'Barça is akkoord en moet 'Frenkie de Jong-achtig' bedrag betalen voor Serviër'

'Barça is akkoord en moet 'Frenkie de Jong-achtig' bedrag betalen voor Serviër'

Gepubliceerd: maandag 11 februari 2019 om 16:07ma 11-02-2019 om 16:07

Laatste update: maandag 11 februari 2019 om 16:20ma 11-02-2019 om 16:20

Volgens de Frankfurter Allgemeine Zeiting is de volgende megatransfer van FC Barcelona in de maak. De Spaanse grootmacht zou met het management van Luka Jovic een akkoord hebben bereikt over een meerjarig contract. 

Jovic (21) wordt sinds de zomer van 2017 door Eintracht Frankfurt gehuurd van Benfica. Bij de club van Jetro Willems en Jonathan de Guzman doet de Servische spits het uitstekend: vorig seizoen was Jovic goed voor 9 treffers, deze jaargang staat de teller al op 19 goals in 27 officiële duels. 

Frankfurt heeft een optie tot koop bedongen bij Benfica en kan Jovic mogelijk direct met grote winst doorverkopen aan Barça. FAZ weet namelijk dat de kampioen van Spanje concrete interesse heeft; Barcelona zou met het management van Jovic zelfs al akkoord zijn over een contract. Als Frankfurt de optie tot koop licht in Portugal, en dat is aannemelijk, moet Barça met de Duitsers onderhandelen over een transfersom.

Verwacht wordt dat Frankfurt een 'Frenkie de Jong-achtig' bedrag verlangt voor Jovic, stelt FAZ. Afgelopen maand betaalde Barcelona 75 ruim miljoen euro aan Ajax voor de Oranje-international. De Jong meldt zich na afloop van dit seizoen bij zijn nieuwe club. 

Poll

Goede versterking voor Barça?

(2413 stemmen)

Plaats een reactie

Mass +5705
maandag 11 februari 2019 om 16:10
Ik denk dat Barca maar al te graag frenkie benkie niet had gekocht, na het zien van de afgelopen 4 wedstrijden...
Vind ik leuk
RVB AFCA +14717
maandag 11 februari 2019 om 16:12
Mwah onzin natuurlijk. Ze hebben niet voor niks langere tijd gescout en in de winterstop de deal gesloten, een speler om een wat mindere periode direct af te schrijven, pure waanzin.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 16:13
Want? Een vormdip kan een keer en daar komt Frenkie wel weer bovenop. Denk dat jullie de centen van Romero beter hadden kunnen houden.
Vind ik leuk
Bizzy +22862
maandag 11 februari 2019 om 16:14
Frenkie mag woensdag laten zien dat hij Barca waardig is.
Vind ik leuk
Blindsy +20549
maandag 11 februari 2019 om 16:19
Hij lijkt al een maand lang zijn krachten voor Real te sparen.
Vind ik leuk
Bizzy +22862
maandag 11 februari 2019 om 16:34
Hoop dat Ajax wint met klinkende cijfers. Zou mooi zijn. En anders je huid maar duur verkopen.
Vind ik leuk
Blindsy +20549
maandag 11 februari 2019 om 17:50
Ik hoop t ook. Een goede wedstrijd, zelfs een die je niet wint, kan de boel weer op scherp krijgen.
Vind ik leuk
Roeptoeter +19254
maandag 11 februari 2019 om 16:20
Die gaat waarschijnlijk niet eens spelen wegens een blessure.
Al zou een plekje op de bank in die wedstrijd wel logisch zijn.
Blind-vd Beek en Ziyech op middenveld.
Vind ik leuk
Come on Utreg +30193
maandag 11 februari 2019 om 17:11
Wat is erger dan een Roeptoeter?

Een Roeptoeter met een glazen bol..
Vind ik leuk
Vooruit +340
maandag 11 februari 2019 om 19:20
Het is pas rond als het rond is. Dat weet Frenkie ook wel.
Vind ik leuk
Roeptoeter +19254
maandag 11 februari 2019 om 16:10
Nog een? Net Boateng binnen gehaald.

Gaat Suarez weg? Naar Ajax???
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 16:20
Ja lekker toch . Suarez en Isco naar Ajax 😊
Vind ik leuk
Tommieman +8096
maandag 11 februari 2019 om 16:21
Ik zeg doen 😉
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 16:23
Morgen meteen instromen en overmorgen spelen 😉
Vind ik leuk
Tommieman +8096
maandag 11 februari 2019 om 16:25
Als dat zou kunnen .
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 16:27
Oké . Nog meer wensen ? Dan bel ik Marc nog even ...
Vind ik leuk
Tommieman +8096
maandag 11 februari 2019 om 16:28
Ik laat het je weten .
Vind ik leuk
Roeptoeter +19254
maandag 11 februari 2019 om 16:30
Vervanger voor zichzelf?
Vind ik leuk
Bizzy +22862
maandag 11 februari 2019 om 16:13
De Barca evangelie is dus bij het grofvuil gezet. Ze kopen alles wat los en vast zit. Vreemd. In tussen selecteert Real Madrid vanuit de jeugd door dankzij Solari.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 16:30
Ik denk meer dankzij Perez, die laat nog geen cent los. Solari zou zelf maar al te graag een Hazard bij zijn team hebben. Vroeger werd er bij Barca alleen de echt nodige aankopen gedaan, de rest werd allemaal aangevuld via de jeugd. Dat waren pas mooie tijden. Over een aantal jaar is er natuurlijk wel een eerste spits nodig, maar om nu opnieuw zoveel te betalen voor iemand als Jovic gaat tever. Hij is natuurlijk wel een hele goede speler, maar 75 miljoen is teveel. Het bedrag voor frenkie sloeg al nergens op
Vind ik leuk
Srbija +492
maandag 11 februari 2019 om 20:36
Jovic is pas 21 jaar en nu al top scorer van de bundesliga. Hij is een heel goede vervanger voor suarez, die ouder aan t worden is. Een Jovic is veel waardevoller dan iemand als Frenkie.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 22:19
Zeker mee eens. Suarez gaat zijn laatste jaren in en Barca is bezig met een vervanger te zoeken. Ik vind het sowieso al raar dat ze 86 miljoen neertikken voor iemand als Frenkie. Belachelijk veel voor iemand die nog heel veel moet laten zien. Sinds bekend is gemaakt dat die de transfer maakt, is de druk ook hoger op zijn schouders en hij laat tot nu toe zien dat die het niet aankan
Vind ik leuk
Blindsy +20549
maandag 11 februari 2019 om 16:17
Ik ga gokken: waarschijnlijk verdient Eintracht 40-50 miljoen door simpelweg n paar contracten voor Barça op te stellen.
De voetbalwereld is gek geworden.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 16:18
Er zit blijkbaar nog genoeg geld daar ....
Vind ik leuk
Tommieman +8096
maandag 11 februari 2019 om 16:22
Doe mij een beetje dan 😊
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 16:24
Oké een beetje ....
Vind ik leuk
Tommieman +8096
maandag 11 februari 2019 om 16:25
Thanks man !
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 16:27
Graag gedaan .
Vind ik leuk
Tommieman +8096
maandag 11 februari 2019 om 16:29
👍
Vind ik leuk
Itsese +6263
maandag 11 februari 2019 om 16:24
deze jaargang staat de teller al op 19 goals in 27 officiële duels.... Zoveel aandacht.. Ken er nog 1, in minder wedstrijden! Bij Luuk is het geluk, en matig... Lul niet zo slap VP.
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 16:25]
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 16:26
was iets voor Ajax geweest huur!
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 16:30
Is het iemand opgevallen of barcalona zich wel houd aan de finacieel fair rules van de UEFA??
Vind ik leuk
Couto76 +1268
maandag 11 februari 2019 om 16:38
Die gast heeft wel echt patent op mooie goals. Goeie spits hoor, al is Barcelona toch van een heel andere orde. Maar verdient zeker een kans.
Vind ik leuk
NvC +9680
maandag 11 februari 2019 om 16:38
Wat een bedrag zeg! 😅
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 16:42
Geweldige spits! Gaat een hele grote worden!
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 16:59
Frenkie achtig bedrag- het ging nog niet over Frenkie vandaag
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 17:31
Suárez onmiddellijk verkopen
Vind ik leuk
DeNeutrale +289
maandag 11 februari 2019 om 17:43
Zal die Jovic dezelfde kwaliteiten hebben als Frenkie; bal inleveren bij de tegenstander?
Vind ik leuk
05443 +12
maandag 11 februari 2019 om 17:47
Waar moeten die gasten anders hun gal spugen?Geen vrienden ,thuis niets te zeggen.Nergens bij horen🤔.Dus negeer ze gewoon.👍
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 18:17
Als 1e spits of back up, ik zou 't allebij niet doen. Speelt een keer een seizoen goed, wie zegt dat ie er bij Barca ook 19/20 maakt? En dan ook is 75 miljoen willen betalen.. Ga eerst nou maar is kijken naar een fatsoenlijke centrale verdediger zoals Koulibaly, en niet een aanvaller die al zat met kwaliteit hebt lopen.
Vind ik leuk
Hesses +1284
maandag 11 februari 2019 om 19:45
Mix van Suker en Prosinecki.....kan echt n goeie worden.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 21:51
Man man wellicht kan Peter Pan ook een beetje voetballen?
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 22:42
Over transfers gesproken weet iemand waneer Lionel Messi die nu bij Barsonola speelt word verkocht bij manchester city.want
wat mij betref gaat deze transfer de duurste worden van alle tijden.
Vind ik leuk
Gerro +9595
maandag 11 februari 2019 om 22:51
Als ze voor deze speler Frenkie achtige bedragen betalen dan zal er naar mijn idee geen budget meer zijn voor de Ligt.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws