Seedorf 'had zomers contact': 'Ik zou de aanbieding zeker geaccepteerd hebben'

Seedorf 'had zomers contact': 'Ik zou de aanbieding zeker geaccepteerd hebben'

Gepubliceerd: maandag 11 februari 2019 om 23:23ma 11-02-2019 om 23:23

Clarence Seedorf denkt dat het bij Ajax niet aan motivatie zal ontbreken als ze tegen Real Madrid spelen. De voormalige middenvelder van zowel de Amsterdammers als De Koninklijke wil duidelijk maken dat Ajax meer is dan alleen Frenkie de Jong en Matthijs de Ligt.

Bij het Spaanse publiek zijn alleen De Jong en De Ligt bekende namen, maar Seedorf vindt dat niet terecht. "Ziyech, Dolberg, Tadic en Huntelaar zijn ook belangrijk", vertelt Seedorf in een uitgebreid interview met Marca. "Real Madrid gaat een team tegenkomen dat al lang niet meer in de knock-outfase van de Champions League heeft gespeeld. Ajax gelooft dat ze kunnen winnen en omdat Real de beker zo vaak heeft gewonnen zal het ze zeker niet aan motivatie ontbreken."

De huidige bondscoach van Kameroen werd in de zomer nog gelinkt aan Real Madrid. "Ik beschouw Madrid als mijn thuis. Als ik eerlijk moet zijn, ik zou de aanbieding geaccepteerd hebben. Er waren contacten maar ze beslisten uiteindelijk anders. Ik ben jong, dus ik hoop nog terug te kunnen keren in de toekomst. Het zou voor mij hetzelfde zijn als thuiskomen."

Poll

Hoe eindigt de eerste ontmoeting tussen Ajax en Real Madrid?

(5141 stemmen)

Plaats een reactie

maandag 11 februari 2019 om 23:27
Met alle respect. Ik denk niet dat Real op hem zit te wachten. Ook niet over tien jaar.
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 23:32]
Vind ik leuk
HanV +5157
dinsdag 12 februari 2019 om 09:22
Misschien als ontvanger van sponsoren? Die vinden het vast wel mooi op iemand met zijn faam te ontmoeten.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 18:04
Ja dat wel . Maar als trainer no way
Vind ik leuk
Nr14always +1441
maandag 11 februari 2019 om 23:29
Dan was hij daar ook al ontslagen, is geen coach.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 23:29
Tsja hopelijk kan Ajax winnen met mooi en goed voetbal. De over-mijn-lijk-mentaliteit 90 minuten lang, dan zien we wel wat dat heeft gebracht na 90 minuten. 1-0 zoals op 13 september 1995 zie ik wel zitten.
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 23:30]
Vind ik leuk
Benniewies +4535
maandag 11 februari 2019 om 23:31
Hahaha Seedorf als trainer bij real
Ontslagen bij Milaan, China en Deportivo laten degraderen 😂😂😂😂😂😂
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 23:36
Wie kan mij met zekerheid zeggen dat Seedorf niet kan leren van zijn fouten?🤡
Maar idd, voorlopig is Seedorf en het trainersschap nou niet echt een lekker soppend huwelijk.
Vind ik leuk
Benniewies +4535
maandag 11 februari 2019 om 23:41
Totaal niet, laat hij eerst ergens assistent worden ofzo en bij een middenmoter beginnen.

Was wel een goede voetballer, behatvan 11 meter. Freek de Jonge ligt er nog wakker van
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 23:41]
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 23:41
Kan ik me in vinden.

P.S. Tsja, van elf meter idd geen daverend succes. Overigens kan dit gezegd worden van wel meer Nederlanders.😀
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 23:51]
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 00:11
Valt wel mee, na seedorf is er geen trainer die het significant beter heeft gedaan dan hem bij milan. Bij deportivo begon hij bij een team wat al onderaan stond en dat was niet omdat er elf messi's speelden, uiteindelijk speelden ze redelijk en heeft hij mede door pech ze er niet in kunnen houden.....seedorf heeft wel verkeerde keuzes gemaakt en had zijn trainerscarriere beter moeten opbouwen, maar het is geen gullit die er niets van kan
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 februari 2019 om 00:12]
Vind ik leuk
Hesses +1161
dinsdag 12 februari 2019 om 00:10
Thuis komen is leuk maar k kom liever bij de buurvrouw ;-)
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 00:32
IK DENK DAT AJAX OPSTAAT EN WINT MET 3-2!
Vind ik leuk
Benniewies +4535
dinsdag 12 februari 2019 om 01:07
Laat hem gewoon als voetballer in waarde
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 06:10
De slechtste trainer met een geweldige zelfoverschatting..maarja narcisten hebben geen schaamte.....
Vind ik leuk
Fce9091 +2932
dinsdag 12 februari 2019 om 07:19
Bij het Spaanse publiek zijn alleen De Jong en De Ligt bekende namen... En Huntelaar zijn ze totaal vergeten na z'n Spaanse periode?
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 februari 2019 om 07:20]
Vind ik leuk