Beenhakker 'vindt het wel goed' en slaat Ajax-aanbod af: Blijf thuis

Beenhakker 'vindt het wel goed' en slaat Ajax-aanbod af: "Blijf thuis"

Gepubliceerd: maandag 11 februari 2019 om 17:43ma 11-02-2019 om 17:43

Laatste update: maandag 11 februari 2019 om 17:57ma 11-02-2019 om 17:57

Leo Beenhakker laat de Champions League-ontmoeting tussen Ajax en Real Madrid aan zich voorbij gaan. De voormalig trainer van de twee clubs vertelt dat maandag in gesprek met het Algemeen Dagblad. Een uitnodiging om de clash van aanstaande woensdag bij te wonen, sloeg Beenhakker af. 

"Ik blijf lekker thuis. Ik ga wel op het bankje kijken. Ik ben drie keer de wereld rond geweest, ik vind het wel goed", aldus Don LeoIn een uitgebreide voorbeschouwing op de wedstrijd heeft hij geen trek. "Hier zit een tevreden gepensioneerde. Als ik Heracles – Ajax zie, dan weet ik niet wat ik daar mee aan moet. Ja natuurlijk heb ik die wedstrijd bekeken. Ik heb de beste plek van iedereen. Ik zit keurig op de bank."

"Ik ben supporter van voetbal. Ik zit niet meer als een trainer met een blocnootje op de bank. Ik laat het gebeuren, ik beleef het. Ik heb zaterdag ook genoten van de wedstrijd van Real tegen Atlético. Er zijn genoeg anderen die het allemaal geweldig weten te analyseren. Die weten het zo goed dat ik soms denk: ga het lekker zelf doen. Nee hoor, laat mij met rust."

Lees ook: Beenhakker over 'wispelturig' Ajax: "Dan denk ik: het is zonde van de reiskosten"

Poll

Wat wordt woensdag de uitslag?

(19182 stemmen)

Plaats een reactie

maandag 11 februari 2019 om 17:47
Precies gewoon op de bank naar de voorstelling kijken
Vind ik leuk
KCP +400
maandag 11 februari 2019 om 18:12
Kogelbrieven uit Rotterdam komen nog steeds aan bij de heer Beenhakker
Vind ik leuk
Nuance +10428
maandag 11 februari 2019 om 18:37
Nee hoor
Vind ik leuk
fedor2501 +5857
maandag 11 februari 2019 om 19:20
Ach meissie toch. Nutteloze reactie maar je moet toch ergens je plezier vandaan zien te halen nu je clubbie het zo goed doet.
Vind ik leuk
fr1963 +4063
maandag 11 februari 2019 om 20:54
6-2....blijft de wedstrijd van het seizoen....van dit decennia....deze eeuw!
Welke club, klein of wereldtop, heeft er voor het laatst 6
gescoord tegen de (inmiddels keihard door de mand gevallen) godenzonen?
Vind ik leuk
Johnfr +15
maandag 11 februari 2019 om 20:59
Ehhhhh 10-0 in Eindhoven...
Vind ik leuk
fr1963 +4063
maandag 11 februari 2019 om 21:01
Kwam door de VAR...🤗
Vind ik leuk
Nuance +10428
maandag 11 februari 2019 om 21:16
Wij zijn geen godenzonen, of pretenderen dat te zijn.
Vind ik leuk
PS VAR +424
maandag 11 februari 2019 om 18:41
Psv weer geluk met de var
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 18:43
Een niet nader te noemen clubje uit Amsterdam ook
Vind ik leuk
Seric +214
maandag 11 februari 2019 om 17:48
Wie zou nou een aanbod van Ajax aannemen je zou wel gek moeten zijn om aanbod van Ajax aan te nemen.
Vind ik leuk
The Iceman +15035
maandag 11 februari 2019 om 17:50
De eerste 3 reacties van PSV’ers. Fijn dat Ajax zo leeft in Eindhoven.
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 17:50]
Vind ik leuk
Seric +214
maandag 11 februari 2019 om 17:51
Geen onnodige clubdiscussie gelieve.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 17:52
Wat is hier allemaal gebeurd dat iedereen zo op zijn teentjes loopt?
Vind ik leuk
Seric +214
maandag 11 februari 2019 om 17:53
Ik snap het ook niet. Boosheid is niet goed voor de mens.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 17:55
Snap het ook niet nee
Vind ik leuk
Seric +214
maandag 11 februari 2019 om 17:56
Agressie heerst hier ga zo wel met moderator praten over agressie wat hier heerst.
Vind ik leuk
Jozef +42697
maandag 11 februari 2019 om 18:00
Het wordt hier danig verpest door een aantal lieden. Jammer.

Een beetje dollen is oké, maar het kinderachtige gedoe loopt ver de spuigaten uit.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 18:04
Laat je niet uit je tent lokken door hem Jozef , kijk anders ff wat ie hierboven zegt over je club .
Dit is ook gewoon 1 van de vele PSV trollen
Vind ik leuk
Jozef +42697
maandag 11 februari 2019 om 18:11
Weet ik, maar er niks van zeggen en niet ingrijpen leidt tot de kinderachtige bende die het hier geworden is. Ik heb totaal geen problemen met veel psv-ers en Feyenoorder hier, maar vind het gewoon jammer dat kindertjes tegenwoordig zo vroeg een smartphone krijgen...
Vind ik leuk
rpaulp50 +13368
maandag 11 februari 2019 om 20:46
Je kan het voeden door te reageren of anders beslissen.....
Vind ik leuk
Jozef +42697
maandag 11 februari 2019 om 21:19
Dat bedoel ik.
Vind ik leuk
Naranja +961
maandag 11 februari 2019 om 22:05
Hij reageert met verschillende accounts op zichzelf zodat uiteindelijk wel iemand reageert. Serie, henkie, en bussie zijn allemaal dezelfde persoon.
Vind ik leuk
Jozef +42697
maandag 11 februari 2019 om 22:12
Het is te hopen.

Je mag er toch niet aan denken dat er meer mensen zo gestoord zijn...
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 19:05
Het is net als in het stadion, er zijn er altijd een paar die het voor de rest verzieken.
Jammer!
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 18:00
Ja teveel agressie ja
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +1790
maandag 11 februari 2019 om 19:03
we zijn op ons teentjes getrapt omdat wij in de laatste 16 van Champions League zitten nou goed.


nogmaals, een Ajax bericht en de eerste 3 reacties zijn PSVers uit Eierdophoven😜
Fijn dat Ajax zo leeft daar.

Op je eigen club focussen zoals andere doen is bij jullie niet van toepassing hahah. en zelf maar niet door hebben..
fantastisch
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 19:11
Hahahahaha wat?🤣🤣🤣
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 19:13
Zoiets heb ik gisteren ook tegen Ajacied Weerstandisgoed gezegd , die is namelijk net zoals de bovenste 3 heren ook alleen maar met een andere club bezig .
Alleen komt hij niet uit eierdophoven , maar is hij een Ajacied uit de provincie ...
Vind ik leuk
phritzzz +4266
maandag 11 februari 2019 om 20:56
Bovenste 3 zijn 1 en dezelfde: seric, henkietenkie en busje nog wat. Zielig gedoe. Niet reageren!
Vind ik leuk
The Iceman +15035
maandag 11 februari 2019 om 17:53
Je zou Ajax huur moeten vragen omdat ze in je hoofd wonen.
Vind ik leuk
Seric +214
maandag 11 februari 2019 om 17:54
Gelieve geen clubdiscussie starten.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 17:52
Voor de verandering haha
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 17:53
Ze blijven het proberen met nieuwe accountjes elke keer ....
Vind ik leuk
Naranja +961
maandag 11 februari 2019 om 22:06
Ze = hij, is dezelfde persoon die hier met verschillende accounts reageert.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 22:08
Japie trekhaak
Vind ik leuk
Naranja +961
maandag 11 februari 2019 om 22:09
Ja dat is hem.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 22:16
Super irritant
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 17:55
Als je op facebook bij Ajax-pagina's kijkt, daar stikt het ook van de Psv-ers. Stiekem blijft het toch interessant voor ze
Vind ik leuk
phritzzz +4266
maandag 11 februari 2019 om 20:58
Schaam me voor sommige PSV'ers hier.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 21:33
Niet doen , voor 1 debiel kun je niet de hele club verantwoordelijk houden .
En dat geld ook voor Ajax , die hebben ook een paar van die provocerende kneusjes , al hebben sommige Ajacieden dat niet in de gaten als ik de reactie's hierboven lees , maar het gros van de Ajacieden is wel gewoon normaal .
Net als dat het grootste gedeelte van de PSV-ers ook gewoon normaal zijn .
Vind ik leuk
Degraaf +738
maandag 11 februari 2019 om 17:58
Inderdaad, wanneer speelt PSV voor de CL?
Vind ik leuk
psv#nr1 +1174
maandag 11 februari 2019 om 18:00
de eerste 3
ja de clubliefde in Adam verdwijnt een beetje
Vind ik leuk
Jozef +42697
maandag 11 februari 2019 om 18:02
Ten tijde van Adam (en Eva) bestond er nog geen clubliefde.

Wat je zegt zou kunnen kloppen dus...😁
Vind ik leuk
psv#nr1 +1174
maandag 11 februari 2019 om 18:32
daarom is er die bij jullie ook nooit geweest
Vind ik leuk
Jozef +42697
maandag 11 februari 2019 om 19:13
Ja hoor.

Hier heb je er een. Supporter in hart en nieren....zo'n mindere periode is soms wel eens goed. De trouwe en goeie supporters blijven toch wel en dat gezelschap is misschien wel zo prettig....
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 19:04
Hahahaha frustraties he
Vind ik leuk
The Iceman +15035
maandag 11 februari 2019 om 19:07
Geniet0n
Vind ik leuk
phritzzz +4266
maandag 11 februari 2019 om 20:55
Seric, henkietenkie en busje nog wat zijn allen 1 en dezelfde. T'is te triest voor woorden maar waar. Ik overweeg om mij account op te heffen zo. Zielig gedoe
Vind ik leuk
The Iceman +15035
maandag 11 februari 2019 om 20:57
Ja vervelend is het wel, maar je account opheffen zou zonde zijn. Neem aan dat het niet heel lang door zal gaan. En negeren is ook een optie, maar dat vergt wel heel veel zelfbeheersing.
Vind ik leuk
phritzzz +4266
maandag 11 februari 2019 om 21:04
Hoop dat ze een paar accounts afsluiten
Vind ik leuk
Jozef +42697
maandag 11 februari 2019 om 21:21
Niet doen, joh.

Onderling weten we wel wie normaal aan te spreken is en waar je een geintje mee kunt maken.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 17:52
Ach ja hij is ook geen 18 meer . Geef hem eens ongelijk . Lekker genieten .
Vind ik leuk
Tommieman +2606
maandag 11 februari 2019 om 17:55
Zo is dat .
Vind ik leuk
Blindsy +17401
maandag 11 februari 2019 om 17:54
Groot gelijk. Ik zou ook niet willen.
Vind ik leuk
Roeptoeter +12516
maandag 11 februari 2019 om 17:58
Wou Overmars de taxi niet betalen?
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 18:08
Zo nog 28% die in sprookjes geloofd.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 18:24
Wanneer speelt PSV weer eens CL?
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 18:29
Midden Augustus 3e voorronde cl..
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 18:39
Heb je nu een trolaccountje genomen? En je hebt de naam van een waardeloze voetballer gekozen. Zet je roxe brilletje een af dan zie je hoe goed je bruinwerkers zijn.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 18:42
Zegt iemand met een foto van Bergwijn🤣 Bergwijn mag de veters van Ziyech nog niet eens strikken.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 18:45
Nee zou die ook niet willen. En dan daarbij hoe vaak is zegniets al kampioen geworden? Hij zal de prijs van grootste lamlul wel gaan winnen.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 18:49
Hoeveel interlands heeft Bergwijn gespeeld? Hoeveel interlandgoals heeft Bergwijn gemaakt? Hoevaak heeft Bergwijn zijn club naar een Europese finale geleid? Hoeveel vrije trappen heeft Bergwijn erin getrapt? Hoevaak heeft Bergwijn gescoord in officieel verband? Hoeveel assists heeft Bergwijn gegeven?

Precies. Een leuk talentje, niks meer, niks minder. Dit in tegenstelling tot de beste speler van de Eredivisie, Hakim Ziyech.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 20:33
Zit je in zijn hol of wat?
Vind ik leuk
psv#nr1 +1174
maandag 11 februari 2019 om 21:52
hoeveel schalen hebben die kneuzen?
Vind ik leuk
psv#nr1 +1174
maandag 11 februari 2019 om 21:50

wanneer worden jullie weer eens kampioen
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 18:11
U heeft gelijk Don Leo👌 ik wens u een fijne wedstrijd toe woensdag👍
Enne, hij heeft gelijk over al die analisten
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 18:12]
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 18:14
Suggestieve titel. Alsof hij zegt:"Blijf thuis", maar dat zegt hij helemaal niet
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 18:15
Die weet ook dat het een eenvoudig oefenpotje voor Real wordt in een drukke serie. Die gaat liever naar echte wedstrijden.
Vind ik leuk
HupHolland +3628
maandag 11 februari 2019 om 18:25
"Ik blijf lekker thuis. Ik ga wel op het bankje kijken. Ik ben drie keer de wereld rond geweest, ik vind het wel goed"

Dan ben je gewoon een ouwe lol.

Een van de grootste westrijden voor een nederlandse club in jaren en ex-Ajacied. Wat een lol
Vind ik leuk
WilcoS64 +3319
maandag 11 februari 2019 om 19:01
En ex Real Madrid.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 18:25
Beenhakker moet niet vergeten wat hij allemaal aan het voetbal te danken heeft
Vind ik leuk
NikosMachlas +1237
maandag 11 februari 2019 om 21:19
Je bedoelt die bank waar hij thuis op zit 😂
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 22:57
Die ook ja
Vind ik leuk
+40 +193
maandag 11 februari 2019 om 18:30
Die voelt de bui al hangen komende woensdag. Groot gelijk dat hij veilig van zijn eigen bank gaat kijken.
Vind ik leuk
HJR +8955
maandag 11 februari 2019 om 18:40
Waar is die man zijn onderlip? Wat ziet hij er oud uit zeg, maar hij rookt niet ;)
Vind ik leuk
AZVork +1207
maandag 11 februari 2019 om 18:42
Goed bekeken. Zoveel de wereld rond gegaan en zoveel moois gezien deze man dan snap ik wel dat je niet naar een betonbak gaat;-)
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 19:02
beetje lullig geantwoord.zeg gewoon dat je andere plannen hebt dan azijn zeike, over ik heb ajax heracles gezien jammer van de reiskoste leo zo kun je niet zijn ajax real is een wedstrijd op zich ik zal er niet van schrikken als ajax resultaat boekt woensdag
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 19:38
Hopen en bidden dat Real het slecht doet,En ik hoop op een fitte Real zodat Ajax nu kan laten zien wat ze echt kunnen...
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 20:17
ik ook ben psv suporter maar gun dit jullie wel ook al gunnen vele ons niks
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 20:21
Moge de beste winnen...
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 19:11
Zonde voor Beenhakker mist hij de wissel van Donny in de 2e helft
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 19:37
Goedzo Beenhakker laat je niet gebruiken..
Vind ik leuk
Cookee +12206
maandag 11 februari 2019 om 20:16
Mag best wat levendiger Leo kom op.
Sommigen leven al maanden toe naar dit moment.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 21:12
Hij gaat liever bij RKC- FC Den Bosch kijken dat is echt voetbal.
Vind ik leuk
NikosMachlas +1237
maandag 11 februari 2019 om 21:17
Geef mij je plekje maar, ik ga er wel zitten in me trenchcoat met me zonnebril op niemand die het opvalt...
Vind ik leuk
Nar +757