Swart: 'Ajax had op trainingskamp moeten gaan, nu hebben de spelers vrijaf'

Swart: 'Ajax had op trainingskamp moeten gaan, nu hebben de spelers vrijaf'

Gepubliceerd: maandag 11 februari 2019 om 17:00ma 11-02-2019 om 17:00

Sjaak Swart is 'heel teleurgesteld' over de wanprestatie van Ajax tegen Heracles Almelo. Dat laat Mister Ajax weten in Alles op Swart van AjaxPrimeur. De Amsterdammers gingen met 1-0 onderuit en staan nu zes punten achter koploper PSV.

Dat hadden er zelfs acht kunnen zijn, maar PSV kwam een dag later niet verder dan een gelijkspel tegen FC Utrecht (2-2). Swart laat zich ook uit over Real Madrid, Frenkie de Jong en 'Boekeltje'.

Lees meer over:EredivisieAjaxPSV

Plaats een reactie

maandag 11 februari 2019 om 17:00
En toch heb ik met Sjakie te doen, niet met Ajax natuurlijk maar Sjakie is ook maar een mens van vlees en bloed.
Vind ik leuk
Niels92 +33357
maandag 11 februari 2019 om 17:06
Ondanks alles hoef je met Sjaak geen medelijden te hebben, op zeker dat zijn leven een stuk leuker is dan de jouwe :)
Vind ik leuk
twentepet +281
maandag 11 februari 2019 om 17:08
Als je zover heen bent is alles leuker
Vind ik leuk
Niels92 +33357
maandag 11 februari 2019 om 17:13
80 jaar, prima conditie, voetbalt elke week nog, ziet er niet zo slecht /oud uit als de meeste oudjes op zijn leeftijd, menig 80+ die zouden willen ruilen. De meeste op die leeftijd hebben een scootmobiel / rollator nodig! Laat Sjaak maar schuiven :)
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 17:17
Volgens mij wordt Sjakie na elke nederlaag van Ajax wel meteen een jaar ouder.
Toch blijft het een lust voor het oog.
Vind ik leuk
Niels92 +33357
maandag 11 februari 2019 om 17:24
Dan doet ie toch iets goed, ik vind dat er genoeg oud voetballers zijn die een veel oudere kop hebben en jonger zijn dan Sjaak, de Kerkhofjes zijn er een voorbeeld van :)
Vind ik leuk
Markus80 +2916
maandag 11 februari 2019 om 17:56
Haha je zou er zo toch zo uit zien. Ze hoeven geen carnavalspak aan, slechter kan niet. Ed en Willem Bever.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 18:07
Je bedoelt W&R (Weggooien&Recyclen). Die komen telkens weer terug ...
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 18:49
Misschien kan Sjaakie het elftal nog wakker schudden. Zie erikje dat niet doen
Vind ik leuk
Mario 1 +1896
maandag 11 februari 2019 om 22:25
Komt door hun achternaam.😀😀
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 18:54
Dan haalt ie de zomer niet als ajax zo blijft spelen ;)
Vind ik leuk
Ari as +437
maandag 11 februari 2019 om 20:53
Dan word hij dus nu wel heel snel ouder. Misschien haalt hij dit jaar de 90 al. :-)
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 17:37
Maar Sjakie is wel van 't padje af..... Hij weet zich zaterdag al niet meer te herinneren.... Dan blijft het leven mooi natuurlijk
Vind ik leuk
J de Wit +2122
maandag 11 februari 2019 om 17:52
De meeste liggen al op zijn leeftijd 2 meter diep!
Vind ik leuk
John M. +5054
maandag 11 februari 2019 om 19:42
Een beetje moeilijk uitgedrukt. Als ze 2 meter diep liggen hebben ze die leeftijd dus niet bereikt.
Vind ik leuk
dhrwobo +40104
maandag 11 februari 2019 om 18:38
Niels, exact wat jij zegt. Hij kraamt onzin uit en het lijkt daardoor alsof ie ze niet meer allemaal op een rijtje heeft, maar die man heeft een prima leven volgens mij
Vind ik leuk
Niels92 +33357
maandag 11 februari 2019 om 18:41
Dat denk ik ook wel:)
Vind ik leuk
El Cazador +8600
maandag 11 februari 2019 om 22:53
En rijdt zelf nog auto
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 14:50
Alleen mag dat snaveltje van hem wel eens dichtgeplakt worden. Wat een flauwekul komt daar uit. Dat die Letschert vasthoudt bij Luuk de Jong benoemt hij dan weer niet. Hij vindt wel dat Utrecht 2 (!) penalties had moeten hebben. Hahahahaha, Sjakie met je roodwitte bril!
Vind ik leuk
Sluisje +981
maandag 11 februari 2019 om 18:47
Heb je het nu over Twente ...😂😂
Vind ik leuk
Psssttttt +536
dinsdag 12 februari 2019 om 13:23
Lopen de hele tijd te zeiken over dat Utrecht een penalty had moeten hebben en die had ook gegeven moeten worden, maar PSV had ook een 100% penalty moeten krijgen. Beide niet gekregen, dus is het klaar toch lijkt me. Dan hoor je die Sjakie weer zeuren, maar zeur dan ook over die pingel van Luuk de jong. Gewoon een zielig naar mannetje😷
Vind ik leuk
Bertus +7193
maandag 11 februari 2019 om 17:22
Als ik hem zo wekelijks hoor dan vraag ik me toch af of zijn leven wel zo leuk is. Elke week dezelfde klaagzang over het bevoordeelde PSV.
Dat PSV ook een penalty had moeten krijgen daar heeft hij het gemakshalve maar niet over. Ik vind het sneu om elke week datzelfde liedje te moeten horen.
Vind ik leuk
Nr14always +1328
maandag 11 februari 2019 om 17:30
Niemand verplicht jouw om naar Sjaak te luisteren, ik ga ook niet naar die tweeling luisteren, trouwens ik versta ze ook niet 😂😂😂
Vind ik leuk
Mozes24 +574
maandag 11 februari 2019 om 17:47
Liever iemand niet kunnen verstaan dan dat Amsterdamse accent aan moeten horen😉.
Vind ik leuk
Nr14always +1328
maandag 11 februari 2019 om 17:51
Loop jij nu maar lekker de rode zee over en dan net als je naamgenoot 40 jaar dolen met je psv
Vind ik leuk
AFP +1907
maandag 11 februari 2019 om 18:01
Dit is lachen.
Vind ik leuk
Mozes24 +574
maandag 11 februari 2019 om 20:35
Kun jij niet beter je accountnaam wijzigen? De hele Cruijff filosofie is naar de kloten bij je cluppie! Hij zou zich met dit beleid spreekwoordelijk omdraaien in zijn graf.
Vind ik leuk
Nr14always +1328
maandag 11 februari 2019 om 20:36
Ga jij nu rustig door de woestijn dolen samen met je medestanders, en bemoei je met je eigen cluppie die krijgen het nog zwaar genoeg.
Vind ik leuk
Mozes24 +574
maandag 11 februari 2019 om 20:39
Heb je net geschiedenis gehad op school jongetje? Goed onthouden hoor en nu gauw naar bedje toe! Mama maakt je broodtrommeltje wel in orde😉.

Toevoeging: Waarom krijgt mijn club het moeilijk? In je 1e reactie heb je het over PSV en die staan zoals gewoonlijk boven die droeftoeters uit Amsterdam!
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 20:41]
Vind ik leuk
Markus80 +2916
maandag 11 februari 2019 om 18:01
Nou ze maken een carnavalslied en ze weten elkaar niet eens uit elkaar te houden. Hoe dom is dat? Geen hond die ze verstaat, Ed en Willem Bever. Wat een stel losers zijn dat joh.
Vind ik leuk
Cookee +12162
maandag 11 februari 2019 om 18:42
Toevallig zijn carnavalskrakers wel topliedjes met topmuzikanten en muziek en tekst is origineler dan wat ze in Amsterdam doen met Holland Kot Tellent.

Ik hoop dat je dit leest als ironie... ik vind beide geen ruk aan.
Vind ik leuk
Kees Bman +4005
maandag 11 februari 2019 om 19:39
Er is er een nog erger rara wie is dat? Goed geraden seniele Sjakie.
Vind ik leuk
AFP +1907
dinsdag 12 februari 2019 om 01:28
Seniele Sjakie kenne we nie.
Wel Sjakie van de hoek.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 20:11
Alles wat in carnavalsnummers gezongen wordt is dan ook 100% echt. Al maanden lik ik aan fietsen, staan er inmiddels drie paarden in mn gang aan het bloemetjesgordijn te knagen, en ben ik half doof door dat getoeter van de waterscooter.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 01:10
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vind ik leuk
AFP +1907
maandag 11 februari 2019 om 18:01
Maar je keek en genoot wel van Judas gisteravond en avonden daarvoor toch ?
Vind ik leuk
Kees Bman +4005
maandag 11 februari 2019 om 19:42
Ik niet daar zit die andere idioot P. idioot de Vries die alles aan het schijten brengt maar niets oplost.
Vind ik leuk
MOKUM*** +1901
maandag 11 februari 2019 om 18:02
Maar zelfs met dat accent verstaat men een Mokumer in geheel NL. Kun je van Brabo's echt niet zeggen.
Vind ik leuk
AFP +1907
maandag 11 februari 2019 om 18:12
Je hebt gelijk. Ik versta zelfs de Braboneger niet laatst bij Jensen. En met die Doei Doei reclame zegt hij iets van whooooeeeaaaaa ?
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 19:16
Precies
Vind ik leuk
Mozes24 +574
maandag 11 februari 2019 om 20:37
Staan die 3 sterren in je accountnaam voor de laatste prijsloze seizoenen? Dan ben je nog een ster vergeten he😉.
Vind ik leuk
MOKUM*** +1901
maandag 11 februari 2019 om 20:53
en die 24 in jouw account naam voor je IQ? dan heb je er 23 teveel ingeschat.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 17:51
Voordeel van mij, Brabander die in het westen woont, ik versta alles.
Ik pak nog maar eens een pikketanussie...
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 17:55]
Vind ik leuk
Nr14always +1328
maandag 11 februari 2019 om 17:54
Trouwens Cruyff was beter, maar George had de knapste vrouwen 😂😂😂. Jammer hoe het met hem vergaan is, was een held.
Vind ik leuk
Markus80 +2916
maandag 11 februari 2019 om 18:03
Nou dat heeft hij goed voor elkaar gehad. Hij heeft ook twee jaar goed gevoetbald, daarna heeft hij tientallen jaren gezopen. Wat een held.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 18:06
Doen waar je zelf zin in hebt. +1
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 18:04
Cruijff was als voetballer completer, een leider, George niet, maar puur aan de bal was Best beter. Pelé noemde Best de beste voetballer ooit en dat was-ie ook. Maar jij hoeft dat als Ajacied niet te vinden.

Danny Cruijff hield Johan kort dus hij kreeg de ruimte niet om buiten de deur te pissen. George had de lekkerste wijven ter wereld, maar ja, opa zei altijd, het zijn drank en sletten, die je talenten verpletten...
Vind ik leuk
AFP +1907
maandag 11 februari 2019 om 18:14
Correctie: Opa zei sletten die moet je pletten....
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 18:21
Opa hield teveel van oma om andere wijven te pletten, dus hij plette alleen oma.
Vind ik leuk
Kees Bman +4005
maandag 11 februari 2019 om 19:43
En je opa was een wijs man of niet ?
Vind ik leuk
Cookee +12162
maandag 11 februari 2019 om 18:44
Danni Coster was ook al een plaatje hoor.
En een geweldige vrouw.
Vind ik leuk
AFP +1907
maandag 11 februari 2019 om 18:11
Maar je staat als Brabander toch wel bij de Arena bij het kampioensfeest van Ajax ?
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 18:18
Alleen dit seizoen, maat anders sta ik op het oud-Brabantsche Stadhuisplein in Eindhoven aldaar...
Vind ik leuk
Bertus +7193
maandag 11 februari 2019 om 18:54
Klopt, ik hoef er niet naar te luisteren. En toch ben ik elke week weer benieuwd wie er de schuld van krijgt dat Ajax nog steeds niet asn kop staat.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 17:40
Gelijk heeft hij wel Bertus , je kan zien dat hij op en top ajacied is ,die twee kerkhofs zijn dat ook , wel echt psv fans , lullen ook maar wat ,maar hebben ook dikwijls gelijk .
Vind ik leuk
AFP +1907
maandag 11 februari 2019 om 18:15
Niet eerlijk 2 tegen 1.
Vind ik leuk
Cookee +12162
maandag 11 februari 2019 om 18:48
Zeggen dat het een tweeling is, die Kerkhofs.
En ik maar denken dat die Willy zo snel voorin opdook.

En dan had je Willem v Hanegem nog, die fungeerde als pauze-toets... terwijl de spelers rondom wel bewogen.
Vind ik leuk
AFP +1907
maandag 11 februari 2019 om 18:58
HAHAHAHA leuk Cookee !!!
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 17:53
En jij vergeet dat PSV vlak voor de 2-2 een duidelijke overtreding maakte waarvoor PSV-vriend Van Boekel ook niet floot. Of de gele (rode?) kaart voor Lozano voor zijn tackel van achteren op Kerk etc.
Vind ik leuk
Markus80 +2916
maandag 11 februari 2019 om 18:05
Het is VSV he? Var Sport Vereniging. Ze hebben altijd iemand nodig. Philips, de Gemeente en de Var.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 18:13
Markus, schrijf het dan juist: Philips, Stadsgemeente, VAR, PSV dus.
Vind ik leuk
AFP +1907
maandag 11 februari 2019 om 18:17
Ooooohhhhhh Markus toch.
Vind ik leuk
Cookee +12162
maandag 11 februari 2019 om 18:50
Als Ajax nou de helft van de kwaliteit had wat men vermoed.
Dan maakte het niet uit welke scheids PSV bevoordeelt.
Dan won Ajax elke week.
Sjaak moet niet zeuren over een scheids en wij ook niet.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 20:24
Ik mag als FC supporter echt wel zeuren over de scheids.
Vind ik leuk
Cookee +12162
dinsdag 12 februari 2019 om 20:53
JIJ mag dat wel... wij niet. :)

Maar kom op, Ajax met 110 miljoen begroting en dan zeuren over een scheids... maar jij wel.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 18:30
hahaha nu is het al rood. hou toch op. Maar geel was het inderdaad waard. kwam ie heel goed weg
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 21:15
Overtreding van achteren was nog niet zolang geleden maar een straf voor. Rood. Met die boodschap werden de scheidsrechters het seizoen ingestuurd.
Vind ik leuk
Markus80 +2916
maandag 11 februari 2019 om 17:58
Heb jij weer gelijk in, maar die man is zo oud dit is zijn lust en zijn leven. Laat hem gewoon.
Vind ik leuk
AFP +1907
maandag 11 februari 2019 om 18:00
Ach wat kan het je schelen man. Wij begrijpen dat gezwets van die tweeling niet. Die zien er wel erg vreemd uit trouwens.
Vind ik leuk
Markus80 +2916
maandag 11 februari 2019 om 18:06
Haha. Een soort Gremlins zijn het, stel kneuzen.
Vind ik leuk
AFP +1907
maandag 11 februari 2019 om 18:09
Ha ha ha. Gremlins, ha ha ha en één van de twee heeft een rot gebit man en dan nog lachen ook.
Vind ik leuk
Ove +1706
maandag 11 februari 2019 om 19:10
Lekker slim om over uiterlijk te gaan praten,met de grootste neuzen van de wereld
Vind ik leuk
AFP +1907
dinsdag 12 februari 2019 om 01:11
Beter een mooie echte neus dan een nep Kindvallkneus.
Viva AZ en Van Bronckhorst !!!
Vind ik leuk
Nilsinno +550
maandag 11 februari 2019 om 18:31
Sjaak heeft toch weer helemaal gelijk ook dat duel met zoet is gewoon een penalty je mag van sjaak als PSV’er niet de bal spelen 😂😂😂😜😜😜😜
Vind ik leuk
74ratje +432
maandag 11 februari 2019 om 19:37
Mooi man die opmerking idd
Vind ik leuk
Cookee +12162
maandag 11 februari 2019 om 18:40
Ik ben met je eens.
Als Ajax werkelijk zo goed is als iedereen denkt.
Dan heb je geen scheids nodig om kampioen te worden.
En al helemaal geen voordeel nodig dat PSV gepakt wordt.

Of mogelijk heeft iedereen er misschien niet veel verstand van.
Ik hoorde Derksen zeggen dat Ajax de beste selectie heeft... niet mee eens. Ta-Ziy wel maar de rest niet.
Vind ik leuk
psv#nr1 +1006
maandag 11 februari 2019 om 17:50
Sjaak die PSV bedankt
dat is ook voor het eerst in 80 jaar
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 17:07
Graag gedaan Sjakie, uiteraard wil ik jouw club ook bedanken voor het behalen van 1 punt in 2 wedstrijden Heracles! Prettig dat 'het grote Ajax' kennelijk zo afhankelijk is van de 'Provinciale Calimeroclub'. Dat de Godenzonen het moeten hebben van een foutje van de boeren.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 17:10
Echte Goden wonen in Almelo...............de zoontjes aan de grachten
Vind ik leuk
Ove +1706
maandag 11 februari 2019 om 17:14
De dochters aan de grachten
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 17:22
De dochter werkt op de wal
Vind ik leuk
Markus80 +2916
maandag 11 februari 2019 om 18:08
Nou dat is na het kunstgras weer een pluim waard.
Vind ik leuk
Markus80 +2916
maandag 11 februari 2019 om 18:07
Die altijd op kunstgras spelen. Goed bezig hoor als je als club geen echt veld op kunt brengen.
Vind ik leuk
AFP +1907
maandag 11 februari 2019 om 18:19
Ach komend weekend is het weer Godenzonen tijd.
Nu een paar wedstrijden voor de spanning relax.
Vind ik leuk
Plattekar bv +32040
maandag 11 februari 2019 om 17:14
Misschien maakt ie ooit nog n titel mee....T zal erom hangen
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 17:18]
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 17:15
Eerder een titel van Feyenoord dan.......T zal erom hangen
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 17:17
Dan moet hij dus 96 worden ;)
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 17:59
Hannover ?
Vind ik leuk
Markus80 +2916
maandag 11 februari 2019 om 18:11
Voor Feyenoord niet. Die kunnen het weer vergeten en ik lach me dood als ze ondanks alle voordelen ook de beker niet winnen. Dan wordt het wel heel treurig.
Vind ik leuk
buddha +10480
maandag 11 februari 2019 om 20:29
beker is toch geen prijs ?
Vind ik leuk
psv#nr1 +1006
maandag 11 februari 2019 om 17:56
kan hij Willem Van Hanegem een hand geven
die heeft ook zeer lang heeft moeten wachten
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 17:57]
Vind ik leuk
Markus80 +2916
maandag 11 februari 2019 om 18:09
In de 8e divisie, met eventueel inbreng van de dochters.
Vind ik leuk
AFP +1907
maandag 11 februari 2019 om 18:21
Pssst uit betrouwbare bron: Sjaak maakt nog een tiental titels mee,
Vind ik leuk
Plattekar bv +32040
maandag 11 februari 2019 om 18:29
Gaat ie verhuizen naar Eindhoven ?
Vind ik leuk
AFP +1907
maandag 11 februari 2019 om 18:51
Pssssst uit betrouwbare bron:

Sjaak blijft in de mooiste en grootste stad en voetbalstad van Nederland: zijn Amsterdam.
Amsterdam de stad van sex, drugs and Rock and Roll.....
En Amsterdam waar het beste voetbal van Nederland wordt gespeeld en onderwezen, zodat de rest van Nederland er van kan profiteren om de kwaliteit van de ED te waarborgen.
Amsterdam de stad waar Ajax, de enige topclub van Nederland zetelt.
Amsterdam waar elke keer wat gebeurt: elk jaar de Gay Pride, Koninginnedag waar boeren vanuit het hele land eindelijk het echte stadsgevoel kan beleven dan dat bekrompene provinciale.
Amsterdam de stad waar alle Staatshoofden naar toe gaan voor hun Staatsbezoek.
Amsterdam waar alle wereldsterren graag naar toe gaan.
Amsterdam= Paradiso, Ziggo Dome, de JC Arena, de Melkweg, het Concertgebouw, het Rijksmuseum, het Van Gochmuseum en nog veel meer.
Amsterdam met de mooiste en lekkerste bijna blote dames achter het raam.
Het mooie Vondelpark in vergelijking met het Anne Frankplantsoen een oase.
Amsterdam.....ach laat maar, superlatieven te kort.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 februari 2019 om 10:52]
Vind ik leuk
Plattekar bv +32040
maandag 11 februari 2019 om 19:03
Amsterdam....waar iedereen wederom vergeefs wacht op de schaal.....ook uit betrouwbare bron, maar de Gay Pride ook leuk hoor! Begrijp me niet verkeerd
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 19:05]
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 20:20
Hahahaha, hoeren en homo's en verder helemaal niks. Leuk dat jij daar trots op bent pik!
Vind ik leuk
AFP +1907
dinsdag 12 februari 2019 om 01:36
Ja we hebben Willem Holleeder ook.
Wat vind je er van ?
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 13:41
Je mag hem houden.
Vind ik leuk
AFP +1907
dinsdag 12 februari 2019 om 13:56
Hij wil graag in Brabant in Vucht verblijven en daar zit hij misschien levenslang met veel plezier.
Vind ik leuk
buddha +10480
maandag 11 februari 2019 om 20:32
als hij zich zo druk blijft maken om alles wat PSV aangaat, word hij geen 1 jaar ouder hoor. zoveel stres kan een hart op die leeftijd niet aan hoor.
Vind ik leuk
Sassefras +760
maandag 11 februari 2019 om 21:50
Ik laat de rest maar zitten, maar het Vondelpark valt zonder twijfel in het niet bij het Kralingse Bos.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 21:16
Ik geef Sjakie niet veel kans om nog n kampioenschap mee te maken, van zijn cluppie ........heeft al een grauwe kleur, steekt in een slecht vel.............
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 21:17]
Vind ik leuk
Ajax!!! +32
maandag 11 februari 2019 om 17:15
Ik heb niet met Feyenoord te doen, wel met Jan Boskamp! De ene week winnen van Ajax en daarna verliezen van het nietige Excelsior 😂
Vind ik leuk
Seric +217
maandag 11 februari 2019 om 17:36
Met 6-2 verliezen dat is pas erg.
Vind ik leuk
Markus80 +2916
maandag 11 februari 2019 om 18:14
8 en 14 punten achter met een doelsaldo van 20. Wie is er nou dom? Hahahahahaha

Dat is pas erg. Niet 1 wedstrijd.
Vind ik leuk
AFP +1907
maandag 11 februari 2019 om 18:27
Met 2-1 ook, vooral als het niet verwacht wordt. En verliezen is verliezen. Een naar de titel hunkerende club mag nooit verliezen.
Vind ik leuk
AFP +1907
dinsdag 12 februari 2019 om 01:24
Is afgesproken met Feyenoord.


Voor de buhne.
Vind ik leuk
Mozes24 +574
maandag 11 februari 2019 om 17:49
Er zijn vast een hoop mensen die met jou te doen hebben! Ajax supporter zijn is best zwaar de afgelopen jaren lijkt me😉.
Vind ik leuk
Ajax!!! +32
maandag 11 februari 2019 om 19:12
Nee hoor, wij zijn zoals gewoonlijk de enigste Nederlandse club die de eer hoog houden in Europa terwijl jullie kansloos waren!
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 20:22
Enigste, pffff.
Oh ja, club is enkelvoud.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 20:14
Des te meer ik me zou schamen dat het Excelsior wel lukt om van Feyenoord te winnen.......
Vind ik leuk
Obl93 +2728
maandag 11 februari 2019 om 17:57
Sjakie moet alleen niet het voorbeeld van van Boekel als argument gebruiken, een paar weken geleden was het exact hetzelfde verhaal tegen Heerenveen met het penalty-moment.
Vind ik leuk
AFP +1907
maandag 11 februari 2019 om 17:57
Sjakie wordt nu afgedaan als oud, seniel enz. Van Hanegem is nu aan de beurt.
Maar het waren voetballers van het eerste uur, pioniers voor het goede Nederlandse voetbal en in verhouding was dat voetbal zelfs beter dan het huidige voetbal. Al die snelle vleuglspelers met harde jongens als Johan Neeskens. Dat was echt genieten toen op de zondagmiddagen. Wat hebben we nu in de ED ? Alleen Ajax, PSV en Feyenoord en AZ die wat laten zien. Het niveau van de overige ploegen is zo laag, onvoorstelbaar.
Vind ik leuk
Ikkuh +1074
maandag 11 februari 2019 om 18:00
Omdat die een ouwe seniel is, het verschil met Willem is dat Willem het geen probleem vind om de schuld bij Feyenoord te leggen, hoef je bij Sjakie niet mee aan te komen, het is altijd de schuld van alles en iedereen behalve van Ajax.

En als Sjakie nu mee zou moeten in het hedendaagse voetbal dan was die niet verder gekomen dan MVV

[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 18:00]
Vind ik leuk
AFP +1907
maandag 11 februari 2019 om 18:08
Ach wat maak je je druk om Sjaak Swart de man die een verdediging en ook vaak van die van Feyenoord uit elkaar kon reten.

En als jij in Sjakie's tijd geleefd had dan had je alleen Kapteijn Mobylette toch ?

Ja en Wim van Hanegem moet maar eerst op grammatica les, want hij zet achter alle werkwoorden en/of namen, personen een T.
En bij jou ontbreekt juist de T:
"Willem het geen probleem vind om de schuld bij Feyenoord te leggen""
Vind ik leuk
Ikkuh +1074
dinsdag 12 februari 2019 om 08:27
Ohw leuk zeg een spelling nazi, dat krijg je als je argumenten zwak zijn, dan moet je toch wat...
Vind ik leuk
AFP +1907
dinsdag 12 februari 2019 om 10:38
Mijn argumenten zijn in jouw ogen misschien zwak, maar jij hebt helemaal geen argument, domme kwark.
Sodemieter op met Truusje van Hanegem.
Vind ik leuk
Ikkuh +1074
dinsdag 12 februari 2019 om 11:32
Ohw we gaan schelden

Typisch gedrag van een verwend drammend kleutertje uit Amsterdom die zijn zin niet krijgt

You lose, thanks for playing.
Vind ik leuk
AFP +1907
dinsdag 12 februari 2019 om 14:20
Non-arguments, it's pity.
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +1232
maandag 11 februari 2019 om 18:30
Wel een heel apart mens van vlees en bloed.
Vind ik leuk
Cookee +12162
maandag 11 februari 2019 om 18:36
Sjaak van vleesch en bloet

Wit bloedlichaampje -- Rood Bloedlichaam -- Wit Bloedlichaam.
Vind ik leuk
PS VAR +427
maandag 11 februari 2019 om 18:37
Psv weer geluk met var
Vind ik leuk
buddha +10480
maandag 11 februari 2019 om 20:52
de var zei juist tegen van boekel dat hij moest gaan kijken. de var deed zijn werk.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 20:26
Gisteren kwam ik Sjakie nog tegen in Amsterdam vlakbij zijn huis met
2 vuilniszakken in zijn hand, zo te zien waren ze niet echt zwaar,
Ik zeg tegen `m zeker slecht geslapen zaterdagnacht?
"Nee zegt tie helemaal niet geslapen de hele nacht alleen maar zitten huilen en alle keukenrollen in de vuilniszakken gegooid"
"maar na Utrecht-PSV durf ik toch weer `n beetje naar buiten"
"Het komt nog wel goed snikte hij nog na... "

Ik zei nog tegen `m "nou succes nog met je cluppie......"
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 20:29]
Vind ik leuk
Roeptoeter +12084
maandag 11 februari 2019 om 17:01
Goed zo Sjaak. Zeg het ze.
Vind ik leuk
SjeH +344
maandag 11 februari 2019 om 17:02
Daar is ie.........
Vind ik leuk
SjeH +344
maandag 11 februari 2019 om 17:04
Bijna een uur later als anders, maar hij moest nog iets verwerken denk ik.......
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 17:04
Komende zomer Ten Hag ontslaan en Swart aanstellen. Hopelijk dat we ook van Overmars verlost zijn dan kunnen we een directeur samenstellen die wel durft te investeren in de selectie in plaats van die prutaankopen die we nu hebben. Begin maar eerst met Kimpembe te kopen en Swart een vrije rol geven op het veld met Rijkaard als veld trainer. Het seizoen is toch al verziekt.

Laten we dan nu bouwen op een nieuw en versterkt Ajax die iedere club in de CL alle hoeken van het veld laten zien!

AFCA!
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 17:05]
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 17:05
Heracles deed trucjes niet normaal gewoon hoe ze Ajax van de mat hebben gespeeld. Het leek net fc Barcelona. Ook kuwas speelde goed . Respect voor Heracles
Vind ik leuk
Nr14always +1328
maandag 11 februari 2019 om 17:23
Dat zag ik gisteren ook vooral hoe vaak die backs en hendrix op hun snuit lagen 😂😂😂
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 18:05
Nr14. PSV maakt er tenminste 2 doelpunten en lastige uitwedstrijd tegen Utrecht en tot punt gepakt PSV . Ajax heeft sinds na de winterstop geen benen meer om op te staan .de ligt .frenki .zyech en andere koeiien zijn voor mij geen rode cent waard. Woensdag mag Ajax blij zijn als het maar 3-0 word voor real. Wij PSV zijn de beste beste van Nederland.
Vind ik leuk
Nr14always +1328
maandag 11 februari 2019 om 18:08
Iedereen mag dromen, dat gezegd heb ik nieuws voor je, wij worden kampioen, die schaal wordt opgedragen aan die kleine, Nouri. En daar doen jullie niks meer aan, dat is fucking karma
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 18:08]
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 18:14
Nr14. Net of Julie gemotiveerd zijn iin belang van Nouri. Net of nouri bij bewust zijn is en zegt Ajax Word asteblieft kampioen.
Vergeet niet de Ajax die beetje goed speelde dat was Ajax voor de winterstop. .Dit is de niewe Ajax na de winterstop. Het zit onderling gewoon niet goed de sfeer alles. Tuurlijk is de waarheid hard maar het is gewoon zo. Ze hebben geen benen meer om op te staan. Ze weten niet meer wat druk zetten is etc. Spelers mopperen tegen elkaar. Ten Hag is zo een dome coach die er niks aan doet. Erken gewoon dat Ajax opdit moment gehandicapt is en klaar. Kampioen word jij persoonlijk als je straks in de wc gaat schijten met je ajax bril op wat geen rode cent waard is..
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 18:16]
Vind ik leuk
AFP +1907
maandag 11 februari 2019 om 18:34
Andres hou je ff in, want het kan zo omkeren. Nog meer dan 10 wedstrijden en PSV begint nu al sinds de winterstop in te zakken zag ik tg. een matig clubje als Utrecht. Tart het noodlot niet.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 18:53
AFP. Verschil is dat PSV een ploeg is die gemotiveerd is .
Ajax ploeg is meer met vakanties bezig in hun gedachten en transfers dan met voetbal. Ze hebben geen benen meer om op te staan. Ik weet het zekker wij PSV worden opnieuw kampioen en ik hou me voor niemand in. En helemaal niet voor Ajaxcieden
Vind ik leuk
AFP +1907
maandag 11 februari 2019 om 18:56
Andres zullen we afspreken hier over verder te gaan aan het einde van het seizoen ?
Ik zeg dat PSV in de komende wedstrijden gaat inzakken en Ajax juist mede door jouw post, gemotiveerd gaat worden met alle gevolgen van dien.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 19:33
AFP. Hele Nederland heeft een mening over Ajax PSV Feyenoord. Mijn post is ook een mening.
.
Ik zeg je ajax spelers onderling zit gewoon niet goed. Frenki die naar Barça gaat voor grote bedrag zitten de ploeggenoten dwarst door jaloezie. Ze willen opeens allemaal weg door die transfer van frenkie. De ligt word niet geaccepteerd door ploeggenoten als aanvoerder. Ajax coach die dit niet inziet en paar koeiien zoals de ligt zyech frenkie etc allemaal op de bank houden en de jonge spellers de kans te geven aangezien ze met hun hoofd bij transfers zijn. Dus onrust is duidelijk aanwezig in Ajaxkamp. Onrust en prijzen winen gaat niet samen is nog nooit een ploeg gelukt in de wereld. .
.
PSV is het rustig de sfeer en de spellers onderling zijn vrienden van elkaar en respect onderling .
Mark van Bommel met de juiste mentaliteit en hulp en de ervaring van Bert van Marwijk is positief. Dus al ben je geen PSV fan. Erken gewoon dat PSV opdit moment meer kans maakt dan ajax om de titel te winnen en PSV heeft het ook verdiend
Vind ik leuk
AFP +1907
maandag 11 februari 2019 om 18:32
Andres ik dacht dat alleen Ajax arrogant kon zijn ? Hebben jullie het nu eindelijk het kunnen overnemen na al die jaren onderdanig te moeten zijn. PSV is alleen regionale grootheid denk ik. Toch Andres ?
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 18:57
AFP . Ik begrijp niet wat je allemaal zegt. Dat kleuter praatjes van kleine kids. Probeer mij te negeren en te praten met kids van je leeftijd want ik ben niet van je leeftijd
Vind ik leuk
AFP +1907
maandag 11 februari 2019 om 18:30
Op welke plaats staat Heracles eigenlijk ?
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 18:36]
Vind ik leuk
stratumseind +191237
maandag 11 februari 2019 om 17:06
Hahahha sjakie is weer ouwerwets zuur , genieten
Vind ik leuk
Morris +23601
maandag 11 februari 2019 om 17:07
Voorspelbaarheid is standaard hier 😜
Vind ik leuk
stratumseind +191237
maandag 11 februari 2019 om 17:10
ik word met de week meer fan van sjakie
Vind ik leuk
Chucky +865
maandag 11 februari 2019 om 17:16
Sjaak ook...
Vind ik leuk
Jasperkoos +2443
maandag 11 februari 2019 om 17:09
Je kan zeggen wat je wil, hij is wel consequent ;)
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 17:11
Is toch heerlijk.
Vind ik leuk
Ove +1706
maandag 11 februari 2019 om 17:17
De hofnar van Mokum gaat nu elke week naar de bingo
Hij wil dit jaar wel een prijs winnen
Vind ik leuk
AFP +1907
maandag 11 februari 2019 om 18:38
En Feyenoord kan niet eens een trainer aantrekken, zelfs Advocaat een ouwe seniel niet. Het wordt wat met het Maasgebouw. En Ove Kindvall is al bijna ....
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 18:43
Kan hij in Helmond gaan kienen met al die kienwijven.
Vind ik leuk
JanTa48 +7228
maandag 11 februari 2019 om 17:06
Ik geef Swart deze keer geen ongelijk. Onprofessioneel is dat.
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 17:07]
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 17:07
jaaaaaaaaaaaaa sjakie!
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 17:08
Lekker met z'n allen in een kamp, trainen en kaarten, samen zijn en het er over hebben.....
Vind ik leuk
JanTa48 +7228
dinsdag 12 februari 2019 om 12:07
Nee hoor, gewoon met je vak bezig zijn waar je ook voor betaald wordt.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 17:09
Niet van de zomer ontslaan , nu nog voor woensdag weg ermee.
Vind ik leuk
Nielsk +2202
maandag 11 februari 2019 om 17:15
Laat hem nog maar een paar jaar daar zitten, geen probleem mee hoor
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 17:20
PSV en fijenoord supporters zullen heel blij zijn met ten Hag.
Vind ik leuk
Nielsk +2202
maandag 11 februari 2019 om 20:24
Wie is die 2de club?
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 18:36
volgens mij kunnen ze beter 1 keer de beleidsbepalers ontslaan dan elk jaar de trainer.....
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 22:53
Trainer is waardeloos over de rest kun je discussiëren
Vind ik leuk
SanKev +1065
maandag 11 februari 2019 om 17:09
Sjaak neigt hier naar complimenten voor PSV, dat vind ik wel knap.
Vind ik leuk
SimonSays +6884
maandag 11 februari 2019 om 17:34
Sjaak geeft toe dat Ajax al jaren afhankelijk is van PSV. Een bedankje is dan ook zeker op z'n plaats.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 18:44
Goed gelezen Simon.
Vind ik leuk
SimonSays +6884
maandag 11 februari 2019 om 18:48
Bedankt, o grote Thee Ring Leider!
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 18:54
Haha
Vind ik leuk
AllAdIn +22345
maandag 11 februari 2019 om 17:14
Yesssss, he's back!
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 17:15
Snap nu meteen waarom ik destijds geen vrije trap tegen kreeg, toen ik een doorgebroken speler van achteren neerhaalde met een sliding: de scheids dacht dat ik uitgleed...
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 17:15
Ga me pas zorgen maken als Ajax 6 punten los staat.
Tot die tijd heeft Psv het in eigen hand en vertrouw helemaal op van Bommel zijn inzicht om Psv weer aan het voetballen te krijgen.
Vind ik leuk
Voetbal@com +2391
maandag 11 februari 2019 om 17:15
Ha ha ha ha ha....prachtig....zo voorspelbaar....en dan ook nog een tweede penalty zeggen voor de ingreep van Zoet.....man man...Sjaak is de slechtste verliezer van Nederland, weer een prijs voor Ajax.

Let op ik gun de beste man een goede gezondheid.

“ had je hem zien vliegen door de keeper”

Inderdaad Sjaak...Zoet had de bal 100%, Lamprou liet Lammers vliegen zonder bal.

Ha ha ha ha ha...

Ik ben Sjaak en Ajax is de beste en het ligt aan iedereen, zelfs aan “Boekel-tje” die nota bene een wedstrijd van 2 andere clubs floot dan het zijn allerajax?

Heeft van Boekel Ajax thuis niet ooit aan een 1-0 geholpen tegen Utrecht een paar wedstrijden voor einde competitie?

Mocht ons PSV het redden dan kijk ik nu al uit naar de reactie van Sjaak, feliciteren en bedanken gaat hij dan waarschijnlijk niet doen.

[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 17:38]
Vind ik leuk
Wilveld +105
maandag 11 februari 2019 om 19:40
Sjaak is steeds vaker van het padje af. De pingel voor Luuk de Jong is hij vergeten.
Vind ik leuk
Nielsk +2202
maandag 11 februari 2019 om 17:16
Sjakie heeft nog hoop op een zege reeks van Ajax en PSV die dan punten gaat verspelen
Vind ik leuk
DEWEE +2618
maandag 11 februari 2019 om 17:22
In de tijd van Cruijff verloor Ajax ook de wedstrijden voor een Europees duel. Om vervolgens voetballes te geven.
Waarom niet woensdag?;)
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 17:23]
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 17:26
Sjaak je praat over de trainer dat hij niet op trainingskamp gaat twee weken terug had je het er over dat je zijn wissels niet begrijpt en dat hij niet praat met zijn spelers. Nou ik roep je op gebruik je krachten en zorg dat deze ajaxonwaardige trainer snel weg is,.
Vind ik leuk
Nr14always +1328
maandag 11 februari 2019 om 17:33
👍
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 18:48
Krachten ? Hij denkt dat hij sterker is geworden ja. 40 jaar geleden duwde hij zijn erectie met 2 handen naar beneden, nou met 1 duim. Maar of je dan sterker bent geworden ?
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 18:48]
Vind ik leuk
Nr14always +1328
maandag 11 februari 2019 om 17:26
Goeie vent, uitstervend ras, topper, en dat we hem nog lang bij ons mogen hebben.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 18:48
Idd hou hem asjeblieft daar.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 17:27
Helemaal koekoek Sjaak. Ongelooflijk wat een geloel zeg. Penalty tegen Zoet? Hahaaaa. Over het voorval tegen Luuk de Jong hoor je hem niet. Wat een dramatisch verliezer deze man
Vind ik leuk
AFP +1907
maandag 11 februari 2019 om 18:52
Was dat wel een pienaltie die van dat geval met Luuk ?
Luuk viel omdat hij niet meer op zijn benen kon staan toch ?
Vind ik leuk
NikosMachlas +1168
maandag 11 februari 2019 om 19:35
En toch ga je elke week kijken, hoe sneu en dramatisch is dat dan?
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 20:07
Omdat ik deze man de beste komiek van NL vind
Vind ik leuk
Rikkie1993 +1192
maandag 11 februari 2019 om 17:27
Wel een kontkruipertje die verslaggever! Ff vragen naar penaltymoment op de Jong zou het interview stuk spannender maken!
Vind ik leuk
Blindsy +17207
maandag 11 februari 2019 om 17:49
Da's geen verslaggever, da's een verslaglegger van Sjaak's vlog.
Vind ik leuk
NikosMachlas +1168
maandag 11 februari 2019 om 19:36
Je snapt niet als een groot ajax icoon een interview geeft dat het gericht is aan de ajax achterban?
Vind ik leuk
Rikkie1993 +1192
maandag 11 februari 2019 om 19:54
Als het aan de Ajax achterban gericht is moet het dan nergens op slaan?
Vind ik leuk
NikosMachlas +1168
maandag 11 februari 2019 om 19:58
Nee het is geen interview waar jij als psv fan op je wenken bediend word pannenkoek.
Vind ik leuk
Rikkie1993 +1192
maandag 11 februari 2019 om 20:00
Okeee nu snapk het! Het is een interview voor mensen van jou niveau gezien je reactie! Schelden is zoo stoer!
Vind ik leuk
NikosMachlas +1168
maandag 11 februari 2019 om 20:03
Ik scheld niet in tegenstelling tot een hoop kansloze nieuwe accountjes hier, pannekoek, oen, snuggere ik kan nog wel ff doorgaan. Allemaal woorden om aan te geven dat je niet de slimste van de klas bent, maar schelden op een forum vind ik laag das niet mijn stijl.
Vind ik leuk
Rikkie1993 +1192
maandag 11 februari 2019 om 20:19
Je noemy me zelfs een pannenkoek!
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 17:28
Sjaak heeft altijd kritiek gehad. Dat begon al in de jaren 60 in zijn sigarenzaak
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 17:36
Hij is al zijn hele leven de sigaar.................
Vind ik leuk
Beste PSV +63
maandag 11 februari 2019 om 17:29
Ben geen fan van hem en soms denk ik hmmm je zegt mooie dingen en soms net Ad de Mos lult ie maar wat.
Vooral over zijn 2de penalty Zoet moment 100% de bal en zegt ook niets over shirtje uittrekken van Luuk.
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 17:30]
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 17:30
Tis maar goed dat hij nog niet in een verzorgingshuis zit dan waren z.n medebewoners en personeel gek van hem geworden
Vind ik leuk
1313 +6216
maandag 11 februari 2019 om 17:39
Waarom zou die? Ik mag hopen dat jij jezelf nog kan verzorgen op zijn leeftijd. Dat is geen garantie hoor.
Vind ik leuk
NikosMachlas +1168
maandag 11 februari 2019 om 19:38
Zoals wij van jou en je bent er nog maar net. Kansloos figuur
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 20:07
Heb je een probleem zielepoot
Vind ik leuk
Rood&wit +4183
maandag 11 februari 2019 om 17:30
Ben het niet altijd met Sjaak Swarts eens. Maar hier heefd hij helemaal gelijk utrecht is weer eens genaaid.
Vind ik leuk
Blindsy +17207
maandag 11 februari 2019 om 17:48
PSV in de 1e helft niet?
Vind ik leuk
Rood&wit +4183
maandag 11 februari 2019 om 18:12
Nee
Vind ik leuk
Blindsy +17207
maandag 11 februari 2019 om 18:22
(Nieuwe) bril nodig?
Vind ik leuk
Rood&wit +4183
maandag 11 februari 2019 om 18:25
Lees mijn commentaar hieronder maar.
Vind ik leuk
Seric +217
maandag 11 februari 2019 om 17:33
Waarom worden alle reacties verwijderd?
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 18:50
Waarom deze niet dan ?
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 17:33
Iemand die zo overtuigend “ Hand in hand “ zingt vanuit zn ziel moet ik wel serieus nemen joh
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 17:40
ik heb me wel eens slecht uitgelaten maar vind sjakie toch wel een charismatische man hij is helemaal bezeten van het spelletje en voetbalt zelf ook nog fanatiek ik zou ervoor tekenen als ik op die leeftijd nog voetbal
Vind ik leuk
Blindsy +17207
maandag 11 februari 2019 om 17:41
Hahahaha hahahaha hahahaha hahahaha.
En niks over de VAR-penalty van Luuk de Jong.
Had het misschien 3-3 geëindigd. En je begon zo sportief in je vlog. Man man man...
Vind ik leuk
Rood&wit +4183
maandag 11 februari 2019 om 18:24
Penalty van Luuk de Jong? Ach die gozer vald wel tien keer in een wedstrijd. Hij gaat steeds als een stervende zwaan naar de grond met zijn onvergelijkte gezicht met krokodillen tranen natuurlijk wordt er dan niet gevloten voor een penalty. Shirtje vast houden gebeurd over en weer alleen een verdediger gaat niet als een stervende zwaan naar de grond en Luuk wel en dat word dan ook gezien.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 18:42
ik heb echt geprobeerd je serieus te nemen, maar het lukt me echt niet.sorry
Vind ik leuk
Rood&wit +4183
maandag 11 februari 2019 om 21:18
Dat intetreseerd me helemaal niks! Of jij mij wel of niet serieus neemt. Ik geef hier gewoon mijn mening over Luuk de Jong. Heb me eigen dood geïrriteerd aan hem en zijn overdreven gedrag.
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 21:19]
Vind ik leuk
Blindsy +17207
maandag 11 februari 2019 om 21:12
Al valt ie 100x. Dit was 100% een pingel.
Vind ik leuk
Beste PSV +63
maandag 11 februari 2019 om 23:02
Haha zo is dat...kan je nagaan hoeveel mensen met of wellicht zonder bril naar een wedstrijd kijken. Elleboog van Onana in Eindhoven was ook zeker acteren van Luuk?
Een mening moet gebaseerd zijn op basis van iets qua waarheid en geen onzin uitkramen lol.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 17:41
Wat een karikatuur. Wie beschermt deze oude man tegen zichzelf?
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 18:18
Hoezo , is een super fan super gezond diep respect
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 17:41
Ik had die lamzakken al om 6 uur in de morgen laten komen ,en geen dag vrijaf te geven omdat ze zo goed hebben gespeeld pfffffffff
Vind ik leuk
NikosMachlas +1168
maandag 11 februari 2019 om 19:42
Precies mijn idee, keihard aanpakken dat zooitje pseudo vedetten misschien dat ze dan eens wat leren. Hier zie je dus ook precies dat t 'n Hag geen gezag heeft. Ik had het echt geëist gewoon, zaterdag dachten jullie vrij te zijn, prima dan pakken we de maandag af.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 17:44
Sjaak vlug naar specsavers laat er daar 10 plus inzetten ipv die rood/witte zonnebril 😎 die je nou op hebt.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 17:44
Sjaak ziet het goed.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 18:46
Sjaak is het toonbeeld van Ajax: altijd maar janken en klagen. Ruggengraat van lik My hairy arse
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 19:14
Hoezo Luuk de Jong heeft nooit vòr Ajax gehuild?
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 21:07
Nee hoor hij zegt gewoon wat hij vindt. En ik ben het met hem eens deze keer.
Vind ik leuk
Shelbourne +5857
maandag 11 februari 2019 om 17:51
Sjaak ziet er met de week wat bleker uit.
Vind ik leuk
Markus80 +2916
maandag 11 februari 2019 om 17:53
Laat de Jong lekker op de bank zitten. Die zit er gewoon niet meer bij. Dat drie kwart seizoen dat hij gespeeld heeft inclusief bekerwedstrijden tegen FC Bal op het dak. Mooi voor Ajax die miljoentjes, maar die zijn nu binnen. We hebben niet nodig. Als Ten Hag een keer lef heeft, dan laat ie hem op de bank zitten of op de tribune. Een lesje nederigheid kan zeker geen kwaad.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 17:57
Hij had ook kunnen zeggen dat ajax volkomen van de mat werden gespeeld door Heracles maar het lag natuurlijk aan een off day van Ajax.
Vind ik leuk
Sassefras +760
maandag 11 februari 2019 om 22:01
Het commentaar is precies hetzelfde als na de 6-2. Niet dat Heracles nou zo goed speelde, niet dat Feyenoord nou zo goed speelde...
Vind ik leuk
Ikkuh +1074
maandag 11 februari 2019 om 17:58
Het ligt altijd aan andere hé Sjaak?

Misselijkmakend ventje dat je er bent...
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 17:58]
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 18:29
maar hier heeft sjaak wel gelijk het lag aan andere namelijk heracles 😂🤣😂
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 22:18]
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 18:46
2 pilletjes Viagra op deze joekwous
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 18:02
waarom zit Sjaak Swart niet in het trainers team van Ajax
hij is te onsportief hij weet alles beter het licht altijd aan de scheidsrechter
als ze verliezen hij heeft de kloten verstand van het spelletje
en hij lult maar wat dag Sjakie
Vind ik leuk
2-1 +1266
maandag 11 februari 2019 om 18:08
Ik mag Sjakie wel. Lekker alles door een gekleurde bril zien. Komt wel dom over zo maar dat mag op die leeftijd wel...
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 18:45
Wekelijks jezelf voor lul zetten verdient een prijs
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 18:45]
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 18:09
Swart wil PSV bedanken. Net of PSV bewust gelijk heeft gespeeld in de belang van ajax. Die swart heeft echt functioneerden hersens nodig. Want blijkbaar functioneert het niet bij swart.
Vind ik leuk
NikosMachlas +1168
maandag 11 februari 2019 om 19:44
Pff ook hier weer eentje met iq van lager dan 80, want hij kent het begrip sarcasme niet.
Vind ik leuk
2fast4u +1
maandag 11 februari 2019 om 18:12
Sjaakie moet hier maar eens kijken https://youtu.be/T8zakj4ghbY
Vind ik leuk
Mo +12256
maandag 11 februari 2019 om 18:20
Haha wat een baas onze Sjaak.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 18:44
Een dubbele dosis Viagra in zijn mik volgens mij
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 18:33
Ajax is momenteel goed de weg kwijt en krijgt blamage na blamage
Het teamverband van voor de winterstop is er niet meer. Iedereen doet maar wat en geen enkele pass komt goed aan. Lijden veel balverlies en
je mist het willen winnen. Jammer dat zo´n club ineens in elkaar stort.
Ten Hag heeft ook niet de identiteit om het team naar een hoger niveau
te brengen. Past geen goede wissels toe en is niet de juiste man om de
spelers op te peppen. Terug naar de basis en weer met plezier voetballen.
Ajax moet aan het begin geen doelpunt tegen krijgen. Heracles wilde laten zien zeker met Kuwas dat het dan wel kan. Je zag de wil om van Ajax te winnen, terwijl de vorige wedstrijden niet om aan te zien waren. Hoop dat ze tegen Real allemaal een Tom Tom meekrijgen om op het jioste pad te
blijven en er weer een team op het veld staat. Ten Hag zal zich toch achter
de oren moeten krabben en nadenken over zijn toekomst. Zo is het handenwringen. Jammer van dit mooie team. In de winterstop in de VS is
er blijkbaar niet over voetbal gesproken en is de teamgeest ver zoekende.
Valentijn Driessen heeft gelijk dat het nu 11 BV-tjes die elk apart opereren.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 18:44
Kort maar krachtig. Familie van Ten Hag? 😜
Vind ik leuk
NikosMachlas +1168
maandag 11 februari 2019 om 19:47
Pff de zoveelste negatieve zeur reactie van jou, is er geen psv nieuws dat je hier sjaak maar komt terroriseren? Voeg iets toe of pleur op met je kansloze reacties. Ik wil graag over voetbal praten, voor hoe om te gaan met kleuters zijn er wel betere instanties dan vp.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 20:06
Hahahahahaha
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 22:25
nikos denk aan je hart er zijn nu eenmaal trolletjes gewoon niet reageren die heb je bij Psv ,Ajax en feijenoord laat gaan joh het s nooit een pretje als je een waardige selectie hebt die het zo verbruien leed vermaak kent vele variaties het s jammer want kwalitatief is dit niet Ajax waardig en dat is iedereen met me eens ook sommige die doen alsof van niet
Vind ik leuk
NikosMachlas +1168
maandag 11 februari 2019 om 22:32
Gelukkig zijn er vanavond aanzienlijk veel mensen het oneens met al het getrol, werkelijk op elke topic word erover geklaagd. Idd negeren hebben we besloten eens kijken of dat helpt. Ben zeker ook nog ziek van de nederlaag, maar goed dat kan gebeuren het is echt de manier waarop die mij heel erg aangaat. Zo'n goede spelers, leuke bank buiten de verdediging en dan onderweg naar zo'n mooie loting cl het zo verkloten terwijl het op de rit leek eind vorig jaar. Er zit echt iets goed mis in de groep kan gewoon niet anders.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 22:48
persoonlijk ben ik iemand die niet persee na de oorzaak zoekt ik kan er namelijk wel een paar noemen maar dat heeft geen zin ik denk dat je beter na de oplossing kunt zoeken de selectie van Ajax is namelijk nu de sterkste van de laatste jaren terug na de basis en ten hag moet durf tonen en als frenky 20 x balverlies leid in 60 min wisselen want ook al kost hij 86 mil ook kan hij zijn dag niet hebben .ik denk namelijk taglafico zeer sterk verdedigd en ook centraal kan spelen en dan moet t hag gewoon blind wisselen .en neres is de enigste die diepgang heeft wat je eigenlijk tegen heracles nodig had dus al om al het zijn kleinig heden ze moeten het niet groter maken dan het is ik wens jullie aankomende woensdag veel suc6 groeten uit brabant.
Vind ik leuk
NikosMachlas +1168
maandag 11 februari 2019 om 23:22
Realistisch verhaal. Tagliafico zou ik juist laten waar hij is, zo kan hij ook aanvallende impulsen geven. Blind gewoon op zes zetten das zijn beste positie. Maja je komt een mannetje tekort verdediging centraal. Schuurs toch nog te ligt, wober weg tja wat doe je dan? Die nieuwe Argentijn maja die laat je debuteren met zo'n zwakke sinkgraven naast em uit tegen feyenoord das gewoon echt dom managen. Met tagliafico naast em is het nog eens proberen waard. Schone op de bank zeker tegen real, blind, donny en frenkie is een gebalanceerd middenveld met twee goede passers en een prima loper. Tadic spits want vleugel speelt ie niks klaar maar hij scoort makkelijker dan dolberg en huntelaar, neres dus op de vleugel voor idd die diepte zo trek je de tegenstander wat meer mee naar buiten en dus meer ruimte voor donny en frenkie om hun ding te DOEN. Ze hebben alleen weer slapen met die verdediging van de winter daar had echt wat aan gedaan moeten worden beide backs zijn te schaars bezet en das al jaren zo. Groet terug uit hetzelfde Brabant 😂
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 23:30
kan ik me in vinden maar toch zou ik als ik krisrensen tegen heracles gezien heb t proberen maraoui na links hoe vaan staat de ligt niet op de 16 van de tegenstander de ligt en taglia kunnen toch wel oversteken ik ben bang dat shone real lopend niet kan bewerk stellen dus blind na 6 frenky 8 en ziyech 10 dolberg spits tadic ,neres op de flanken.ik zou het zo durven serieus veel suc6 en die groeten uit brabant neem ik met liefde in ontvangst 😂🤣😂
Vind ik leuk
AFP +1907
maandag 11 februari 2019 om 18:54
Wacht maar met je lange verhaal tot na woensdagavond en de wedstrijden daarn. Een ontketende Ajax die de nieuwe kampioen van Nederland wordt ?
Vind ik leuk
tikkietoe +5898
maandag 11 februari 2019 om 18:36
Sjaak wijt de nederlaag van Ajax aan inzet van het eigen team. Dat is niet best, want als zelfs Sjaak het niet aan externe factoren wijt, is het echt de eigen schuld.
Verder moet ik hem complimenteren met het zien van twee penalties voor Utrecht. Sjakie begint er echt veel kijk op te krijgen.
Vind ik leuk
Mi amigo +186
maandag 11 februari 2019 om 18:36
He sjakie, misselijke drietbal.
Weer wat te zeuren, ging toch goed.
Vind ik leuk
Mjblinker +869
maandag 11 februari 2019 om 18:38
Hij heeft wel een punt tav de voorbereiding; zeker nu het minder goed loopt zou een trainingskamp ter voorbereiding op de wedstrijd tegen madrid toch beter zijn dan een vrije maandag of hebben ze daar geen zin in?
Vind ik leuk
NikosMachlas +1168
maandag 11 februari 2019 om 19:56
Absoluut je gaat een team twee dagen voor zo'n belangrijke wedstrijd toch geen vrij geven al helemaal na het niet willen werken van afgelopen weekend. Dit is precies wat er mis is, veel te soft allemaal in de ban van de zaakwaarnemers want o jee als een van de huilbaby's t hard moet werken om iets te bereiken in ze leven dan zouden ze uit onvrede misschien weleens weg willen. Als we niet winnen van Madrid hoop ik op een grote afgang en een hoop twijfelende koopclubs die zien dat ze er niets van bakken, man man dat ik zo kwaad kan zijn op me eigen team. Sterker nog als ik zo'n fouten zou maken bood ik zelf aan de baas aan om het de volgende dag kosteloos beter te doen. #stophetgepampervanjongetalentendienogniksbereikthebben.
Vind ik leuk
Mjblinker +869
maandag 11 februari 2019 om 20:46
Er zijn natuurlijk ook mensen die vinden dat voetballers genoeg vrijheid en eigen verantwoordelijkheid moeten krijgen en niet een keurslijf geduwd moeten worden; dat zou de creativiteit ten goede kunnen komen. Dat kan ik me nog voorstellen bij spelers als messi en romario maar het meerendeel moet en kan nog veel harder en beter trainen denk ik. Overigens heb ik het idee dat Ten Hag zijn spelers wel hard laat trainen maar vandaag een vrije dag blijft erg bijzonder vlak voor zo’n wedstrijd.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 22:31
Ajax is conditioneel sterk genoeg ik denk dat een dagje vrijaf rust in het hoofd kan brengen wat zeer gunstig uit kan pakken ik snap je frustratie jegens je club maar hoe slecht het ook gaat je mag nooit je geloof in je team verliezen ik denk dat Ajax nu juist in aanloop na real de steun van hun suporters nodig hebben ik als Psver hoop voor jullie op een goed resultaat in aanloop na de uitwedstrijd
Vind ik leuk
AFP +1907
maandag 11 februari 2019 om 18:42
Ik mag die Sjaak wel, hij veroorzaakt wel lekkere gezonde reuring.
Binnen 10 minuten krijg ik al 15 reacties op mijn post.
Ga door Sjaak.
Vind ik leuk
Bas s +28
maandag 11 februari 2019 om 18:43
Hij heeft helemaal gelijk met wat hij zegt en zeker met die penanty met zoet dat was echt ook een pingel
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 19:57
Klopt, daarom heeft ook werkelijk niemand het over dat moment, omdat hij zo glaszuiver was...
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 19:57]
Vind ik leuk
edje2307 +379
maandag 11 februari 2019 om 18:46
Waarom wil een mens op die leeftijd zich elke week voor lul zetten!!
Vind ik leuk
NikosMachlas +1168
maandag 11 februari 2019 om 21:14
Er zijn er op deze site anders genoeg die het meerdere keren per dag lukt en ik vermoed dat ze allemaal nog net geen 80zijn.
Vind ik leuk
B. Alrond +1819
dinsdag 12 februari 2019 om 11:24
Anders krijgt die gap zijn pikketanussie niet, ouwe.
Vind ik leuk
mcmodd +25945
maandag 11 februari 2019 om 18:47
Ach ach, als deze man al met een gelijkspelletje genoegen neemt in een thuiswedstrijd, dan wens ik zijn club heel veel sterkte. The last of the Mohcans gaat strijdend ten onder, hij kan alleen nog anderen de schuld geven. Ja, dan heb je echt verloren.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 18:56
Uitspraak : "Een boekeltje doen!"

Van Dale : Bewijs naast je neerleggen en eigenwijs met oogkleppen op beslissen waar je zin in heb (of voor betaald hebt gekregen).
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 18:56]
Vind ik leuk
pos +9304
maandag 11 februari 2019 om 19:05
Als hij ook nog een filmpje heeft over Guzubuyukje dan nemen we hem weer een beetje serieus. Tot die tijd is het gewoon weer subjectief supportersgebral.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 19:11
Ik wil niemand zwart maken, maar moeten ze bij 020 deze man niet tegen zichzelf in bescherming nemen en schrappen als analist?
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 19:17
Sjakie weet alles!
Vind ik leuk
74ratje +432
maandag 11 februari 2019 om 19:28
Hehe. Hier heb ik op zitten wachten. Sjakie heeft duidelijk weer aan de drankfles gezeten:-)
Vind ik leuk
LOZGUTI +807
maandag 11 februari 2019 om 19:33
Maar meneer calimero ik hoor je helemaal niet over de niet gegeven penalty aan PSV in de eerste helft, waardoor het op een gelijke stand komt en de wedstrijd dan ook heeeeel anders kan lopen.

Maar goed zo objectief ben jij niet hé ome calimero
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 19:38
Ach laat Sjaak gaan, als het slecht gaat vind ik het heerlijk om na te luisteren. Het gaat bovendien vaak langer over PSV dan over zijn eigen club.
Slecht van de verslaggever om niet naar het penalty moment van Luuk de Jong te vragen. Ik gok dat hij dan zou zeggen zoiets van : Er wordt altijd wel iets vastgehouden in de 16 , hij gaat wel heel graag liggen. Maar de knappe redding van Zoet was overduidelijk een penalty...nou Sjaak , valt dit niet onder de beuk er ingooien??
Het is vermakelijk, maar sneu tegelijkertijd.
Moet je hem gewoon niet tegen zichzelf in bescherming nemen ?
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 19:55
Altijd leuk om even naar Sjaak te luisteren, alleen die tweede penalty waar hij het over heeft gaat natuurlijk nergens over! Wat mag een keeper dan nog wel?!
Vind ik leuk
buddha +10480
maandag 11 februari 2019 om 21:09
heb je gelijk in. maar ja geen woord over dat de jong ook een pingel had moeten hebben. die werd bijna uitgekleed. Sjaak kijkt maar naar 1 kant op he.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 21:12
Tuurlijk is ook zo, maar mag ie ook haha. Die man ademt Ajax, hoe objectief kan je dan zijn. Mooi toch.
Vind ik leuk
buddha +10480
maandag 11 februari 2019 om 21:21
iets TE naar mijn mening. ik vind het best als je alle fouten opnoemt van de scheids bij PSV. maar alle fouten die de ajacieden maken verbloemt hij. neem bv die keeper die dwars door Lammers van Heerenveen heen liep. dat was niets en hij kon toch niet meer bij de bal. ik heb ook zo'n maat. maar als ajax heeft verloren zie je hem 4 dagen niet. dan zit ie verstopt onder een laken met de gordijnen dicht ;) sorry jeroen whaha ( hij leest wel eens mee op deze site )
Vind ik leuk
DeNeutrale +181
maandag 11 februari 2019 om 20:06
Sjakie vergeet de overtreding op Luuk de Jong; was ook een penalty. Dan had Utrecht het veel moeilijker gehad. Utrecht gaf vorig week ook 2 doelpunten weg in de laatste 5 minuten.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 21:02
Sjakie zwart kijkert 😎
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 21:19
Leuk interview.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 00:11
Sjakie. is een zeer goed wijs man hij is dan ook een AJAX GOD
Vind ik leuk
B. Alrond +1819
dinsdag 12 februari 2019 om 11:23
Het was geen penalty, ouwe seniele vrek.
Een penalty krijg je bij een overtreding. Een glijpartij is geen overtreding.
Als er al een penalty was, was het voor shirtje trekken bij Luuk. Terecht dat dit soort minuscule overtredinkjes niet meteen worden afgestraft.
Vind ik leuk
Smash +4009
dinsdag 12 februari 2019 om 18:20
Penalty voor Utrecht bij de situatie met Dumfries, had gegeven moeten worden. Dat hij ook een penalty met de situatie met Zoet had willen zien, getuigd dat hij achteruit gaat. Wat een onzin!
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 19:30
Vroeger was alles beter, Sjaak! Hoe meer je kaartte, hoe beter je speelde.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws