegt de tijd
Vind ik leuk
Come on Utreg +29137
maandag 11 februari 2019 om 17:05
Geruchten gaan dat Coutinho plaats gaat maken bij Barca. Verschaft dan ruimte mbt FFP
Vind ik leuk
Mass +5800
maandag 11 februari 2019 om 16:10
Ik denk dat Barca maar al te graag frenkie benkie niet had gekocht, na het zien van de afgelopen 4 wedstrijden...
Vind ik leuk
RVB AFCA +13856
maandag 11 februari 2019 om 16:12
Mwah onzin natuurlijk. Ze hebben niet voor niks langere tijd gescout en in de winterstop de deal gesloten, een speler om een wat mindere periode direct af te schrijven, pure waanzin.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 16:13
Want? Een vormdip kan een keer en daar komt Frenkie wel weer bovenop. Denk dat jullie de centen van Romero beter hadden kunnen houden.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 16:25
We zullen zien. Ik heb Romero nog verre van opgegeven.

Met de huidige vorm van De Jong komt hij toch nog niet aan bod voor een structurele basisplaats. Laat die gast maar lekker rustig opbouwen en - nu hij fysiek weer fit is - verder doorontwikkelen.

Met Van Nistelrooy als trainer kan hij bovendien ook als aanvaller daar nog zat bijleren. Hij is in januari 20 geworden en een heeft bijna een jaar buitenspel gestaan. Tegen de tijd dat we twee jaar verder zijn kan het wel eens een hele goede investering zijn geweest.
Vind ik leuk
Plattekar bv +32268
maandag 11 februari 2019 om 16:27
Ik zie Romero dingen doen op de training, waar Luuk weer van kan dromen. Een mooie toekomst met Gapko, Ihattaren, Malen
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 16:28]
Vind ik leuk
Naranja +961
maandag 11 februari 2019 om 16:30
Ik heb met jongens gespeeld die op de training alles konden en op het veld nog niet eens de bal naar de juiste kleur konden spelen.
Vind ik leuk
RVB AFCA +13856
maandag 11 februari 2019 om 16:31
Die zie ik ook bij Dolberg op de training, het zegt niks natuurlijk, leuke dingen op de training laten zien zegt helemaal geen klote!
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 16:57
We weten allemaal dat Luuk geen Messi is. Hij heeft een aantal beperkingen. Maar heeft ook een manier gevonden om van zijn kracht ook echt een KRACHT te maken. Wat hij doet, doet hij zeer goed.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 16:28
Dan schrijf je Lammers af of Piroe komt niet aan bod dat kan ook natuurlijk.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 16:59
Ik schrijf op dit moment niemand af.

De Jong kan deze zomer ook gewoon weg zijn. Blijven Lammers, Piroe en Romero over. Je hebt minimaal twee man nodig. Ze mogen het lekker onderling uitvechten.

Luxe probleem :-)
Vind ik leuk
Bizzy +23321
maandag 11 februari 2019 om 16:14
Frenkie mag woensdag laten zien dat hij Barca waardig is.
Vind ik leuk
Blindsy +17401
maandag 11 februari 2019 om 16:19
Hij lijkt al een maand lang zijn krachten voor Real te sparen.
Vind ik leuk
Bizzy +23321
maandag 11 februari 2019 om 16:34
Hoop dat Ajax wint met klinkende cijfers. Zou mooi zijn. En anders je huid maar duur verkopen.
Vind ik leuk
Blindsy +17401
maandag 11 februari 2019 om 17:50
Ik hoop t ook. Een goede wedstrijd, zelfs een die je niet wint, kan de boel weer op scherp krijgen.
Vind ik leuk
Roeptoeter +12516
maandag 11 februari 2019 om 16:20
Die gaat waarschijnlijk niet eens spelen wegens een blessure.
Al zou een plekje op de bank in die wedstrijd wel logisch zijn.
Blind-vd Beek en Ziyech op middenveld.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29137
maandag 11 februari 2019 om 17:11
Wat is erger dan een Roeptoeter?

Een Roeptoeter met een glazen bol..
Vind ik leuk
Vooruit +203
maandag 11 februari 2019 om 19:20
Het is pas rond als het rond is. Dat weet Frenkie ook wel.
Vind ik leuk
Roeptoeter +12516
maandag 11 februari 2019 om 16:10
Nog een? Net Boateng binnen gehaald.

Gaat Suarez weg? Naar Ajax???
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 16:20
Ja lekker toch . Suarez en Isco naar Ajax 😊
Vind ik leuk
Tommieman +2606
maandag 11 februari 2019 om 16:21
Ik zeg doen 😉
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 16:23
Morgen meteen instromen en overmorgen spelen 😉
Vind ik leuk
Tommieman +2606
maandag 11 februari 2019 om 16:25
Als dat zou kunnen .
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 16:27
Oké . Nog meer wensen ? Dan bel ik Marc nog even ...
Vind ik leuk
Tommieman +2606
maandag 11 februari 2019 om 16:28
Ik laat het je weten .
Vind ik leuk
Roeptoeter +12516
maandag 11 februari 2019 om 16:30
Vervanger voor zichzelf?
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 16:13
Zal voor Eintracht wel een aderlating zijn.

Draaien best goed momenteel.
Vind ik leuk
Bizzy +23321
maandag 11 februari 2019 om 16:13
De Barca evangelie is dus bij het grofvuil gezet. Ze kopen alles wat los en vast zit. Vreemd. In tussen selecteert Real Madrid vanuit de jeugd door dankzij Solari.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 16:30
Ik denk meer dankzij Perez, die laat nog geen cent los. Solari zou zelf maar al te graag een Hazard bij zijn team hebben. Vroeger werd er bij Barca alleen de echt nodige aankopen gedaan, de rest werd allemaal aangevuld via de jeugd. Dat waren pas mooie tijden. Over een aantal jaar is er natuurlijk wel een eerste spits nodig, maar om nu opnieuw zoveel te betalen voor iemand als Jovic gaat tever. Hij is natuurlijk wel een hele goede speler, maar 75 miljoen is teveel. Het bedrag voor frenkie sloeg al nergens op
Vind ik leuk
Srbija +482
maandag 11 februari 2019 om 20:36
Jovic is pas 21 jaar en nu al top scorer van de bundesliga. Hij is een heel goede vervanger voor suarez, die ouder aan t worden is. Een Jovic is veel waardevoller dan iemand als Frenkie.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 22:19
Zeker mee eens. Suarez gaat zijn laatste jaren in en Barca is bezig met een vervanger te zoeken. Ik vind het sowieso al raar dat ze 86 miljoen neertikken voor iemand als Frenkie. Belachelijk veel voor iemand die nog heel veel moet laten zien. Sinds bekend is gemaakt dat die de transfer maakt, is de druk ook hoger op zijn schouders en hij laat tot nu toe zien dat die het niet aankan
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 16:13
Dure spelers zijn altijd goed.
Vind ik leuk
Bizzy +23321
maandag 11 februari 2019 om 16:15
Zoiets als Daley Blind ?
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 16:17
Dat is een uitzonderlijke uitschieter naar boven.
Vind ik leuk
The Iceman +15035
maandag 11 februari 2019 om 16:17
Ajax heeft een paar miljoen winst gemaakt op Blind, valt dus wel mee hoe duur hij is ;-)
Vind ik leuk
Bizzy +23321
maandag 11 februari 2019 om 16:30
Ten Hag gebruikt Blind niet altijd goed. Die jongen moet je niet verdedigende taken geven. Het is een middenvelder die je een vrije rol moet geven. Wellicht heeft hij de beste pass uit de eredivisie. Ook dat mag gezegd worden.
Vind ik leuk
Vooruit +203
maandag 11 februari 2019 om 19:25
Z’n beste pass ooit was zijn assist aan van Persie die in een glijvlucht scoorde.
Vind ik leuk
RVB AFCA +13856
maandag 11 februari 2019 om 16:22
Topic over Barcelona en er moet weer een sneer uitgedeeld worden aan Blind, wat een sneu niveau!
Vind ik leuk
Bizzy +23321
maandag 11 februari 2019 om 16:27
Zocht eerst naar een PSV voorbeeld. Kon helaas niks vinden. Wij moeten het doen met transfervrije spelers met hulp van de gemeente :) Maar het recept werkt wel. Maak je niet druk gab. Neem het met een korreltje zout.
Vind ik leuk
RVB AFCA +13856
maandag 11 februari 2019 om 16:30
Ach het bekende korreltje zout weer. Toch is het jammer dat de meeste hier '' volwassen ouders zijn '' maar zich gedragen als een kindje, waar is het mis gegaan?
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 16:35
Als je een paar uur hebt dan leg ik je het graag uit......;-)
Vind ik leuk
RVB AFCA +13856
maandag 11 februari 2019 om 16:36
Jij bent zelf ook zo, en aangezien mijn tijd kostbaar is verspil ik die niet aan jou!
Vind ik leuk
Blindsy +17401
maandag 11 februari 2019 om 16:17
Ik ga gokken: waarschijnlijk verdient Eintracht 40-50 miljoen door simpelweg n paar contracten voor Barça op te stellen.
De voetbalwereld is gek geworden.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 16:18
Er zit blijkbaar nog genoeg geld daar ....
Vind ik leuk
Tommieman +2606
maandag 11 februari 2019 om 16:22
Doe mij een beetje dan 😊
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 16:24
Oké een beetje ....
Vind ik leuk
Tommieman +2606
maandag 11 februari 2019 om 16:25
Thanks man !
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 16:27
Graag gedaan .
Vind ik leuk
Tommieman +2606
maandag 11 februari 2019 om 16:29
👍
Vind ik leuk
Itsese +5979
maandag 11 februari 2019 om 16:24
deze jaargang staat de teller al op 19 goals in 27 officiële duels.... Zoveel aandacht.. Ken er nog 1, in minder wedstrijden! Bij Luuk is het geluk, en matig... Lul niet zo slap VP.
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 16:25]
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 16:26
was iets voor Ajax geweest huur!
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 16:30
Is het iemand opgevallen of barcalona zich wel houd aan de finacieel fair rules van de UEFA??
Vind ik leuk
Couto76 +989
maandag 11 februari 2019 om 16:38
Die gast heeft wel echt patent op mooie goals. Goeie spits hoor, al is Barcelona toch van een heel andere orde. Maar verdient zeker een kans.
Vind ik leuk
NvC +7531
maandag 11 februari 2019 om 16:38
Wat een bedrag zeg! 😅
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 16:42
Geweldige spits! Gaat een hele grote worden!
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 16:59
Frenkie achtig bedrag- het ging nog niet over Frenkie vandaag
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 17:20
-[[[_Vind N,aakt Dames in jouw stad hier op: My,Su/Girls
*Naar werken gebruik punt na My ! vervangen de komma
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 17:31
Suárez onmiddellijk verkopen
Vind ik leuk
DeNeutrale +187
maandag 11 februari 2019 om 17:43
Zal die Jovic dezelfde kwaliteiten hebben als Frenkie; bal inleveren bij de tegenstander?
Vind ik leuk
05443 +8
maandag 11 februari 2019 om 17:47
Waar moeten die gasten anders hun gal spugen?Geen vrienden ,thuis niets te zeggen.Nergens bij horen🤔.Dus negeer ze gewoon.👍
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 18:17
Als 1e spits of back up, ik zou 't allebij niet doen. Speelt een keer een seizoen goed, wie zegt dat ie er bij Barca ook 19/20 maakt? En dan ook is 75 miljoen willen betalen.. Ga eerst nou maar is kijken naar een fatsoenlijke centrale verdediger zoals Koulibaly, en niet een aanvaller die al zat met kwaliteit hebt lopen.
Vind ik leuk
Hesses +1161
maandag 11 februari 2019 om 19:45
Mix van Suker en Prosinecki.....kan echt n goeie worden.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 21:51
Man man wellicht kan Peter Pan ook een beetje voetballen?
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 22:42
Over transfers gesproken weet iemand waneer Lionel Messi die nu bij Barsonola speelt word verkocht bij manchester city.want
wat mij betref gaat deze transfer de duurste worden van alle tijden.
Vind ik leuk
Gerro +8520
maandag 11 februari 2019 om 22:51
Als ze voor deze speler Frenkie achtige bedragen betalen dan zal er naar mijn idee geen budget meer zijn voor de Ligt.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws