Slutsky reageert op 'onrust': 'Ik ben geen meisje van 16 jaar oud'

Slutsky reageert op 'onrust': 'Ik ben geen meisje van 16 jaar oud'

Gepubliceerd: dinsdag 12 februari 2019 om 13:33di 12-02-2019 om 13:33

Laatste update: dinsdag 12 februari 2019 om 13:56di 12-02-2019 om 13:56

Vitesse-trainer Leonid Slutsky ontkent dat het binnen Vitesse onrustig is. De Russische oefenmeester stelt dat hij de volledige steun geniet binnen de club.

Dat boze fans na de 2-1 nederlaag tegen FC Groningen de spelersbus stonden op te wachten op Papendal, betekent volgens Slutsky niet dat er paniek is. "Natuurlijk niet, wat is daar de reden dan voor? Ik ben geen meisje. Ik ben niet 16 jaar oud", aldus Slutsky tegenover Omroep Gelderland.

"Ik heb in mijn carrière wel honderd momenten gekend die moeilijker waren dan nu. We hebben ook pech gehad met goals in de slotfase", vervolgt de Rus. "Dat is pijnlijk en we maken fouten. In de concentratie, maar ik denk dat het incidenteel is. We houden vertrouwen in onze filosofie en doen er alles aan om ons spel te verbeteren en deze situatie zo snel mogelijk te keren."

Dat Slutsky maandag in gesprek ging met de directie en Raad van Commissarissen, is volgens Slutsky niets speciaals. Van een 'crisisgesprek' was volgens hem geen sprake. "Het was een normale conversatie. Er is geen paniek of iets anders aan de hand."

Lees meer over:EredivisieVitesse

Plaats een reactie

Monnikehuize +1489
dinsdag 12 februari 2019 om 13:36
het zijn gewoon 11 slapzakken
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 13:37
Precies! Wat meer oostblok mentaliteit mag er wel in. WERKEN!
Vind ik leuk
Mario 1 +1895
dinsdag 12 februari 2019 om 13:49
Goede Trainer verstopt zich niet , Vitesse herpakt zich wel.
Vind ik leuk
AvC +1737
dinsdag 12 februari 2019 om 13:59
Aan Slutsky ligt het zeker niet. Het ligt aan de instelling van de spelers. Werken voor je centen!
Vind ik leuk
patje370 +31
dinsdag 12 februari 2019 om 14:31
precies werken voor je goed betaalde baan...
Vind ik leuk
heur es +861
dinsdag 12 februari 2019 om 13:40
Mee eens. Maar ook Van Hintum, De Wit, Sturing, VD Gouw, allemaal eruit!

Nicky Hofs houden en Theo Janssen snel bij het eerste gaan betrekken!
Vind ik leuk
The Iceman +14467
dinsdag 12 februari 2019 om 13:50
Hèje de goedwies kapot, of heb je het gewoon niet al te best voor met Vitesse?
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 14:37
Meneer Janssen in frikandellen uitbetalen, dan rammelt hij morgen aan de deur.
Vind ik leuk
Vak-DD +11964
dinsdag 12 februari 2019 om 14:42
Of samen met Kramer een snackbar beginnen. 😁
Vind ik leuk
AvC +1737
dinsdag 12 februari 2019 om 14:44
De Janssenbal van het Kramertje.🤣😂🤣
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 14:45
Dan verdienen ze geen stuiver want ze eten alles zelf op.
Vind ik leuk
AvC +1737
dinsdag 12 februari 2019 om 14:47
Ja, dat is ook weer zo:)
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 13:36
Komt allemaal goed Slutsky! Fantastisch persoon ben jij en gun deze man het beste. Ik hoop dat hij het weer op de rit krijgt voor Vitesse.
Vind ik leuk
Rodajc +18124
dinsdag 12 februari 2019 om 14:17
Had je dit ook gezegd als hij uit pakweg Frankrijk of Ierland kwam?
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 14:20
Ja, het is toch een Rus, geen Pool?
Snap je reactie niet.
Vind ik leuk
Rodajc +18124
dinsdag 12 februari 2019 om 15:44
Je vindt alles wat uit Oost-Europa of het voormalige SU komt geweldig, dat is iets wat al erg lang duidelijk is. Over West-Europese spelers, managers, clubs etc. schrijf je nooit zó euforisch.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 februari 2019 om 15:44]
Vind ik leuk
VA1 +2591
donderdag 14 februari 2019 om 01:56
Russen en Polen liggen niet zo lekker met elkaar hoor. Dus gewoon een nette opmerking van deze meneer.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 13:37
Vandaag wordt meneer Slutsky geslachtofferd. Who's next?
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 13:37
Anders hadden ze waarschijnlijk wel wat harder gelopen voor je

Edit: stiekem de titel aanpassen...durven jullie wel?
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 februari 2019 om 13:39]
Vind ik leuk
Smithsonian +41016
dinsdag 12 februari 2019 om 14:00
Vervang eerst die keeper maar.

De blunder tegen fortuna was zijn hoogtepunt tot dusver.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 14:05
Goede zaak, als dit een meisje van 16 was zou ze nooit aan de bak komen.
Vind ik leuk
F-Troop +212
dinsdag 12 februari 2019 om 14:11
..🤤..
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 14:24
Hij is geen meisje van 16 die paniek kent. Hahaha

Heb je deze meisje welles zien lopen in zijn trainers vak? Horizontaal loopt hij heen en weer de hele wedstrijd. Hij is op zn minst een zenuwpees
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 16:37
Deze meisje ja, debiel ;)
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 16:48
?
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 16:50
Dit of dat*...niet deze.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 februari 2019 om 16:55]
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 16:53
Moet je dan gelijk debiel zeggen? Of heb je heropvoeding nodig?
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 16:55
Mijn opvoeding is prima. Die zin zag er alleen dom uit. ;)
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 16:59
Dus jou ouders noemen jou regelmatig debiel?
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 17:00
Jouw*. Kunnen we het niet over JOUW niveau hebben anders? Inplaats van mijn opvoeding die prima was. ;)
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 17:01
Waar leer jij zulke woorden? Of wil je zeggen dat dat netjes is?
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 17:03
Ja ja je bent geobserveerd met mijn opvoeding i know. Maar kom op. Je niveau, hoe laag is het? :)
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 17:08
Hahaha,ga aub inhoudelijk reageren. Maak je om mij vooral niet druk.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 17:11
Die vriendelijke Rus is inderdaad flink gespannen tijdens wedstrijden, oud nieuws. En zo te zien ben je een beetje bang om je niveau te zeggen, dus ik zeg Kader. Misschien VMBO. :)
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 17:14
Bang voor wat jij daarop zou zeggen bedoel je? Hahaha,kom op jochie
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 17:17
Mij 'jochie' noemen maar wel zelf typen als een 15 jarige. Of je bent niet 100% Nederlands, dat kan ook knul. :)
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 17:20
Misschien krijg jij weinig aandacht en dacht ik : kom laat ik hem jochie noemen want misschien vind hij dat wel een leuke koosnaampje en krijgt hij eindelijk zijn aandacht. Bij deze
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 17:26
Leuk* :) En ook geinig hoe je niet reageert op dat ik zeg dat je misschien niet helemaal 100% Nederlands bent. Hoef je je niet voor te schamen knul, ook over je niveau niet. :)
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 17:27
Jij wilt een beetje pesten wat bij een 15 jarige hoort. Ik wil jou niet onzeker maken en geef jou gepaste aandacht. Wees blij
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 17:34
Nu kopieer je alweer hoe ik een 15 jarige ben terwijl ik dat eerder zei wetende dat je discussie hebt verloren makker. :)
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 februari 2019 om 19:43]
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 17:38
Jij wilt een discussie aan maar dat lukt jou niet. Ten tweede denk jij dat ik van buitenlandse komaf ben,maar dat is niet zo. Ten derde : is er niks met buitenlandse mensen die de taal nog niet goed beheersen. Ik noem maar een paar punten waar jouw ouders in te kort geschoten zijn om jou aan te leren. Je bent pas 15 dus je ouders hebben nog even
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 17:41
Ik ben 22, jongeman niet 15. Ben jij misschien. Dus je bent een Nederlander en je zegt ''deze meisje''. Waar is het dan bij jou in de opvoeding en op school misgegaan? Verder zeg ik ook niet dat er iets mis is met buitenlandse mensen die de taal nog niet goed beheersen, moet je ook even beter lezen. Begrijpend lezen leer je nog op de basisschool. Maargoed je bent duidelijk erg gefrustreerd achter je schermpje te wachten op de volgende reactie van mij, terwijl ik meerdere dingen tegelijk doe. ;)
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 februari 2019 om 17:47]
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 17:48
Hahaha,jij let te veel op mij aangezien je ook niet kon reageren. Je reageert op 1 woordje dus blijkbaar ben jij teveel bezig om jou gefrustreerde probleempjes op andere af te reageren,dit is niet gelukt overigens. Ga jij aub verder met meerderen dingen tegelijk doen,want zonder jou red ik me zelf ook wel.

P.s. Je linkt zelf een persoon die 1 of 2 woordjes verkeerd schrijft af aan een buitenlands persoon. Fijne dag. Ik hoop dat iemand anders wel met jou in discussie wilt gaan
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 17:51
Och beetje jennen mag wel toch? Of heb je zo'n gevoelig hart? Heb geen frustratie, maak je daar maar geen zorgen over ;). Tja als jij geen antwoorden blijft geven ga ik dingen gokken, dus dan kan je zo'n schatting ook verwachten van dat buitenlandse stukje. Maar eigenlijk is het erger dat je dus gewoon Nederlands bent en je dingen zegt als ''deze meisje''. Maargoed, misschien is dat niet een ramp op kader of VMBO. :)
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 18:12
Als jij denkt dat mensen op jouw mening zitten te wachten heb je echt een plaat voor je hoofd. Als jij meerderen dingen te doen hebt snap ik echt niet waarom je in herhaling blijft praten tegen mij
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 februari 2019 om 18:13]
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 18:45
Ten eerste zeg je eerst ''fijne dag'' en reageer je alsnog, dit betekent dat dit gesprek je enigzins wel boeit. Ten tweede zeg je 'als jij denkt dat mensen op jouw mening zitten te wachten heb je echt een plaat voor je hoofd' nogmaals waarom reageer je dan alsnog? Zo te zien zit ik dicht in de buurt met het kader niveau wat je hebt. En ten derde zeg je "Als jij meerderen dingen te doen hebt snap ik echt niet waarom je in herhaling blijft praten tegen mij'. Ik zei ''ik doe meerdere dingen tegelijk' Niet ''meerdere dingen te doen hebt''. En jij blijft juist in herhaling praten. Jemig wat ben jij oliedom zeg:) IQ'tje van 80?
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 19:11
Focus jij je dan op meerderen te gelijk
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 19:13
Dat bepaal ik zelf wel knul:) zwak antwoord trouwens tegen mijn reactie, wat genoegt zegt. Verder vind ik het wel leuk. :)
Vind ik leuk
1313 +6175
dinsdag 12 februari 2019 om 19:19
Jezus wat zijn jullie beide olie dom zeg! Hoe een typfout, of niet correct (nederlands) het is maar hoe je zoiets ziet. Kan uitmonden in een kansloze discussie van meer dan 1000 woorden. Hebben jullie zelf niet door dat dit gewoon debiel is?😂...

@ Ajakkes... je naam alleen al is al achterlijk maargoed.

@Feyenoordrotterdam.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 19:21
Gelukkig is 1313 een erg diepe en goede naam:) Ik neem dit verder ook niet serieus hoor. ;) Vind het verder wel gewoon komisch.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 februari 2019 om 19:25]
Vind ik leuk
1313 +6175
dinsdag 12 februari 2019 om 19:24
Zeker waar, zeker als je weet wat 1313 voor een betekenis heeft voor mij. Nou, je noemt iemand 'olie dom'. Terwijl een discussie die op deze manier tot stand komt, dat beeld bevestigd waar je zelf iemand voor uitmaakt. Maarja, nuff said. Op naar de volgende discussie!
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 19:26
Zal vast wel iets goeds betekenen dan. :)
Vind ik leuk
1313 +6175
dinsdag 12 februari 2019 om 19:29
Nee, nja. Goed en slecht. Dit getal is gewoon onderdeel van me leven geworden. Op bizar veel manieren.😂😂
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 19:32
Ah oke :)
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 februari 2019 om 19:39]
Vind ik leuk
The Genius +3689
dinsdag 12 februari 2019 om 15:18
toch bijzonder dat Vitesse het nog "nooit" zo goed gedaan heeft als je naar de ranglijst kijkt; dus de wens van iedere supporter.... en nu is het weeeeeer niet goed...
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 16:05
Ik denk dat japie de mol is
Vind ik leuk
AvC +1737
dinsdag 12 februari 2019 om 16:42
Volgens mij heeft Japie een ban gekregen.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 17:07
Ben bang dat die psychopaat meerdere accountjes heeft hier
Vind ik leuk
AvC +1737
dinsdag 12 februari 2019 om 17:09
Lekker negeren die koekert.🤮
Vind ik leuk
Andre As +576
dinsdag 12 februari 2019 om 17:38
Die reageert alleen bij Ajax-topics.
Vind ik leuk
AvC +1737
dinsdag 12 februari 2019 om 17:55
Nee hoor, ik mis een aantal berichten.😉
Vind ik leuk
WilcoS64 +3048
dinsdag 12 februari 2019 om 16:49
Crisis dus bij Vitesse en deze trainer gaat ze echt niet top 5 laten spelen, hebben ze de spelers niet voor.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 18:01
Nou heb ik niks tegen iemand zijn uiterlijk, maar hij lijkt op de foto wel erg veel op een varken hahahahaha
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws