Overmars: 'Heb half jaar geleden geïnformeerd, hij speelt nu ergens anders'

Overmars: 'Heb half jaar geleden geïnformeerd, hij speelt nu ergens anders'

Gepubliceerd: dinsdag 12 februari 2019 om 16:18di 12-02-2019 om 16:18

Tot frustratie van Marc Overmars moet Ajax áltijd de hoofdprijs betalen voor spelers die op het verlanglijstje van de club staan. De directeur spelersbeleid vertelt dat in gesprek met NRC Handelsblad. Het heeft volgens hem te maken met de hoge transferinkomsten van de afgelopen jaren. 

"Overal waar je aanklopt vragen ze de hoofdprijs. Ik heb een half jaartje geleden geïnformeerd naar een speler, in Nederland", onthult Overmars. "Vragen ze ons drie keer zoveel als waar hij uiteindelijk voor is verkocht. Die speelt nu ergens anders in de Eredivisie."

De verkoop van Frenkie de Jong aan FC Barcelona voor 75 miljoen zal in Amsterdam niet direct leiden tot een aanpassing van het uitgavenpatroon. "Als je forse nieuwe contracten afsluit en het gaat een paar jaar slecht, dan gaat het er met dezelfde noodgang aan de achterkant uit. Het goede is als dat een of twee, of drie jaar gebeurt dan valt Ajax niet om. Er komt heel veel binnen. Maar ja, het vastleggen van onze eigen talenten kost ook veel meer dan een paar jaar geleden."

Lees ook: Overmars: 'Bij schouderklopje nummer 86 denk je: ik ben echt de beste'

Lees meer over:EredivisieAjax

Plaats een reactie

TottenhamHOT +6394
dinsdag 12 februari 2019 om 16:30
Je vangt de jackpot en betaald de jackpot helaas!!
Vind ik leuk
Mari +11959
dinsdag 12 februari 2019 om 16:33
Behalve als de clubs nadenken. Volgens dit artikel heeft de club minder ontvangen
Vind ik leuk
Roeptoeter +12559
dinsdag 12 februari 2019 om 16:36
Dat zegt hij er weer niet bij. Hij hanteert vaak zelf ook absurde bedragen.
Vind ik leuk
Rumbatje +33
dinsdag 12 februari 2019 om 19:19
Hij hanteert marktconforme bedragen. Dat deze absurd zijn ben ik met je eens, maar dat is niet door toedoen van Overmars.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 16:36
Het gaat er meer om dat ze 3 keer zoveel vragen als waarvoor hij nu getransfereerd is.
Dat is op zich wel raar natuurlijk.

Dat doet Ajax namelijk ook niet, tegen PSG 150 miljoen zeggen en dan aan Barca verkopen voor 85 miljoen.

Eigenlijk moet je zo'n club gewoon uitspelen tegen de speler, wanneer de club dat soort praktijken uithaalt.

Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 16:39
Ach, deze club krabt zich nu ook achter de oren. Dat doen ze geen 2e keer meer. Dan ben je een dief van je eigen portemennee. Gegokt en verloren.
Vind ik leuk
woensdag 13 februari 2019 om 01:45
Wees blij met de verkoop van Frenkie, dat is in ieder geval binnen.
Er is op de Nederlandse velden niet 1 speler die in Real Barca Muchen of in de Engelse competitie meekan..
Vind ik leuk
dhrwobo +41041
dinsdag 12 februari 2019 om 16:45
Inderdaad vragen clubs meer wanneer ze weten dat er veel geld in kas is. Logisch. Maar dat Overmars hier enigszins over zeurt/klaagt is wel vrij dom. Hij doet namelijk niets anders wanneer topclubs zich melden voor spelers van hem. Dan spelen ze het ook hard. Waarom dit nu opeens benoemen... het is niks bijzonders wat er gebeurt.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +6394
dinsdag 12 februari 2019 om 16:47
Mee eens daarom zeg ik jackpot vangen en betalen! Logisch lijkt mij!
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 februari 2019 om 16:47]
Vind ik leuk
The Iceman +15035
dinsdag 12 februari 2019 om 16:48
Omdat 3 keer de uiteindelijke transfersom evident niet marktconform is. Als er meerdere clubs 75+ miljoen voor Frenkie willen betalen is dat blijkbaar gewoon marktconform,
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 16:52
Het klopt denk ik niet wat je zegt. Ajax doet niet hetzelfde.
Ajax vraagt niet aan PSG 150 miljoen en zegt tegen Barca 85 miljoen is goed.

En dat is wat hij nu aankaart. De speler gaat voor 1/3 van het bedrag dat ze aan Ajax vragen naar een andere club. Kijk als zij hetzelfde aan de andere club vragen en die betalen dat, dan doen ze hetzelfde als wat Overmars doet.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 18:58
Dat is wel een andere situatie Wobo. Voor de Jong waren heel wat partijen geintresseerd, logisch dat dat de prijs opdrijft. Dit ging over een speler waar Ajax interesse in had, werd een enorm bedrag gevraagd, Ajax haakt af en de club verkoopt m vervolgens voor minder. Das gewoon dom.
Vind ik leuk
Mario 1 +1930
dinsdag 12 februari 2019 om 16:50
Ja , dit verbaast mij niet.
Kijk naar de winst op Frenkie in twee jaar tijd.
Vind ik leuk
hollister +347
dinsdag 12 februari 2019 om 18:49
Bullshit... Overmars heeft groot gelijk om dan dat soort clubs te negeren... AZ denkt nu ook voor Stengs meer dan 15 miljoen te ontvangen... lekker dan maar laten zitten.. gelukkig zijn er nog meer landen en hele goede spelers die wel graag willen... maken ons echt niet druk om dat soort mafkezen van clubs en spelers... wat dit soort clubs wel vergeten is dat ze zo n speler wel een hele mooie carrière ontnemen... via Feyenoord bv leveren dit soort spelers nog geen fractie op aan transfers en mooie salarissen voor dit soort spelers... maw een Frenkie de Jong was waarschijnlijk voor 15 tot 20 miljoen verkocht als hij bij AZ of Feyenoord had gespeeld... En diezelfde Frenkie had nu geen 5 jarig contract van 15 miljoen per jaar gehad maar 2, 5 miljoen per jaar verdient... wie naait nu wie? Wie is er nu werkelijk arrogant?
Vind ik leuk
Tismewat +257
dinsdag 12 februari 2019 om 19:20
Ach, bij een lager transferbedrag houdt de speler meer tekengeld en salaris over. Je reactie is een beetje doorspekt van frustratie. Alsof Ajax de redding van iedere speler is. De Vrij en Strootman hebben ook een mooie carrière en een vette bankrekening dus je praat poep.
Vind ik leuk
hollister +347
woensdag 13 februari 2019 om 18:20
Gezien je reactie blijk je weinig ervan te snappen sukkeltje... jij denkt dat dus Frenkie de Jong bij een Feyenoord even het verschil in persoonlijk contract "vergoed " had gekregen door een tekengeld van 60 miljoen?
Vind ik leuk
Tismewat +257
woensdag 13 februari 2019 om 20:56
Ik snap het best hoor. Maar jij hebt het over de speler een mooie carrière ontnemen als hij niet naar Ajax zou gaan en ik geef vervolgens twee voorbeelden die ook een mooie carrière hebben. Wat snap ik niet niet in dit verhaal.
Vind ik leuk
woensdag 13 februari 2019 om 10:45
Alsof 15 miljoen voor stengs een absurd hoog bedrag is?
Ik hoop dat hij voor dat bedrag naar ajax kan komen.
Vind ik leuk
hollister +347
woensdag 13 februari 2019 om 18:18
Daar gaat het niet over... gezien de reacties van de afgelopen weken over Stengs bespeur je al dat ze Ajax uit willen kleden.. en dat zal Overmars gewoon niet toestaan
Vind ik leuk
woensdag 13 februari 2019 om 12:57
Ik snap dat clubs het proberen, maar het hebben van geld zou niet moeten betekenen dat je dus meer moet betalen dan een reële marktwaarde. Ik zie het nu vooral als voordeel dat Ajax niet overstag hoeft te gaan als er een bod komt van een buitenlandse club. Er is geen noodzaak om geld te pakken.
Vind ik leuk
Groen +2437
dinsdag 12 februari 2019 om 16:30
Kramer ;)
Vind ik leuk
Nr14always +1455
dinsdag 12 februari 2019 om 17:07
Ik denk due ödegard die naar de fietstassen is gegaan.
Vind ik leuk
Tismewat +257
dinsdag 12 februari 2019 om 19:12
Die is verhuurd.
Vind ik leuk
Griffith +294
dinsdag 12 februari 2019 om 16:30
Logisch toch. Ze weten dat er veel geld is bij Ajax
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 16:44
Ja en uiteindelijk verkoop je m voor minder. Is dat nou slim gehandeld? Ajax hoeft zich geen zorgen te maken als ze een speler willen kopen. Je kan beter maar teveel geld hebben dan te weinig.
Vind ik leuk
Waagplein +630
dinsdag 12 februari 2019 om 16:57
Tja, misschien was de uiteindelijke verkoopprijs wel wat ze wilde hebben. Echter weten ze dat er bij Ajax meer te halen valt. Ik zou het ook wel weten...
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 17:02
Ja maar als je weet dat Ajax wat meer heeft dan krijg je uiteindelijk toch de beste prijs bij hun. Dit is gewoon een stomme strategie. Maar ze proberen t gewoon in t begin. Je kan de transfermarkt vergelijken met de huizenmarkt. Uiteindelijk ben je toch t beste uit bij degene met de dikste beurs.
Vind ik leuk
Waagplein +630
dinsdag 12 februari 2019 om 19:37
Ja, maar dan moeten ze die dikke beurs wel trekken. En als Ajax dat niet doet, dan verkopen ze de speler wel aan een andere club.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 19:40
Maar dat is dan een afweging of je vindt of die speler t waard is. Ik heb ook geld liggen voor een auto maar t betekend niet dat ik mijn droomauto tegen elke prijs maar koop.
Vind ik leuk
psvfan1913 +6280
dinsdag 12 februari 2019 om 16:31
Zeg dan ook welke speler het is. Bovendien moet Marc niet zo zeuren, want ajax spelers worden ook altijd voor het dubbele verkocht van wat ze daadwerkelijk waard zijn. Kan je beter ook wat extra uitgeven, wordt de rest van de eredivisie beter van.
Vind ik leuk
Jordi Vriens +1061
dinsdag 12 februari 2019 om 16:33
Wil je een zakdoekje voor je gejank Calimero
Vind ik leuk
psvfan1913 +6280
dinsdag 12 februari 2019 om 16:39
Marc is diegene die loopt te janken niet ik maat
Vind ik leuk
RVB AFCA +13857
dinsdag 12 februari 2019 om 16:55
Daarom moet Ajax juist geen spelers kopen uit de eredivisie, geen euro uitgeven aan Nederlandse clubs.
Vind ik leuk
psvfan1913 +6280
dinsdag 12 februari 2019 om 16:58
En dan vervolgens lopen te zeuren over het niveau van onze competitie waardoor betere spelers liever naar bijvoorbeeld Real Betis gaan.
Vind ik leuk
richard37 +1706
dinsdag 12 februari 2019 om 19:27
Inderdaad. Ze lopen zelf te verkondigen dat ze geen speler aan Ajax willen verkopen , zoals az. Lekker doen. Deze jongen wil misschien wel naar Ajax andere clubs is het helemaal dom. Hoe vaak huren ze geen spelers van Ajax? Denk dat we dat maar ook even moeten stopzetten. Kunnen sommige lekker degraderen. Heerlijk lijkt me dat.

En maar zeiken op Ajax. Dat ze de kleine clubs biet helpen.
Vind ik leuk
Waagplein +630
dinsdag 12 februari 2019 om 16:59
Ja, daar wordt de eredivisie beter van....
Je moet JUIST het geld uitgeven in de Eredivisie, dan blijft het geld in Nederland.

Zoiets heet mercantilisme, en het is vrij effectief (alleen je buurlanden gaan je niet echt leuk vinden).
Vind ik leuk
Jozef +42699
dinsdag 12 februari 2019 om 20:15
mercantilisme...

Wist niet dat voetbal zo ingewikkeld gemaakt kon worden om zoiets simpels....
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 februari 2019 om 20:15]
Vind ik leuk
#Keizerout +42869
dinsdag 12 februari 2019 om 16:34
Waarom moet hij die naam noemen? Dan gaat iedereen zich ermee bemoeien en het is een speler die niet kwam of gaat komen.
Vind ik leuk
psvfan1913 +6280
dinsdag 12 februari 2019 om 16:41
Haha hij hoeft het idd niet te zeggen. Tis meer dat ik gewoon nieuwsgierig ben :) maar weinig spelers die goed genoeg zijn voor ajax/PSV in de eredivisie. Misschien was het Kik Pierie (voordat Schuurs werd aangetrokken) of Boadu/Stengs.
Vind ik leuk
The Iceman +15035
dinsdag 12 februari 2019 om 16:43
Die zijn deze zomer niet getransfereerd. Dan nog eerder Maher, hoewel me dat ook niet heel waarschijnlijk lijkt.

Edit: Foutje, Maher was transfervrij.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 februari 2019 om 16:45]
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 16:56
Ik denk dat het om dumpfries ging.....
Vind ik leuk
The Iceman +15035
dinsdag 12 februari 2019 om 16:57
Zou goed kunnen.
Vind ik leuk
#Keizerout +42869
dinsdag 12 februari 2019 om 17:00
Nee hij is inmiddels verkocht aan een andere eredivisieclub. In de zomer of winter.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 16:31
wat een rust zonder die kwal zeg
Vind ik leuk
Itsese +5979
dinsdag 12 februari 2019 om 16:34
Hij is er gewoon nog hoor:p
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 16:35
jup, maar ik lach er wel om. hoe iemand een hele dag kan vullen met dit soort onzin, dat word later helemaal niets met dat jochie.
Vind ik leuk
Mari +11959
dinsdag 12 februari 2019 om 16:32
Daarom moeten de clubs de Willem 2 clausule eisen.
Weliswaar in eerste instantie weinig, maar later veel meer uit doorverkoop
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 16:34
Zeg ik ook, als Ajax aankomt moet je gewoon een doorverkooppercentage afdwingen. Zeker voor de kleinere clubs is dit zeer nuttig.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 februari 2019 om 16:35]
Vind ik leuk
Roeptoeter +12559
dinsdag 12 februari 2019 om 16:39
Ik wil zelfs vroeg kopen en dan bij dezelfde club laten spelen voor 2 jaar middels gratis huur.
Ze krijgen wel geld en kunnen dus een concurrent erbij kopen. Neem aan dat de beste speelt.
Als je dan een hoog doorverkoop percentage hebt is het voor de clubs interessant om de speler echt beter te maken.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 17:18
Beetje t city systeem maar dan dichtbij huis, gaat miss net iets te ver.
Vind ik leuk
Roeptoeter +12559
dinsdag 12 februari 2019 om 16:34
Juist. Het is zo simpel.
Vind ik leuk
MN223 +1481
dinsdag 12 februari 2019 om 16:33
Krijg je ervan met al die verhalen dat je het Bayern München van Nederland wil worden. De kost gaat voor de baat uit.
Vind ik leuk
Roeptoeter +12559
dinsdag 12 februari 2019 om 16:33
Daarom kappen met spelers uit de eredivisie of anders het via de media spelen en die jongen gek maken is de andere optie.
Voorkeur natuurlijk naar de eerste, de tweede moet je niet willen
Vind ik leuk
Dedan002 +2949
dinsdag 12 februari 2019 om 16:33
Want Ajax verkoopt zelf spelers voor een bescheiden fooitje, natuurlijk.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 februari 2019 om 16:33]
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 16:33
Overmars vraagt zelf ook de hoofdprijs. Net als iedereen, Marc ontvangt graag ... maar geld uitgeven, ho maar.
Vind ik leuk
Jasperkoos +2507
dinsdag 12 februari 2019 om 16:43
Het is toch wel vreemd te noemen dat die speler dan voor veel minder naar een andere club vertrekt? Is die hoofdprijs ontvangen dan opeens minder belangrijk?
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 16:59
Nee dat is gokken dat Ajax hapt. Verkeerd gegokt dus en verloren. Je denkt toch niet dat deze club dat de volgende keer weer probeert? Het is maar tijdelijk joh die gekke bedragen vragen.
Vind ik leuk
Jasperkoos +2507
dinsdag 12 februari 2019 om 17:03
Dat is het meest waarschijnlijke ja, maar daar lijkt vrijwel niemand in dit topic een boodschap aan te hebben. In plaats daarvan grijpt de meerderheid dit aan om weer eens de bekende bijnaam van stal te halen.
Vind ik leuk
Jozef +42699
dinsdag 12 februari 2019 om 20:19
Overmars vroeg 75 aan rijkere clubs voor De Jong. In analogie met zijn voorbeeld zou hij voor 25 miljoen zaken gedaan hebben met bijvoorbeeld Schalke04...

Het zou malloot zijn.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 20:43
Maar dan is het toch ook niet raar ,dat bijv AZ de hoofdprijs vraagt aan Overmars?
Vragen mag altijd en er zijn zat Engelse clubs, die ook relatief goedkope spelers in NL willen kopen.
Overmars speelt dat spel, maar de rest ook.
Vind ik leuk
Jozef +42699
dinsdag 12 februari 2019 om 21:06
Prima allemaal, maar als het waar is wat Overmars zegt, dan handelt die Nederlandse club wel heel erg vreemd. Ze hadden beslist meer kunnen overhouden dan een derde van het bedrag dat ze vroegen aan Ajax. Ik noem dat niet zo heel slim.
Vind ik leuk
phritzzz +4266
dinsdag 12 februari 2019 om 16:34
Zo gaat dat. Moet je niet over zeuren
Vind ik leuk
Sooike1208 +5071
dinsdag 12 februari 2019 om 16:35
Dussss... zelf mag je de hoofdprijs vragen voor je eigen spelers maar als andere clubs datzelfde doen dan is het ineens piepen geblazen??

Calimerogedrag van netto
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 17:21
Het ligt net ff wat anders. Als de complete wereldtop achter de desbetreffende speler aanzit. Kan je die clubs tegen elkaar uitspelen.
Vind ik leuk
#Keizerout +42869
dinsdag 12 februari 2019 om 18:22
Je snapt de term calimero niet.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 16:36
Ach, dit is maar tijdelijk. Gewoon niet aan beginnen. Uiteindelijk verkoopt zo'n club hem voor minder dan wat Ajax bood. Dit doen ze ook geen 3x.Geduld hebben, en je koopt ze weer voor een marktconforme prijs.
Vind ik leuk
Blijdorp010 +9983
dinsdag 12 februari 2019 om 16:37
Gewoon lekker 18 mln EUR betalen voor Blind:)
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 17:22
Alweer, dat hoef je maar 1x te betalen hoor.
Vind ik leuk
Blijdorp010 +9983
dinsdag 12 februari 2019 om 17:31
En zijn salaris:)
Vind ik leuk
AFCA 1972 +409
dinsdag 12 februari 2019 om 16:42
De clubs snijden zich hierdoor zelf in de vingers, nu worden de transferinkomsten van Ajax in het buitenland uitgegeven ipv dat de centen in Nederland blijven. Als alle clubs in de eredivisie samen willen groeien kunnen ze er beter voor zorgen dat het geld in eigen land terecht komt en wordt geïnvesteerd
Vind ik leuk
Tismewat +257
dinsdag 12 februari 2019 om 19:27
Als Stengs straks naar het buitenland vertrekt dan heeft AZ daar toch profijt van? Ik snap je punt niet zo.
Vind ik leuk
AFCA 1972 +409
dinsdag 12 februari 2019 om 20:11
Gaat over het voorbeeld hierboven, speler speelt nog steeds in de eredivisie maar is alleen verkocht voor 1/3 van wat ajax ervoor moest betalen. Als ze ipv 3x zoveel bijv 30% meer hadden gevraagd dan had dat de verkopende club meer opgeleverd.
Vind ik leuk
renemar +737
dinsdag 12 februari 2019 om 16:48
Ben benieuwd wie. Overigens zou ik de betreffende club in de toekomst ook zoveel mogelijk voor de voeten gaan liggen.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 16:49
Na Ajax te hebben verlaten,zitten andere clubs met te dure miskopen,daar heeft niemand het over..
Vind ik leuk
Akela +70
dinsdag 12 februari 2019 om 16:52
En dan win je nog steeds niks. LOL.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 16:55
salaris plafond naar beneden en weer beginnen met eigen jeugd ipv de zogenaamde volgevreten vedetten op te stellen.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 16:56
Ongelooflijk hoe mensen willen scoren voor n like... missen t punt dat Overmars hier maakt volledig... Dat Ajax een hoofdprijs vraagt staat totaal los hiervan. Ajax vraagt niet aan twee clubs een andere prijs, het gaat erom dat andere clubs veel meer vragen aan Ajax dan aan andere clubs. Staat totaal los van de vraagprijs van eigen spelers. Maarja, in Nederland is niet iedere club financieel zo sterk dat ze dit nog twee keer kunnen doen.
Vind ik leuk
JanTa48 +7301
dinsdag 12 februari 2019 om 17:03
Willem II en RKC hebben verder gekeken dan hun neus lang was waardoor ze nu met de verkoop van de Jong ook voor hen bingo is.10 miljoen is voor deze 2 verenigingen ontzettend veel geld.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29145
dinsdag 12 februari 2019 om 17:04
Maar.. Wat doet Overmars als clubs zich melden voor spelers van Ajax?? Juist, hij vraagt de hoofdprijs!
Vind ik leuk
Gerro +8524
dinsdag 12 februari 2019 om 17:08
Wel een verschil als je spelers zich i nternationaal hebben bewezen denk ik. Daarnaast heeft ie wel een punt in deze ,want als die andere club de betreffende speler dan voor een derde van de prijs naar elders laat vertrekken dan heb je alleen maar verliezers.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 17:10
Dat is andere situatie. Omdat meerdere partijen interesse hebben drijft dat de prijs omhoog. Bij deze speler in kwestie is dit niet het geval. Hij is voor minder verkocht dan Ajax bood. Gegokt en verloren heet dat.
Vind ik leuk
Gerro +8524
dinsdag 12 februari 2019 om 17:05
Ben benieuwd om welke speler dat dan ging.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29145
dinsdag 12 februari 2019 om 17:12
Zou het Idrissi zijn? Nijland rekende zich wellicht rijk.
Vind ik leuk
Gerro +8524
dinsdag 12 februari 2019 om 21:45
Vraag ik me af of het gaat om Idrissi het zou ook Dumfries kunnen zijn.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29145
dinsdag 12 februari 2019 om 22:37
Dumfries kan ik me ook voorstellen inderdaad.
Vind ik leuk
Cookee +12211
dinsdag 12 februari 2019 om 19:57
Rosario.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29145
dinsdag 12 februari 2019 om 22:38
Rosario heeft een Ajax verleden en is via jong PSV doorgegroeid naar het eerste. Gerro dacht aan Dumfries en dat zou ook goed kunnen.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 februari 2019 om 22:38]
Vind ik leuk
Cookee +12211
woensdag 13 februari 2019 om 18:27
Oh op die manier, dank voor de uitleg.
Nou even reagerend daarop, je krabt je wel op je kop, dat zogenaamde topclubs Dumfries eerst naar H'veen lieten gaan.
Net als ooit Jaap Stam die eerst van Cambuur naar Willem II moest voor PSV de poep uit de ogen had.
Dat zie je toch zo?
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 februari 2019 om 18:27]
Vind ik leuk
Come on Utreg +29145
woensdag 13 februari 2019 om 18:29
Exact! Precies dat!
Vind ik leuk
Mozes24 +584
dinsdag 12 februari 2019 om 17:13
Hij doet hetzelfde dus andere clubs gaan ook meer vragen.
Vind ik leuk
Mass +5800
dinsdag 12 februari 2019 om 17:22
Tsja...de keerzijde als je bulkt van het geld....
Vind ik leuk
Blindsy +17450
dinsdag 12 februari 2019 om 17:24
Je wilde toch dat Ajax weer aan ging sluiten bij de Europese (sub)top, Netto? Dan zul je moeten accepteren dat het zo werkt. Of denk je dat Real Madrid net zo veel voor n talent betaalt als Real Zaragoza?
En wat loop je te jankeballen, man. Je vraagt zelf ook belachelijke bedragen voor jochies als De Jong en Neres.
Welkom bij de grote jongens, Marc. En nou geen huilie-huilie meer doen.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 februari 2019 om 17:27]
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 17:28
Wat een zeur als je do hoofdprijs wilt moet je dat ook neerleggen maar ja veel betalen en veel innen en geen prijzen Tsja
Vind ik leuk
Niers +75
dinsdag 12 februari 2019 om 17:37
En terecht!! Je vraagt zelf ook overal de hoofdprijs voor dan kan je dat verwachtten
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 17:48
Salaris moet je sowieso betalen. Of dat nou een colombiaan is die nooit speelt, of Blind die al zeker zijn waarde heeft gehad.
Vind ik leuk
Voetbalfan +1784
dinsdag 12 februari 2019 om 18:06
Gelukkig zijn ze bij Ajax wel zo slim om dan niet de hoofdprijs te betalen voor zo'n speler, wel benieuwd om welke speler uit de Eredivisie het gaat en ik proef uit zijn woorden dat het dan om een speler ging uit de Keuken Kampioen Divisie.
Je dient te betalen wat een speler waard is, voor zo'n club die hem uiteindelijk verkocht dom want je kunt wel iets meer vragen aan Ajax maar niet drie keer zo veel.
Vind ik leuk
Mari +11959
dinsdag 12 februari 2019 om 18:10
Wie weet om wie het gaat?
Half jaar geleden. Goede speler, van club veranderd. Interessant voor Ajax.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 18:40
wtf VP, weer doodnormale reactie verwijderd????? flikker die clubgebonden moderators eens buiten aub!!
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 18:54
De heilige maagd Overmars waaahaa
Vind ik leuk
Cookee +12211
dinsdag 12 februari 2019 om 19:56
Vraagt Ajax zelf altijd een lage prijs dan?
Vind ik leuk
Ekr 1913 +25
dinsdag 12 februari 2019 om 20:16
Bij Ajax vragen en krijgen ze zelfs meer dan de hoofdprijs, dus Overmars moet niet het zielig mannetje gaan uithangen.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 21:04
Pfff netto. Wat een jankert.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 21:37
De ligt en de jong kunnen beide de echte top niet aan
Vind ik leuk
Pietje2015 +16575
dinsdag 12 februari 2019 om 23:48
Geen euro meer investeren in de eredivisie.
Vind ik leuk
woensdag 13 februari 2019 om 00:13
Kk joden als ze moeten betalen beginnen ze gelijk met klagen :-) :-) neusjes
Vind ik leuk