Kramer: 'Van minuut 48 tot 95 warmgelopen. Maar ik snap dat je geen spits brengt'

Kramer: 'Van minuut 48 tot 95 warmgelopen. Maar ik snap dat je geen spits brengt'

Gepubliceerd: dinsdag 12 februari 2019 om 07:49di 12-02-2019 om 07:49

Laatste update: dinsdag 12 februari 2019 om 07:57di 12-02-2019 om 07:57

Michiel Kramer beleefde een valse start in het shirt van FC Utrecht. De van Maccabi Haifa overgekomen spits bleef tegen Willem II negentig minuten lang op de bank en liep tegen PEC Zwolle drie kwartier voor niets warm, maar toont zich begripvol.

"In Zwolle heb ik van de 48ste tot en met de 95ste minuut warmgelopen zonder erin te komen. Als me dat vier jaar geleden was gebeurd, was ik waarschijnlijk boos geworden", vertelt de geboren Rotterdammer aan De Telegraaf. Kramer zag ploeggenoot Urby Emanuelson echter een rode kaart krijgen en begrijpt dat trainer Dick Advocaat niet te veel risico's wilde nemen. "Nu snap ik wel dat je geen spits inbrengt als je met tien man komt te staan."

Zondagmiddag kon Kramer alsnog zijn FC Utrecht-debuut maken: na een tumultueuze middag in de Galgenwaard stond er een 2-2 stand op het bord en klaagden beide teams over een niet gegeven penalty. "Natuurlijk kun je boos en teleurgesteld zijn over het moment van de niet gekregen penalty, maar een punt tegen PSV is wel iets waar we mee verder kunnen", vindt de dertigjarige aanvalsleider. "Ik heb veel gelopen, maar dat is niet erg. Dat was nodig om een resultaat te halen. Dan ben ik niet te beroerd om extra meters te lopen."

Poll

Is Kramer een versterking voor FC Utrecht?

(3189 stemmen)

Plaats een reactie

Roeptoeter +19254
dinsdag 12 februari 2019 om 07:52
Hoe lang geleden is dat broodje kroket dan?
Vind ik leuk
Plattekar bv +35830
dinsdag 12 februari 2019 om 08:25
Tegen PSV heeft ie 92 minuten warmgelopen
Vind ik leuk
Roeptoeter +19254
dinsdag 12 februari 2019 om 08:29
Dan hebben jullie dus tegen 10 man gelijkgespeeld?
Vind ik leuk
Plattekar bv +35830
dinsdag 12 februari 2019 om 08:36
en Utrecht tegen 12...das nog knapper
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 februari 2019 om 08:36]
Vind ik leuk
Mario 1 +2847
dinsdag 12 februari 2019 om 09:19
Hij vind het niet erg om extra meters te maken , EXTRA meters?
Dan weet je toch genoeg.!!!
Vind ik leuk
Jajaja +661
dinsdag 12 februari 2019 om 13:37
Manmanman die kramer heeft geen stap teveel gezet. Was onzichtbaar en inzetloos
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 07:53
Je hebt lang over het veld lopen sjokken Michiel, ja.
Vind ik leuk
phritzzz +4449
dinsdag 12 februari 2019 om 08:00
Was ook een broodje kroket waard!
Vind ik leuk
Come on Utreg +30193
dinsdag 12 februari 2019 om 07:57
Utrecht speelde mer 10 man tegen PSV. Kramer deed niet mee en werd niet bij het spel betrokken. Niet meer opstellen en vanaf nu met Venema spelen!
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 08:00
Hij kon na 70 minuten niet eens normaal wandelen. Die heeft echt een bar slechte conditie.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 08:09
En maar laten staan. Snap je toch ook niet.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 08:13
Bizar.. heeft hooguit 4 ballen aangeraakt. Geef dan die Venema eens kans deze Kramer heeft nog geen 50% gegeven en was dood op.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 08:41
Echt zonde, daarin mag Advocaat ook naar zichzelf kijken.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 10:35
Nieuw nederlands woord? Broodjekroketconditie?
Vind ik leuk
repeP +2285
dinsdag 12 februari 2019 om 13:24
Broodjekroketcompetitie?
Vind ik leuk
3Bier +15649
dinsdag 12 februari 2019 om 08:09
Hij heeft tegen PSV dus 90 minuten warm gelopen?
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 08:14
Nou noem het gerust over het veld stribellen.
Vind ik leuk
Come on Utreg +30193
dinsdag 12 februari 2019 om 08:40
Niet eens. Stond veelal stil of wandelde rond..
Vind ik leuk
Smithsonian +45251
dinsdag 12 februari 2019 om 08:13
Zinloze aankoop.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 08:15
ja tuurlijk is hij een versterking Utrecht heeft geen diepe spits, en iedereen doet alsof die man niets voorstelt maar je hebt genoeg in de eredivisie die erger zijn hoor ook bij Ajax PSV en Feyenoord. het is gewoon een normale spits klaar
Vind ik leuk
berwi +516
dinsdag 12 februari 2019 om 08:25
hij heeft geen bal geraakt afgelopen zondag
echt een waardeloze spits liever venema
Vind ik leuk
MojoRisin +16280
dinsdag 12 februari 2019 om 08:29
Ik dacht dat hij het had over de wedstrijd tegen PSV.. En dat leek mij wel leuke zelfspot.. Maar niet dus..
Vind ik leuk
Ryan82 +1088
dinsdag 12 februari 2019 om 08:42
Oh heeft hij gevoetbald tegen PSV? Ik had hem niet gezien.
Vind ik leuk
Blindsy +20549
dinsdag 12 februari 2019 om 08:49
Als het je 2 jaar terug was gebeurd had je n broodje kroket besteld...
Vind ik leuk
deltiaan +1479
dinsdag 12 februari 2019 om 08:49
zeker 2 broodjes kroket verdiend na zolang warm lopen
Vind ik leuk
RaVARber +9198
dinsdag 12 februari 2019 om 10:05
Jij dacht ik maak een grap die nog maar 6 x is gemaakt in dit topic. Leuk man! Echt supergrappig.
Vind ik leuk
RR12 +804
dinsdag 12 februari 2019 om 08:51
Hij heeft idd veel gelopen in de middencirkel afgelopen zondag.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws