Slutsky reageert op 'onrust': 'Ik ben geen meisje van 16 jaar oud'

Slutsky reageert op 'onrust': 'Ik ben geen meisje van 16 jaar oud'

Gepubliceerd: dinsdag 12 februari 2019 om 13:33di 12-02-2019 om 13:33

Laatste update: dinsdag 12 februari 2019 om 13:56di 12-02-2019 om 13:56

Vitesse-trainer Leonid Slutsky ontkent dat het binnen Vitesse onrustig is. De Russische oefenmeester stelt dat hij de volledige steun geniet binnen de club.

Dat boze fans na de 2-1 nederlaag tegen FC Groningen de spelersbus stonden op te wachten op Papendal, betekent volgens Slutsky niet dat er paniek is. "Natuurlijk niet, wat is daar de reden dan voor? Ik ben geen meisje. Ik ben niet 16 jaar oud", aldus Slutsky tegenover Omroep Gelderland.

"Ik heb in mijn carrière wel honderd momenten gekend die moeilijker waren dan nu. We hebben ook pech gehad met goals in de slotfase", vervolgt de Rus. "Dat is pijnlijk en we maken fouten. In de concentratie, maar ik denk dat het incidenteel is. We houden vertrouwen in onze filosofie en doen er alles aan om ons spel te verbeteren en deze situatie zo snel mogelijk te keren."

Dat Slutsky maandag in gesprek ging met de directie en Raad van Commissarissen, is volgens Slutsky niets speciaals. Van een 'crisisgesprek' was volgens hem geen sprake. "Het was een normale conversatie. Er is geen paniek of iets anders aan de hand."

Lees meer over:EredivisieVitesse

Plaats een reactie

Monnikehuize +1929
dinsdag 12 februari 2019 om 13:36
het zijn gewoon 11 slapzakken
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 13:37
Precies! Wat meer oostblok mentaliteit mag er wel in. WERKEN!
Vind ik leuk
Mario 1 +2827
dinsdag 12 februari 2019 om 13:49
Goede Trainer verstopt zich niet , Vitesse herpakt zich wel.
Vind ik leuk
heur es +963
dinsdag 12 februari 2019 om 13:40
Mee eens. Maar ook Van Hintum, De Wit, Sturing, VD Gouw, allemaal eruit!

Nicky Hofs houden en Theo Janssen snel bij het eerste gaan betrekken!
Vind ik leuk
The Iceman +18089
dinsdag 12 februari 2019 om 13:50
Hèje de goedwies kapot, of heb je het gewoon niet al te best voor met Vitesse?
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 13:36
Komt allemaal goed Slutsky! Fantastisch persoon ben jij en gun deze man het beste. Ik hoop dat hij het weer op de rit krijgt voor Vitesse.
Vind ik leuk
Rodajc +19260
dinsdag 12 februari 2019 om 14:17
Had je dit ook gezegd als hij uit pakweg Frankrijk of Ierland kwam?
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 14:20
Ja, het is toch een Rus, geen Pool?
Snap je reactie niet.
Vind ik leuk
Rodajc +19260
dinsdag 12 februari 2019 om 15:44
Je vindt alles wat uit Oost-Europa of het voormalige SU komt geweldig, dat is iets wat al erg lang duidelijk is. Over West-Europese spelers, managers, clubs etc. schrijf je nooit zó euforisch.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 februari 2019 om 15:44]
Vind ik leuk
VA1 +3073
donderdag 14 februari 2019 om 01:56
Russen en Polen liggen niet zo lekker met elkaar hoor. Dus gewoon een nette opmerking van deze meneer.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 13:37
Anders hadden ze waarschijnlijk wel wat harder gelopen voor je

Edit: stiekem de titel aanpassen...durven jullie wel?
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 februari 2019 om 13:39]
Vind ik leuk
Smithsonian +45037
dinsdag 12 februari 2019 om 14:00
Vervang eerst die keeper maar.

De blunder tegen fortuna was zijn hoogtepunt tot dusver.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 14:05
Goede zaak, als dit een meisje van 16 was zou ze nooit aan de bak komen.
Vind ik leuk
F-Troop +205
dinsdag 12 februari 2019 om 14:11
..🤤..
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 14:24
Hij is geen meisje van 16 die paniek kent. Hahaha

Heb je deze meisje welles zien lopen in zijn trainers vak? Horizontaal loopt hij heen en weer de hele wedstrijd. Hij is op zn minst een zenuwpees
Vind ik leuk
The Genius +3848
dinsdag 12 februari 2019 om 15:18
toch bijzonder dat Vitesse het nog "nooit" zo goed gedaan heeft als je naar de ranglijst kijkt; dus de wens van iedere supporter.... en nu is het weeeeeer niet goed...
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 16:05
Ik denk dat japie de mol is
Vind ik leuk
WilcoS64 +4781
dinsdag 12 februari 2019 om 16:49
Crisis dus bij Vitesse en deze trainer gaat ze echt niet top 5 laten spelen, hebben ze de spelers niet voor.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws