Weerzien tussen Huntelaar en 'open gast' Ramos: Heb ik geen problemen mee, hoor

Weerzien tussen Huntelaar en 'open gast' Ramos: "Heb ik geen problemen mee, hoor"

Gepubliceerd: dinsdag 12 februari 2019 om 08:25di 12-02-2019 om 08:25

Klaas-Jan Huntelaar mag woensdagavond tijdens de Champions League-clash tussen Ajax en Real Madrid zijn duels gaan uitvechten met Sergio Ramos. De 35-jarige Achterhoeker kent Ramos nog van het voorjaar van 2009, toen hij een half jaar lang bij De Koninklijke speelde.

Huntelaar noemt zijn oud-ploeggenoot een 'fantastische verdediger' én een 'aardige gozer'. "Ik ken hem ook als een leuke, open gast", vertelt de geroutineerde spits aan De Telegraaf.

Dat Ramos een bedenkelijke reputatie heeft in de voetballerij vanwege zijn harde spel, zegt Huntelaar niet zo veel. "Iedereen heeft dingen gedaan, ik ook. En Nigel de Jong ook", lacht hij. "Wij deden het ook alleen om te winnen, dus daar heb ik geen problemen mee, hoor."

Huntelaar kan woensdagavond weer de degens kruisen met Ramos: de Champions League-wedstrijd tussen Ajax en Real Madrid begint om 21.00 uur. De return in het Estadio Santiago Bernabeu vindt plaats op dinsdag 5 maart en zal ook om 21.00 uur worden afgetrapt.

Lees ook: Aflopend contract bij Ajax nog niet verlengd: 'Focus eerst op de wedstrijden'

Poll

Maakt Ajax kans tegen Real Madrid?

(4658 stemmen)

Plaats een reactie

dinsdag 12 februari 2019 om 08:29
En das natuurlijk waar Ramos is een zuigert maar alles om te winnen.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +6394
dinsdag 12 februari 2019 om 08:30
Kunnen ze bij Ajax wat van leren die mentaliteit! Misschien na woensdag dat ze iets opsteken van die instelling! Of Ajax staat er opeens weer!? Ik laat me verrassen!
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 08:53
Inderdaad. De enige die aan dergelijke agressiviteit kan tippen is tagliafico. De rest mag alleen nog maar dromen van een dergelijke winnaarsmentaliteit. Één kanttekening hierbij is dat real met Ramos ook waardeloos speelde de eerste helft van het seizoen en dat hij waarschijnlijk ook de nodige steken heeft laten vallen
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +1790
dinsdag 12 februari 2019 om 09:59
kunnen ze veel van leren inderdaad. Ik vind dat spelers als huntelaar/tagliafico gewoon Captain moet zijn.
Niks mis met De Ligt alleen het eind van de dag is het een beest van 19.
Andere spelers hebben veel meer ervaring op hoger niveau waar de ligt sinds kort pas CL wedstrijden en paar top wedstrijden met nationaal team heeft op z'n geheugen.

Vind ik leuk
Plattekar bv +32310
dinsdag 12 februari 2019 om 08:31
Huntelaar is kansloos tegen Madrid defensie. Zou altijd Dolberg daar neerzetten en starten met Neres en vd Beek. Schöne beloopt het niet hoe Madrid speelt.

Onana
Mazr - de Ligt - Blind - Tagliaf

Ziyech vd Beek. de Jong

Neres. Dolberg. Tadic
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 februari 2019 om 08:42]
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 08:33
Zou zelf Neres er in zetten kan kaatsen heeft diepgang en kan scoren.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 februari 2019 om 08:33]
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 10:39
Ten hag kennende zal het labyad of gravenberg worden
Vind ik leuk
3Bier +12935
dinsdag 12 februari 2019 om 08:36
Tadic in de spits. Neres links Ziyech rechts. Huntelaar zal geen minuut spelen woensdag. Dolberg zal er wel inkomen mocht het nodig zijn.
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +1096
dinsdag 12 februari 2019 om 08:39
Helaas zal ook dolberg niks te vertellen hebben.. ze moeten een off day hebben wil je een puntje behalen.
Vind ik leuk
Plattekar bv +32310
dinsdag 12 februari 2019 om 08:43
Klopt, maar ik vind Dolberg altijd beter dan Hunt
Vind ik leuk
Zultkop +6369
dinsdag 12 februari 2019 om 08:46
Ze moeten allebei oppassen dat ze geen blessure oplopen door Ramos.
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +1096
dinsdag 12 februari 2019 om 08:47
Ook meer toekomst natuurlijk, Hunt heeft het ook al laten zien bij Ajaxx. Ik hoop dat ze in ieder geval watt schrale puntjes nog weten te halen voor Nederland, maar ben bang voor een afslachting.
Vind ik leuk
Koeien +3442
dinsdag 12 februari 2019 om 08:55
Ook als je speler voor speler tegenover de tegenstander zet?

Ik heb nl het idee dat Ramos eerder gehakt maakt van Dolberg dan van Huntelaar. En je moet toch een paar enkels hebben om die bal erin te schieten.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 09:11
Jij snapt het
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 09:10
Hoezo beter leg eens uit.
Vind ik leuk
woensdag 13 februari 2019 om 00:05
Zekers.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 09:09
Ja want Dolberg heeft al zoveel laten zien dit jaar
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 09:27
Volgens mij gaat ajax hetzelfde spelen als tegen bayern munchen. Als ik het goed herinner speelde er toen iemand als verdedigende middenvelder voor de centrale verdediging waar men een spits voor opofferde. Dit werkte prima want ajax won de wedstrijd.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 februari 2019 om 09:28]
Vind ik leuk
Midden-Noord +94668
dinsdag 12 februari 2019 om 10:46
Won de wedstrijd?

Wat een kut krant ;-)
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 11:50
Leer spellen

https://context.reverso.net/vertaling/nederlands-engels/won+die+wedstrijd
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 12:12
Hij doelt er ws op dat ajax niet won maar gelijk speelde...
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 februari 2019 om 12:12]
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 13:38
Goed opgemerkt. Bedankt, nou begrijp ik het!
Vind ik leuk
Midden-Noord +94668
dinsdag 12 februari 2019 om 18:16
Top ;-)

(want dat bedoelde ik ook)
Vind ik leuk
Midden-Noord +94668
dinsdag 12 februari 2019 om 18:22
Verbeter je hier jezelf nou dan, hahaha.
Vind ik leuk
woensdag 13 februari 2019 om 00:18
Nee, laat ik lekker staan voor de wereld om te zien, dat ik het fout had.
Vind ik leuk
Plattekar bv +32310
dinsdag 12 februari 2019 om 12:09
1-1 en 3-3...europees dus verloren
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 12:13
Poule wedstrijd dus 2x gelijk! Ook in europa is dat 2x gelijk😘
Vind ik leuk
TottenhamHOT +6394
woensdag 13 februari 2019 om 11:07
Geef je gelijk maar denk dat het de Bayern M variant word met Tadic i.p.v. Dolberg.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +6394
dinsdag 12 februari 2019 om 08:29
Kunnen leuke duels worden, denk alleen dat Dolberg start!
Vind ik leuk
Roeptoeter +12546
dinsdag 12 februari 2019 om 08:31
Dolberg of Tadic in de spits. Huntelaar had zaterdag niet eens mogen beginnen.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +6394
dinsdag 12 februari 2019 om 08:32
Hij speelde omdat hij morgen niet speelt iets anders kan ik niet verzinnen!?
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 februari 2019 om 08:33]
Vind ik leuk
De Liefhebber +11321
dinsdag 12 februari 2019 om 09:19
Dan had beter nog een paar kunnen sparen! Gewoon met tweede garnituur naar Heracles op kunstgras en de rest sparen. Nu heb je ook verloren.....ik snap best dat je daar niet volle bak gaat met de wedstrijd tegen Real in het verschiet.
Vind ik leuk
kloakatv +140
dinsdag 12 februari 2019 om 09:47
Je moet elke wedstrijd vol gas gaan. Doet real toch ook tegen atletico. Je bent een prof club of niet. En Ajax met de talenten die ze hebben tegen Heracles kom op. Het is puur de mentaliteit. En de mentaliteit rustig aan doen kan gewoon niet. Elke wedstrijd moet je volop gaan en winnen zo word je kampioen.
Vind ik leuk
De Liefhebber +11321
dinsdag 12 februari 2019 om 09:50
Ben ik met je eens maar ik begrijp het wel van de spelers. De coach had dat ook moeten begrijpen en niet half geblesserde spelers opstellen! En Barca en Real gaan ook niet altijd voluit hoor! Barca tegen Real voor de beker zit Messi ook 65 minuten op de bank. Real heeft al 10 wedstrijden verloren dit seizoen, Chelsea krijgt afgelopen weekend ook met 6-0 op de broek....
Vind ik leuk
kloakatv +140
dinsdag 12 februari 2019 om 12:20
Eens. Maar dat heeft dus wel meestal met mentaliteit te maken. Kan nooit zijn dat heel het elftal niet in vorm is. Sinds de komst van Solari gaat het weer beter alleen met ISCO niet wat wel vreemd verhaal ook is.
Vind ik leuk
De Liefhebber +11321
dinsdag 12 februari 2019 om 12:35
Klopt ook! Maar snap jij het niet dat je 4 dagen voor Real thuis, uit op kunstgras niet volle bak gaat en af en toe je voet toch maar terugtrekt? Ik snap het wel....gewoon het tweede team opstellen, in het ergste geval hadden die ook verloren....
Vind ik leuk
kloakatv +140
woensdag 13 februari 2019 om 01:02
Ja is zo. Ben zelf geen prof dus kan me niet goed voorstellen. Maar weet wel met zo’n salaris zou ik elke al in gaan.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 09:11
Met deze trainer ben iker ook bang voor dat Dolberg start
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 08:29
Welke ramos reputatie 🤣
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 08:32
Real zal wel rustig aan willen doen, net als Ajax in Almelo.
Vind ik leuk
3Bier +12935
dinsdag 12 februari 2019 om 08:37
Laten we het hopen. Gezien hun schema is dit voor Real een tussendoortje. Hopelijk doen ze rustig aan
Vind ik leuk
kloakatv +140
dinsdag 12 februari 2019 om 09:48
Het is CL en niet de groepsfase meer real gaat niet rustig aan doen gok ik zo.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 08:32
Ramos kent beter Sjaak Swart als Klaas - Jan Huntelaar......;-)
Vind ik leuk
3Bier +12935
dinsdag 12 februari 2019 om 09:02
Deze moet je even uitleggen
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 09:01
“Ik ken hem ook, als een leuke open gast “ waar was dat dan, onder de douche ?
Vind ik leuk
3Bier +12935
dinsdag 12 februari 2019 om 09:03
Hou je fantasie maar voor je. Dat hoeven wij allemaal niet te weten.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 09:11
Neeman...nohomo😁,als ik jouw mn fantasieën verklap dan ga je dat vanavond botvieren op je vrouwtje, kan ze daardoor drie dagen niet van lopen
Vind ik leuk
3Bier +12935
dinsdag 12 februari 2019 om 09:52
Haha nu ben ik toch wel benieuwd...
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 10:02
Ok, stuur je wel pb , oeps kan niet 😊
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 11:00
Alsof Sergio Ramos zich dit matige spitsje nog kan herinneren
Vind ik leuk
Napule1926 +209
dinsdag 12 februari 2019 om 12:23
Heerlijke speler. Zo zie je ze helaas niet vaak meer.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws